Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:39:
Als je arty zoveel haat, waarom speel je zelf dan geen Light/Medium tank? En waar jouw "ervaring" met arty vandaan komt is mij een raadsel, volgens de WoT stats heb je als hoogste arty de M41 even gedaan...
..knip..
Bedankt voor je lovende woorden.
En je bewijst trouwens ook wel hoe goed je naar mijn profile hebt gekeken.
Waar die ervaring vandaan komt? Eigen ervaring, Beta, de GoT-clan etc.
'Even' is relatief, wat jij 'even' vind, is voor mij genoeg om een arty te kunnen en door te hebben. Nog even afgezien van die honderden arty potjes uit de beta. Ik weet zelf donders goed hoe iets werkt/moet werken.
Kom niet aanzetten met dingen als 'ga dan light/medium spelen', dat is alleen maar een probleem proberen te omzeilen. Als mensen 130 rijden waar je 80 mag, zeggen agenten toch ook niet tegen je: 'Ga maar ergens anders rijden/fietsen/whatever als je het gevaarlijk vind.' Nee, die zetten er dan flitspalen oid neer.
En niet eens je eigen profile posten. Erg sterk.
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:39:
Net als wat kan je doen tegen 6 TDs die je vanuit het niets beschieten?
Pas je speel stijl aan.
Arty aiming time die je in de stats ziet is voor het verkleinen van je aiming circle met 1/3. Dus wil je als arty volledige aime hebben mag je die aim time wel keer 2 of 3. Dus ja wel lange aiming time, ook de object 261.
Accuracy is nog steeds random. Dit is weer z'n geheime variable die WG niet bekend wil maken. De object 261 kan wel een hoge accuracy hebben in zijn stats, maar zal nog steeds 60-70% missen ivm randomness.
T92 heeft dan wel veel splash range/damage, maar is dan ook wel de meeste inaccurate arty van allemaal. Ga er eerst eens mee spelen zou ik zeggen, dan piep je wel anders.
RoF is idd laag, zelfs die van de object 261. Bedenk ook dat maar 1 op de 3 shells een goede hit is.
Ik wil niet beweren dat ze super laag oid zijn, maar ze zijn ook niet zo ziekelijk hoog zoals je probeert te zeggen.
Er is ook een reden dat ze zo 'inaccuraat' zijn. Als ze iets raken, (ja, en dat doen ze geregeld, ik ken mensen die zo ongeveer alles wat ze zien, kunnen raken) dan raken ze je ook goed. Als arty evenveel schade gaat doen als gewone tanks, dan mogen ze van mij ook wel wat accurater/sneller schieten. Arty is voor support, niet voor OHKO's. Er zitten TD's ingame met een reden, hence the name.
[
Voor 72% gewijzigd door
psychoclown op 08-08-2011 20:05
]