[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:14
En wat verwacht je dan dat pubbies tegen je T95 gaan doen als ze geen arties hebben die, mits ze niet ervan bouncen (en ja zelfs de T92 bounced HE daarop) en een direct hit hebben (een schot naast de T95 met de T92 doet niets), tenminste nog wat kunnen doen.

En ik kan me niet voorstellen dat je klaagt over Ruinberg of Himmelsdorf, dus ga dan daar spelen. :X

[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 08:53
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:34:
En wat verwacht je dan dat pubbies tegen je T95 gaan doen als ze geen arties hebben die, mits ze niet ervan bouncen (en ja zelfs de T92 bounced HE daarop) en een directh it hebben, tenminste nog wat kunnen doen.
Dan schieten ze gewoon door mijn voorkant heen.

Edit: Geef arty een stuk minder damage (zelfde als heavies/mediums oid) en maak ze een stuk accurater. Kunnen ze netjes damage uitdelen, maar kunnen ze je niet instakillen.

Edit 2: altijd die vieze edits ertussendoor. :( :>

[ Voor 23% gewijzigd door User op 08-08-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:58:
Op sommige maps ontbreekt helaas wel veel cover om te schuilen voor arty, maar WG heeft al aangegeven dat ze de maps willen herzien en re-designen zoals ze al met een aantal maps hebben gedaan.
Omdat ik zowel gewone tanks als arty speel weet ik precies waar ik veilig kan staan. Ik zou dan ook iedereen adviseren om ook een arty naast je standaard tank te spelen, daar leer je veel van en arty is goed om wat credits bij te verdienen.
Ja leuk, nog meer cover. Nog meer paden die je wel moet volgen omdat de rest van de map vol staat met rots/hut/berg. Als groep een vijandelijk peloton flanken is al onmogelijk op de meeste maps omdat je 1 van de paar paden moet volgen naar de vlag, iedereen de godganse battle op een paar safespots moet staan.

Het haalt de dynamiek uit het spel. Doe mij maar een grote (3x3 huidige map) zonder verplichte routes waar het mogelijk is om met je platoontje "kwijt" te raken als de vijand niet goed scout, om een paar minuten later elders op te duiken en een aanval op een flank te kunnen doen. Geen map met nog meer cover om te compenseren voor te veel arty; cover die ervoor zorgt dat je zeker weet waar de vijand is: linkerpad, door het midden, of over rechts, achter die, die, die en die steen want anders waren ze al gezien en aan puin geartied. Net als in de vorige battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De laatste paar dagen zitten wij toevallig wel in de zandbank te spelen, omdat we in Europe eigenlijk niets meer te doen hebben. Nu ik zowel de 261 als de T92 heb kan ik ze goed vergelijken en ik ben toch wel zeker van mening dat ze voor clanwars toch echt wel nodig zijn zoals ze nu zijn, of i.i.g. in een dermate positie dat ze ook iets kunnen bijdragen.

Gisteren hadden we toevallig een T54 aan de noordkant (enemy team) waar je dus niet bijkomt zonder je hele tank te exposen aan de rest van hun team. Ik denk dat het me zeker 6 minuten geduurt heeft om hem eindelijk te kunnen raken. Daar gaat dan al 6 minuten van de 15 minuten die je hebt en daar gaat al zeker 3 minuten vanaf om in positie te komen, dus dan zit je al terug te tellen met maar 6 minuten over.

Wat ze voor pub battles doen boeit me echt niet (overigens is tier 6 arty dan ook geen oplossing, omdat de S51/SU14 je ook wel raakt hoor :+).
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:36:
[...]
Edit 2: altijd die vieze edits ertussendoor. :( :>
Ik verzin altijd iets extras! :P

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Sja, public battles en de grote groep mensen die alleen dat soort battles doet is wel de groep het spel financieel overeind houdt. Ze zullen daar dus voor moeten optimaliseren omdat anders het aantal actieve spelers dusdanig laag wordt dat er daardoor nog meer afhaken (nog meer matchmaker issues doordat de keus in de queue te laag is bij weinig spelers). Ook zijn de massa's "pubbies" ook een belangrijk onderdeel van de marketing voor WoT. zonder positieve word-of-mouth (of zelfs negatieve) betekent minder aanwas van nieuwe spelers. Dan kom je op een gegeven moment in een neerwaartse spiraal waar het verdomd moeilijk weer uit komen is.
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:34:
En ik kan me niet voorstellen dat je klaagt over Ruinberg of Himmelsdorf, dus ga dan daar spelen. :X
Leuk voor CW, maar CW-battles zijn een kleine minderheid. Dit is dus geen oplossing voor de meeste mensen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bundin op 08-08-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nog even snel over de T95.

De mensen die vinden dat ie OP oid is. Ga eens even snel een paar potjes in de T95 doen. :(

Dat ding ZUIGT zoals hij nu is. Momenteel is het een brawler die niet kan brawlen omdat zijn armor zuigt. Hij is traag zodat ie makkelijker geflanked kan worden. Maar hij hoeft niet geflanked te worden omdat nagenoeg iedereen je via de voorkant kan slopen. Hij heeft een zwak punt dat niet gecompenseerd wordt door een sterk punt, omdat dat sterke punt zo gebugged is als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:50:
De mensen die vinden dat ie OP oid is. Ga eens even snel een paar potjes in de T95 doen. :(
OP niet, maar het valt me wel op dat ik tot nu toe nog geen enkele T95 heb gevonden die geen winratio heeft van > 50%.
In clanbattles (city maps en soms in Abbey) gebruiken wij er 2 met 2 T30s hulldown erachter als een road blok en we hebben nog nooit iemand daar doorheen zien komen. :+

Gisteren toevallig weer eens op een account van een vriend gespeeld in een Patton platoon en ik kan me toch eigenlijk alleen maar voorstellen dat het andere team blij was dat de SPGs tenminste nog wat deden tegen ons. We hadden een gemiddelde kills per battle van 3 per persoon (dus ook gemiddeld 9 kills per battle over ons platoon). Het enige wat eigenlijk ooit iets tegen ons kon doen was SPG en zelfs dat was maar zelden gezien 95% van de pubbies geen bewegende mediums kan raken. Ik ben denk ik 1x echt geraakt over 30 potjes en we waren zelden echt in arty cover, wel uiteraard altijd op full speed en veel zigzaggen. Survival ratio was 80% ongeveer, dus nee... die SPG kill vond ik wel verdiend, medium platoons zijn gewoon rape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:55:
[...]

OP niet, maar het valt me wel op dat ik tot nu toe nog geen enkele T95 heb gevonden die geen winratio heeft van > 50%.
In clanbattles (city maps en soms in Abbey) gebruiken wij er 2 met 2 T30s hulldown erachter als een road blok en we hebben nog nooit iemand daar doorheen zien komen. :+
Dat komt omdat de meeste pubbers de weakspots van de T95 nog niet goed kennen. Als ik iemand tegenkomt met ook maar een greintje verstand of kennis van m'n weakspots. Ben ik de lul.

Ik weiger dan ook gewoon om zonder platoon backup te spelen. Het is niet echt leuk om gecirclestrafed te worden door een VK4502. Of om dood geplinked te worden door een lage tier die achter je komt te staan.

Afgezien nog van de ENORME fout die er in de stats van de T95 zit.
Gisteren toevallig weer eens op een account van een vriend gespeeld in een Patton platoon en ik kan me toch eigenlijk alleen maar voorstellen dat het andere team blij was dat de SPGs tenminste nog wat deden tegen ons. We hadden een gemiddelde kills per battle van 3 per persoon (dus ook gemiddeld 9 kills per battle over ons platoon). Het enige wat eigenlijk ooit iets tegen ons kon doen was SPG en zelfs dat was maar zelden gezien 95% van de pubbies geen bewegende mediums kan raken. Ik ben denk ik 1x echt geraakt over 30 potjes en we waren zelden echt in arty cover, wel uiteraard altijd op full speed en veel zigzaggen. Survival ratio was 80% ongeveer, dus nee... die SPG kill vond ik wel verdiend, medium platoons zijn gewoon rape.
Agreed, maar de Patton zuigt ballen als je solo speelt. Maar Platoons zijn sowieso OP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:04:
[...]

Dat komt omdat de meeste pubbers de weakspots van de T95 nog niet goed kennen. Als ik iemand tegenkomt met ook maar een greintje verstand of kennis van m'n weakspots. Ben ik de lul.

Ik weiger dan ook gewoon om zonder platoon backup te spelen. Het is niet echt leuk om gecirclestrafed te worden door een VK4502. Of om dood geplinked te worden door een lage tier die achter je komt te staan.

Afgezien nog van de ENORME fout die er in de stats van de T95 zit.
Klopt, ik wilde mijn post editten, maar bespaarde je die ditmaal. :+ Volgens mij hebben pubs echt een rode panic button als ze een T95 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50
Mja tegen een stel goede mediums is weinig te doen als arty. Het is gewoon erg moeilijk in te schatten waar ze heen gaan (tenzij ze dom in een rechte lijn rijden) en dus te raken. En als je al goed had geschat waar ze het volgende moment zouden zijn moet je nog het geluk hebben met de randomness van je shell accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dan wil ik toch weleens een screenshot zien met mogelijke "mik-hier" aanduidingen om het gemakkelijk frontaal te slopen. Op 400 m gaan de AP-shells van een BL-10 niet zomaar door T28 TD front armor. En van dichtbij kon ik moeilijk door zijn onderbuik schieten, teveel sloped armor,...

Zit het in de gunmantel (de oude bug van de Duitse tanks)? De zijkanten naast de gunmantel zoals bij Object 704? De driehoekjes boven de tracks zoals bij IS-3? Ik heb nog niet een T95 van dichtbij bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:06:
Mja tegen een stel goede mediums is weinig te doen als arty. Het is gewoon erg moeilijk in te schatten waar ze heen gaan (tenzij ze dom in een rechte lijn rijden) en dus te raken. En als je al goed had geschat waar ze het volgende moment zouden zijn moet je nog het geluk hebben met de randomness van je shell accuracy.
Na 20.000 battles in Steppes (landing die we moeten houden iedere avond) raak ik mediums cross-map nog wel, dat is eigenlijk niet zoeen probleem met de 261 (accuracy :D), maar met de T92 begin ik er niet aan. Heeft geen zin tot ze kort bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rapture schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:07:
Dan wil ik toch weleens een screenshot zien met mogelijke "mik-hier" aanduidingen om het gemakkelijk frontaal te slopen. Op 400 m gaan de AP-shells van een BL-10 niet zomaar door T28 TD front armor. En van dichtbij kon ik moeilijk door zijn onderbuik schieten, teveel sloped armor,...

Zit het in de gunmantel (de oude bug van de Duitse tanks)? De zijkanten naast de gunmantel zoals bij Object 704? De driehoekjes boven de tracks zoals bij IS-3? Ik heb nog niet een T95 van dichtbij bekeken.
T28 = HE onder de gun, op de mooie witte 'SHOOT HERE PLEASE' ster. Waarom HE? Omdat die VOLLEDIGE F*CKING DAMAGE DOEN. Nu nog wel iig, met 6.6 is het gefixed.

Voor de T95 weakspots moet je de forums maar doorlezen, ik ga niet alles voorkauwen. (Ook omdat ik er zelf nadeel aan ondervind :+)

Als lonely T95 zijn pubs leuk totdat je iemand tegenkomt die weet wat je weakspots/weakpoints zijn. Dan wordt je binnen een paar seconden compleet schaakmat gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door User op 08-08-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:42
Het grote probleem met arty is dan ook vooral dat als je in een heavy/TD zit je in de meeste mappen maar een paar paden kan volgen omdat je anders zeker dood bent. Met een medium/light kun je door je snelheid vaak compenseren waardoor je wat meer vrijheid hebt. In mijn T34 ben ik 9/10 keer primary en dan kun je dus amper nog normaal spelen omdat je dan per se van een bepaalde schuilplek naar de volgende moet rijden wil je niet binnen de kortste keren dood zijn.

Arty zorgt gewoon voor beperkingen in je speelstijl en dat is gewoon niet leuk. Op veel plekken kun je b.v. de vijand niet gaan flanken omdat je dan in arty bereik komt. Zeker in sommige mappen krijg je er veel meer camp potjes van en dat is saai :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:08:
[...]

Na 20.000 battles in Steppes (landing die we moeten houden iedere avond) raak ik mediums cross-map nog wel, dat is eigenlijk niet zoeen probleem met de 261 (accuracy :D), maar met de T92 begin ik er niet aan. Heeft geen zin tot ze kort bij zijn.
Mja het lukt mij ook wel om een T54 oid te raken long range in mijn S-51, maar de kans is groter dat ik mis ivm de accuracy en dan kies ik liever voor een andere target als die er is op dat moment. Reloaden duurt al lang genoeg.

T95 weakspot is volgens mij ook de gun mantlet. Gewoon HE shells schieten, die doen praktisch volle damage (dus de helft van de damage als niet penetrating). Maar bij een normale tank zou op de helft van de HE damage nog de armor dikte x een speciale tank factor in mindering gebracht worden, alleen gebeurt dit niet bij de T95 heb ik het idee. Want zelfs een MS-1 tier 1 tank kan met HE nog damage doen op de T95 terwijl normaal gesproken de armor value van de T95 hoger zou moeten zijn dan de damage die een MS-1 kan doen en dus naar nul gereduceerd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Speel dan zonder arties? Gewoon een mooie square van heavies maken op de cap en een medium in het midden gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Zijn amerikaanse TDers goed te proberen? Ik heb nl. nu een M3 stuart, een US howitzer en 1 rus voor toekomstige heavy. Mag graag alles een beetje proberen en spelen, lekker die afwisseling in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Doler schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:18:
Zijn amerikaanse TDers goed te proberen? Ik heb nl. nu een M3 stuart, een US howitzer en 1 rus voor toekomstige heavy. Mag graag alles een beetje proberen en spelen, lekker die afwisseling in het spel.
Ik ben net begonnen met de US TDs en die zijn opzich goed te doen. Beter dan de US light tanks want die zijn echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:27
was een tijdje terug begonnen met een arty en na een paar uurtjes spelen weer gestopt. voelde me een lafaard. kan het gewoon niet spelen wetende wat een irritante vijanden ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:19:
[...]

Ik ben net begonnen met de US TDs en die zijn opzich goed te doen. Beter dan de US light tanks want die zijn echt waardeloos.
Dank voor je antwoord! Ik ga nog even de M5 Stuart doen (om Tier 4 te kunnen zijn - anders kun je blijkbaar niet de Tweakers clan in) en daarna de Sherman tak volgen voor de medium tanks.

[ Voor 3% gewijzigd door Doler op 08-08-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Doler schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:23:
(om Tier 4 te kunnen zijn - anders kun je blijkbaar niet de Tweakers clan in)
Klopt, doordat GoT2 (voor de niet-CW spelers) bijna vol zit, hebben we de toelatingseisen wat strenger moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:25:
[...]

Klopt, doordat GoT2 (voor de niet-CW spelers) bijna vol zit, hebben we de toelatingseisen wat strenger moeten maken.
Hope to join you guys soon! Het lijkt me geweldig om dit spel ook in team verband te spelen ipv in losse units zoals nu vaak 't geval is. Leerzaam en gezellig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Doler schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Dank voor je antwoord! Ik ga nog even de M5 Stuart doen (om Tier 4 te kunnen zijn - anders kun je blijkbaar niet de Tweakers clan in) en daarna de Sherman tak volgen voor de medium tanks.
Ik heb de M5 stuart afgelopen weekend ff gedaan, maar daar kan je echt amper iets mee killen. Zelfs met de howitzer doe je amper dmg op de hogere tier (heavy) tanks want hun armor is zo dik dat ze alles absorberen. Zelfs een KV krijg je er niet mee dood. En de gewone gun voor de M5 heeft gewoon niet de penetration om iets te damagen. Maar zelf ben je in no time dood en je komt telkens tegen tier 8/9 te spelen. Alleen als je zelf de top tier bent zijn de light tanks leuk imo. De M5 zuigt gewoon hard. De duitse leopard is een veel betere light/scout tank. Die heeft 2x zoveel camo, betere speed, meer armor, meer bounces etc.

Daarna nog ff de M7 gedaan in het weekend en die is pas leuk als je de 6 pounder gun hebt. En zelfs dan heb je nog moeite met de duitse medium tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:34:
[...]

Ik heb de M5 stuart afgelopen weekend ff gedaan, maar daar kan je echt amper iets mee killen. Zelfs met de howitzer doe je amper dmg op de hogere tier (heavy) tanks want hun armor is zo dik dat ze alles absorberen. Zelfs een KV krijg je er niet mee dood. En de gewone gun voor de M5 heeft gewoon niet de penetration om iets te damagen. Maar zelf ben je in no time dood en je komt telkens tegen tier 8/9 te spelen. Alleen als je zelf de top tier bent zijn de light tanks leuk imo. De M5 zuigt gewoon hard. De duitse leopard is een veel betere light/scout tank. Die heeft 2x zoveel camo, betere speed, meer armor, meer bounces etc.

Daarna nog ff de M7 gedaan in het weekend en die is pas leuk als je de 6 pounder gun hebt. En zelfs dan heb je nog moeite met de duitse medium tanks.
Klopt, maar ik speel mijn medium / light puur voor scouting en spelde prikken uitdelen, veel manoeuvreren, beetje flanken. Is leuk voor de afwisseling met de tragere tanks / arti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 21:49
Gisteren een potje gehad met 7 arty aan onze kant en 8 (!) aan hun kant... Zal later een screenshot plaatsen. Zag er niet uit ;) Iedereen verbaasde zich erover.
As promised.. de 7 v 8 artymatch van gisteren. (We won)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jaap.leussink/sns/wotshots/Arty.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 07-10 15:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb vandaag verbazingwekkend veel no-arty matches op T6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:17:
[...]

T95 weakspot is volgens mij ook de gun mantlet.
Dat is geen weakspot maar een bug.
T95 moet je (als je er recht voor staat) linksboven raken op een klep met een ring erboven, met de Maus gun heb je een T95 dan in 3x dood.
Klepmans schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:39:
[...]

As promised.. de 7 v 8 artymatch van gisteren. (We won)
[afbeelding]
Zal een erg leuke battle geweest zijn.. :X
Edmin schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:43:
Ik heb vandaag verbazingwekkend veel no-arty matches op T6
Onlangs ook eens wat battles gehad met max 2 arties per zijn, speelde heerlijk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
psychoclown schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:45:
[...]

Dat is geen weakspot maar een bug.
T95 moet je (als je er recht voor staat) linksboven raken op een klep met een ring erboven, met de Maus gun heb je een T95 dan in 3x dood.
Mja is imo ook een bug, maar dat hadden de spelers al op de test server ook door en toch geeft WG de tank zo vrij. En zo lang men dit niet fixed blijft het een weak spot. Normaal gesproken zou de T95 geen frontal weakspots mogen hebben buiten de commanders cupola en wellicht de lower hull. Maar in mn T30 is dat koepeltje niet consequent te raken, dus schiet ik net zo lief een HE shell op zn gun met de kans dat zijn gun kapot gaat en dan lekker 25-30% damage doen. Ik heb vaak genoeg AP shells van mn 155mm T30 gun gebounced op de T95. Als je op een afstand komt dat je de echte weak spots van de T95 goed kan raken doe of jij iets fout want dan zou je hem moeten flanken en in z'n zij schieten en niet van voren benaderen, of de T95 want die komt te dichtbij.

En het is maar de vraag of WG het ook als bug ziet. Je kan de T95 praktisch niet met (arty) HE splashen aan de zijkant, de achterkant staat als het goed is niet naar je gericht en de voorkant heeft enorm dik armor en door zijn lage silhouette schiet je ook snel over hem heen. Wie weet hebben ze wel met opzet die HE weakness ingebouwd omdat hij anders te sterk zou zijn en moeilijk door arty (de counter) te killen.

Zelfs de Maus die dunner armor heeft kan behoorlijk veel arty hits en splash incasseren. Je penetrate dat ding bijna nooit. Zoals hier eerder in de topic door iemand gesteld werd dat arty normaal in één hit 50% van een Maus afknalt is namelijk de grootste onzin (het kan maar komt niet regelmatig voor). Het is eerder tussen de 20 en 30% als je al goed raak schiet. Ik heb ook wel eens hits op de maus met arty die bijna geen damage doen door het dikke armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rutger, de T95 is langzaam met een reden. Z'n front armor. En die is bugged as shit en heeft een paar MASSIVE weakspots. Om de T95 te killen MOET je hem flanken. Tenminste, dat zou zo moeten zijn maar WG heeft weer eens besloten dat de T95 ook van voren makkelijk te killen is.

En er een HE bug met opzet inzetten? Komop gast, wat denk je nou zelf. Je bent toch niet achterlijk of wel?

En arty is niet DE counter. De T95 heeft meerdere counters. Alles waar tracks onder zit, kan een T95 killen.

[ Voor 12% gewijzigd door User op 08-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Hoezo, het is en blijft WG met hun rare trekjes. En de tank is zals ik al aangaf met deze bekende bug zo goed gekeurd de game in gestopt. En de amerikanen zijn (overall) altijd al underpowered geweest.

Buiten dat heeft de T95 vaak behoorlijk wat kills in een public game en heeft een bovengemiddelde win/loss ratio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:01:
Hoezo, het is en blijft WG met hun rare trekjes. En de tank is zals ik al aangaf met deze bekende bug zo goed gekeurd de game in gestopt. En de amerikanen zijn (overall) altijd al underpowered geweest.

Buiten dat heeft de T95 vaak behoorlijk wat kills in een public game en heeft een bovengemiddelde win/loss ratio...
De T28 heeft dezelfde bug, en die is nu gefixed. Als het met opzet was, hadden ze het niet gefixed.

Dat komt omdat de meeste pubbers nog niet weten hoe ze de T95 van voren moeten killen. Ik neem in mijn T95 als vuistregel: Als ik hem kan raken, kan hij (1 van de vele) weakspots aan mijn voorkant raken.

En tanks balancen op basis van aantal kills of winratio oid is behoorlijk stupide (ohai WG). Ik speel de T95 meestal in een platoon, en dan heb je sowieso al een voordeel, omdat je dan maar met 12 retards in je team zit ipv 14.

[ Voor 13% gewijzigd door User op 08-08-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:01:
En de amerikanen zijn (overall) altijd al underpowered geweest.
T30, T92, Patton? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Patton is underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
En voor random games die andere twee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Zijn er vanuit de tweakers clan nog bepaalde tank classes / types extra gevraagd / nodig? Kan ik daar nu alvast gedeeltelijk rekening mee houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Doler schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:17:
Zijn er vanuit de tweakers clan nog bepaalde tank classes / types extra gevraagd / nodig? Kan ik daar nu alvast gedeeltelijk rekening mee houden :).
Heavies.

Heel veel heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
.... Kom maar bij ons mee doen dan, Patton is onze lieverd.

Dit was onze setup gisteren,
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/48Ga
De T-54 dumpen we in een hol omdat ie zo klein is, maar voor de rest hebben we toch echt liever Pattons.

[ Voor 69% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:17:
[...]

Heavies.

Heel veel heavies.
USSR heavies zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:17:
[...]

Heavies.

Heel veel heavies.
Ben al bezig voor de T30 nu ik de IS7 binnen heb. Ben nu bijna klaar met de T1 Heavy :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:17:
[...]

.... Kom maar bij ons mee doen dan, Patton is onze lieverd.

Dit was onze setup gisteren,
[afbeelding]
De T-54 dumpen we in een hol omdat ie zo klein is, maar voor de rest hebben we toch echt liever Pattons.
Als je op de EU server met zo veel mediums aankomt ben je dood.

Dood, als in DOOD.

Verder zijn CW's niet echt te vergelijken met pubs. In pubs zuigt de Patton nog harder.

Op de EU server worden in CW's de mediums alleen gebruikt voor scouting. Als we mediums meenemen. Meestal is het iets van 2-4 arty en de rest Tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Pirates kennende (welke het redde tot Ural Steel vanuit EU en ik eerst in zat dus ik ken hun strategies) valt dat toch wel tegen hoor. De clans die in landings zitten zou ik niet mee tellen....

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Erg map afhankelijk, mijn clan heeft juist op sommige maps ook 4 mediums ofzo die lekker scouten voor de arty. Aan de setup van vipeax te zien was het ook z'n met aangezien ze 5 arty bij zich hadden. Arty is op sommige maps veel belangrijker dan een stel tier 10 heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:31:
Pirates kennende (welke het redde tot Ural Steel vanuit EU en ik eerst in zat dus ik ken hun strategies) valt dat toch wel tegen hoor. De clans die in landings zitten zou ik niet mee tellen....
En hoe lang is dat geleden?

1PADX, JNA, PTS (ja Pirates ja, jou ex-clan) niet meetellen omdat ze in landingen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
1PADX, JNA, PTS (ja Pirates ja, jou ex-clan) niet meetellen omdat ze in landingen zitten?
Nee, ik zou clans die het niet door een setje landingen halen als vaste strategie van de hele server nemen.... Hoeveel "battle for the province"-battles heb je gehad? Daar zou ik naar kijken.

Hoe meer ik hier erover lees, hoe meer ik me afvraag hoe jullie spelen. Bruteforcen jullie om de hoek met Heavies en hopen dat jullie niet geraped worden of?

Regel 1 is bij ons: NO PEAKING!
Niemand gaat even een hoekje om, om een schot te vuren en er dan 2 (of meer) + arty shells voor terug te krijgen.
Regel 2: Arty does the heavy lifting.
Je gaat alleen naast een hoek om zo de andere kant op te lichten, SPGs verplaatsen zich, als nodig naar de andere kant van de map.

En zo speelt Pirates eigenlijk ook. :+

Afgelopen week toevallig even voor de grap op Abbey zonder arties een bruteforce rush gedaan met T95s/Mice/T30s, maar dat doen we alleen voor de lol.

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Nee, ik zou clans die het niet door een setje landingen halen als vaste strategie van de hele server nemen.... Hoeveel "battle for the province"-battles heb je gehad? Daar zou ik naar kijken.

Hoe meer ik hier erover lees, hoe meer ik me afvraag hoe jullie spelen. Bruteforcen jullie om de hoek met Heavies en hopen dat jullie niet geraped worden of?

Niemand gaat even een hoekje om, om een schot te vuren en er dan 2 (of meer) + arty shells voor terug te krijgen.
Je gaat alleen naast een hoek om zo de andere kant op te lichten, SPGs verplaatsen zich, als nodig naar de andere kant van de map.

Afgelopen week toevallig even voor de grap op Abbey zonder arties een bruteforce rush gedaan met T95s/Mice/T30s, maar dat doen we alleen voor de lol.
Die 3 die ik noemde behoren tot de top van de EU server, die wij dus met landingen zijn tegengekomen.

Abbey! Ook een erg veel gespeelde map bij ons. :)
We hebben zelf nog geen provincie omdat we nog niet meerdere teams kunnen fielden. We doen dus een paar keer per week een landingstournament. Momenteel zijn we veel op Abbey en Lakeville bezig. En dan zitten we niet altijd tegen lowbies, geregeld zittten we tegen de sterkere clans van de server.

Op Abbey sturen we een hele zut IS-7's door de valley met 'wat' cover. Ik ga verder niet de hele strategie neerplempen ivm meelezers. Ik kan je wel garanderen dat onze tactiek behoorlijk goed werkt. Met deze tactiek hebben we meerdere clans behoorlijk hard gewhiped, terwijl die clans te boek staan als behoorlijk sterk/goed.

[ Voor 28% gewijzigd door User op 08-08-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het is overigens een serieuze vraag, dus troll hem s.v.p. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Zo doet mijn clan het eigenlijk ook altijd. De heavies zijn er meer om er voor te zorgen dat je eigen arty niet gerushed wordt en om de vijand op afstand te houden. Maar als het mogelijk is op een zwakke flank te pushen doen wij dat dan weer wel.

En veel andere clans die echt voor landjes vechten ook. Dus niet landings waar je echt van alles qua strategy tegen kan komen. Bij de landings is het nog wel grappig om brute force tegen een niet super goede clan te rushen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:51:
[...]
Zo doet mijn clan het eigenlijk ook altijd. De heavies zijn er meer om er voor te zorgen dat je eigen arty niet gerushed wordt en om de vijand op afstand te houden. Maar als het mogelijk is op een zwakke flank te pushen doen wij dat dan weer wel.
Uiteraard. Als SPG is de prioriteit T30 > Maus > IS7, dus we proberen ervoor te zorgen dat we aantal T10s neerhalen op een flank en dan naar een nieuw punt op de map gaan (uiteraard richting hun basis :P) en zo eigenlijk stap gewijs naar de andere vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, post geupdate. (ik wou door de quote van Vipeax scrollen, drukte ik per ongeluk op post :P)

Maar het is altijd wel leuk om bij een paar sterke clans/alliances in de nek te gaan hijgen. >:)

Was de Iberic Alliance op een gegeven moment wel blij mee, we moesten van hun vooral zo doorgaan.
Toch niet slecht gedaan voor zo'n 'onbekende' clan als GoT. Al zeg ik het zelf. :P

Posten op een telefoon zuigt echt ballen. Vooral op GoT. :(

[ Voor 7% gewijzigd door User op 08-08-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Uiteraard. Als SPG is de prioriteit T30 > Maus > IS7, dus we proberen ervoor te zorgen dat we aantal T10s neerhalen op een flank en dan naar een nieuw punt op de map gaan (uiteraard richting hun basis :P) en zo eigenlijk stap gewijs naar de andere vlag.
Precies.

Maar ik zou toch eerst de IS-7 killen (na de T30) aangezien je die met minder arty shells dood hebt en hij snel weer cover heeft en zijn DPM en penetration iets hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:47:
[...]

Die 3 die ik noemde behoren tot de top van de EU server, die wij dus met landingen zijn tegengekomen.

Abbey! Ook een erg veel gespeelde map bij ons. :)
We hebben zelf nog geen provincie omdat we nog niet meerdere teams kunnen fielden. We doen dus een paar keer per week een landingstournament. Momenteel zijn we veel op Abbey en Lakeville bezig. En dan zitten we niet altijd tegen lowbies, geregeld zittten we tegen de sterkere clans van de server.

Op Abbey sturen we een hele zut IS-7's door de valley met 'wat' cover. Ik ga verder niet de hele strategie neerplempen ivm meelezers. Ik kan je wel garanderen dat onze tactiek behoorlijk goed werkt. Met deze tactiek hebben we meerdere clans behoorlijk hard gewhiped, terwijl die clans te boek staan als behoorlijk sterk/goed.
:), sturen jullie iets naar het midden? Quick arty spotting ofzo?
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:01:
Zo, post geupdate. (ik wou door de quote van Vipeax scrollen, drukte ik per ongeluk op post :P)
:D.
Rutger Mulder schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:05:
[...]
Maar ik zou toch eerst de IS-7 killen (na de T30) aangezien je die met minder arty shells dood hebt en hij snel weer cover heeft en zijn DPM en penetration iets hoger zijn.
Een Maus in het open komt niet vaak voor, dus die kans nemen we. :+ Op een map als Steppes nemen we uiteraard de IS7s, maar bij Sand River zitten de IS7s achter sand banks en een Maus is dan makkelijker te raken. Het is dus een beetje situational.

Overigens,
http://www.worldofwarplanes.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:10:
[...]
Een Maus in het open komt niet vaak voor, dus die kans nemen we. :+ Op een map als Steppes nemen we uiteraard de IS7s, maar bij Sand River zitten de IS7s achter sand banks en een Maus is dan makkelijker te raken.
Oppertunist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Victory is all that matters.... :$

Overigens is bij die screenshots wel heel duidelijk te zien dat het dezelfde engine betreft.

[ Voor 78% gewijzigd door Paprika op 08-08-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:10:
[...]

:), sturen jullie iets naar het midden? Quick arty spotting ofzo?
Ligt aan het feit of we wel of geen mediums meenemen. Maar de laatste potjes dat ik er bij was, werd er alleen vanaf mid gespot. Dus geen medium die naar voren scheurt.

Ben momenteel op vakantie, dus ik kan je niet vertellen hoe we het nu doen.

We zij trouwens wel een paar keer vernederd door onze eigen tactiek. Was een tegenstander die we al iets van 4 keer op een rij afgeslacht hadden. Dus we dachten dat ze vast wel een counter voor ons verzonnen hadden. Dus wij onze tactiek wat aanpassen. Wat doen die knakkers? Maken ze onze tactiek 1 op 1 na. Resultaat: GoT de lul.

Oeps.

1 landing later, weer een clan die we al een paar keer ingemaakt hadden. Flikken die lui hetzelfde. Deze keer een plaatsingsfoutje aan onze kant. Field commander was iemand vergeten bij het aanwijzen van de plaatsen, dus die gast ging op z'n standaard plek staan. Wat dus precies de verkeerde kant was. Resultaat: Whipe

Oeps.

[ Voor 17% gewijzigd door User op 08-08-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat had nog leuk kunnen zijn... 10 vs 10 IS7s in het midden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
hoe zit het nu met de vieuw range en de radio range ?

kan iemand dat is uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:23:
Dat had nog leuk kunnen zijn... 10 vs 10 IS7s in het midden. :D
Gelukkig hebben we een paar extreem goeie arty spelers aan onze kant, dus dat zal dan wel loslopen. : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
B-BRAIN schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:26:
hoe zit het nu met de vieuw range en de radio range ?

kan iemand dat is uitleggen.
View range en camo:
http://forum.worldoftanks...and-why-updated-20110108/

Radio range overlapt met die van andere tanks. Dus als jij 400 meter hebt en de ander 300 kun je tot 700 meter van elkaar communiceren zeg maar. Maar het is alleen tussen jou en de andere tank, het is niet dat het hele team een soort radio netwerk heeft als de tanks uit het voorbeeld boven de 700 meter van elkaar zijn. Het is jammer dat de wiki down is want daar hadden ze wel een mooi plaatje die het uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Wat doen die knakkers? Maken ze onze tactiek 1 op 1 na. Resultaat: GoT de lul.

Oeps.
Hahaha Epic! _/-\o_ goed voorbeeld doet volgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Net de kamikaze achievement gehaald. Een BT-7 (dacht ik, maar is geen hogere tier, dus zal wel A-20 zijn geweest) kwam als een gek door het middenpad aanrijden op steppes en ramde mijn Pz III A van achteren terwijl ik rustig onderweg was naar de linkerflank. Waren in het zuiden gestart en ik had net nog getypt dat ik maar eens niet zou rushen. Werkt toch beter dan als een gek willen scouten.
Resultaat: ik een lichtbeschadigde rechtertrack en een paar HP eraf. Hij bleef dood. Kwam er na de ronde pas achter dat ie zichzelf te pletter had gereden, dacht dat iemand anders hem af had geschoten.

De Wespe van ons team begreep de rol van arty volgens mij ook niet helemaal, stond het meest noordelijk van ons opgesteld. En dat terwijl het sterke punt van de Wespe toch net is dat die zo ongeveer de hele kaart over kan schieten.

Dankzij nog een paar van die slimme rushers (TDers die zo ongeveer onze basis binnenreden) hadden we al vrij snel een voorsprong.

Niet dat ik zelf nou zo geniaal ben altijd, maar soms vraag ik me wel af wat ik nou lomper vind. Dat sommigen als een kip zonder kop rushen, of dat het andere team meestal nog niet eens op de eigen achterhoede let en scouts lekker hun ding laten doen 'vanachter'.
Valt me vaak op dat ik een van de enigen ben die snelle scouts af wil schieten, de meesten blijven gewoon lekker op de andere kant gefocust waar ze toch nog niks kunnen raken. :/

[ Voor 25% gewijzigd door crizyz op 09-08-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 16:24

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

It is a the ingelish with the hair on. :)

Anyway, ik wist niet dat en Jagdtiger zo slecht camovalues had. Ik dacht dat alle TD's net goede values hadden. Dat dit deel van de compensatie was tov hun tekort aan een turret.

Die world of warplanes ziet er echt niks voor mij uit. Terreingebruik heb je lucht, en euhm
juist ja lucht. Ik denk dat het nieuwe er heel snel gaat uit zijn en dat strategie heel weinig kan toegepast worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Joindry op 09-08-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:06:
[...]

It is a the ingelish with the hair on. :)

Anyway, ik wist niet dat en Jagdtiger zo slecht camovalues had. Ik dacht dat alle TD's net goede values hadden. Dat dit deel van de compensatie was tov hun tekort aan een turret.
Vind je het gek? Een Jagdtiger is HUGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:21:
[...]

Vind je het gek? Een Jagdtiger is HUGE.
Hiding in plain sight :+
Ik zeg ook niet dat het een hetzer moet worden. Maar wat is dan het voordeel tov van een T10 (ze zijn beide endline en je matchmaking als TD is ook altijd één tier hoger) je bent zwakker, minder manouvreerbaar en even detecteerbaar.

Totaal iets anders, gisteren wel een toffe skin afgehaald op mijn JP'tje, eentje met zimmerit, het lijkt een heel andere tank. Alleen jammer dat alle Jp's er dan direct zo gaan uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Gisteraaf echt heerlijk gespeeld, veel gewonnen.
Jagdpz met bino gaat echt stukken beter heb ik het idee, je ziet de vijanden nu tenminste aankomen waardoor teammates ook veel eerder mee kunnen schieten.
KV-3 met 122mm kost veel maar speelt wel lekker (laadtijd alleen belabbert), lage tiers meteen 1-shot en de wat hogere goeie damage.
Straks met de USSR tree change nog een E-150 bij voor niks, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 15:13
Ik heb voor de update snel nog even weer een KV in mijn garage gedumpt met betere turret. Extra slot is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

hpmkruit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:37:
Ik heb voor de update snel nog even weer een KV in mijn garage gedumpt met betere turret. Extra slot is altijd handig.
Gebeurt niks met de KV lijn komende patch. Pas bij 6.7/7.0

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:11

skoozie

SCSI

hpmkruit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:37:
Je weet dat in deze update nog niet de USSR line geupdate wordt, maar dat dat pas (hopelijk) in de volgende gebeurt? Kijk even in de release notes in de OP.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:27
gaat lekker vanochtend. eerst met mijn t34-85 die bij het eerste schot in de fik vliegt. het zelfde gebeurd met mijn tiger 2. Daarna halverwege de hp van mijn maus ook in de fik. Elke keer alle modules weg en in no time dood. Vervolgens weer in de t34-85 en die vliegt weer meteen in de fik :/

bah meteen geen zin meer om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 15:13
Net gelezen ja http://game.worldoftanks.eu/in_development
net even wachten dus, maar KV blijft lekker in de garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:04

ZenTex

Doet maar wat.

Gaat hier ook lekker. Speel noodgedwongen arty vanwege m'n slechte ping.
Maar in elke 2e game rusht het hele team één flank en laat de andere onverdedigd, en we worden afgelsacht. De anderre games zijn redelijke potjes en worden meestal gewonnen.
Maar laatse potje was echt een ramp. Het halve team was weggevaagd voordat ik zelfs maar in positie was.

Jammer gewoon. Als ik tank speel ga ik juist naar de zwakke flank en kan ik ze nog even tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
crizyz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 07:42:
Valt me vaak op dat ik een van de enigen ben die snelle scouts af wil schieten, de meesten blijven gewoon lekker op de andere kant gefocust waar ze toch nog niks kunnen raken. :/
Dat zie je inderdaad heel vaak, gisteren ben ik zelfs nog met mijn T34 (T9 heavy) achter een scout aangemoeten omdat die recht naar onze artys aan het rijden was en er gewoon niemand de moeite nam om op hem te gaan schieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 09:09
Via overlord blog RSS....

To celebrate World of Tanks Worldwide Release 1st Anniversary on August 12 each player will receive a promo code for 1 day of free premium account.

Promo code can be activated from August 12 till August 19.

That's the first present, not the last one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
User.tmp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:45:
En er een HE bug met opzet inzetten? Komop gast, wat denk je nou zelf. Je bent toch niet achterlijk of wel?
Ik vind het echt geen gekke gedachte van rutger.
Bij bijna elke bug is de 1e reactie:

Working as intended.
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/drv/trollface.jpg

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
hpmkruit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:44:
Net gelezen ja http://game.worldoftanks.eu/in_development
net even wachten dus, maar KV blijft lekker in de garage :)
Ik heb vanochtend de KV nog even uitgelaten. Mooie first win of the day. 4 kills lekker veel damage en 3155 exp doubled weliswaar, maar toch leuk.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

UdiBenLudi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:39:
Via overlord blog RSS....

To celebrate World of Tanks Worldwide Release 1st Anniversary on August 12 each player will receive a promo code for 1 day of free premium account.

Promo code can be activated from August 12 till August 19.

That's the first present, not the last one.
Das al een beetje useless voor mij. Gezien ik er niet ben tijdens de laatste twee dagen van mijn premium (en daarop volgend), is de verlengde dag ook direct in het water gegooid.
Mss kan ik em wel aan iemand anders geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
hexta schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:39:
[...]

Ik vind het echt geen gekke gedachte van rutger.
Bij bijna elke bug is de 1e reactie:

Working as intended.
[afbeelding]
Toen deze bug aangekaart werd, heeft Overlord direct aangegeven dat het een bug is en dat het asap gefixed word.

Joindry, een TD heeft de beste gun van z'n land en hij staat achter de frontlinie. (uitzonderingen daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:53:
[...]
Das al een beetje useless voor mij. Gezien ik er niet ben tijdens de laatste twee dagen van mijn premium (en daarop volgend), is de verlengde dag ook direct in het water gegooid.
Mss kan ik em wel aan iemand anders geven.
Als het een normale promocode is kun je die gewoon bewaren tot wanneer je hem wel kunt gebruiken of aan iemand anders geven.

edit : het moet dus de laatste worden aangezien ze een code geven die je maar 1 week kunt gebruiken :(

enne : The release of v.6.6 update is scheduled for August 10, 2011.

EU server downtime:
4:00 am - 12:00 UTC

[ Voor 19% gewijzigd door redwing op 09-08-2011 12:06 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

redwing schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

enne : The release of v.6.6 update is scheduled for August 10, 2011.

EU server downtime:
4:00 am - 12:00 UTC
jeej, vanaf morgen een tijger in mijn garage :)
(en de stug krijgt een schop onder zijn kont :X )

[ Voor 97% gewijzigd door Joindry op 09-08-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:29
Weet iemand toevallig of de spec's van de nieuwe tanks al bekend zijn? Ben wel benieuwd naar de kv 1 en 2 die ik straks krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Terran schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:41:
Weet iemand toevallig of de spec's van de nieuwe tanks al bekend zijn? Ben wel benieuwd naar de kv 1 en 2 die ik straks krijg :)
Die zijn nog niet bekend aangezien het nog wel even duurt voordat de KV omgezet wordt naar KV1/KV2. Volgens mij duurt dat nog minimaal 2 patches voordat die aangepast wordt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
redwing schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

Die zijn nog niet bekend aangezien het nog wel even duurt voordat de KV omgezet wordt naar KV1/KV2. Volgens mij duurt dat nog minimaal 2 patches voordat die aangepast wordt.
Helaas wel, zit er ook op te wachten. Misschien dat ik het nog wel red naar de IS dan voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
x-cessive schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Helaas wel, zit er ook op te wachten. Misschien dat ik het nog wel red naar de IS dan voor die tijd.
Ik ook, ik heb de KV + turret en de KV-3 al in mijn garage staan. De IS-4 moet ik nog kijken of dat gaat lukken aangezien ik ook nog naar de T30 aan het levellen ben.

Eerst maar eens de patch afwachten, meestal komt er dan wel snel achteraan wat ze in de volgende patch precies gaan veranderen. Ik zit eigenlijk vooral op de T34 aanpassingen te wachten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
buuuuuhhh.... Komt de clanmeet net 1 dag te vroeg...

http://forum.worldoftanks...__pid__783665#entry783665

Victor Kislyi, CEO Wargaming.net invites players to join him at Liberty Park in Overloon, The Netherlands on August 21st

First twenty WOT players to register on the forum will join Victor in Cologne and will go to The Netherlands (all travel expenses from Cologne to Museum of these 20 luckies will be covered by organizers)and visit Liberty Park alongside Wargaming.net boss. In addition everyone who wants to join Victor and the group of 20 WOT-players in Overloon is welcome!
Overloon is the site of the largest tank battle in the Netherlands that took place during operation Market-Garden. Eventually they put the museum there.

A tour to the famous museum will be organized especially for those twenty luckies who will be the first to confirm the participation and those who come to the venue on their own (no restriction on the number of players!).
Those WOT devotees who will travel to The Netherlands on their own will be expected in the museum car park which is a few minutes' walk from the museum itself on August 21st at 10:30 (local time). The address of the venue is Liberty Park, Museumpark 1, 5825 AM Overloon, The Netherlands.

The cost of tickets to the museum will be covered by organizers. If you have signed up for the event, but cannot participate for any reason, please cancel your participation on forums in advance.

Don’t miss this unique opportunity!

To sign up for the event, leave your message below.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:11

skoozie

SCSI

UdiBenLudi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:20:
[...]
CREEPY!!!!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Defeat
Battle: Ensk Tuesday, August 09, 2011 1:12:58 PM
Vehicle: IS-4
Experience received: 1,164
Credits received: 53,577
Battle Achievements: Top Gun, Wittmann's Medal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Gizzy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Ik heb vanochtend de KV nog even uitgelaten. Mooie first win of the day. 4 kills lekker veel damage en 3155 exp doubled weliswaar, maar toch leuk.
Van deze getallen (3k exp) ga ik kwijlen. Werd je ingedeeld in high of low tiers tank. Enne, welke gun had je gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik had de 107mm. 100 procent crew. Hoogste tier bij ons was IS-1 en bij hun was de hoogste tier T29. Voor de rest redelijk eenvoudige meds, dus t-34-85 of vk3001(h)/(p). Was op die nieuwe map met de berg in het midden en twee dorpjes aan weerszijde.
UdiBenLudi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:20:

http://forum.worldoftanks...__pid__783665#entry783665

Victor Kislyi, CEO Wargaming.net invites players to join him at Liberty Park in Overloon, The Netherlands on August 21st

First twenty WOT players to register on the forum will join Victor in Cologne and will go to The Netherlands (all travel expenses from Cologne to Museum of these 20 luckies will be covered by organizers)and visit Liberty Park alongside Wargaming.net boss. In addition everyone who wants to join Victor and the group of 20 WOT-players in Overloon is welcome!
Overloon is the site of the largest tank battle in the Netherlands that took place during operation Market-Garden. Eventually they put the museum there.

A tour to the famous museum will be organized especially for those twenty luckies who will be the first to confirm the participation and those who come to the venue on their own (no restriction on the number of players!).
Those WOT devotees who will travel to The Netherlands on their own will be expected in the museum car park which is a few minutes' walk from the museum itself on August 21st at 10:30 (local time). The address of the venue is Liberty Park, Museumpark 1, 5825 AM Overloon, The Netherlands.

The cost of tickets to the museum will be covered by organizers. If you have signed up for the event, but cannot participate for any reason, please cancel your participation on forums in advance.

Don’t miss this unique opportunity!

To sign up for the event, leave your message below.
Misschien leuk als we de organisatie van het Overloon even vragen of ze een GOT Was HERE FIRST bericht achterlaten voor Wargaming ;-)

Of iemand van Clanmanagement even een berichtje droppen richting Overlord?
Joindry schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:30:
[...]

jeej, vanaf morgen een tijger in mijn garage :)
(en de stug krijgt een schop onder zijn kont :X )
Man zou willen dat je die stugIII even bij mij kon parkeren. Wil 'm eigenlijk nog een keer gaan kopen om straks lekker veel exp te hebben staan voor de nieuwe TD lijn van zje Germans.

[ Voor 88% gewijzigd door Gizzy op 09-08-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
sorry dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Gizzy op 09-08-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Joindry schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:06:
[...]

De JT was bugged (net als een aantal andere duitse tanks) en is sindsdien al gefixed. De camo values uit dit soort oude forum topics zijn niet altijd meer representatief. Maar de basis van de theorie en berekeningen kloppen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Gizzy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:07:
Man zou willen dat je die stugIII even bij mij kon parkeren. Wil 'm eigenlijk nog een keer gaan kopen om straks lekker veel exp te hebben staan voor de nieuwe TD lijn van zje Germans.
De duitse TD lijn krijgt er straks behoorlijk veel nieuwe TD's bij, al iets bekend hoe deze zich gaan verhouden ten opzichte van de al reeds aanwezige duitse TD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Heb nu de T29 binnen met de tier 9 gun. Wat een *** ding tot nu toe. Elke klap van een tegenstander killt een crewmember, damaged iets en heeft gewoon maximale impact. De draaicircel is evengroot als die van een 747 op volle snelheid. Haal nu 200xp per potje binnen omdat ik elke keer gelijk dood ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
x-cessive schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
De duitse TD lijn krijgt er straks behoorlijk veel nieuwe TD's bij, al iets bekend hoe deze zich gaan verhouden ten opzichte van de al reeds aanwezige duitse TD's?
Als ik zo zie het dat eigenlijk soort van arty chassis worden met dikke gun denk ik, betere guns dan de andere TD's, maar minder HP/Armor dan de vergelijkbare TD's van de andere lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
wontcachme schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:41:
Heb nu de T29 binnen met de tier 9 gun. Wat een *** ding tot nu toe. Elke klap van een tegenstander killt een crewmember, damaged iets en heeft gewoon maximale impact. De draaicircel is evengroot als die van een 747 op volle snelheid. Haal nu 200xp per potje binnen omdat ik elke keer gelijk dood ben
Met "flapoor" turret of 1ste turret... Die flaporen waren altijd ideale targets, 100% te penetreren en volle dmg... Wel wat moeilijk mikken, maar volgens mij hebben ze er niks aan gefixed en was het working as intended... Misschien eens met 1ste turret proberen, scheelt maar paar meter viewdistance toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zojuist toch nog maar een paar potjes met de KV-3 gedaan en dat viel niet tegen. Kwam ook wel doordat ik vrij gunstig werd ingedeeld qua tiers. Een heavy brawler die je vanwege de veel zwaardere (tier 8) tegenstand niet kan gebruiken zoals hij bedoeld is, speelt voor geen meter. Wel vile het me op dat het ding nog steeds om de haverklap detracked wordt, iets dat ik met mijn andere tanks niet heb. Oh well... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
wontcachme schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:41:
En dan is dit nog één van de betere US tanks...
(wel erg jammer dat ze toen der tijd de dmg van 360 naar 320 generfed hebben)

Je moet de amerikaanse tanks niet als heavy spelen, maar meer als support/long range. En als het mogelijk is ga er mee hull down zodat je je turret armor beter kan benutten. Maar zelfs dan kunnen ze je nog penetraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

UdiBenLudi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:47:
[...]

Met "flapoor" turret of 1ste turret... Die flaporen waren altijd ideale targets, 100% te penetreren en volle dmg... Wel wat moeilijk mikken, maar volgens mij hebben ze er niks aan gefixed en was het working as intended... Misschien eens met 1ste turret proberen, scheelt maar paar meter viewdistance toch?
Die flapoor turret heb ik nog niet eens :P, Maar hij is gewoon erg lastig te manouvreren. Niet zo soepel als de russen tanks
Rutger Mulder schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

En dan is dit nog één van de betere US tanks...
(wel erg jammer dat ze toen der tijd de dmg van 360 naar 320 generfed hebben)

Je moet de amerikaanse tanks niet als heavy spelen, maar meer als support/long range. En als het mogelijk is ga er mee hull down zodat je je turret armor beter kan benutten. Maar zelfs dan kunnen ze je nog penetraten.
Dat long range/support probeer ik ook te doen. Maar kom elke keer op Kampinovka/Erlenberg tot nu toe en ben gewoon niet wendbaar genoeg nog om goed te draaien/schuilen. Crew is ook maar 75% nog en heb geen engine upgrades.

[ Voor 38% gewijzigd door wontcachme op 09-08-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dat verklaart :+

De engines schelen wel, en je kan ze ook in de T32/T34 zetten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zojuist, 2 maal toe door een Arty in 1 keer gedood. Echt word er stront ziek van dat ik elke keer ingedeeld word met 5 arty's aan elke kant.

Heb overigens mijn KV volledige geupgrade en nu naar de KV-3 grinden, en daarna naar de IS, men Ferdi heeft de beste motor er in liggen. En mijn Pz III is Elite en word binnenkort vervangen door een Pz IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hey Nemean... was jij dat? Ik wilde al bijna tegen je zeggen dat je niet zo moest zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Edmin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:59:
Hey Nemean... was jij dat? Ik wilde al bijna tegen je zeggen dat je niet zo moest zeuren :P
Haha, dat zou best goed kunnen, reed jij in een VK3601H?

Was in ieder geval op Artic Region, kreeg ik een voltreffer van een S51. En op Himmelsdorf kreeg ik er ook 1 uit het niks. Op artillerie moet echt een limiet komen.. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Nemean op 09-08-2011 17:06 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.