Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Nee, met die laatste Gamebryo, kan je forceren wat je wil maar AA slikt hij niet. Sowieso met Nvidia drivers, AMD zover ik weet ook.

Zelfs die tientallen 'AA-compatibility'-hexwaardes in Nv-inspector doen he-le-maal niets 8)7 .

/me SirNobax spuugt op Deferred-rendering-engines anno 2011, zonder built-in MSAA

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

jmk schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:16:
Als je straks kookt, potions maakt, hout hakt of iets smeed, zie je je character in 3rd person op de achtergrond, en op de voorgrond wat je kan doen in een menu.
Zou dan hetzelfde zijn als in The Witcher 2. Daar kan je in Meditation gaan en dan slapen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een praktisch vraagje:
Ik wil natuurlijk Skyrim zo snel mogelijk spelen als het uitkomt. Met welke webshops hebben jullie positieve ervaringen dat ze bezorgen op de releasedag zelf? :)

Hoe zit dat met bijv. Mediaoffer?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SirNobax schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 07:38:
Nee, met die laatste Gamebryo, kan je forceren wat je wil maar AA slikt hij niet. Sowieso met Nvidia drivers, AMD zover ik weet ook.

Zelfs die tientallen 'AA-compatibility'-hexwaardes in Nv-inspector doen he-le-maal niets 8)7 .

/me SirNobax spuugt op Deferred-rendering-engines anno 2011, zonder built-in MSAA
Heb je ook MLAA of FXAA geprobeerd. ? Natuurlijk een andere manier van AA met ook wel nadelen maar het haalt wel de kartels weg.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:09:
Ik wil natuurlijk Skyrim zo snel mogelijk spelen als het uitkomt. Met welke webshops hebben jullie positieve ervaringen dat ze bezorgen op de releasedag zelf? :)

Als je zo snel mogelijk wilt spelen zou ik de releasedag vrij nemen en om 8 uur voor de deur van de lokale gameshop gaan staan :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Naluh! schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:04:
[...]

Als je zo snel mogelijk wilt spelen zou ik de releasedag vrij nemen en om 8 uur voor de deur van de lokale gameshop gaan staan :P
Dit dus, maar Mediaoffer leverde vorig jaar CoD:Black ops op de release dag, dus daar heb ik erg goede ervaring mee :) .

Ik heb toevallig vrij op 11 november dus ik lekker vroeg naar de lokale computerboer waar ik al een kopie besteld heb :Y) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
anandus schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:09:

Ik zou inderdaad voor de shop gaan staan... Weet je hoe frustrerend, ik heb het met Oblivion gehad. Weet niet meer waar ik die toen vandaan haalde maar die zouden ook op de dag van release leveren.

Toen hoorde ik vrienden die al een dag eerder bij een gameshop de game hadden weten te bemachtigen. Het was vier uur in de middag en moest toch in de avond weg en had de volgende dag vrij.

Geen probleem. Maar de volgende dag, 13.00 - 14.00 - 15.00- 16.00 en uiteindelijk om 16.30 door de post bezorgd. Dat wil ik echt nooit meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Is het het nog waard om Oblivion aan te schaffen (die 5th Anniversary Edition) voordat Skyrim uitkomt?

Altijd helemaal weg geweest van de Elder Scrolls, maar op een of andere reden is het er nooit van gekomen om het aan te schaffen -O-

(Ja, ooit eens even een weekje gespeeld via een gedownloade versie op de PC :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Die game is natuurlijk altijd de moeite waard, mits je tot november tijd hebt om de game te spelen, maar dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

DCDeacon: @tylershobe It'll be a couple weeks before we announce PC specs. Still doing compat testing.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Exclusive Skyrim details in the November issue of OXM

Leuk allemaal, maar hoe kunnen wij dat hier te lezen krijgen? Kan zo snel ook geen downloadlinkje vinden, zal nog een dagje op moeten wachten :+

[ Voor 30% gewijzigd door Melkunie op 23-09-2011 19:29 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heb het in pre-order geplaatst bij Amazon met garantie voor releasedag levering! Heerlijk om in Amerika te wonen :)
Melkunie schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:29:

Leuk allemaal, maar hoe kunnen wij dat hier te lezen krijgen? Kan zo snel ook geen downloadlinkje vinden, zal nog een dagje op moeten wachten :+
Hier staat al het een-en-ander: anandus in "[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 2"
offtopic:
Het blijft vreemd, het november-nummer in september 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 24-09-2011 09:53 ]

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Melkunie schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:29:

Als je nu Googlelt heb je de downloadlink zo gevonden naar Offical Xbox Magazine UK. ;) Bevat ook nieuwe info.

Hier een samenvatting.

[ Voor 4% gewijzigd door CoolGamer op 24-09-2011 22:36 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Hey mensen,

Ik heb even een vraag over regio's. Zoals ik in mijn bovenstaande (overigens nutteloze, excuses) post al zei woon ik in Amerika. Ik woon hier echter maar voor een paar maanden, maar dat neemt niet weg dat ik graag Skyrim wil spelen dus heb die gepreorderd by Amazon. Maar mijn laptop (en daarmee ook mijn BR-speler) is Nederlands/Europees. Kan ik het spel überhaupt wel spelen, of moet ik moeilijk gaan doen met regio vrij maken?

Bedankt!

p.s. ik heb gezocht op andere topics maar werd er niet veel wijzer van,.. ook google kon alleen maar algemeen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Games voor de PC zijn niet regiogebonden.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Al zou ik je erg graag meteen geloven, ik ben toch bang dat het niet waar is. Of worden games op andere dvd's gebrand dan films? Want anders heb je nog steeds het region 1/2 probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ircghost schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:41:
Al zou ik je erg graag meteen geloven, ik ben toch bang dat het niet waar is. Of worden games op andere dvd's gebrand dan films? Want anders heb je nog steeds het region 1/2 probleem..
PC games zijn niet regiogebonden zoals TheCoolGamer al zei.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2011 18:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:41:
Het zijn dezelfde schijfjes, alleen de content is anders. Regio-bescherming is een onderdeel van video-DVD content. Games hebben dit niet.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok bedankt voor jullie bevestigingen, dan hoef ik tenminste mijn pre-order niet te cancelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Paar weken geleden ook maar even Skyrim besteld. Trailer zag er geweldig uit, nu maar hopen dat het spel tien keer beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Het linken van scans van een magazine is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 26-09-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 26-09-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Knip

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 26-09-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje met perks en racials is opgedoken:
http://forums.bethsoft.co...3644-sammus-eurogamer-qa/

Vooral de perks zien er erg goed uit, bijvoorbeeld "Destruction":
- More damage for each school (fire, frost and shock) - ranked
- Novice for 50% magicka etc.
- Shock damage chance to disintegrate targets if their health is under 10%
- Frost damage chance to paralyse targets if health low
- Fire damage chance to make low health enemies flee
- Place runes 5x farther away

Beetje WOW talent tree achtig en dat is wel positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
Hmm, ben benieuwd hoe dat gaat werken met die disintegrate target.
Target weg, loot weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarschijnlijk zoals met de plasma rifles in Fallout: je loot haal je uit een hoopje as... Vrij onrealistisch, maarja.

[ Voor 11% gewijzigd door W1LL3M op 26-09-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Van PSX-Sense.. Laatste stukje bevalt me wel...

Het is zonder twijfel dat The Elder Scrolls IV: Oblivion een fantastische game was. Zelfs als je de game nu opstart kan hij er nog mee door. De game laat echter ook een aantal mankementen zien waar bij Skyrim zonder twijfel op gelet zal worden. Veel klachten over Oblivion van fans waren namelijk hetzelfde. De algemene ergernis was dat veel stemmen van NPC’s hetzelfde waren en dit stoorde velen nogal.

Bethesda’s Pete Hines werd de vraag gesteld of dit probleem in Skyrim is aangepakt en of NPC’s van verschillende rassen ditmaal wel verschillende stemmen zullen hebben. Hines kon de fans verzekeren dat er een stuk meer voice actors zijn ingehuurd dit keer om de NPC’s allemaal hun eigen stemmetje te geven.

Naast deze geruststellende info liet Hines ook nog iets los over de graphics van de PS3 versie van de game. Toen Todd Howard Skyrim aan het spelen was dacht Hines dat dit gewoon de PC versie was. Hij was dan ook verbaast toen Howard de PS3 controller liet zien. De PS3 versie zal dus vrijwel identiek zijn aan de PC versie op grafisch vlak.

The Elder Scrolls V: Skyrim staat gepland voor een release op 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Gamersnet

De ontwikkeling van The Elder Scrolls V: Skyrim voelt volgens het ontwikkelteam comfortabeler aan dan het geval was bij de ontwikkeling van de vorige delen. Dit zegt Todd Howard van Bethesda in een interview. Er zit een logische gedachte achter; de reeks is gemakkelijker geworden om te ontwikkelen op de consoles, maar toch ziet Skyrim er door de huidige hardware beter uit op de PC.

We are very comfortable on 360. Yes, it will look better on PC. The PC has moved on a lot.

Howard zegt dat het team vooral vertrouwd is met de Xbox 360, al maakt de PC veel vorderingen op gebied van hardware. In dat opzicht is het lastiger om door te dringen binnen de PC; er verandert ontzettend veel in een korte periode. Voor de PlayStation 3 en de Xbox 360 hoeft het bedrijf alleen maar naar de 'memory registers' te kijken en het team kan aan de slag.

The negative on PC is that there are still a lot of layers of API before you can look at the hardware. So we might be able to get the data faster on PC, but what we do with that data is still easier on 360 and PS3 where we can look directly at the memory registers and do what we want.

Skyrim is de derde The Elder Scrolls die verschijnt op consoles. Vanaf 11 november mogen we de game eindelijk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Je mag de volgende keer ook je post wijzigen hoor. zeker als het gewoon copy + paste is van één of andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
kbloem schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:58:
De algemene ergernis was dat veel stemmen van NPC’s hetzelfde waren en dit stoorde velen nogal.

Bethesda’s Pete Hines werd de vraag gesteld of dit probleem in Skyrim is aangepakt en of NPC’s van verschillende rassen ditmaal wel verschillende stemmen zullen hebben. Hines kon de fans verzekeren dat er een stuk meer voice actors zijn ingehuurd dit keer om de NPC’s allemaal hun eigen stemmetje te geven.
Er staat me iets van bij dat ze van 12 voice actors in Oblivion naar 70 in Skyrim zijn gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gwildor schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:52:
[...]

Er staat me iets van bij dat ze van 12 voice actors in Oblivion naar 70 in Skyrim zijn gegaan. :)
Dit is inderdaad ook gesteld op vele nieuwssites (simpele google search), een linkje naar een van die sites:
PCgamer: 70 voice actors en ongeveer 47.000 verschillende zinnen

Ik denk dat bij een groot spel zoals Skyrim het een erg dure grap wordt om dermate veel stem acteurs te hebben dat de stemmen echt origineel zijn. Als mens zijnde zul je al heel snel een stem herkennen, en zal het heel snel weer overkomen alsof alle stemmen hetzelfde zijn.

Ik heb nog geen cijfers gezien over de hoeveelheid NPC's, maar het is naar mijn mening gewoon onmogelijk omdat echt goed realistisch te houden met betrekking tot verschillende stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ircghost schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 05:43:
[...]

Ik denk dat bij een groot spel zoals Skyrim het een erg dure grap wordt om dermate veel stem acteurs te hebben dat de stemmen echt origineel zijn. Als mens zijnde zul je al heel snel een stem herkennen, en zal het heel snel weer overkomen alsof alle stemmen hetzelfde zijn.

Ik heb nog geen cijfers gezien over de hoeveelheid NPC's, maar het is naar mijn mening gewoon onmogelijk omdat echt goed realistisch te houden met betrekking tot verschillende stemmen.
Het spel Star Wars the Old Republic heeft in de honderden voice actors, maar dat spel heeft waarschijnlijk dan ook een veel hoger budget. Het laat wel zien dat het dus mogelijk is.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Alien B.O.B. schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:05:
[...]

Het spel Star Wars the Old Republic heeft in de honderden voice actors, maar dat spel heeft waarschijnlijk dan ook een veel hoger budget. Het laat wel zien dat het dus mogelijk is.
Tja, ik vond het in Oblivion af en toe ook wel irritant. Vooral alle Argonians en Khajit klonken hetzelfde. Maar dan was er wel weer Sean Bean voor Martin Septim. Ik zou zeggen dat 70 voice actors echt wel genoeg is. Er zijn zo veel lui waar je maar een paar zinnen mee spreekt, dat het mijns inziens niet heel belangrijk is wat voor een stem ze hebben. Bij de main/quest-giving characters zoals de Martin Septims, de Jauffres, Baurussen etc. is dat wel een stuk belangrijker. Ben benieuwd of ze nu ook weer een (of meerdere) bekende voice actors (zoals Sean Bean in Oblivion) hebben geregeld.

Hoe dichter we komen bij 11-11-11, hoe moeilijker ik kan wachten tot het zover is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
NoUseWhatsoever schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:29:
[...]

Tja, ik vond het in Oblivion af en toe ook wel irritant. Vooral alle Argonians en Khajit klonken hetzelfde. Maar dan was er wel weer Sean Bean voor Martin Septim. Ik zou zeggen dat 70 voice actors echt wel genoeg is. Er zijn zo veel lui waar je maar een paar zinnen mee spreekt, dat het mijns inziens niet heel belangrijk is wat voor een stem ze hebben. Bij de main/quest-giving characters zoals de Martin Septims, de Jauffres, Baurussen etc. is dat wel een stuk belangrijker. Ben benieuwd of ze nu ook weer een (of meerdere) bekende voice actors (zoals Sean Bean in Oblivion) hebben geregeld.

Hoe dichter we komen bij 11-11-11, hoe moeilijker ik kan wachten tot het zover is!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is me tijdens het gamen echt nooit opgevallen. Ik heb er toch een kleine 300-400 uurtjes inzitten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

NoUseWhatsoever schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:29:
Ben benieuwd of ze nu ook weer een (of meerdere) bekende voice actors (zoals Sean Bean in Oblivion) hebben geregeld.
Ze hebben dit keer Max von Sydow geregeld. De rest is niet zo bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Alien B.O.B. schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:05:
[...]

Hm wauw! Weet je toevallig ook hoeveel zinnen daar gesproken worden en voor hoeveel NPC's het is? Ik heb ook het gevoel dat qua kwantiteit SWOR groter is (maar qua kwaliteit natuurlijk minder!!).
kbloem schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:01:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is me tijdens het gamen echt nooit opgevallen. Ik heb er toch een kleine 300-400 uurtjes inzitten denk ik...
Dan bevind je je in een zeldzame fijne positie! Ik ergerde me er behoorlijk aan in het begin (na een tijdje heb ik mij er maar gewoon bij neergelegd) Misschien praatte je gewoon niet genoeg met andere mensen en was je te veel aan het dolen in de bossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Of, god hebbe uw ziel, je bent zo iemand die alle conversations skipt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:14:
(maar qua kwaliteit natuurlijk minder!!)
Waarom die toevoeging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Stemmen:
(onder andere)
  • Christopher Plummer (“The Girl With The Dragon Tattoo,” “The Insider”)
  • Max Von Sydow (“The Exorcist,” “Minority Report”)
  • Joan Allen (“The Contender,” “The Bourne Ultimatum”).
  • Michael Hogan (“Battlestar Galactica”), who plays Imperial General Tullius, in charge of crushing the Stormcloak rebellion.
  • Vladimir Kulich (“The 13th Warrior,” “Smoking Aces”) portrays Hogan’s nemesis Ulfric Stormcloak, Jarl of Windhelm and charismatic leader of the Stormcloaks, who aims to make Skyrim independent of the Empire.
  • Claudia Christian (“Babylon 5”) joins the cast as Legate Rikke, General Tullius’s chief lieutenant, a loyal Imperial officer as well as a Nord who firmly believes Skyrim must remain part of the Empire.
  • Diane Louise Salinger (“Carnivale”), Renee Victor (“Weeds”), and Saturday Night Livealum George Coe (“Transformers: Dark of the Moon”) round out the starstudded cast of more than 70 different voice actors delivering over 60,000 lines of dialogue.
http://www.bethblog.com/i...9/27/a-star-studded-cast/

Edit:
Zelf heb ik nooit zo veel last gehad van de stemacteurs. Soms wat vervelend, maar voor mij is er niet veel meerwaarde als er veel steracteurs mee doen. Het ergste vond ik niet dat je zo vaak dezelfde stem tegenkwam, maar dat één persoon tijdens gesprekken wel eens wel 4 verschillende stemacteurs had.

[ Voor 10% gewijzigd door Melkunie op 27-09-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
remsporus schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:35:
Of, god hebbe uw ziel, je bent zo iemand die alle conversations skipt! ;)
Ja, dat deed ik na een paar uur ook gewoon; niet geheel skippen, maar subtitles lezen en dan naar de volgende zin skippen. Je leest toch 5x sneller dan die NPC kan praten. Blijft beter dan de lappen tekst in Morrowind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Melkunie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:04:
Stemmen:
(onder andere)
  • Christopher Plummer (“The Girl With The Dragon Tattoo,” “The Insider”)
  • Max Von Sydow (“The Exorcist,” “Minority Report”)
  • Joan Allen (“The Contender,” “The Bourne Ultimatum”).
  • Michael Hogan (“Battlestar Galactica”), who plays Imperial General Tullius, in charge of crushing the Stormcloak rebellion.
  • Vladimir Kulich (“The 13th Warrior,” “Smoking Aces”) portrays Hogan’s nemesis Ulfric Stormcloak, Jarl of Windhelm and charismatic leader of the Stormcloaks, who aims to make Skyrim independent of the Empire.
  • Claudia Christian (“Babylon 5”) joins the cast as Legate Rikke, General Tullius’s chief lieutenant, a loyal Imperial officer as well as a Nord who firmly believes Skyrim must remain part of the Empire.
  • Diane Louise Salinger (“Carnivale”), Renee Victor (“Weeds”), and Saturday Night Livealum George Coe (“Transformers: Dark of the Moon”) round out the starstudded cast of more than 70 different voice actors delivering over 60,000 lines of dialogue.
http://www.bethblog.com/i...9/27/a-star-studded-cast/

Edit:
Zelf heb ik nooit zo veel last gehad van de stemacteurs. Soms wat vervelend, maar voor mij is er niet veel meerwaarde als er veel steracteurs mee doen. Het ergste vond ik niet dat je zo vaak dezelfde stem tegenkwam, maar dat één persoon tijdens gesprekken wel eens wel 4 verschillende stemacteurs had.
Sterren voor stemmen boeit me ook geen reet, liever niet zelfs, drijft alleen maar de kosten op.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Omdat ik een Skyrim fan ben en geen SWOR fan, dus ik wilde Skyrim even in positief daglicht zetten. Het was verder niet echt een opmerking die ergens op gebaseerd was. :)
Naluh! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:38:
[...]

Sterren voor stemmen boeit me ook geen reet, liever niet zelfs, drijft alleen maar de kosten op.
Amen, alsof ik daadwerkelijk zou horen wie er aan het praten is tijdens een conversatie, de enige stem die ik daadwerkelijk zou herkennen is de stem van Samual Jackson, en dan houdt het wel ongeveer op. Heb liever 20 keer een Jan-de-postbezorger in plaats van 1 v. 2 bekende sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

[...]

Hm wauw! Weet je toevallig ook hoeveel zinnen daar gesproken worden en voor hoeveel NPC's het is? Ik heb ook het gevoel dat qua kwantiteit SWOR groter is (maar qua kwaliteit natuurlijk minder!!).
"Every playable character and every non-playable character in the game will be brought to life by voice actors - resulting in several thousand speaking roles and hundreds of thousands of recorded lines of dialogue!"

Staat op de site van Star Wars the Old Republic. (en dus honderden voice actors)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ircghost schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:04:
[...]
Heb liever 20 keer een Jan-de-postbezorger in plaats van 1 v. 2 bekende sterren.
Snap wel wat je bedoeld hoor, maar zo lijkt het alsof iedereen die lines wel even in kan spreken. je moet het werk van acteurs/voice actors niet onderschatten. Dat is echt een vak apart.

• NoUseWhatsoever
Naluh! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:38:
[...]

Toch vond ik Martin Septim fijner om naar te luisteren (evenals Uriel Septim door Patrick Stewart) dan de standaard innkeeper in Oblivion. Komt dan nier persé omdat ze bekend zijn (kwam er pas later achter wie de stemmen deden), maar omdat de stem gewoon wat meer charisma of karakter of whatever heeft. Ben benieuwd of de minder bekende cast van Skyrim mij hier wederom blij mee kan maken. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Als mens zijnde zul je al heel snel een stem herkennen, en zal het heel snel weer overkomen alsof alle stemmen hetzelfde zijn.

Ik denk dat 70 verschillende stemmen meer dan genoeg zijn.
Als je in stadje A in het begin met iemand gepraat hebt en na 10 uur gamen kom je in stadje C iemand tegen die dezelfde stem heeft; ik denk niet dat dat nog opvalt.

Bij Oblivion was het gewoon veel en veel te weinig en overduidelijk. Vaak zelfs dat 2 characters naast elkaar gewoon dezelfde stem hadden :X

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dan bevind je je in een zeldzame fijne positie! Ik ergerde me er behoorlijk aan in het begin (na een tijdje heb ik mij er maar gewoon bij neergelegd) Misschien praatte je gewoon niet genoeg met andere mensen en was je te veel aan het dolen in de bossen :P
Nou inderdaad want dan had ik me heel wat uurtjes moeten irriteren. Maar ik ben juist van de dialogen. Daarom ben ik ook zo'n fan van Bioware games.

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

vosss schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:58:
[...]

Bij Oblivion was het gewoon veel en veel te weinig en overduidelijk. Vaak zelfs dat 2 characters naast elkaar gewoon dezelfde stem hadden :X
Dan vrees ik dat je hevig teleurgesteld gaat zijn dat er "algemene"stemmen zijn voor de rassen waarbij net als in oblivion hier en daar een uitzondering is. Al zullen die uitzonderingen nu wel iets groter zijn blijft het gros toch van 1 enkele stemacteur/actrice af te komen.

• NoUseWhatsoever
Nickbn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:49:
[...]

Dan vrees ik dat je hevig teleurgesteld gaat zijn dat er "algemene"stemmen zijn voor de rassen waarbij net als in oblivion hier en daar een uitzondering is. Al zullen die uitzonderingen nu wel iets groter zijn blijft het gros toch van 1 enkele stemacteur/actrice af te komen.
Ik kan me voorstellen dat dorpelingen en generieke NPC's nog de standaard stemmen hebben, maar met 70 voice actors kun je de meeste quest-giving characters in ieder geval een unieke stem geven. Dat is op zich al een enorme verbetering tov Oblivion (én Morrowind, want daar was het net zo).

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

70 stemactors + een gemiddelde van 2.2 stemmen te bereiken door een filtering, uitgaande ervan dat men op twee manieren verschillende lines kan brengen betekend dat je door één goede voice actor 4~5 personages rijker.

Omtrend de 300 veschillende stemmen / manieren van praten is toch al heel aardig. Persoonlijk vond ik het in Oblivion niet zo'n punt, hoewel sommige dingen wel wat monotoon waren.

Bij voice-acting is diversiteit wel belangrijk, maar ik vind de kwaliteit toch iets belangrijker: als er maar niet een paar echt slechte tussen zitten. Voice acting waardeer ik in drie niveau's: goed en meeslepend, maar wat er gezegd wordt is 80% daarvan. Dan heb je het "gewoon voldoende" gebied, waar veel games toch wel in zitten. Alleen als het bizar slecht is wordt het vervelend. Of als het zo extreem repetetief is als b.v. in de Fable spelletjes.

Aan de wel meeslepende kant zit voor mij de Legacy of Kain serie. Werkelijk iedere Templar en vampier daar had goede, passende tekst in de juiste toonzetting, die het geloofwaardig maakte.

In Oblivion was het gewoon goed. Sommige stemmen waren een beetje "over-acted" en sommige saai of te overdreven-dialect, maar nog steeds verstaanbaar omdat ze daarvoor kozen. Deed een beetje afbraak naar mijn mening.

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Zojuist de Xbox 360 versie van de game besteld voor een kleine 46 euro, hopen dat ik hem op de releasedag meteen binnen krijg!

[ Voor 10% gewijzigd door afca020 op 28-09-2011 19:52 ]

• jmk
  • Laatst online: 20:17

jmk

Prachtig mooi plaatje uit het koffietafel boek van Skyrim:
Afbeeldingslocatie: http://cdnstatic.bethsoft.com/bethblog.com/wp-content/uploads/2011/09/Pages18-19-from-skyrim_artbook_worlds-LORES-2.jpg

bron

Yippie kayak, other buckets!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Is dat een stad die daadwerkelijk in Skyrim komt?

Ziet er wel echt gaaf uit! albeit a bit small
Ja, da's Solitude (blijkbaar :P ).
Op een ander plaatje zie je Rivendel, weer een ander zie je een stad (of tempel) in een berg uitgehouwen en weer een ander zie je schetsen voor zo'n 'wordwall'.
Hier zijn ze alle vier te zien :)

• Avalaxy
Riverwood bedoel je? Haha.

• DanielBogusz
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-03-2024
Preddie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:09:
misschien al besproken:

[...]

Betekent dit het volgende:
  • Als laag-lvl karakter snel naar de lastige spots in de map
  • Het level blijf hier vervolgens laag
  • even snel wat levels scoren
  • deze lastige stukken compleet ownen
Lijkt mij wat vreemd...
Wat ik begrepen heb is dat dit niet voor alle gebieden en dungeons geld. Bepaalde gebieden worden gewoon onbegaanbaar als je level laag is, omdat de vijanden daar veel te sterk zijn. Ook heb ik begrepen dat bepaalde vijanden sowieso mee levelen.

[ Voor 37% gewijzigd door DanielBogusz op 28-09-2011 22:08 ]

lol :P Inderdaad :P

• vosss
anandus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:47:
Ja, da's Solitude (blijkbaar :P ).
Op een ander plaatje zie je Rivendel, weer een ander zie je een stad (of tempel) in een berg uitgehouwen en weer een ander zie je schetsen voor zo'n 'wordwall'.
Hier zijn ze alle vier te zien :)
Zou je (of iemand anders) de plaatjes willen posten hier? Ik heb namelijk geen facebook en heb eik ook geen zin om speciaal voor 3 plaatjes een account aan te maken.

Bedankt alvast :)
vosss schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:42:
[...]

Zou je (of iemand anders) de plaatjes willen posten hier? Ik heb namelijk geen facebook en heb eik ook geen zin om speciaal voor 3 plaatjes een account aan te maken.

Bedankt alvast :)
Natuurlijk, ik wist niet dat ze niet te zien waren zonder Facebook-account :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YZdzNVSYvt14mpfSMjgnjrsp/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FPxdmk4NMP0c7fyKzXTUo6SK/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hZ7Asx2mSuLPmRf3zFuSrRlF/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QUzYUbp6P0cIc6Qye6QQeEUn/thumb.jpg

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zit nog even naar het onderstaande filmpje te kijken. Zijn geen nieuwe beelden maar gewoon iemand die kritisch naar de game kijkt en erg enthousiast is.

http://www.youtube.com/watch?v=AmWt1MfKAvw

• Gwildor
kbloem schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:56:
Ik zit nog even naar het onderstaande filmpje te kijken. Zijn geen nieuwe beelden maar gewoon iemand die kritisch naar de game kijkt en erg enthousiast is.

http://www.youtube.com/watch?v=AmWt1MfKAvw
Erg enthousiast? :/

Hij erkent dat dit "een echte TES" is, dus vanuit zijn kritische mond zal dat wel positief zijn ja.

Ik ben nu echter pas op de helft van het eerste filmpje en hij heeft volgens mij al 20x "I don't like this either" of "major problem comming up" gezegd :+

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:48:
Natuurlijk, ik wist niet dat ze niet te zien waren zonder Facebook-account :)
Dang, nu wil ik dat boek!

• superwashandje
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

mooie plaatjes! :) vooral riverwood ziet er leuk uit.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Dang, nu wil ik dat boek
Ja, ik ook! Maarja, als er een editie was geweest met spel, boek en kaart voor rond de €75,- had ik dat ook wel gedaan, maar die draak vind ik gewoon zo lelijk dat er niet een paar tientjes voor bij wil betalen.

Dat daargelaten; die omgevingen zien er wel echt geweldig uit! Zo te zien worden de dorpen ook een stuk gevarieerder dan in Oblivion als je kijkt naar hoogteverschil en stijl van de gebouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 30-09-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
Dat boek is inderdaad super vet! Is dat uberhaubt verkrijgbaar, zit dat bij de special edition?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soepstengel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:27:
Dat boek is inderdaad super vet! Is dat uberhaubt verkrijgbaar, zit dat bij de special edition?
Collector's Edition á €150 €135,-

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 30-09-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
:'( Damn wat duur! Misschien doe ik het wel, spel is gewoon erg vet, maar het blijft wel enorm veel geld voor wat je ervoor terug krijgt... Had in ieder geval wel een soundtrack verwacht eigenlijk!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Moet je wel even door klikken hè. Hij staat bij onder Wehkamp op budgetgaming.nl wel voor 135, maar bij Wehkamp zelf staat ie gewoon voor 150 ;)

Ik zou inderdaad ook het boekje wel willen, maar helaas, de financiën laten het niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Leuk hoor zon boek, maar om er 100 euro extra voor neer te leggen.... Voor die prijs heb ik ook 2 andere games erbij. Dan heb ik 3 games ipv 1 game + een boek dat je in de praktijk alleen koopt voor de "heb".

Maar goed, vanuit het perspectief van Bethesda, met deze prijs kopen alleen de echte "collectors" het en niet de wannabe game verzamelaars zoals ondergetekende die eigenlijk alleen maar normale doosjes en boekjes hebben met af en toe een collector edition ertussen die na release even duur was als de normale :P

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 30-09-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Melkunie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:51:
Moet je wel even door klikken hè. Hij staat bij onder Wehkamp op budgetgaming.nl wel voor 135, maar bij Wehkamp zelf staat ie gewoon voor 150 ;)

Ik zou inderdaad ook het boekje wel willen, maar helaas, de financiën laten het niet toe.
Achja, ik ben echt een fan en €150,- neertellen voor een CE van Skyrim had ik ook wel gedaan, ware het niet dat ik drakenbeeldjes (en posters en tattoos) gewoon niet mooi vind. Als het een pakket was geweest met steelbook game, soundtrack, making of DVD, koffietafelboek, en een zwaard/dolk/scroll/whatever-zolang-maar-geen-draak erbij, had ik er maar wat graag wat extra's voor neergelegd.

Achja, nu de SE voor normale prijs met een stoffen map. Hang ik die mooi prominent op en bekijk ik wel Skyrim artwork online :P.

Nog maar 43 dagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

psst, het zijn er nog maar 41

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Compromis dan, 42 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 30-09-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

42 Is dan ook het antwoord op het leven, het universum en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Wat zou het eigenlijk kosten om een ambachtsman dit houtsnijwerkje te laten maken voor boven de bank? :9

http://www.imperial-libra.../skyrim_teaser_wall_0.jpg

Had stiekem gehoopt dat ze daar iets mee gingen doen voor de CE namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

jdh009

FP ProMod
Melkunie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:16:
Wat zou het eigenlijk kosten om een ambachtsman dit houtsnijwerkje te laten maken voor boven de bank? :9

Misschien kunnen ze het voor een paar euro in China of Polen voor je maken. :P

Zag net dat het tweede boek al een tijdje uit is, iemand een idee of dit nog aansluit op het huidige verhaal?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:51:

Als ik echt zou willen zou ik het wel kunnen neerleggen, maar dan moet ik in plaats daarvan wel andere zaken laten waar ik praktisch gezien veel meer aan heb (of het nu functioneel is of een goede investering voor de toekomst). Zo'n artbook kan je wel degelijk inspireren bij wat je zelf maakt, maar 115 euro extra kan ik echt voor mijzelf niet verantwoorden voor iets dergelijks.

Dan steek ik dat geld liever in m'n 3D-printer of in goed tekenmateriaal.
jdh009 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:18:
Misschien kunnen ze het voor een paar euro in China of Polen voor je maken. :P
3D-model scoren of maken en dan CNC laten frezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:42:
Dan steek ik dat geld liever in m'n 3D-printer
Prachtig doel. Ik zou zeggen: DOEN!

Enfin, ook mij stelt de CE een beetje teleur. Zeker gelet op het feit dat ik dus zo mijn twijfels heb over bepaalde key game mechanics zou ik het geld er niet voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt4ever
  • Laatst online: 16-04 11:06
Eventjes een vraagje heren;

Ik ben ook een enorme fan van deze serie en speel het met plezier sinds Morrowind. Echter kan mijn pc Skyrim niet aan denk ik. Ik wil een nieuw pc aanschaffen speciaal voor Skyrim. Is er een site/manier waarop ik kan zien of een bepaald pc een bepaald spel aankan? De systeemvereisten zijn al bekend, maar door word ik ook niet wijzer van aangezien ik er niet veel verstand van heb. Canyourunit ken ik wel, maar die checkt alleen je eigen computer dus en daar heb ik niks aan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Systeemeisen al bekend? Wie wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:46:
Prachtig doel. Ik zou zeggen: DOEN!
offtopic:
Ben ik ook druk mee bezig! Sourcen is veel werk verzetten en nog niets in handen hebben, maar het moment dat er onderdelen ingekocht gaan worden komt rap dichterbij :Y Ik heb lang interesse gehad, maar heb nu eindelijk de stap gezet er zelf in te springen en ik heb geen spijt. Ik heb nu al enorm veel geleerd, mede dankzij het lokale FabLab.

Uiteraard is loop je het risico dat je de printer als doel gaat zien in plaats van als gereedschap, maar dat komt hopelijk vanzelf goed als het eenmaal staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Note: These are the predicted system requirements. Official will be updated soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

jdh009

FP ProMod
Note: These are the predicted system requirements. Official will be updated soon.

Je was me net voor

[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 30-09-2011 23:27 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt4ever
Ok, excuses. Iemand enig idee wat een pc dat Skyrim goed kan draaien zal kosten? En iemand met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bt4ever schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:40:
Ok, excuses. Iemand enig idee wat een pc dat Skyrim goed kan draaien zal kosten? En iemand me topis?
Zonder requirements is dat erg lastig in de schatten. De veiligste optie is tot die tijd een console, daarop zal het sowieso speelbaar zijn voor een vaste prijs. Uiteraard lever je dan ook een aantal dingen in (mods o.a.).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt4ever
Console is sowieso geen optie voor mij, ben trouw verbonden aan de pc, wil ook mods etc. beschikbaar hebben sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bt4ever schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:45:
Console is sowieso geen optie voor mij, ben trouw verbonden aan de pc, wil ook mods etc. beschikbaar hebben sowieso.
Dan kun je niet veel anders doen dan nog even afwachten tot de uiteindelijke systeemeisen bekend worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Omdat het spel ook voor de Xbox 360 uitkomt kan je er vanuit gaan dat een "gewone" game-pc zonder problemen in staat moet zijn om het spel in hoge kwaliteit weer te geven. Maar betere specs zijn natuurlijk altijd beter. De Best Buy Guide van september (en dan vooral het tweede systeem) is een goede start voor een pc samenstelling. Om hier niet te ver off-topic te gaan kan je specifieke vragen over het systeem beter hier kwijt.

[ Voor 14% gewijzigd door CoolGamer op 01-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien het min of meer een port is van de Xbox zal de game waarschijnlijk toch wel CPU heavy zijn. Zorg dus voor een goede balans tussen CPU en GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolGamer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:51:
De Best Buy Guide van september (en dan vooral het tweede systeem) is een goede start voor een pc samenstelling.
Ik zou overigens wel nog even twee weken wachten tot je nieuwe hardware koopt, dan is Bulldozer waarschijnlijk uit. Als je dan geen Bulldozer wilt kopen, is het alsnog gunstiger omdat andere hardware en oude(re) modellen een stuk goedkoper worden. Er zal ook wel het e.e.a tweedehands beschikbaar komen omdat anderen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik gok zomaar dat een oude E8400 met 4 gieg ram en een ATi 6780 Skyrim prima kan draaien op 1920x1200 met redelijk wat eyecandy aan.

Althans dat hoop ik :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
Ik heb oblivion op 1280 x 720 gezet, maar ik zie toch echt geen verschil met 1920 x 1080.
Of speelt leeftijd hierbij ook een rol?

Verwacht en hoop wel dat Skyrim wat soepeler gaat lopen, met Oblivion heb ik nog wel
eens wat frame drops. (asus g73jh).

Stiekem hoop ik ook dat skyrim in ruimte ook veel groter is, Oblivion vind ik wat betreft
beleving klein aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Ontspannen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:50:
Stiekem hoop ik ook dat skyrim in ruimte ook veel groter is, Oblivion vind ik wat betreft
beleving klein aanvoelen.
Skyrim ingame zal net zo groot zijn qua oppervlakte als Cyrodiil ingame in Oblivion, maar volgens Bethesda hebben ze er veel meer dynamiek en sowieso meer points of interests ingestopt, waardoor er in feite meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

Melkunie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:16:

mocht je er ergens een bestellen dan maak er maar 2 van :P supervet!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ontspannen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:50:
Ik heb oblivion op 1280 x 720 gezet, maar ik zie toch echt geen verschil met 1920 x 1080.
Of speelt leeftijd hierbij ook een rol?
Als je het verschil tussen die resoluties niet ziet dan zou ik eens naar de opticien gaan als ik jou was.

No offence intended

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
vosss schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:59:
[...]
Als je het verschil tussen die resoluties niet ziet dan zou ik eens naar de opticien gaan als ik jou was.

No offence intended

:)
None taken.

Wanneer ik in windows zelf de resolutie instel dan wordt natuurlijk de hele bups groter maar bij
games zie ik geen verschil. Zo ook bij Crysis 2 niet, maar het liep in eens wel een stuk soepeler.

Zal de leeftijd wel zijn ;(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ontspannen schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

None taken.

Wanneer ik in windows zelf de resolutie instel dan wordt natuurlijk de hele bups groter maar bij
games zie ik geen verschil. Zo ook bij Crysis 2 niet, maar het liep in eens wel een stuk soepeler.

Zal de leeftijd wel zijn ;(

:+
Ach, betekend waarschijnlijk gewoon dat je ver genoeg van je beeldscherm afzit :)
Al zie ik het verschil tussen 1920*1080 en 2560*1440 ook niet echt :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Amazon.co.uk weet nog steeds niet of zij de stoffen map bij Skyrim pre-orders krijgen. Vreemd voor zo'n grote webshop.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bt4ever schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:40:
Ok, excuses. Iemand enig idee wat een pc dat Skyrim goed kan draaien zal kosten? En iemand met tips?
Prijzen incl. 19% BTW, (c) Gistron 2002-2011
1 x Thermaltake Element 0 Watt / zwart
1 x Codegen 600W ATX
1 x LG GH22NS50 22x SATA / bulk /...
1 x 8192MB DDR3/1333 Compustocx CL9 KIT
1 x 560 nVidia Asus ENGTX560 Ti...
2 x HDDI 1,0TB Samsung HD103SJ...
1 x Asus AM3 M4A89TD PRO/USB3...
1 x AM3 AMD Phenom2 X4 840 95W...
€ 749,10

Ik heb voor mezelf deze samen gesteld. Je kan nog wel het één en ander besparen door er maar 1 hdd in te doen, wat minder geheugen en een iets goedkoper moederbord en processor. Dan kom je op een 600 euro uit denk ik...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.