Ik heb toevallig gisteren ook het een en ander besteld naar aanloop van de release van Skyrim. Ben zelf toch voor de combinatie intel/radeon gegaan. In mijn geval een i3 2100 en een HD6870. In noodgevallen kan er nog een tweede HD6870 in. (Je weet het nooit met Bethesda...) Ik speel zelf TES sinds deel 2, daggerfall. Eigenlijk verder niks, dus ik had alleen nog een lege systeemkast staan waar ooit een socket 939 systeem in zat.
Qua HDD is 1x 2 TB natuurlijk voordeliger dan 2x 1 TB. Ik ben zelf voor een Crucial M4 SSD gegaan met een 2 TB schijf voor storage. In mijn laptop heb ik een intel SSD zitten waar ik goede ervaringen mee heb, maar de M4 lijkt een goede nieuwkomer te zijn. (En redelijk betaalbaar voor een SSD.)
Edit: Veel mensen hier zullen PC gamers zijn, maar de achievements voor de xbox 360 zijn vrijgegeven.
Qua HDD is 1x 2 TB natuurlijk voordeliger dan 2x 1 TB. Ik ben zelf voor een Crucial M4 SSD gegaan met een 2 TB schijf voor storage. In mijn laptop heb ik een intel SSD zitten waar ik goede ervaringen mee heb, maar de M4 lijkt een goede nieuwkomer te zijn. (En redelijk betaalbaar voor een SSD.)
Edit: Veel mensen hier zullen PC gamers zijn, maar de achievements voor de xbox 360 zijn vrijgegeven.
[ Voor 11% gewijzigd door jvo op 04-10-2011 11:39 ]