Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 15:17
Melkunie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:39:
Nieuw setje screenshots? Ik had ze nog niet gezien in ieder geval.
De eerste vier had ik al gezien. De vijfde komt uit de gameplay-video.

EDIT: Al 1000 posts. Ik ga de volgende TS voorbereiden.

[ Voor 10% gewijzigd door CoolGamer op 10-10-2011 19:46 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De een na laatste shot ziet er imo wel slecht uit. Schaduwen lijken totaal afwezig, en alles is een beetje 'nep'. Kan het niet precies omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Orian schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:56:
De een na laatste shot ziet er imo wel slecht uit. Schaduwen lijken totaal afwezig, en alles is een beetje 'nep'. Kan het niet precies omschrijven.
Zijn linkerhand gaat ook door de pommel heen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 15:17
En Deel 3.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Anoniem: 172410 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Ik ben na ik weet niet hoeveel uur laatst eindelijk eens begonnen aan een poging de hoofdquest te doen. Ik had na al die tijd nog geen gate gesloten; ik was dus nog niet in of voorbij Kvatch geweest.

Volgens mij is dat heel erg waar je voor gaat. Ik verbaas mij altijd over mensen die er in een paar uurtjes doorheen fietsen. Dat lukt mij waarschijnlijk niet eens als ik het echt zou willen.
Zo heb ik het eigenlijk ook gedaan in m'n eerste game. Ben helemaal niet naar Kvatch gegaan en ben lekker rond gaan zwerven. Bij een tweede game ben ik wel eerst naar Kvatch gegaan en dat ontzette het spel zo dat ik dat niet verder afgemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Lolwut :p

Ik ben na ik weet niet hoeveel uur laatst eindelijk eens begonnen aan een poging de hoofdquest te doen. Ik had na al die tijd nog geen gate gesloten; ik was dus nog niet in of voorbij Kvatch geweest.

Volgens mij is dat heel erg waar je voor gaat. Ik verbaas mij altijd over mensen die er in een paar uurtjes doorheen fietsen. Dat lukt mij waarschijnlijk niet eens als ik het echt zou willen.
Dat is het verschil, zodra je voorbij Kvatch bent en die Oblivion gates overal verschijnen domineert het al snel het landschap. Zolang je zelfs het begin niet doet heb je er idd verder geen last van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Lolwut :p

Dat heb ik dus ook altijd. Heb Oblivion dan ook niet eens uit weten te spelen en heb de hoofdquest niet gedaan. Was eindeloos bezig met alle sidequests, looten, barteren, rondlopen, you name it.

Blijft prachtig spel dat oblvion.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

Dat heb ik dus ook altijd. Heb Oblivion dan ook niet eens uit weten te spelen en heb de hoofdquest niet gedaan. Was eindeloos bezig met alle sidequests, looten, barteren, rondlopen, you name it.

Blijft prachtig spel dat oblvion.
Herkenbaar! Heel wat uren gespeeld en nooit de main quest uitgespeeld. Toch maar eens doen binnenkort, het moet er toch eens van komen!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.