[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 62.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt4ever
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 11:06
Heb totaal geen ervaring, dus samenstellen zal het sowieso niet worden. Heb 2 pc's gevonden, zou de Acer hem aankunnen?

Producteigenschappen van de Acer X3990-8GB
Processor: Core I5
Processornummer: I5-2300
Intern geheugen: 8192
Harde schijf capaciteit in GB: 1000
Merk processor: Intel
Soort RAM: DDR3
Merk video kaart: Nvidia
Besturingssysteem: Windows® 7 Home Premium 64

http://www.bcc.nl/product/acer-x3990-8gb

8G/2TB/SSD 60GB/W7Pr/6870

http://www.dixons.nl/comp...te-gaming-x6-1100t-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:07
For fuck's sake, ben je echt zo dom of doe je alsof?

Lees dit nog maar een keer opnieuw:
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:13:
Zullen we de game-pc discussie in het daarvoor bestemde BBG topic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:13:
Zullen we de game-pc discussie in het daarvoor bestemde BBG topic houden?
Lijkt me een goed plan ;) :Y

Ik zit even de achievements door te kijken en er vielen mij er een paar op. Alduin's wall speelt een rol in het spel. Ben benieuwd of het meer is dan het verzamelen van alle dragon shouts. Ook weer 15 (of meer) deadric artifacts. Ook 20 (of meer) verschillende shouts. Spel ziet er groot uit.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-05 08:29

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

CoolGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Lijkt me een goed plan ;) :Y

Ik zit even de achievements door te kijken en er vielen mij er een paar op. Alduin's wall speelt een rol in het spel. Ben benieuwd of het meer is dan het verzamelen van alle dragon shouts. Ook weer 15 (of meer) deadric artifacts. Ook 20 (of meer) verschillende shouts. Spel ziet er groot uit.
Gaaf! Ik vond het altijd erg leuk om in Oblivion de Daedric Quests op te lossen, soms waren ze in mijn ogen een beetje overpowered,.. maar ze waren in mijn ogen allemaal interessant en leuk om uit te voeren. Ik weet waar ik naar op zoek ga zodra ik 11-11-11 begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn dat alle achievements? Of worden er nog meer bekend gemaakt? Is 50 niet een beetje weinig?

Edit:
Hmm.. Het valt wel mee, FNV met alle DLC zijn er ook maar 75 (in Steam).

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 05-10-2011 07:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

anandus schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:14:
Zijn dat alle achievements? Of worden er nog meer bekend gemaakt? Is 50 niet een beetje weinig?

Edit:
Hmm.. Het valt wel mee, FNV met alle DLC zijn er ook maar 75 (in Steam).
Voor de Xbox 360 zijn er atlijd max 50 achievements voor een game en dan (dacht ik) 12 voor een dlc of arcade game.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
CoolGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Ik wist nog niet dat je kan trouwen in Skyrim. Ik ben daar over het algemeen geen fan van omdat het nooit zoveel aan een spel toevoegt. Ik ben dus benieuwd hoe de jongens van Bethesda dit in het spel hebben verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

Master Criminal - Bounty of 1000 gold in all nine holds
epic!

maar wel op een apparte save ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:44

superwashandje

grofheid alom

D-rez schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:58:
[...]

epic!

maar wel op een apparte save ;)
ligt eraan hoe dit uitgewerkt is :P. in oblivion was je altijd meteen de pineut. De guards wisten veel te snel alles van je, vooral met alle gestolen dingen.
ik hoop dat je nu wat makkelijker en "realistischer" ermee weg kan komen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
superwashandje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

ligt eraan hoe dit uitgewerkt is :P. in oblivion was je altijd meteen de pineut. De guards wisten veel te snel alles van je, vooral met alle gestolen dingen.
ik hoop dat je nu wat makkelijker en "realistischer" ermee weg kan komen.
Dat je overdag inderdaad een hood op moet om niet herkend te worden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:39:
[...]
Ik wist nog niet dat je kan trouwen in Skyrim. Ik ben daar over het algemeen geen fan van omdat het nooit zoveel aan een spel toevoegt. Ik ben dus benieuwd hoe de jongens van Bethesda dit in het spel hebben verwerkt.
Als ik het me goed herinner is het op deze manier uitgewerkt:
spoiler:
- Je kan je echtgeno(o)t(e) thuis laten als je een huis hebt.
- Je kan je echtgeno(o)t(e) meenemen als hulp tijdens een quest.
- Het is mogelijk armor en andere items aan je echtgeno(o)t(e) te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
@Jvo die eerste optie klinkt een beetje als hoe het er aan toe ging in de oude middeleeuwen (mompelt iets over koken / wassen / voor kinderen zorgen) :+ Niettemin, lijkt me een leuke toevoeging!

Wat betreft de guards in Oblivion en het bounty systeem, ik hoop dat ze het bounty systeem aanpassen dat je criminele daden per "regio" ingedeeld worden. Dat het niet is dat als je in het eerste dorp iets steelt je aangehouden wordt in dorp twee wat aan de andere kant van de wereld bevindt vanwege je eerste vergrijp.
Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Reneer's guard overhaul in Oblivion! _/-\o_
Daar gingen de guards zoeken als ze een lijk vonden en wanneer je alle guards vermoorde of omkocht werd je bounty verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik hoop inderdaad dat ze iets doen aan dat systeem, daardoor vond ik het gewoon niet leuk meer om slechte dingen te doen onder toeziend oog. Je werd toch altijd gepakt als je weer in stad in wilt. Moet je eerst weer voordat ze komen al je gestolen goederen op de grond denderen en weer boete betalen. Je speelde eigenlijk altijd al vals, dus voelde een beetje aan als een lomp systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik weet niet meer precies waar ik het vandaan heb, maar er staat me iets van bij dat kleine vergrijpen niet overspringen naar andere holds (soort regio's met aan het hoofd de jarl, een soort graaf) en je zo in elke hold een aparte bounty kan opbouwen (vandaar ook die achievement). Ook kun je volgens mij sommige guards omkopen als ze je op je bounty aanspreken als je even weg bent geweest en zeggen dat ze naar iemand anders op zoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:27
Inderdaad je misdaden worden per hold apart bijgehouden. Bv heb je in Winterhold een bounty dan is dit alleen in Winterhold bekend. Er zijn in totaal 9 verschillende Holds.
De achievements die gister zijn uitgekomen bevestigen dit.
Er is namelijk een achievement aan verbonden.
Je kunt de achievements voor de 360 vinden op:
http://www.xbox360achieve...r-scrolls-v/achievements/

spoiler: title
Master Criminal 20
Bounty of 1000 gold in all nine holds

Ook spelen nu ooggetuigen een rol. Pas als iemand je rapporteert aan een guard heb je de bounty.
Als je wegrent of ontsnapt kunnen er bounty hunters op je afgestuurd worden.
Ongeveer zoals Fall-out 3.
Al hoop ik dat deze bounty hunters je eerst levend proberen mee te nemen.
Ik zou namelijk niet snel met mijn zwaard gaan zwaaien naar de Dovakin }:O

Of de bounty hunters over de grens van een hold gaan, dat weet ik niet zeker.

Dat zou natuurlijk weer een bepaalde gameplay met zich meebrengen.
AAh bounty hunters .. "" rent snel over de grens""
Al heb je dat ook met guards 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-05 22:59
Skyrim Collector's Edition is nu 125 euro bij Whekamp..is al een stukje goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:34
Aarrggh... Must! Resist!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy19
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Heb net de Special edition besteld voor 39 incl. verzenden.

Hopen dat hij een beetje speelbaar is op 5760x 1080 met 2x 6970. Anders maar 1 dell 23 inch verkopen en een 27 inch weer kopen en spelen op 2560x 1440.

Hoe dan ook, hij word kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je niet €139,-? ;)
Of bedoel je gewoon een pre-order?

[ Voor 47% gewijzigd door anandus op 05-10-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy19
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Neen, lees 'special edition', niet 'collectors edition' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Heet officieel niet Special Edition. De eerste zoveel verkochte doosjes bevatten een stoffen kaart ipv papier, dat is het verschil. Pre-order zoals anandus zegt komt meer in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-05 00:02

jmk

Als je een misdaad pleegt, en je vermoord alle getuigen, krijg je ook geen straf. Bethesda heeft wel laatst een bug geplet: Kippen hadden een misdaad doorverteld aan de guards :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
jmk schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:28:
Als je een misdaad pleegt, en je vermoord alle getuigen, krijg je ook geen straf. Bethesda heeft wel laatst een bug geplet: Kippen hadden een misdaad doorverteld aan de guards :)
Wat kun je hier anders op antwoorden dan " :D "?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Klinkt inderdaad een stuk leuker, als je als goeie dief van alles jat zonder dat iemand het ziet, geen bounty, :) Maar dan haal je die achievement weer niet.. hmm toch een dilemma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Moet je als goede dief in de rol van een iets minder goed dief kruipen:D
Wel aparte save natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 13:12
Komen die achievements eigenlijk ook uit voor de PC versie?
Vind het wel een leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassissss schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:40:
Komen die achievements eigenlijk ook uit voor de PC versie?
Vind het wel een leuke toevoeging :)
Ongetwijfeld zullen er achievements zijn voor de PC-versie, hoogstwaarschijnlijk dezelfde, maar dat is niet zeker.
Fallout New Vegas had ook achievements. Fallout 3 en Oblivion niet, maar dat waren dan ook geen Steamworks-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
Fallout 3 had Games for Windows Live achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:09:
Fallout 3 had Games for Windows Live achievements.
offtopic:
Serieus? Wist niet eens meer dat FO3 überhaupt dat GFWL had. Wow, heb ik dat even keihard verdrongen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
anandus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
offtopic:
Serieus? Wist niet eens meer dat FO3 überhaupt dat GFWL had. Wow, heb ik dat even keihard verdrongen :D
offtopic:
Yep, in die tijd was het namelijk bij de gamerscore ****** op Xbox Live in om met de console alle achievements in 10 seconden te unlocken en 1550 punten bij te schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Anoniem: 26474 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:13:
Klinkt inderdaad een stuk leuker, als je als goeie dief van alles jat zonder dat iemand het ziet, geen bounty, :) Maar dan haal je die achievement weer niet.. hmm toch een dilemma ;)
Zolang je andermans zooi kan jatten en verkopen ben ik ook een happy gamer. Dat vond ik in Oblivion wel jammer; had je iemand vermoord en roofde je zijn huis leeg met wat zeldzame boeken of armour, kon je er alleen zelf wat mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

NoUseWhatsoever schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:45:
[...]

Zolang je andermans zooi kan jatten en verkopen ben ik ook een happy gamer. Dat vond ik in Oblivion wel jammer; had je iemand vermoord en roofde je zijn huis leeg met wat zeldzame boeken of armour, kon je er alleen zelf wat mee :(
Thieves guild? Zo ben ik flink wat van mn zooi kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Anoniem: 396097 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:13:
[...]

Thieves guild? Zo ben ik flink wat van mn zooi kwijtgeraakt.
Tja, maar dan moet je persé naar fences, en als je met een heel gestolen Heavy Armour rondloopt om te verkopen, ben ik dat het liefst zsm kwijt. Ik vermoed echter dus dat als er geen getuigen zijn van je diefstal, een item ook niet als gestolen in je inventory zal worden geplaatst en je het gewoon bij A Fighting Chance kwijt kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
randy19 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:04:
Heb net de Special edition besteld voor 39 incl. verzenden.

Hopen dat hij een beetje speelbaar is op 5760x 1080 met 2x 6970. Anders maar 1 dell 23 inch verkopen en een 27 inch weer kopen en spelen op 2560x 1440.

Hoe dan ook, hij word kapot gespeeld.
Waar heb je die besteld?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Als je wat geduld hebt kan je hem bv bij theHut.com bestellen voor 34,43.
Alleen zijn zij vaak traag met leveren (tot 3 weken kan het duren, maar hoeft niet) dus voor de grootste fans en mensen zonder geduld is dit geen optie.
Gezien mijn backlog tegen die tijd is het voor mij wel een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem bij Mediaoffer besteld (nouja, gereserveerd). Deze heeft ook brick&mortar winkels, dus kan ik hem op 11-11 afhalen voor €34,95. Win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-05 12:51

Bartaz

Likes cookies!

In het nieuwe jaar waarschijnlijk een nieuwe pc, dus zal hem ook pas dan gaan bestellen.
Heb wel een X360, maar twijfel of het daarop net zo lekker speelt als de pc. Plus alle onofficiële mods kan je niet gebruiken.
Nog iets meer dan een maand, wat gaat de tijd toch heerlijk snel!
Kan me de aankondiging begin dit jaar nog herinneren als de dag van gisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-05 22:40

Nyarlathotep

Crawling Chaos

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:08:
Als je wat geduld hebt kan je hem bv bij theHut.com bestellen voor 34,43.
Alleen zijn zij vaak traag met leveren (tot 3 weken kan het duren, maar hoeft niet) dus voor de grootste fans en mensen zonder geduld is dit geen optie.
Gezien mijn backlog tegen die tijd is het voor mij wel een goede optie.
Ik heb goede ervaringen met TheHut. Blu-ray's zijn na een dag of 5 binnen!
Nog kijken waar ik 'm bestel, wil wel graag de cloth map erbij. Eens kijken bij TheHut...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-05 22:40

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ga anders even ergens anders de grammarnatzee uithangen, je voegt niks toe aan dit topic |:(

Bij TheHut zie ik overigens ook niet of er een stoffen kaart bij zit. Iemand de pc versie gezien ergens voor een vergelijkbare prijs, waar de stoffen kaart wél bij zit?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nyarlathotep schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:45:
Ga anders even ergens anders de grammarnatzee uithangen, je voegt niks toe aan dit topic |:(
:')

Gelukkig voeg je zelf wel veel toe... Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
Nyarlathotep schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:45:

Bij TheHut zie ik overigens ook niet of er een stoffen kaart bij zit. Iemand de pc versie gezien ergens voor een vergelijkbare prijs, waar de stoffen kaart wél bij zit?
Bij Gamedumper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar screenshotjes:
Skyrim Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kKyqmjg7v5CnbYRbQ7A8xbGJ/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TvmdZe6GDa7WSu8VgvS9G28G/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6uX5FWZ9yAr2zTMcXtAxUeoB/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qfE4J457MTkUhJ3nofiuMJS8/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xcnumkal2qwhLrU8ZuRslPrD/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rUIl7J7n06E77j1HGDXKzTBj/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MzaNtQGUnc9LQR4cSBdXjd9G/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3AYyaIvou1MoqkU9d7cSFsw4/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DD2NfXWlPpgPmnkWvIgqFZdL/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YffmYU1UxIZz4gkQhUd8uo2c/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RoIGNxK3H91ITBrOQjDDb47O/medium.jpg

De eerste is duidelijk een standbeeld van Azura.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Die Nirnroots groeien blijkbaar ook in het water van wintergebieden. 8)7

Maargoed, ze zijn wel erg trots op hun X-box versie hoor .... t-minus ~1 maand voor release en nog steeds geen enkel spoor van PC (of PS3) footage :/ .

Lekkere grondtextures overigens. Anno 2011 zijn specular-/bump-/normal-/parallax-/displacementmaps nog steeds geen gemeengoed blijkbaar.

[ Voor 34% gewijzigd door SirNobax op 08-10-2011 16:10 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Pete Hines heeft een maand geleden gezegd dat sommige uitgebrachte screenshots afkomstig waren van de PC. Wilde niet zeggen welke dat waren, om geen console/pc war te laten beginnen.

Er is een december nummer van PC gamer gelekt waar de reviewers 3 uur gespeeld hebben met een nvidia i7 bak. "foto realistisch mooi" zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-04 20:11

Proto

¬.¬

5e screenshot: Een zwarte hand, hmmmm.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik voel me net een klein kind dat niet kan wachten totdat het sinterklaas is :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 13:10

Plasma_Wolf

Student

Naluh! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:54:
Ik voel me net een klein kind dat niet kan wachten totdat het sinterklaas is :+
Nou hoef je gelukkig ook niet te wachten tot Sinterklaas. 5-12-11 is later dan 11-11-11.

Ik kan eigenlijk ook niet wachten, maar ik heb het druk genoeg met m'n studie dat de tijd voorbij vliegt :).

Ik hoop dat het kwalitatief wel wat beter wordt dan Oblivion. Ik vond dat er iets miste in die game. Meer quests zou waarschijnlijk wel wat geholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
Lekkere grondtextures overigens. Anno 2011 zijn specular-/bump-/normal-/parallax-/displacementmaps nog steeds geen gemeengoed blijkbaar.
Dat komt door het simpele feit dat de pc met specs aan de onderkant van medium gampc's gewoon al betere hardware bezit dan de consoles.

Ik wil er geen pc/consolewar van maken, maar het begint met elke AAA titel meer en meer duidelijk te worden dat PC gamers als de sodemieter een nieuwe generatie consoles nodig hebben. Klinkt een beetje gek, dat pc gamers consoles nodig hebben, maar het is wel gewoon zo want alles wordt beperkt door de 360 en ps3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Er is een december nummer van PC gamer gelekt waar de reviewers 3 uur gespeeld hebben met een nvidia i7 bak. "foto realistisch mooi" zeiden ze.
En dat zijn serieuze gamers? Ik heb tot op heden nog geen enkel spel gezien wat bij die term in de buurt komt, laat staan het daadwerkelijk is. En als ik zo de consolefilmpjes en screens bekijk dan geloof ik er niet zo heel hard in.

Ergo: dat bericht neem ik met 10 kilo zout. Echt fotorealisme in games is nog op zijn minst 15 jaar van ons verwijderd. Als het niet nog langer is. :)

Het is niet de bedoeling ingescande magazines te posten of een link er naar toe.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 09:35
Sjonge jonge die review maakt mij weer erg enthousiast. Mijn verwachtingen voor skyrim zijn echt op en neer gegaan. Aan het begin was ik enthousiast maar toen ik achter alle verandering kwam had ik een beetje mijn twijfels of ze wel de goede richting op gingen. De laatste tijd denk ik echter dat het toch goed zal komen met skyrim en ik kan nu echt niet wachten tot hij uit komt. Ondanks de discussies over de pc versus de xbox denk ik dat ik hem toch voor de xbox haal. Controller plus grote TV kies ik nu nog boven (oudere) laptop. Hoop dat ik er geen spijt van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 13:10

Plasma_Wolf

Student

[b][message=36898675,noline]Controller plus grote TV kies ik nu nog boven (oudere) laptop. Hoop dat ik er geen spijt van krijg.
Het ligt volledig aan je eigen situatie merk ik. Als je een oudere laptop hebt, lijkt het me een goed idee om voor de Xbox te gaan.

Mijn computer kan zeker meer aan dan de huidige consoles dus voor mij is de keuze ook duidelijk. Vooral omdat ik geen PS3 of Xbox heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
Wat hoop je dan dat skyrim wordt?
Eye candy?

Persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in, ik heb het idee dat het morrowind 2.0 wordt. Grafisch zag oblivion er goed uit, dus skyrim zal er, wat mij betreft, goed genoeg uitzien. Er is/zijn Physics, vind ik ook een belangrijke tov Morro omdat dit ook nog iets van realisme toevoegd.

Hoe die finishing moves aanvoelen is nog even afwachten, maar prince of persia, lijkt het er op of plots je de controle over je char afgenomen wordt. Nu zien die moves er wel altijd prachtig uit, ben benieuwd of die op een gegeven moment gaan irriteren.

Vroeger zou ik me nog verheugen op de puzzels, klinkt als: Eye of the beholder, maar terug kijkende op de hele reeks muv arena ben ik er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 09:35
Het oog wil natuurlijk ook wat maar je hebt gelijk. Morrowind 2.0 zou wel geweldig zijn maar dat moet ik nog zien, de sfeer en het achtergrondverhaal van Morrowind was echt fascinerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop ook op een Morrowind 2.0, maar ik 'vrees' een Oblivion 2.0. Maar daar ben ik ook meer dan tevreden mee :)

Nog een maandje *O* .. ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Ik denk dat er wel geleerd is van eerdere spellen in de reeks bij Skyrim. Daarnaast zullen er ook onderdelen uit Fallout 3 (wat ik nooit heb gespeeld) geleend zijn. Bij Oblivion was het hoofdverhaal in mijn ogen te sterk aanwezig. Dat geeft het gevoel van beperktere vrijheid. Daarnaast zijn ze wellicht iets te ver doorgeslagen met het "waterdicht" maken van het spel. In Morrowind kon je nog:
- een schild met constant effect paralyze maken.
- via levitate on target en charm undead een fire atronach op het dak van je huis zetten.
- etc.

Die vrijheid zorgt wellicht voor exploits in de gameplay, maar goed, het is maar een spelletje.

Waar ik in elk geval erg naar uitkijk in Skyrim is de mogelijkheid om ruwe materialen daadwerkelijk om te zetten in wapens. Het was eerder echt jammer dat je wel een stuk glas kon vinden, maar er met geen mogelijkheid een wapen van glas van kon maken. Het verbreedt eigenlijk het principe van het maken van potions en dat lijkt me echt een mooie uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb er flink zin in. Even helemaal uit het oog verloren vanwege Battlefield 3 maar eigenlijk kijk ik meer naar dit spel uit. Jezelf helemaal onderdompelen en uren lang bezig zijn met iets wat helemaal niks met een quest te maken heeft puur omdat je zelf besluit dat je het moet doen. Grootste minpunt aan Oblivion was voor mij de main quest aangezien die Oblivion gates echt niet leuk waren, zo fijn om te weten dat de main storyline nu veel minder nadrukkelijk aanwezig hoef te zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
vosss schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:14:
[...]

En dat zijn serieuze gamers? Ik heb tot op heden nog geen enkel spel gezien wat bij die term in de buurt komt, laat staan het daadwerkelijk is. En als ik zo de consolefilmpjes en screens bekijk dan geloof ik er niet zo heel hard in.

Ergo: dat bericht neem ik met 10 kilo zout. Echt fotorealisme in games is nog op zijn minst 15 jaar van ons verwijderd. Als het niet nog langer is. :)

knip
Heb het nu doorgelezen, eindelijk, en moet zeggen dat het me tegenvalt hoeveel nieuws erin zit. Vampires waren sowieso al confirmed (eveneens de 10 playable races zoals de cover pronkte 8)7 ). Zit maar een nieuwigheidje in, en wel zeker awsm is als dat zo is, namelijk dat je je companions erg specifieke opdrachten kan geven.

Jammer trouwens dat het lockpicken een directe port is van het Fallout systeem, ik dacht dat het een soort mix tussen het Oblivion systeem en Fallout systeem zou worden.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:56:
Grootste minpunt aan Oblivion was voor mij de main quest aangezien die Oblivion gates echt niet leuk waren, zo fijn om te weten dat de main storyline nu veel minder nadrukkelijk aanwezig hoef te zijn.
Let wel dat ik aangaf dat dit voor mij ook een minpunt was en ik er van uitga dat ze daarvan geleerd hebben. Ik weet nog niet hoe dit daadwerkelijk gaat uitpakken in Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jvo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Let wel dat ik aangaf dat dit voor mij ook een minpunt was en ik er van uitga dat ze daarvan geleerd hebben. Ik weet nog niet hoe dit daadwerkelijk gaat uitpakken in Skyrim.
Ik vermoed dat ze goed hebben afgekeken bij FNV en dat er dus niet echt één verhaallijn is, maar 2 of meer afhankelijk van welke keuzes je maakt. Dat maakt de beleving van een main quest toch wat minder dwingend aanvoelen.
Dit is alleen maar pure speculatie van mijn kant, al is wel bekend dat je een aantal keuzes zal moeten makien in het spel (voor of tegen de Empire, dat soort dingen), maar ik weet niet of dat ook in de main quest het geval zal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 10-10-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 12:03
Zit enorm te twijfelen of ik hem voor de pc of voor de xbox moet halen.

Neig momenteel voor de xbox omdat de graka van me pc wat verouderd is(ati HD4870) En met Oblivion was het al redelijk knijpen om hem lekker te draaien. Maar hier heb je wel weer mods en dergelijke wat de speelduur weer enorm kan verlengen. Twijfels twijfels :o Iemand die me over de streep kan trekken?

Als je op gamedumper besteld kan je momenteel de volgende code invoeren voor 5 euro korting: i-own-dragons-for-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan hem ook eerst voor de Xbox halen en gewoon lekker spelen en pas later tijdens een Sale (met kerst?) voor weinig Skyrim voor de PC halen. Win-win :P Eventueel verkoop je daarna je xbox-Skyrim tweedehands.

Het zal sowieso wel een aantal maanden duren voor de echt toffe mods zullen komen :)
Plus dat je tijd hebt om te sparen voor een goede grafische kaart :+ mits nodig (maar een 4870 is toch niet héél slecht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 12:03
Nee hij doet het idd nog best, maar met oblivion had ik al aardig wat fps drops. Had de config zo aangepast dat die textures in de verte ook goed laden enzo(vond dat geen gezicht dat alles wazig was verder dan 50 meter van je af) en heeeeeel veeeeel foliage :P

Neem aan dat ze er van geleerd hebben(in fallout is het al stukken beter). Denk dat ik hem dan toch voor de xbox haal. Me vriendin is laatste tijd ook van het meekijken en poging doen tot zelf spelen en dit is voor haar wat makkelijker op de xbox. Thanks

Kan trouwens wel merken dat de webshops in Nederland veel concurrentie hebben van gamehubs e.d. De prijzen zijn nu hier ook een stuk beter te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
De kaart is gelekt..

http://cache.gawkerassets...s/9/2011/10/skyrimmap.jpg

Onderin de hoek staat wel: "Translated back into Imperial by ..", de namen zijn vanuit het Russisch vertaald. Ze kunnen nog iets veranderen..

[ Voor 44% gewijzigd door Rik027 op 10-10-2011 15:38 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

img deleted

[ Voor 87% gewijzigd door Twammo op 10-10-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er goed uit! Lekker veel plekken om te verkennen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
Dacht dat het een spoiler kon zijn voor mensen. Heb ook nog een alternatieve versie gevonden, een aantal namen zijn veranderd.. http://img-fotki.yandex.r....36/0_a59ce_9b8264db_orig

[ Voor 4% gewijzigd door Rik027 op 10-10-2011 15:42 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Ok sorry niet aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:39:
Ziet er goed uit! Lekker veel plekken om te verkennen.
Zeker! En in combinatie met de nieuwe 'explored'-optie zeker een goede extra bezigheid. Ik heb hier een tijdje geleden wat over gehoord (dat een dungeon als explored gemarkeerd wordt, of je het zelf kan markeren wanneer je hem hebt gehad), heeft iemand hier wat meer info over? Google biedt weinig uitkomst...

Dit is iets dat ik miste in Oblivion; ik probeerde dan zoveel mogelijk te voorkomen plekken te ontdekken zonder er in te gaan, want anders weet je later niet meer welke je nou wel of niet had uitgekamd. Daarom was Shivering Isles ook een goede DLC voor mij; verse kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat was inderdaad erg irritant. Moest je ergens heen voor een quest en dan komje zoveel tegen wat je kan ontdekken maar momenteel geen tijd voor hebt. Moet je dat allemaal gaan bijhouden zelf, echt geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja want stel je voor dat je een plaatje ziet dat je ook ziet zodra je de verpakking open trekt. Dat verpest natuurlijk echt je game-experience. Ik snap niet dat hierover geklaagd wordt en niet over al die screenshots enzo. 8)7

Ben benieuwd of mijn ouwe core2duo dit ook maar een beetje gaat trekken, heb d'r wel zin in.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ben benieuwd of mijn ouwe core2duo dit ook maar een beetje gaat trekken, heb d'r wel zin in.
Ik zit met hetzelfde. Een oude E8400 met 4GB aan ram.
Videokaart zou het prima moeten trekken op 1920x1200 met redelijk wat details aan lijkt me (ATi HD6870 1GB).

Ik probeer het en als het niet naar behoren draait dan ontkom ik helaas niet aan een upgrade van mijn moederbord, processor en geheugen.

In principe maakt het met niets uit om te upgraden. Destijds met Morrowind deed ik dat ook (een GeForce Ti4200 gekocht speciaal daarvoor) en met Oblivion (een ATi X1900XTX gekocht speciaal daarvoor).

Dus als ik nu weer moet upgraden vind ik niet zo heel erg, maargoed, ik heb redelijk goeie hoop dat ie tamelijk vlot draait aangezien de videokaart best heel aardig is wat ik nu heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

vosss schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:27:
[...]

Ik zit met hetzelfde. Een oude E8400 met 4GB aan ram.
Videokaart zou het prima moeten trekken op 1920x1200 met redelijk wat details aan lijkt me (ATi HD6870 1GB).

Ik probeer het en als het niet naar behoren draait dan ontkom ik helaas niet aan een upgrade van mijn moederbord, processor en geheugen.

In principe maakt het met niets uit om te upgraden. Destijds met Morrowind deed ik dat ook (een GeForce Ti4200 gekocht speciaal daarvoor) en met Oblivion (een ATi X1900XTX gekocht speciaal daarvoor).

Dus als ik nu weer moet upgraden vind ik niet zo heel erg, maargoed, ik heb redelijk goeie hoop dat ie tamelijk vlot draait aangezien de videokaart best heel aardig is wat ik nu heb. :)
Ik zit beetje in dezelfde hoek. Wel een quadcore maar ook maar 4 gb geheugen en een gts450 1gb graphcard van nvidia. Hoeveel maakt het uit als ik met een kaartje mijn geheugen naar bijvoorbeeld 8 gb uitbreidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik denk dat het verschil tussen 4GB intern en 8GB intern vrij weinig is.

Voor minder dan 150 euro koop je tegenwoordig een hele leuke videokaart, dat is vroeger wel eens anders geweest.

Videokaart doet altijd nog het meest, al denk ik dat in mijn geval een upgrade van moederbord en processor en geheugen meer brengt dan een andere videokaart voor hetzelfde geld. :)

=edit=
Als ik het verschil bekijk tussen jouw GTS450 en een 6870 op www.videocardbenchmarks.net (1436 punten tegenover 2833) dan denk ik dat een 6870 voor 150 euro jou meer brengt, veel meer zelfs, dan alleen je interne geheugen verdubbelen :Y

[ Voor 25% gewijzigd door vosss op 10-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Oke bedankt voor de tips. Ik zal eens kijken wat budgettechnisch mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

jvo schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:37:
Bij Oblivion was het hoofdverhaal in mijn ogen te sterk aanwezig.
Lolwut :p

Ik ben na ik weet niet hoeveel uur laatst eindelijk eens begonnen aan een poging de hoofdquest te doen. Ik had na al die tijd nog geen gate gesloten; ik was dus nog niet in of voorbij Kvatch geweest.

Volgens mij is dat heel erg waar je voor gaat. Ik verbaas mij altijd over mensen die er in een paar uurtjes doorheen fietsen. Dat lukt mij waarschijnlijk niet eens als ik het echt zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:42

Nickbn

Betrokken

vosss schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:35:
Ik denk dat het verschil tussen 4GB intern en 8GB intern vrij weinig is.

Videokaart doet altijd nog het meest,
Nu heb ik een beetje mijn bedenkingen bij die claim. Geldt dit voor alle spellen of weet je uit ervaring dat dit voor gamebryo / creation engine ook zo geldt? sommige games zijn naar mijn weten namelijk meer processor intensief dan videokaart intensief, maar ik kan me daarin vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

vosss schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:14:

Mjah, hou dan wel in je achterhoofd dat e.e.a een schuivende schaal is. Dat fenomeen is al jaren en jaren bekend, dat was al te zien bij de eerste platenspelers: daarvan werd het geluid door luisteraars als niet van echt te onderscheiden omschreven, terwijl we er nu lachend van over de grond zullen rollen als iemand iets dergelijks beweert.

Verschillende mensen zullen wat fotorealisme dan ook verschillende meningen hebben. De beelden die we nu hebben zouden nog niet zo heel lang geleden voor veel mensen als fotorealistisch hebben geteld. Ook in de films zien we nu een gebied waar over te discussieren valt: de een zal zeggen dat het niet is alsof je een foto hebt genomen en dus niet fotorealitisch, de ander zal zeggen dat je geen onderscheid meer kan maken tussen wat nu CGI is en wat niet (ondanks dat je ziet dat er 'iets niet klopt') en dat het daarom wel degelijk fotorealistisch genoemd kan worden.

Of iets fotorealistisch is of niet hangt in grote mate af van in hoeverre de toeschouwer geoefend is in het ontdekken van 'foutjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit in een beetje met een mogelijk vervelend probleem, ik heb een laptop (van BTO dus makkelijker aanpasbaar) met C2Q @ 2Ghz en heb een GeForce 9600m GT (512mb). Voor Oblivion was dit meer dan genoeg om bijna alles op high te spelen met een acceptabele framerate. Denken jullie dat Skyrim te draaien valt op deze laptop? Of zal ik een nieuwe videokaart aanschaffen voor mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Dungeons en andere POI's krijgen flags. Explored en Cleared. Als een dongeon cleared is, respawnd hij wel na een tijd, maar blijft de flag op cleared staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:56:
Ik zit in een beetje met een mogelijk vervelend probleem, ik heb een laptop (van BTO dus makkelijker aanpasbaar) met C2Q @ 2Ghz en heb een GeForce 9600m GT (512mb). Voor Oblivion was dit meer dan genoeg om bijna alles op high te spelen met een acceptabele framerate. Denken jullie dat Skyrim te draaien valt op deze laptop? Of zal ik een nieuwe videokaart aanschaffen voor mijn laptop?
Ik vermoed dat als je Oblivion op high kon spelen je Skyrim minstens op minimal moet kunnen spelen.

Nb. Pin me er niet op vast, maar het is moet ook allebei op een Xbox draaien. Ik vermoed zelfs dat Skyrim aardig geoptimaliseerd is en misschien zelfs op dezelfde hardware betere graphics tevoorschijn kan toveren.
Maar wederom: Pin me er niet op vast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

jmk schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:59:
Dungeons en andere POI's krijgen flags. Explored en Cleared. Als een dongeon cleared is, respawnd hij wel na een tijd, maar blijft de flag op cleared staan.
Ik denk niet dat het er is, maar anders zou het in een mod gemaakt moeten worden: een systeem om kleine notities bij een plek te maken. Bijvoorbeeld: gave vijanden, mooie omgeving, et cetera. Er waren in Oblivion altijd plekken waar ik terug kwam gewoon omdat het daar interessant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
anandus schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:06:
[...]
Ik vermoed dat als je Oblivion op high kon spelen je Skyrim minstens op minimal moet kunnen spelen.

Nb. Pin me er niet op vast, maar het is moet ook allebei op een Xbox draaien. Ik vermoed zelfs dat Skyrim aardig geoptimaliseerd is en misschien zelfs op dezelfde hardware betere graphics tevoorschijn kan toveren.
Maar wederom: Pin me er niet op vast. ;)
Bij Morrowind -> oblivion was dit niet het geval, Wij hadden destijds een pentium 4 3,0 ghz + geforce 5200 meen ik, en hoewel die Morrowind op high met gemak deed, was hij te zwak voor Oblivion.
Volgens de officiele systeemeisen zou hij de game aankunnen maar hij crashte na de eerste dungeon zodra je buiten kwam.
Dat is dus ook iets om op te letten. De originele systeemeisen van Oblivion zijn later (na release!) omhoog bijgesteld. De gefore 5200fx is toen van de lijst gehaald, omdat die in de praktijk niet bleek te werken. Hopen dat dat nu niet gebeurd (al koop ik hem toch voor de ps3).

[ Voor 5% gewijzigd door Orian op 10-10-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ircghost schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

Ik denk niet dat het er is, maar anders zou het in een mod gemaakt moeten worden: een systeem om kleine notities bij een plek te maken. Bijvoorbeeld: gave vijanden, mooie omgeving, et cetera. Er waren in Oblivion altijd plekken waar ik terug kwam gewoon omdat het daar interessant was.
Ja dat lijkt me gaaf! Ik heb ook een mod voor Oblivion geprobeerd, maar werkte niet optimaal, vreemd bedacht.
Map Markers

En eigenlijk is het ook gewoon broodnodig als je straks niet meer alle deuren en kisten inkan omdat je skillevel niet hoog genoeg is. Als je level later hoog genoeg is kan je dan lekker alle kisten looten.

[ Voor 14% gewijzigd door jmk op 10-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee of ik deze game op een i72630QM, geforceGT540M en 6gig 1333mHz ram laptop op max zal kunnen spelen? Ik weet dat de eisen niet bekend zijn maar wat denken jullie? Ik ga hem denk ik namelijk voor de pc halen als ik hem op deze laptop op max krijg maar anders word het toch maar de ps3 voor mij. Eigenlijk wil ik sowiezo wel de ps3 versie maar de modabillity voor de pc is toch ook wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nickbn schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:27:
[...]

Nu heb ik een beetje mijn bedenkingen bij die claim. Geldt dit voor alle spellen of weet je uit ervaring dat dit voor gamebryo / creation engine ook zo geldt? sommige games zijn naar mijn weten namelijk meer processor intensief dan videokaart intensief, maar ik kan me daarin vergissen.
Dat zeker, maar de beste user vroeg of het zin had om zijn geheugen uit te breiden naar 8GB.

Er zijn maar zeer weinig spellen waar dat echt daadwerkelijk merkbaar verschil in fps gaat maken.

GTA IV zou beter draaien, maargoed, dat is zo een beetje een van de slechtste ports ooit.

Maargoed, ik ga denk ik ook gewoon upgraden. Volgens mij is de 2500 van intel tegenwoordig een beetje hetzelfde wat destijds de e8400 was toch? En ach, het geheugen kost niks meer en met mijn huidige geheugen kan ik niks meer zodra ik een ander moederbord neem, dus dan gooi ik er ook meteen 8GB in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Anoniem: 396097 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:29:
Iemand enig idee of ik deze game op een i72630QM, geforceGT540M en 6gig 1333mHz ram laptop op max zal kunnen spelen? Ik weet dat de eisen niet bekend zijn maar wat denken jullie? Ik ga hem denk ik namelijk voor de pc halen als ik hem op deze laptop op max krijg maar anders word het toch maar de ps3 voor mij. Eigenlijk wil ik sowiezo wel de ps3 versie maar de modabillity voor de pc is toch ook wel weer leuk.
offtopic:
De processor en ram zijn hoogstwaarschijnlijk meer dan genoeg, de videokaart echter is waarschijnlijk/hopelijk genoeg voor de laagste settings. Maar het blijft gokken zonder officiële systeemeisen/benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Nieuw setje screenshots? Ik had ze nog niet gezien in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2WWt0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WaZc2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NOtWl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IFS1X.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iMlOr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tyranium schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

offtopic:
De processor en ram zijn hoogstwaarschijnlijk meer dan genoeg, de videokaart echter is waarschijnlijk/hopelijk genoeg voor de laagste settings. Maar het blijft gokken zonder officiële systeemeisen/benchmarks.
Bedankt voor de reactie, maar daar was ik dus al bang voor. Ben niet zo heel erg thuis in de video kaarten, over wat de standaarden ondertussen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:39:
Nieuw setje screenshots? Ik had ze nog niet gezien in ieder geval.
De eerste vier had ik al gezien. De vijfde komt uit de gameplay-video.

EDIT: Al 1000 posts. Ik ga de volgende TS voorbereiden.

[ Voor 10% gewijzigd door CoolGamer op 10-10-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De een na laatste shot ziet er imo wel slecht uit. Schaduwen lijken totaal afwezig, en alles is een beetje 'nep'. Kan het niet precies omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Orian schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:56:
De een na laatste shot ziet er imo wel slecht uit. Schaduwen lijken totaal afwezig, en alles is een beetje 'nep'. Kan het niet precies omschrijven.
Zijn linkerhand gaat ook door de pommel heen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Anoniem: 172410 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Ik ben na ik weet niet hoeveel uur laatst eindelijk eens begonnen aan een poging de hoofdquest te doen. Ik had na al die tijd nog geen gate gesloten; ik was dus nog niet in of voorbij Kvatch geweest.

Volgens mij is dat heel erg waar je voor gaat. Ik verbaas mij altijd over mensen die er in een paar uurtjes doorheen fietsen. Dat lukt mij waarschijnlijk niet eens als ik het echt zou willen.
Zo heb ik het eigenlijk ook gedaan in m'n eerste game. Ben helemaal niet naar Kvatch gegaan en ben lekker rond gaan zwerven. Bij een tweede game ben ik wel eerst naar Kvatch gegaan en dat ontzette het spel zo dat ik dat niet verder afgemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Dat is het verschil, zodra je voorbij Kvatch bent en die Oblivion gates overal verschijnen domineert het al snel het landschap. Zolang je zelfs het begin niet doet heb je er idd verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Dat heb ik dus ook altijd. Heb Oblivion dan ook niet eens uit weten te spelen en heb de hoofdquest niet gedaan. Was eindeloos bezig met alle sidequests, looten, barteren, rondlopen, you name it.

Blijft prachtig spel dat oblvion.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

Dat heb ik dus ook altijd. Heb Oblivion dan ook niet eens uit weten te spelen en heb de hoofdquest niet gedaan. Was eindeloos bezig met alle sidequests, looten, barteren, rondlopen, you name it.

Blijft prachtig spel dat oblvion.
Herkenbaar! Heel wat uren gespeeld en nooit de main quest uitgespeeld. Toch maar eens doen binnenkort, het moet er toch eens van komen!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.