Dat zou inderdaad een goeie optie zijn, meer keuze voor de speler.EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:46:
Van mijn part doen ze beide opties erin. Zoals het in Morrowind ging duurde het mij te lang voor veel dingen.
En ja, ik heb Oblivion later nog eens doorgespeeld met een berg mods geïnstalleerd, waaronder eentje om het mee levelen er uit te halen. Dat maakte het in ieder geval een stuk draagbaarder om te spelen.
Deed dit inderdaad veel op Solstheim. Niet vergeten ook te strafe runnen, want dan ga je nog snellerSp33dFr34k schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:10:
Had op het laatst van Morrowind flink wat speed oa door de boots of blinding speed, dat gecombineerd met de wizard staff kon je heel snel van de ene naar de andere kant van het eiland vliegen, man wat voelde je je dan geweldig...
Of van bergtop tot bergtop springen in de Red Mountains toen ik een vampier was (er is een clan van vampiers die je +50 op acrobatics geeft - samen met boots of speed lekker in een paar sprongen naar de andere kant van het eiland