Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

jmk schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:51:
Wat ik trouwens wel een beetje hoop, is dat Skyrim niet te zwaar wordt.

Je hebt natuurlijk al die koude omgevingen, half op de sneeuwgrens, Mist en regen. Een pracht toneel voor mysterie en monsters, (half)doden, Er mag best veel vrolijkheid en humor en vriendschap inzitten. Gewoon gedoseerd zeg maar. Dat was heel fijn aan Oblivion. Anders wordt het te donker.
Ik hoop dat het niet te makkelijk word.
Het liefste een slider waar er een groot verschil is tussen makkelijke en moeilijk.
Maar uiteindelijk zullen de mods wel weer zorgen voor de beste gameplay.

Oblivion vanilla op moeilijk was veelte makkelijk.
Begin het spel maar met OOO en FCOM en MMM en dan mag je de eerste 10 levels op de vlucht slaan voor elke vijand die je zo'n beetje tegenkomt. En da's een leuke uitdaging. En als je niet efficiënt levelt dan word iedereen sterker ipv zwaker.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 23-08-2011 23:19 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:18:
[...]

Ik hoop dat het niet te makkelijk word.
Het liefste een slider waar er een groot verschil is tussen makkelijke en moeilijk.
Maar uiteindelijk zullen de mods wel weer zorgen voor de beste gameplay.

Oblivion vanilla op moeilijk was veelte makkelijk.
Begin het spel maar met OOO en FCOM en MMM en dan mag je de eerste 10 levels op de vlucht slaan voor elke vijand die je zo'n beetje tegenkomt. En da's een leuke uitdaging. En als je niet efficiënt levelt dan word iedereen sterker ipv zwaker.
Ze hebben die verschrikkelijke level scaling van Oblivion gelukkig eruit gegooid en hebben iets in de richting van de fallout 3 er in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
Hoe zit het nu eigenlijk met die stoffen pre-order kaart? (link)
Ik zou natuurlijk de Collector's Edition willen, maar dat wordt me helaas iets te duur. Maar als je bij de webshops kijkt staat er nergens iets over een kaart die er bij de gewone versie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Melkunie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:01:
Ik zou natuurlijk de Collector's Edition willen, maar dat wordt me helaas iets te duur. Maar als je bij de webshops kijkt staat er nergens iets over een kaart die er bij de gewone versie zit?
Vziw weet is dan een first-come, first-served kaart. Alleen de eerste print zal die stoffen kaart hebben.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Melkunie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:01:
Bij alle preorders ongeacht waar je m koopt zou een kaart moeten zitten als cadeautje van Bethesda voor de trouwe fans (of snelle beslissers). Daarna wordt de kans wel heel erg klein, omdat deze alleen bij de eerste druk wordt gestopt.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dus je kunt niet ergens nu alvast bestellen en dat je dan absoluut verzekerd bent van zo'n kaart?

Edit:
@Chester was dat ;)
Maar als ik nu alvast bestel, zou ik em dus wél moeten krijgen? :P

[ Voor 33% gewijzigd door Melkunie op 24-08-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bij bijvoorbeeld de GameMania staat ie te koop als een Special Edition, daar krijg je dan de stoffen kaart bij. Maar ook daar staat 'zolang de voorraad strekt'.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Heb nog even wat verder gekeken dan de Pricewatch. Wehkamp, 35 euro. Staat ook bij van de kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Melkunie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:25:
Heb nog even wat verder gekeken dan de Pricewatch. Wehkamp, 35 euro. Staat ook bij van de kaart :)
35 Eu? :? Is dat geen tikfoutje?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Er staat ook een andere winkel in de pricewatch die €35 vraagt, dus het zou kunnen kloppen.

[ Voor 4% gewijzigd door CoolGamer op 24-08-2011 17:24 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
TheCoolGamer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:24:
Er staat ook een andere winkel in de pricewatch die €35 vraagt, dus het zou kunnen kloppen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze een gloednieuwe high-end-game op de launchdatum voor 35 euro leveren. Daar moet bijna wel een adder onder het gras zitten. :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Naluh! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze een gloednieuwe high-end-game op de launchdatum voor 35 euro leveren. Daar moet bijna wel een adder onder het gras zitten. :/
Mediaoffer heeft hem ook voor 35 euro. En daar heb ik toch wel vaker spellen besteld, volkomen betrouwbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bijna alle PC games zijn rond die prijs hoor. Battlefield 3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
The Races and Faces of Skyrim
Blogpost van Bethesda met een heleboel in-game gezichten.

De meeste zien er zeker vet uit.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Pretty cool, ik vind een hoop rassen er echt veel indrukwekkender uitzien. Die Dunmer bijvoorbeeld ziet er aardig angstaanjagend uit:

Afbeeldingslocatie: http://theelderscrollsskyrim.com/wp-content/uploads/2011/08/skyrim_elf1.jpg

Verder vind ik ook Orcs en Nords veel indrukwekkender overkomen (en Argonians lijken minder op clowns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Naluh! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Ik heb al vaker nieuwe games voor onder de 40 euro gekocht. Zelfs al bij de MM.

Er zijn winkels waar nieuwe games nog steeds 50 euro kosten maar er zijn altijd winkels die games voor een tientje minder verkopen.

Nog even nadenken waar ik hem ga pre-orderen omdat ik hem toch wel op release dag wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Mijn eerste wordt sowieso al een Nord. Zit helemaal in het sfeertje door alle promo-filmpjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Hmzz, ik zit nog steeds met dat pre-orderen in mn hoofd.

Ik bedoel als ik op 11-11-11 de lokale mediamarkt in loop dan heb ik heb 100% zeker.

Als ik bestel bij bv een bol.com of een gamemania of wehkamp of noem het maar op, leveren die ook allemaal 100% zeker op de dag van de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

The Elder Scrolls V: Skyrim character screenshots show every race

^Hier zie je een collage bij van elk ras 20 plaatjes.

EDIT: klik op plaatjes voor groot! :)

[ Voor 8% gewijzigd door jmk op 24-08-2011 20:10 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
vosss schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:03:
Hmzz, ik zit nog steeds met dat pre-orderen in mn hoofd.

Ik bedoel als ik op 11-11-11 de lokale mediamarkt in loop dan heb ik heb 100% zeker.

Als ik bestel bij bv een bol.com of een gamemania of wehkamp of noem het maar op, leveren die ook allemaal 100% zeker op de dag van de release?
Dat is dus waar ik bang voor ben. Leuk, 15 eu minder betalen, maar als ik hem dan pas eind November binnenkrijg hoeft het voor mij ook niet :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Eind november is onzin. Wellicht heb je hem 1 dag later dan de rest, maar het zal echt niet zoveel zijn dat het €15 kan rechtvaardigen. Maar ook die shops proberen hem echt wel op de release datum bij je thuis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17:01

Infinchible

Woef!

Naluh! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:11:
[...]

Dat is dus waar ik bang voor ben. Leuk, 15 eu minder betalen, maar als ik hem dan pas eind November binnenkrijg hoeft het voor mij ook niet :P
Ja daar ben ik ook nog steeds over aan het denken. Wil hem ook op de dag zelf ophalen eigenlijk, maar zo'n stoffen kaart is natuurlijk ook wel vet. Neem die week erna wel vrij trouwens :P

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2q8d4ra.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Argonians zien er veruit het beste uit imo. Dat is echt een kunstwerkje O+

Specs

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Naluh! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:55:
Argonians zien er veruit het beste uit imo. Dat is echt een kunstwerkje O+
Als die gespreksanimaties dan nog wat beter zijn uitgevoerd dan in Oblivion, wordt het echt moeilijk om een gesprek te volgen omdat je gewoon gefascineerd naar die kop aan het staren bent :P

• jmk

jmk

Er was een paar dagen geleden een radio interview met iemand van Bethesda:
Pete Hines Confirms:

No Hardcore Mode

No Arenas In Skyrim

Doesn’t answer certain questions to protect the integrity of the game

Todd Howard will release screenshots at ElderScrolls.com very soon

No further modifying your character after creation

No pre-release character generator

Regarding beast children… “Let them wait.”

More than 5 beast types, but less than 500

6-7x more quests than Fallout 3

Over 100 dungeons

Linda Carter voice actor is back in Skyrim

Max Von Sydow voice actor is back in Skyrim

Skyrim voice actors total over 70

No locational damage (Dus iemand op zijn hoofd schieten heeft geen extra voordeel tov zijn middel)

Friendly fire is confirmed

Kill move animations are animal/person and weapon specific

No horse armor

Pete Hines prefers console (xbox 360) over PC

Size of the game is the greatest challenge

Necromancers confirmed

Collector’s Edition guide is possible.

Dozen or so materials to mine

Take ore to melt into ingots

Ability to create new armor and weapons/strengthen and improve old weapons

If you are seen by people committing a crime, you can kill off all the witnesses and be lifted of the bounty.

Guaranteed 11/11/11 launch

PAX hands on

For more information regarding the Bulletproof Radio interview visit our thread at the Skyrim Forums.
Wat ik ook heb gezien, is dat het betoveren van wapens, armor, etc een skill is waar je beter in kan worden. Volgens mij betekend dat dat je de betovering van een object sterker kan maken, naargelang je zelf sterker wordt. Je hebt wel 13 soorten erts waar je zelf je dingen mee kan maken, dus het wordt in Skyrim heel leuk je perfecte, eigen stukje armor/wapen te maken!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Geen horse armor? :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Geen locational damage? Dat zuigt wel hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 06:41:
Ja, dat viel mij na Fallout ook wel op. Ik heb toch het gevoel dat een goedgemikte zwaardslag wel beloond mag worden.

Ach, lang leve de modcommunity B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ze hebben in een interview al aangegeven dat ze daar DLC voor gaan maken *wink* *wink* ;)

(Even zonder dollen: nee, geen horse armor. En waarschijnlijk wordt deze ook niet officieel door Bethesda beschikbaar gesteld)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Laatst online: 14-01-2024
Avalaxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 06:41:
Dat vond ik bij Oblivion al jammer en ik was er van overtuigd dat dat in een nieuwe Elder Scrolls wel geïmplementeerd zou worden. Vooral stealth shot op een sterke vijand zou dan ook one hit-one kill kunnen zijn als je een pijl door zijn knar schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

No worries.
Als één game de volgende 5 jaar gemod gaat worden dan is het wel Skyrim.
Zolang Bethesda hun werk doet komt het goed.
Voor hun moet de game een zo groot mogelijk publiek aan trekken.
De die hard spelen later de mods wel. (en maken ze zelf)
Tot nu toe heeft Bethesda nog niet teleurgesteld dus ik zie geen reden waarom Skyrim een teleurstelling zou zijn. Als het een beetje deftige draait op mijn i7 975 en GTX 295 op redelijke kwaliteit ben ik tevreden.
Natuurlijk ben ik een echte graphics junkie maar ik kies altijd voor speelbare fps ipv hoogste kwaliteit.
Het lijkt dat Skyrim een vooruitgang gaat zijn tov Oblivion. En dat is prima.
(Niet zoals Crysis 2, dat minder mooi was als Crysis 1, eventueel met mods)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Als het een beetje deftige draait op mijn i7 975 en GTX 295 op redelijke kwaliteit ben ik tevreden.
Ik verwacht het eik redelijk deftig te kunnen spelen op mijn ouwe E8400 met een 6870 videokaartje en 4 gieg ram.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
DLC zullen de eerste dertig dagen exclusief zijn voor de Xbox 360 zijn. Daarna komen de DLC pas naar de PC en Playstation. (bron) Beetje jammer :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Dit is een deal voor de 1e en de 2e DLC.

Ja ik zag laatst ook dat iemand van Bethesda zei dat hij het liefst op de xbox speelt.
Dat denk ik meteen dat moet hij zeggen. Zou wel een sweeeet deal zijn...

Zolang ze maar een rete stabiele pc versie uitbrengen, met al die mods is de PC toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik snap niet waarom iedereen in die DLC trapt. Waarom weigeren we niet gewoon allemaal die DLC te downloaden? DLC op de eerste dag?? Dat is toch gewoon geldklopperij! :(

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC op de releasedag? Heb ik dat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
360 exclusief, dank je wel. Achja, dan koop ik die later wel. Vind het erg vervelend dat de 360 main platform is aangezien dat de slechtste van de 3 is.

En dat waarschijnlijk alleen maar omdat MS met een zak geld is gaan gooien.

[ Voor 20% gewijzigd door FerdiV op 27-08-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Er is niks gezegd over DLC op de releasedag. De DLC's zijn nog niet aangekondigd. Er is alleen gezegd dat wanneer de eerste twee DLC-pakketten uitkomen deze de eerste dertig dagen na de release van de DLC alleen beschikbaar zullen zijn op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCoolGamer schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:22:
Er is niks gezegd over DLC op de releasedag. De DLC's zijn nog niet aangekondigd. Er is alleen gezegd dat wanneer de eerste twee DLC-pakketten uitkomen deze de eerste dertig dagen na de release van de DLC alleen beschikbaar zullen zijn op de Xbox 360.
Daar kan ik prima mee leven, want dit houdt e.e.a. waarschijnlijk betaalbaarder voor de rest.

Laat duidelijk zijn dat we uitgemolken worden met de DLC tegenwoordig, maar dat is niet iets dat per se aan Bethesda ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC alleen voor Xbox deden ze bij Fallout ook. Het is wel jammer, maarja, zo rolt het grote geld.
Iets meer geduld hebben dus (voor de niet-Xboxbezitters).
HaX0r schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:01:
Ik snap niet waarom iedereen in die DLC trapt. Waarom weigeren we niet gewoon allemaal die DLC te downloaden?
Omdat we extra content fijn vinden? ;)
DLC op de eerste dag?? Dat is toch gewoon geldklopperij! :(
Er is afaik geen DLC op de eerste dag?
Ik vind het vooral jammer dat er geen pre-order DLC zijn. Bij Fallout New Vegas had je, afhankelijk waar je kocht een 'goodie bag'-DLC, maar voor Skyrim is er voor zover ik weet geen pre-order DLC (toch?)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Nee, er zijn nog helemaal geen DLC's aangekondigd voor Skyrim. Ook niet als extraatje bij acties.

[ Voor 9% gewijzigd door CoolGamer op 27-08-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:37:
DLC alleen voor Xbox deden ze bij Fallout ook. Het is wel jammer, maarja, zo rolt het grote geld.
Iets meer geduld hebben dus (voor de niet-Xboxbezitters).

[...]
Omdat we extra content fijn vinden? ;)

[...]
Er is afaik geen DLC op de eerste dag?
Ik vind het vooral jammer dat er geen pre-order DLC zijn. Bij Fallout New Vegas had je, afhankelijk waar je kocht een 'goodie bag'-DLC, maar voor Skyrim is er voor zover ik weet geen pre-order DLC (toch?)
Persoonlijk ben ik daar juist blij om. Waarom moet je als je bij de ene winkel bestelt een 'completer' spel krijgen dan bij een andere (of als je niet bestelt)? Dan hebben ze namelijk niet degene met pre-order completer gemaakt, maar bij degene zonder (goede) pre-order gewoon spul eruit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orian schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:56:
[...]

Persoonlijk ben ik daar juist blij om. Waarom moet je als je bij de ene winkel bestelt een 'completer' spel krijgen dan bij een andere (of als je niet bestelt)? Dan hebben ze namelijk niet degene met pre-order completer gemaakt, maar bij degene zonder (goede) pre-order gewoon spul eruit gesloopt.
Ik ben het met je eens, ik vond het ook onzin dat ze winkel-afhankelijke pre-order DLC gaven.
Maar ik vind het wél jammer dat je als je pre-ordert nu helemaal geen ingame-goodie krijgt.
Alleen een andere kaart, that's it :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik heb nog gemaild met gamereservering.nl over hun Skyrim mbt de cloth map die er volgens Bethesda bij zit bij de pre-orders:
Gamereservering.nl schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:41:
Beste Bram,

Helaas is het zo dat uitgevers en spelmakers dit soort uitspraken doen. Het is echter niet zo dat iedereen dit krijgt. Sterker nog, meestal worden de webwinkels zoals de onze 'geplaagd' omdat wij onze inkopen in Engeland doen. Daar zijn ze in Nederland niet blij mee, dus krijgen wij deze extra's niet.

Vervolgens doen de grote uitgevers ook dergelijke uitspraken met de hoop dat men minder gaat kopen bij de prijsvechters die wat willen doen aan de belachelijke marges en prijzen voor games. Wij kunnen deze extra's zoals het er nu naar uit ziet niet leveren.

Als dit wel zo zal zijn, gaan wij dit duidelijk vermelden op de site.

Met vriendelijke groet,

Gamereservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Op Bol.com willen ze hem wel leveren:
Unieke reserveeractie!
Reserveer nu The Elder Scrolls V: Skyrim en ontvang de speciale pre-order editie met daarin een hoogwaardige ‘stoffen’ landkaart van de provincie Skyrim. Een collectors item voor de echte fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Bij Wehkamp.nl kan je hem ook krijgen. Daar valt de prijs met €38,50 op zich ook wel mee. Voordeel bij Bol.com en Wehkamp.nl is dat je met acceptgiro kan betalen, dus hoef je nu nog niks over te maken. Betalen hoeft pas na levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Gwildor schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:35:
Op Bol.com willen ze hem wel leveren:

[...]
Pre-orders doe ik nooit meer bij bol.com. Had daar de collector's editie van Oblivion besteld. Niks gehoord, leek allemaal goed te gaan. Releasedag: geen post. Mailen --> sorry ja, hij is uitverkocht. Vraag ik waarom ze dat niet lieten weten. Kwam erop neer dat ze me nu de gewone versie stuurden (maar wel voor het bedrag van de CE 8)7 ). Ik gemaild dat dat niet hoefde. Ondertussen was de CE overal uiteraard uitverkocht. Dus toen maar in een andere winkel de gewone versie gekocht. Twee weken later komt de CE binnen van bol.com 8)7 . Kon helaas die andere niet meer ruilen, dus die maar weer teruggestuurd naar bol.
Nee, voor mij nooit meer bol.com wat betreft pre-orders :( . Verder wel tevreden over ze overigens. Zeker voor (school)boeken.

Heb inmiddels de CE wel via ebay, maar helaas zonder munt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ben net even naar Gamemania gecrossed om de CE te reserveren in ieder geval. De 11e mooi dagje vrij pakken en bij openingstijd daar staan :9

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
11 November komt wel goed uit, gelijk weekend zodat ik dag en nacht kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

m.kotaku.com/5834914/the-...-squashing-bugs-this-time

Hier staat een interessant verhaal over hoe Bethesda bugs gaat oplossen. Als problemen te maken hebben met foutjes in questdata, of andere data, dan kunnen die on the fly vanuit servers van Bethesta gepusht worden.

Aldere bugs lopen via updates die 2x per maand uitkomen maximaal.

Dat betekend waarschijnlijk dat warez gebruikers een groot nadeel hebben tov betalende gebruikers die phone home gewoon aan kunnen laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik wil gewoon weer eens oldschool expansions zien. Gewoon voor €30 in de winkel te koop. De enige DLC die ik tot nu toe volwaardig heb ondervonden is "The Shadow Broker" van Mass Effect 3. Die had een goede prijs kwaliteit verhouding. De meeste DLC voelt aan als geldklopperij en afgeraffeld werk.

Gelukkig is Skyrim een singleplayer game en als er DLC uitkomt brengt iemand die gewoon zogenaamd als MOD uit. En dan kan je gratis alle DLC binnenhalen. :)

Ondertussen ben ik weer begonnen aan Oblivion en dan een Heavy Modded versie. Allemaal GFX extra's, betere textures etc. Zeker aan te rade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaX0r schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:12:
Ik wil gewoon weer eens oldschool expansions zien. Gewoon voor €30 in de winkel te koop. De enige DLC die ik tot nu toe volwaardig heb ondervonden is "The Shadow Broker" van Mass Effect 3. Die had een goede prijs kwaliteit verhouding. De meeste DLC voelt aan als geldklopperij en afgeraffeld werk.
Daar ben ik het niet mee eens, de (meeste) DLC voor Fallout 3 en Fallout New Vegas, bijvoorbeeld vind ik persoonlijk helemaal prima.
Al moet ik zeggen dat het wel behoorlijk varieert in kwaliteit.

De DLC voor Skyrim zitten qua grootte tussen Point Lookout en Shivering Isles in. Een prima grootte, volgens mij :) Niet te klein en niet te groot (dus te duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
anandus schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:32:
De DLC voor Skyrim zitten qua grootte tussen Point Lookout en Shivering Isles in. Een prima grootte, volgens mij :) Niet te klein en niet te groot (dus te duur).
Ehm, welke DLC? Er zijn er toch nog geen aangekondigd, laat staan dat de grootte al bekend is?

Point Lookout was trouwens wel een geweldige DLC, de beste van F3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:34:
[...]

Ehm, welke DLC? Er zijn er toch nog geen aangekondigd, laat staan dat de grootte al bekend is?
Op ongeveer ~2:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
HaX0r schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:12:
Ondertussen ben ik weer begonnen aan Oblivion en dan een Heavy Modded versie. Allemaal GFX extra's, betere textures etc. Zeker aan te rade!
Ik ben weer begonnen aan Morrowind Vanilla. Ook een aanrader, dan steekt Skyrim (hopelijk) nog beter af in november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:32:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, de (meeste) DLC voor Fallout 3 en Fallout New Vegas, bijvoorbeeld vind ik persoonlijk helemaal prima.
Al moet ik zeggen dat het wel behoorlijk varieert in kwaliteit.

Voor oldskool expansions wil ik ook best 30 eu neertikken hoor. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Naluh! schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:15:
[...]

Voor oldskool expansions wil ik ook best 30 eu neertikken hoor. :)
Oldskool? Ik stel voor dat ze het dan gewoon shareware uitbrengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Melkunie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:55:
[...]

Ik ben weer begonnen aan Morrowind Vanilla. Ook een aanrader, dan steekt Skyrim (hopelijk) nog beter af in november :)
Heb je de Morrowind Overhaul mod geïnstalleerd? Maakt de graphics echt veel en veel beter, enorme aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Veel vragen beantwoord en 2 skill-trees (Smithing en pickpocketing):

Skyrim Answers from Bethesda!!

Verder heb ik ook gelezen ergens dat er "binnenkort" een nieuwe HD film komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Wat geen bananen?!?!?! Spel zuigt nu al!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik vindt het water er best ok uit zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vXRcCvchXQc]

edit: en op deze video zie je interactie tussen jou en een NPC, je krijgt een quest:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=D6UfIABK9io]

Deze week komt er een officiële HD DEMO van Bethesda zelf.

[ Voor 51% gewijzigd door jmk op 29-08-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
De spell-combat ziet er stukken beter uit als in Oblivion. Ook kan je nu duidelijk shielden met spells tegen aanvallen en kan je een aanval zo lang als je magica hebt inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Hier zie je nog wat meer combat:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1i7fiYCXFFo]

[ Voor 39% gewijzigd door jmk op 29-08-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Wat een verschrikkelijk slechte filmpjes :P HD PC footage wil ik zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
HD Xbox footage is het enige wat voorlopig op het programma staat. Daar zullen we het voorlopig mee moeten doen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

jmk schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:32:
Ik vindt het water er best ok uit zien:

[video]

edit: en op deze video zie je interactie tussen jou en een NPC, je krijgt een quest:
[video]

Deze week komt er een officiële HD DEMO van Bethesda zelf.
Ik vind dat het water op zeewater lijkt terwijl dit toch een meer is lijkt me. Het water in Oblivion ziet er dan nog beter uit, omdat het, tot op zekere hoogte, doorzichtiger is (alhoewel er in Oblivion geen verschil bestaat tussen zeewater en zoet water). Qua landschap hebben ze zich gebaseerd op Scandinavië en Alaska, wat natuurlijk geen verrassing is, en daar is het water, zeker in de meren kraakhelder, dus ik begrijp niet helemaal waarom ze voor zo'n blauwgroene tint hebben gekozen. Een hoop gezeik over water misschien, maar ik had toch meer van de graphics verwacht.
Ik hoop dat de pc versie meer biedt...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Bansheeben schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:29:
[...]

Ik vind dat het water op zeewater lijkt terwijl dit toch een meer is lijkt me. Het water in Oblivion ziet er dan nog beter uit, omdat het, tot op zekere hoogte, doorzichtiger is (alhoewel er in Oblivion geen verschil bestaat tussen zeewater en zoet water). Qua landschap hebben ze zich gebaseerd op Scandinavië en Alaska, wat natuurlijk geen verrassing is, en daar is het water, zeker in de meren kraakhelder, dus ik begrijp niet helemaal waarom ze voor zo'n blauwgroene tint hebben gekozen. Een hoop gezeik over water misschien, maar ik had toch meer van de graphics verwacht.
The cake is a lie! Ze laten het niet voor niets niet zien, de PC GFX worden gewoon crap maar dat maakt niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

HaX0r schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:57:
[...]

The cake is a lie! Ze laten het niet voor niets niet zien, de PC GFX worden gewoon crap maar dat maakt niet uit. :)
There was no cake in the first place, just the idle hope of a fool xD Maar ergens kan ik me niet voorstellen dat ze zo'n grote release als Skyrim niet wat eye candy willen meegeven. Het ziet er natuurlijk gewoon degelijk uit op de xbox, maar ik verwacht toch meer...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Helaas moeten we het nu doen met lelijke bootleg video's, die mensen van Bethesda niet mochten maken.

Hier nog 1 van de character creation:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zxczbvASPJI]

Volgens Duimschroef: "Hoe groot de game ook is, Skyrim op de Xbox 360 zal op één disc staan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bansheeben schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:29:
[...]

De pc versie biedt meer want die heeft mods. Momenteel zijn er bijvoorbeeld drie populaire Oblivion mods die het water aanpakken: obge liquid water, enhanced water en natural environments water. Mocht het water niet mooi zijn in Skyrim, dan komen er vast mods voor uit.

Moet wel zeggen dat Oblivion er met de grafische mods eigenlijk beter uitziet dan Skyrim :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Todd Howard heeft zelf gezegd dat de 360 versie er het slechtste uitziet van alle drie. Op de pc ziet hij er een stuk beter uit, maar op deze manier krijg je telkens het "minimum" te zien en krijg je niet teveel hoop. Anders is het straks kut als je de 360 versie speelt terwijl je je helemaal hebt lopen te verlekkeren aan de pc graphs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Moet je maar geen console nemen :+

/knuppel+hoenderhok :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Gwildor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:36:
Todd Howard heeft zelf gezegd dat de 360 versie er het slechtste uitziet van alle drie. Op de pc ziet hij er een stuk beter uit, maar op deze manier krijg je telkens het "minimum" te zien en krijg je niet teveel hoop. Anders is het straks kut als je de 360 versie speelt terwijl je je helemaal hebt lopen te verlekkeren aan de pc graphs.
Dit is dus onzin, de 360 is het hoofdplatform en er word doorontwikkeld naar de PC en PS3. De xbox word grafisch gezien het beste van de consoles. Al zal het verschil tussen beide te verwaarlozen zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:58:
[...]

Dit is dus onzin, de 360 is het hoofdplatform en er word doorontwikkeld naar de PC en PS3. De xbox word grafisch gezien het beste van de consoles. Al zal het verschil tussen beide te verwaarlozen zijn.
Dit is ook niet helemaal juist.
De XBOX 360 is het hoofdplaform maar de PC versie wordt wel mooier volgens Todd.

"9) Can we have some specifics about the PC version of the game? How will it's UI be different? Will there be a 64-bit executable?
Todd: 64-bit specific exe? Not at this time. As far as UI, it visually looks the same across the platforms, but the controls are entirely different. There’s also a lot of “power user” stuff we do with the keyboard from how favorites work, to quick saves, and more that is similar to what we’ve done before in that area. We’re packing a lot of info on the screen and the whole interface is much less ‘look at giant fonts!’ than, say, Oblivion. The PC version also gets higher res textures, larger render modes, and a bunch of other effects you can scale up if your machine is a beast. Last but most important, is the Creation Kit we’ll be releasing for the PC. Modding the game and making it your own is very important to us and our fans, so we’re going to keep doing whatever we can in that area."

Bron:

http://forums.bethsoft.co...390-skyrim-fan-interview/

Overgens twijfel ik nog in welke versie ik ga nemen.
De PS3 versie waar het verdacht still over is of toch gewoon de PC versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
PC, duh :P Waarom zou je een versie kopen die lelijker is en niet gemod kan worden?

Oja, en hij is nog goedkoper ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 30-08-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
D4NG3R schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:58:
[...]

Dat eerste ontken ik ook helemaal niet.
Het tweede is niet juist. Als we op zijn woorden mogen afgaan wordt de ps3 versie net iets beter qua graphs. Maar het verschil zal natuurlijk inderdaad te verwaarlozen zijn.
Avalaxy schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:
PC, duh :P Waarom zou je een versie kopen die lelijker is en niet gemod kan worden?

Niet iedereen heeft een hoogstaande computer natuurlijk :P En natuurlijk zijn er ook mensen die op OS X of Linux (al deden Morrowind en Oblivion het zeer goed onder wine) zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Gwildor op 30-08-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:

Ja waarschijnlijk wordt het toch de PC versie om die reden hoofdzakelijk.
De PS3 versie heeft als voordeel dat ik comfortabel op mijn bank Skyrim op mijn TV kan spelen..met suround sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Als je dat perse wilt kun je nog altijd je pc aan je tv hangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 14:35

Lapras

Ice beam

En toch ga ik de standaardvraag stellen:

Met welk ras gaan jullie straks van start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
I already asked :P

Maar ik vind Wood Elves normaal gesproken wel cool. Na het kijken van die screenshots van de gezichten denk ik er echter aan een Nord te nemen ofzo, pretty bad ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Lapras schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:12:

Geen humanoids iig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
High elves vind ik altijd wel leuk. Maar in dit gebied denk ik aan de Nords.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Argonian! Heeft gewoon de voordelen bijna geen ziektes op te lopen, niet snel vergiftigd worden en onder water ademen!
Daarnaast zien argonians er zeker in dit deel pretty bad ass uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Khajit

Ik hou van snelheid en stealthy spelen. Daarnaast zijn ze awesome en zien ze er nog awesomer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:46:
Als je dat perse wilt kun je nog altijd je pc aan je tv hangen :9
Zo zal ik waarschijnlijk een deel gaan spelen. Lekker op de bank als ik lam ben, lekker achter de PC als ik volle bak aan de slag wil. Beste van beide werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Lapras schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:12:

Dark Elf. Destruction + battle axe :9~

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:05

Frituurman

Mjam!

[zeikmodus] Een humanoid is zo'n beetje alles wat qua vorm op een mens lijkt, dus ook Argonians, Dunmer, etc. De term 'Humanoid' is dus niet beperkt tot alleen 'mensen', maar zeg maar alle bipedal rassen (voorbeeld: zo'n beetje alle rassen in Star Trek (8472 en wat anderen daargelaten) zijn humanoid).[/zeikmodus]

Ik denk dat je geen menselijk ras gaat kiezen.. :) Ik ga persoonlijk denk ik voor een Breton of Nord. Dat laatste is wel meer voor de échte mannen onder ons.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Avalaxy
  • Nu online
Bosmer valt daar niet onder zover ik weet hoor, die horen onder de "mer" samen met de bosmer en de altmer.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik zal waarschijnlijk voor Khajit of voor Argonian gaan.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Alle speelbare rassen zijn humanoids.

Humanoids zijn mensachtigen, maakt niet uit van welk ras.

Ik ga waarschijnlijk gewoon een Imperial of Redguard maken :) En lid worden van de Dark Brotherhood natuurlijk, al hoop ik wel dat die nu wat meer quests hebben. Ik vind de Dark Brotherhood de leukste van alle guilds in Oblivion.

[ Voor 34% gewijzigd door EnigmaNL op 01-09-2011 10:05 ]

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
"PAX Prime 2011 Skyrim out..."
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement from claimants including:
ZeniMax Media Inc
ZeniMax Media Inc
ZeniMax Media Inc
Sorry about that.

Trouwens, het lijkt wel alsof bedrijven steeds later zijn met system requirements uitdelen. Zowel Skyrim als BF3 zijn al beschikbaar voor pre-order en er zijn gewoon nog geen system requirements bekend.

[ Voor 24% gewijzigd door Wolfos op 01-09-2011 10:24 ]

• Naluh!
  • Niet online
Frizzz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 07:41:
[...]

[zeikmodus] Een humanoid is zo'n beetje alles wat qua vorm op een mens lijkt, dus ook Argonians, Dunmer, etc. De term 'Humanoid' is dus niet beperkt tot alleen 'mensen', maar zeg maar alle bipedal rassen (voorbeeld: zo'n beetje alle rassen in Star Trek (8472 en wat anderen daargelaten) zijn humanoid).[/zeikmodus]

Ik denk dat je geen menselijk ras gaat kiezen.. :) Ik ga persoonlijk denk ik voor een Breton of Nord. Dat laatste is wel meer voor de échte mannen onder ons.. :)
Argonians en Kajit zijn toch wel zo ver verschillend dat ik ze niet humanoid meer zou noemen. Als je alle bipedal levensvormen (of zelfs robots) automatisch bestempeld als humanoid maak je de definitie wel héél breed.

Specs

Naluh! schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:17:
[...]

Argonians en Kajit zijn toch wel zo ver verschillend dat ik ze niet humanoid meer zou noemen. Als je alle bipedal levensvormen (of zelfs robots) automatisch bestempeld als humanoid maak je de definitie wel héél breed.
offtopic:
Maar dat is wél de definitie ;) ("something that resembles a human", 2 benen, 2 armen, hoofd. Zelfs een robot kan hieronder vallen)
Jij bedoelt eerder 'human', niet 'humanoid' :)

• EnigmaNL
Naluh! schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:17:
[...]

Toch zijn het humanoids, ook volgens het spel. In de vorige Elder Scrolls games werken spells als "calm humanoid" namelijk ook gewoon op Khajit en Argonians.

• Naluh!
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:19:
[...]
offtopic:
Maar dat is wél de definitie ;) ("something that resembles a human", 2 benen, 2 armen, hoofd. Zelfs een robot kan hieronder vallen)
Jij bedoelt eerder 'human', niet 'humanoid' :)
offtopic:
Volgens mij ís er niet eens een officiële definitie :P Maar zoals ik al zeg, als je alles wat op 2 benen voortbeweegt als humanoid ziet is de definitie wel erg breed.

Afbeeldingslocatie: http://www.collectorsgalleryonline.com/Merchant2/graphics/00000001/code3atat.jpg

Specs

• EnigmaNL
De definitie van humanoïde:

De term humanoïde verwijst naar elk wezen waarvan de lichaamsstructuur lijkt op die van een mens. In deze betekenis kan de term zowel verwijzen naar primaten, mythologische figuren als naar artificiële organismen zoals humanoïde robots (vooral in de context van sciencefiction en fantasy)

P.s. een AT-ST is geen humanoid want het skelet lijkt niet op een mens.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 01-09-2011 14:27 ]

• Naluh!
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:26:
De definitie van humanoïde:

De term humanoïde verwijst naar elk wezen waarvan de lichaamsstructuur lijkt op die van een mens. In deze betekenis kan de term zowel verwijzen naar primaten, mythologische figuren als naar artificiële organismen zoals humanoïde robots (vooral in de context van sciencefiction en fantasy)

P.s. een AT-ST is geen humanoid want het skelet lijkt niet op een mens.
De term humanoïde verwijst naar elk wezen waarvan de lichaamsstructuur lijkt op die van een mens. In deze betekenis kan de term zowel verwijzen naar primaten, mythologische figuren als naar artificiële organismen zoals humanoïde robots (vooral in de context van sciencefiction en fantasy).

Een fictieve humanoïde heeft meestal dezelfde lichaamsbouw als een mens: twee voeten, handen met vingers en duimen. Maar details kunnen verschillen: aantal vingers, huidskleur, vorm van de oren, beharing, gemiddelde lengte en gewicht, vorm van de neus en "extra's" zoals een staart, klauwen, hoornen, enz. Dus de enige reden waarom we een hagedis niet humanoid noemen is omdat hij niet rechtop loopt? :+

Specs

• EnigmaNL
Nee?

"handen met vingers en duimen"

Noem mij eens 1 reptiel met duimen zoals wij die hebben.

Overigens gaat het woord reptiel over een specifieke diersoort, humanoïde beschrijft alleen de lichaamsbouw van het betreffende wezen.

Als er een reptiel is met een lichaam dat lijkt op een mens wordt deze ook humanoïde genoemd terwijl het nog steeds een reptiel is :)

[ Voor 102% gewijzigd door EnigmaNL op 01-09-2011 14:38 ]

• Naluh!
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:36:
Nee?

"handen met vingers en duimen"

Noem mij eens 1 reptiel met duimen zoals wij die hebben.
Dus: duimen en rechtop lopen? That's it? Dat is het hét verschil tussen een reptiel humanoid noemen of niet?

Overigens wel één van de grootste miskleunen voor de geloofwaardigheid vind ik dat, als exotische wezens precíés dezelfde handen hebben als mensen.

Specs

• Melkunie
Mwa, ik vind mijn hand anders verdomd praktisch. Zo'n ding gun ik een exotisch wezentje als een Argonian ook wel :9
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.