Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Janner dat schijnbaar alle uploads beschadigt zijn, maarja. Het zag er inderdaad goed uit :). Gister de game gepre-ordered, helaas door de prijs de gewone editie. Krijg er steeds meer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Orian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 08:36:
Janner dat schijnbaar alle uploads beschadigt zijn, maarja. Het zag er inderdaad goed uit :). Gister de game gepre-ordered, helaas door de prijs de gewone editie. Krijg er steeds meer zin in :)
Is er ook al een special edition beschikbaar voor pre-order dan?

edit: na even Googlen de special edition(€60; steelbook en stoffen map) en collector's edition(€150; map, drakenbeeld, artbook en making-of DVD) gevonden.

[ Voor 33% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 08-08-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Orian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 08:36:
Heb een flink deel van het filmpje bekeken. Kreeg best zin om te gaan spelen maar echt bijzonder was het allemaal niet. Het is in principe gewoon of je naar Oblivion zit te kijken. Daar is niks mis mee maar het is ook niet dat je van je stoel valt omdat het allemaal zo revolutionair is.... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:28:
[...]

Heb een flink deel van het filmpje bekeken. Kreeg best zin om te gaan spelen maar echt bijzonder was het allemaal niet. Het is in principe gewoon of je naar Oblivion zit te kijken. Daar is niks mis mee maar het is ook niet dat je van je stoel valt omdat het allemaal zo revolutionair is.... :)
Gelukkig maar :P
Er zijn zat spellenreeksen om zeep geholpen omdat ze op een gegeven moment vonden dat ze perse iets 'revolutionairs' zouden moeten doen.

Why change a winning formula? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Er zijn zat spellenreeksen om zeep geholpen omdat ze op een gegeven moment vonden dat ze perse iets 'revolutionairs' zouden moeten doen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Op de consoles is er natuurlijk beperkte ruimte en daarom zie ik liever meer gameplay en als de graphics dan wat minder zijn, maakt mij niet zoveel uit. Zolang je maar weer een main quest hebt van ruim 40 uur, sidequests die goed zijn voor ongeveer hetzelfde en vrijwel eindeloos exploration plezier, dan ben ik een happy gamer!!! Ben zeer benieuwd naar alle nieuwe features, maar hoop vooral dat het een echte TES game wordt en volgens mij zit dat wel goed! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

anandus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:36:
[...]
Gelukkig maar :P

Inderdaad :) Of omdat ze perse een groter deel van de markt willen aanspreken en daarmee het hele concept verprutsen enzo..

Het filmpje is leuk om gezien te hebben, maar na een minuut of 10 wist ik het wel. En die reacties waren te debiel voor woorden. Wauw, er zit ook een paard in enzo. 8)7

Op de een of andere manier spreekt het drakenthema me niet zo heel erg aan maar mijn conclusie was in ieder geval dat als je Oblivion leuk vond, je Skyrim min of meer blind kunt kopen.
NoUseWhatsoever schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Op de consoles is er natuurlijk beperkte ruimte en daarom zie ik liever meer gameplay en als de graphics dan wat minder zijn, maakt mij niet zoveel uit. Zolang je maar weer een main quest hebt van ruim 40 uur, sidequests die goed zijn voor ongeveer hetzelfde en vrijwel eindeloos exploration plezier, dan ben ik een happy gamer!!! Ben zeer benieuwd naar alle nieuwe features, maar hoop vooral dat het een echte TES game wordt en volgens mij zit dat wel goed! :*)
Hoef je niet bang voor te zijn. Dat wordt het. Qua hoeveelheid content werd er gezegd dat het enorm zou worden. "BIG would be an understatement" werd er gezegd.

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 08-08-2011 10:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:28:
[...]

Het is inderdaad niet allemaal zo revolutionair als je het zo ziet, maar ik ben vooral erg blij dat dat "cleane" sfeertje van Oblivion weg is. Dat is weer zo als in Morrowind, je hebt meer het idee in een "vreemde" wereld rond te lopen, iets wat ik miste in Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:52
Inderdaad, Cyrodiil ziet er een beetje uit als mijn achtertuin. En die ken ik op mn broekzak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
vosss schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:35:
Inderdaad, Cyrodiil ziet er een beetje uit als mijn achtertuin. En die ken ik op mn broekzak. :P
Ja, vooral de Imperial City kon ik wel geblindoekt navigeren. Ik hoop dat er in Skyrim wat meer diversiteit zit in grootte van de steden, want in Oblivion had je dan wel de Imperial City, maar die was niet veel groter dan de rest. Andere steden waren dan ongeveer even groot als elkaar (Bruma, Bravil etc). Er waren soms wel dorpen, maar die waren dan weer superklein. Het lijkt me dus wel wat als er één hele grote stad zou zijn, en wat kleine settlements en alles er tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 13-05 15:24

HaX0r

n00b

Is er iemand die €150,- gaat neerleggen voor de collectors edition?

Ik vind het echt een belachelijke prijs. Omdat Bioware ermee wegkomt wil Bethesda opeens ook? Ik heb zelf wel de Collectors Edition van SWTOR gekocht omdat deze echt meerwaarde heeft over de andere versies door de ingame items. Dat heb je bij Skyrim niet, vroeger betaalde je gewoon €80,- voor een collectors edition.

Nu heb je voor €300,- 2 spellen. Belachelijk dus. Wordt gewoon de standaard versie voor mij. Ik hoef geen plastic draak van 2 cent voor €150,-...

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
HaX0r schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:28:
Is er iemand die €150,- gaat neerleggen voor de collectors edition?

Ik vind het echt een belachelijke prijs. Omdat Bioware ermee wegkomt wil Bethesda opeens ook? Ik heb zelf wel de Collectors Edition van SWTOR gekocht omdat deze echt meerwaarde heeft over de andere versies door de ingame items. Dat heb je bij Skyrim niet, vroeger betaalde je gewoon €80,- voor een collectors edition.

Nu heb je voor €300,- 2 spellen. Belachelijk dus. Wordt gewoon de standaard versie voor mij. Ik hoef geen plastic draak van 2 cent voor €150,-...
Ik ben enorme fan en was van plan de collector's edition te kopen, maar door die draak hoeft het eigenlijk niet meer. Als de prijs wat lager was zonder draak (zeg €100) dan zou ik hem meteen pre-orderen. Ik ga voor de special edition; €60 voor een steelbook en een stoffen landkaart. Vind ik wel mooi genoeg denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Ik wilde eerst ook voor de CE gaan, maar 150 euro is gewoon veel te veel geld. Ik ga nu ook voor de steelbook editie met stoffen kaart. Heb die inmiddels bij de gamemania besteld. Iemand ervaring met pre-orders daar? Had ooit iets gepre-ordered bij de mediamarkt, en die hebben me nooit gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Orian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:12:
Ik wilde eerst ook voor de CE gaan, maar 150 euro is gewoon veel te veel geld. Ik ga nu ook voor de steelbook editie met stoffen kaart. Heb die inmiddels bij de gamemania besteld. Iemand ervaring met pre-orders daar? Had ooit iets gepre-ordered bij de mediamarkt, en die hebben me nooit gebeld...
Ik vind het een prettige zaak. Als ik "offline" games bestel is het altijd daar. Je krijgt keurig een smsje en/of belletje op de dag dat het klaarligt voor je. Tot nu toe alleen maar deze (goede) ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
XXlerator schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Ik vind het een prettige zaak. Als ik "offline" games bestel is het altijd daar. Je krijgt keurig een smsje en/of belletje op de dag dat het klaarligt voor je. Tot nu toe alleen maar deze (goede) ervaring.
Dankje :). Heb de game wel online besteld, maar moest ook een telefoon nummer opgeven. Ik ga er dus vanuit dat ze even smsen/bellen als hij er is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Doe het zelf al jaren bij Dynabyte. Daar heb ik destijds ook de Oblivion CE gehaald. Nooit problemen gehad met de 10+ games die ik daar heb gepre-ordered. Je krijgt een telefoontje of mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 21:05
Het maakt niet uit of je besteld bij een winkel of een onlineshop voor die special met die aparte kaart?

Ik wil best Dynabite doen, al weet ik niet of die hem meteen op release hebben. Ik zie dat 11 november op een vrijdag is. Kan ik hem dan mooi zaterdag halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

FerdiV schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:43:
Het maakt niet uit of je besteld bij een winkel of een onlineshop voor die special met die aparte kaart?
In alle Skyrim doosjes uit de 1e druk wordt de kaart gestopt volgens Bethesda op Facebook. Wel jammer dat ze geen CE a la Oblivion gaan uitgeven trouwens (de Skyrim CE is niet echt een CE te noemen; slechts de game en een (heel erg plastic uitziend) beeldje...)

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 08-08-2011 16:52 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ik wil best Dynabite doen, al weet ik niet of die hem meteen op release hebben. Ik zie dat 11 november op een vrijdag is. Kan ik hem dan mooi zaterdag halen denk ik :)
Dynabyte is behoorlijk kansloos, hebben al drie keer een collectors edition (pre order) niet kunnen leveren.

Cod Black Ops Prestige
Infamous Hero Edition
Assassins Creed Codex edition.

Behoorlijk vervelend, dus bestel overal behalve daar.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ja ik bestel de normale. Maar dan verwacht ik zo'n aparte hoes en zo'n aparte kaart.Dat is gewoon een normale pre-order toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:41:
Ja ik bestel de normale. Maar dan verwacht ik zo'n aparte hoes en zo'n aparte kaart.Dat is gewoon een normale pre-order toch?
Iedereen krijgt een kaart, alleen de pre-orders van een soort 'synthetisch stof', de orders na release van papier :)
Van een hoes weet ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik bedoel die ja :P Maar okee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-05 23:10
Hier is de Quakecon footage voor de gene die hem gemist hebben. De kwaliteit hiervan is hoger dan de versies van Youtube. Echter zit er nog wel steeds het vastlopend beeld en het asynchrone geluid aan het einde in.

http://www.dailymotion.co...-gameplay-2011_videogames

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
anandus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:48:
[...]
Iedereen krijgt een kaart, alleen de pre-orders van een soort 'synthetisch stof', de orders na release van papier :)
Van een hoes weet ik niets.
Hoe werkt zoiets met dat pre-orderen en dat je dan iets extra's krijgt?

Ik heb dat nooit gedaan. Wel vaak tegen die knakker van de musicstore hier gezegd dat ik voor de release een exemplaar wilde hebben en dan regelde hij dat.

Maar dat waren dus altijd gewone exemplaren.

Moet je dan bij het bestellen aangeven dat het om een pre-order exemplaar gaat of hoe werkt zoiets!? :?

Wellicht een domme vraag, maar die speciale map wil ik er wel graag bij hebben en ik wil voorkomen dat ik toch de gewone versie krijg.

Tevens wil ik op de dag van release dat ding in huis hebben.

Waar kan ik die dan het beste bestellen/pre-orderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik weet al dat hij vet gaat worden, geen twijfel over mogelijk. Maar ik hoop wel dat er fatsoenlijke eyefinity ondersteuning is bij launch. Zeker voor dit soort 'immersive' games heeft het een behoorlijke meerwaarde. Heb er helaas nog niets sluitends over kunnen vinden, wordt nergens ontkend of bevestigd, wat meestal een slecht teken is. Als zon grote game het bij launch zou ondersteunen zou AMD het allang in de krant hebben gezet ;w

Maarja uiteindelijk maakt er wel iemand een mod voor, dat is dan weer het grote voordeel van een TES game spelen op de pc :9 Als er iemand iets tegen is gekomen over Eyefinity hoor ik het graag!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:44

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

vosss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:50:
[...]

Hoe werkt zoiets met dat pre-orderen en dat je dan iets extra's krijgt?

Ik heb dat nooit gedaan. Wel vaak tegen die knakker van de musicstore hier gezegd dat ik voor de release een exemplaar wilde hebben en dan regelde hij dat.

Maar dat waren dus altijd gewone exemplaren.

Moet je dan bij het bestellen aangeven dat het om een pre-order exemplaar gaat of hoe werkt zoiets!? :?

Wellicht een domme vraag, maar die speciale map wil ik er wel graag bij hebben en ik wil voorkomen dat ik toch de gewone versie krijg.

Tevens wil ik op de dag van release dat ding in huis hebben.

Waar kan ik die dan het beste bestellen/pre-orderen? :)
Een pre-order is niets meer dan een bestelling vóór de release datum. Als je hem op release dag wil hebben zou ik hem bij een gamemania bestellen, waar je hem kunt afhalen en bij de kassa moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ozzy schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 07:38:
[...]

Een pre-order is niets meer dan een bestelling vóór de release datum. Als je hem op release dag wil hebben zou ik hem bij een gamemania bestellen, waar je hem kunt afhalen en bij de kassa moet betalen.
Maar hij vraagt dus of je in zo'n winkel ook de speciale map krijgt. Volgens mij wel als je gewoon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

FerdiV schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

Maar hij vraagt dus of je in zo'n winkel ook de speciale map krijgt. Volgens mij wel als je gewoon besteld.
Ja, zie hier : http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=25180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Thanks.

Zolang de voorraad strekt staat erbij. Wil dat zeggen dat ik meteen te zien krijg of ze die nog hebben als ik nu bestel? Of kan het ook zo zijn dat ik pre-order en dat tegen de release hij er ineens niet meer is en ik een normale versie krijg of moet/kan annuleren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

vosss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Thanks.

Zolang de voorraad strekt staat erbij. Wil dat zeggen dat ik meteen te zien krijg of ze die nog hebben als ik nu bestel? Of kan het ook zo zijn dat ik pre-order en dat tegen de release hij er ineens niet meer is en ik een normale versie krijg of moet/kan annuleren? :?
Mijn ervaring bij gamemania is dat ze hem voor je reserveren op naam. Dus wie het eerst komt, het eerst maalt. Wellicht verschilt het van filiaal tot filiaal, maar ik heb nog nooit naast een limited edition gegrepen bij gamemania.

Verder doen ze over eventueel annuleren volgens mij ook niet zo moeilijk. Je pre-order vervalt automatisch als je hem niet binnen 3 dagen ophaalt. Verder hoef/kun je online ook niet (aan)betalen of iets dergelijks. Je krijgt een sms als het product binnen komt.

Wil je het zeker weten, dan zou ik contact opnemen met "jouw" gamemania.

[ Voor 8% gewijzigd door Ozzy op 09-08-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Thanks.

Ik zat met dezelfde vraag en heb naar de gamemania in Alphen aan den Rijn gemaild. Zij zeiden het volgende in hun reactie:

"Van zodra we door onze voorraad Special Editions heen zitten kan je deze niet meer reserveren. Er komt dan automatisch een melding 'Uitverkocht' op de gamefiche te staan. Als je dus een pre-order plaatst, en je krijgt daar een bevestigingsmail van, dan ben je zeker van je exemplaar. De game wordt dan op jouw naam aan de kant gelegd en het is dus niet zo dat je als eerste moet langskomen op de dag van de release."

Het lijkt er dus op dat als je bestelt je ook echt krijgt. Iig in Alphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7PvYCl.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Er is een nieuwe screenshot uitgebracht. Er kon deze week op Facebook gestemd worden welk ras het zou worden. Er is gekozen voor een Dunmer Thief.

Dunmer Thief
Klik voor full size.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik was eerder :>
Hij ziet er wel vet uit moet ik zeggen, mooi gedetailleerd gezicht.
Sowieso spreekt de gehele sfeer van het plaatje me wel aan :)
Ik kan echt niet wachten op Skyrim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Die van mij is in hogere resolutie: :+

Details zijn inderdaad veel meer aanwezig dan in Oblivion. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm. De kleur van de huid komt niet echt overeen met de algemene Dunmer norm. Hoop dat dit niet een teken is dat we straks alleen maar characters hebben met een witte kleur. Give me my dark green Dunmer chicks. :P

Afgezien van dat, prima. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 10-08-2011 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:04

jpiwf

licenced pepernootaddict

Huidkleur klopt prima hoor, dunmer (dark elf's) moeten as-grijs zijn, mede omdat ze in uit Morrowind komen waar de as van de Red Mountain alles grijs maakt. In Oblivion konden ze helaas van lijkbleek blauwig tot redguard bruin tot orc green worden, iets waar ik mij mateloos aan irriteerde toen ik het voor het eerst zag. Al kon je er roleplayend best leuke dingen mee: Vader dumer, moeder orc, grote bijl in hand en gaan met de half breed :)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk van die screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20
Het is wel de bedoeling dat het nuttig blijft.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Ziet er goed uit imo. Ze doen meer denken aan de dunmer van morrowind dan die van oblivion, die in mijn ogen veel te lief er uit zagen. Ik ben wel benieuwd hoe ze omgaan met argonians in dit deel. In morrowind waren de argonians de slaven, maar na oblivion namen de argonian morrowind in, en de dark elfs tot slaaf. Dit speelt ongeveer 300 jaar daarna, dus ik ben benieuwd of dit nog zo is en de verhoudingen tussen dunmer en argonians nog verstoord is.
Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe argonians er uit zien. We hebben nog niets van ze gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 08:39

Gewoon bij Amazon bestellen, ben je goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:04

Infinchible

Woef!

Ik wil hem eigenlijk ook pre-orderen, maar ik zit een beetje in dubio. Een map erbij is natuurlijk wel leuk, maar ik vraag me af of ik het ga gebruiken. Bij Morrowind had ik de map (heb er nu 3 versleten 8)7 ) bij mijn pc hangen, dit omdat je op de map ingame niets zag als je net begon met spelen. Maar bij Oblivion heb ik de map eigenlijk nooit gebruikt, vooral omdat de ingame map eigenlijk meteen alles al aangaf. Ik denk dat dit ook bij Skyrim het geval gaat zijn, wat eigenlijk wel erg jammer is, want bij Morrowind vond ik het altijd erg leuk om dingen op te zoeken met de map naast de monitor.
Nu ben ik eigenlijk gewoon van plan om te pre-orderen via Steam, hopend dat je het spel kan pre-loaden en dan meteen op de releasedag kan unlocken en spelen.
Iemand die hier meer van weet, ingame map en of het unlocken en preloaden van steam nog een beetje goed werkt de laatste tijd. Aangezien ik nog wel weet van Half-life 2 dat heel veel mensen erg lang moesten wachten door de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat hele steam gebeuren dondert in elkaar bij elke triple A release.

Leuk voor als een game al wat langer uit is, maar op de release zou ik er niet op gokken en al zeker niet met een game als Skyrim.

Die is nog niet eens uit en is nu al GOTY 2011. Me dunkt. :)

Overigens vind ik heel dat steam eik geen enkele meerwaarde bieden. Je bent (afgezien van wat aanbiedingen soms) gewoon net zo duur uit als in de winkel, maar dan heb je geen doosje, geen handleiding, geen map, geen dvd.

Ik snap werkelijk waar niet dat dat zo populair is.

Als ik de volle pond betaal dan wil ik ook fysiek iets in handen hebben. Maargoed, dat is wellicht persoonelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

vosss schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:16:

Leuk voor als een game al wat langer uit is, maar op de release zou ik er niet op gokken en al zeker niet met een game als Skyrim.

Overigens vind ik heel dat steam eik geen enkele meerwaarde bieden. Je bent (afgezien van wat aanbiedingen soms) gewoon net zo duur uit als in de winkel, maar dan heb je geen doosje, geen handleiding, geen map, geen dvd.

Als ik de volle pond betaal dan wil ik ook fysiek iets in handen hebben. Maargoed, dat is wellicht persoonelijk :)
Ja dat vind ik nou ook! Ik gebruik Steam enkel voor die goeie deals die regelmatig langskomen, afgezien daarvan betaal je vaak meer of evenveel voor nieuwe games.

Ik heb veel zin in Skyrim, ik vond de voorgangers ook super. Ik wacht de reviews af en dan koop ik hem direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik hoef geen review te lezen. Elderscrolls is altijd blind kopen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

vosss schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:16:

Hmm, dat klinkt nog niet echt goed. Ik vind steam wel relaxt, je hebt trouwens ook zat legale sites waar je steam-games goedkoper kan krijgen. Die gebruik ik ook nog wel eens. Ook is het makkelijk dat je steam op verschillende pc's geïnstalleerd kan hebben en overal kan spelen en je de CD nooit in de pc hoeft te hebben. Maar ik wil Skyrim natuurlijk wel meteen kunnen spelen. Ik ga die week gewoon vrij nemen en dan zie ik wel waar ik hem het snelst kan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Is Skyrim niet zeer waarschijnlijk een Steam beveiligde game? Meende zoiets gehoord te hebben. Dat zou betekenen dat het niet uitmaakt of je de game in de winkel koopt of niet, als steam offline is kan je je game niet activeren en dus spelen. Of kan je hem ook offline activeren?
Ik ga overigens voor de ps3 versie, mijn pc kan het spel waarschijnlijk niet aan, dus als ik over een paar jaar een nieuwe heb koop ik wel de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb nu redelijk wat footage gezien van Skyrim.
Veel screenshots en wat presentaties en nu ook dat stukjes van Quakecon 2011 op een Xbox 360

Ik moet zeggen dat er voor de gameplay wel wat verbeteringen zijn tov Oblivion.
Ik noem een paar dingen
Dual wielding swords.
Dual magic effects
Bullet time achtige magic effects.
Meer interactieve omgeving.

etc etc

Maar de graphics die ik tot nu toe heb gezien vallen mij echt tegen.
Oblivion is van 2006. Volgens mij was de beste grafische kaart toen de 8800 GTX.
De kracht van grafische kaarten is meer dan verdubbelt op die 5 jaar.
Maar echt grote sprongen in beter graphics zien we niet.

Ik heb nog geen materiaal van Skyrim gezien dat er mooier uitzag dan Oblivion getuned en mod tot de max.
Mijn Oblivion installatie is momenteel 20 GB.
Ik heb zo getuned dat ik gemiddeld rond de 50 - 60 fps haal ondank een hele boel grafische mods en tweaks en tunes.
Op 1900 x 1200. Met AA op 4.
Op een GTX 295.

Het ziet er een stuk beter uit als wat ik tot nu toe gezien heb van Skyrim.
Maar misschien komt dan vooral omdat al het materiaal van Skyrim van de 360 komt ?
Ik hoop dat de PC versie toch nog betere graphics als Oblivion gaat hebben of in ieder geval ruimte laat voor mods en tweaks om dat te bekomen.

Nu ja, het belangrijkste is natuurlijk de gameplay en het verhaal (kwaliteit van quests en zo)
En draken zijn retecool. Maar ik zal altijd een graphics junkie blijven.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ondersteuning voor mods zal er sowieso wel weer in komen. Dus betere graphics kan je na verloop van tijd altijd wel weer krijgen. Ik vind de graphics eigenlijk wel goed genoeg denk ik, van wat ik gezien heb. Het is dan wel geen BF3 of zo, maar dat vind ik bij deze spellen ook niet nodig. Oblivion vind ik nu ook nog steeds een erg mooi spel, vooral ook omdat ik het in 3D speel. Geeft toch nog wat meer immersie en details vallen een stuk beter op.
Als Skyrim dit ondersteund zou dat helemaal geweldig zijn! Daar hoop ik dan ook echt op. Ik had al wel gelezen dat ze er in ieder geval niet voor gaan programmeren. Maar als de engine ongeveer hetzelfde is als die van Oblivion zou dat wel goed moeten komen.
Maar vooral de sfeer van de beelden van Skyrim is ongelooflijk vet! Echt wel een heel verschil met Oblivion vind ik. Dat doet het voor mij ook echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er een nieuw topspel uitkomt waar je voor de verandering geen nieuwe computer voor nodig hebt, maar die je gewoon op je oude Oblivion-bakkie kan spelen :)

En er komen ongetwijfeld weer mods om het mooi te maken :Y

Zo zat ik zelf al af te vragen of de textures die je voor dingen in de inventory-screen ziet dezelfde kwaliteit is als in de wereld. Zo niet, dan is het zo gepiept om die textures in de wereld te gebruiken, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Ik vind het wel heel fijn dat Skyrim goed te spelen is op een low-budget gamebak. Met mods, en misschien wel een officiele texture-pack kan het dan wat gepimpt worden voor de duurdere PC's, maar gameplay is vele malen belangrijker dan de looks. En om Skyrim lelijk te noemen, dat gaat echt te ver.

En wat nou als je als gamer zou moeten kiezen: 50 uur extra gameplay, of hig-def graphics? Dat is de keuze die uitgevers nu al maken voor ons, in het voordeel van de graphics en het nadeel van de speeltijd...
Ik vind dat we heel dankbaar mogen zijn dat Skyrim qua game-tijd net zo omvangrijk als Oblivion gaat zijn, mogen we de berichten beloven.

Als de PS3 en de XBOX360 straks een opvolger krijgen, dan gaan de recommended systsem specs van PC spellen ook enorm omhoog, let maar op. Nu hebben uitgevers weinig noodzaak veel van PC's te vragen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten. Er is een goede kans dat we nog niet de hoogste kwaliteit grpahics gezien hebben.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

anandus schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:32:
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er een nieuw topspel uitkomt waar je voor de verandering geen nieuwe computer voor nodig hebt, maar die je gewoon op je oude Oblivion-bakkie kan spelen :)

En er komen ongetwijfeld weer mods om het mooi te maken :Y

Zo zat ik zelf al af te vragen of de textures die je voor dingen in de inventory-screen ziet dezelfde kwaliteit is als in de wereld. Zo niet, dan is het zo gepiept om die textures in de wereld te gebruiken, lijkt me.
Zo makkelijk is dat nog niet. Je eigen textures gebruiken is easy maar de textures van het spel zijn gewoon beveiligt.

Ik ga zelf even snel het spel uitspelen en vervolgens quests tweaken en toevoegen. Dan maak ik een huge. Additional quest pack! Dat moet iedereen dan tot de volgende grote DLC zoet houden. :)

Anoniem: 172410

Aardig filmpje/muzakske.

anandus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:08:
Waarschijnlijk niet (een hoop mensen vinden het note done om kinderen te (kunnen) vermoorden), maar ik denk dat er na een dag wel een mod voor zal zijn.
Wat ik overigens wel onzinnig vind. Ik vind het raar om gradaties aan te brengen in hoe erg iemands dood/moord is. Volgens mij is de point van een (goede) game als dit juist om mensen uit te laten zoeken tot hoe ver ze zich nog prettig voelen bij hun keuzes.
Naluh! schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:55:
En dan is maar te hopen dat het er niet net zo knullig uitziet als in die trailer. Dat kan echt niet meer :')
Het vallen wordt omschreven als 'less floaty'. Dat lijkt een indicatie te zijn dat het kan verschillen of dat ze er misschien nog aan tweaken.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 11-08-2011 04:25 ]

• Orian
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdnstatic.bethsoft.com/bethblog.com/wp-content/uploads/2011/08/012.jpg

Close-up van het beeldje van de CE.

Edit: excuses voor het grote plaatje, plaats dit vanaf een ipod (kan niet op de pc) en kan het hier niet verkleinen. Wilde het jullie echter niet onthouden.

[ Voor 37% gewijzigd door Orian op 11-08-2011 08:46 ]

• NoUseWhatsoever
Orian schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:43:
Close-up van het beeldje van de CE.
Ziet er leuk uit, maar niet 150-euro-leuk :)

• HaX0r

HaX0r

n00b

jmk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:24:
Ik vind het wel heel fijn dat Skyrim goed te spelen is op een low-budget gamebak. Met mods, en misschien wel een officiele texture-pack kan het dan wat gepimpt worden voor de duurdere PC's, maar gameplay is vele malen belangrijker dan de looks. En om Skyrim lelijk te noemen, dat gaat echt te ver.

En wat nou als je als gamer zou moeten kiezen: 50 uur extra gameplay, of hig-def graphics? Dat is de keuze die uitgevers nu al maken voor ons, in het voordeel van de graphics en het nadeel van de speeltijd...
Ik vind dat we heel dankbaar mogen zijn dat Skyrim qua game-tijd net zo omvangrijk als Oblivion gaat zijn, mogen we de berichten beloven.

Als de PS3 en de XBOX360 straks een opvolger krijgen, dan gaan de recommended systsem specs van PC spellen ook enorm omhoog, let maar op. Nu hebben uitgevers weinig noodzaak veel van PC's te vragen.
High Def GFX natuurlijk! Die 50 uur extra gameplay zorgen we zelf wel voor. Skyrim zal inderdaad niet zo lang zijn als Oblivion. Dat komt waarschijnlijk omdat ze er van alles uit hebben geknipt die ze als DLC gaan uitbrengen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Volgens dat filmpje dat recent gepost was zou het juist een enorm grote game worden. Groter dan Oblivion qua content.

PC Specs

• vosss
Skyrim zal inderdaad niet zo lang zijn als Oblivion.
Skyrim is qua verhaal en sidequests groter dan Oblivion.
De map is iets kleiner, maar dat schijnt nauwelijks merkbaar te zijn. Er is veel meer te doen dan in Oblivion.

Dat is althans wat ik er van begrepen heb, en niet dat het korter is dan Oblivion :)

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 08:39
De graphics zijn anders, Oblivion was heel kleurrijk maar Skyrim juist heel realistisch uitziend.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wolfos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:36:
De graphics zijn anders, Oblivion was heel kleurrijk maar Skyrim juist heel realistisch uitziend.
Ja dat is idd wel een goede beschrijving. Skyrim komt wat deprimerend over waar ik Oblivion redelijk sprookjesachtig en liefelijk vond.

PC Specs

HaX0r schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:02:
[...]
Zo makkelijk is dat nog niet. Je eigen textures gebruiken is easy maar de textures van het spel zijn gewoon beveiligt.
Hoe bedoel je?
Het systeem zal toch niet veel anders zijn dan Oblivion/Fallout/FalloutNewVegas?
Dus dat je gewoon andere texture-ID's toe kan wijzen aan objecten in de contruction kit? In het ergste geval kan je 'Skyrim - Textures.bsa' uitpakken en wat texturebestanden hernoemen.

Of zullen er dingen fundamenteel anders zijn in Skyrim?

• vosss
Geen idee. Ik denk echter dat ze (Bethesda) het de modders niet onnodig moeilijk zullen maken, want ze weten zelf ook heus wel dat dat juist de kracht van bv Oblivion was :)

vosss schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:02:
Geen idee. Ik denk echter dat ze (Bethesda) het de modders niet onnodig moeilijk zullen maken, want ze weten zelf ook heus wel dat dat juist de kracht van bv Oblivion was :)
Inderdaad. Door e.e.a. moeilijk te maken zou de franchise ernstig lijden, ik kan me niet voorstellen dat ze dat willen of doen. Eerder het omgekeerde, met editors en weet-ik-wat ze er allemaal bijleveren.

Anoniem: 31491

anandus schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:32:
Zijn er al system requirements bekend voor de PC dan? Het kopen van een nieuwe PC configuratie loopt bij nl. gelijk met de release van een Elder Scrolls game.
Anoniem: 31491 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Zijn er al system requirements bekend voor de PC dan? Het kopen van een nieuwe PC configuratie loopt bij nl. gelijk met de release van een Elder Scrolls game.
Nog geen requirements, maar als het op een Xbox- en Playstation moet kunnen draaien zal je wel niet zo'n sterke PC nodig hebben lijkt me.
Oblivion en Fallout draaien ook op de Xbox- en Playstation, dus ik ga ervanuit dat als je PC die spellen vlekkeloos draait dat dit voor Skyrim ook zal lukken (op low-/medium-settings).
Maar zal het wel zo zijn dat je met een goede PC er wel véél meermoois uit zal kunnen persen lijkt me.

Anoniem: 31491

Tsja, dat zou dan ook moeten gelden voor een game als GTAIV. En ik MOET natuurlijk een excuus hebben om mijn trouwe E6600 Conroe met pensioen te sturen he? ;) Toch maar even de GPU requirements afwachten voor deze game.

• Orian
  • Niet online
Pff, ik kan met mijn mobile radeon 2600 en 1,5 ghz dual wel oblivion spelen, maar betwijfel of skyrim er in zit. Mass effect 1/2 kan ik echter ook spelen. 2 zelfs op medium/high (lijkt lichter dan 1). Ik ga toch maar voor de ps3 versie, en leen de pc versie van een vriend denk ik om het te proberem.

• NoUseWhatsoever
Wordt voor mij ook de PS3 versie.
Ik ben benieuwd of ze op Gamescon volgende week nog wat nieuwe dingen laten zien. Ik hoop het wel want ik ben er bij :)

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Frituurman

Mjam!

NoUseWhatsoever schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:48:
Ik ben benieuwd of ze op Gamescon volgende week nog wat nieuwe dingen laten zien. Ik hoop het wel want ik ben er bij :)
Off: Oeh.. kijk nou uit, dadelijk begint er weer een war tussen console-conjo's en PC-proleten

Moet zeggen dat ik Oblivion altijd op een ouwe ragbak van een PC heb gespeeld. Pas met Oldblivion kon ik 't een beetje vloeiend spelen zeg maar. Daarom heb ik onlangs voor 2,50 ( 8)7 ) de PS3 GOTY-gekocht. Moet zeggen dat, op de occassional framedrop na, het spel me wel heeft overtuigd van het ook goed speelbaar zijn van dergelijke games op consoles. Knopcombinaties zijn makkelijk te maken; it just takes some getting used to. Wat dat betreft heeft Oblivion me wel overgehaald om ook Skyrim op de PS3 te preorderen.

Grafisch is 't voor mij persoonlijk ruim voldoende (zit een eindje van de tv af), al kan ik me wel vinden in de boosheid van sommigen op 't feit dat consoles wel een beperkende factor zijn voor de PC-versie, want, let's face it, consoles zijn leading.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Orian
  • Niet online
NoUseWhatsoever schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:48:
Cameraatje mee naar binnen smokkelen :+ ?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik ga 'm voor de Xbox 360 en PC preorderen. :) De laatste met name vanwege de hele sloot mods die (hopelijk) door de community gemaakt zullen worden en niet voor de console zullen verschijnen. De ander om Skyrim zo nu en dan relaxed als couch potato te kunnen spelen :+

Nog wel aan het overwegen om voor één van de twee een CE te halen zodra die voor preorder in Europa wordt vrijgegeven though, want dat artbook wat je naast dat beeldje erbij gaat krijgen schijnt nogal een flink boek te worden: als in coffee-table size 200+ pagina's flink en ook nog eens met een hardcover :p

En ik ben persoonlijk nogal gek op dat soort boeken :)

[ Voor 55% gewijzigd door mindcrash op 11-08-2011 17:21 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Chester
  • Niet online
mindcrash schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:13:
Ik ga 'm voor de Xbox 360 en PC preorderen. :) De laatste met name vanwege de hele sloot mods die (hopelijk) door de community gemaakt zullen worden en niet voor de console zullen verschijnen. De ander om Skyrim zo nu en dan relaxed als couch potato te kunnen spelen :+

Nog wel aan het overwegen om voor één van de twee een CE te halen zodra die voor preorder in Europa wordt vrijgegeven though, want dat artbook wat je naast dat beeldje erbij gaat krijgen schijnt nogal een flink boek te worden: als in coffee-table size 200+ pagina's flink en ook nog eens met een hardcover :p

En ik ben persoonlijk nogal gek op dat soort boeken :)
Is al te preorderen. Ik heb de CE vanochtend gepreordered bij GameMania.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 274511

http://www.zshare.net/video/93568790c2caf34c/

30 min gameplay als t goed is, niet al te beste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
De kwaliteit is inderdaad heel slecht, maar ik heb na 10 minuten al wel enkele dingen gezien die ik in geen enkel andere clip heb gezien. Wat ziet het er vet uit zeg!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

De kwaliteit is inderdaad heel slecht, maar ik heb na 10 minuten al wel enkele dingen gezien die ik in geen enkel andere clip heb gezien. Wat ziet het er vet uit zeg!!! _/-\o_
Is het niet hetzelfde als de Quakecon-video? (kan nu even de video niet bekijken)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 12-08-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:42

Nickbn

Betrokken

Ja het is inhoudelijk dezelfde video als de quakecon versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die mammoets zijn wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

anandus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:58:
[...]
Hoe bedoel je?
Het systeem zal toch niet veel anders zijn dan Oblivion/Fallout/FalloutNewVegas?
Dus dat je gewoon andere texture-ID's toe kan wijzen aan objecten in de contruction kit? In het ergste geval kan je 'Skyrim - Textures.bsa' uitpakken en wat texturebestanden hernoemen.

Of zullen er dingen fundamenteel anders zijn in Skyrim?
Touché. Waarschijnlijk niet, de TES builder tools zijn altijd erg goed geweest. Ik hoop dat die van Skyrim hier geen uitzondering op wordt.

Wordt er ook weer zo'n presentatie gegeven op GamesCon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
HaX0r schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:58:
Wordt er ook weer zo'n presentatie gegeven op GamesCon?
Ja. Alleen wordt op de GamesCon de presentatie gegeven door Peter Hines. Ze laten wel hetzelfde zien als op de QuakeCon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Toch wordt er dan live gespeeld. Wellicht komen we voor een paar nieuwe verrassingen te staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nord
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/280291_S/the-elder-scrolls-5-skyrim-building-a-nord.jpg

Khajiit
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/8/8/0/4/5/ss_preview_Character1L_UK.bmp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Is toch een grote vooruitgang als je kijkt naar hoe een Khajiit er in Oblivion eruit ziet. Hier is hij in hoge kwaliteit.

Nog meer:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kBfN9Cwh1i4Bh0hHzytSGhId/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UV45blNdRHrQmSmcX6C1rAmS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D0SpHIaldBLHZRTbuhon9A3P/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BDWVP9aYgplJ0qNvmv5IeIh6/full.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door CoolGamer op 12-08-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:04

jpiwf

licenced pepernootaddict

oeh, de argonian ziet er echt heel goed uit, lekker gemene blik. doet me een beetje denken aan de turians uit Mass Effect. Er is duidelijk tijd besteed aan de verschillen tussen de rassen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Wel jammer dat er nog geen (mooie) emperial vrouw bij zit. Dat wil een vriendin, mede gamer, graag zien.

Die argonian die ziet er ECHT heel cool uit en echt. Dwingt enorm veel respect af, dat uiterlijk, terwijl de Oblivion versie een beetje een starwars-parodie leek. Kon ze daardoor nooit serieus nemen.

Die orc(?) is een beetje Skinny he?

Ik wist niet dat het kon, maar ik heb nu NOG meer zin in Skyrim dan gisteren! :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow..ik ben weggeblazen. De female Argonian en male Khajit zien er ongelooflijk goed uit. Je ziet ook dat de textures oneindig veel beter zijn dan die van de beast races in Oblivion.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 12-08-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MsUCH4bp7usJvweL8yl653UH/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XW6b5GbquARkaSqOJR8MVKnd/full.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door CoolGamer op 12-08-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ziet er echt heel erg goed uit zeg! :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik ben bang dat er weer amper verschillende uitrustingen te verkrijgen zullen zijn. Ze snappen ook nog steeds niet dat ze de quiver moeten integreren in elke verschillende uitrusting. Hetzelfde geld voor zwaarden holsters etc. Je kan wel mooie textures hebben maar dat soort dingen breken het beeld heel erg. Die boog ziet er ook echt belabberd uit. :(

Weet iemand al hoe je mensen je kan laten mogen? Ik neem aan dat er niet meer een "leuke" minigame voor komt?

Ik vind het gezicht van de nord er nog steeds niet goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Wow, die Argonian ziet er echt geweldig uit :). Het is dat ik altijd met een nord of dunmer speel bij tes games omdat die speelstijl me meer ligt, anders was ik zeker voor een argonian gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
Deze ook nog even in hoge kwaliteit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/brebxLxNLWqd9A3fSg66K2E8/full.jpg

En dat te bedenken dat deze characters zijn gemaakt tijdens een speelsessie van slechts één uur. Echt veel tijd zullen ze dus niet hebben besteed aan het maken van de character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

En zijn allemaal 720p shots. Dus van de xbox 360.
Hopelijk zijn de graphics bij de PC nog een stuk beter.
En hopelijk worden de versies min of meer langs elkaar gemaakt.
Anders zitten de PC gamers straks met een port met een iets hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De characters zien er leuk uit, vooral de Argonian. Stuk beter dan Oblivion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Kain_niaK schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:08:
En zijn allemaal 720p shots. Dus van de xbox 360.
Hopelijk zijn de graphics bij de PC nog een stuk beter.
En hopelijk worden de versies min of meer langs elkaar gemaakt.
Anders zitten de PC gamers straks met een port met een iets hogere resolutie.
We kunnen alleen nog maar blij verrast worden in dat opzicht. De Xbox versie ziet er al redelijk uit. Als ze dit goed porten dan ben ik gelukkig. Ga er dus niet vanuit. We zijn genaaid met een slechte port waarbij een hoop GFX opties er uit gesloopt waren.

Ik neem het ze nog steeds kwalijk dat ze dynamic lightning en shadows lieten zien. Iedereen herinnert dat nog wel.

YouTube: The Elder Scrolls IV: Oblivion Developer Video 1 - YouTube

Die zijn nooit in het spel gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Vette screens zeg _O_

Zijner nog meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T83AK.jpg

Ok, ik begin overtuigd te raken dat Skyrim grafisch toch een verbetering gaat zijn.

Er zijn nog wel een hoop beauty packs en mods die de gezichten en modellen in Oblivion een stuk realistischer maken maar die komen er waarschijnlijk ook voor Skyrim.

Weet je wat ik jammer vind?
Was er niet een tijdje geleden een aankondiging voor een MMORPG ?
nieuws: 'Bethesda werkt aan Elder Scrolls-mmo'

Als ze Skyrim nu ook een multiplayer mode geven ..... dat zou pas vet zijn.

Er bestaan mods voor multiplayer Oblivion en die waren vet cool. (en super onstabiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kain_niaK schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 03:24:
[afbeelding]

Ok, ik begin overtuigd te raken dat Skyrim grafisch toch een verbetering gaat zijn.

Er zijn nog wel een hoop beauty packs en mods die de gezichten en modellen in Oblivion een stuk realistischer maken maar die komen er waarschijnlijk ook voor Skyrim.
Die screens maken het verschil wel erg goed duidelijk, en dat is nog maar het vanilla spul. Ook nog eens op dezelfde console, niet te vergeten. Misschien dat er op de PC nog een paar extra belichtingstrucs uit de mouw kunnen worden geschud.

Looks good :Y Imo is het verschil niet veel kleiner dan tussen Oblivion en Morrowind.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 13-08-2011 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

^^
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Qj9n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice effort! Het is moeilijk exact te zeggen, maar ik vind de stap toch zeker niet aanzienlijk kleiner lijken en misschien zelfs wel groter :Y

Wel tof dat het Skyrimspul artwork lijkt ten opzichte van Morrowind.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 13-08-2011 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
vosss schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:03:
Vette screens zeg _O_

Zijner nog meer? :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xANATDobyGiK7W9yZwZdqsoh/full.jpg

De characters die gebruikt zijn tijdens het spelen van tien andere sites worden nog verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Is die eerste van Skyrim niet een Nord in plaats van een Redguard? Meende ooit zoiets gelezen te hebben. Die met die sik hierboven lijkt me eerder een Redguard?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.