Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.132 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:19

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Gisteren met Ventrigo de maps bekeken, Arctic region was ik in een battle al tegenkomen maar ik vind het niet zoveel voorstellen. Karelia lijkt op het eerste gezicht een stuk verbeterd en mooier gemaakt evenals Erlenberg. Vooral in die laatste ga ik nu veel meer plezier beleven denk ik. Reshire ziet er leuk uit maar heeft een paar sneaky plekjes zeg :P
Artic region voelt me zo echt aan als een schaar-steen-blad map. Als je achter een hoekje uitkomt hebje of een mooie kans iemand in zijn zij te schieten, of je rijdt recht in iemand anders zijn gezichtsveld. Het zegt me ook niet veel.

En geen zorgen ik voelde me niet persoonlijk aangevallen, maar het is wel zo dat ik één van die personen ben :)
Eigenlijk zijn wij kanonnenvlees in die higher tier battles. Maar we worden er goed voor betaald :P

@hydra, de Tiger mag je hebben, maar tank benzine mag je me gerust geven :) tegenwoordig kost die meer dan een tank.
Maar het is zoals jij zegt, ze pogen een welbalanced game te maken met RPG elementen. De helft van de tanks die hier rondrijden hebben nooit het echte veld gezien. Then again het echte veld was nooit alleen voor tanks ook dusja. Beetje flauw als je dat pas ontdekt een keer je al met de PZIV speelt en de Hetzer.

[Voor 18% gewijzigd door Joindry op 01-07-2011 10:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:57
psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:04:
Even de credits bij elkaar bikkelen en dan voorzichtig zoveel 5x als mogelijk binnen trekken met de T34 ;)
Ik denk dat ik vanavond gewoon mijn T32 verkoop, dan ben ik er al bijna (heb nu 1.5mil). Die 5x is nl wel heel fijn om snel het nieuwe kannon er op te krijgen. Dat scheelt weer wat grinden :+
psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:11:
[...]
Gisteren met Ventrigo de maps bekeken, Arctic region was ik in een battle al tegenkomen maar ik vind het niet zoveel voorstellen. Karelia lijkt op het eerste gezicht een stuk verbeterd en mooier gemaakt evenals Erlenberg. Vooral in die laatste ga ik nu veel meer plezier beleven denk ik. Reshire ziet er leuk uit maar heeft een paar sneaky plekjes zeg :P
Artic heb ik nog niet gezien maar Karelia is er goed op vooruit gegaan met veel meer schuilplekken, maar ook veel plekken die leuk lijken, maar wel bestookt kunnen worden van verschillende kanten (wat dan weer als voordeel heeft dat jij ook die plekken kunt bestoken)

[Voor 47% gewijzigd door redwing op 01-07-2011 10:28]

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Anoniem: 86697 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
Totaal niet in balans kwa history en mogelijkheden van de tanks.

Ik bedoel maar ik gebruik veel de panzer IV of de hetzer beide tanks schieten met regelmaat nog geen krasje op een sherman de rijdende doodskist van de amerikanen mijn 75 mm geschut moet feilloos deze tank uitgeschakelen.

Verder word ik erg vaak afgeschoten door een T-29 deze is nooit in actie geweest in ww2 en daar rij je zelf in een tank van rond 1943 dan kom je een tank tegen van rond 1946 .

Ik zou het fijn vinden dat je tegen over tanks komt te staan die uit de zelfde periode komen.

Nogmaals ik vindt dit een leuk spel maar..........
Zelf speel ik regelmatig op zondag avond "historical battles" daarin word een bepaalde veldslag nagespeeld met alleen de configuraties van de tanks zoals deze letterlijk gebruikt zijn.

Misschien is dat wel wat voor je dan.

http://forum.worldoftanks...m/182-historical-battles/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:25:
[...]

Ik denk dat ik vanavond gewoon mijn T32 verkoop, dan ben ik er al bijna (heb nu 1.5mil). Die 5x is nl wel heel fijn om snel het nieuwe kannon er op te krijgen. Dat scheelt weer wat grinden :+

[...]

Artic heb ik nog niet gezien maar Karelia is er goed op vooruit gegaan met veel meer schuilplekken, maar ook veel plekken die leuk lijken, maar wel bestookt kunnen worden van verschillende kanten (wat dan weer als voordeel heeft dat jij ook die plekken kunt bestoken)
Ik zou de T32 toch bewaren als ik jou was...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Hoppa, heb nu eindelijk mijn ISU-152... nu nog (naar) de BL-10 en de engine upgraden en dan farmen voor de obj. 704.

Na de patch gaat de XP als een trein. Heb nu 10 tanks en met die nieuwe x5 mod. kan ik tussen de 25 en 50k per dag maken :P

Anyway voorzover mijn dansje ehehhe

Always bet on Huub

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 86697

Ashrah schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:27:
[...]

Zelf speel ik regelmatig op zondag avond "historical battles" daarin word een bepaalde veldslag nagespeeld met alleen de configuraties van de tanks zoals deze letterlijk gebruikt zijn.

Misschien is dat wel wat voor je dan.

http://forum.worldoftanks...m/182-historical-battles/
Hee bedankt, dat lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
[...]

KT is toch de tier 8 Tiger II? De premium tanks zijn iets beter dan stock tier 8s maar minder goed dan volledig geupgrade. De geupgrade Tiger II turret heeft 185/80/80 armor terwijl de Lowe turret 120/80/80 heeft. Nogal een verschil.
De gun heeft daarentegen meer penetration dan de top gun van de KT wat ik wel jammer vind :)
Anoniem: 86697 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
Nogmaals ik vindt dit een leuk spel maar..........
Het is geen simulatie.
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:21:
[...]

Artic region voelt me zo echt aan als een schaar-steen-blad map. Als je achter een hoekje uitkomt hebje of een mooie kans iemand in zijn zij te schieten, of je rijdt recht in iemand anders zijn gezichtsveld. Het zegt me ook niet veel.
Mja, je hebt ook weinig cover en de basissen zijn heel erg open.
En geen zorgen ik voelde me niet persoonlijk aangevallen, maar het is wel zo dat ik één van die personen ben :)
Eigenlijk zijn wij kanonnenvlees in die higher tier battles. Maar we worden er goed voor betaald :P
Haha geniale omschrijving :D
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:25:
[...]

Wat lagere tier tankjes die je niet echt veel meer speelt of overbodig raken om exp mee te farmen (om te kunnen converten)?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:30:
[...]

Ik zou de T32 toch bewaren als ik jou was...
En waarom ? Ik kan nu nl. geen reden verzinnen waarom ik dat zou doen. De T29 is leuker en levert meer op terwijl voor hogere tier battles ik met de T34 zal gaan rijden.

Is er trouwens een manier om je premium vooruit te schuiven ? Mijn laatste week premium valt nl. in mijn vakantie en als ik die zou kunnen verzetten tot na mijn vakantie zou dat wel heel handig zijn :+
psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:13:
Wat lagere tier tankjes die je niet echt veel meer speelt of overbodig raken om exp mee te farmen (om te kunnen converten)?
Die heb ik geen (nu ja, een pz38 maar dat levert ook niets op). Alle tanks die ik nog heb heb ik omdat ik verder in de tree wil komen (en met die doe ik dus vooral de dubbels). Alleen de T29+T32 heb ik straks voor de lol en niet omdat ik er iets verder mee wil bereiken.

[Voor 32% gewijzigd door redwing op 01-07-2011 11:17]

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Heb zelf de T29 weggedaan, heb veel meer plezier van de T32 tbh ...

nog 100k xp voor de T34, maar tegen die tijd heb ik iig wel genoeg voor turret/120mm gun ook.

Vakatie zit er niet in qua premium
http://forum.worldoftanks...view__findpost__p__638093

[Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 01-07-2011 11:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 13:49
Zow... BL-9 is binnen op de IS-3... Schiet behoorlijk nauwkeuriger en penetreert ook nog eens een stuk beter... Op naar de IS-4

De M12 is nu ook weer een stuk beter speelbaar... Nu tenminste echt winst mee te maken... :)

Vanavond met de 5x ff snel wat tanks levelen... Hopen dat de kids zich gedragen zodat ik wat tijd heb en de geluksgoden aan mijn zijde staan... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:15:
[...]

En waarom ? Ik kan nu nl. geen reden verzinnen waarom ik dat zou doen. De T29 is leuker en levert meer op terwijl voor hogere tier battles ik met de T34 zal gaan rijden.

Is er trouwens een manier om je premium vooruit te schuiven ? Mijn laatste week premium valt nl. in mijn vakantie en als ik die zou kunnen verzetten tot na mijn vakantie zou dat wel heel handig zijn :+
ik speel met T29 en T32 relatief even goed. Sowieso is het handig om meerdere tanks achter de hand te houden. Zeker nu met de 5x XP :)

Btw, je zou met de T32 meer xp/credits moeten kunnen krijgen dan met de T29. In een goede ronde heb ik met de T32 50k credits winst gehaald. Dat haal ik niet zo snel met de T29

[Voor 12% gewijzigd door patrickos85 op 01-07-2011 11:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 18:47
KT is toch de tier 8 Tiger II? De premium tanks zijn iets beter dan stock tier 8s maar minder goed dan volledig geupgrade. De geupgrade Tiger II turret heeft 185/80/80 armor terwijl de Lowe turret 120/80/80 heeft. Nogal een verschil.
En toch is de Löwe koepel sterker. Rara hoe kan dat ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 17:45
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:21:
Zo voel ik me niet in m'n Loewe hoor, vind het een leuke tank om te spelen. Enige nadeel is z'n snelheid, of nouja, het gebrek daaraan. Vooral heuvel op heb ik vaak de neiging anderen te vragen of ze ff willen duwen :P
User.tmp schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
En toch is de Löwe koepel sterker. Rara hoe kan dat ;)
Ja okay, sloping. Maargoed, punt is dat het niet echt een 'sterkere' tank is. Het is redelijk 50/50. Veel mensen denken dat het, omdat het een premium is, een veel betere tank is. Het is een virj standaard tier 8 heavy als je naar de specs kijkt. Voornaamste voordeel is je inkomen :)

[Voor 34% gewijzigd door Hydra op 01-07-2011 11:42]

https://niels.nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:18:
[...]
ik speel met T29 en T32 relatief even goed. Sowieso is het handig om meerdere tanks achter de hand te houden. Zeker nu met de 5x XP :)

Btw, je zou met de T32 meer xp/credits moeten kunnen krijgen dan met de T29. In een goede ronde heb ik met de T32 50k credits winst gehaald. Dat haal ik niet zo snel met de T29
Ik weet eigenlijk niet hoe het momenteel is, ik merkte gisteren met de depression aanpassingen wel dat ik nu met de T32 ook weer beter kan spelen. Ik had er nl. vooral last van dat je met die bak sinds de vorige patch echt problemen had om hull-down te werken terwijl dat net de manier is om met Amerikaanse tanks te rijden. Vandaar ook dat de T29 me beter beviel. Verder heb ik de credits-win eens bij gehouden en die was bij de T29 gemiddeld gezien echt beter. De uitschieters bij de T32 zijn wel hoger, maar bij een slecht potje draait die verlies terwijl ik dat bij de T29 nog zelden heb gehad.

Verder heb ik nog wel meer tanks om mee te spelen dus ik merk dat ik de laatste weken eigenlijk maar zelden in de T29 rijd, oa ook omdat ik mijn gold niet gebruik om exp om te zetten en ik er dus weinig mee opschiet :) (sowieso moet ik nu nog credits gaan verzamelen voor de VK3002B, KV-3 en de SU-100)

Een goede kans dus dat ik zowel de T29 als de T32 voor nu weg doe en verder ga met de T34. Als ik later een van de 2 weer terug wil hebben kan dat altijd nog. Voor de credits pak ik dan wel de VK3001P/PZ IV/KV/M4/M3 ;)
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Ja okay, sloping. Maargoed, punt is dat het niet echt een 'sterkere' tank is. Het is redelijk 50/50. Veel mensen denken dat het, omdat het een premium is, een veel betere tank is. Het is een virj standaard tier 8 heavy als je naar de specs kijkt. Voornaamste voordeel is je inkomen :)
En ik ben er ook blij om dat ze het zo aangepakt hebben anders zou je met gold niet alleen een voordeel hebben met levellen maar ook met de battles zelf. En nu is dat met ammo ook wel het geval, maar dat kost je continue geld terwijl zo'n tank een eenmalige investering is.

[Voor 17% gewijzigd door redwing op 01-07-2011 11:52]

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Wat wordt precies bedoeld met hull down trouwens?
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:50:
En ik ben er ook blij om dat ze het zo aangepakt hebben anders zou je met gold niet alleen een voordeel hebben met levellen maar ook met de battles zelf. En nu is dat met ammo ook wel het geval, maar dat kost je continue geld terwijl zo'n tank een eenmalige investering is.
Mee eens. Het spel zou snel doodbloeden als je alleen maar succes kon hebben met premium tanks. Wat dat betreft vind ik de Loewe wel een mooie balans hebben.

[Voor 84% gewijzigd door Hydra op 01-07-2011 11:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Ik weet eigenlijk niet hoe het momenteel is, ik merkte gisteren met de depression aanpassingen wel dat ik nu met de T32 ook weer beter kan spelen. Ik had er nl. vooral last van dat je met die bak sinds de vorige patch echt problemen had om hull-down te werken terwijl dat net de manier is om met Amerikaanse tanks te rijden. Vandaar ook dat de T29 me beter beviel. Verder heb ik de credits-win eens bij gehouden en die was bij de T29 gemiddeld gezien echt beter. De uitschieters bij de T32 zijn wel hoger, maar bij een slecht potje draait die verlies terwijl ik dat bij de T29 nog zelden heb gehad.

Verder heb ik nog wel meer tanks om mee te spelen dus ik merk dat ik de laatste weken eigenlijk maar zelden in de T29 rijd, oa ook omdat ik mijn gold niet gebruik om exp om te zetten en ik er dus weinig mee opschiet :) (sowieso moet ik nu nog credits gaan verzamelen voor de VK3002B, KV-3 en de SU-100)

Een goede kans dus dat ik zowel de T29 als de T32 voor nu weg doe en verder ga met de T34. Als ik later een van de 2 weer terug wil hebben kan dat altijd nog. Voor de credits pak ik dan wel de VK3001P/PZ IV/KV/M4/M3 ;)
Ah ja als je in andere trees zit kan je daar idd verder op bouwen :) Hopelijk weet je wat de T34 is en hoe je ermee moet spelen? Tis niet hetzelfde als de T29/T32, maar weer wat anders. ik speel er voorzichtiger mee dan de tanks voorheen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:52:
Alleen je turret die dan zichtbaar is. je hull is achter een berg

[Voor 6% gewijzigd door patrickos85 op 01-07-2011 11:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Alleen je turret boven een bultje uit laten komen en je hull verscholen houden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:53:
Alleen je turret die dan zichtbaar is.
Achso. Ik wist dat US tanks een relatief sterke turret hadden en dus graag alleen dat deel laten zien, maar ik dat dat hull down net zo iets als die 'park' stand was voor TDs die alleen op bepaalde tanks beschikbaar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Ah ja als je in andere trees zit kan je daar idd verder op bouwen :) Hopelijk weet je wat de T34 is en hoe je ermee moet spelen? Tis niet hetzelfde als de T29/T32, maar weer wat anders. ik speel er voorzichtiger mee dan de tanks voorheen
Nope, dat weet ik niet aangezien ik zo ver in beta nooit ben gekomen en ik er dus nog nooit mee gereden heb. Maar meestal merk je na een paar potjes wel wat je wel/niet moet doen dus dat gaat vast wel lukken :)
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:54:
[...]
Achso. Ik wist dat US tanks een relatief sterke turret hadden en dus graag alleen dat deel laten zien, maar ik dat dat hull down net zo iets als die 'park' stand was voor TDs die alleen op bepaalde tanks beschikbaar is.
Us heavies hebben een stalen turret op een papieren onderstel. Dat onderstel wil je dus zoveel mogelijk verstoppen achter een berg. Vandaar ook dat die gun depression nerf zo irritant was, zodra je ook maar enigszins tegen een heuveltje omhoog aanstond kon je niets meer raken terwijl dat nu net de favorite positie is voor deze tanks.

[Voor 36% gewijzigd door redwing op 01-07-2011 12:18]

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
dit is (vaak) niet mogelijk met rusische tanks, hun gun kan niet laag genoeg, hierdoor kan je in die posties alleen lucht schieten... volgens mij kunnen de duitsers het ook niet, maar dat weet ik niet zeker...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
skoozie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:55:
[...]

dit is (vaak) niet mogelijk met rusische tanks, hun gun kan niet laag genoeg, hierdoor kan je in die posties alleen lucht schieten... volgens mij kunnen de duitsers het ook niet, maar dat weet ik niet zeker...
Ligt natuurlijk aan de heuvel waar ze op staan. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:57:
Ligt natuurlijk aan de heuvel waar ze op staan. :)
true, true.....

meestal is bij mij Hulldown: "onder aan een berg staan en wachten tot de tegenstander over de top rijdt..."

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Geldt die voorkeur van de devs wat betreft russische tanks ook voor TDs trouwens? Zit een beetje te dubben over of ik voor de duitse of russische TDs ga, maar heb weinig zin er rond tier 7 achter te komen dat de duitse bagger zijn :)
skoozie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:01:
meestal is bij mij Hulldown: "onder aan een berg staan en wachten tot de tegenstander over de top rijdt..."
En dan zo HOP het onderste gaatje in!

Ik vind het jammer dat je met die 152mm zo'n tank niet letterlijk lanceert in zo'n positie. Zou cool zijn :D

[Voor 44% gewijzigd door Hydra op 01-07-2011 13:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 12:55
Gisteren nog een paar potjes gedaan met die nieuwe tank destroyers.
Blijkt iedereen in een tank destroyer te zitten.. Beide teams zat geen arty of normale tank in |:(
Voor degenen die het nog niet zouden gezien hebben, vanaf vandaag is je eerste pot X5 experience en een week premium kost je maar 3 dagen Gold. Van 1 tot 5 juli geld deze actie.
1 Week of kan het ook langer? zeg maar meerdere weken.
Vanaf maandag 2 weekjes vakantie, dus mooie tijd om die KV is volledig te upgraden + USA TD.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Melodic Metal schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:04:
1 Week of kan het ook langer? zeg maar meerdere weken.
Vanaf maandag 2 weekjes vakantie, dus mooie tijd om die KV is volledig te upgraden + USA TD.
Als jij een week meerdere keren koopt dan wordt dat bij elkaar opgeteld maar een maand premium is dan alsnog veeeeeel goedkoper :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:08

ZenTex

Doet maar wat.

Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:03:
Geldt die voorkeur van de devs wat betreft russische tanks ook voor TDs trouwens? Zit een beetje te dubben over of ik voor de duitse of russische TDs ga, maar heb weinig zin er rond tier 7 achter te komen dat de duitse bagger zijn :)

[...]

En dan zo HOP het onderste gaatje in!

Ik vind het jammer dat je met die 152mm zo'n tank niet letterlijk lanceert in zo'n positie. Zou cool zijn :D
Vergelijk éérst even de stats. Zo zie je dat de Russische TD's firepower combineren met weinig armour en lage RoF, maar betere camo stats.
Duitse TD's hebben iets meer armour maar minder firepower.

Mijn ervaringen met Duitse TD's zijn: De extra armour helpt niets tegen de meeste tanks, de Hetzer en ferdinand uitgezonderd. De stug kan soms ook bouncen.
Duitse TD's zijn undergunned. De RoF is veel hoger dan die van de Russen, maar TD's moeten het vooral hebben van alpha en camo, en dat hebben de duitsers niet.
De jagdpanzer 4 is een misbaksel vanwege de korte 88. 220 damage en maar 132 penetration.

alleen al om de Jpanzer IV naar Jagdpanther te vermijden zou ik voor Rusland gaan.
Ook heb ik gemerkt dat de top tier TD, de Jagdtiger, makkelijk te penetraten is, dit terwijl ik meestal bounce op een object.

Staar je niet blind op de Russische en Duitse TD's. Probeer anders de Amerikaanse TD's? Stats zien er redelijk goed uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 12:37

Nazanir

Is pappa!

Zo, ben toch maar even de TD tak van de germans in gegaan. He nu de Sturmpanzer (dacht ik althans, tier 3 TD van de Duitsers), Zijn armor is van karton, maar damn, wat kan ik leuk tankjes doormidden blaffen. Zeker als er een BT-7 even leuk komt scouten: rustig mikken, en bam!. Hij is echter zo snel als stront door een trechter, dus een goede positie uitkiezen en gaan snipen. Maar dat is meer voor erbij, ik wil uiteindelijk toch meer in de meium/heavy tak gaan zitten.

Ik kan nu leuk scouten met mijn Ausf. A. dankzij de nieuwe/beste motor. Lekker veel exp mee te verdienen.

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 11:31
Wat ik me afvraag of het "legaal" is dat iemand anders op mijn account kan spelen. Vakantie komt eraan en ben dan een maand weg en wil iemand op mijn account laten spelen om wat credits en xp bij elkaar te sprokkelen. Overigens speelt deze persoon zelf ook WOT op zijn eigen account

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik zie niet in waarom het niet legaal zou zijn.
- je voert geen handel (er is geen financieel gewin bij voor een partij)
- je account is niet persoonsgebonden, wel mailgebonden
- zolang je het tegen niet teveel mensen zegt, zal der ook geen haai over kraaien denk ik (maw niet teveel op forums vragen gaan stellen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 14:21

FikkieHo

Wokmaster

Zo, eindelijk vakantie, dus mooi een maand premium gekocht om even door wat tanks te racen :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Moet je zelf op een klein heuveltje met je neus naar beneden gaan staan. Sowieso is dat goed voor russen, want dan is het veel lastiger de lower hull plate te raken, toch wel de weakspot in alle IS-en.
Behalve dat een KT van papier is, en je door een Lowe turret bijna niet heen komt met een tier 10 gun :)

[Voor 30% gewijzigd door Zoijar op 01-07-2011 13:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Zoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:46:
Behalve dat een KT van papier is, en je door een Lowe turret bijna niet heen komt met een tier 10 gun :)
Ja ik heb niet met de KT gespeeld hoor, alleen de Loewe. Ik weet wel dat ik in m'n Loewe voornamelijk met IS-4's issues heb. Maar het is altijd de vraag of die tank 'beter' is of dat ik gewoon een slechtere speler ben ;)
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:12:
Vergelijk éérst even de stats. Zo zie je dat de Russische TD's firepower combineren met weinig armour en lage RoF, maar betere camo stats.
Heb de stats vergeleken hoor, ik was benieuwd naar ervaringen vooral. Goed om te weten dat de Rusky TDs het prima doen, dan heb ik niet voor niets daar free XP in gestoken. De Marder II is ook een leuke TD maar ik heb echt het idee dat je in een dinky-toy rijdt, dan vind ik een SU-85 mooier :)

[Voor 38% gewijzigd door Hydra op 01-07-2011 14:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Staat ook op het plaatje. Eerste tank is de Soviet met 5° depress en de 2de tank is een Westerse met 10° depress. Wat ze niet erbij vertellen is dat een T-72 vrij gemakkelijk met een bulldozer blade eventjes wat grond vooruit duwt en zijn hull down positie aanmaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
rapture schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:06:
[...]
Staat ook op het plaatje. Eerste tank is de Soviet met 5° depress en de 2de tank is een Westerse met 10° depress. Wat ze niet erbij vertellen is dat een T-72 vrij gemakkelijk met een bulldozer blade eventjes wat grond vooruit duwt en zijn hull down positie aanmaakt.
Doh, ik zie dus nu pas dat het helemaal geen WoT term is, maar gewoon een echte. Had 'em ook kunnen googlen dus 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:06:
Ja ik heb niet met de KT gespeeld hoor, alleen de Loewe. Ik weet wel dat ik in m'n Loewe voornamelijk met IS-4's issues heb. Maar het is altijd de vraag of die tank 'beter' is of dat ik gewoon een slechtere speler ben ;)
Een IS-4 is een van de beste tanks in het spel, dus dat je daar problemen mee hebt is niet verwonderlijk. Een lowe is gratis XP voor een IS-4 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Zoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:12:
Een IS-4 is een van de beste tanks in het spel, dus dat je daar problemen mee hebt is niet verwonderlijk. Een lowe is gratis XP voor een IS-4 ;)
Die gaat naar tier X toch in een van de volgende patches?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:16:
[...]

jup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:12:
[...]

In theorie dan. In de praktijk heb ik in m'n loewe toch een goede kans. In ieder geval om ze toch flink te beschadigen (en het te verliezen puur op HP)
Heeft dan weer te maken met hun speelstijl. Ze zijn piekaboe gewend, zoals met alle ISen, maar dat werkt niet als ik geangled naar hun toe sta en hun keer op keer dwars achter een huisje/obstakel vandaan komen en mij dus de gelegenheid geven ze in hun zij te raken en/of ze te detracken.
Nee, dan zijn de duitse tanks. Die speler hebben het wel geleerd om te anglen uit pure noodzaak door de redelijk slappe armour in de duitse heavy tree.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:18:
In theorie dan. In de praktijk heb ik in m'n loewe toch een goede kans. In ieder geval om ze toch flink te beschadigen (en het te verliezen puur op HP)
Heeft dan weer te maken met hun speelstijl. Ze zijn piekaboe gewend, zoals met alle ISen, maar dat werkt niet als ik geangled naar hun toe sta en hun keer op keer dwars achter een huisje/obstakel vandaan komen en mij dus de gelegenheid geven ze in hun zij te raken en/of ze te detracken.
Nee, dan zijn de duitse tanks. Die speler hebben het wel geleerd om te anglen uit pure noodzaak door de redelijk slappe armour in de duitse heavy tree.
Je wil sowieso niet weten hoeveel mensen in IS-3 en 4 tanks gewoon met hun zeikant naar je toe gaan staan. Bizar dat, alsof ze getracked willen worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Precies wat ik zeg, en al eerder gezegd heb. Heel opvallend onder IS-3 en -4 spelers.
Misschien ook dat ze er vaak me wegkomen omdat iedereen op hun turret schiet en ze die shells bouncen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Volgens het schema in de TS wel ja.
Ik heb het al moeilijk met een IS-3, weet er per toeval niemand de zwakke plekken daarvan? ik blijf daarop bouncen.
Dat detracken is toch niet altijd zinvol. Als er weinig tanks over zijn en je zeker bent dat het 1vs1 is, alleen is het een beetje dom om dan met je zijkant naar de andere te staan. Tegen dat mijn Löwe is herladen liggen de tracks er toch weer op. Gisteren gehad met een TigerII

Acties:
  • 0Henk 'm!
hopiconjo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:26:
Wat ik me afvraag of het "legaal" is dat iemand anders op mijn account kan spelen. Vakantie komt eraan en ben dan een maand weg en wil iemand op mijn account laten spelen om wat credits en xp bij elkaar te sprokkelen. Overigens speelt deze persoon zelf ook WOT op zijn eigen account
Alleen het verkopen ervan lijkt mij illegaal maar dat iemand anders op jou inlogt met toestemming lijkt mij toch geen probleem :)
FikkieHo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:44:
Zo, eindelijk vakantie, dus mooi een maand premium gekocht om even door wat tanks te racen :D
Goed bezig! Nu maar snel die Jagdtiger fixen he :D
Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:20:
[...]

Je wil sowieso niet weten hoeveel mensen in IS-3 en 4 tanks gewoon met hun zeikant naar je toe gaan staan. Bizar dat, alsof ze getracked willen worden.
Zeikkant of zeikant? :+
Maar inderdaad, veel koekebakkerds in die tanks hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:23:
[...]

Zeikkant of zeikant? :+
Maar inderdaad, veel koekebakkerds in die tanks hoor :)
Of zijkant? :+ :>

De IS-3 kan aan de voorkant gepenetrate worden. Armor is relatief zwak al heeft het veel slope.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

IS3 zwakke plekken: Hatch op turret, turret ring, drivers viewport, onderplaat voorop, achterkant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:24:
[...]

Of zijkant? :+ :>

De IS-3 kan aan de voorkant gepenetrate worden. Armor is relatief zwak al heeft het veel slope.
Dat hebbik dus vanop afstand de ene ding na de andere. En mik ik naar onderen, hoor je direct weer, we didn't even scrach him.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Dat hebbik dus vanop afstand de ene ding na de andere. En mik ik naar onderen, hoor je direct weer, we didn't even scrach him.
tgaat natuurlijk niet lukken met een tier 5 tank oid :) Dan kan je beste voor de zijkanten/achterkant gaan. Of op de gun mikken, daarmee kan je ze soms beschadigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:36:
[...]

tgaat natuurlijk niet lukken met een tier 5 tank oid :) Dan kan je beste voor de zijkanten/achterkant gaan. Of op de gun mikken, daarmee kan je ze soms beschadigen.
ik heb het over de Löwe :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

In close combat werkt het eenmaal anders dan in 400+ m en beyond visual range sniping.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:37:
[...]

ik heb het over de Löwe :(
ah, dan is het zoals iemand al zei
IS3 zwakke plekken: Hatch op turret, turret ring, drivers viewport, onderplaat voorop, achterkant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online
patrickos85 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:40:
is het van de zijkant ook niet op de bovenste "wielen"die de track geleiden?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Turret ring is ook van afstand redelijk goed te raken. DWZ, grote kans dat je of de ring raakt of bovenkant hull waar je ook damage doet.

Maar vanwege de afstand moet je ook een beetje mazzel hebben, en vergeet niet dat penetratie minder word naarmate de afstand toeneemt.
Bij twijfel HE gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
skoozie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:09:
[...]

is het van de zijkant ook niet op de bovenste "wielen"die de track geleiden?
Geen idee. Bij een zijkant schiet ik meestal automatisch hoog, dus zou best kunnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:16:
Ja, maar ik neem aan dat hij dan wel gebuffed wordt. Ik gok 2400 HPs oid en misschien wat sterkere armour. Anders zou het meteen de slechtste tier 10 zijn :)
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:22:
Precies wat ik zeg, en al eerder gezegd heb. Heel opvallend onder IS-3 en -4 spelers.
Misschien ook dat ze er vaak me wegkomen omdat iedereen op hun turret schiet en ze die shells bouncen?
Ik let er wel op (gewoonte geworden na de maus en vooral vk4502 hehe), maar...

Een IS-3 en IS-7 hebben een pike nose, wat betekent dat als je die tanks 45 angled je slope slechter wordt op je front plate. Juist met 45 angle schiet je daar recht op :)

Ik wordt regelmatig voor 0 damage in m'n track geschoten; soms is het nog niet zo slecht om eerst een stukje zijkant te laten zien :)
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:18:
Nouja, je verliest het ook gewoon op armour en gun, niet puur op HPs. Het is de beste tier 9 tegen een gemiddelde tier 8. Voor een IS-3 is een Lowe wel vervelend ja. Erg lastig te raken door die sterke turret.

[Voor 69% gewijzigd door Zoijar op 01-07-2011 15:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Laatst online: 01-06 11:50
Zoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:37:
[...]

Nouja, je verliest het ook gewoon op armour en gun, niet puur op HPs. Het is de beste tier 9 tegen een gemiddelde tier 8. Voor een IS-3 is een Lowe wel vervelend ja. Erg lastig te raken door die sterke turret.
Meestal is het een beetje wat voor een tanker er in de IS-4 zit. veelal "anglen" ze niet veel waardoor je veel damage kan doen als je de juiste plekken raakt.

Zeker een HE penetration (= max damage)kan desatreus zijn voor een IS-4 side armour en dergelijke zijn vaak makkelijk te penetraten. Gisteren nog een IS-4 met 1 schot uitgeschakeld in mijn KT met de short 10,5. HE round in z'n achterste en tank begon te fikken.. bovendien was ammorack geexplode en dus veel damage. vervolgens had hij niet een brandblusser of het geluk dat de vlammen uitgingen en was het dus een oneshot...

Het is dus puur hoe je zo'n tank benaderd. veelal kun je ook met je HE de gun of ring beschadigen en dan is het helemaal feest. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Duitse TD's hebben iets meer armour maar minder firepower.

Mijn ervaringen met Duitse TD's zijn: De extra armour helpt niets tegen de meeste tanks, de Hetzer en ferdinand uitgezonderd. De stug kan soms ook bouncen.
Duitse TD's zijn undergunned. De RoF is veel hoger dan die van de Russen, maar TD's moeten het vooral hebben van alpha en camo, en dat hebben de duitsers niet.
De jagdpanzer 4 is een misbaksel vanwege de korte 88. 220 damage en maar 132 penetration.

alleen al om de Jpanzer IV naar Jagdpanther te vermijden zou ik voor Rusland gaan.
Ook heb ik gemerkt dat de top tier TD, de Jagdtiger, makkelijk te penetraten is, dit terwijl ik meestal bounce op een object.

Staar je niet blind op de Russische en Duitse TD's. Probeer anders de Amerikaanse TD's? Stats zien er redelijk goed uit.
ennuh vergeet niet de Duitse Accuracy :) ik vond die Jagdpz4 ook een misbaksel tijdens de farm naar de jagdpanther maar nu ik indmiddels al met een volledig geupgrade Ferdi rijd heb ik hem nog steeds en moet toegeven dat je ondanks de vele flaws vd jagdpz4 hem toch wel een beetje gaat waarderen achteraf hoor (vooral zn lage profiel) net als met de hetzer toen iedereen erover aan het jammeren was haha

Trouwens! die Amerikaanse TD is echt sick!! lijkt wel een scout zeg,damm wat issie snel haha, reed met mn PZ3 een heuveltje af en toen was ie een stuk verder links ook het heuveltje afgereden en kreeg ik hem vol speed tegen mn kont aan :O die gast gelijk : NOOB! en toen typte ik "LTD" , hij :LTD??? ik: yeah Learn to drive

maarja ik had nog 90% HP en hij maar 21% dus papier kanonnetjes? (was een kleintje dus volgens mij 1 vd eerste us td's)

Daarnaast nog ff bedankt Psycho! VK3601 bevalt prima, goede balans tussen speed,accuracy en manouvre!
nu nog ff mn gunnetje en turret opwaarderen en dan kan ik voor de Tiger1 sparen voordat ik weer verder ga met de Jagdtiger farm :D

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Snipverkouden, spelling is wel 't laaste waar ik me nu mee bezig hou ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Zojuist mijn eerste Heavy tank gekocht :) De IS!

Ding is nog bijna helemaal stock. Inmiddels wel de 100mm van mijn T-34-85 er op. Straks voor een paar centen nog even een radio installeren. Maar ik denk dat dit mijn enige heavy blijft. Heb er nu 1 potje mee gespeeld, maar ik mis gelijk al de wendbaarheid en snelheid van een medium. Mijn volgende tank word dus een T-43.

Maar ik ga dit apparaat wel vol spelen, ga niet voor niks 1.4 mil over de balk gooien :P En wie weet raak ik er nog aan gehecht ook :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11-2022
IS is wel een fijn tankje, zeker als je de KV en KV-3 hebt gespeeld. Maar is IS-3 die is nog veeeeel leuker (vooral met de BL-9) :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Sanch schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:39:
IS is wel een fijn tankje, zeker als je de KV en KV-3 hebt gespeeld. Maar is IS-3 die is nog veeeeel leuker (vooral met de BL-9) :D
Ik kom direct vanaf de medium line :) KV-13 en T-34-85. Dus het is mijn eerste echte heavy! Maar van wat ik begrijp hier kan ik een IS ook beter een beetje als een medium spelen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Net 2 heerlijke battles gehad. 1e in m'n is, was samen met nog een IS de hoogste tier. 5 kills gehaald waarvan 2 1-shot op 2 T-28's. Net geen top gun doordat tot 3 keer toe mijn shells enorm afwijkten.
1600XP. En dacht dat dit m'n eerste potje was... niet dus helaas.

2e potje in m'n Loewe. Een hoop tier negens. Die map in de heuvels.
Was nog bezig m'n plekje aan het opzoeken toen we gerushed werden door 2 KT's, IS 3, IS4 een JP en 2 tigers.
Wij verdedigen met 3 man, IS-4, JP en ik. elders nog wat andere heavies. We hebben ze 1 voor 1 aan flarden geschoten. Man, wat een vette battle, Amper verstoppertje spelen, gewoon een ouderwets schietfestijn.
Was m'n leukste potje ooit. Met de loewe was dit wél m'n 1e potje en dus 6400 XP binnengeharkt. :)

Iets minder in m'n panzer 4. Spel bleef hangen, stond ineens op de bank van de oever en toen ineens in de rivier. Daar disconnecte ik. Terug ingelogd was het boem. 900XP inc. 5x bonus... Zwaar balen. :(

[Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 01-07-2011 16:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Appel: Inderdaad niet headon/van langere afstand snipen, maar dichterbij zien te komen en outflanken. De 122 (uit m'n hoofd) heeft een goede punch maar is erg onzuiver.

Speelt padel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Appel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:25:
Zojuist mijn eerste Heavy tank gekocht :) De IS!
maar ik mis gelijk al de wendbaarheid en snelheid van een medium. Mijn volgende tank word dus een T-43.
Upgrade die tracks en engines even. Dat ding draait sneller dan een medium en is de snelste heavy die er is.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Vivaladen schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:14:
[...]

Daarnaast nog ff bedankt Psycho! VK3601 bevalt prima, goede balans tussen speed,accuracy en manouvre!
nu nog ff mn gunnetje en turret opwaarderen en dan kan ik voor de Tiger1 sparen voordat ik weer verder ga met de Jagdtiger farm :D
Graag gedaan, heb er zelf ook veel plezier aan beleefd,. Vooral met de top gun kun je er leuke potjes mee krijgen :)

Vanochtend een zuur momentje in mijn Tiger. Ik wilde de "fiver" halen en ik kwam terecht in Ruinberg (base 1).
Begon meteen al lekker met een Pershing van mijn team die voor me schoof toen ik wilde schieten. Het einde was toen nog lang niet in zicht en ging gestaag door, maakte de ene na de andere kill maar toen ik de cap wilde verhelpen kwam ik tegenover een Jagdpanther, T-35-85 en T32. Zelf had ik niet zoveel hp meer en de T32 nog wel, de Jagdpanther had aan 40% net genoeg want ik kreeg hem in 1 schot op 1% en toen was ik dood. 7 kills en niet winnen is dan erg zuur:

Daarna ook een zuur potje met Sanch op Himmelsdorf (base 2). Hij in zijn IS op de 7/8 lijn en ik in mijn 3002 met wat anderen de bult op. Boven aan gekomen schiet ik een Easy 8 aan gort en mijn teamgenoten legden alweer zowat het loodje. Een T1, T40 en SU-85b gepakt en daarna in de weer geweest met een T14 en Jagdpanther. Die laatste kon ik helaas niet meer aan en ook was de rest van mijn team helaas al doodgeflankt. Exp-wise heb ik het erg lekker gedaan in ieder geval :)

Vanmiddag trouwens ook een leuk potje, tweakers vs tweakers en mijn lemming spawnde weer!
Sanch en ik hadden de oplossing en hij wist niet wat hem overkwam :P

[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2011 18:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:26:
Hoe groter de afstand hoe groter de kans dat je dinged.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vandaar kies ik met mijn BL-10 targets uit die mijn team moeilijk langs voor kan penetreren. Ik heb escorts nodig om het klein grut en de 5% hp tanks op te ruimen. 4 schoten per minuut betekent dat ik voor maximale damage ga en niet meer zoveel kills zit te stelen.

Een Löwe met de neus lichtjes omhoog (extra sloped) op een afstand is naar mijn ervaring BL-10-bestendig. Ik pak liever 2 IS-4's die recht op mij af rushen aan. Vooral als de TD op een verhoging staat en daarmee het IS-4 front armor aan het unslopen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dernet drie rotpotjes gespeeld met de Löwe, drie keer waarin al mijn allies binnen de 5 min verdwenen. één keer ging ik mee met een IS-4 en twee T34's. de 2 34's draaiden plots samen weg en de IS-4 reed te snel om te volgen en werd geraakt door een TD op de rails wide in the open. tegen ik eindelijk voorbij wat huizen was om wat te helpen kreeg ie net zijn laatste schot toegediend. Gevolg, één Löwe vs 5heavy's en TD's. in 150° rond me.

Dan bij pot vier eindelijk succes op het nieuwe redshire, mijn eerste IS-3 gemold, volledig zelf in vier hits. 3HE en 1AP, in die volgorde. Een KV oneshotted, T34 erna erbij nog een Jagdpantzer serieus geraakt en als afsluiter de laatste hit op een KV-3. Eindelijk een goed potje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vandaag is het WoM dag. World of misses.

Ik mis van afstanden van 100m... Met duitse guns. Over de IS maar te zwijgen. 90% ernaast.
Frustrerend.

En god wat HAAT ik die VK 3601. Met een passie! Wat een verschrikkelijk misbaksel met z'n miserabele proppeschietertje.

[Voor 28% gewijzigd door ZenTex op 01-07-2011 22:50]

• Hydra
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:37:
Dan bij pot vier eindelijk succes op het nieuwe redshire, mijn eerste IS-3 gemold, volledig zelf in vier hits. 3HE en 1AP, in die volgorde. Een KV oneshotted, T34 erna erbij nog een Jagdpantzer serieus geraakt en als afsluiter de laatste hit op een KV-3. Eindelijk een goed potje.
Loopt 't geld een beetje binnen? :)

• User
ZenTex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:37:
En god wat HAAT ik die VK 3601. Met een passie! Wat een verschrikkelijk misbaksel met z'n miserabele proppeschietertje.
Wut! http://gatheringoftanks.nl/forum/images/smilies/kaap.gif

Ik vind het 1 van de betere low tier mediums, zo niet de beste!

• redwing
User.tmp schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:13:
[...]

Wut! [afbeelding]

Ik vind het 1 van de betere low tier mediums, zo niet de beste!
Dat is 't ook :) Schitterend tankje is dat :)

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Low tier medium. Inderdaad. vs zelfde tier heavies.
Zo moet ik nog een T1 heavy tegenkomen die ik nog niet gedingt heb. Van voor, van achter, op de weakspots, met AP of HE. (volgens de stats zou ik een T1 zowat overal moeten penetraten) laat staan een KV 3. En die is 1 tier lager. De 2 tiers lagere KV heeft al een gun met 175 penetration en veel meer damage.
Die proppeschieter is gewoon niets waard. Haatte het al op de Jagdpanzer IV en haat het nu nog meer.
Geef mij maar een heavy. In beta vond ik het al een rampzalig gebakkie, nu nog meer omdat ik die grind nog eens moet meemaken.
Enige voordeel is de turret die redelijk wat dingt. Maar gun depression is rampzalig.

Ik blijf het dus een waardeloos vuilnisbakje vinden. Absoluut niet mijn ding.

• Hydra
Je moet gewoon niet laat op de avond gaan spelen. Dan gaat het niveau echt hard achteruit...

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Na 100+ battles weet ik toch echt wel welke tank ik leuk vindt, en welke mij niet liggen.

Nogmaals ik haat de 3601. Panzer IV met een klein plusje.

EDiIT: De panzer IV met een klein minnetje, vanwege de matchmaking.
Wat een verachterlijk miezerig kuttankje is dat zeg.
Ik hoor niets anders dan "that one didn't go through" of "that one bounced".
Wat een lachertje. Die gun kan niet eens een zilverpapiertje penetreren, en wanneer íe het wél doet doe je 3 maal niets aan schade..

OK, het word leuker. 6 schoten, 6 bounces. Wat een zielige vertoning.

[Voor 62% gewijzigd door ZenTex op 02-07-2011 02:22]

• redwing
ZenTex schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:50:
OK, het word leuker. 6 schoten, 6 bounces. Wat een zielige vertoning.
Ik heb die tank in beta een tijdje gespeeld en hier heb ik nooit last van gehad. Weet je zeker dat je op de goede punten aan het mikken bent ? (dus niet op de turret/voorkant/onder een hoek oid)

[removed]

Dat van de 3601 en T1 snap ik ook niet zo goed. De T1 Heavy is juist een easy tank en ook met de 3601 kun je die met gemak aan. Dat je (soms) een KV-3 bounced vind ik niet heel gek want die tank kan elk schot wel bounced lijkt he..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Hydra schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:42:
Je moet gewoon niet laat op de avond gaan spelen. Dan gaat het niveau echt hard achteruit...
Blijf vooral ook tussen 5 en 8 weg uit game. Dan speelt de jostiband ook.

"Oooh Jeroen!"

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 08:45
heerlijk die jostiband juist :D lekker overal tussendoor crossen en de artis rippen van achter :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:54:
Dat van de 3601 en T1 snap ik ook niet zo goed. De T1 Heavy is juist een easy tank en ook met de 3601 kun je die met gemak aan. Dat je (soms) een KV-3 bounced vind ik niet heel gek want die tank kan elk schot wel bounced lijkt he..
Dat is het nou juist. Qua stats zou ik ze moeten rapen. Maar werkelijk elk schot bounced, zelfs van dichtbij.
En niet soms, maar elke keer. Ik begrijp er ook niets van.

• User
Welke gun gebruik je?

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
Panzerkampfwagen IV is toch juist een meester tank?
Ik speelde met die lange gun, zo'n enorme paal.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• User
Hij heeft het over de VK3601H

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:05:
[...]

Loopt 't geld een beetje binnen? :)
:P yes it did. vandaag eindelijk de Hetzer binnenhalen en dan direct wat XP x 7.5 halen :P
Hopelijk tegen maandag ook de PZ III/IV erbij en dan zit ik even waar ik wilde zitten.

Maar met de Löwe is het dus gewoon jezelf niet anglen je zijkant is van papiermaché. Heb mijn muis wat verlaagd in DPI en helpt wel bij het mikken.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 15:33
x 7,5?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11-2022
Eigenlijk is het x5 tot en met maandag ;)

• Rynji
Hm die heb ik ook, best een leuke tank.
Dat de gun niet zo heel sterk is klopt wel vind ik, alhoewel ik niet zovaak bounce als hij beschrijft.
Het leukste aan de VK3601 is dat het zowat al een heavy is.

• Joindry

Joindry

ja toch X5 (X1.5 van premium) = 7.5
toch?

dailies gedaan voor vandaag, 4potjes drie wins. en met mijn Pz38NA een T1 uitgeschakeld in de poep, het was een mooi flankend maneuver, ben der zelf trots op :)

• Hydra
Joindry schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:53:
Maar met de Löwe is het dus gewoon jezelf niet anglen je zijkant is van papiermaché. Heb mijn muis wat verlaagd in DPI en helpt wel bij het mikken.
In de game settings kun je de gevoeligheid voor 'normaal' en sniper mode afzonderlijk instellen. In sniper mode staat 'ie voor mij ook zo laag mogelijk.

Hoppa! 6900 XP op m'n Lowe! Meteen de 107mm gekocht voor m'n SU-85 en damn wat is dat een lekkere gun zeg! Enorm slechte pot, maar wel twee kills, beide oneshots vanaf 100% :D

[Voor 17% gewijzigd door Hydra op 02-07-2011 13:37]

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
Eindelijk de KV met 107mm, wat heb ik daar ff op moeten w8en zeg.
Speelt echt stukken beter!

• Piot
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 12:59
Hydra schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:20:
[...]
Hoppa! 6900 XP op m'n Lowe! Meteen de 107mm gekocht voor m'n SU-85 en damn wat is dat een lekkere gun zeg! Enorm slechte pot, maar wel twee kills, beide oneshots vanaf 100% :D
De 107mm op de SU-85 is echt goddelijk :P . Het is alleen jammer als je daarna bij de SU-100 komt. Elke gun die de SU-100 heeft is eigenlijk slechter dan de 107mm op de SU-85.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:52

Leuk als daily. :+

• Hydra
Arty mogen ze uit 't spel verwijderen, echt. Wat een kutzooi is dat zeg. Bah.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hydra schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:58:
Arty mogen ze uit 't spel verwijderen, echt. Wat een kutzooi is dat zeg. Bah.
O jee. Niet handig om dat precies onder Vipeax z'n post te posten. Nu gaat hij zeggen dat arty prima is, het jouw schuld is dat ze je kunnen raken, en gaat hij je met jouw en zijn stats om de oren slaan om dat te bewijzen. :+

• Hydra
ZenTex schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:21:
O jee. Niet handig om dat precies onder Vipeax z'n post te posten. Nu gaat hij zeggen dat arty prima is, het jouw schuld is dat ze je kunnen raken, en gaat hij je met jouw en zijn stats om de oren slaan om dat te bewijzen. :+
Zal best. Ik heb daarna een potje Arty gespeeld om af te koelen en ik snap niet dat sommige spelers daar ZO slecht in kunnen zijn. Hoe moeilijk is het om een stilstaande heavy aan gort te schieten... Ik vind de huidige incarnatie van hoe Arty werkt echt niks, het is veel te simpel. Games met 3 Arty erin zijn al ruk, had er net een met 5 ;(

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ja, dat vindt ik ook. Een beetje over de map turen, doel uitkiezen die je team voor je heeft gespot, wachten tot het circeltje klein word, schieten... En niet alleen stilstaande tanks. lekker spannend.
Toen tracers nog werkten was dat wel anders. Toen moest je tenminste nog jezelf verplaatsen na een schot.

Arty wijkt gewoon enorm af van de gameplay van de tanks, waar het toch allemaal om draait.

• Joindry

Joindry

Ik haat ook arty,
net afgeknald met mijn Löwe daar 4 arty tegelijk... eerste knalt mijn track eraf dan was het gewoon wachten tot je aan een ander spel kan beginnen...

• Rynji
Repair kitje over je track heen gooien?

• redwing
Rynji schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:38:
Repair kitje over je track heen gooien?
Dat lukt 1 keer, helaas wordt je in 15 minuten iets vaker geraakt ;)

[removed]

• Rynji
Ja dat weet ik, maar als ik zijn post zo lees dan werd hij easy gekilled, omdat zijn tracks bij schot 1 eraf gingen. Misschien had hij zijn repair kit al gebruikt toen, dat kan wel.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee