Artic region voelt me zo echt aan als een schaar-steen-blad map. Als je achter een hoekje uitkomt hebje of een mooie kans iemand in zijn zij te schieten, of je rijdt recht in iemand anders zijn gezichtsveld. Het zegt me ook niet veel.psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:11:
[...]
Gisteren met Ventrigo de maps bekeken, Arctic region was ik in een battle al tegenkomen maar ik vind het niet zoveel voorstellen. Karelia lijkt op het eerste gezicht een stuk verbeterd en mooier gemaakt evenals Erlenberg. Vooral in die laatste ga ik nu veel meer plezier beleven denk ik. Reshire ziet er leuk uit maar heeft een paar sneaky plekjes zeg
En geen zorgen ik voelde me niet persoonlijk aangevallen, maar het is wel zo dat ik één van die personen ben

Eigenlijk zijn wij kanonnenvlees in die higher tier battles. Maar we worden er goed voor betaald

@hydra, de Tiger mag je hebben, maar tank benzine mag je me gerust geven

Maar het is zoals jij zegt, ze pogen een welbalanced game te maken met RPG elementen. De helft van de tanks die hier rondrijden hebben nooit het echte veld gezien. Then again het echte veld was nooit alleen voor tanks ook dusja. Beetje flauw als je dat pas ontdekt een keer je al met de PZIV speelt en de Hetzer.
[Voor 18% gewijzigd door Joindry op 01-07-2011 10:26]