[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.736 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
Btw de servers zijn weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
BramSd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:22:
En ik ken een paar mensen die heel benieuwd zijn naar de increase van de Gun Depression Angle van de Amerikaanse heavies.
Ben ik zelf ook..Tis niet leuk als je op 1 stom heuveltje staat dat je ineens de hele tegenstander niet meer kan raken...Gebeurt me nogal vaak de laatste tijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

updating ... :) :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Ventrigo op 30-06-2011 11:24 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Maar de client kan ik nog niet downloaden :P Laat ze die eerst maar eens plaatsen. Wel zo handig :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Zo eens kijken hoe de Tier 6 USA TD is :D

En nieuwe Erlenberg is VET!

[ Voor 27% gewijzigd door Sanch op 30-06-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Sanch schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:27:
Zo eens kijken hoe de Tier 6 USA TD is :D

En nieuwe Erlenberg is VET!
Ben benieuwd! Dit keer zijn ze trouwens een binnen de gestelde tijd klaar wat ook wel eens leuk is ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Ben benieuwd! Dit keer zijn ze trouwens een binnen de gestelde tijd klaar wat ook wel eens leuk is ;)
Hebben ze dan harder gewerkt of gewoon meer tijd gerekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Is de patch live op de server?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Ja de 0.6.5 patch is live en de servers zijn up, tijd om te genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:37:
[...]

Hebben ze dan harder gewerkt of gewoon meer tijd gerekend...
Het is dan wel een minder grote patch in vergelijking met bijv. v0.6.4 maar ze hebben deze keer ook minder tijd gerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

even de stats van de US TD bekeken.
het vershil tussen de T25 AT en de T28 is wel heel groot
T25 AT
top speed: 56km/h
front armor: 88mm
T28:
sop speed: 18km/h
front armor: 254

zo ga je van een snelle licht tank van papier naar een tank van baksteen in 1 tier verschil...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daar zat ik ook al met verbazing naar te kijken. Door de top speed is de T25 denk ik wel gevaarlijk omdat hij ver kan komen in het begin van de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denk dat we een nieuwe scout tank hebben gevonden: de T25 AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een turbo JagdPanther met beetje meer armor en waarschijnlijk minder gemakkelijk te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Inderdaad, camo netje erop, binoculars en optics en klaar is je scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:22
Lol @ de nieuwe voice-over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Wat is jullie idee eigenlijk over een camo net op je arty? Ik had het altijd, maar nu eraf gegooid. Dan kan je Rammer, Vents, GLD doen. Idee is dat als je goed staat je toch moeilijk te zien bent, en als ze heel dichtbij komen je toch wel dood gaat. Daarentegen helpt dat beetje beter aimen/laden je vrijwel continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Op high level arti heb ik geen camo net (behalve op de S-51 want die kan geen vent erop :P) aangezien als je gespot wordt dan is dat meestal omdat ze naast je staan. Dus dan is Rammer, Vents en GLD een veel betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Als je soms ziet hoe dichtbij je moet zijn om een arty te spotten. Maar tijdens clanwars moet het team ervoor zorgen dat je niet gespot wordt.
Daarom gooi ik vanavond coated optics op m'n Patton (ben erg benieuwd hoe die speelt) ipv de rammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
echt die nieuwe stem is zo droog. mis nu alleen nog maar een rasechte duitser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik zou ook niet snel voor Camo op je SPG staan. Als je gespot wordt is dat meestal omdat een scout binnen 50m ofzo van je komt, en dan zien ze je toch wel. Maargoed, ik heb relatief weinig potjes met m'n SPG gespeeld, beetje saai IMHO.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hydra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:27:
Maargoed, ik heb relatief weinig potjes met m'n SPG gespeeld, beetje saai IMHO.
Totdat je iemand in een IS3 met volle HP in één schot killed terwijl die zigzagt en 38km/h de heuvel af rijdt.

FU joerisan :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Kijk ik even bij de specs van de nieuwe patton zie ik dat een van de laatste guns van tier 5 is. Geen idee of dat zo bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb nu die T82. Met de default gun. Snel, quick reload, maar gemaakt van papier. Default gun is wel heel erg crap, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:36:
Kijk ik even bij de specs van de nieuwe patton zie ik dat een van de laatste guns van tier 5 is. Geen idee of dat zo bedoeld is.
ja. De derp gun van de amerikanen zal dat zijn (die van de Sherman). Je kan er niet echt veel mee, maar hij past er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
patrickos85 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:24:
[...]

Ben ik zelf ook..Tis niet leuk als je op 1 stom heuveltje staat dat je ineens de hele tegenstander niet meer kan raken...Gebeurt me nogal vaak de laatste tijd :X
Ik ben er niet echt benieuwd naar, het wordt weer stukken beter en je kunt ze nu ten minste weer spelen zoals ze bedoelt waren. Die armor op die turret is nl. heel leuk, maar als je per se je hele tank moet laten zien om iets te kunnen raken heeft het weinig nut.
Dat is trouwens ook de reden waarom de T29 altijd stukken fijner vond spelen dan de T32, met de T29 was ik continue bezig om een spot te vinden waarbij alleen mijn turret zichtbaar is. Bij de T32 hoef je dat niet te proberen omdat elke heuvel al te steil is om nog iets te kunnen raken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Mike! It's Amazzzing! They changed the crew voices!

Ik kwam haast niet meer bij :)

[ Voor 25% gewijzigd door Zoijar op 30-06-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zoijar schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:43:
Mike! It's Amazzzing! They changed the crew voices!

Ik kwam haast niet meer bij :)
Bel dan een ambulance, we hebben je IS7 nodig bij clanwars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:41:
[...]

Ik ben er niet echt benieuwd naar, het wordt weer stukken beter en je kunt ze nu ten minste weer spelen zoals ze bedoelt waren. Die armor op die turret is nl. heel leuk, maar als je per se je hele tank moet laten zien om iets te kunnen raken heeft het weinig nut.
Dat is trouwens ook de reden waarom de T29 altijd stukken fijner vond spelen dan de T32, met de T29 was ik continue bezig om een spot te vinden waarbij alleen mijn turret zichtbaar is. Bij de T32 hoef je dat niet te proberen omdat elke heuvel al te steil is om nog iets te kunnen raken.
Mijn vraag is alleen in hoever de depression word gezet. De waardes van voorheen of halverwege. Dat is iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Kzal het waarschijnlijk vanavond kunnen testen, dus nog eventjes afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
de 105mm tier 5 gun is de howitser Gun, deze kan op alle Us medium tanks (ook de easy 8, behalve in wot :p)

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 30-06-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

wontcachme schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Bel dan een ambulance, we hebben je IS7 nodig bij clanwars :P
Die landing is morgen toch? Niet vandaag? Dacht dat iemand vandaag zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zoijar schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Die landing is morgen toch? Niet vandaag? Dacht dat iemand vandaag zei.
Morgen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Mijn vraag is alleen in hoever de depression word gezet. De waardes van voorheen of halverwege. Dat is iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Kzal het waarschijnlijk vanavond kunnen testen, dus nog eventjes afwachten.
I had ergens gelezen dat ze het zeer waarschijnlijk terug gingen draaien naar de waardes die ze waren. Maar ja, dat was redelijk snel na dat ze er achter kwamen dat het niet het gewenste effect had dus daar zit wel wat tijd tussen. Je weet nooit of ze niet in de tussentijd hun gedachten verandert hebben.

Maar ik merk het ook vanavond wel :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Eigenlijk zouden alle high tier arties gewoon een camo net moeten krijgen, wegens geen alternatieven.

Van de tier 6+ zouden de:
GW Panther, GW Tiger, GW E-Series, S-51, Object 261, M12, M40/43 & T92 geen vent mogen kunnen krijgen, dat betekend dus alleen de SU-14 en Object 212 die een vent zouden mogen kunnen installeren. ZIj zijn namelijk allemaal gewoon open voor de crew.

Zo faal als het is kan de GW Tiger wel een vent hebben, maar de GW E-series niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:45:
Ik vind dat dus heel erg meevallen. Tuurlijk is 'ie op lange afstanden niet bepaald nauwkeurig, maar op 200m is dat nog wel te doen. Als ik wil snipen doe ik dat wel in m'n Loewe, ik vind juist het troll gehalte van die 152mm zo grappig. Als je iets raakt is 't ook grondig kapot :) Ik heb de 107 nog niet, daar ben ik nog voor aan 't sparen dus ik zal 'em zeker een keer uitproberen.
Even een wat late reactie. Maar je zegt dat je geen 107mm gun hebt, dan kan je ook niet echt zeggen dat je het wel mee vind vallen. Tuurlijk is de 152 een loltrollgun maar hij valt niet te vergelijken met een 107 als je normaal speelt. Ik gebruik zelf mijn 152 ook wel, maar met zelfs 97% (106% voor de non-commanders) crew is de accuracy verschikkelijk als je hem vergelijkt met de 107. Ik ben geen spast die niet kan mikken met een 152, de stats op de guns zeggen al genoeg. :)

De 107 is gewoon voor de tier waarin hij zit behoorlijk asociaal. Ik heb een107 op mijn KV, KV-3 en op mijn SU-85. Het schiet werkelijk gaten in alles boven zijn tier en onder zijn tier ook. Daar naast is hij behoorlijk accuraat waardoor je over flinke afstanden alles in gatenkaas veranderd. Juist in streetfights zou ik geen 107 nemen maar liever een 152.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Paprika schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:05:
Eigenlijk zouden alle high tier arties gewoon een camo net moeten krijgen, wegens geen alternatieven.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jij zou dus ook vents verkiezen boven een camo net op een Object 212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik zet die 2 toch erbij, met als comment dat zij het als enige maar zouden mogen kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Misschien komt het door die twee bier gisteren, maar ik snap er niets van :) zouden mogen kunnen krijgen?

Dus vents, gld, rammer op je 212 is beter dan vents, rammer, camo net? Wat is de beste module setup voor een 212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik denk dat zijn punt is dat vents een vreemde toevoeging zijn op een 'open' SPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Edmin schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:41:
Ik denk dat zijn punt is dat vents een vreemde toevoeging zijn op een 'open' SPG.
Kan toch ook niet?!? Tenminste bij de amerikanen tot en met M12 geen optie gezien voor vents... Dus enig nuttige 3e toevoeging word dan cammonet of spall liner miss...
Naast rammer en gld uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Edmin schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:41:
Eigenlik zelfs een 'bug'. Hoezo de GW Tiger wel, de GW-E niet? Beiden zijn open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Tot nu toe vind ik de Patton *****. Mijn lijstje met problemen:

- Ik wordt puur op schietsnelheid eruit geschoten door een T54
- Wanneer ik een tegenstander omcirkel verlies ik of veel snelheid of moet veel grotere rondjes maken
- De optreksnelheid is voor mijn gevoel wat minder
- Ik moet veel verder voor een target schieten wanneer die beweegt dan voorheen (snelheid ammo is verlaagt)
- De terugslag lijkt veel hoger tijdens het schieten

En het meest irritante: Bij zigzaggen verlies ik veel snelheid bij het draaien.

Ga als ik de IS4 heb asap voor de T54. Die is nu duidelijk de baas naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Esiq schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:13:
Even een wat late reactie. Maar je zegt dat je geen 107mm gun hebt, dan kan je ook niet echt zeggen dat je het wel mee vind vallen. Tuurlijk is de 152 een loltrollgun maar hij valt niet te vergelijken met een 107 als je normaal speelt. Ik gebruik zelf mijn 152 ook wel, maar met zelfs 97% (106% voor de non-commanders) crew is de accuracy verschikkelijk als je hem vergelijkt met de 107. Ik ben geen spast die niet kan mikken met een 152, de stats op de guns zeggen al genoeg. :)
Ik heb wel een Loewe waar zoals je weet een goeie sniper op zit. T.o.v. dat ding is die 152mm wel een stuk minder nauwkeurig, maar niet schokkend ofzo. Dat bedoel ik met dat ik het wel mee vind vallen. Ik ga ook zeker de 107 nemen (ben er XP voor aan het sparen) en deze proberen. Het is gewoon een tradeoff; ik vind het gebrek aan nauwkeurigheid geen groot issue en de DERP factor van die 152mm is gewoon grappig. Ik bedoel dus niet dat ik het tov de 107mm 'mee vind vallen' want maak dat soort claims niet over dingen die ik niet gebruikt heb.

Daarnaast doe ik zeker wel wat met input van jullie hoor, Kaap heeft ervoor gezorgd dat ik nu in de USSR heavy tree zit i.p.v. de duitse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Hydra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Ik heb wel een Loewe waar zoals je weet een goeie sniper op zit. T.o.v. dat ding is die 152mm wel een stuk minder nauwkeurig, maar niet schokkend ofzo. Dat bedoel ik met dat ik het wel mee vind vallen. Ik ga ook zeker de 107 nemen (ben er XP voor aan het sparen) en deze proberen. Het is gewoon een tradeoff; ik vind het gebrek aan nauwkeurigheid geen groot issue en de DERP factor van die 152mm is gewoon grappig. Ik bedoel dus niet dat ik het tov de 107mm 'mee vind vallen' want maak dat soort claims niet over dingen die ik niet gebruikt heb.

Daarnaast doe ik zeker wel wat met input van jullie hoor, Kaap heeft ervoor gezorgd dat ik nu in de USSR heavy tree zit i.p.v. de duitse :)
Hehe, het kan ook goed aan mezelf liggen hoor want vanaf het moment dat ik de 152 op mijn KV heb gezet maak ik minder kills dan dat ik deed met de 107. Misschien omdat er bij mij de 107 speelstijl ingebakken zit.

Maar ik heb behoorlijk het gevoel dat wanneer hypothetisch gezien de aimcirkel van de 152 en de 107 even groot zouden zijn de shells van de 107 vaker over het midden gaan. Ik heb totaal geen data om dit te onderbouwen maar ik reed een keer in de tanks van een vriend van mij (duitse 88's) en die schoten een stuk meer over het midden dan ik gewend ben van mijn 107's. Toen hij in mijn 107 KV-3 reed schoot hij bijna niks raak terwijl ik hem op zijn tanks veel beter zie hitten en amper aimen.

Met de 152 heb ik gewoon vaak het gevoel dat mijn shell ergens in de grond slaat in plaats van dead center on target. Misschien heeft iemand hier meer info over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Esiq schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Hehe, het kan ook goed aan mezelf liggen hoor want vanaf het moment dat ik de 152 op mijn KV heb gezet maak ik minder kills dan dat ik deed met de 107. Misschien omdat er bij mij de 107 speelstijl ingebakken zit.

Maar ik heb behoorlijk het gevoel dat wanneer hypothetisch gezien de aimcirkel van de 152 en de 107 even groot zouden zijn de shells van de 107 vaker over het midden gaan. Ik heb totaal geen data om dit te onderbouwen maar ik reed een keer in de tanks van een vriend van mij (duitse 88's) en die schoten een stuk meer over het midden dan ik gewend ben van mijn 107's. Toen hij in mijn 107 KV-3 reed schoot hij bijna niks raak terwijl ik hem op zijn tanks veel beter zie hitten en amper aimen.

Met de 152 heb ik gewoon vaak het gevoel dat mijn shell ergens in de grond slaat in plaats van dead center on target. Misschien heeft iemand hier meer info over.
Volgens de wiki gaat alles volgens de haussecurve... Mss vertellen ze het ook gewoon niet, perfect mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Gisteren wat meer uitgehaald met mijn Object 212. Dat is toch ook een fijne tank hoor. Dank ook, Rutger Mulder, voor de tip om met X de tank op park te zetten. Dat wist ik niet eens.

Enige nadeel van de Object is dat hij, als je schiet terwijl je nog niet volledig ingezoomd hebt, in een uiterst puntje van je aimcircle schiet. Machtig irritant is dat. Ik moet mezelf aanleren om alléén te schieten als je volledige zoom hebt.
Overigens heb ik gemerkt dat je ook dan nog uiterst frustrerende potjes kunt hebben, zoals die keer dat ik 7 keer schoot en 7 keer miste. Slechts een schot had een beetje splash damage.
Sta je daar te aimen op een T30 en nadat je al 10 seconden volledig aim hebt, rijdt hij weg precies als je vuurt. Dan sta ik wel echt te vloeken op het spel.

Overigens, nu ik het toch over aimen en schieten heb, krijg ik het idee dat de IS-7 minder accuraat schiet dan de IS-4 en dan met name als je vuurt tijdens het rijden of als je net stil staat. Dat is raar, aangezien je dezelfde gun hebt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De IS-7 gaat een stuk sneller, dus is ie minder nauwkeurig tijdens of vlak na het rijden. Lijkt me logisch. Vertical stabiliser.... go!

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
[...]

Nou op papier is de 152 minder accuraat dan de 107. Ik kan het zo niet opzoeken maar de accuracy van de 152 was 0.5 terwij die van de 107 iets van 0.39 was geloof ik. 0.5 betekent dus dat je op 100 meter een gemiddelde afwijking hebt van 0.5 meter. Op 200m is dat dus 1 meter. Zo werkt het ongeveer. Nu is het overigens zo dat de afwijking van het centrum van je cirkel een curve is, 97.5% van je schoten valt binnen de cirkel. Op http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics#Accuracy wordt het best aardig uitgelegd. Dus ook met een 152mm heb je toch de neiging behoorlijk in het midden te raken en op 500m heb je een afwijking van 2.5 meter. Aangezien de gemiddelde tank groter is, valt dat nog best wel mee. Maar boven de 200m is het lastig spullen te raken. Maar daaronder is het dan wel vaak ook echt goed raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Kan je ergens zien hoever XP je crew nodig heeft om een volgend %, of 100% te halen? En ook met de extra skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Je kunt even kijken in de grafiek in de start post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Hydra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Nou op papier is de 152 minder accuraat dan de 107. Ik kan het zo niet opzoeken maar de accuracy van de 152 was 0.5 terwij die van de 107 iets van 0.39 was geloof ik. 0.5 betekent dus dat je op 100 meter een gemiddelde afwijking hebt van 0.5 meter. Op 200m is dat dus 1 meter. Zo werkt het ongeveer. Nu is het overigens zo dat de afwijking van het centrum van je cirkel een curve is, 97.5% van je schoten valt binnen de cirkel. Op http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics#Accuracy wordt het best aardig uitgelegd. Dus ook met een 152mm heb je toch de neiging behoorlijk in het midden te raken en op 500m heb je een afwijking van 2.5 meter. Aangezien de gemiddelde tank groter is, valt dat nog best wel mee. Maar boven de 200m is het lastig spullen te raken. Maar daaronder is het dan wel vaak ook echt goed raak.
Ah zo, ik heb deze info altijd een beetje anders geinterpreteerd. De meeste guns speel ik op gevoel met trial en error. Dit verklaart wel het verschil die ik ervaar wanneer ik die duitse tanks probeerde. Moet ik wat minder op die aim cirkel spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik heb totaal geen data om dit te onderbouwen maar ik reed een keer in de tanks van een vriend van mij (duitse 88's) en die schoten een stuk meer over het midden dan ik gewend ben van mijn 107's. Toen hij in mijn 107 KV-3 reed schoot hij bijna niks raak terwijl ik hem op zijn tanks veel beter zie hitten en amper aimen.
Hoe hoog is zijn crew% en hoe hoog is jouw crew% ?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Volgens mij zit je ernaast Hydra. Die afwijking is per 100m. Over 500 meter heb je met zo'n afwijking geen schijn van kans om nog iets te raken, zelfs geen maus.
(nouja, heb zelf wel gisteren wel een lucky shot gehad met de 75mm gun van de pzIII over 600m)

Edit: OK, dat zei je dus ook. Mijn fout.

Het voelt wel alsof die afwijking veel groter is. Het is dan ook maar een gemiddelde, de werkelijke afwijking kan veel groter zijn. Zelfs met de Duitse sniper guns mis ik ook soms iets dat ik denk "hoe kon die nu missen".
Maar de precisie is wel één van de redenen dat ik naar de Duitse heavy tree ben overgestapt, Alpha en RoF domineren het spel, maar het is ook wel leuk om te raken waar je op aimt en soms een tank opblaast waarvan maar een miniem stukje achter een rots uitsteekt.

[ Voor 51% gewijzigd door ZenTex op 30-06-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Sanch schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:41:
Je kunt even kijken in de grafiek in de start post ;)
Juist ja. In die grafiek staat Primary Skill 100% bij 5k XP.
Die pipo's die ik heb hebben bijna 14k XP en staan op 83%.

Zit er nog een tier multiplier in dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
vraagje weet iemand hoe ik in de test server kom lijkt me wel leuk je krijgt free gold ect dus kans dat ik ook snel een goede tank heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Voggels schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:00:
[...]

Juist ja. In die grafiek staat Primary Skill 100% bij 5k XP.
Die pipo's die ik heb hebben bijna 14k XP en staan op 83%.

Zit er nog een tier multiplier in dan ofzo?
Je leest verkeerd. Van 99% naar 100% is 5k xp. Maar van 50% naar 51% zal het 2.5k xp zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2XYa

O+, zitten nu op 25.440 gold per dag. :9

[ Voor 31% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Paprika schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:04:
[afbeelding]

O+, zitten nu op 25.440 gold per dag. :9
WTH. Dat maakt het systeem best wel scheef voor groepen die al groot waren in het begin en nieuwe groepen. Jullie kunnen snel de hoogste tanks halen en schieten met gold ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Eigenlijk zijn de meeste provinces van de laatste paar dagen.

Paprika in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
Toen hadden we er dus 14, nu ziet de lijst er zo uit (en ook toen waren er veel van < 1 week).
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2XYj

Aan de rechter kant kun je goed zien dat we nu pas actief bezig zijn (we hebben ook minder dan 80 members we hadden tot vandaag(?) minder dan 80 members :P, 81 nu schijnbaar).

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hey dan hebben we eindelijk gold te pakken gekregen :)
Je tank in park zetten, hoe doe je dat nu? Ik hoor hier af en toe eens iets over, dan kanje rondkijken zonder je turret te bewegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Alleen TDs en SPGs kunnen dat met X (en ik zit niet in GoT).

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Paprika schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:09:
Eigenlijk zijn de meeste provinces van de laatste paar dagen.

Paprika in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
Toen hadden we er dus 14, nu ziet de lijst er zo uit (en ook toen waren er veel van < 1 week).
[afbeelding]

Aan de rechter kant kun je goed zien dat we nu pas actief bezig zijn (we hebben ook minder dan 80 members we hadden tot vandaag(?) minder dan 80 members :P, 81 nu schijnbaar).
Goede NAP dan met Iron Raiders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De Marder II is ook een erg leuke tank volledig geupgrade. Net nog even een KV naar de eeuwige schrootvelden geholpen :D

Edit: FF uittabben en dan blijkt helaas dat je teamgenoten complete idioten zijn. *zucht* Alsnog verloren.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 30-06-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dudee schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:00:
vraagje weet iemand hoe ik in de test server kom lijkt me wel leuk je krijgt free gold ect dus kans dat ik ook snel een goede tank heb
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kaap schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:56:
[...]

Goede NAP dan met Iron Raiders?
Zij wilden de NAP nadat MLP meer dan een week in Moskou zat en IR ze er maar niet uit kregen :P. Zie ook deze, deze of deze bijvoorbeeld. MLP bevat voornamelijk ex-IR mensen die een meer "select" groepje wilde.

(Moskou toen: http://i.imgur.com/VstbL.jpg http://i.imgur.com/g7aB8.jpg http://i.imgur.com/MNZHs.jpg)

[ Voor 44% gewijzigd door Paprika op 30-06-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb echt te veel lol met die 152mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Paprika schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:05:

Van de tier 6+ zouden de:
GW Panther, GW Tiger, GW E-Series, S-51, Object 261, M12, M40/43 & T92 geen vent mogen kunnen krijgen, dat betekend dus alleen de SU-14 en Object 212 die een vent zouden mogen kunnen installeren. ZIj zijn namelijk allemaal gewoon open voor de crew.

Zo faal als het is kan de GW Tiger wel een vent hebben, maar de GW E-series niet.
Ik snap dat je het dom vindt dat sommige SPGs wel ventilation kunnen mounten terwijl ze ook open zijn.

Maar het niet kunnen mounten van ventilation is juist een voordeel!!!
Volgens de devs kun je alleen je max stats (die je ingame ziet) halen met ventilation, max crew, consumables etc. Maar als je geen ventilation op je tank kan zetten haal je ook gewoon je max stats als je al die andere dingen wel hebt. Dus in feite heb je gewoon een equiment slot over voor iets anders, zoals een camo net als je geen ventilation kan mounten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat klopt, maar dat is wel waarom de GW Tiger sneller laad dan de E-series (je krijgt inderdaad je maximale stats dan zonder de vents, maar als die stats dan ook nadeliger zijn, dan zijn die vents toch wel handig :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

oosterhofjf schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:26:
echt die nieuwe stem is zo droog. mis nu alleen nog maar een rasechte duitser :P
Doet mij aan Day of Defeat en Forgotten Hope denken. Daar hebben alle facties voice commands (uit de menu's) in hun eigen taal. YouTube: ‪Day of Defeat Source Voices: German‬‏

Als je een andere taal hoort, dan weet je dat de vijand dichtbij zit.

Leuke grap dat iemand 14,5 mm kogels door de hatch van een tiger turret zit te schieten. De tiger ontploft en infanterie vloog de lucht in: YouTube: ‪FH (bf1942) - PTRD vs tiger‬‏ Je weet waarom er geen infanterie in WoT zit, je zou je tiger maar op zo'n manier verliezen.

Ik had er vroeger met Amerikaanse TD's rondgereden. Ze zijn inderdaad zo snel als mediums/scouts, van papier, hebben een turret en een veel te Duitse gun. Zo licht als een veertje en snel dat je moet oppassen dat het niet omvalt. M36 met de Amerikaanse tegenhanger van de 8,8 cm L/55 als stock gun.

[ Voor 48% gewijzigd door rapture op 30-06-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Godverdergodver, de laatste paar potjes waren echt frustrerend zeg. Gewoon nul komma NUL support. Mediums knallen door 't midden, worden afgeschoten, waarna we gewoon keihard geflankt worden door de mediums van de tegenstander en bovendien aan gort geschoten worden door hun Arty. GAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Mijn avond is ook 3 keer niks. Keer op keer verloren, meestal zonder een schot te kunnen lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eerste potje in 6.5. Karelia zit nu vol reliëf en mijn T-54 rijdt bijna non-stop hull-down. Dat brengt ook het gevoel van vroeger terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Net een boete gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://jalava.nl/WoT/Fine.png
Alleen geen idee waarom. Niemand beschoten, want ik reed voorop naar de molen op de heuvel.
Verder ook tegen niemand aangereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hypnos schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:16:
Net een boete gekregen:
[afbeelding]
Alleen geen idee waarom. Niemand beschoten, want ik reed voorop naar de molen op de heuvel.
HE geschoten? Splash op friendly misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

hypnos schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:16:
Net een boete gekregen:
[afbeelding]
ik ook net. 2x een friendly geraakt terwijl ik zeker weet dat het niet zo was. Kreeg gelijk 1000 credits boete. Wel met HE geschoten omdat ik een IS7 beschoot met om de hoek een T54 van ons.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 30-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat een baggeravond zeg. Weer 2 heavies die gewoon IN je basis gaan campen. Ik wordt onder vuur genomen door 2 tanks, staan er 2 andere heavies naast me weer gewoon te wachten tot ik kapot geschoten ben. Wat is er toch met deze tijd en al die prutsers online? Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Damn, haat die nieuwe stemmen, is er een manier om de oude weer terug te krijgen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Darkasantion schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:13:
Damn, haat die nieuwe stemmen, is er een manier om de oude weer terug te krijgen.
Agreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Die is er, moet je even op het officiële wot forum zoeken op voices ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MRCL schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:19:
Die is er, moet je even op het officiële wot forum zoeken op voices ;)
http://forum.worldoftanks...fromsearch__1#entry671365
:)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mee eens, die nieuwe stemmen zijn het ook niet voor mij.

De Loewe is eigenlijk zo geen goede tank. Hij is vooral van heel ver zichtbaar. De helft van de keren wordt er op me geschoten zonder dat ik iemand zie. En vluchten met dat ding is ook niet evident (20km/h top)
Ik gebruik em dan ook enkel voor het silver. (nog nooit meer dan 45k winst gehad doch)
Ben gestopt gisteren toen ik net voldoende had om mijn Hetzer te kopen met silvercrew, had ik zelfs geen Si meer over om de Ammo derin te steken :P

Voor degenen die het nog niet zouden gezien hebben, vanaf vandaag is je eerste pot X5 experience en een week premium kost je maar 3 dagen Gold. Van 1 tot 5 juli geld deze actie.

Dit weekend zeker de dailies moeten doen, ik ken al iemand die niet blij zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:12:
Voor degenen die het nog niet zouden gezien hebben, vanaf vandaag is je eerste pot X5 experience en een week premium kost je maar 3 dagen Gold. Van 1 tot 5 juli geld deze actie.
Aha, geen wonder dat ik zoveel exp kreeg met mijn T32 terwijl ik redelijk snel dood was (wel een T30 voor 75% kunnen beschadigen) :)

Waar staat dat eigenlijk aangekondigt, ik kan er zo nog niets van vinden.

En ik kan trouwens mijn T34 researchen :) Nu alleen nog wat credits zien te vinden, ik zit nog te twijfelen of ik mijn T29/T32 ga verkopen of 1 van de 2 er nog een tijdje langs ga houden (T29 dan waarschijnlijk).

[ Voor 25% gewijzigd door redwing op 01-07-2011 08:56 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Nice van die 5x xp. Zo heb ik de T30 een stuk sneller :9

Tis btw ook erg fijn dat de M12 gefixt is. Volgens mij hebben ze ook de aim ervan gefixt. Hij word niet meer zo beeldvullend :D

[ Voor 53% gewijzigd door patrickos85 op 01-07-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:12:
Mee eens, die nieuwe stemmen zijn het ook niet voor mij.

De Loewe is eigenlijk zo geen goede tank. Hij is vooral van heel ver zichtbaar. De helft van de keren wordt er op me geschoten zonder dat ik iemand zie. En vluchten met dat ding is ook niet evident (20km/h top)
Ik gebruik em dan ook enkel voor het silver. (nog nooit meer dan 45k winst gehad doch)
Ben gestopt gisteren toen ik net voldoende had om mijn Hetzer te kopen met silvercrew, had ik zelfs geen Si meer over om de Ammo derin te steken :P

Dit weekend zeker de dailies moeten doen, ik ken al iemand die niet blij zal zijn :D
ik heb gisteren de lowe gekocht en het is idd een echte arti-magneet. maar ik ben er toch wel fan van

veel verschuilen achter huisjes/rotsen zodat de arti geen direct-fire heeft, een HE in de buurt doet weinig.

enige twee "vervelende" nadelen
- snelheid idd
- het kanon, dat kan echt amper omlaag... ik kan nergens over een richeltje heenschieten.

Gisteren een battle gehad, 2 tigers naast me die steets pop-shots deden over het richeltje, enige wat ik kon doen was er net overheen mikken en wachten tot er iets van de tegenstander echt *over* de rand stak (en dan dus met HE de-tracken zodat de tigers hem afmaakten)

maar ook een paar battles waarin ik gewoon niets kon uitrichten omdat ik nog onderweg was naar een huisje toen ik gespot werd en dus td en artivoer was

[ Voor 4% gewijzigd door rimpeldinky op 01-07-2011 08:37 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

gister was echt belabberd, met mijn su-85 en su-5 tegen IS-3's en VK4502...
matchmaking was echt treurig, en heb niet eens al mijn daily's kunnen halen. ging wat beter toen ik platoonde met tikbentim. de nieuwe mappen waren wel wennen. en iedere map die geredisgned wordt krijgen meer heuvels en rotsen, goed voor heavy/medium, maar voor TD's en Arty is het irri

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je moet met de Loewe ook niet de meest 'voorste' tank zijn. Het is een sniper. Hij heeft vrij goeie frontal armor maar weinig van de zijkant. Laat de tanks voor je maar het spotwerk doen en knal dan wat je ziet af op 500m afstand. Ik heb bijna elk potje toch wel 1 of 2 kills in m'n Loewe. Je moet alleen wel weten waar de Arty je kan raken en zorgen dat ze er niet bij kunnen want anders heb je inderdaad in no time 3 shells op je dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:24:
[...]

Waar staat dat eigenlijk aangekondigt, ik kan er zo nog niets van vinden.
Gewoon op de frontpage, Battle of Kursk als ik het mij goed herinner :)
rimpeldinky schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:35:
[...]

ik heb gisteren de lowe gekocht en het is idd een echte arti-magneet. maar ik ben er toch wel fan van

Gisteren een battle gehad, 2 tigers naast me die steets pop-shots deden over het richeltje, enige wat ik kon doen was er net overheen mikken en wachten tot er iets van de tegenstander echt *over* de rand stak (en dan dus met HE de-tracken zodat de tigers hem afmaakten)
De Löwe is redelijk on par met een KT maar je moet die tanks wel even onder de knie krijgen.
maar ook een paar battles waarin ik gewoon niets kon uitrichten omdat ik nog onderweg was naar een huisje toen ik gespot werd en dus td en artivoer was
Welkom tot de hoge tiers ;)
Gisteren ook weer flink pissig toen ik in het begin van de battle ge-oneshot werd in mijn KT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:31:
Gisteren ook weer flink pissig toen ik in het begin van de battle ge-oneshot werd in mijn KT.
Je hebt het niet vaak, maar het is zo lekker als je als arty zo'n tier 8 one shot. Laatst spotte we een IS-3 die achter een rots stond, maar hij stond niet helemaal goed zodat ik hem net kon raken. Click, ping, BOOM, van 100% naar 0 :D Dan weet je even weer waarom je arty speelt. >:)
rimpeldinky schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:35:
Lowe is bij mij totaal geen priority target. Als ik ergens anders op kan schieten doe ik het meestal. Alleen staan die Lowes zo vaak helemaal ongedekt. Het is best een goede tank, alleen wordt er zo slecht mee gespeeld...

[ Voor 30% gewijzigd door Zoijar op 01-07-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ben echt ook geen fan van Arty, dan ben je net een leuk spelletje aan het spelen met een vijandige KV-5 samen rond het rotsje rijden :P dan komt de arty zich moeien en mijn kill pikken :(
Het is wel altijd leuk een Arty in zijn back armor te pakken :P

Dat nieuwe boetesysteem vind ik trouwens maar zozo, support geven aan een medium die overal tegelijk is wordt plots een stuk minder aantrekkelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Joindry op 01-07-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zimmer van de week dan, komt op El Haluf in het midden de berg afgescheurd, ik sta beneden voor die berg. Hij 100%, ik 1 105mm shell BOOM ammorack. Bubah Zimmer :P

Wel relax, bonusweekend. Consumables ook 50% discount, effe premium ammo inslaan voor de komende weken :+

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-07-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:36:
[...]
Lowe is bij mij totaal geen priority target. Als ik ergens anders op kan schieten doe ik het meestal. Alleen staan die Lowes zo vaak helemaal ongedekt. Het is best een goede tank, alleen wordt er zo slecht mee gespeeld...
Vind je het gek, veel mensen hebben lage tiers naast zo'n Löwe en hebben er of nog geen ervaring mee of zijn niet gewend aan hogere tier battles. Iemand kan best stukken tree overslaan met free exp maar ze moeten niet verwachten de tank meteen onder controle te hebben. KT spelers doen het over het algemeen beter dan Löwe spelers omdat ze gegroeid zijn binnen een tree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:45:
[...]

Vind je het gek, veel mensen hebben lage tiers naast zo'n Löwe en hebben er of nog geen ervaring mee of zijn niet gewend aan hogere tier battles. Iemand kan best stukken tree overslaan met free exp maar ze moeten niet verwachten de tank meteen onder controle te hebben. KT spelers doen het over het algemeen beter dan Löwe spelers omdat ze gegroeid zijn binnen een tree :)
Ik voel me aangesproken :(
Maar ik ga wel niet beweren dat ik het spel onder de knie heb, ik speel enkel met de Loewe voor cash :P
Het is best aanpassen iedere keer overschakelen tussen mijn Pz38NA en de Loewe : 8)7

@kaap, zou premium ammo ook meetellen als consumable?

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 01-07-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Gewoon op de frontpage, Battle of Kursk als ik het mij goed herinner :)
Yup, ik zie hem er nu bij staan. Vanmorgen kon ik hem niet vinden dus of de cache hier op het werk is weer lastig aan het doen of ik lag nog gewoon te slapen .... :D

Maar wel handig alleen jammer dat ik net al bij mijn T34 ben aanbeland die ik nog niet kan betalen. Ach ja, voor de medium lijn is het iig zeer handig, daar kan ik nog wel wat extra punten gebruiken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

gisteren mijn eerste potje van de dag op Redshire ik rijd naar de enkele brug om ze op te wachten. kom je voor de verrassing te staan dat ze door de rivier kunnen rijden.... dus ben gewaarschuwed! :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Ik voel me aangesproken :(
Maar ik ga wel niet beweren dat ik het spel onder de knie heb, ik speel enkel met de Loewe voor cash :P
Het is best aanpassen iedere keer overschakelen tussen mijn Pz38NA en de Loewe : 8)7
Het was geen aanval, louter een observatieve mening ;)
Er rijden ook al tier 9's (veelal IS-4) waarvan ik echt mijn twijfels heb hoe die daar ooit zijn aanbeland 8)7
redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:57:
[...]

Maar wel handig alleen jammer dat ik net al bij mijn T34 ben aanbeland die ik nog niet kan betalen. Ach ja, voor de medium lijn is het iig zeer handig, daar kan ik nog wel wat extra punten gebruiken.
Even de credits bij elkaar bikkelen en dan voorzichtig zoveel 5x als mogelijk binnen trekken met de T34 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Laatst online: 10-09 10:44
[...]

Dat merk ik zelf ook als ik in mijn KT een Löwe tegenkom... 9 van de 10 keer win ik met 2 vingers in de neus van Löwer tankers.

Dit is meestal omdat ze gewoon niet kunnen tanken :) bovendien hebben ze vaak bounces omdat ze me op het grote schuine vlak voorop mijn tank raken, die ik ook nog onder een grotere hoek naar ze toe gedraaid heb van ze af natuurlijk (het is maar hoe je het ziet :)).

[ Voor 3% gewijzigd door monstertje.xyz op 01-07-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
skoozie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:03:
gisteren mijn eerste potje van de dag op Redshire ik rijd naar de enkele brug om ze op te wachten. kom je voor de verrassing te staan dat ze door de rivier kunnen rijden.... dus ben gewaarschuwed! :)
Gisteren met Ventrigo de maps bekeken, Arctic region was ik in een battle al tegenkomen maar ik vind het niet zoveel voorstellen. Karelia lijkt op het eerste gezicht een stuk verbeterd en mooier gemaakt evenals Erlenberg. Vooral in die laatste ga ik nu veel meer plezier beleven denk ik. Reshire ziet er leuk uit maar heeft een paar sneaky plekjes zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vond het wel meevallen. Ik was in m'n T-28 al gewend om te zorgen dat je niet gezien wordt / te raken bent door Arty, dus afgezien van dat ik af en toe even mensen moet vragen me de heuvel op te duwen in m'n Loewe vond ik het verschil niet zo groot. Wat ik wel een groot verschil vond in m'n Loewe is dat er opeens een gebied zat tussen 100% health en 0% health :)
monstertje.xyz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:05:
Dat merk ik zelf ook als ik in mijn KT een Löwe tegenkom... 9 van de 10 keer win ik met 2 vingers in de neus van Löwer tankers.
KT is toch de tier 8 Tiger II? De premium tanks zijn iets beter dan stock tier 8s maar minder goed dan volledig geupgrade. De geupgrade Tiger II turret heeft 185/80/80 armor terwijl de Lowe turret 120/80/80 heeft. Nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben dit spel al een tijdje aan het spelen I LOVE IT.

Maar het is totale bulschit dit spel.

Totaal niet in balans kwa history en mogelijkheden van de tanks.

Ik bedoel maar ik gebruik veel de panzer IV of de hetzer beide tanks schieten met regelmaat nog geen krasje op een sherman de rijdende doodskist van de amerikanen mijn 75 mm geschut moet feilloos deze tank uitgeschakelen.

Verder word ik erg vaak afgeschoten door een T-29 deze is nooit in actie geweest in ww2 en daar rij je zelf in een tank van rond 1943 dan kom je een tank tegen van rond 1946 .

Ik zou het fijn vinden dat je tegen over tanks komt te staan die uit de zelfde periode komen.

Nogmaals ik vindt dit een leuk spel maar..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
Nogmaals ik vindt dit een leuk spel maar..........
Het is nooit de intentie geweest een volledig accurate weergave te geven. Zou vanwege de balans ook niet lukken. Daarnaast is de realiteit ook niet zo geweldig; de meeste Tiger II's zijn intact teruggevonden met een lege brandstoftank bijvoorbeeld. Wil je dat ook simuleren? "Hier heb je een tank, we hebben geen brandstof voor je maar je kunt gelukkig met de hand de turret draaien" :P

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.