[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05 21:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik gisteren me keihard geamuseerd met de Hetzer. man das een leuke afwisseling ivm met de Pz38NA.
Je bent nauwelijks zichtbaar als je stilstaat en de 105mm HE shells doen verdikke veel damage. Kheb er nu al een cammonetje over, als ik nu achter een struik sta ben ik pas zichtbaar van 100-140m denk ik.
Nu twijfel ik wel waar ik moet verderspelen, de StugIII of de PzIII/IV. Ik wou altijd de PZ kant uitgaan, maar de Hetzer bevalt me zo goed.
Iemand enige suggesties in welke upgrades (buiten mijn cammonet) ik best zou investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:56
Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:17:
Ik gisteren me keihard geamuseerd met de Hetzer. man das een leuke afwisseling ivm met de Pz38NA.
Je bent nauwelijks zichtbaar als je stilstaat en de 105mm HE shells doen verdikke veel damage. Kheb er nu al een cammonetje over, als ik nu achter een struik sta ben ik pas zichtbaar van 100-140m denk ik.
Nu twijfel ik wel waar ik moet verderspelen, de StugIII of de PzIII/IV. Ik wou altijd de PZ kant uitgaan, maar de Hetzer bevalt me zo goed.
Iemand enige suggesties in welke upgrades (buiten mijn cammonet) ik best zou investeren?
Rammer, altijd goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Gister de Hertzer en de Luchs aangeschaft (Luchs is voor scouten, vind ik an sich erg leuk om te doen).

De Luchs stock is redelijk bagger zeg. Hij is vrij traag, heeft een vrij slechte loop (niet dat ik perse damage wil doen, maar als ik een Arty of TD tegenkom, wil ik er wel een gat in kunnen schieten), kan niet echt ergens rondjes om heen draaien. Dus het is even worstelen om eerst tracks + engine te researchen (ik kan niet scouten, maar ook geen damage doen, word vrij pijnlijk) zodat ik eerst fatsoenlijk door kan rijden. Daarna neem ik een betere loop.

De Hertzer is op stock best wel nice, op zijn engine na. Dat is ook het eerste wat ik gister heb vervangen; zijn tracks en engine. Hij rijd nog steeds niet super hard (rond de 30-35 km/u) maar is primavoor een TD als deze. Zijn stock gun is wel erg nice, ik kan tenminste een beetje door een KV of T1 Heavy heen komen. Voor de nieuwe loop heb ik dan 4100 exp nodig, die ga ik er vanaaf even uit grinden denk ik.

Ook een briljante pot met mijn Ausf. A. gisteren. Even wachten tot iedereen een beetje gepositioneerd is. Vervolgens buiten om gereden (ding rijdt lekker door, hij heeft elite status). Kom ik achterin een Arty tegen van de vijand. Klem gereden, 2 schoten en kapot. Ik rijd door, vind ik een TD, rondjes om hem heen gereden, 3 schoten kapot. Vind ik een 2e arty, maar intussen lag ik onder redelijk hevig vuur. Toch nog gelukt een Marder (met geluk, dat wel) door midden te schieten. Ik kaduukjes, inmiddels vlogen SPGs van mijn team mijn kant op, en net als ik dood ga, zie ik een paar andere tanks nog ontploffen. Glorieuze overwinning. Vond het toen ineens erg jammer dat ik geen gold had en accelerate crew training aan had staan. Ik had iets van 1600-1700 exp verdiend, die had ik mooi kunnen overhevelen naar mijn Luchs dan :-(.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:17:
Kaap schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:17:
[...]

Rammer, altijd goede keus.
Idd rammer en aangezien je vaak statisch bezig bent kan je dr ook een Binoculair opgooien (die kan je dr ook zo vanaf halen voor je upgrade!

hetzertje is idd een lekker TDtje en bounced ook een hoop op je front pantser,had toen ik er nog mee rond reed op die woestijn map een mooie actie (met die vallei met dat dorpje) in stond beneden in een struik en iedereen reed mij voorbij de heuvel op waardoor ik ze lekker in de rug kon rapen met mn 105mm! kreeg reacties in the chat van "invisible hetzer! wtf?" en "cheater?" maar was mn mooiste pot ooit met de hetzer, 9 kills en een hele zut dmg en vanzelf sprekend XP en de lol die je dan hebt!

als de hetzer/td speelstijl je bevalt dan zou ik echt wat dieper de tree ingaan! enige farm minpuntje zal ogetwijfelt de jagdpz4 zijn maar helemaal geupgrade is het ook een fijne TD alleen de overgang van jagdpz4 naar jagdpanther lijkt langer te duren dan de rest!

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nazanir schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:35:
Gister de Hertzer en de Luchs aangeschaft (Luchs is voor scouten, vind ik an sich erg leuk om te doen).

De Luchs stock is redelijk bagger zeg. Hij is vrij traag, heeft een vrij slechte loop (niet dat ik perse damage wil doen, maar als ik een Arty of TD tegenkom, wil ik er wel een gat in kunnen schieten), kan niet echt ergens rondjes om heen draaien. Dus het is even worstelen om eerst tracks + engine te researchen (ik kan niet scouten, maar ook geen damage doen, word vrij pijnlijk) zodat ik eerst fatsoenlijk door kan rijden. Daarna neem ik een betere loop.

De Hertzer is op stock best wel nice, op zijn engine na. Dat is ook het eerste wat ik gister heb vervangen; zijn tracks en engine. Hij rijd nog steeds niet super hard (rond de 30-35 km/u) maar is primavoor een TD als deze. Zijn stock gun is wel erg nice, ik kan tenminste een beetje door een KV of T1 Heavy heen komen. Voor de nieuwe loop heb ik dan 4100 exp nodig, die ga ik er vanaaf even uit grinden denk ik.

Ook een briljante pot met ijn Ausf. A. gisteren. Even wachten tot iedereen een beetje gepositioneerd is. Vervolgens buiten om gereden (ding rijdt lekker door, hij heeft elite status). Kom ik achterin een Arty tegen van de vijand. Klem gereden, 2 schoten en kapot. Ik rijd door, vind ik een TD, rondjes om hem heen gereden, 3 schoten kapot. Vind ik een 2e arty, maar intussen lag ik onder redelijk hevig vuur. Toch nog gelukt een Marder (met geluk, dat wel) door midden te schieten. Ik kaduukjes, inmiddels vlogen SPGs van mijn team mijn kant op, en net als ik dood ga, zie ik een paar andere tanks nog ontploffen. Glorieuze overwinning. Vond het toen ineens erg jammer dat ik geen gold had en accelerate crew training aan had staan. Ik had iets van 1600-1700 exp verdiend, die had ik mooi kunnen overhevelen naar mijn Luchs dan :-(.
Ik heb de gun van 3600XP ofzoiets op mn hetzer gestoken, de 105mm. Minder penetration, maar een butload aan HE damage. Bij de KV gewoon net onder de koepel mikken en de helft van de keren zit ie vast of is zijn loop kapot. De hetzer is mijn eerste tank waaraan ik echt fun beleef. maar idd, de standaardengine is het eerste dat moest vervangen worden.

Ok een rammer dan en de binoculars, wel nog even sparen :P ben benieuwd, maar idd, er reed me gisteren ook iemand voorbij op korte afstand en ik begreep echt niet dat ie me niet had gezien, een T34-80. kort erna, recht in zijn poep. :) kaboem :P

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 04-07-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Joindry schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:41:

Ok een rammer dan en de binoculars, wel nog even sparen :P ben benieuwd, maar idd, er reed me gisteren ook iemand voorbij op korte afstand en ik begreep echt niet dat ie me niet had gezien, een T34-80. kort erna, recht in zijn poep. :) kaboem :P
ja in het begin is het even wennen en zie je met de billetjes samengeknepen iemand voorbij rijden en denk je : heeft ie me nou gezien?? :O

naarmate je meer van dat soort situaties hebt gehad weet je precies wanneer welke tank je kan spotten en kan je dat effectief gebruiken! let vooral op die kleine rotzakjes die een voorbode zijn van een hoop arty ellende haha _/-\o_

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 21:57

Dark Angel

Corvette LS Power

is het 5X XP nu echt afgelopen of loopt het tot vanavond?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

tot vanavond toch dacht ik? Tot en met vanavond hoop ik. Iig het zou me goed uitkomen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
was weekend weg dus merkte er niks van (fuck) maar haal ineens met mijn m2 light 400 exp binnen met 8k credits? (2 kills toen zelf gedood en hebben gewonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Ben ook bezig de Tiger I te farmen.
Heb hier alleen ervaringen mee in de CBT. Toen was de Tiger een ramp, met elk inkomend schot vlogen de modules je om de oren. Nu ben ik door de duitse TD's een beetje verslaafd geraakt aan de precisie van de guns, en is de Tiger gefixed qua module damage, dus toch maar op naar de tiger, ondanks dat ik nog maar 8K XP nodig heb voor de IS-3.
Helaas betekent dat dat ik nog even door moet grinden met de VK3601. Ik blijf het een mindere tank vinden, al is iedereen er gek op, en doe ik het niet eens zo slecht.
Dat rottige kanonnetje, de enorme draaicirker en de langzaam draaiende turret zijn daar debet aan.
Kan dus niet wachten met de Tiger te gaan snipen. wél genoeg free XP overhouden om gelijk de lange 88 erop te gooien, want met de korte 88 is de Tiger een slechte grap. (wat was dat een grind in beta)

Helaas nog even wachten, moet een paar weken op reis en dus geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:21
Dark Angel schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:01:
is het 5X XP nu echt afgelopen of loopt het tot vanavond?
Vanmorgen kreeg ik iig nog 5x. Totaal kreeg ik ruim 6K exp in mijn KV3001P in een leuk potje waarbij we met 3 mediums eerst doorbraken naar de andere kant van de map om daarna van daaruit van achteren aan te vallen :)
ZenTex schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:07:
Dat rottige kanonnetje, de enorme draaicirker en de langzaam draaiende turret zijn daar debet aan.
Kan dus niet wachten met de Tiger te gaan snipen. wél genoeg free XP overhouden om gelijk de lange 88 erop te gooien, want met de korte 88 is de Tiger een slechte grap. (wat was dat een grind in beta)
Je moet die ook gewoon eens gaan zien als een heavy :) Als je hem als medium speelt is het een zeer slechte tank, als je hem als echte heavy speelt is het een van de beste in zijn tier.

Ik krijg het idee als ik jouw verhaal lees dat jij vooral in TD + medium stijl speelt en als je op die manier speelt is er met een VK3601 inderdaad weinig te beginnen.

[ Voor 49% gewijzigd door redwing op 04-07-2011 10:16 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Ik speel hem als een amerikaanse heavy. Door de draaicirkel is hij niet echt speelbaar als een medium.
Probeer dus mbv de snelheid (40 km/h) een leuk plekje te vinden om op middellange afstand te snipen met hull down. Die turret bounced behoorlijk.
Nogmaals, echt slecht is íe niet, ik doe het redelijk. Maar het is gewoon niet mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
iemand al ervaring met de usa td? ik ben bezig om intestromen via m2 light..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 15:44
dudee schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:23:
iemand al ervaring met de usa td? ik ben bezig om intestromen via m2 light..
Ik vind ze erg leuk, hele tijd met een T-40 gespeeld. Traag maar sterk.
Nu bezig met de M10 Wolverine en kan niet wachten tot ik de 105mm kan monteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
en hoe zit het met armor/accuratie snelheid?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.