|
[Voor 126% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2011 09:12]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 126% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2011 09:12]
psychoclown schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:43:
Er zijn genoeg mensen die bezig zijn met de TD tree en op dit moment al iets van 4-5 mensen die een tier 8 TD hebben waarvan er zeker 2 die zich enkel daarop richten. Dat zijn er dus al meer dan dat we er mee zullen en kunnen nemen in 2-3 teams.
Ed_L schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:56:
Met een beetje mazzel moet ik over een week toch wel een tier 7 arty binnen kunnen hebben. Da's al een aardige focus
Kaap schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Zoals hierboven gezegd wordt, er is een klein groepje heel gericht bezig met TD's levelen. TD's worden ook het meest minimaal meegenomen in clan wars, 1 tot 2 hooguit maar er zijn zat clans die er helemaal geen meenemen of alleen meenemen als ze een province verdedigen, en kiezen ervoor om die spots op te vullen door tier 10 heavies waar ze dus bewust wat firepower inleveren voor multifunctionaliteit en survivability.
[...]
Heavies zit je altijd goed. Artillery raken we aardig verzadigd mee momenteel. Niet dat het allemaal hoge tiers zijn, maar het zijn wel veel spelers.
psychoclown schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:15:
[...]
Weekje vrij Ed?
In ieder geval een mooi streven inderdaad!
Zoijar schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:15:
Het is gewoon (helass) zo dat een T30 beter is dan een Object 704 of JagdTiger... dus echte die-hard CW teams zullen een T30 opstellen.
Overigens weet ik dat we veel mediums hebben en dat mensen die graag spelen, maar hiet geldt ook eigenlijk dat een tier 10 heavy beter is dan een tier 9 medium. Een wolfpack van IS-7s wint het van een wolfpack van Pershings. Maar goed, het moet natuurlijk wel leuk blijven ook
Ik vraag me af wie er gaat winnen van 10x Maus en 5x T92.
DankjeFikkieHo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:47:
wauw, nice work, de TS wordt maar groter en groterMooi leesvoer voor nieuwe spelers
Ik zit helaas nog steeds vast met mijn hetzer en leopard
[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 20-06-2011 14:59]
Een T-54 kan ook heel goed scouten maar dat is ook geen lightwontcachme schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:20:
Vergeet de A32 niet. Het is een medium maar met een slecht kanon en 70km/h als topsnelheid. Daarbij kan die meer hebben als een M5 Stuart bijvoorbeeld.
De A-20 is beroerd in zijn manoeuvreerbaarheid. Hij heeft een draaicirkel van een vrachtwagen en verliest bij het draaien (te) veel snelheid om echt een fijne scout te zijn.Rutger Mulder schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:16:
Maar de A20 is ook niet slecht, die heeft ook 0.44 camo en zeer hoge top speed.
Volgens mij is het zo dat de gun keuze is veranderd en dat het daarom is uitgesteld, kwam volgens mij ergens in de Q&A voorbij.hexta schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:54:
[...]
Mjah, maar was er wel vanuit gegaan dat overlord wist waar hij het over had
Dus dit is wel een flinke tegenslag.
Grote kans dat je er nog niet langs komt, misschien 1 of 2 maar als het andere team slim is staan de arty zo dat ze redelijk safe staan.Fest schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Stel dat je drie maal een T-54 meeneemt. Je wacht twee minuten totdat alle tanks hun positie hebben bereikt. Negen van de tien keer weet je precies waar de vijandelijke arty staat. Als je dan op volle snelheid daar naar toe rijdt via de route waar de tegenstander vermoedelijk het zwakste is, schat ik de kans op 80% dat je arty uit kan schakelen.
Maar daarentegen komen er wel steeds 2 nieuwe maps per noemenswaardige patch bij dus op steeds meer gebieden krijgen een verschillende mapQuantor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:42:
Daar zeg je gelijk wat, afhankelijk van de map. Nu per provincie die map vaststaat, maakt dat het spelletje ook veel voorspelbaarder. Zou het leuker hebben gevonden dat de map at random zou zijn geweest, vergt veel meer aanpassingsvermogen.
Punt is juist, is het het waard om 2-3 mediums mee te nemen? Zoals FHA het doet vind ik wel een goede, een pershing met optics etc als spotter en heb je 2 plekken voor tier 10's.Rutger Mulder schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:00:
Het is ook erg afhankelijk van de map welke tanks je inzet. Maar als je een medium gebruikt kun je over het algemeen beter de T54 hebben voor CW. Hij is sneller dan de pershing/panther en bounced veel meer.
De T54 zijn ook ideaal om in een groepje 2-3 in te zetten om de arty te rushen. Dat is het offer op sommige maps zeker waard en met wat geluk kill je er dan ook nog een TD ofzo bij. Mijn clan is ieg beetje aan het experimenteren hier mee.
Nee je krijgt alleen je exp die op je Tiger 1 staat gratis geconvert naar de KT om zodoende de E-75 te kunnen kopen (mist je exp op je Tiger hebt staan).Quantor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:01:
Weet iemand hoe het zit als je nu met je Tiger II de 4502 researched, je dadelijk ook gelijk de E75 geresearched hebt? Want ik wil niet naar de Maus maar naar de E100, waarvan ik begrijp dat die vergelijkbaar wordt aan de IS7: meer mobiel dan een Maus. Of kan ik beter wachten met de 4502 researchen en na de patch de experience gebruiken om de E75 te researchen. Ben trouwens pas op de helft voor de 3e gun op de kingtiger, maar lijkt aardig goed te gaan op het moment.
Ja je kunt hem weer terug kopen inderdaad om er dan mee te spelen. Ik doe de dailys met de Tiger en KT en ik heb al meer dan 120k exp op beide klaar staanQuantor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:20:
[...]
Euhm, dus als ik een Tiger koop (heb m verkocht) en daarop blijf spelen, samen met de KT, kan ik van beide tanks de exp kan gebruiken om de E75 te researchen. Had ik eerder moeten weten, want heb nu de 3601 gehouden, die ik eigenlijk toch niet meer speel.
En inderdaad die 4502 lijkt me ook een heerlijke tank, maar de Maus niet...
De 4502 vind ik toch anders wel een stuk sterker (qua armor) dan de T-34. Als je het goed doet dan kun je veel hebben maar soms is het inderdaad wel oppassen.vipeax schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:26:
Eigenlijk zijn de andere 2 gewoon te "slap". Zowel de T34 als VK4502 moeten voorzichtiger zijn dan een 704 en Jagdtiger.
Ja die credits schieten niet zo op maar even doorzetten met oa. je andere tanks en het schiet wel mooi op.hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:49:
[...]
Ik heb de T30 al geresearched.
Nu nog 5,3 Miljoen credits..
Als je de 3601 kan verkopen is het toch al 400+k minder om te sparenhexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:08:
[...]
Ik heb alles verkocht wat ik niet speel, mijn T34 wil ik niet verkopen.
Verder nog een 3601 maar die levert zo weinig op..
Het is een beetje deprimerend zo
En op mijn tiger en su152 moet ik allebei nog 80K voor de volgende tank..
Dat komt nog wel, zodra je de KT master bent dan maak je wel winst maar er kunnen altijd slechte potjes tussen zitten. Bijv. meteen in het begin van de battle geoneshot worden dan is het veelal verlies.Quantor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:34:
Ik heb gisteravond ook nauwelijks winst gemaakt qua credits. Zal meer met de premium M4 (beta gift) gaan spelen om credits te vergaren, want met de KT speel ik op dit moment alleen maar break even.
Lekker, goed bezigDarkasantion schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:56:
Yay, eindelijk de GW-Panther binnen. Had alleen nog de XP nodig, dus nadat ik gisteren een lekker avondje gehad heb met de Hummel, kon ik dan eindelijk richting Tier 6 stappen.
Meteen vents erop gezet, samen met een rammer en een gun-laying drive, dus nog even nieuwe tracks en gun erop en ik kan weer vooruit. Trouwens, die turret is wel tof, beetje goede plek kiezen en je hoeft nooit meer je hull te draaien.
Zijn de tracks niet nodig voor het zwaardere gun?ZenTex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:59:
Wat nu? De lange 88mm is best wel een goede gun, de 1e motor is niet echt een verbetering, chassis evt wel vanwege de betere traverse. Echter, veel rijden of draaien doe ik ook weer niet.
Verder heb ikj nog een slot vrij voor equipment. Heb de binoculars en camo net. Gun laying drive of rammer levert weinig op denk ik met de guns die al zeer snel aimen en herladen. Is ventilation een optie?
Een van mijn eerste ervaringen met de Maus...vipeax schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:
Het is een tier 10 arty eigenlijk. Je doet dus de tier 9 & 10 heavy in 1 x.
Leuk, nog geen 60 seconde in de qeue en ik krijg deze wank:
Wat gebeurt er? De 3 T8s rushen en gaan al dood voor ze een enemy gezien hebben. Wel de T-54 en IS-4 nog even een AP lesje geleerd (aka beide 1-shot), maar daat gaat je win ratio dan.
Three divisions for Ultimate Conquest - While the current ultimate conquest beta only has one global map, it is the eventual goal to have three. Not three different maps, but three identical maps. Each clan will only be able to participate in one, but there will be three Switzerlands, Berlins, Stalingrads and Londons. Each division will have different rewards. This will give the lesser clans a respite and the tougher clans a greater opportunity for reward. With different Gold rewards for each division, it will encourage the newer clans to stick to the lowest division, and the mega clans to go for broke, fighting over the massive mounds of gold that await in the highest. The divisions will all work the same, same rules, same landing tournaments and same time zones. And to those who have cried since day one about lowering the tier maximums for clan matches: “Maybe yes, again we’re still working on that and since we’re both dev and publisher we can experiment and try things and if it doesn’t work or people don’t like it we can change it.”
Fog of war for Ultimate Conquest battles – Victor emphasized this is his personal goal to get implemented; it is still experimental within development. Imagine starting a clan match, but not being able to see what types of tanks the enemy wields? You will be required to spot an enemy tank before it’s shown on the scoreboard. This opens up so many different avenues and styles of play, it forces teams to probe and detect which tanks the enemy has before rushing in head strong. With the current system, you know every single tank the enemy has, down to artillery. If a team doesn’t have artillery, your strategy changes. If a team only has heavy tanks, your strategy changes. If a team only has low tier or high tier tanks, your strategy changes. As it sits right now, teams wait to see the strength and diversity of enemy forces before creating a battle plan. Forcing teams to gather intel about the strength of the enemy first will change clan matches for the better, and I personally cannot wait for this specific feature. It is greatly needed. Worth noting – this won’t affect random battles, only clan matches.
Garage battles - One thing I was curious about was some different game modes for random battles. While Victor said they could always copy and paste some of the popular modes like King of the Hill, or multiple flags per map, he was more interested in developing something new. Garage battles came up, and they would simply allow players to select 5 tanks from their garage. With these five tanks, you select which one you want to use first. Battle would start like normal except for one caveat. You have 4 tanks in reserve. When you die, choose a new one to use and respawn at the main base. “You know who killed you, and who to get revenge on.” This would be a large change of pace for the random match ups, and it should eliminate some excessive camping tactics that is seen on many maps. Also, the new tactics this opens up will be welcomed. Maybe rush with the first couple tanks, to probe for weaknesses or spot enemies while the last couple tanks are there to do the heavy damage.
New Secondary Skills -Victor speculated that the skill system for crew members was done hastily and hasn’t gotten much attention. There are plans to overhaul, or improve the crew member skill system. One such new skill could possibly be “spotting sense,” allowing crew members to let you know if they feel they’re currently detected by the enemy.
Dat is nog eens een flinke Scout medal waardrapture schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:06:
In Mountain Pass start mijn T-44 in het zuiden. Snel door het midden rijden om de vijand te spotten en mijn team kon snipen. Wat mediums kwam mij helpen en ik vond dat er teveel vijanden links en center bevinden. Aan de rechterflank waren de aantallen gelijkwaardig, dus ik riep om de mediums te gebruiken om de rechterflank te overspoelen en ineens naar de vijandelijk vlag door te stoten.
Veel gespot en wat schade uitgedeeld.
Veelal is het zo dat je het beste eerst de Tracks kunt doen en daarna de Turret en Gun.ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
[...]
@ joindry: dat hang ervan af. Sommige reseaches voegen weinig toe, sommigen zijn noodzakelijk. Tracks, radio en gun zijn meestal absoluut noodzakelijk. Vaak ook de turret want die is meestal nodig om betere guns te fitten en geven soms ook meer HP en hebben betere armour.
Vooral bij guns en radio zie je ook dat je die gewoon mee kan nemen naar de volgende tier, hoef je dat alvast niet meer te researchen.
Soms zijn er inderdaad acties, veelal op speciale dagen zoals D-Day bijvoorbeeld.Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:36:
[...]
Worden trouwens soms ook acties gehouden? zoals double XP weekend en dergelijke?
Dat is niet anders op hoge tier helaas, zodra lagere tiers een Maus zien worden ze gek en gaan ze er als lemmings achteraan.. Soms wel grappig maar het helpt niet en het kan soms heel erg vervelend zijn!ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:58:
Helemaal mee eens.
Zo heb ik ook een haat/liefde verhouding met m'n jagdpanther.
Ook met een TD ben je afhankelijk van je teammates om te scouten en evt flankende meds van je af te houden. Bij een rush ben je vaak machteloos zonder scouts en support, een TD is erg kwetsbaar.
Zo loop ik op prokhorovka wel eens te tieren op een zooi meds die allemaal lekker achter me blijven ipv te scouten.
Fire, helpt best wel als je in de fik staatoosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:23:
Ik heb mn repair skills nu bijna op 100% dadelijk mag ik een nieuwe skill gaan trainen. Voor een KT welke zou beter zijn fire of camo?
Ik neig naar fire aangezien de KT al 0 camo value heeft
Nee, ik heb er nu minder dan in de beta maar toch een stuk of 3-4 in de pocket.oosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:
Ik had nog genoeg spelers over en er reden 3 voor me uit dus een beetje pech dat ik geraakt werd. Leverde wel iets van 1800 xp op. Dat zijn de leukere potjes.
Heeft trouwens iemand al met regelmaat een billotte medaille gekregen? Ik heb er maar 1
De russen zijn goede allrounders en de duitsers zijn snipers.
Mwah niet helemaal mee eens. De armor is gewoon minder sloped dan die van de russen waardoor het makkelijker te penetreren is maar als je weet hoe je met de tanks om moet gaan en als je weet hoe je je tank moet plaatsen zijn ze echt wel goed. De IS-3 durf ik zelfs de zwakste tier 8 Heavy te noemen.ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:29:
Germany: Armour van papier, rondom. Pas een heavy met tier 6. Erg slechte kanonnen t/m tier 6, dwz lage penetratie en damage.
Lange afstand vechters want makkelijk te penetraten, maar zeer accuraat op afstand.
Kan een enorm leuke tree zijn als dit je speelstijl is. Als je altijd voorop te vinden bent en het liefst harde klappen uitdeelt en wilt kunnen inkasseren moet je niet bij germany zijn. Voor de liefhebber.
Haha geniaal
Gebruiken wij al een paar weken, staat bij ons op het clanforumRutger Mulder schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:07:
[...]
En er is trouwens ook een programmatje als je de sterkte van een clan wilt zien. Heb het ieg hier nog niet langs zien komen.
http://forum.worldoftanks...opic/40172-wot-clan-info/
Doe er je voordeel mee.
Ah kijk het begint op te schietenEd_L schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:32:
Oei, zojuist op Erlenberg 8 kills gemaakt met de KV. De andere KV uit ons team had 4 kills. Problem, team?
edit: en meteen voldoende XP om de KV-3 te halen. Tier 6 :W
[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2011 21:25]
Wat voor OS speel je? Run hem eens in administrator mode.Jeroen 0341 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:59:
[...]
Ja is europees, kan hem op nl zetten. Nog andere ideeen?
De Tiger heeft een leercurve maar ik vond hem eerlijk gezegd wel heel erg fijn ook goede matching
Dat is het nadeel van een Tier 10.Dark Angel schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:08:
ik heb gisteren middag eindelijk de IS-7 gehaald. En gelijk een aantal potjes gaan spelen.
Opzicht is het wel een leuke tank maar jammer van het neon bord op je dak van schiet mij eerst![]()
Je kan dan beter met je full upgraded IS-4 blijven rijden dan val je minder op tijdens het spelen op de public servers.
Nu deze week de T-54 en ISU gaan halen.
Die tracks heb je wel nodig wil je naar de 122mm gunsskoozie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:16:
Ten eerste: ik ben sinds kort de blijde vader van een heuse Tier 7 SU-152. zelfs met stock T6 gun een heerlijke tank, traag maar wel fijn. lekker HE spammen van achteraan. kwa matchmaking zie ik evenveel T9's als met de SU-100. zit in dubio of ik voor 21k xp eerst de gun doe of voor 14k xp eerst de tracks, moet eerst kijken of het kan kwa load capacity... (14 potjes, 8 winst = 57%)
Als je de eerste bent die een tank detracked levert je dat ook een XP bonus op, dit geldt voor elke tank (je kan dus theoretisch gezien 15x die XP bonus verdienen). Daarnaast scouten van tanks en het oplichten van tank die anderen damagen (arties leveren hier ook een XP bonus op)Hydra schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:24:
God wat is dat matchmaking systeem ruk zeg als je in een T28 rijdt. Weer een pot gespeeld met daarin IS en KV-3 tanks. Rij je daar met je koekblik-op-tracksHeb wel een KV-3 kapot zitten ergeren door gewoon binnen 50m afstand te blijven en iedere keer als 'ie me probeerde te pakken gewoon naar de andere kant van dat huis te rijden. Uiteindelijk is 'ie aan gort geschoten door onze Arty. Maarja, de win leverde me maar 750XP op, helaas is het XP systeem erg toegespitst op hoeveel damage je doet.
Zie de TS, daar staat een heel mooi stuk over crew en het omtrainen ervan.Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Een vraagje: de TD en arty series, worden die ook als Light medium en heavy gezien? Mijn vraag is specifiek naar meenemen van crew toe. als je je crew wil meenemen van light naar medium, raak je extra XP kwijt en kost het extra geld. Maar is je crew bij TD en AR dan klaar voor alles? Of is dit eigenlijk stiekem nog zo? en zo ja, waar liggen de grenzen dan?
bvb ik denk eraan om bij mijn hetzer een goldcrew te kopen, maar als ik dan bij de overgang naar de Stug III weer 20% moet inleveren (zelfs al betaal ik 20.000/crewmember). Als dit zo is wacht ik nog wel tot de stug voor ik goldcrew aanschaf.
Ja vroeg me al af waar je steeds was want ik was dan wel op vakantie maar ik zie je bijna nooit meer online.hexta schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:54:
Vanmorgen weer 1 potje gedaan voor ik de bus moest gaan halen.
Stond bovenaan met mijn Tiger, 5 kills, 5 gespot, 4 damaged.
2+k xp.
Toch maar weer gaan spelen dan. Dit was wel weer erg leuk haha.
9+ heavy maar als je tier 8 bent kan ik je wel vast switchen naar GOTMythica schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:43:
Van het weekend mijn IS binnen, met de 122 mm D-2-5T. Leuke en snelle tank in vergelijking tot de KV-3, maar af en toe heb ik toch de indruk dat ie van papier gemaakt is. Ook net vents gekocht, kan je toch wel merken, alles gaat net wat soepeler. Welke tier heavy is nodig voor de CW/GoT trouwens? 8 of 9?
Inderdaad en die tijd is afhankelijk van de crew, repairskill verkort dit heel erg. Daarnaast kunnen ze natuurlijk een repairkit gebruikenHydra schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:47:
[...]
Als je een tank in z'n turret-ring raakt dan kan 'ie niet meer z'n turret draaien. Als je z'n gun raakt kan 'ie niet meer schieten. Een tijdje dan, na een X aantal seconden is dat 'gerepareerd'.
Draag je geen consumables mee? Dat is toch echt een must-have (repairkit, fire extinguisher en ehbo kit).ZenTex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Na reparatie echter is z'n kanon enorm inaccuraat.
Heb het 's in m'n IS gehad. Ik miste tanks op 20 m afstand. Tot 5 keer toe.
Ook erg irritant op m'n ferdi. Alles wat me frontaal niet kan penetraten schiet met HE op m'n gun waardoor die vaak als eerste is uitgeschakeld. Nouja, op m'n tracks na dan.
Inderdaad misplaatste zuinigheid! en sinds v0.6.4 zijn de consumables niet voor 2 minuten repair van een module/crew maar voor heel de battle (tenzij ze weer geraakt worden).ZenTex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:58:
[...]
heb standaard repairkits bij me. Vergeet ik soms wel even. Doe nu ook zuinig aan, ben aan het sparen voor de 128 mm op m'n ferdi en voor equipment. (Ja ik weet het, misplaatste zuinigheid.
2 minuten is ook wel erg kort. Gold hieraan spenderen doe ik trouwens niet.
Wat equipment betreft overweeg ik serieus een spall liner te gebruiken. Wat een arty magneet is dat zeg!
Steevast de 1e keus voor arty in zowat elk potje.
Ergens trouwens wel jammer dat ik niet in GoT zit. Jullie zijn toch wat talrijker en actiever dan m'n huidige clan.
Maarja, ben met ze meegegaan naar WoT vanuit Navy field...
Die schoot dan wel erg slecht/schoot vanaf een slechte positie of had nog niet het beste gun. Met de Maus gun heb je een ferdi in 3x neer namelijkZenTex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:00:
Zelfs hun VK 4502 dingde 4 keer op rij voordat hij op HE overschakelde.)
PzIV met top gun moet beter kunnen, de 3601 sowiesoSOEFuture schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:26:
[...]
8 schoten.. Dat is normaal voor de Germans(tier 6 en verder naar beneden)
Zodra de tracers weer aan staan zal het weer beter worden. Dan kan er weer arty gecountered worden en als je in platoon speelt met een dan weet je dat je goed zitredwing schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:41:
[...]
In sommige maps zorgen ze er daarnaast voor dat iedereen gaat campen (Campinova....) terwijl het spel juist leuk is om de duels. Als ik graag stil in een hoekje zat ging ik geen spelletjes spelen
Dan noem je ook echt een sniper tank dus geen wornder dat die makkelijk door je heen komen. Met mijn Tiger heb ik al meerdere malen IS-4s neergeschoten, weliswaar van afstand maar toch leuk om te zien dat ik er een goede 10-20% vanaf kan schieten.patrickos85 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:43:
Man, Laat de M103 maar komen. Mijn laatste potje gisteren was met de T34. Werd geraped door 3 tigers die allen tegen mijn voorkant knalde en niets bounced. Erg triest...
Met een tier 9 geen credits verdienen? Als ik verlies met de 4502 speel ik vaak nog quitte met een redelijke win zo'n 15-20k winst. Met de Maus is het wel wat anders maar ook nu ik hem onder de knie begin te krijgen (lees: weet hoe ik hem in publics moet inzetten) dan kan ik ook daarmee normaal quitte spelen of winst makenSanch schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:52:
[...]
Wacht maar tot je bij een tier 9 bent dan smeek je om een tank die wel credits binnen haalt
Zoijar schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:23:
[...]
Hier, of door wargaming? Zie niet hoe ze dat kunnen verbieden of wat het bezwaar is.
Ja dat is waar inderdaad.Met premium maakt iedere tank idd gemiddeld winst. Zonder premium wordt het erg lastig...
Je kan hem altijd terugkopen en de 3601 in de verkoop gooien.Quantor schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:14:
Ik heb er juist spijt van dat ik de Tiger heb verkocht en de VK3601 gehouden heb.
De 3601 zonder twijfel, op dit moment nog geclassificeerd als medium maar terecht dat het een heavy wordt.Vivaladen schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:50:
zooo nou ik heb ook weer wat, net mn Ferdi helemaal geuprade en klaar voor de farm naar de jagdtiger!
maarja kreeg het wilde idee dat ik ook een Tiger1 in mn garage wil hebben gewoon voor de heb en het historische gebeuren erachter dus gisteren een PZ3 gescoord en inmiddels ook al de pz4 geunlocked ga hierna farmen om die vk3601 ipv de vk3001 want heb dan toch liever wat meer vuurkracht en armor dan snelheid en mobiliteit...wat zijn jullie ervaringen met die 2?
Veel spelen en je komt ook in hoge tiers, hoeveel idioten er wel niet in IS-4's rijden is echt ongelooflijk!Hydra schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:
Aaargh! Op mines, omsingeld door 3 heavies en een TD, achter me 2 heavies die NIKS doen! Later een gespectate. Die bewees dat een T-32 hebben geen garantie is voor enigzins weten wat je doet.
Het komt volgens mij juist doordat men de USSR als de beste ziet terwijl ze gewoon goede allrounders zijn. De mensen denken een easy tank te krijgen maar en dat ze daarmee goed kunnen spelen maar in feite heb je ook skill en ervaring nodig en dat heeft lang niet iedereenZenTex schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:37:
Het valt wel op dat het juist de IS spelers zijn die domme dingen doen.
Volgens mij zitten ze voor hun gevoel in een KV-3 en denken dat ze onverwoestbaar zijn.
Alleen IS rijders vinden het niet nodig om bij een duel je hun voorkant toe te keren.
Ja precies, echter moet je nu wel wat meer uitkijken dan eerst. Volgens mij hebben ze de matchmaking voor de 3601 aangepast en kom je in veel meer hoge tier battles maar desondanks kun je er toch goed mee uit de voeten kunnenVivaladen schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 06:08:
[...]
Ok Dankjewel Psycho!moet vanmiddag nog eventjes die gun in de PZ4 tree unlocken en dan kan ik voor de 3601 gaan! hoorde dat je hem net een beetje als een Tiger al moet gaan spelen? (sniper)
Ja sommige gasten snappen het niet helemaalhopiconjo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:08:
Gister met Coyote en Psycho een pot gespeeld waar mijn broek van afzakte. Coyote en Psycho in hun Maus en ik in mijn Object704. We hadden totaal 3 Maus; terwijl Coyote en Psycho in aanval gaan wat doet de 3e Maus................Achter een rots blijven campen!!!
Dat kan ik wel maken ja, het is sowieso weer tijd voor een pollJoindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:19:
@psychoclown, Is er trouwens een mogelijkheid om in de TS een poll te zetten, "hebje al ooit gold gebruikt, of gebruikje het nog steeds?" premium is één ding, maar gold kan je nog voor andere dingen gebruiken ook.
Bang voor de arty zul je bedoelenHydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:50:
[...]
Valt me wel op dat in de hogere tiers het campen steeds erger wordt. Mensen zijn kennelijk bang voor die repair costs ofzo.
Vanuit je ooghoek moet je dat toch kunnen zien, je hoeft er zelf geen berekeningen aan uit te voeren dus meer dan een blik werpen is overbodigRutger Mulder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:39:
Oh die twee lijntjes. Die gebruik ik nooit, zeer onhandig imo. Je kan moeilijk telkens onder in je scherm gaan kijken als je druk een target aan het tracken bent. Ik zet de tank liever op park stand en als ik niet verder op zij kan draai ik handmatig wel bij en park weer.
In de TS staan de huidige en nieuwe tank treesJoindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:08:
Met regelmaat passeert hier eens een opmerking over wat allemaal op til staat om te veranderen in de trees. Heeft er iemand een linkie waar die opstaan? Want ik merk dat de "nieuwe tree" bij Duitsland niet volledig correct is. (of ik kijk scheef) van de Pz38NA kan je namelijk niet naar de Pz IV maar wel naar de Pz III/IV, denk dat deze beiden gewoon gewisseld staan. Best verwarrend dat de trees in game en hier gespiegeld staan
Grote kans van wel inderdaad maar daarover is nog niks bekendrgras schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:56:
Ah,ok. Dan kies ik er voor om via de PZIV en 3001H naar de panther te gaan.
Daarnaast neem ik aan dat de KV's dan in patch 6.7 aangepast worden.
Ja ik wist niet dat Joindry belgisch was vandaarrapture schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:11:
[...]
Is een Nederlandse betaalmethode.
Ik had voor de betaalmethode van mijn bank gekozen en WoT ondersteunt gewoon de Belgische banken. Dat kan je van andere uitgevers/game-makers niet zeggen.
Ja ging echt heel erg lekker, 6 potjes gedaan waarvan 1 verloren en dat was ook nog close ook noghexta schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:06:
Top avond gehad met Company.
Ging perfect, tegen sterkere vijanden (qua tanks) prachtige taktische overwinningen behaald.
Echt super!
- Added a standard tech branch for USA Tank Destroyers: T18, T82, T40, M10 Wolverine, M36 Slagger, T25 AT, T28, T95.
- Changed M26 Pershing to M46 Patton on USA Medium Tanks Tier 9. The T23 is replaced by М26 Pershing on tier 8. T23 is temporarily removed from the game.
- Added premium vehicles: USA M22 Locust, USSR T-127.
- Added new maps: "Redshire" and "Arctic Region".
- Visually redesigned maps: "Karelia" and "Erlenberg".
- Fixed some jam-up and impassability issues on most maps
- Fixes for damage and destruction models of some game objects
- Fixes in some vehicle models
- Increased profitability of the M12 SPG to the analogous SPGs level of other nations.
- Increased depression angle for guns: T1 hvy, M6, T32, T34.
- Decreased the KV-220 tier.
- 10% increase in profitability for the M6A2E1
- Fixed damage models of the T1 hvy, M6 and M6A2E1.
- Fixed the start battle timer lag issue.
- Fixed disappearing tracers and shot effects during loading models of enemy vehicles.
- Fixed shell penetration traces on the environment objects.
- Fixed the description for the Orlik's Medal.
- Fixed an occasional crash on minimizing the client.
- Fixed display of a user who is banned from voice chat on the map load screen. - Fixed the display of input devices list in the voice chat settings.
- Added a notification in the Garage on the credits total charged for a team kill or damage.
- Fixed the display of the "ready for battle" status with incomplete ammunition.
- Restored voice notification on observation device damage.
- Fixed some unclickable areas on the minimap on resizing the game window.
- Fixed blank lines in graphics settings for specific configurations.
- Fixed graphics settings reset to custom settings on changing general graphics presets.
- Fixed some vehicle's descriptions.
- Fixed incorrect selection of the "weakest" tanker during accelerated training.
- Fixed an issue where users were unable to leave a clan.
- Introduced an additional battle tier for vehicles of tier 1.
- Fixed the display of the elite vehicle icon which was available only on Garage refresh.
- Added tank sale restriction: only 5 vehicles can be sold within 24 hours.
- Fixed inconsistencies in volume levels checked in settings.
[Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2011 10:25]
Ja helaas geen stedelijke maps (volgende patch ook niet) maar meer variatie is altijd goed.Quantor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:14:
Gunstig is dat er 2 nieuwe maps bijkomen, meer variatie is goed vind ik.
Ben benieuwd! Dit keer zijn ze trouwens een binnen de gestelde tijd klaar wat ook wel eens leuk isSanch schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:27:
Zo eens kijken hoe de Tier 6 USA TD is
En nieuwe Erlenberg is VET!
Het is dan wel een minder grote patch in vergelijking met bijv. v0.6.4 maar ze hebben deze keer ook minder tijd gerekendJoindry schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:37:
[...]
Hebben ze dan harder gewerkt of gewoon meer tijd gerekend...
Gewoon op de frontpage, Battle of Kursk als ik het mij goed herinnerredwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:24:
[...]
Waar staat dat eigenlijk aangekondigt, ik kan er zo nog niets van vinden.
De Löwe is redelijk on par met een KT maar je moet die tanks wel even onder de knie krijgen.rimpeldinky schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:35:
[...]
ik heb gisteren de lowe gekocht en het is idd een echte arti-magneet. maar ik ben er toch wel fan van
Gisteren een battle gehad, 2 tigers naast me die steets pop-shots deden over het richeltje, enige wat ik kon doen was er net overheen mikken en wachten tot er iets van de tegenstander echt *over* de rand stak (en dan dus met HE de-tracken zodat de tigers hem afmaakten)
Welkom tot de hoge tiersmaar ook een paar battles waarin ik gewoon niets kon uitrichten omdat ik nog onderweg was naar een huisje toen ik gespot werd en dus td en artivoer was
Vind je het gek, veel mensen hebben lage tiers naast zo'n Löwe en hebben er of nog geen ervaring mee of zijn niet gewend aan hogere tier battles. Iemand kan best stukken tree overslaan met free exp maar ze moeten niet verwachten de tank meteen onder controle te hebben. KT spelers doen het over het algemeen beter dan Löwe spelers omdat ze gegroeid zijn binnen een treeZoijar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:36:
[...]
Lowe is bij mij totaal geen priority target. Als ik ergens anders op kan schieten doe ik het meestal. Alleen staan die Lowes zo vaak helemaal ongedekt. Het is best een goede tank, alleen wordt er zo slecht mee gespeeld...
Het was geen aanval, louter een observatieve meningJoindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:56:
[...]
Ik voel me aangesproken![]()
Maar ik ga wel niet beweren dat ik het spel onder de knie heb, ik speel enkel met de Loewe voor cash![]()
Het is best aanpassen iedere keer overschakelen tussen mijn Pz38NA en de Loewe :
Even de credits bij elkaar bikkelen en dan voorzichtig zoveel 5x als mogelijk binnen trekken met de T34redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:57:
[...]
Maar wel handig alleen jammer dat ik net al bij mijn T34 ben aanbeland die ik nog niet kan betalen. Ach ja, voor de medium lijn is het iig zeer handig, daar kan ik nog wel wat extra punten gebruiken.
Gisteren met Ventrigo de maps bekeken, Arctic region was ik in een battle al tegenkomen maar ik vind het niet zoveel voorstellen. Karelia lijkt op het eerste gezicht een stuk verbeterd en mooier gemaakt evenals Erlenberg. Vooral in die laatste ga ik nu veel meer plezier beleven denk ik. Reshire ziet er leuk uit maar heeft een paar sneaky plekjes zegskoozie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:03:
gisteren mijn eerste potje van de dag op Redshire ik rijd naar de enkele brug om ze op te wachten. kom je voor de verrassing te staan dat ze door de rivier kunnen rijden.... dus ben gewaarschuwed!
De gun heeft daarentegen meer penetration dan de top gun van de KT wat ik wel jammer vindHydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
[...]
KT is toch de tier 8 Tiger II? De premium tanks zijn iets beter dan stock tier 8s maar minder goed dan volledig geupgrade. De geupgrade Tiger II turret heeft 185/80/80 armor terwijl de Lowe turret 120/80/80 heeft. Nogal een verschil.
Het is geen simulatie.Anoniem: 86697 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
Nogmaals ik vindt dit een leuk spel maar..........
Mja, je hebt ook weinig cover en de basissen zijn heel erg open.Joindry schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:21:
[...]
Artic region voelt me zo echt aan als een schaar-steen-blad map. Als je achter een hoekje uitkomt hebje of een mooie kans iemand in zijn zij te schieten, of je rijdt recht in iemand anders zijn gezichtsveld. Het zegt me ook niet veel.
Haha geniale omschrijvingEn geen zorgen ik voelde me niet persoonlijk aangevallen, maar het is wel zo dat ik één van die personen ben
Eigenlijk zijn wij kanonnenvlees in die higher tier battles. Maar we worden er goed voor betaald
Wat lagere tier tankjes die je niet echt veel meer speelt of overbodig raken om exp mee te farmen (om te kunnen converten)?redwing schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:25:
[...]
Ik denk dat ik vanavond gewoon mijn T32 verkoop, dan ben ik er al bijna (heb nu 1.5mil). Die 5x is nl wel heel fijn om snel het nieuwe kannon er op te krijgen. Dat scheelt weer wat grinden
Alleen je turret boven een bultje uit laten komen en je hull verscholen houdenHydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:52:
Wat wordt precies bedoeld met hull down trouwens?
Als jij een week meerdere keren koopt dan wordt dat bij elkaar opgeteld maar een maand premium is dan alsnog veeeeeel goedkoperMelodic Metal schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:04:
1 Week of kan het ook langer? zeg maar meerdere weken.
Vanaf maandag 2 weekjes vakantie, dus mooie tijd om die KV is volledig te upgraden + USA TD.
Alleen het verkopen ervan lijkt mij illegaal maar dat iemand anders op jou inlogt met toestemming lijkt mij toch geen probleemhopiconjo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:26:
Wat ik me afvraag of het "legaal" is dat iemand anders op mijn account kan spelen. Vakantie komt eraan en ben dan een maand weg en wil iemand op mijn account laten spelen om wat credits en xp bij elkaar te sprokkelen. Overigens speelt deze persoon zelf ook WOT op zijn eigen account
Goed bezig! Nu maar snel die Jagdtiger fixen heFikkieHo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:44:
Zo, eindelijk vakantie, dus mooi een maand premium gekocht om even door wat tanks te racen
Zeikkant of zeikant?Hydra schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:20:
[...]
Je wil sowieso niet weten hoeveel mensen in IS-3 en 4 tanks gewoon met hun zeikant naar je toe gaan staan. Bizar dat, alsof ze getracked willen worden.
Graag gedaan, heb er zelf ook veel plezier aan beleefd,. Vooral met de top gun kun je er leuke potjes mee krijgenVivaladen schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:14:
[...]
Daarnaast nog ff bedankt Psycho! VK3601 bevalt prima, goede balans tussen speed,accuracy en manouvre!
nu nog ff mn gunnetje en turret opwaarderen en dan kan ik voor de Tiger1 sparen voordat ik weer verder ga met de Jagdtiger farm
[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2011 18:20]
5 in totaal? Dat valt nog mee, 6-7 aan beide zijden is pas leukHydra schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:25:
[...]
Zal best. Ik heb daarna een potje Arty gespeeld om af te koelen en ik snap niet dat sommige spelers daar ZO slecht in kunnen zijn. Hoe moeilijk is het om een stilstaande heavy aan gort te schieten... Ik vind de huidige incarnatie van hoe Arty werkt echt niks, het is veel te simpel. Games met 3 Arty erin zijn al ruk, had er net een met 5
Inmiddels al werkend gekregen?Naluh! schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:39:
Net geïnstalleerd, maar zodra de match begint worden alle andere tanks ineens onzichtbaar. Bekende bug? Eventuele workarounds? Vidkaart drivers zijn up to date.
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details