Ja, en met de KV-1 / KV-2 split ga je er minder van zien waarschijnlijk (omdat het een 'dead end' in de tree wordt). Het grappige aan die ROF is dat mensen er erg weinig gebruik van maken je daarop te pakken. Ze zijn gewoon doodsbang voor dat ding. De turret rotation speed is ook ongeveer nul dus een snelle medium zou cirkeltjes moeten kunnen draaien om dat ding. Out in the open is 'ie enorm kwetsbaar, ik sta altijd minstens met een zijkant tegen een muur of rots aan zodat ze eigenlijk altijd van voren moeten komen.
Minpuntje van de DERP-gun: teamgenoten die net op het moment dat je schiet voor je langs rijden. DERP: -1

Met die 152 kun je enorm hard uithalen, maar tegen 2 snellere tanks ben je de klos als ze 2 hersencellen hebben. Helaas is dat niet altijd zo.
Zo zat ik ooit in een potje waarbij de tegenstander geraped werd. Als laatste over: een derpKV. (ik was al dood).
En wat doen de teammates: 1 voor 1 op die KV af. In chat werd iedereen gek, maar de overgebleven spelers hadden daar geen boodschap aan.
KV won de match met 9 of 10 kills... om gek van te worden (Was in CBT trouwens.)
Haha, sukkels. Ja, ik snap dat ook niet. In dat 2e potje gebeurde dat ook zo ongeveer. Daar wou duidelijk niemand als eerste dus ze bleven maar wachten. Naar achter konden ze niet vanwege onze Arty, naar voren wouden ze niet omdat ik daar stond. Dus af en toe peeka-boo-DERP om het hoekje. En in plaats van dat ze dan na dat schot meteen aanvallen gaan ze heel voorzichtig om het hoekje kijken (terwijl ik zelf weer naar achter rijd). 25 seconden later: DERP!
Ik blijf van mening dat de gun bizar sterk is (900 damage is in die games meer dan de meeste heavies als HP hebben), misschien wel te sterk, maar de reden dat de KV het zo goed doet is vooral omdat mensen niet snappen wat je wel en niet moet doen. Hem de tijd geven te reloaden is een nono in ieder geval. In je medium recht van voren om een hoekje komen is ook DERP...exit.
Gister ook toch maar de loewe gehaald. Een matig potje, 107K creds. KASSA!
Buiten dat is de matchmaker buitengewoon vriendelijk voor de loewe. Heb in matches niets hoger gezien dan een IS-3, ben zelfs meestal top dog.
Yup, opvallend. Ik geloof zo dat dat opzettelijk is, ze willen de premium tanks 'leuk' maken zodat meer mensen ze gaan spelen.
Jeebeekje schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:25:
Of gisteren op die map met de spoorlijn links en die weg met bosjes aan weerszijden rechts, ik sta in die bosjes, het hele team wordt gesloopt voordat ik überhaupt in positie ben (slowpoke KV).
Ik weet nog vier tegenstanders te slopen. Als ik dood ga hebben we nog 3 tanks over, waarvan er twee staan te cappen bij de tegenstander. Wat doet één van die eikels nou, rijdt ie weg om net buiten de cirkel te gaan schuilen in een bosje (hij was al gespot en werd onder vuur genomen). Als ie nou gewoon blijft rondjes draaien
Gelukkig bleef de andere tank wel staan en wonnen we nog.
Ugh, ja. Dat cappen. Wij hebben 2 tanks (ik en een andere heavy) en een Arty. De tegenstander heeft 2 tanks. Wij staan in hun cirkel, zij in de onze. Beide timers lopen op. Wat doet die heavy; bedenkt dan maar dat hij naar de ANDERE cirkel gaat rijden

Een lucky shot van de Arty kickte hun timer flink terug maar we verloren dus omdat ik de enige in de cirkel was (Arty was niet in de buurt, die had terecht besloten dat z'n prio het bestoken van onze cirkel moest zijn).
[
Voor 20% gewijzigd door
Hydra op 29-06-2011 11:45
]