[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:00:
en XP hoeveel verdien je er daar mee? 24km/h is inderdaad geen snelheidsmonster. Maar intussen kan ik wat chips eten :P
Ja, je komt er wel hoor, maar sowieso is het het beste om iets meer van achter te gaan snipen.
alle shots dingen daarentegen is net iets irritanter. Denk toch dattik em gewoon ga kopen. Nu moet ik een avond spelen voor 80k, en dan ist al een goede avond geweest :(
Oh, het is zeker niet zo dat alle shots dingen hoor! Ik heb ook wel eens een KV in z'n toiletblok geoneshot. Alleen tegen tier 8,9 en 10 tanks moet je gewoon zorgen dat je let op waar je 'em raakt. Vanaf de zijkant dingen ze haast nooit.

En ja, dat inkomen is super.Als ik 40k binnen haal in een pot was het geen erg goeie voor mij. XP komt ook snel binnen, 400XP is gewoon een slechte pot voor mij.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nieuw poll
Heb je ooit gold gebruikt en/of gebruik je het nog steeds?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372908&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Vorige poll
Wat is de beste light scout?
Pz38NA
PzKpfw II Luchs
PzKpfw III Ausf. A
VK 1602 Leopard
BT-7
A-20
M3 Stuart
M5 Stuart
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372688&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De poll is ook weer terug te vinden in de TS!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:35:
Ja sommige gasten snappen het niet helemaal ;)
Dat is ook de reden dat ik nu maar op base afwacht wat de rest doet in plaats van zelf het voortouw te nemen.
Dat doe ik zelf meestal ook, al is het alleen al om maar te zien waar de spelers naartoe gaan. Zelf het voortouw nemen leidt er meestal toe dat de rest achter mij gekampeerd staat. Ik word af en toe wel redelijk gek van het gecamp. Je hebt soms potjes, vooral Sand River waar beide partijen maar een beetje af gaan wachten tot mensen door het midden gaan komen. En als je dan risico neemt en naar beneden crost om dekking te zoeken aan de andere kant, dan nog voert de rest geen zak uit en kijkt maar toe. Gister nog een pot waar een heavy en een medium een charge uitvoerde, ik erachteraan (tuf tuf tuf). Stonden we daar, mooi niet dat iemand terwijl de tegenstander afgeleidt was (ze waren continue bezig te proberen ons te raken) even vanaf de andere kant ze gaat flanken ofzo.

Valt me wel op dat in de hogere tiers het campen steeds erger wordt. Mensen zijn kennelijk bang voor die repair costs ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:50:
[...]

Valt me wel op dat in de hogere tiers het campen steeds erger wordt. Mensen zijn kennelijk bang voor die repair costs ofzo.
Bang voor de arty zul je bedoelen :+
Maar het is soms wel stom inderdaad, een beetje campen is prima en soms ook nodig of het beste wat je kunt doen maar soms gaat het ook nergens over.

Gisteren met Coyote de zoveelste keer Malinovka in onze Maussen en iedereen bleef op base.. zijn wij maar naar de hill gegaan. Eindelijk boven en we zagen niemand, toen naar beneden gerolled. Wel wat kunnen killen en spotten maar de arty van het andere team was gefocused en ik kon het, nadat Coyotee flink pak slaag had gekregen en ik voorop ging rijden, nog geen 5 seconden uithouden want 3 arty (tier 6+7+8) en 2 andere (waarschijnlijk tier 9) tanks landen achtereenvolgens flinke hits. Het meest stomme was nog wel een vieze Panther 2 die nog op base stond te campen.. die heeft het niet begrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:50:
Meer bang voor 3 of 4 tier 7/8 mofo overpowered arty. Geen zin om geinstagibbed of zo goed als te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Is de engine upgrade bij de IS3 het waard? Vind 26k xp voor 50hp best veel namelijk.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:06:
Meer bang voor 3 of 4 tier 7/8 mofo overpowered arty. Geen zin om geinstagibbed of zo goed als te worden.
Ja, idd. Ik ben altijd blij als ik zie dat er maar 1 of 2 zijn. Had gister nog een potje met 5 erin. Was snel voorbij gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:59

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:44:
[...]

Ja, je komt er wel hoor, maar sowieso is het het beste om iets meer van achter te gaan snipen.

[...]

Oh, het is zeker niet zo dat alle shots dingen hoor! Ik heb ook wel eens een KV in z'n toiletblok geoneshot. Alleen tegen tier 8,9 en 10 tanks moet je gewoon zorgen dat je let op waar je 'em raakt. Vanaf de zijkant dingen ze haast nooit.

En ja, dat inkomen is super.Als ik 40k binnen haal in een pot was het geen erg goeie voor mij. XP komt ook snel binnen, 400XP is gewoon een slechte pot voor mij.
Over dat dingen ik had het specifiek om mezelf :P
Deze avond gaan we voor Loewe en één maand premium. Dan een maand spelen voor Xp als bezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:59
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:39:
Kan iemand me trouwens zeggen hoeveel silver de hetzer me gaat kosten?
Dat kun je altijd in de store vinden. Als je unresearched vehicles aanzet krijg je alle tanks die er te koop zijn en daar staat dus ook de hetzer tussen (makkelijkste is om iig het type tank goed te zetten anders is de lijst wel erg lang)
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:19:
Dom vraagje trouwens, als een HE niet penetrate, doet hij da nog damage in HP? Dat je modules kunt vernietigen weet ik, maar blijven de turret lamschieten heeft ook geen nut als de HP van de ander toch niet omlaag gaan :P
HE doet meestal ook damage als ie niet penetreert. Dat is vaak ook de belangrijkste reden om HE te gaan gebruiken, als je AP er niet meer doorheen komt kun je met HE nog wel schade doen. Zo heb ik vanmorgen nog een object 704 met mijn T32 van voren en van afstand neergehaald :)
Het andere voordeel van HE is dat het ook op afstand goed werkt. De penetratie van AP neemt af met de afstand waardoor je op afstand veel moeilijker een tank beschadigt, HE heeft dat probleem niet en doet op afstand net zo goed damage.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:44:
Over dat dingen ik had het specifiek om mezelf :P
Deze avond gaan we voor Loewe en één maand premium. Dan een maand spelen voor Xp als bezeten :P
Houd er ook rekening mee dat xp omzetten naar free xp 1 gold per 25 xp kost.
niet dat je daalijk precies uitkomt met het gold voor een lowe+1maand premium en dat je dan niets meer hebt..

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:47:
[...]

Houd er ook rekening mee dat xp omzetten naar free xp 1 gold per 25 xp kost.
niet dat je daalijk precies uitkomt met het gold voor een lowe+1maand premium en dat je dan niets meer hebt..
Daar had ik al aan gedacht :) maar toch dank ervoor. Ik vind trouwens 25/1 verhouding niet weinig!!!
Denkd at ik direct 50euro ga kopen. Kan ik nog eens gek doen met wat slots vr tanks of een goldcrew ofzo :P

@redwing, bedankt!! goede tip over de prijs. en de HE uitleg. Momenteel schiet ik met HE op KV's en die doe ik nooit damage, maar echt nooit. Het is dus vluchten als ik er één zie, best zielig. (telt ook voor T1 en Pz34)

en Dank @psychoclown voor de poll, het lijkt me redelijk duidelijk dat microtransacties populair zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gister met m'n KV 55% van een Loewe afgeschoten, ook HE :P
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:58:
Daar had ik al aan gedacht :) maar toch dank ervoor. Ik vind trouwens 25/1 verhouding niet weinig!!!
Denkd at ik direct 50euro ga kopen. Kan ik nog eens gek doen met wat slots vr tanks of een goldcrew ofzo :P
Ik koop silver crews. Kost je 100k maar die heb je zo met je Loewe. XP conversie kost idd aardig wat gold. maar ik heb alle componenten van m'n KV dus met m'n Loewe en de XP conversie bijelkaar gespaard.
@redwing, bedankt!! goede tip over de prijs. en de HE uitleg. Momenteel schiet ik met HE op KV's en die doe ik nooit damage, maar echt nooit. Het is dus vluchten als ik er één zie, best zielig. (telt ook voor T1 en Pz34)
Welke tank zit je nu in dan?

[ Voor 87% gewijzigd door Hydra op 29-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 06:05

ZenTex

Doet maar wat.

Met de 152mm en HE 55% health afgeDERPT zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:59:
Met de 152mm en HE 55% health afgeDERPT zeker.
Yup! Ik vind die gun ronduit overpowered. Het is niet alsof 'ie enorm slecht op afstand is ofzo, 200m is geen enkel probleem. Helemaal als je in een rondje zit waarin je 'top dog' bent is er niets dat je niet oneshot als je het raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 10:08
Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Yup! Ik vind die gun ronduit overpowered. Het is niet alsof 'ie enorm slecht op afstand is ofzo, 200m is geen enkel probleem. Helemaal als je in een rondje zit waarin je 'top dog' bent is er niets dat je niet oneshot als je het raakt.
Daarna hoef je alleen maar een half uur te wachten totdat de gun is herladen, maargoed. Het is wel hele dikke fun ja _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die rof van 3.5 schoten maakt het weer goed.
Ik vindt het principe juist geslaagd, een tank met 2 verschillende speelstijlen.

Met die 152 kun je enorm hard uithalen, maar tegen 2 snellere tanks ben je de klos als ze 2 hersencellen hebben. Helaas is dat niet altijd zo.
Zo zat ik ooit in een potje waarbij de tegenstander geraped werd. Als laatste over: een derpKV. (ik was al dood).
En wat doen de teammates: 1 voor 1 op die KV af. In chat werd iedereen gek, maar de overgebleven spelers hadden daar geen boodschap aan.
KV won de match met 9 of 10 kills... om gek van te worden (Was in CBT trouwens.)

Gister ook toch maar de loewe gehaald. Een matig potje, 107K creds. KASSA!
Buiten dat is de matchmaker buitengewoon vriendelijk voor de loewe. Heb in matches niets hoger gezien dan een IS-3, ben zelfs meestal top dog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 10:08
ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:17:
Ik vindt het principe juist geslaagd, een tank met 2 verschillende speelstijlen.

Met die 152 kun je enorm hard uithalen, maar tegen 2 snellere tanks ben je de klos als ze 2 hersencellen hebben. Helaas is dat niet altijd zo.
Zo zat ik ooit in een potje waarbij de tegenstander geraped werd. Als laatste over: een derpKV. (ik was al dood).
En wat doen de teammates: 1 voor 1 op die KV af. In chat werd iedereen gek, maar de overgebleven spelers hadden daar geen boodschap aan.
KV won de match met 9 of 10 kills... om gek van te worden (Was in CBT trouwens.)

Buiten dat is de matchmaker buitengewoon vriendelijk voor de loewe. Heb in matches niets hoger gezien dan een IS-3, ben zelfs meestal top dog.
Ja mooi is dat. Net als wanneer er 1 arty over is bij de vijand, wat doen die sukkels, één voor één proberen hem te mollen... Rush hem dan massaal...

Of gisteren op die map met de spoorlijn links en die weg met bosjes aan weerszijden rechts, ik sta in die bosjes, het hele team wordt gesloopt voordat ik überhaupt in positie ben (slowpoke KV).
Ik weet nog vier tegenstanders te slopen. Als ik dood ga hebben we nog 3 tanks over, waarvan er twee staan te cappen bij de tegenstander. Wat doet één van die eikels nou, rijdt ie weg om net buiten de cirkel te gaan schuilen in een bosje (hij was al gespot en werd onder vuur genomen). Als ie nou gewoon blijft rondjes draaien :(
Gelukkig bleef de andere tank wel staan en wonnen we nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:17:
Ja, en met de KV-1 / KV-2 split ga je er minder van zien waarschijnlijk (omdat het een 'dead end' in de tree wordt). Het grappige aan die ROF is dat mensen er erg weinig gebruik van maken je daarop te pakken. Ze zijn gewoon doodsbang voor dat ding. De turret rotation speed is ook ongeveer nul dus een snelle medium zou cirkeltjes moeten kunnen draaien om dat ding. Out in the open is 'ie enorm kwetsbaar, ik sta altijd minstens met een zijkant tegen een muur of rots aan zodat ze eigenlijk altijd van voren moeten komen.

Minpuntje van de DERP-gun: teamgenoten die net op het moment dat je schiet voor je langs rijden. DERP: -1 :(
Haha, sukkels. Ja, ik snap dat ook niet. In dat 2e potje gebeurde dat ook zo ongeveer. Daar wou duidelijk niemand als eerste dus ze bleven maar wachten. Naar achter konden ze niet vanwege onze Arty, naar voren wouden ze niet omdat ik daar stond. Dus af en toe peeka-boo-DERP om het hoekje. En in plaats van dat ze dan na dat schot meteen aanvallen gaan ze heel voorzichtig om het hoekje kijken (terwijl ik zelf weer naar achter rijd). 25 seconden later: DERP!

Ik blijf van mening dat de gun bizar sterk is (900 damage is in die games meer dan de meeste heavies als HP hebben), misschien wel te sterk, maar de reden dat de KV het zo goed doet is vooral omdat mensen niet snappen wat je wel en niet moet doen. Hem de tijd geven te reloaden is een nono in ieder geval. In je medium recht van voren om een hoekje komen is ook DERP...exit.
Yup, opvallend. Ik geloof zo dat dat opzettelijk is, ze willen de premium tanks 'leuk' maken zodat meer mensen ze gaan spelen.
Jeebeekje schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:25:
Of gisteren op die map met de spoorlijn links en die weg met bosjes aan weerszijden rechts, ik sta in die bosjes, het hele team wordt gesloopt voordat ik überhaupt in positie ben (slowpoke KV).
Ik weet nog vier tegenstanders te slopen. Als ik dood ga hebben we nog 3 tanks over, waarvan er twee staan te cappen bij de tegenstander. Wat doet één van die eikels nou, rijdt ie weg om net buiten de cirkel te gaan schuilen in een bosje (hij was al gespot en werd onder vuur genomen). Als ie nou gewoon blijft rondjes draaien :(
Gelukkig bleef de andere tank wel staan en wonnen we nog.
Ugh, ja. Dat cappen. Wij hebben 2 tanks (ik en een andere heavy) en een Arty. De tegenstander heeft 2 tanks. Wij staan in hun cirkel, zij in de onze. Beide timers lopen op. Wat doet die heavy; bedenkt dan maar dat hij naar de ANDERE cirkel gaat rijden 8)7 Een lucky shot van de Arty kickte hun timer flink terug maar we verloren dus omdat ik de enige in de cirkel was (Arty was niet in de buurt, die had terecht besloten dat z'n prio het bestoken van onze cirkel moest zijn).

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 29-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:58:
Gister met m'n KV 55% van een Loewe afgeschoten, ook HE :P

[...]

Ik koop silver crews. Kost je 100k maar die heb je zo met je Loewe. XP conversie kost idd aardig wat gold. maar ik heb alle componenten van m'n KV dus met m'n Loewe en de XP conversie bijelkaar gespaard.

[...]

Welke tank zit je nu in dan?
Pz38 (elite) en net de 38NA vrijgespeeld (maar ik ben nog silver aan het sparen), maar ik verwacht geen wonderen qua verbetering.

at the risk of sounding like the noob i am, wat is DERP?

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Niets noobigs aan. Derps is een beetje jargon geworden voor de 152mm gun op de KV.
Die term is gecoined door spelers in beta en is onmiddelijk overgenomen door de rest van de spelers.
(ik geloof dat het de post was van de DERP-squad post in beta)

Die 152mm doet enorme dmg met HE, schiet met een RoF van 3.5 schoten per minuut. Dat ding ziet er enorm lomp uit op die koffiepot op de toch al lompe KV. Als íe schiet dan denk je ook echt "DERP!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Pz38 (elite) en net de 38NA vrijgespeeld (maar ik ben nog silver aan het sparen), maar ik verwacht geen wonderen qua verbetering.

Ik vond die 38NA een drama, helemaal vanwege de matchmaking. Als scout aardig, maar de Leo is daar een stuk beter in. Wat free xp gebruikt om zo snel mogelijk de PZIII/IV te unlocken. Die is trouwens best leuk, ideale scout killer en je kunt er andere tanks behoorlijk mee lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Niets noobigs aan. Derps is een beetje jargon geworden voor de 152mm gun op de KV.
Die term is gecoined door spelers in beta en is onmiddelijk overgenomen door de rest van de spelers.

Die 152mm doet enorme dmg met HE, schiet met een RoF van 3.5 schoten per minuut. Dat ding ziet er enorm lomp uit op die koffiepot op de toch al lompe KV. Als íe schiet dan denk je ook echt "DERP!".
Vooral leuk in een platoontje, ongeacht of de matchmaking een beetje ongunstig uitpakt. Tegelijkertijd focussen op 1 target en KABOOM (daarom vond ik de SU-152 met de 152mm ook erg leuk, die heeft notabene een nog snellere ROF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Ik vond die 38NA een drama, helemaal vanwege de matchmaking. Als scout aardig, maar de Leo is daar een stuk beter in. Wat free xp gebruikt om zo snel mogelijk de PZIII/IV te unlocken. Die is trouwens best leuk, ideale scout killer en je kunt er andere tanks behoorlijk mee lastig vallen.
Ik ben eerder van plan de hetzer kant uit te gaan (denkik). hebje ook een stuk minder XP voor nodig. mijn free Xp blijft momenteel steken op 880, dus veel gaat het mijn niet helpen :P
de Pz38 vind ik al een ramp naar matchmaking en het was al grinden naar XP. We zullen zien.

Ty@ zentex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb dus gekozen voor de M3 Lee (ipv T-28) en wat me gigantisch tegenvalt is dat je niet ziet hoever je gun naar links en naar rechts kunt zwaaien voordat je op je plek moet draaien (in tegenstelling tot TD en Arty). Zo toch wel al een paar kills misgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
Voggels schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:14:
Ik heb dus gekozen voor de M3 Lee (ipv T-28) en wat me gigantisch tegenvalt is dat je niet ziet hoever je gun naar links en naar rechts kunt zwaaien voordat je op je plek moet draaien (in tegenstelling tot TD en Arty). Zo toch wel al een paar kills misgelopen :(
Bij TD en arty zie je het ook niet hoor. Wat wel kan helpen is je tank op parking stand zetten met X, dan beweeg je je hull in elk geval niet per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:37
Kijk voor de grap de volgende keer eens linksonderen naar het plaatje van je tank. Zie je 2 heel shiny lijntjes staan.

Ohai Kyozu :)

[ Voor 7% gewijzigd door User op 29-06-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bij de TD zie je dat in ieder geval zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Rutger Mulder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:20:
[...]
Bij TD en arty zie je het ook niet hoor. Wat wel kan helpen is je tank op parking stand zetten met X, dan beweeg je je hull in elk geval niet per ongeluk.
User.tmp schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:23:
Kijk voor de grap de volgende keer eens linksonderen naar het plaatje van je tank. Zie je 2 heel shiny lijntjes staan.

Ohai Kyozu :)
psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:23:
Bij de TD zie je dat in ieder geval zeker wel :)
Ja, die shiny lijntjes bedoel ik. Wel zichtbaar bij de TD en Arties, niet bij de M3.
Bedankt voor de X tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:37
Voggels schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:29:
[...]

[...]

[...]

Ja, die shiny lijntjes bedoel ik. Wel zichtbaar bij de TD en Arties, niet bij de M3.
Bedankt voor de X tip!
Ik dacht dat de Lee die ook had?

In de Beta volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

User.tmp schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:32:
Ik dacht dat de Lee die ook had?

In de Beta volgens mij wel.
kan het niet zijn dat je je loop eerst tegen het einde van zijn bereik moet zetten voor je het ziet?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Oh die twee lijntjes. Die gebruik ik nooit, zeer onhandig imo. Je kan moeilijk telkens onder in je scherm gaan kijken als je druk een target aan het tracken bent. Ik zet de tank liever op park stand en als ik niet verder op zij kan draai ik handmatig wel bij en park weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Hydra schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:08:
[...]

107mm toch beter omdat hij allrounder is. Met je noobtube op maps zonder urban area presteer je vanwege range amper waar de 107mm een uitstekende sniper is maar tevens vanwege zijn tier in close combat heel goed meekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die lintjes zijn zeker wel handig, kun je namelijk aan zien wanneer je de tank moet gaan draaien en je aiming time weer opnieuw begint, zo weet je wanneer je een goed geaimed schot kunt losssen en wanneer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:54:

Ik 'hoor' het ook in m'n hoofd als ik met dat ding iemand raak. Idd, alles aan die tank, die gun en de damage is gewoon lomp.
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:57:
Vooral leuk in een platoontje, ongeacht of de matchmaking een beetje ongunstig uitpakt. Tegelijkertijd focussen op 1 target en KABOOM (daarom vond ik de SU-152 met de 152mm ook erg leuk, die heeft notabene een nog snellere ROF)
Mwa. Als je een paar mediums tegenover je hebt kun je beter elk een andere pakken. Die one-shot je waarschijnlijk.
Rutger Mulder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:39:
Oh die twee lijntjes. Die gebruik ik nooit, zeer onhandig imo. Je kan moeilijk telkens onder in je scherm gaan kijken als je druk een target aan het tracken bent. Ik zet de tank liever op park stand en als ik niet verder op zij kan draai ik handmatig wel bij en park weer.
Ah, nu snap ik eindelijk wat ze met die "hull lockdown" bedoelen :D
Kaap schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:44:
107mm toch beter omdat hij allrounder is. Met je noobtube op maps zonder urban area presteer je vanwege range amper waar de 107mm een uitstekende sniper is maar tevens vanwege zijn tier in close combat heel goed meekomt.
Ik vind dat dus heel erg meevallen. Tuurlijk is 'ie op lange afstanden niet bepaald nauwkeurig, maar op 200m is dat nog wel te doen. Als ik wil snipen doe ik dat wel in m'n Loewe, ik vind juist het troll gehalte van die 152mm zo grappig. Als je iets raakt is 't ook grondig kapot :) Ik heb de 107 nog niet, daar ben ik nog voor aan 't sparen dus ik zal 'em zeker een keer uitproberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 29-06-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Super handig als je arty speelt. Met die lange aim times wil je echt niet per ongeluk je hull draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Rutger Mulder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:39:
Vanuit je ooghoek moet je dat toch kunnen zien, je hoeft er zelf geen berekeningen aan uit te voeren dus meer dan een blik werpen is overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow wat heb ik toch ongelooflijke grafhekel aan die IS-4's. Die dingen bouncen zelfs HE 122mm shells. Met de IS-7 heb ik nog zoiets van a la, dat is tier X. Maar die IS-4's, dammit wat een I-WIN button machines zijn dat....

(sorry voor de rant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Met regelmaat passeert hier eens een opmerking over wat allemaal op til staat om te veranderen in de trees. Heeft er iemand een linkie waar die opstaan? Want ik merk dat de "nieuwe tree" bij Duitsland niet volledig correct is. (of ik kijk scheef) van de Pz38NA kan je namelijk niet naar de Pz IV maar wel naar de Pz III/IV, denk dat deze beiden gewoon gewisseld staan. Best verwarrend dat de trees in game en hier gespiegeld staan :S

[ Voor 1% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 13:09 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:03:
Ow wat heb ik toch ongelooflijke grafhekel aan die IS-4's. Die dingen bouncen zelfs HE 122mm shells. Met de IS-7 heb ik nog zoiets van a la, dat is tier X. Maar die IS-4's, dammit wat een I-WIN button machines zijn dat....

(sorry voor de rant)
Tot zover geen last van met de T34, Zolang ze mij maar niet raken is het prima :P

Btw, gisteren de vertical stabilizer op de T34 gezet, maar damn, ik hoef echt bijna niet meer te wachten tot mijn aim goed is! Echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:08:
Met regelmaat passeert hier eens een opmerking over wat allemaal op til staat om te veranderen in de trees. Heeft er iemand een linkie waar die opstaan? Want ik merk dat de "nieuwe tree" bij Duitsland niet volledig correct is. (of ik kijk scheef) van de Pz38NA kan je namelijk niet naar de Pz IV maar wel naar de Pz III/IV, denk dat deze beiden gewoon gewisseld staan. Best verwarrend dat de trees in game en hier gespiegeld staan :S
In de TS staan de huidige en nieuwe tank trees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:08:
Dit is waar het uiteindelijk naar toe gaat :

http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improved

Dit gebeurt echter in verschillende stappen welke wekelijks worden aangepast dus data wanneer precies wat gaat veranderen zijn er niet totdat er definitieve patch notes zijn (meestal een paar dagen voor de echte patch)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:13:
[...]

In de TS staan de huidige en nieuwe tank trees :)
ik bedoel dat de nieuwe niet klopt met de huidige online. Wil dit zeggen dat de huidige nog gaat wijzigen naar de nieuwe of dat de nieuwe niet meer zo nieuw is?

@rutger mulder, ah zo. Dan snel nog een en ander vrijspelen dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:24:
[...]

ik bedoel dat de nieuwe niet klopt met de huidige online. Wil dit zeggen dat de huidige nog gaat wijzigen naar de nieuwe of dat de nieuwe niet meer zo nieuw is?
De huidige gaat staps gewijs wijzigen naar die nieuwe. Ze patchen niet alles in een keer er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Iemand enig idee wat de nieuwe heavies in de Tiger tree gaan worden? De E-75 en 100?

Edit:
Verkeerd geformuleerd. Ik bedoel, of dat er al details van bekend zijn, of iets meer info.
Gun, armour, speed etc.

[ Voor 43% gewijzigd door ZenTex op 29-06-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:04:
Iemand enig idee wat de nieuwe heavies in de Tiger tree gaan worden? De E-75 en 100?
klopt zie ook OP:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dXCzBmuwdWs7Zs8y7S54vTsl/full.png

[ Voor 19% gewijzigd door skoozie op 29-06-2011 14:18 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:04:

Edit:
Verkeerd geformuleerd. Ik bedoel, of dat er al details van bekend zijn, of iets meer info.
Gun, armour, speed etc.
Niet heel erg veel info bekend

E100 krijgt twee turrets, de Maus en Krupp
Ook krijg je twee gun keuzes
1. 12.8 L/55. de gun van de Maus
2. 15.0 L/38. --> zal ongeveer 750 dmg doen net als de meeste andere ~15cm guns in de game.

Armor stats enzo zijn mij niet bekend

[ Voor 198% gewijzigd door Rutger Mulder op 29-06-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb al een tijdje zitten zoeken, met welke patch wordt het mogelijk om van de Vk3601 naar de Vk3002db te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verdorie, ik had hier nog nooit bij stilgestaan, toch eens goed moeten bestuderen, anders kan het zijn dat ik van plan ben een bepaalde weg te volgen en deze plots niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:22:
Verdorie, ik had hier nog nooit bij stilgestaan, toch eens goed moeten bestuderen, anders kan het zijn dat ik van plan ben een bepaalde weg te volgen en deze plots niet meer mogelijk is.
v0.6.6 :
New tank E-50, a substitution to Panther II as tier 9 German medium tank. Changes to German medium tanks line according to the revised German tech tree

Zo ik verwacht in patch 0.6.6, wanneer dat precies wordt is nog onduidelijk maar dat zal wel augustus worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ah,ok. Dan kies ik er voor om via de PZIV en 3001H naar de panther te gaan.

Daarnaast neem ik aan dat de KV's dan in patch 6.7 aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:56:
Ah,ok. Dan kies ik er voor om via de PZIV en 3001H naar de panther te gaan.

Daarnaast neem ik aan dat de KV's dan in patch 6.7 aangepast worden.
Grote kans van wel inderdaad maar daarover is nog niks bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even twee leuke en toepasselijke skins voor de eigenaars van een Löwe:

http://wotskins.wordpress...6/15/lowe-wallet-warrior/

&

http://wotskins.wordpress.com/2011/06/17/lowe-hello-kitty/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:03:

(sorry voor de rant)
De gun van de Löwe kan alle kanten van een IS4 penetraten, ook de voorkant biedt geen weerstand. Valt dus best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:30:
[...]

De gun van de Löwe kan alle kanten van een IS4 penetraten, ook de voorkant biedt geen weerstand. Valt dus best wel mee.
Huhuh, ik heb zelf een Löwe. Maar ik bounce regelmatig, zelfs van de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dan schiet je van eenbextreem slechte hoek of je raakt de turret. De hull mag geen enkel probleem zijn onder normale omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:50

rapture

Zelfs daar netwerken?

200 mm penetratie van de Löwe of de lange 8,8 cm is zeker niet betrouwbaar genoeg om IS-4 op sniping afstand te penetreren. BL-10 is een must-have om aan stopping power tegen IS-4 te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:36:
Huhuh, ik heb zelf een Löwe. Maar ik bounce regelmatig, zelfs van de zijkant.
hoe verder weg je staat hoe groter de kans op bounces, weet niet over welke afstanden we het hebben...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:
[...]

hoe verder weg je staat hoe groter de kans op bounces, weet niet over welke afstanden we het hebben...
Hangt er vanaf uiteraard. Laten we zeggen een afstand of circa 300m. Ik weet daarentegen dat AP shells dan minder effectief zijn over lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
rapture schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:
200 mm penetratie van de Löwe of de lange 8,8 cm is zeker niet betrouwbaar genoeg om IS-4 op sniping afstand te penetreren. BL-10 is een must-have om aan stopping power tegen IS-4 te geraken.
Die gun heeft rtoch wel wat meer dan 200. Met de Tiger (88) bounce ik altijd, met de Löwe vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Even uit m'n hoofd heeft de loewe 236 pen of daaromtrent.
Maar goed, een IS 4 penetraten is lastig als je lukraak op z'n koepel schiet. Ook met de Ferdi gun heb je al gauw een bounce of ricochet te pakken. Je zult dus op de zwakke plekken moeten mikken, of de turret ring.
Zie de koepel gewoon een beetje als dat van een Yank, maar ipv dikke armour is het bij de IS de slope van de koepel.

Oja. Nog even iets anders: Overpower word toch meegerekend?
Hoe komt het dan dat een Arty met 15 armour mijn 75mm HE shell bounced. Maar 38 penetration, dat wel, maar een 75mm shell zou dwars door 15mm armour heen moeten gaan, zelfs slopen (wat die arty niet heeft).

[ Voor 25% gewijzigd door ZenTex op 29-06-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Paprika schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:43:
Die gun heeft rtoch wel wat meer dan 200. Met de Tiger (88) bounce ik altijd, met de Löwe vrijwel nooit.
Ik rij er zelf niet mee. Eventjes opzoeken: 234 mm, ongeveer zoals een full upgraded medium met een lagere rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:48:
Even uit m'n hoofd heeft de loewe 236 pen of daaromtrent.
Maar goed, een IS 4 penetraten is lastig als je lukraak op z'n koepel schiet. Ook met de Ferdi gun heb je al gauw een bounce of ricochet te pakken. Je zult dus op de zwakke plekken moeten mikken, of de turret ring.
Zie de koepel gewoon een beetje als dat van een Yank, maar ipv dikke armour is het bij de IS de slope van de koepel.
Klopt. Driver's hatch schijnt de zwakke plek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Hangt er vanaf uiteraard. Laten we zeggen een afstand of circa 300m. Ik weet daarentegen dat AP shells dan minder effectief zijn over lange afstand.
Je zult waarschijnlijk ook nog een nadelige hoek hebben. Dan zul je inderdaad een bounce hebben, echter moet je van voren de lower plate (stuk met de reserve tracks) gewoon moeten kunnen penetraten.
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:52:
[...]

Klopt. Driver's hatch schijnt de zwakke plek te zijn.
Lower plate is nog veel erger ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 29-06-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm leest net dat morgen de uitrol van 6.5 wordt verwacht: http://game.worldoftanks....works-implement-65-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ooh netjes, had de 6.5 trailer al wel gezien vanmiddag :)
Patches zijn altijd wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:58:
Ooh netjes, had de 6.5 trailer al wel gezien vanmiddag :)
Patches zijn altijd wel leuk!
En ook niet onbelangrijk; de Amerikaanse TD's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Iemand enige ervaring met gold bestellen via overschrijving?
Bij gebrek aan paypal en visa heb ik het maar geregeld via overschrijving.
Hoeveel dagen duurde het bij jullie voor je de gold ter beschikking had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
iDeal geen optie? Dat is volgens mij ook een mogelijkheid als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

België, ideal is hier nog steeds taboe =(

maw mijn bank blokkeert sytematisch overschrijvingen naar accounts... ze vinden het niet veilig...

[ Voor 55% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik heb mijn goud gekocht met een wally card die kun je hier bij alle grote ketens en benzinepompen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die direct debit is gewoon ook direct. Best raar systeem, je wordt op je telefoon gebeld met een pincode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dat heb ik dus geprobeerd, word gebeld en al met pincode. maar nog steeds geen gold op de rekening... heb besteld rond half 7.
Nog even geen Loewe blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vaag, bij mij ging dat echt direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik zal de volgende dagen mijn bankrekening maar in het oog houden.
Als er geld vanaf gaat maar niks zichtbaar wordt in gold. of mss duurt het even. Of mss gaat het enkel direct tijdens bankuren. Moet altijd met mij gebeuren :(

Is wss typisch België en al zeker mijn bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:59:
iDeal geen optie? Dat is volgens mij ook een mogelijkheid als ik me niet vergis :)
Is een Nederlandse betaalmethode.

Ik had voor de betaalmethode van mijn bank gekozen en WoT ondersteunt gewoon de Belgische banken. Dat kan je van andere uitgevers/game-makers niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wahaha, net gekeken op mijn online rekening. Daar staat een melding op dat ik niks meer kan doen online qua betalingen vooraleer ik me ga aanbieden in een bank, in bezit van mijn kaart en mijn nieuwe identiteitskaart.
Met de melding, de IDkaart die wij in ons bezit hebben is vervallen, gelieve u te komen aanmelden in ons kantoor met uw nieuwe identiteitskaart... .
Aargh banken.. echt waar.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 29-06-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:41:
Wahaha, net gekeken op mijn online rekening. Daar staat een melding op dat ik niks meer kan doen online qua betalingen vooraleer ik me ga aanbieden in een bank, in bezit van mijn kaart en mijn nieuwe identiteitskaart.
Met de melding, de IDkaart die wij in ons bezit hebben is vervallen, gelieve u te komen aanmelden in ons kantoor met uw nieuwe identiteitskaart... .
Aargh banken.. echt waar.
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Top avond gehad met Company.
Ging perfect, tegen sterkere vijanden (qua tanks) prachtige taktische overwinningen behaald.
Echt super!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rapture schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:11:
[...]
Is een Nederlandse betaalmethode.

Ik had voor de betaalmethode van mijn bank gekozen en WoT ondersteunt gewoon de Belgische banken. Dat kan je van andere uitgevers/game-makers niet zeggen.
Ja ik wist niet dat Joindry belgisch was vandaar ;)
hexta schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:06:
Top avond gehad met Company.
Ging perfect, tegen sterkere vijanden (qua tanks) prachtige taktische overwinningen behaald.
Echt super!
Ja ging echt heel erg lekker, 6 potjes gedaan waarvan 1 verloren en dat was ook nog close ook nog :)
Zal morgen nog een tweetal screens posten, was ik eerder op de avond vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Had ook maar even de loewe gehaald. Vanavond voor het eerst noob genoemd.
En dat tertwijl ik de base defended heb tegen een IS-3 een KV-3 en een KV die door de defenses gebroken waren. 2 daarvan afgeschoten. En ja, ik was de laatste defender ovar naast de arties.

Nu viel het me al op dat Loewes regelmatig voor noob uitgemaakt worden, meestal terecht ook. maar dit ging me even te ver.

Ohja, gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Iedereen met een zak geld kan een Löwe halen. Voor een gewone tier 8 moet je toch wel een aantal potjes grinden. Alhoewel er ook noob tier 8, 9 en 10 rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Maar onterecht is onterecht. Ik heb een defeat voorkomen.
En die ferdi heb ik toch echt gegrind, niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt natuurlijk de noobs die niet snappen wat hun teamgenoten aan het doen zijn en daarom hun teamgenoten voor noob uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:57:
Iemand enige ervaring met gold bestellen via overschrijving?
Bij gebrek aan paypal en visa heb ik het maar geregeld via overschrijving.
Hoeveel dagen duurde het bij jullie voor je de gold ter beschikking had?
Ik betaal altijd via overschrijving van ING, als ik betaald heb en men spel opstart staat dat goud er al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:49

Dark Angel

Corvette LS Power

psychoclown schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:12:
[...]

Ja ik wist niet dat Joindry belgisch was vandaar ;)

[...]

Ja ging echt heel erg lekker, 6 potjes gedaan waarvan 1 verloren en dat was ook nog close ook nog :)
Zal morgen nog een tweetal screens posten, was ik eerder op de avond vergeten :(
Ging gisteren avond zeker leuk. op deze manier haal je ook nog aardig XP binnen zat steeds boven de 1200 jammer van de TK op Quantor :+

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:49

Dark Angel

Corvette LS Power

rapture schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:51:
Je hebt natuurlijk de noobs die niet snappen wat hun teamgenoten aan het doen zijn en daarom hun teamgenoten voor noob uitmaken.
Ik had dat vorige week was even AFK aan het begin van de match met de Lowe.
Na 2 min kom ik het spel in zie overall lowe noob go there ect. was rustige de basis uit aan het rijden.
Krijg in eens heej lowe noob niet gaan campen. bah. Dus rij een beetje naar de kant waar de minste van ons staan. Zie dat aan de andere kant van de map goed geknalt wordt en ons team redelijk gesloopt wordt. Ik zie aan mij kan een paar enemies en die raak ik wel maar worden steeds afgeknald door een Jpanzer die met mij mee was. krijg je weer lowe noobs go here.... Denk ga ze wel even helpen. net als ik er aan komt ben ik nog alleen over aan die kant tegen 4 T6 tanks en een IS. Ben aan het schuilen. Weer lowe noob don't camp. raak een paar tanks en trek mij iets terug om er beter voor te komen staan. Gaan ze weer mopperen. De T6 kwam de hoek om en ik schiet ze een voor een af. En daarna de Is .Zie je in eens staan. Hey your not a lowe noob 8)7 Dan snapte ze echt niet wat ik aan het doen was. Ze hadden liever in het open veld gevochten dan van uit beschutting.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

De mensen die het hardst roepen dat anderen noobs zijn, zijn de mensen die er over het algemeen het minst van bakken. Ik beeld me altijd in, dat het van die CoD kiddies zijn, die met een medium tank gewoon recht door het midden, zonder gebruik van beschutting op de vijand afrijden. Ze zijn dan boos op arty (helemaal humor als je er maar 1 in je team hebt), dat hij niet met 1 schot alle tegenstanders in een keer wegschiet, en het dus ook zijn schuld is, dat hij nu dood is.

Het irritantste is echter, als er zo'n faalhaas tussen zit, die roept: EVERYONE RUSH THEIR BASE, en ze rijden op 2-3 man recht op de vijandige vlag af, ze verbaast zijn dat ze allemaal kaduukjes geschoten worden, zonder dat ze precies weten hoe of wat. Daarna, is het natuurlijk de schuld van de achterblijvers, dat ze dat gevecht hadden verloren.

Ik word er soms een beetje depri van.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Dark Angel schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:46:
[...]

Ging gisteren avond zeker leuk. op deze manier haal je ook nog aardig XP binnen zat steeds boven de 1200 jammer van de TK op Quantor :+
Kan gebeuren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 10:29

rimpeldinky

nani?

Nazanir schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:31:
De mensen die het hardst roepen dat anderen noobs zijn, zijn de mensen die er over het algemeen het minst van bakken. Ik beeld me altijd in, dat het van die CoD kiddies zijn, die met een medium tank gewoon recht door het midden, zonder gebruik van beschutting op de vijand afrijden. Ze zijn dan boos op arty (helemaal humor als je er maar 1 in je team hebt), dat hij niet met 1 schot alle tegenstanders in een keer wegschiet, en het dus ook zijn schuld is, dat hij nu dood is.

Het irritantste is echter, als er zo'n faalhaas tussen zit, die roept: EVERYONE RUSH THEIR BASE, en ze rijden op 2-3 man recht op de vijandige vlag af, ze verbaast zijn dat ze allemaal kaduukjes geschoten worden, zonder dat ze precies weten hoe of wat. Daarna, is het natuurlijk de schuld van de achterblijvers, dat ze dat gevecht hadden verloren.

Ik word er soms een beetje depri van.
ik speel nog veel T2 met med en light tanks omdat dat leuk is, maar soms :X zie je zo'n loltraktor of cunningham helemaal stock en dan roepen "everyone rush left" om dan met 20 kmpu linksaf te gaan met 2 of 3 beginners er achteraan. die worden natuurlijk kansloos afgeslacht door de BT's en andere medium tanks, roepen nog even dat het een kutspel is en spelen het nooit meer, eeuwig zonde van al dat kanonenvoer...

wat mij betreft een prima tactiek, want de tegenstander heeft hetzelfde dus ik rij dan naar een mooi plekje en scoor zo 5 kills en 10 damages op onze rechterflank :+ maar zo vinden ze er niets aan

[ Voor 6% gewijzigd door rimpeldinky op 30-06-2011 08:54 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tja, gratis spel he, dat trekt kiddies aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Het trekt zelf meerderjarige kiddies aan :)

(kuch) ik (kuch)
Ik erger mezelf er dood aan dat snellere tanks je voorbij steken om dan net voor je dan af te draaien en je dan tegen ze rijdt.
Als ik in de file wil rij ik wel wat rond met mijn auto :)

Gisteren trouwens nog een OK avondje gehad, 100k zilver gespaard met mijn tier 3 en minder dings dan gewoonlijk. Ik heb het idee dat naarmate mijn crew beter wordt, de tank ook echt beter begint te presteren. (dat of ik begin de tank eindelijk wat door te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 19:37
Gisteravond maar eens begonnen met spelen. In het begin is het wel ff wennen qua gameplay en terughoudend spelen.. De eerste potjes waren iig zo voorbij. :P Ik denk dat ik voorlopig maar even in t2 light rond blijf rijden om te oefenen. De laatste potjes gespeeld in een T-26 met 45mm wat wel goed beviel qua kills. :)

Ik moet zeggen dat het wel verslavend is.. Ik had me voorgenomen om ff een uurtje ofzo te spelen en ineens was het 12 uur. ;) Na ieder potje heb je toch zo iets van "ah, nog 1 potje.. ze duren toch niet zo lang".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

gister enkel de dailys gedaan +2 extra potje. 8 wins,0 losses!!! zo mag het vaker gaan.
Soms speelde ik een grote rol, 1 keer was ik dood in first contact...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren wat leuke potjes gehad maar eigenlijk te weinig screenshots gemaakt.
Een van de eerste was mijn 4502 samen met Zoijar en Anthea op Ensk (base 2), we werden gerushed en ik probeerde Anthea en Zoijar (beide arty) te beschermen. Lukte niet helemaal maar ik heb wel even flink huis gehouden (1 van de 4 Top Guns gisteren).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vbK7tFXjZcJNnY9UD0MNIhYg/full.jpg

Daarnaast zoals beloofd de 2 screenshots die ik gisteren had gemaakt tijdens de company battles.
We hadden genoeg man voor een aardig team en kwamen al snel tot de 90 punten waardoor sommigen uit de boot vielen (waardoor ik een hekel heb aan company battles).
Anyways, we hadden een lekkere avond! Meerdere clans tegen gekomen en we hebben uiteindelijk maar één keer nipt verloren en dat was op Ensk tegen NOB. Laatste potje kregen we een revanche op Prokhorovka (base 2), die we eerder op de avond al succesvol speelden tegenover een sterker team :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YRWzkjC2SFvcH5VCPU443Esg/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tLmYQF84bw6a7pT5V5zafW3u/full.jpg

Helaas ging ik op het eind stom dood door arty, ik reed richting hun base en 10m voor me popte de GW Panther voor me neus. Ik kon mijn turret niet meer op tijd draaien want ik kreeg meteen een knal. Toch makkelijk gewonnen van deze lui :)

Laatste changelog van v0.6.5:
- Added a standard tech branch for USA Tank Destroyers: T18, T82, T40, M10 Wolverine, M36 Slagger, T25 AT, T28, T95.
- Changed M26 Pershing to M46 Patton on USA Medium Tanks Tier 9. The T23 is replaced by М26 Pershing on tier 8. T23 is temporarily removed from the game.
- Added premium vehicles: USA M22 Locust, USSR T-127.
- Added new maps: "Redshire" and "Arctic Region".
- Visually redesigned maps: "Karelia" and "Erlenberg".
- Fixed some jam-up and impassability issues on most maps
- Fixes for damage and destruction models of some game objects
- Fixes in some vehicle models
- Increased profitability of the M12 SPG to the analogous SPGs level of other nations.
- Increased depression angle for guns: T1 hvy, M6, T32, T34.
- Decreased the KV-220 tier.
- 10% increase in profitability for the M6A2E1
- Fixed damage models of the T1 hvy, M6 and M6A2E1.
- Fixed the start battle timer lag issue.
- Fixed disappearing tracers and shot effects during loading models of enemy vehicles.
- Fixed shell penetration traces on the environment objects.
- Fixed the description for the Orlik's Medal.
- Fixed an occasional crash on minimizing the client.
- Fixed display of a user who is banned from voice chat on the map load screen. - Fixed the display of input devices list in the voice chat settings.
- Added a notification in the Garage on the credits total charged for a team kill or damage.
- Fixed the display of the "ready for battle" status with incomplete ammunition.
- Restored voice notification on observation device damage.
- Fixed some unclickable areas on the minimap on resizing the game window.
- Fixed blank lines in graphics settings for specific configurations.
- Fixed graphics settings reset to custom settings on changing general graphics presets.
- Fixed some vehicle's descriptions.
- Fixed incorrect selection of the "weakest" tanker during accelerated training.
- Fixed an issue where users were unable to leave a clan.
- Introduced an additional battle tier for vehicles of tier 1.
- Fixed the display of the elite vehicle icon which was available only on Garage refresh.
- Added tank sale restriction: only 5 vehicles can be sold within 24 hours.
- Fixed inconsistencies in volume levels checked in settings.

[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Joindry schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:19:
Gisteren trouwens nog een OK avondje gehad, 100k zilver gespaard met mijn tier 3 en minder dings dan gewoonlijk. Ik heb het idee dat naarmate mijn crew beter wordt, de tank ook echt beter begint te presteren. (dat of ik begin de tank eindelijk wat door te hebben)
In je Loewe? Ik heb daarvoor meteen de 75% crew gekocht, zit nu op 90% met ze ongeveer. En ja, crew skill maakt een hele hoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Gunstig is dat er 2 nieuwe maps bijkomen, meer variatie is goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Quantor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:14:
Gunstig is dat er 2 nieuwe maps bijkomen, meer variatie is goed vind ik.
Ja helaas geen stedelijke maps (volgende patch ook niet) maar meer variatie is altijd goed.
Ook ben ik wel benieuwd naar de nieuwe Karelia en Erlenberg en in hoeverre ze veranderd/verbeterd zijn.
Daarnaast kan ik niet wachten om de m6a even te spelen, kijken hoe de credits income nu is (icm met de damage model fix) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:02
En ik ken een paar mensen die heel benieuwd zijn naar de increase van de Gun Depression Angle van de Amerikaanse heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Ga zo meteen de boel compleet nieuw installeren maar eens. En alleen de tweaks toepassen die ik ook merk :P.

Ben benieuwd naar de Patton, maar vrees het ergste. Zit al te kijken hoe ik het snelste de T54 kan gaan halen. In de toekomst via de KV1S, KV13, T43, T44, T54 maar nu nog niet volgens mij.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:04:
[...]

In je Loewe? Ik heb daarvoor meteen de 75% crew gekocht, zit nu op 90% met ze ongeveer. En ja, crew skill maakt een hele hoop uit.
Neen een Loewe heb ik dus nog steeds niet gezien mijn bank moeilijk doet rond de betaling (vandaag al 15min aan de telefoon gehangen met 2 verschillende personen)
met mijn pZ38 nog steeds :) nog 35k en ik heb voldoende vr de Pz38NA+crew
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.