Paprika schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:11:
Tenzij ze de meest waanzinnige blind fire bij de start doen (note: die objecten die het midden blokkeren voor kleinere tanks zie je als artillery niet kapot gaan) zal ik daardoor nooit geraakt worden nee (volgens mij zijn ze nog niet eens loaded eer ik in mijn positie ben).
Na het begin dan, als je naar een andere positie gaat, of als je aanvalt, of als je flank overspoelt wordt en je moet terug.
Ik schiet alleen langs de kant van de "flag" van de tegenstander. Dit betekend dus altijd de andere kant dan waar de forest is met artillery.
Arty kan ook aan de andere kant staan, aan die flag kant zeg maar.
Klopt, ik heb op dat moment een ideale sniper positie waarbij ik als hoofd rol spotten heb voor artillery/teammates of het beschieten van tanks die zich aan de helft van de map bevinden waar ik artillery cover heb.
Je kan niks raken van daar, dus er valt weinig te snipen. Je staat dus eigenlijk alleen maar te wachten tot er iemand zo dom is over de heuvel te komen. Je spot ook niet bijzonder veel daar, alleen wat vlak bij de heuvel ook staat te wachten.
http://puu.sh/2UBK
De rode gebieden zijn artillery gebieden die ik dus als enige hoef te vermijden. De groene gebieden kan ik dus allemaal gewoon zelf beschieten.
Je mist hier dus het hele stuk met arty in het westen.
Zo gauw ik zelf het midden vrij heb gemaakt (met eventueel door hulp van artillery van mijn team), kan ik in
Huh, je schoot toch alleen op het flag gebied? Je kan niet in het midden scieten, want dn moet je uit cover komen en kan arty je raken.
principe overal bewegen zonder gespot te worden. Meestal pak ik dan het gebouw aan de kant van de
In principe niet is ook hoe ik meestal dood ga ja

tegenstander waardoor mijn dekking ongeveer 80% van de map is. Dan is het even wachten tot de flanks ook opschuiven en kunnen we de laatste restjes uit de forest een bezoekje brengen.
Ja, of vallen...
Ik vind het een beetje een camper strategie eerlijk gezegd. Of je wordt wel eens geraakt en gekilled door arty, of je camped flink.
Oh, we hebben het geloof ik over de andere kant van de map trouwens.