[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49
Oh ik dacht dat je bij de GoT clan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
Hij speel op de US server, dus dat zal een beetje moeilijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Jammer, net een nieuwe laptop.. krijg ik een zwart scherm bij opstarten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
misschien je refresh rate wat lager zetten? en drivers updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het is geen spam, links kloppen, m'n account was echt geblokkeerd, er was activiteit (Blizzard gebeld). Ik kan het verschil wel zien tussen phishing en echt spul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 12-09 22:14
dudee schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:41:
misschien je refresh rate wat lager zetten? en drivers updaten?
Het is me gelukt. Ik heb een nvidia GT555M met 'optimus technologie'.. maar die technologie werkt nog niet even super overal. Had dus mn nvidia uitgezet, even met onboard videokaart spel op gestart en vervolgens de juiste resolutie ingesteld. Daarna werkte het! :)

Dus; mochten er mensen zijn met problemen dan is dit de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Haha gelukkig! Wat is een WoT player zonder WoT XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oei, zojuist op Erlenberg 8 kills gemaakt met de KV. De andere KV uit ons team had 4 kills. Problem, team? :P

edit: en meteen voldoende XP om de KV-3 te halen. Tier 6 :W

[ Voor 22% gewijzigd door Edmin op 25-06-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://wotskins.files.wordpress.com/2010/12/79056825.jpg

Hij is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 16:39

Nox

Noxiuz

De SU-14 "magic" schoolbus. :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Whahaha, waar is die te krijgen?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Haha geniaal! Dat is de echte ;)
Edmin schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:32:
Oei, zojuist op Erlenberg 8 kills gemaakt met de KV. De andere KV uit ons team had 4 kills. Problem, team? :P

edit: en meteen voldoende XP om de KV-3 te halen. Tier 6 :W
Ah kijk het begint op te schieten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2011 21:25 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:34

ZenTex

Doet maar wat.

Ah, eindelijk de Ferdi. Heb m'n free XP gebruikt voor de tracks, nu de 60K XP grind voor de gun. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 0341
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 21:02
Heren, vraagje:

Ik kom het spel niet in. Ik ben geregistreerd, spel gedownload(laatste versie), alle nieuwe drivers geinstalleerd. Firewall open gezet, tijdelijk virusscanner uitgezet. Maar op het moment dat ik in windows het venster van World of tanks krijg en druk op spelen dat verdwijnt het venster en gebeurd er helemaal niets.

Kan nergens iets vinden in de FAQ wat op dit probleem lijkt, iemand een idee of heb ik iets totaal over het hoofd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb je de europese versie? Soms heb ik ook wel dat er een CTD is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb nu de JagdPanther en wat een machtig mooi ding is dat zeg :)
Vind het zelf een van de mooiste WW2 tanks samen met de Tiger 2.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 0341
psychoclown schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:24:
Heb je de europese versie? Soms heb ik ook wel dat er een CTD is :)
Ja is europees, kan hem op nl zetten. Nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ben aanbeland bij de Tiger: 12 games, 2 gewonnen.

8)7

[ Voor 7% gewijzigd door rgras op 26-06-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Eerste potten met stock tanks gaan vaak kut (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rynji schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:42:
Ik heb nu de JagdPanther en wat een machtig mooi ding is dat zeg :)
Vind het zelf een van de mooiste WW2 tanks samen met de Tiger 2.
Het wordt pas leuk met de 105mm gun. Jammie gun is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Jeroen 0341 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Ja is europees, kan hem op nl zetten. Nog andere ideeen?
Wat voor OS speel je? Run hem eens in administrator mode.
rgras schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:11:
Ben aanbeland bij de Tiger: 12 games, 2 gewonnen.

8)7
De Tiger heeft een leercurve maar ik vond hem eerlijk gezegd wel heel erg fijn ook goede matching :)
Probeer een beetje te snipen en niet voorop de linies, het kan wel maar als je er nog aan moet wennen kun je dat beter nog niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Jeroen 0341 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:05:
Heren, vraagje:

Ik kom het spel niet in. Ik ben geregistreerd, spel gedownload(laatste versie), alle nieuwe drivers geinstalleerd. Firewall open gezet, tijdelijk virusscanner uitgezet. Maar op het moment dat ik in windows het venster van World of tanks krijg en druk op spelen dat verdwijnt het venster en gebeurd er helemaal niets.

Kan nergens iets vinden in de FAQ wat op dit probleem lijkt, iemand een idee of heb ik iets totaal over het hoofd gezien...
Ga eens naar de directory waar Wot geinstalleerd is. Je gebruikt normaal de launcher om het spel te updaten en die lanceert WorldOfTanks.exe.
Die kun je ook gewoon gebruiken als het spel up to date is.
Ik heb dus naast de launcher een snelkoppeling naar WorldOfTanks.exe zodat ik er snel in kan als ik een ctd (crash to desktop) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ben benieuwd :) nog even knokken voordat ik die gun heb.
Net mijn eerste win van de dag met 107mm KV -> 3144xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 0341
siren schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Ga eens naar de directory waar Wot geinstalleerd is. Je gebruikt normaal de launcher om het spel te updaten en die lanceert WorldOfTanks.exe.
Die kun je ook gewoon gebruiken als het spel up to date is.
Ik heb dus naast de launcher een snelkoppeling naar WorldOfTanks.exe zodat ik er snel in kan als ik een ctd (crash to desktop) heb.
Ik ben er, dank je! _/-\o_ Toen ik je tip gebruikte kreeg ik de melding dat ik d3dx9_43.dll miste. DirectX opnieuw geinstalleerd en hij doet het, Hulde!!!

psychoclown ook bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Goed om te horen dat het nu werkt, dit spel mag je niet missen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 0341
psychoclown schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:04:
Goed om te horen dat het nu werkt, dit spel mag je niet missen! :)
Ben benieuwd hoe hij loopt om me laptop (Sony VPCF11M1) en hoe het spel eruit ziet. Nu eerst eens kijken welk tankje ik kies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

rapture

Zelfs daar netwerken?

skoozie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:17:
Of je pakt waar je je het beste bij voelt :) het is een spelletje wat je voor je plezier speelt. en het staat je altijd vrij om 2 verschillende tanks/trees tegelijk te spelen, hoewel het dan wel langzamer gaat.
Ik ben van 3 trees tegelijkertijd naar 2 gereduceerd om meer te focussen. T-44, ISU-152 en JagdPanther. Ofwel ben ik de spotter/facehugger ofwel ben ik de long range sniper (heerlijk om extended long range tot XXXL te gaan, zo lame als arty zeker als ik de shells over de rotsen smijt). Tussenin ligt mij niet, daar zitten de heavies.

Nog 20k XP voor T-54, dan kan ik aan de guns beginnen en de smerigste scout ervan maken. T-43 heeft al een crew met volledige repair skill, camo komt nog erbij en omtrainen naar T-54. Met de ISU doe ik rustiger aan, maar zal van prioriteit veranderen als mijn T-54 de upgraded gun, tracks en engine heeft. De JagdPanther volgt op een afstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wat is die ferdi leuk zeg. Eindelijk ding ik sommige vijandelijke schoten als ik gespot ben.
Dat was met de vorige duitse TD's wel anders.

Nu nog een gun waarmee ik op mijn beurt de vijand wat minder ding. Ach, de 10.5 is ook zo slecht nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Moh met hetzer ding je het een en ander ook nogal met zijn slopped armor en 60mm front..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de verdeling tussen de nations qua gespeelde potjes? Voor mijn gevoel zie ik voornamelijk Duitse tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ugh. Ik heb op dit moment een T28 en hoewel het best goed gaat als ik in een 'eerlijke' pot zit, zit ik echt retevaak in potjes met vooral tanks 1-2 tiers hoger. Is dit omdat 't weekend is ofzo?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Is een wannabe scout. Beste rol die ik ermee kon volbrengen was het weghouden van scouts van de artillery. Daarna proberen te verstoppen achter de big guys en af en toe een schot te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Hydra schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:46:
Ugh. Ik heb op dit moment een T28 en hoewel het best goed gaat als ik in een 'eerlijke' pot zit, zit ik echt retevaak in potjes met vooral tanks 1-2 tiers hoger. Is dit omdat 't weekend is ofzo?
meh, dat valt nog wel mee. Met je Leopard tegen IS-4's en KT's is veel erger :P Dan wordt juist jouw tanky met een arty gematched..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb net drie potjes achter elkaar mijn PzIII tussen tier 8 tanks moeten laveren, dus dat is niets nieuws ;)
Hydra, kijk maar eens naar mijn rants over de T-28 ergens in het vorige deel....

[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 26-06-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een van de grootste low tier targets, praktisch geen armor, traaaag en one-shot-baar door mijn hetzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
T28 is best wel een relaxte tank ik had een keer een potje met 6 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

T 28 met de 85 mm... Prototype glass cannon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paprika schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:57:
Is een wannabe scout. Beste rol die ik ermee kon volbrengen was het weghouden van scouts van de artillery. Daarna proberen te verstoppen achter de big guys en af en toe een schot te lossen.
Ja, dat doe ik nu ook een beetje. Ben aan 't sparen voor een KV maar als je 300 XP per match krijgt schiet dat niet erg op.
Rynji schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:23:
[...]

T28 is best wel een relaxte tank ik had een keer een potje met 6 kills.
Ik een keer 5, maar waren allemaal lower-tier targets. Kreeg maar 400XP die pot :(

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 26-06-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ugh, wat heb ik aan hekel aan KV-3's.. Met name als deze in low tier matches worden gegooid en jij, als hoogste heavy in een T1-heavy zit. Met een VK3001P als hoogste tier in je team. Met een T1-hvy de KV-3 in de zijkant prikken lukt niet eens.. echt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Godver. Weer in m'n T-28 in een potje met onder andere IS heavies. Werd weer eens geoneshot door een arty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Fest schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Het wordt pas leuk met de 105mm gun. Jammie gun is dat.
Terwijl ik toch echt de lange 88 moet aanraden. Slaat minder hard maar schiet sneller en accurater en kost geloof ik in gebruik minder.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Alpha wint het altijd.... (en nee, de 105mm heeft dezelfde accuracy met een betere aiming time).

Foute tank.

[ Voor 68% gewijzigd door Paprika op 27-06-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik speel nu een week of 6 WOT en iets van 3 weken in GoT2. Ben nog aan het levelen en dat heeft de laatste 2 weken ff bijna stil gekregen door pinkpop en drukte op het werk maar dit weekend weer opgepakt en ik heb nu een vk 3601, stug 3 en grille, daarnaast nu ook ff tussendoor de luchs nadat leopard aan het levelen om een goede light scout te hebben. Dus eigenlijk teveel dingen aan het levelen maar de focus light toch op de heavy's te krijgen. Ik vind de duitse tanks zover best oké maar kv's tegenkomen haat ik als de pest, het kietelt voor hun als ik ze raak en meestal ga ik na 1 hit van een kv dood, die vermijd ik dus het liefst...

Al met al beleef ik met dit spel meer plezier dan ik na 5 jaar nog met navyfield doe.

Ik heb trouwens ook nog een Löwe, nog niet veel mee gespeeld en is een kostbare investering maar heb er nu al veel plezier van.

[ Voor 12% gewijzigd door 1shot1kill op 27-06-2011 00:34 . Reden: Per ongeluk te vroeg gestuurd met mijn telefoon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
KV's zijn nog wel ok, doen veel damage maar zijn toch veel te traag met het draaien van hun turret. Ook is een KV gemakkelijk te penetreren, zelfs de turret. :) KV-3's daarentegen bounce ik echt asociaal veel op. En dan heb ik het niet over de turret en front armor, maar over de zijkanten en de achterkant. Ik kom liever een IS tegen, die zijn tenminste normaal te penetreren vanaf bijna alle kanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Inderdaad, KV-3 is irritant. Met een T29 gaat dat prima maar die heeft ook een goede gun. De M6, een tank in de KV-3 klasse zelf redt het vaak niet, zeker niet frontaal.

De KV raak ik vaak lekker op zijn grote koffiemolen, gaat altijd. Op de hull bounce ik nog redelijk vaak. Je moet ook pas aanvallen als hij heeft geschoten. Mijn T1 doet 17 rounds per minuut en de KV iets van 5 ofzo. Oftewel, ik doe er 3 en hij 1, als je dan achter hem kan komen ben je koning :) hij draait zo lomp traag en ook zijn turret is niet snel, dus gewoon er op af rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Precies, KV's met koffiemolens zijn mijn favoriete targets! Zeker met de Pz4/VK3001H kan je dat enorm grote ding van onwijs grote afstanden raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Grappig dat ik het echt andersom ervaar... Met mijn KV lach ik om een T1. Hij kan schieten wat hij wil, maar het meeste bounced. Met een paar welgemikte schoten ben je ervan af. Een PzIV kan ook in twee hits op de schroot. Alleen de VK is wel een stuk gevaarlijker.

Met mijn KV-3 en 107mm gun kan ik ook vaak goed mee met hogere tiers. Als er maar genoeggevaarlijkere targets zijn voor de vijand kan ik mooi vanuit de tweede lijn mijn damage blijven doen. Heb al heel wat Tigers uitgeschakeld en zette daar vandaag een object bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De T1 is geen partij voor een KV... maarja. Als de T1 achter de KV kan komen...
Gewoonlijk won ik een 1 vs 1 met 90% health over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De KV heeft toch een turret upgrade dat je niet dat enorme toiletblok op je dak hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat toiletblok is de upgrade. Anders kun je de 107 mm niet mounten. of de 152...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Toen ik met een BT-7 achter een KV kwam, was het lekker irritant gedrag vertonen en de KV helemaal tot in de dood geprikt.

De koffiemolens zijn magnetisch zodat de shells die normaal mis moeten zijn, nog gewoon erop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
haha dat klopt maar als slimme KV rijder met de 153mm (een goed gevoel als je de dag begint om alles te 1shotten) schiet ik rustig en trek ik me terug en als er teveel zijn blijf ik om de bocht staan zodat ze mij niet kunnen raken maar ik hun wel als ze de bocht om willen en de KV met 153mm heeft een gigantische fearfactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

ik heb gisteren middag eindelijk de IS-7 gehaald. En gelijk een aantal potjes gaan spelen.
Opzicht is het wel een leuke tank maar jammer van het neon bord op je dak van schiet mij eerst :+

Je kan dan beter met je full upgraded IS-4 blijven rijden dan val je minder op tijdens het spelen op de public servers.

Nu deze week de T-54 en ISU gaan halen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dark Angel schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:08:
ik heb gisteren middag eindelijk de IS-7 gehaald. En gelijk een aantal potjes gaan spelen.
Opzicht is het wel een leuke tank maar jammer van het neon bord op je dak van schiet mij eerst :+

Je kan dan beter met je full upgraded IS-4 blijven rijden dan val je minder op tijdens het spelen op de public servers.

Nu deze week de T-54 en ISU gaan halen.
Dat is het nadeel van een Tier 10.
Op de Maus is het dubbel pret want je krijgt er gratis een stel lemmings bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Helaas, gisteren heb ik een zware lose-streak gekregen waardoor ik gewoonweg niet genoeg tijd had om alle dailies te doen. Gelukkig wel voor 3 van de 6 kunnen doen waardoor ik toch nog wat xp extra heb gekregen. Alsnog schiet het niet echt op richting de T30. Komende avonden word het ook niet al teveel vanwege wat studiewerk dat ik moet verrichten.

Ik heb 1 erg mooie ronde gehad met mijn M41 die ik overigens wel verloren heb. 7 kills en als enige over tegen een hummel en tiger. Aangezien de M41 behoorlijk snel is had ik beslote te gaan cappen. Ik kwam tot 85% toen de tiger mij spotte en de hummel mij afknalde jammer genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Ik heb dat probleem ook heel vaak. Weinig tijd om alle doubles te voltooien en daarnaast nog gewoon even kunnen genieten van mijn VK4502. En nu ik na het upgraden van mijn VK4502 de komende tijd een grind voor de E-75 ga maken afwisselend tussen de Tiger II en de Lowe heb ik besloten om opruiming in mijn garage te houden.

Tiger 1 en M6A2 premium zijn verkocht. Premium leverde wel lekkere 2.000.000 credits op :+

Garage:
T-54 (staat stof te happen)
VK4502
Tiger II (Elite en gaat exp voor E-75 farmen)
Lowe (Free exp voor E-75+upgrades farmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eergisteren had ik een leuke met de 3002.
Daarmee win ik ~50% maar mijn dubbels halen is vaak het probleem, zo ook eergisteren.
Ik heb 5x moeten spelen voordat ik de daily binnen had en in potje 2 en 3 behaalde ik een top gun maar maakte mijn team het niet verder af... dan baal je echt als een stekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:25:
Dat toiletblok is de upgrade. Anders kun je de 107 mm niet mounten. of de 152...
Ah, klote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

zo ik ben ook hooked... speel nu vooral tier 2 met de M2, L2 en bison. de sturmpanzer 2 ben ik nu voor aan het sparen om de radio upgrade te doen dan is die ook elite en kan ik naar tier 3 de boel onveilig maken.

vooral de M2 en L2 zijn leuk om mee te scouten, kwam laatst (door een grap van een platoonmate, die koos zn lowe) in een tier hoog gevecht terrecht, 1 kill gemaakt (arti) en enorm veel gespot.. verder niet eens de moeite genomen om te schieten want werkelijk *alles* bounced of didnt penetrate

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Euhm wat zijn dailies?

Ik zit na gisteren op tier 3 (klein applausje graag)
de pz 38 kant opgegaan en man wat is me dat.
Met mn pz 35 kom ik steeds uit als zwaarste en kijg je nauwlijks XP om iets af te knallen. En met mijn pz38 kom ik continu uit tussen de t34's, hetzers en KV's. die dingen kan ik niet eens penetraten langs achter. Zelden heb ik eens ene pot waar mijn pz38 niet in bij de zwakste 3 staat.en dat ding is momenteel te retetraag om recce mee te doen. zo duurt het natuurlijk eeuwen voor ik en tot mn pz IV raak :(
ben gestopt net na mijn pz35 elite te maken, waardoor ook mijn pz 38 een tier 7 radio heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Joindry op 27-06-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
De eerste win van de dag met een tank levert dubbele exp. op. Je kunt dit zien door de dubbele sterren (asterisk) die bij de tank staan, als deze er nog staan krijg je de eerstvolgende win dubbele exp.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:56:
Euhm wat zijn dailies?

Ik zit na gisteren op tier 3 (klein applausje graag)
de pz 38 kant opgegaan en man wat is me dat.
Met mn pz 35 kom ik steeds uit als zwaarste en kijg je nauwlijks XP om iets af te knallen. En met mijn pz38 kom ik continu uit tussen de t34's, hetzers en KV's. die dingen kan ik niet eens penetraten langs achter. Zelden heb ik eens ene pot waar mijn pz38 niet in bij de zwakste 3 staat.en dat ding is momenteel te retetraag om recce mee te doen. zo duurt het natuurlijk eeuwen voor ik en tot mn pz IV raak :(
ben gestopt net na mijn pz35 elite te maken, waardoor ook mijn pz 38 een tier 7 radio heeft.
doorspelen met de pz35? en die free xp converten voor alle research van de 38 en daarna de pzIV kopen?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rimpeldinky schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:03:
[...]

doorspelen met de pz35? en die free xp converten voor alle research van de 38 en daarna de pzIV kopen?
ben ik nu eigenlijk ook mee bezig, ik speel afwisselend met mn pz 35 en 38, als de andere nog op het veld staat. (zelfs een nederlaag met mijn pz38 brengt me 150XP op :P)

en dank voor de uitlge over de dailies, jammergenoeg nog niet zoveel waard voor mij gezien ik over drie tanks beschik en een win met mn leichtetraktor niet echt superveel XP opbrengt ook :P.

de optie trouwens van "convert free experience", is dat om gold om te wisselen naar XP of om XP om te wisselen naar gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Ten eerste: ik ben sinds kort de blijde vader van een heuse Tier 7 SU-152. zelfs met stock T6 gun een heerlijke tank, traag maar wel fijn. lekker HE spammen van achteraan. kwa matchmaking zie ik evenveel T9's als met de SU-100. zit in dubio of ik voor 21k xp eerst de gun doe of voor 14k xp eerst de tracks, moet eerst kijken of het kan kwa load capacity... (14 potjes, 8 winst = 57%)

ten tweede: deT-28 vond ik juist een heerlijke tank, helemaal toen ik de 85mm gun had. zelfs KVs 1v1 slachten (niet altijd tho...) 58% winst er mee
Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:16:
de optie trouwens van "convert free experience", is dat om gold om te wisselen naar XP of om XP om te wisselen naar gold?
dat is als je een tank al de elite status heeft, daar de extra verdiende xp mee om te zetten naar "free xp" zodat deze op een andere tank te gebruiken is. Echter kost dit omzetten 1 gold per 25 xp.

[ Voor 28% gewijzigd door skoozie op 27-06-2011 09:19 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

kan deze weg?

[ Voor 95% gewijzigd door skoozie op 27-06-2011 09:19 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
God wat is dat matchmaking systeem ruk zeg als je in een T28 rijdt. Weer een pot gespeeld met daarin IS en KV-3 tanks. Rij je daar met je koekblik-op-tracks :) Heb wel een KV-3 kapot zitten ergeren door gewoon binnen 50m afstand te blijven en iedere keer als 'ie me probeerde te pakken gewoon naar de andere kant van dat huis te rijden. Uiteindelijk is 'ie aan gort geschoten door onze Arty. Maarja, de win leverde me maar 750XP op, helaas is het XP systeem erg toegespitst op hoeveel damage je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:18:
Maarja, de win leverde me maar 750XP op, helaas is het XP systeem erg toegespitst op hoeveel damage je doet.
Doe ik nu ook, wat rondhossen tussen gebouwen en intussen hopen dat artie ze aanpakt. Lukt meestal aardig, maar krijg je idd weinig Xp voor. Het blijft beter dat één shot zien bouncen en dan geonshot worden door een KV :(

Aaah na snap ik het, je hebt dus gold nodig...
dat hebben we dus niet :P
Ben dat wel aan het overwegen, premium account enzo.
Mijn eerste twee tankjes zijn al "elite", een elitetractor blijft natuurlijk heel bizar klinken. Maar daar zit ik dus idd met overschot aan XP. Dus zet ik meestal maar mijn train crew aan in de hoop een deftige crew te kunnen overschepen naar of de pz IV of de hetzer.

[ Voor 24% gewijzigd door Joindry op 27-06-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je hebt wat quotes vernaggelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Vond de T-28 opzich ook wel fijne tank. Helemaal mee eens dat de armor van papier is, een zuchtje wind. Maar voor de tier kan je er lekker veel damage mee doen, met name de wat lagere tier matches waren erg lachen. Hogere tier matches beetje achterin blijven hangen, proberen te snipen en het beste ervan hopen!

Ben nu lekker onderweg naar de 107mm voor de koffiepot (KV), stug3 volledige upgrade en 10K xp, nog maar 20k te gaan voor jagdpanzer. Owja en Leopard aangeschaft voor de hobby als mijn andere 2 tanks even bezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hydra schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:24:
God wat is dat matchmaking systeem ruk zeg als je in een T28 rijdt
Het is ruk voor alles onder de tier 8 :) In je Kv-3 tegen een IS-4 is ook niet echt leuk, of met je IS tegen een Maus oprijden.

[ Voor 16% gewijzigd door Zoijar op 27-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zou het niet beter werken als de matchmaking geen verschil van meer dan twee tiers toestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
x-cessive schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:25:
Vond de T-28 opzich ook wel fijne tank. Helemaal mee eens dat de armor van papier is, een zuchtje wind. Maar voor de tier kan je er lekker veel damage mee doen, met name de wat lagere tier matches waren erg lachen. Hogere tier matches beetje achterin blijven hangen, proberen te snipen en het beste ervan hopen!

Ben nu lekker onderweg naar de 107mm voor de koffiepot (KV), stug3 volledige upgrade en 10K xp, nog maar 20k te gaan voor jagdpanzer. Owja en Leopard aangeschaft voor de hobby als mijn andere 2 tanks even bezet zijn.
Dat vind ik met de KV-13 zo fijn. Als ik in een match kom met lagere tiers is alles onder tier 5 sowieso te one-shotten met de 122mm. Zo lang de voorkant er maar naar toe staat hoor ik alleen maar bounces.

Maar dit is dan ook wel een tier 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zoijar schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:29:
Het is ruk voor alles onder de tier 8 :)
Meh. Daar ga ik op dit tempo echt nooit komen :( M'n vriendin vindt nu al dat ik 'weer' te veel game. Die was zo blij dat ik ff helemaal gestopt was :D
Edmin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:35:
Zou het niet beter werken als de matchmaking geen verschil van meer dan twee tiers toestaat?
Idd. En dat ze intern ook bijhouden hoe 'goed' je het doet, en je inschalen bij mensen met dezelfde win/loss en kill/death ratio ofzo. Of in ieder geval zorgen dat je als je een keer een potje met je T-28 tegen KV-3's hebt gespeeld je daarna een keer een leuk potje krijgt. Met m'n BT-2 bijvoorbeeld ben ik bijna altijd 'top dog' door de manier waarop je ingedeeld wordt (beetje van half de map weg MS-1's aan gort knallen), ongeveer 30% van de potjes zit je dan met tier 2/3 en da's ook wel leuk, maar ik kan echt geen ruk met m'n T-28 tegen dat tier watishet-spul. Vrijwel alles daar oneshot me. En ik kan me wel verschuilen achter een heavy maar vrijwel iedereen knalt toch op de lichtste en meest makkelijk te raken tank.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 27-06-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:36:
[...]

Meh. Daar ga ik op dit tempo echt nooit komen :( M'n vriendin vindt nu al dat ik 'weer' te veel game. Die was zo blij dat ik ff helemaal gestopt was :D
Hehe, dat komt me bekend voor.
Dit weekend was ze in slaap gevallen, een dutje overdag, tijdens een film. Toen ze wakker werd stond de tv af en ik was leuk weer aan het spelen :P

Een vraagje: de TD en arty series, worden die ook als Light medium en heavy gezien? Mijn vraag is specifiek naar meenemen van crew toe. als je je crew wil meenemen van light naar medium, raak je extra XP kwijt en kost het extra geld. Maar is je crew bij TD en AR dan klaar voor alles? Of is dit eigenlijk stiekem nog zo? en zo ja, waar liggen de grenzen dan?
bvb ik denk eraan om bij mijn hetzer een goldcrew te kopen, maar als ik dan bij de overgang naar de Stug III weer 20% moet inleveren (zelfs al betaal ik 20.000/crewmember). Als dit zo is wacht ik nog wel tot de stug voor ik goldcrew aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je crew verliest altijd XP bij een transfer. Niet alleen naar een andere klasse, maar ook naar een ander voertuig binnen die klasse. Ik koop dan ook al mijn crews op 75%. Hoef ik ook geen gold te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:51:
Je crew verliest altijd XP bij een transfer. Niet alleen naar een andere klasse, maar ook naar een ander voertuig binnen die klasse. Ik koop dan ook al mijn crews op 75%. Hoef ik ook geen gold te kopen.
Als de crew in de dezelfde klasse blijft, kun je ze ook overzetten met 10% verlies en 20.000 credits per crewmember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Vanmorgen weer 1 potje gedaan voor ik de bus moest gaan halen.
Stond bovenaan met mijn Tiger, 5 kills, 5 gespot, 4 damaged.
2+k xp.
Toch maar weer gaan spelen dan. Dit was wel weer erg leuk haha.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Edmin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:35:
Ja, maar dat is al zo vaak voorgsteld en ze willen er niet aan. Waarschijnlijk wordt het dan te lastig om matches te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Betreffende crew: in je tank die je het meeste speelt wil je je beste crew, heb je al een crew die op 100% op een tank is en dus al met z'n secondaire skills bezig is en het liefst zelfde type tank, zet je die over voor 20K credits naar de nieuwe tank. Voor de oude tank kun je dan een nieuwe crew op 50% of 75% (tegen credits) aantrekken. Goud zou ik daar persoonlijk niet voor uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Als de crew in de dezelfde klasse blijft, kun je ze ook overzetten met 10% verlies en 20.000 credits per crewmember.
Vanaf tier 5 doe ik dat met alle tanks. 20K is een peulenschil als je bedenkt wat een verschil het uitmaakt tussen een 75% en een 90% crew. En dan heb ik het nog geeneens over additionele skills (repair, camo en firefighting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Iemand hier ook met de hetzer gespeeld? Ik zit eigenlijk die richting uit te spelen omdat ik hem er onwijs gaaf uitzien vind. Maar is ie ook iets waard hier?

In company of heroes was ie eigenlijk redelijk nutteloos vond ik, daar hadden ze nauwelijks gehoord over hitboxen, vandaar mijn vraag.

Dank voor de hints rond crew. Probleem is dat in de lage tiers 20.000 al veel geld is :P zeker als je dan nog eens X4 moet doen als er vier man in je tank zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:09:
Iemand hier ook met de hetzer gespeeld? Ik zit eigenlijk die richting uit te spelen omdat ik hem er onwijs gaaf uitzien vind. Maar is ie ook iets waard hier?

In company of heroes was ie eigenlijk redelijk nutteloos vond ik, daar hadden ze nauwelijks gehoord over hitboxen, vandaar mijn vraag.

Dank voor de hints rond crew. Probleem is dat in de lage tiers 20.000 al veel geld is :P zeker als je dan nog eens X4 moet doen als er vier man in je tank zit.
Speel dan een paar rondes langer met de andere tank voordat je de nieuwe koopt. Je moet de crew kosten er bij rekenen, want dat is het gewoon echt waard. 50% crew merk je echt, vooral in het raak schieten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:08:
als je bedenkt wat een verschil het uitmaakt tussen een 75% en een 90% crew. En dan heb ik het nog geeneens over additionele skills (repair, camo en firefighting)
Minder dan het lijkt, want de benodige xp is niet lineair evenmin als het positieve effect van crew skills. Ik weet niet precies waat het omslagpunt ligt, maar even als voorbeeld: het verschil van 90% tot 100% kan even groot zijn als dat van 50% tot 90%, zowel voor benodigde xp om et te komen als de reductie in loading time, aiming time, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zoijar schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:13:
[...]

Minder dan het lijkt, want de benodige xp is niet lineair evenmin als het positieve effect van crew skills. Ik weet niet precies waat het omslagpunt ligt, maar even als voorbeeld: het verschil van 90% tot 100% kan even groot zijn als dat van 50% tot 90%, zowel voor benodigde xp om et te komen als de reductie in loading time, aiming time, etc.
De grafiek vooraaan het topic zegt nochtand dat het lineair is. eerst skill 5000Xp, voor een tweede 10.000. en zo altijd het dubbele. Maar wel een lineair verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:19:
[...]

De grafiek vooraaan het topic zegt nochtand dat het lineair is. eerst skill 5000Xp, voor een tweede 10.000. en zo altijd het dubbele. Maar wel een lineair verloop.
fout. Bij de eerste skill is het van 99% naar 100% voor 5000xp. Bij de 2e is het van 99% naar 100% voor 10.000xp. Als je een tank niet veel speelt kan de 2e skill makkelijk twee weken duren voor die één procent stijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 27-06-2011 11:28 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:09:
Ik vond de Hetzer prima te spelen. Zeker met de betere engine en de 10,5cm gun. Zit nu op een uitontwikkelde Stug en die is maar net beter. Wel heb ik een probleem met de Duitse TD lijn in het algemeen. Ik heb het idee dat de hogere tiers TD niet zo erg goed zijn. Mijn KV-3 kan behoorlijk wat schade doen aan die dingen, terwijl een Stug me geen problemen geeft op mijn pantser. Russische TD's lijken me betere kanonnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Edmin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Ik vond de Hetzer prima te spelen. Zeker met de betere engine en de 10,5cm gun. Zit nu op een uitontwikkelde Stug en die is maar net beter. Wel heb ik een probleem met de Duitse TD lijn in het algemeen. Ik heb het idee dat de hogere tiers TD niet zo erg goed zijn. Mijn KV-3 kan behoorlijk wat schade doen aan die dingen, terwijl een Stug me geen problemen geeft op mijn pantser. Russische TD's lijken me betere kanonnen te hebben.
Heb nu ook een Hetzer, naast mijn shiny 3601. Echter welke ammo gebruik je voor de 10.5cm, hij lijkt mij in alle opzichte minder sterk dan de andere guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik kom de Hetzer ook erg veel tegen in m'n spelletjes met de T-28, die doet 't daar volgens mij helemaal prima, vooral vanwege die enorme slope in z'n armor. Ik heb in ieder geval met m'n T-28 de grootste moeite daar een gat in te schieten, maargoed, dat heb je met die tank sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythica
  • Laatst online: 01-03-2024
Van het weekend mijn IS binnen, met de 122 mm D-2-5T. Leuke en snelle tank in vergelijking tot de KV-3, maar af en toe heb ik toch de indruk dat ie van papier gemaakt is. Ook net vents gekocht, kan je toch wel merken, alles gaat net wat soepeler. Welke tier heavy is nodig voor de CW/GoT trouwens? 8 of 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Russische TD's hebben zeker betere kanonnen, maar veel slechter front armor, die moeten dus niet gespot worden. Duitse top TD's (vanaf Ferdinand) kom je van voor bijna niet door en kunnen aanvallend gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Mythica schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:43:
Welke tier heavy is nodig voor de CW/GoT trouwens? 8 of 9?
10 :) Eventueel 9. (om CW effectief te spelen)
Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:19:
Nee, dat is de benodigde xp per punt verhoging. Dus van 50% naar 51% is 2500 xp nodig in je crew, maar van 99% naar 100% is 5000 xp nodig.

[ Voor 55% gewijzigd door Zoijar op 27-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

offtopic:
oops sorry, dubbel

[ Voor 90% gewijzigd door Zoijar op 27-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Heb ook hetzer gespeeld, had de 10,5cm met de high explosive! Zeer effectief, kleinere tanks vaak one-shot en hogere tiers over algemeen veel damage.
Heb zelfde idee als andere mensen dat Duitse TD minder sterk is, mijn geupgrade stug3 heeft over algemeen veel problemen met hoge tiers maar ik hoop dat dat bij jagdpanzer of zelfs de jagdpanther minder is (vind Duitse TD gewoon cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
x-cessive schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:52:
Heb ook hetzer gespeeld, had de 10,5cm met de high explosive! Zeer effectief, kleinere tanks vaak one-shot en hogere tiers over algemeen veel damage.
Heb zelfde idee als andere mensen dat Duitse TD minder sterk is, mijn geupgrade stug3 heeft over algemeen veel problemen met hoge tiers maar ik hoop dat dat bij jagdpanzer of zelfs de jagdpanther minder is (vind Duitse TD gewoon cool)
Ze zien er ook extreem bruut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Quantor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:44:
Russische TD's hebben zeker betere kanonnen, maar veel slechter front armor, die moeten dus niet gespot worden. Duitse top TD's (vanaf Ferdinand) kom je van voor bijna niet door en kunnen aanvallend gespeeld worden.
Die armour maakt niets uit. In de tier waarin de jagdpanzer IV en de jagdpanther worden ingedeeld zul je amper iets bouncen. De gun van de jagdpanzer IV is echter om te huilen, de korte 88 met 138 penetration en 220 damage. Die bounced juist op alles.
Voor TD's telt een hoge alpha.

Pas met de Ferdi richt het pantser wat uit. De jagdtiger is dan weer bugged en makkelijk te penetraten naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kan iemand me trouwens eens uitleggen wat de cijfertjes 1 en 2 willen zeggen naast spelersnamen als je ingame "tabt". Die cijfers verschijnen dan in een embleempje aan de zijkanten van de lijst. (kan geen tekeningetje meesturen want zit op het werk atm)
ZenTex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Voor TD's telt een hoge alpha.
wat is alfa? O-)
de hoek van het front armor?

[ Voor 28% gewijzigd door Joindry op 27-06-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Zeg ook dat het vanaf de Ferdi de front pantser sterk is, maar dat de Jagdtiger bugged is weet ik dan weer niet, heb dat zelf niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:01:
Kan iemand me trouwens eens uitleggen wat de cijfertjes 1 en 2 willen zeggen naast spelersnamen als je ingame "tabt". Die cijfers verschijnen dan in een embleempje aan de zijkanten van de lijst. (kan geen tekeningetje meesturen want zit op het werk atm)
Dat zijn volgens mij de platoons waar ze in zitten.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:01:
Kan iemand me trouwens eens uitleggen wat de cijfertjes 1 en 2 willen zeggen naast spelersnamen als je ingame "tabt". Die cijfers verschijnen dan in een embleempje aan de zijkanten van de lijst.
dat zijn platoons, mensen die samen spelen.
platoons zijn te vormen als je premium speelt.
de damage die je in een keer doet. als je in een keer veel damage krijgt dan stop je en ga je schuilen. krijg je elke keer een paar procent er af dan rijdt je door en mep je hem neer.

het voordeel als de ander weg duikt dan heb je ook meer tijd om te laden, wat meestal langer is bij hogere alpha damage.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

En nog ééntje: was nu eigenlijk het verschil tussen AP en HE ammo. Ik weet werkelijk wel waarvoor ze staan.
Maar bij AP weet ik niet waarvoor de penetration waarden staan. de AP doet int het algemaan meer damage dan de HE. Maar doet een AP de damage van de penetration er nog bovenop? Of hoe moet ik dit zien?
Als je net de turret kunt zien en je zowat zeker weet dat je AP gaat bouncen, ben je dan beter af met je HE? of kunnen die ook bouncen? Of op de front armor van een 3 Tier hogere tank.
Tot nu toe speel ik eigenlijk alleen met AP, gezien mijn rotgun dus ook redelijk veel bounces. Wanneer neem je dus wat en waarom :P

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 27-06-2011 12:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.