Helemaal mee eens.
Zo heb ik ook een haat/liefde verhouding met m'n jagdpanther.
Ook met een TD ben je afhankelijk van je teammates om te scouten en evt flankende meds van je af te houden. Bij een rush ben je vaak machteloos zonder scouts en support, een TD is erg kwetsbaar.
Zo loop ik op prokhorovka wel eens te tieren op een zooi meds die allemaal lekker achter me blijven ipv te scouten.
Aan de andere kant kan het soms flink meezitten en maak ik een zooi kills, al zit ik dan wel met een flinka ammo rekening.
Daarom is een normale tank vaak wel het leukste, je bent veel minder afhankelijk van je team en je kunt zonodig lekker soloen of flanken. Ik denk dat SPG, medium of TD spelers bijna allemaal een heavy als main tank hebben en het als afwisseling gebruiken.
@ kaap: dat is algemeen bekend, ze kunnen ontkennen wat ze willen, maar ze houden niemand voor de gek.
Neem bijvoorbeeld de korte 88 als main gun op de jagppanzer IV. 138 pen en 220 damage voor een T6 TD. Dat is vergelijkbaar met de stats van de tier
drie USSR TD.
En dan de Tiger. Dat gebakkie is door alles te penetraten rondom. Zeker niet vergelijkbaar met de zelfde tier van USSR, zelfs tegen de tier 5 USSR heavy heb je een zware kluif en ook de tier 4 KV is geen easy win. De russische tiers 4 en 5 heavies zijn gewoon overpowered. (speel zelf USSR heavies)
[
Voor 26% gewijzigd door
ZenTex op 24-06-2011 10:07
]