[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Joindry schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:00:
Gisteren het spel erop gezet en wat aan het spelen, maar ik ben nog niet volledig mee denk ik.
Op het eerste zicht lijkt het wel een verschrikkelijk oppervlakkig spel en man wat gaat alles tergend traag, een heuvel oprijden aan 14km/h.
Het is juist veel minder oppervlakkig dan een typische shooter. Er zit veel meer taktiek in. Als je gewoon de tegenstander head-on bestormt wordt je echt aan gort geschoten.

Wat betreft de rest; kijk ajb de tutorial videos ff, da's een must.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KFya4XHSRTPJU2cqglqyALzN/medium.jpg

40% van een IS7 geschoten waarvan 20% in een één op een gevecht en de IS3 met 4 schoten (was op 20%). De Maus ook nog 7x geraakt en gedamaged

Niet gek voor een m7 Priest

[ Voor 29% gewijzigd door wontcachme op 23-06-2011 21:31 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

heb ik nog even een uur of drie gespeeld. zittik op tier 2, aant sparen vr tier 3.

ik heb heus de tutorials wel bekeken hoor, ik wist gewoon niet waarom er twee verschillende soorten Xp waren. Nu weetik het dus wel.
En wat betreft: "eens denken waar je wil uitkomen" ik merk gewoon dat je als arty te doen hebt en als tankhunter (hoewel ik echt gek ben van de ferdinand) echt op anderen moet rekenen. De meeste en meest diverse fun lijkt me dus te zitten in de gewone tanks.
Op zich wel fun, wel beetje jammer datje moet wachten tot de ronde gedaan is om een andere match te kunnen beginnen (Joindry verkiest dus kleine maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Joindry schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:24:
heb ik nog even een uur of drie gespeeld. zittik op tier 2, aant sparen vr tier 3.

ik heb heus de tutorials wel bekeken hoor, ik wist gewoon niet waarom er twee verschillende soorten Xp waren. Nu weetik het dus wel.
En wat betreft: "eens denken waar je wil uitkomen" ik merk gewoon dat je als arty te doen hebt en als tankhunter (hoewel ik echt gek ben van de ferdinand) echt op anderen moet rekenen. De meeste en meest diverse fun lijkt me dus te zitten in de gewone tanks.
Op zich wel fun, wel beetje jammer datje moet wachten tot de ronde gedaan is om een andere match te kunnen beginnen (Joindry verkiest dus kleine maps)
Dat laatste is niet jammer, want dat hoeft niet :P. Je kunt gewoon exit battle doen en een nieuwe pot starten :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

even getest (voelt zich klein beetje dom nu :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

In Mountain Pass start mijn T-44 in het zuiden. Snel door het midden rijden om de vijand te spotten en mijn team kon snipen. Wat mediums kwam mij helpen en ik vond dat er teveel vijanden links en center bevinden. Aan de rechterflank waren de aantallen gelijkwaardig, dus ik riep om de mediums te gebruiken om de rechterflank te overspoelen en ineens naar de vijandelijk vlag door te stoten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jyiRd4HvswuSfvVyeVJJRsM4/full.gif
Veel gespot en wat schade uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:34

ZenTex

Doet maar wat.

Vanavond was een goede avond met m'n jagpanther. 1 keer wittmans medal, 1 keer net niet. (onterecht)

De map mines, startpunt het noorden.
Ik besluit de natte weg te kiezen langs de flank. Een hetzer rijd met me mee.
Eenmaal beschut achter een rots besluit ik eerst maar eens te kijken wat er zo al mijn kant op komt. Niets.
Ik stoom door om even te kijken wat er zoal aan campers staat. Een vijandelijke hetzer staat verdekt opgesteld achter een rots. Net een miniem puntje van z'n neus niet. Ik waag het erop. Met 1 shot m'n 1e kill binnen. Als ik uitzoom blijkt onze hetzer het loodje gelegd te hebben tegen onzichtbare vijanden.

Ik besluit de teamleden te helpen die center lijken te verliezen. Een T43, ook daarvan is slechts een enkel puntje zichtbaar. Ik raak hem maar hij ziet mij. Na een schotenwisseling besluiten we het allebei voor gezien te houden. Hij focust zich weer op de aanval, mijn team heeft inmiddels het midden verloren. We hebben minder dan de helft van onze tanks over. Hun verliezen zijn 3 of 4 tanks.
In de aanval dan maar en proberen hun arties te vinden en misschien wel te cappen.
Ineens duikt een KV op naast de hetzer die ik vernietigd had. Met 3 % heath weet hij zich het vege lijf te redden.

Na en moeizame rit rij ik langs het wrak van hun hetzer. Even er voorbij kom ik de KV tegen. Makkie.
Niet dus. mijn schot bounced op de achterkant van zijn turret. Schot 2 maakt wel een eind aan z'n leven.
echter kom ik 1st een jagdpanzer 4 tegen. 1 schot in z'n achterste maakt een eind aan z'n leven. Op naar artie central, ze hebben me gespot want de shells vliegen om m'n oren.
Op het moment dat een artie shell naast me neerploft zie ik ze. Een VK en een artie. De artie heeft net geschoten en dus focus ik me op de VK. als die vernietigd is neem ik de artie onder vuur.
Als de arty explodeert heb ik nog half health over en zie een jagdpanther naar mijn kant toedraaien. Mijn 1e shot mist, de zijne ook, de rest van mij is raak. Als hij een smeulend hoopje staal is richt ik me op de tiger die naar me toekomt. Ook hij moet het onderspit delven. Kill 6.
Onze defenders hebben inmiddels de overhand doordat de vijand zich op mij focuste (ik had in de capcirkel plaatsgenomen) en zo is het 2 vs 2 en ik heb nog 30% HP over. Een T44 komt op me af. Schot 1 detrached hem maar doet geen damage.Schot 2 brengt hem naar 7%. Schot 3 en 4 zijn crits maar doen geen damage. En toen was het gedaan. Eindelijk krijg ik hulp en een tiger van ons verlost hem uit zijn lijden en daarmee is de pot gewonnen.

Leuk dat je soms als enkeling zoveel invloed kan hebben op een match.

De pot waarin ik de wittmans medal won was wat gewoontjes, beetje rijden, beetje campen, beetje schieten. Het enige aparte is dat ondanks die 7 kills ik 0 dmg geincasseerd had.
Hadden er 8 moeten zijn, maar ik deed een 0 dmg crit op een arty waardoor ik die tiger niet af kon maken en een teammate met de kill aan de haal ging. (had hem eerder al naar 17% geschoten)

Al met al minimaal 2/3e van de potjes gewonnen. Op naar de Ferdi, 39K te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Joindry schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:32:
even getest (voelt zich klein beetje dom nu :F )
Ook dat wordt in de tutorials uitgelegd overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Rofl^^ inderdaad volgende keer ff opletten he XD

Net engine voor kv-3 gehaalt nu de 40k exp voor IS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:48
Ik heb sinds gister m'n kv-3 verkocht en de IS gekocht inclusief de brakke 85 mm, ik kon niet meer wachten tot ik weer 16,5k exp. bij elkaar had met de kv-3 voor een betere gun O-)

Op naar de IS-3 en de GOT1 clan :)

[ Voor 9% gewijzigd door w-dev op 24-06-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:P
Hmmm, ik denk wel dat ik besmet ben met de bacterie, beginnen spelen rond 19h en plots was het 23h55 en stond er een halfslapende wederhelft aan mijn bureau: "waar blijf jij?" :/

Bestaat er trouwens ietwat van een overzichtelijke walktrough of kan iemand me wat raad geven, ik bedoel,
wat zijn de dingen die als beginneling echt verspilling zijn van je XP en cash. Veel hangt af van je voorkeur, i know. maar bvb, mijn "traktor" is nu volledig geupgrade (toch blijft het bizar klinken, elite traktor...), kies ik best voor meer XP of om mijn crew sneller te trainen...
Blijft het trouwens zo dat tegen je ongeveer genoeg geld hebt om de volgende tank in hogere tier te kopen je net voldoende XP hebt om je huidige volledig te researchen? Mijn tier 2 zal net zijn 4050XP hebben voor de beste radio ongeveer tezelfdertijd als ik 54k cash zal hebben om mijn tier 3 te kopen. Dat staat natuurlijk niet in de tutorials :Y)
Zijn der trouwens baggertanks? Zijn der seriously overpriced researches, upgrades, ... en zijn der koopjes, dingen waarvan jullie vinden, "nauw deze moet je echt wel eerst kopen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik weet niet of je premium hebt, maar in het geval dat je premium hebt zou ik je crewtraining uitzetten en zoveel mogelijk xp verzamelen. Dat xp op de tank kan je om zetten naar free xp en dat kan je gebruiken om andere tanks/modules mee te researchen. Zo kom je sneller hogerop bij de big boys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
In het algemeen geldt in mijn ogen dat je eerst de upgrades koopt die je tank significant verbeteren (captain obvious). Als je bijvoorbeeld een brakke gun hebt research je als eerste een betere gun en als het nodig is ook een betere turret. Zo ook voor een te langzaam rijden / draaiende tank.

De verhouding tussen xp en credits hangt nogal van je battles af, schiet je veel tanks af en verlies je, dan krijg je wel veel credits maar weinig exp. Een echte aanrader is: http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page en kijk dan bijvoorbeeld eens bij 'battle mechanics' en 'tactics'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

w-dev schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:00:
Ik heb sinds gister m'n kv-3 verkocht en de IS gekocht inclusief de brakke 85 mm, ik kon niet meer wachten tot ik weer 16,5k exp. bij elkaar had met de kv-3 voor een betere gun O-)

Op naar de IS-3 en de GOT1 clan :)
Jammer eigenlijk. De IS met de 85 mm is een lachertje. En de KV-3 is erg leuk om te spelen, dus die XP voor de betere guns had ik zo bij elkaar.

@ joindry: dat hang ervan af. Sommige reseaches voegen weinig toe, sommigen zijn noodzakelijk. Tracks, radio en gun zijn meestal absoluut noodzakelijk. Vaak ook de turret want die is meestal nodig om betere guns te fitten en geven soms ook meer HP en hebben betere armour.
Vooral bij guns en radio zie je ook dat je die gewoon mee kan nemen naar de volgende tier, hoef je dat alvast niet meer te researchen.

Ik focus me meestal eerst op de gun. zoals gezegd is het daarvoor meestal noodzakelijk eerst de turret te researchen, maar ook het chassis ivm het gewicht.

Op de lagere tier tanks hoef je je ook geen zorgen te maken over equipment zoals rammer en gun laying drive. Dat geld heb je zeker nodig voor nieuwe tanks.
Op een gegeven moment zou ik wel 20K creds per crewmember om ze te trainen naar 75% skill. Als je dan een nieuwe tank koopt van dezelfde natie kun je die dan weer doortrainen voor die tank. Als je crew bijvoorbeeld 100% skill heeft en 20% bijskill, kun je ze voor 20K creds weer trainen voor een nieuwe tank, behouden ze de bijskills en gaat hun hoofdskill naar 90%. Crew skill is ERG belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Als toevoeging, hoe hoger je crew percentage is, hoe beter/sneller deze zal schieten/bewegen/optrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
@patrickos85: is het niet zo dat alle tank-stats zijn gegeven bij 100% crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

patrickos85 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:29:
Als toevoeging, hoe hoger je crew percentage is, hoe beter/sneller deze zal schieten/bewegen/optrekken
Dat stond dan wel weer in de tutorial :P
Maar toch dank. Vanavond hebbik mijn tier 3 (wss) en mijn huidige crew heeft 60%, kan ik deze meenemen naar de nieuwe tank? Ik heb ergens gelezen dat je ze moet omtrainen als je dat doet bij 100% hou je 80% (zonder geld te besteden) over. maar kan je dat dan ook doen bij 60%?
Worden trouwens soms ook acties gehouden? zoals double XP weekend en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Kun je beter even credits doorsparen en op de nieuwe tank met 75% crew kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
w-dev schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:34:
@patrickos85: is het niet zo dat alle tank-stats zijn gegeven bij 100% crew?
op 100% is je crew op zijn best. Dan kan je extra's gaan trainen. Zoals firefighting, repair en camo.

je kan crew overzetten als het op 60% is, maar dat voegt niets toe. Zoals Quantor zegt, beter nieuwe crew nemen, die op 75% trainen en dan opnieuw beginnen. Als je crew 100% is en extra skills heeft, dan is het wel handig om die mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:36:
[...]

Dat stond dan wel weer in de tutorial :P
Maar toch dank. Vanavond hebbik mijn tier 3 (wss) en mijn huidige crew heeft 60%, kan ik deze meenemen naar de nieuwe tank? Ik heb ergens gelezen dat je ze moet omtrainen als je dat doet bij 100% hou je 80% (zonder geld te besteden) over. maar kan je dat dan ook doen bij 60%?
Worden trouwens soms ook acties gehouden? zoals double XP weekend en dergelijke?
Je kan je huidige crew meenemen/omtrainen maar als ze zo laag zijn loont het om gewoon een standaardcrew (gratis) te nemen. Crew meenemen/omtrainen loont pas echt als ze 80% of hoger zijn en secundaire skills hebben.

Zo heeft mijn VK4502 crew 100% repairs en 70%+ camo omdat ze van de VK3601, naar Tiger, naar Tiger II en nu VK4502 zijn meegenomen. Bedoeling is dat ze ooit alle 3 de secundaire skills op 100% hebben en dan in mijn E-100 rondkarren :)
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
@ joindry: dat hang ervan af. Sommige reseaches voegen weinig toe, sommigen zijn noodzakelijk. Tracks, radio en gun zijn meestal absoluut noodzakelijk. Vaak ook de turret want die is meestal nodig om betere guns te fitten en geven soms ook meer HP en hebben betere armour.
Vooral bij guns en radio zie je ook dat je die gewoon mee kan nemen naar de volgende tier, hoef je dat alvast niet meer te researchen.
Radio is de laatste upgrade die je kiest en alleen als je die tank van plan bent elite te maken en te houden. Radio met een range tussen de 400 en 500 is zat. Radio is chained en vrijwel altijd zijn er tussen jou en de meest verre friendly altijd wel teamgenoten, je hebt dus een radio die de hele map kan bestrijken zelden nodig, scheelt toch weer exp.

Uitzondering is artillery denk ik, maar ja, die hebben toch al laser guided pinpoint autoaim wapens.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-06-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben er nu toch achter dat Arty niks voor mij is. Je bent volledig afhankelijk van je medespelers en over 't algemeen is er ook niemand die bij de SPGs achterblijft om ze te beschermen, en dit terwijl ze zo belangrijk zijn. Ook kom je automatisch in een relatief hoge tier uit. TDs zijn op zich best leuk maar wederom kom je met de eerste meteen in Tier 3 matches uit en wordt je echt in no time aan gort geschoten omdat je gewoon retetraag bent.

Nee, ik ga gewoon voor de 'gewone' tanks en dan via de mediums richting de heavies. M'n Pz II en 35 (t) zijn beiden Elite. Ik heb nu de accelerated training nog aanstaan maar ik vermoed zo dat ik beter gewoon voor de free XP kan gaan om zsm op de Pz IV uit te komen. Ik heb nu wel de Pz III Ausf A maar zit continue in matches waarbij een hoop mensen met de Pz IV rondrijden. Plan is nu om met de free XP voor de Pz IV te sparen vanuit m'n Pz II en 35 (t) en daarna daar mee verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:48:
Ben er nu toch achter dat Arty niks voor mij is. Je bent volledig afhankelijk van je medespelers en over 't algemeen is er ook niemand die bij de SPGs achterblijft om ze te beschermen, en dit terwijl ze zo belangrijk zijn. Ook kom je automatisch in een relatief hoge tier uit. TDs zijn op zich best leuk maar wederom kom je met de eerste meteen in Tier 3 matches uit en wordt je echt in no time aan gort geschoten omdat je gewoon retetraag bent.

Nee, ik ga gewoon voor de 'gewone' tanks en dan via de mediums richting de heavies. M'n Pz II en 35 (t) zijn beiden Elite. Ik heb nu de accelerated training nog aanstaan maar ik vermoed zo dat ik beter gewoon voor de free XP kan gaan om zsm op de Pz IV uit te komen. Ik heb nu wel de Pz III Ausf A maar zit continue in matches waarbij een hoop mensen met de Pz IV rondrijden. Plan is nu om met de free XP voor de Pz IV te sparen vanuit m'n Pz II en 35 (t) en daarna daar mee verder te gaan.
Artillery en TD's worden als hoger geteld. TD is tier+1 en artillery is tier+2. Een Tier 7 tankdestroyer wordt dus vergeleken met een tier 8 medium tank bijvoorbeeld. En dat heeft dus meteen consequenties voor de matchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Artillery en TD's worden als hoger geteld. TD is tier+1 en artillery is tier+2. Een Tier 7 tankdestroyer wordt dus vergeleken met een tier 8 medium tank bijvoorbeeld. En dat heeft dus meteen consequenties voor de matchmaker.
Ja, daar had ik al over gelezen. Met een beetje pech wordt je afgeschoten en eindig je met 30 XP ofzo. Dan kan ik beter met m'n Pz II aan de slag gaan, in die tier I matches ben je dan redelijk "top dog".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:54:
[...]

Ja, daar had ik al over gelezen. Met een beetje pech wordt je afgeschoten en eindig je met 30 XP ofzo. Dan kan ik beter met m'n Pz II aan de slag gaan, in die tier I matches ben je dan redelijk "top dog".
Voordeel is als je met een lage tier arty een hogere tier tank kapot maakt, je meer xp/credits krijgt. Het komt bij mij veel voor dat ik met mijn tier 5 arty 50k credits krijg waarvan 45k effectieve winst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn persoonlijk advies: ga russische heavy tank kant op en bespaar jezelf een heleboel moeite en frustratie. Developers zijn lichtjes russian biased ook al ontkennen ze dat glashard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Helemaal mee eens.

Zo heb ik ook een haat/liefde verhouding met m'n jagdpanther.
Ook met een TD ben je afhankelijk van je teammates om te scouten en evt flankende meds van je af te houden. Bij een rush ben je vaak machteloos zonder scouts en support, een TD is erg kwetsbaar.
Zo loop ik op prokhorovka wel eens te tieren op een zooi meds die allemaal lekker achter me blijven ipv te scouten.

Aan de andere kant kan het soms flink meezitten en maak ik een zooi kills, al zit ik dan wel met een flinka ammo rekening. :+

Daarom is een normale tank vaak wel het leukste, je bent veel minder afhankelijk van je team en je kunt zonodig lekker soloen of flanken. Ik denk dat SPG, medium of TD spelers bijna allemaal een heavy als main tank hebben en het als afwisseling gebruiken.

@ kaap: dat is algemeen bekend, ze kunnen ontkennen wat ze willen, maar ze houden niemand voor de gek.
Neem bijvoorbeeld de korte 88 als main gun op de jagppanzer IV. 138 pen en 220 damage voor een T6 TD. Dat is vergelijkbaar met de stats van de tier drie USSR TD.
En dan de Tiger. Dat gebakkie is door alles te penetraten rondom. Zeker niet vergelijkbaar met de zelfde tier van USSR, zelfs tegen de tier 5 USSR heavy heb je een zware kluif en ook de tier 4 KV is geen easy win. De russische tiers 4 en 5 heavies zijn gewoon overpowered. (speel zelf USSR heavies)

[ Voor 26% gewijzigd door ZenTex op 24-06-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb gemerkt dat ik beter voor arty kan gaan. Merk te vaak in me tanks dat als ik een enemy gespot heb dat ik die echt KAPOT moet maken :+. Zo ben ik vaak de pineut geworden dat ik opeens het hele enemy team tegenover me heb en dat echt niet gaat redden ;w .

Maar het kan ook anders. Zo had ik laatst een goed potje met me KV als hoogste op steppes. Een deel links en een deel rechts, so far so good. Ging samen met een paar TD's van zuid naar noord via rechts. De KV is niet zo heel erg snel en blijf meest op het tussenniveau en niet in de geul. Als je dan omhoog moet duurt het gewoon te lang voordat je boven bent. Maar rond halverwege kwamen we een paar "tankjes" tegen. Toen die eenmaal kapot waren vond ik het verstandig om door te pushen (want wat moet je anders als heavy). Bij hun basis ging ik kapot, maar wel uiteindelijk gewonnen met 5 kills.

Maar geduld is een schone zaak en merk vaak dat mensen dat niet hebben. Het is niet te vergelijken met een FPS dat (soms) iedereen voor zich zelf gaat. Je hebt goede rugdekking nodig ;).

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:57:
Mijn persoonlijk advies: ga russische heavy tank kant op en bespaar jezelf een heleboel moeite en frustratie. Developers zijn lichtjes russian biased ook al ontkennen ze dat glashard.
Jamaar, jamaar... Meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
Ik heb mn repair skills nu bijna op 100% dadelijk mag ik een nieuwe skill gaan trainen. Voor een KT welke zou beter zijn fire of camo?

Ik neig naar fire aangezien de KT al 0 camo value heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Jeebeekje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:52:
[...]

dat driehoekje eronder wordt rood, oranje of groen toch?
Groen is penetration
Oranje is kans op bounce
Rood is dikke kans op bounce
Speel inmiddels al een tijdje maar dit is me nog nooit opgevallen. Weet nu onderhand wel wat de zwakkere kanten van de meeste tanks zijn maar dit is wel handig.
Welke instellingen gebruiken jullie? Caps+0 gebruik ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ventrigo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:19:
Ik heb gemerkt dat ik beter voor arty kan gaan. Merk te vaak in me tanks dat als ik een enemy gespot heb dat ik die echt KAPOT moet maken :+.
Dat heb ik ook af en toe. Zie ik een vijandelijke tank, schíet ie op me! Dat vindt ik dan weer zo brutaal dat ik terugschiet. Minder vindt ik het dan weer als ze samenspannen en ze samenwerken tegen me. Niet echt eerlijk, en dan ook nog dekking zoeken als ik net terug wil schieten. Geen stijl gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:58:
Ik denk dat SPG, medium of TD spelers bijna allemaal een heavy als main tank hebben en het als afwisseling gebruiken.
juist andersom: ik heb een TD als main en een heavy als afwisseling:)
Ventrigo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:19:
Maar geduld is een schone zaak en merk vaak dat mensen dat niet hebben. Het is niet te vergelijken met een FPS dat (soms) iedereen voor zich zelf gaat. Je hebt goede rugdekking nodig ;).
vaak merk ik ook dat ze juist te veel geduld hebben/bang zijn. sta je op een punt van winst behalen/verliezen en niet durven door te pushen. waardoor ze 1 voor een afgeschoten worden...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

skoozie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:28:
vaak merk ik ook dat ze juist te veel geduld hebben/bang zijn. sta je op een punt van winst behalen/verliezen en niet durven door te pushen. waardoor ze 1 voor een afgeschoten worden...
Dat ben ik ook wel met je eens. Als je weet waar tanks kunnen schuilen of vandaan kunnen komen moet je voorzichtig aan doen met rushen, maar als je een beetje kijkt hoeveel er over is aan tanks is het soms rushen of wachten. Ligt er aan hoe makkelijk je ze aan kunt.

Kijk bijvoorbeeld ook als de battle begint waar iedereen naar toe gaat. Kan je wel met de zwaarste mee gaan, maar als je aan de andere kant tegenstand kan bieden (kiekeboe spelen), kunnen de zwaarste/grootste groep doorstomen naar de vlag.

Dit spelletje vergt wat meer tactiek. Zo is het ook goed om te weten voor welke map welke strategie je kan gebruiken. Tijdens de battle kan het totaal anders lopen, maar als individueel is dat moeilijk in te schatten. Als er dan genoeg mensen op Mumble of het channel zijn probeer dan een platoon te vormen. Zo kan je in ieder geval met elkaar een tactiek bespreken en is het niet jij tegen 29 anderen, die je of moet overtuigen of kapot moet maken schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Net een bizar potje gehad met mijn KT. IK was samen met een ferdinand de enige tier 8 dus dat is een goed recept voor een mooi potje. Kom ik een stug tegen en schiet. meteen naar 33%. Ik kreeg bij de volgende 3 schoten te horen: that one bounced! Ik had zoiets van huh? maar goed daarna kwam wel een voltreffer. 3 andere tanks sneuvelden ook dankzij mijn long 88, maar ik had ondertussen zoveel schade opgelopen dat ik amper nog kon bewegen :P op 2 na was heel mijn crew dood en alle modules waren geraakt. Echt een bizar hoe ik dat allemaal kon overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
oosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:58:
Net een bizar potje gehad met mijn KT. IK was samen met een ferdinand de enige tier 8 dus dat is een goed recept voor een mooi potje. Kom ik een stug tegen en schiet. meteen naar 33%. Ik kreeg bij de volgende 3 schoten te horen: that one bounced! Ik had zoiets van huh? maar goed daarna kwam wel een voltreffer. 3 andere tanks sneuvelden ook dankzij mijn long 88, maar ik had ondertussen zoveel schade opgelopen dat ik amper nog kon bewegen :P op 2 na was heel mijn crew dood en alle modules waren geraakt. Echt een bizar hoe ik dat allemaal kon overleven.
Levert je wel een leuke medaille op als je einde van de battle heb gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Nee helaas niet werd in de laatste paar seconden geschoten door .... een hummel. zo vaak dat de arty me pijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dat is balen, maar alsnog als je veel tanks dmg heb toegedient krijg je veel xp/credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

oosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:05:
Nee helaas niet werd in de laatste paar seconden geschoten door .... een hummel. zo vaak dat de arty me pijn doet.
Weet niet of je nog genoeg andere teamgenoten had, maar anders had je die voor kunnen laten gaan. Tevens als je gespot ben probeer voor dat je bij hun base bent naar links of naar rechts te gaan (als dat natuurlijk kan). Zo kan je alsnog een verrassing zijn voor de tegenstander ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Ik had nog genoeg spelers over en er reden 3 voor me uit dus een beetje pech dat ik geraakt werd. Leverde wel iets van 1800 xp op. Dat zijn de leukere potjes.

Heeft trouwens iemand al met regelmaat een billotte medaille gekregen? Ik heb er maar 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mss een stomme vraag, maar hoe weet je of je gespot bent? (ik veronderstel dat er andere methoden zijn dan te wachten tot er op je geknald wordt) en hoe kan ik weten waar de zwakke plekken zitten van andere tanks? (behalve dan ook the obvious als de rupsen, bovenkant, vaak koepel en natuurlijk achterzijde.
w-dev, dank voor de link, thuis een lezen, maar momenteel @work en hier is ie geblokkeerd :(

En zoals ik hier kan lezen zou ik mss beter de russiankant uitgaan. Nu ik nog niet ver zit is de het nog makkelijk om te switchen.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 24-06-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:14:
Mss een stomme vraag, maar hoe weet je of je gespot bent? (ik veronderstel dat er andere methoden zijn dan te wachten tot er op je geknald wordt) en hoe kan ik weten waar de zwakke plekken zitten van andere tanks? (behalve dan ook the obvious als de rupsen, bovenkant, vaak koepel en natuurlijk achterzijde.
w-dev, dank voor de link, thuis een lezen, maar momenteel @work en hier is ie geblokkeerd :(

En zoals ik hier kan lezen zou ik mss beter de russiankant uitgaan. Nu ik nog niet ver zit is de het nog makkelijk om te switchen.
Er word jou niet verteld of je gespot bent. Meestal kan je ervanuit gaan dat als jij een tank ziet, deze jou ook spot. Voornamelijk als jij aan het rijden bent en niet verdekt opgesteld staat. Indien je in een bosje staat bestaat de kans dat jij hem wel ziet, maar hij niet jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Met betrekking tot radio/spotting en view range kijk dan even hier naar: http://wiki.worldoftanks....o_Range_and_View_Range.29

Uitgelegd door middel van een plaatje (misschien ook wel handig in de topic start ;)):
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/thumb/7/72/RadioRanges.jpg/447px-RadioRanges.jpg
Plaatje is klikbaar voor groter.

[ Voor 3% gewijzigd door Ventrigo op 24-06-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ventrigo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:26:
Met betrekking tot radio/spotting en view range kijk dan even hier naar: http://wiki.worldoftanks....o_Range_and_View_Range.29

Uitgelegd door middel van een plaatje (misschien ook wel handig in de topic start ;)):
[afbeelding]
Plaatje is klikbaar voor groter.
link en pic geblokkeerd op het werk :(
thuis veel leeswerk hebben.

mbt de radar, ik dacht datter mss een early warning aanwezig was. Was pas actief vanaf jaren 80 merk ik net, geeft een waarschuwing als er sporen zijn van radarscanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
patrickos85 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:23:
Er word jou niet verteld of je gespot bent. Meestal kan je ervanuit gaan dat als jij een tank ziet, deze jou ook spot. Voornamelijk als jij aan het rijden bent en niet verdekt opgesteld staat. Indien je in een bosje staat bestaat de kans dat jij hem wel ziet, maar hij niet jou
Je kunt het beste van bosje naar bosje rijden, en daar even stil blijven staan. Gewoon volle bak richting de tegenstander spurten betekent eigenlijk over het algemeen dat je dan opeens door 4 TDs aan gort geschoten wordt.

Wat spotten betreft is het belangrijk te weten dat de afstand meetelt (hoe verder weg hoe beter, binnen 50m ofzo wordt je sowieso altijd gespot) en als je stilstaat of alle delen van je tank 'bedekt' zijn door bijvoorbeeld een rots, huis of struik. Het voordeel van struiken is bovendien dat als je er achter staat jij wel de tegenstander kan zien, maar hij jou niet (mits je stilstaat). Cover is gewoon extreem belangrijk, midden in een veld rijden of staan is gewoon zelfmoord.
Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:32:
mbt de radar, ik dacht datter mss een early warning aanwezig was. Was pas actief vanaf jaren 80 merk ik net, geeft een wss als er sporen zijn van radarscanning.
Het gaat om line of sight. Als je beschoten wordt kan het zijn dat je gespot bent door tank A, maar die je dan niet beschiet en dat dan tank B vanaf een grote afstand je op de korrel neemt. Tank A krijgt dan 'als dank' een deel van de XP omdat tank B zonder zijn hulp jou niet had kunnen zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 24-06-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

...en hoe kan ik weten waar de zwakke plekken zitten van andere tanks? (behalve dan ook the obvious als de rupsen, bovenkant, vaak koepel en natuurlijk achterzijde.
Wat betreft zwakke plekken: Neem als vuistregel alles wat uitsteekt. De viewport, het luik, machinegun port, etc.
Maar ook: de onderzijde van de tank, dat gedeelte wat schuin naar onder loopt als hij naar je toe staat. Op sommige tanks ook de mantlet (doorvoer kanon naar in de turret.) en daar waar te turret overgaat in de hull.

Heb zelf slechte ervaringen met het van achter mikken op de turret. Veel turrets lopen schuin naar achter toe, als je de turret dan niet in het midden raakt heb je vaak een ricochet, zelfs op zeer licht gepantserde tanks.

Oh, en het is geen radar hoor.Er zit geen radar in het spel. Wel radio.

[ Voor 23% gewijzigd door ZenTex op 24-06-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De koepel is bij de Amerikanen geen zwakke plek! Zeker niet vanaf tier 5. Amerikanen zijn juist bedoeld om in kuilen te staan en dat de koepel de klappen opvangt.

hoewel de keren dat ik zo speel mijn gun naar de klote wordt geschoten :+

De enigste koepel waar ik altijd op schiet is die van de KV wanneer zijn turret is geuprade. Die kan je simpelweg niet missen

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 24-06-2011 11:40 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48

Je moet even bij de crosshairs zoeken welke armor penetration erbij heeft staan, dan kun je het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad, vaak is de koepel juist het zwaarst gepantserde deel, ook voor niet-US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Voorbeeld van wat ik bedoel met het spotten:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/15firrl.png

Jij (blauw) wordt gespot door A, maar die beschiet jou niet dus je ziet 'em niet. B gebruikt die spot om je te beschieten terwijl je uit visual range bent.
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:34:
Heb zelf slechte ervaringen met het van achter mikken op de turret. Veel turrets lopen schuin naar achter toe, als je de turret dan niet in het midden raakt heb je vaak een ricochet, zelfs op zeer licht gepantserde tanks.
Ik mik altijd op de achterkant van de tank zelf, daar zit meestal de motor en de benzinetanks, en is bovendien de armor niet zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:41:

Ik mik altijd op de achterkant van de tank zelf, daar zit meestal de motor en de benzinetanks, en is bovendien de armor niet zo sterk.
Ook daar heb ik vaak slechte ervaringen mee als de shell verkeerd landt.
Een 105mm met 200 pen die een T2 US dingt als ie onder een rare hoek landt. gemikt op z'n kont van 40 m. range.

Ik mik tegenwoording in de overgang turret-hull.
Maar je hebt het niet altijd voor het uitkiezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:46:
Ik mik tegenwoording in de overgang turret-hull.
Irritant als dat gebeurt, zit met wat pech je turret vast :) Is op zich wel een goeie maar wel erg lastig mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Dat heb ik iig ook met mijn Tier 2, nu is het vaak gewoon schieten om iets te raken, vooral als je rijdt. Accuracy wordt wel een stuk beter veronderstel ik als je een hogere tier behaald :P
en mooie tekening hydra :) +1 for effort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:51:
[...]

Dat heb ik iig ook met mijn Tier 2, nu is het vaak gewoon schieten om iets te raken, vooral als je rijdt. Accuracy wordt wel een stuk beter veronderstel ik als je een hogere tier behaald :P
en mooie tekening hydra :) +1 for effort
In de hogere tiers, vooral met heavies of verstopte TD's, heb je wat meer tijd om te mikken omdat je wat kunt incasseren. Verder is het door de lange reloadtijden van groot belang om niet te missen of te dingen en mik je liever wat langer, want een gemist schot kan het verschil tussen leven en dood betekenen.
Mediums en lights moeten het vooral van mobiliteit hebben, en dus vaak rijdend schieten. Als er een paar missen is dat niet erg.

En ook al loop ik af en te te kankeren op de duiste trees, hun kanonnen vanaf de lange 88 zijn geniaal, niet veel damage, maar hoge penetratie en uiterst nauwkeuring. Zo kun je zelfs op langere afstanden met precisie op de weakspots mikken. Perfecte snipers. Daar heeft de USSR tree vaak wat moeite om hogere tiers te penetrate vanwege lagere penetration en nauwkeurigheid. Daar tegenover staat dat als ze raken ze ook flink auw doen, en ze zeer geschikt zijn om te flanken vanwege hun hoge snelheid en de draaicirkel van een light tank. Kunnen ze dan echt nog niet penetraten is HE ook een optie vanwege de hoge damage van die guns.

Maar nee, accuracy word niet per definitie beter naarmate de tiers hoger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nu doeje me echt wel twijfelen waar ik wil uitkomen uiteindelijk. Eigenlijk komt het er op neer, dat je de ene keer beter af bent met USSR en een andere keer met de duitsers, sterk afhankelijk van de plaats op de map en de map zelf. maw veel struikjes, german tankdestroyers. stedenomgeving russians all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, ik weet het nu ook echt niet meer, Duitsers of Russen. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:39:
[...]

De koepel is bij de Amerikanen geen zwakke plek! Zeker niet vanaf tier 5. Amerikanen zijn juist bedoeld om in kuilen te staan en dat de koepel de klappen opvangt.
* JeroenNietDoen pest met zijn duitse VK4502 graag yankees uit kuilen met gold ammo, das ist mein keul jah!
Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:21:
Ja, ik weet het nu ook echt niet meer, Duitsers of Russen. *zucht*
Russen. IS series > Tigers

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-06-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
Amerikanski!

USSR speel je omdat het soort van easy mode is
German speel je omdat die er cool uitzien en redelijk balanced zijn
USA speel je alleen maar omdat je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:25:
Amerikanski!

USSR speel je omdat het soort van easy mode is
German speel je omdat die er cool uitzien en redelijk balanced zijn
USA speel je alleen maar omdat je dat wilt.
Correctie:
USA: omdat je graag een tank van papier mache wil zolang alle heavy tanks er maar hetzelfde uitzien
Germans: omdat je looks belangrijk vind en je graag met een handicap speelt. En je door de developers graag historical correct gebalanceerd wordt (generfed).
USSR: omdat je easy mode wilt en je buffs door developers afgedaan worden als gameplay balance

[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-06-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Correctie:
USSR omdat je easy mode wilt
Germans omdat je looks belangrijk vind en je graag met een handicap speelt
USA omdat je graag een tank van papier mache wil zolang alle heavy tanks er maar hetzelfde uitzien
Bijna hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

USSR: Erg vergevingsgezind, makkelijk en in tier 4 en 5 gewoon OP te noemen. (KV KV-3)
Zeer goede armour, kannonnen met zeer hoge damage maar lage herlaadsnelheid.
Met USSR kun je niets verkeerd doen.

Germany: Armour van papier, rondom. Pas een heavy met tier 6. Erg slechte kanonnen t/m tier 6, dwz lage penetratie en damage.
Lange afstand vechters want makkelijk te penetraten, maar zeer accuraat op afstand.
Kan een enorm leuke tree zijn als dit je speelstijl is. Als je altijd voorop te vinden bent en het liefst harde klappen uitdeelt en wilt kunnen inkasseren moet je niet bij germany zijn. Voor de liefhebber.

Makkelijker nu?

edit:
[...]

Correctie:
USA: omdat je graag een tank van papier mache wil zolang alle heavy tanks er maar hetzelfde uitzien
Germans: omdat je looks belangrijk vind en je graag met een handicap speelt. En je door de developers graag historical correct gebalanceerd wordt (generfed).
USSR: omdat je easy mode wilt en je buffs door developers afgedaan worden als gameplay balance
Win. Op de USA opmerking na. Iedereen die geen T9 tank met gold ammo heeft heeft geen schijn van kans tegen een yank in een kuil die weet wat íe doet, tenzij je arty oplet.

[ Voor 34% gewijzigd door ZenTex op 24-06-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:29:
Germany: Armour van papier, rondom. Pas een heavy met tier 6. Erg slechte kanonnen t/m tier 6, dwz lage penetratie en damage.
Lange afstand vechters want makkelijk te penetraten, maar zeer accuraat op afstand.
Wat een onzin...armor is prima balanced. Wel eens een Tiger II of hoger gespeeld? Slechte kannonen t/m tier 6? En de eerste 88mm guns dan op de Jagdpanzer 4 en VK3601 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Op de 3601 werkt de korte 88mm best wel aardig :p op de Jgdpz4 is de 88mm gewoon zwaar k*t

King Tiger is een van de beste heavies waar ik mee gespeeld heb in WoT je moet alleen wel leren hoe ermee te spelen.

In beta Russ + German gedaan ben nu met US bezig maar wat een martelgang zijn die tanks .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die l56 88mm? die met 138 penetratie en 220 dmg?
Waar de tier 5 USSR tank gun 175 pen en 300 dmg heeft?
En de tier 3 TD een vergelijkbare gun heeft als de tier 6 jpanzer IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Correctie:
USSR vind ik helemaal niet easy mode. Mediums vliegen snel in de fik, TD's zijn behoorlijk gehandicapped vanwege hun lage accuracy. Heavy's kunnen wel flinke klappen uitdelen, maar zijn erg sloom qua manoeuvres (turret, tracks).
En ik moet zeggen dat USA zo'n beetje de beste mediums hebben. De Easy8 (tier 6) kan al vertical stabilizer equippen, een behoorlijk sterke module voor een tank in die tier.

ik begrijp je sarcasme wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik heb nu de T34 van USA en het nadeel van de tanks is idd makkelijke penetration ervan + dat de tank alleen goed is wanneer alles volledig geupgrade is. Maar als het eenmaal is gedaan en je kan ermee spelen kan je flink ownen. er zijn maar weinig rondes waar ik niet meerdere kills maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:35:
Die l56 88mm? die met 138 penetratie en 220 dmg?
Waar de tier 5 USSR tank gun 175 pen en 300 dmg heeft?
En de tier 3 TD een vergelijkbare gun heeft als de tier 6 jpanzer IV?
Je hele vergelijking slaat kant nog wal. Dat de Russen betere guns hebben bevestigd alleen maar mijn uitspraak over Russen en easy mode. Maar jouw uitspraak dat de die 88L56 een slechte gun is dus nog steeds onzin. Het is een prima gun, dat er betere zijn maakt die gun nog steeds niet slecht.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-06-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nog steeds dubio. Dutise tanks zijn mooier. Form over function :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:59:
Nog steeds dubio. Dutise tanks zijn mooier. Form over function :)
USA wordt vaak onderschat waardoor je soms anderen kan overweldigen ;)

aka facehuggen ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:51:
[...]
Het is een prima gun, dat er betere zijn maakt die gun nog steeds niet slecht.
Als de guns van de andere naties beter zijn maakt dat voor mij de korte 88 een slechte gun ja. De jagdpanzer IV met die gun is een lijdensweg. In de matches waarin je word ingedeeld rijd nauwelijks iets rond dat je kunt penetraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
De hoeveelheid steel wall medals die ik verzameld heb met kv en kv-3 zeggen wel iets over de armor van die tanks. De kv is een zeer fijne tank met z'n 107 mm, alleen die turret maakt je nog beter zichtbaar dan het gemiddelde world trade center in New York rond 2001. Bij de kv-3 kun je gewoon verder met de 107 mm, alleen dan heb je iets meer armor / hp en een minder zichtbare turret. Alleen de tanks voor de KV zijn nogal naar om doorheen te komen, je wordt meestal ingedeeld als bottom-tier en dient als kanonvoer. De T-28 is daarentegen wel redelijk speelbaar met de 85 mm.

Just my 2 cents about the Russian heavies.

Edit: Oja en de KV zonder 107 mm is ook niet veel

[ Voor 4% gewijzigd door w-dev op 24-06-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:08:
[...]

Als de guns van de andere naties beter zijn maakt dat voor mij de korte 88 een slechte gun ja. De jagdpanzer IV met die gun is een lijdensweg. In de matches waarin je word ingedeeld rijd nauwelijks iets rond dat je kunt penetraten.
Vk3601 is 1 van de beste tier 6 tanks die er is, met zijn 88mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Uh, in de beginners tier heb je dan misschien een pech ronde, maar ik zie toch echt nooit een team een tier 8 medium als top hebben waarbij het andere team een tier 7 tankdestroyer als top krijgt. In de eerste 3 tiers kan er misschien wel her en der gegoocheld worden, maar vanaf tier 5 en hoger klopt het gewoon.

Wat betreft USSR/US/Germany.

Alleen in de lagere tiers hebben de Russen een advantage (KV), daarna daalt het al snel hoor. Met de tree veranderingen zullen de Russen zelfs de slechtste tier 7s, 8s, 9s en ook nog eens 10s hebben.

Op dit moment wil je bij tier 7 gewoon een T29 hebben, tier 8 doen de meeste goede spelers het met een T32 (welke ook het meeste van alle tanks een gemiddelde van > 1000 XP per battle heeft), tier 9 wil je eigenlijk gewoon niet Duits zijn. Veel mensen klagen over de T34, maar ik ken genoeg mensen die de T34 beter en fijner vinden dan de IS4 (en dan ook dik over de 950 avg XP gaan). Tier 10 wil je gewoon niet Russisch zijn en in de toekomst nog minder.

Oh en gisteren nog een 50 a 60 potjes gedaan met een triple tier 8 arty platoon (2x T92 met mijn 261). Wat is het toch leuk om te zien hoe je zelfs de meest waardeloze teams kunt redden van de ondergang:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2OH8

[ Voor 41% gewijzigd door Paprika op 24-06-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipower
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 21:37

chipower

i750 - sapphire 5850

Afbeeldingslocatie: http://img810.imageshack.us/img810/9757/shot002s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/8213/shot003f.jpg

nieuw xp record en kills gehaalt gisteren in lakeville, ging rechts kreeg weinig hulp van me team. had de is-3 uitgeschakeld met ~400 hp over. en kon de rest mooi flanken want mijn team ging rushen over midden.

heb nog 6dagen premium over en moet nog iets minder dan 100k xp om T34 te halen hopelijk haal ik mijn doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat is er mis met een IS7/IS4 als tier 10? Zo slecht zijn die niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jullie maken het wel enorm moeilijk zeg... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:13:
Jullie maken het wel enorm moeilijk zeg... :'(
Of je pakt waar je je het beste bij voelt :) het is een spelletje wat je voor je plezier speelt. en het staat je altijd vrij om 2 verschillende tanks/trees tegelijk te spelen, hoewel het dan wel langzamer gaat.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
skoozie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:17:
Of je pakt waar je je het beste bij voelt :) het is een spelletje wat je voor je plezier speelt. en het staat je altijd vrij om 2 verschillende tanks/trees tegelijk te spelen, hoewel het dan wel langzamer gaat.
Tja, ik heb niet extreem veel tijd en het is aardig grinden om vooruit te komen. Dus als ik dan in een tree zit waarvan de tanks ietwat ondermaats zijn, en ik ook nog eens geen mad aiming skills heb, dan ben ik dus bang dat ik m'n tijd loop te verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
ga gewoon de KV halen het is een hel maar je zult de KV geweldig vinden teminste vond ik net zoals de german td

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hydra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:41:
Voorbeeld van wat ik bedoel met het spotten:

[afbeelding]

Jij (blauw) wordt gespot door A, maar die beschiet jou niet dus je ziet 'em niet. B gebruikt die spot om je te beschieten terwijl je uit visual range bent.
Als medium probeer ik A te zijn (en nooit geraakt te worden) en als TD is B optimaal (450+ meter van de vijand). En als mijn team het verknalt, dan ben ik blauw.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 24-06-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dudee schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:43:
ga gewoon de KV halen het is een hel maar je zult de KV geweldig vinden teminste vond ik net zoals de german td
Hmm. Hookay! Vind de russische tanks op zich ook wel coole dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
wontcachme schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Wat is er mis met een IS7/IS4 als tier 10? Zo slecht zijn die niet volgens mij
Aan de speed van de IS7 heb je in clanbattles niet zoveel. Ze zijn alleen echt geliefd op maps waar de Maus gewoon te langzaam is (bijvoorbeeld El Halluf).

:D

[ Voor 47% gewijzigd door Paprika op 24-06-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Whahaha, dat stukje is geniaal.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Geniaal inderdaad. Ik zat hier te schaterlachen. Heel leuk gemaakt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13
Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:59:
[...]

Aan de speed van de IS7 heb je in clanbattles niet zoveel. Ze zijn alleen echt geliefd op maps waar de Maus gewoon te langzaam is (bijvoorbeeld El Halluf).
Onzin, IS-7 worden regelmatig ingezet als wolfs packs om te rushen met hun speed. Zie het vaak in clanwars en mijn clan verliest daardoor soms ook.

Verder wel geinig filmpje. Ik vind het zelf erg leuk om met mijn S-51 arty TD te spelen als ik weer eens in een stads map beland. Het is gewoon dikke fun om tier 9's te one shotten met een AP round als ze de hoek om komen. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Rutger Mulder op 24-06-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rutger Mulder schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:46:
[...]
Onzin, IS-7 worden regelmatig ingezet als wolfs packs om te rushen met hun speed. Zie het vaak in clanwars en mijn clan verliest daardoor soms ook.
Wat voor clans hebben we het hierover? En wat voor clan zit je zelf dan?

Verder betekend geliefd niet dat je er geen neemt... De IS-7 is de allrounder van de 3 welke je dan ook om de andere 2 balanceert. De T30 en Maus zullen een echte taak krijgen, die IS-7s zitten er meer "bij", mede omdat ze een snellere reload hebben en ze dus beter tegen mediums & flanking zijn. Je zet een T30 niet vooraan bijvoorbeeld omdat ie geen armor heeft. Stel je verdedigt de upper road bij Lakeville. Je zet daar bijvoorbeeld 2 IS-7s, 1 Maus & 1 T30 neer. Je maakt je meer druk om het verlies van de Maus of de T30 dan de IS7. Zo zal de tegenstander ook liever de T30 dan de IS7 dood zien gaan van deze 4.
Hij heeft niet echt een specialisatie, meer een opvullende rol.

Misschien begrijp je mijn punt zo....

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 24-06-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wij Pershing rijders worden mogelijk flink genaaid bij de overgang naar de Patton. Ze hebben namelijk de stats van de Patton veranderd op de russische test server.
ROF down to 7.69 (it is 7.79 on current T9 Pershing...).
Turret Traverse back down to 45 (just like T9 Pershing).
Hull traverse dropped to 38 (40 on T9 Pershing...).
Greatly nerfed Projectile speed.
8)7 :X :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nerfed projectile speed? wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dit zijn wat stats:
Number of current Owners / Win rate
Т-54: 73,114 / 49.95
Panther II: 15,037 / 50.02
M26 Pershing: 10,301 / 52.29
Patton/Pershing moet dus generfed worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
zwaar klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
wontcachme schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:39:
Dit zijn wat stats:
Patton/Pershing moet dus generfed worden :X
Dit is dus het resultaat van alle complains die iedereen heeft (zo ook mensen in GoT).

Oorzaak: T-54, IS-4 & Artillery are OP!
Gevolg: Iedereen gaat Russian medium, heavy en artillery spelen.
Resultaat: veel slechte spelers farmen voor een T-54, IS-4 en artillery want volgens de forums zouden ze daar wel goed mee zijn..... Waardoor je dit soort stats krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Exact.

En iedereen die Pershing gaat spelen, weet/denkt dat die slecht zijn. Dus gaan ze er voorzichtiger mee om, en winnen ze meer omdat ze langer in leven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:12:
[...]

Wat voor clans hebben we het hierover? En wat voor clan zit je zelf dan?

Verder betekend geliefd niet dat je er geen neemt... De IS-7 is de allrounder van de 3 welke je dan ook om de andere 2 balanceert. De T30 en Maus zullen een echte taak krijgen, die IS-7s zitten er meer "bij", mede omdat ze een snellere reload hebben en ze dus beter tegen mediums & flanking zijn. Je zet een T30 niet vooraan bijvoorbeeld omdat ie geen armor heeft. Stel je verdedigt de upper road bij Lakeville. Je zet daar bijvoorbeeld 2 IS-7s, 1 Maus & 1 T30 neer. Je maakt je meer druk om het verlies van de Maus of de T30 dan de IS7. Zo zal de tegenstander ook liever de T30 dan de IS7 dood zien gaan van deze 4.
Hij heeft niet echt een specialisatie, meer een opvullende rol.

Misschien begrijp je mijn punt zo....
Clans die ik tegenkom bij landings en battles. Ik zit in de clan 41NL.

Maar ik heb dus al vaker tijdens clan wars gezien dat bijvoorbeeld een aantal maus/T30 de base defenden en de IS-7's allemaal op één flank rushen. Als de vijand zijn troepen over de flanks verdeeld heeft zullen de IS7's in de meederheid zijn en door hun snelheid kun je nooit optijd support meer sturen. Daarbij zal een IS-7 minder snel dmg verspillen aan een weak target van bv 10%, integenstelling tot een T30.

Of gisteren kwamen we een clan tegen op lakeville. Die was eerst een aantal minuten aan het base campen om wat kills te maken en toen gingen ze rushen met alle IS7's door dat dorpje en de Mausen door het midden.

Zo zijn er natuurlijk meerdere mogelijkheiden om de IS7 in te zetten. De IS7 als mobile cover voor de T30 werkt ook. Maar de IS-7 is vaak toch de main attack force. en zijn dpm doet niet veel onder voor de T30. En omdat ie snel is, laag profile en nog wel wat shots kan bouncen kan ie ook nog prima voor de arty scouten. Bij mijn clan en vele anderen is de arty momenteel de belangrijkste asset voor de wars (wel afhankelijk van de map). Heel veel clans spotten de tanks alleen en laten de arty het werk doen.

En er is trouwens ook een programmatje als je de sterkte van een clan wilt zien. Heb het ieg hier nog niet langs zien komen.
http://forum.worldoftanks...opic/40172-wot-clan-info/
Doe er je voordeel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
rapture schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:06:
In Mountain Pass start mijn T-44 in het zuiden. Snel door het midden rijden om de vijand te spotten en mijn team kon snipen. Wat mediums kwam mij helpen en ik vond dat er teveel vijanden links en center bevinden. Aan de rechterflank waren de aantallen gelijkwaardig, dus ik riep om de mediums te gebruiken om de rechterflank te overspoelen en ineens naar de vijandelijk vlag door te stoten.

Veel gespot en wat schade uitgedeeld.
Dat is nog eens een flinke Scout medal waard ;)
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
[...]

Veelal is het zo dat je het beste eerst de Tracks kunt doen en daarna de Turret en Gun.
Echter op sommige tanks is de betere Turret zoveel zwaarder dat je tank nog langzamer kan worden als je nog geen engine upgrade hebt gedaan :)
Joindry schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:36:
[...]

Soms zijn er inderdaad acties, veelal op speciale dagen zoals D-Day bijvoorbeeld. :)
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:58:
Helemaal mee eens.

Zo heb ik ook een haat/liefde verhouding met m'n jagdpanther.
Ook met een TD ben je afhankelijk van je teammates om te scouten en evt flankende meds van je af te houden. Bij een rush ben je vaak machteloos zonder scouts en support, een TD is erg kwetsbaar.
Zo loop ik op prokhorovka wel eens te tieren op een zooi meds die allemaal lekker achter me blijven ipv te scouten.
Dat is niet anders op hoge tier helaas, zodra lagere tiers een Maus zien worden ze gek en gaan ze er als lemmings achteraan.. Soms wel grappig maar het helpt niet en het kan soms heel erg vervelend zijn!
oosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:23:
Ik heb mn repair skills nu bijna op 100% dadelijk mag ik een nieuwe skill gaan trainen. Voor een KT welke zou beter zijn fire of camo?

Ik neig naar fire aangezien de KT al 0 camo value heeft
Fire, helpt best wel als je in de fik staat :)
oosterhofjf schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:
Ik had nog genoeg spelers over en er reden 3 voor me uit dus een beetje pech dat ik geraakt werd. Leverde wel iets van 1800 xp op. Dat zijn de leukere potjes.

Heeft trouwens iemand al met regelmaat een billotte medaille gekregen? Ik heb er maar 1 :(
Nee, ik heb er nu minder dan in de beta maar toch een stuk of 3-4 in de pocket.
Kaap schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Russen. IS series > Tigers
De russen zijn goede allrounders en de duitsers zijn snipers.
Eigenlijk vind ik niet echt dat er een beste is, het ligt ook vaak aan hoe goed jij de tank onder de knie hebt.
Zo vind ik de Tiger heerlijk en vond ik al voordat de hitbox gefixed was :)
ZenTex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:29:
Kan een enorm leuke tree zijn als dit je speelstijl is. Als je altijd voorop te vinden bent en het liefst harde klappen uitdeelt en wilt kunnen inkasseren moet je niet bij germany zijn. Voor de liefhebber.
Mwah niet helemaal mee eens. De armor is gewoon minder sloped dan die van de russen waardoor het makkelijker te penetreren is maar als je weet hoe je met de tanks om moet gaan en als je weet hoe je je tank moet plaatsen zijn ze echt wel goed. De IS-3 durf ik zelfs de zwakste tier 8 Heavy te noemen.
Haha geniaal :D
Is mij ook wel eens gebeurd op zo'n unicorn, dan val je bijna van de stoel af van verbazing :+
Rutger Mulder schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:07:
[...]

En er is trouwens ook een programmatje als je de sterkte van een clan wilt zien. Heb het ieg hier nog niet langs zien komen.
http://forum.worldoftanks...opic/40172-wot-clan-info/
Doe er je voordeel mee. :)
Gebruiken wij al een paar weken, staat bij ons op het clanforum ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo. FF bezig geweest met de T-26 en dat is gewoon echt een hele leuke tank met die sniper-gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[...]
Maar ik heb dus al vaker tijdens clan wars gezien dat bijvoorbeeld een aantal maus/T30 de base defenden en de IS-7's allemaal op één flank rushen. Als de vijand zijn troepen over de flanks verdeeld heeft zullen de IS7's in de meederheid zijn en door hun snelheid kun je nooit optijd support meer sturen. Daarbij zal een IS-7 minder snel dmg verspillen aan een weak target van bv 10%, integenstelling tot een T30.
Nooit zoveel last van, maar ik denk dat 2x 261s en 2x T92s nogal ervoor zorgen... :P
[...]
Of gisteren kwamen we een clan tegen op lakeville. Die was eerst een aantal minuten aan het base campen om wat kills te maken en toen gingen ze rushen met alle IS7's door dat dorpje en de Mausen door het midden.
Dan stuur je dus 1 Maus naar het midden, waardoor de Mausjes vast zitten (of een wreckage veel te lang moeten voortduwen).
[...]
Zo zijn er natuurlijk meerdere mogelijkheiden om de IS7 in te zetten. De IS7 als mobile cover voor de T30 werkt ook. Maar de IS-7 is vaak toch de main attack force. en zijn dpm doet niet veel onder voor de T30.
DPM op zich heb je niet veel aan omdat een goede speler niet 24/7 in de open zit maar alleen als ie reloaded is (en zelfs dan nog niet altijd).

Bij ons doet ook arty het meeste werk, maar we hebben dan ook alleen tier 8 arties.

Wat die tool betreft, daarvoor had ik zelf al iets geschreven op dag 1, met filters welke tanks je wel en niet wilt zien, echter gebruiken we die niet meer, gezien we toch altijd een team van >140 punten inzetten. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 24-06-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:36:
DPM op zich heb je niet veel aan omdat een goede speler niet 24/7 in de open zit maar alleen als ie reloaded is (en zelfs dan nog niet altijd).

Bij ons doet ook arty het meeste werk, maar we hebben dan ook alleen tier 8 arties.

Wat die tool betreft, daarvoor had ik zelf al iets geschreven op dag 1, met filters welke tanks je wel en niet wilt zien, echter gebruiken we die niet meer, gezien we toch altijd een team van >140 punten inzetten. :+
Die IS7's kwamen bijvoorbeeld een keer op abbey onder langs rushen en die rijden dan gewoon in één keer door tot de andere zijde. Schuilen is dan onmgelijk en je wordt dan gewoon omsingeld.

En als jullie altijd 140 punten hebben, waarom hebben jullie dan nog geen landje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
MLP heeft geen landje?
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2OXT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
cool btw die gold wat er bij staat dat is wat je per turn krijgt? zo ja zou ik er bij mogen XD heb bijna IS en bezig met pantzerjager die ene die na de stugg komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dat krijg je per dag maar het wordt berekend per uur :)
Overigens als je gold wilt verdienen moet je eerst zorgen dat je tier 9+ (of 6+ arty) hebt zodat je mee kan doen met de clan wars en we daarnaast nog wat meer actieve mensen hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.