[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 14:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Gisteren avond wel een paar leuke potjes gehad met de GOT clan

http://www.gelebanaan.nl/wot/shot_115.jpg

Wel leuk met ze alle gaan spelen >:)
http://www.gelebanaan.nl/wot/shot_111.jpg

Aub even resizen of thumbnails maken :)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 22-06-2011 10:30 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
maxers1973 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:52:
1.000.000 credits te kort voor de T-54

Maar wel vrijgespeeld. man man frusty heel erg frusty. ;) :P
Ik heb de T30 al geresearched.
Nu nog 5,3 Miljoen credits..

Ik wilde die met de T34 halen na de patch, maar dat gaat dus fucking lang duren.
Echt zuur.
Dus nu vergeet ik t maar weer even.
Heb door al dit soort dingen amper meer zin om te spelen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:49:
[...]

Ik wilde die met de T34 halen na de patch, maar dat gaat dus fucking lang duren.
Echt zuur.
Dus nu vergeet ik t maar weer even.
Heb door al dit soort dingen amper meer zin om te spelen.
Valt er niet iets te verkopen uit je garage? Zodra ik Maus of E-75 moet kopen verkoop ik mijn M6 premium bijvoorbeeld. Levert 2 miljoen credits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Kaap schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:01:
[...]

Valt er niet iets te verkopen uit je garage? Zodra ik Maus of E-75 moet kopen verkoop ik mijn M6 premium bijvoorbeeld. Levert 2 miljoen credits op.
Ik heb alles verkocht wat ik niet speel, mijn T34 wil ik niet verkopen.
Verder nog een 3601 maar die levert zo weinig op..

Het is een beetje deprimerend zo :P
En op mijn tiger en su152 moet ik allebei nog 80K voor de volgende tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ik heb echt nooit credits te kort. Komt mede doordat ik een Lowe heb, maar ook omdat ik me maar op 1 tree tegelijk focus. Ik zal dus nooit heel snel achter elkaar 2 tanks hoeven aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik snap ook niet helemaal wat je dan met je geld hebt gedaan. Misschien omdat ik arty erbij speel... Ik had naast m'n IS-4 met alle modules 7 miljoen credits staan op het moment toen ik mijn Is-7 researchde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:43
Volgens mij wat Kaap zegt; veel hebben een brede assortiment terwijl anderen zich focussen op bepaalde tree. Ben zelf begonnen met Russische TD. Deze is nu klaar en focus nu op Russische mediums. Eigenlijk ook omdat ik aantal dingen niet meer hoef te researchen voor de mediums omdat ik dit al bij de TD's al heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zoijar schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:20:
Ik snap ook niet helemaal wat je dan met je geld hebt gedaan. Misschien omdat ik arty erbij speel... Ik had naast m'n IS-4 met alle modules 7 miljoen credits staan op het moment toen ik mijn Is-7 researchde.
Welk geld?
De xp bij elkaar famrne op mijn T34 heeft me bakken met geld gekost..
Met andere tanks heb ik dat geld bij elkaar gereden.
Dat het met de russische tree een stukje makkelijker zal gaan kan ik me goed voorstellen, maar als je met de T34 zonder nieuwe gun alles bounced, in 2 schoten kapot bent, meer dan 100K nodig hebt voor de nieuwe gun, dan gaat het vrij veel kosten..

Mijn IS152 en Tiger heb ik aangeschaft om credits te verdienen.
En dat werkt wel okay-ish.. maar het is geen goudmijn.

[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 22-06-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb gisteravond ook nauwelijks winst gemaakt qua credits. Zal meer met de premium M4 (beta gift) gaan spelen om credits te vergaren, want met de KT speel ik op dit moment alleen maar break even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tiger 1 om credits te verdienen 8)7 Een slechte pot als loss en je speelt niet eens quitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Kaap schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:35:
Tiger 1 om credits te verdienen 8)7 Een slechte pot als loss en je speelt niet eens quitte.
Bij een echt slechte pot altijd nog iets van 2K credits winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:49:
[...]

Ja die credits schieten niet zo op maar even doorzetten met oa. je andere tanks en het schiet wel mooi op.
Zaterdagavond toen ik stopt moest ik nog ~2,4 mil en gisteravond eindelijk behaald (zonder Löwe) :)
hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Ik heb alles verkocht wat ik niet speel, mijn T34 wil ik niet verkopen.
Verder nog een 3601 maar die levert zo weinig op..

Het is een beetje deprimerend zo :P
En op mijn tiger en su152 moet ik allebei nog 80K voor de volgende tank..
Als je de 3601 kan verkopen is het toch al 400+k minder om te sparen :)
Hmm die exp sleep ik juist altijd met gemak binnen, zeker 80k is een schijntje. Als je met die 2 afwisselend speelt dan haal je en de credits en de exp zo binnen!
Quantor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:34:
Ik heb gisteravond ook nauwelijks winst gemaakt qua credits. Zal meer met de premium M4 (beta gift) gaan spelen om credits te vergaren, want met de KT speel ik op dit moment alleen maar break even.
Dat komt nog wel, zodra je de KT master bent dan maak je wel winst maar er kunnen altijd slechte potjes tussen zitten. Bijv. meteen in het begin van de battle geoneshot worden dan is het veelal verlies.

Gisteren een minder dagje dan Zondag maar toch nog wel aardig. Ook wel veel leuke potjes gehad zoals de volgende samen met Bl4ck. De Pershing, T-54 en IS-7 van het andere team waren echt slecht bezig.. De Pershing had weinig kans want die had nog maar 1 shot nodig. De T-54 bleef op afstand snipen terwijl een IS-7 voor mijn neus stond en ze bleven maar om en om komen wat ze beide hun leven heeft gekost ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/usk3KHhvUOAn3SzfOQwKPk4i/full.jpg

's Avonds veel potjes met gotters in platoons wat soms nog wel heel erg spannend, makkelijk of beschamend was. Één van de betere potjes die ik even speelde met mijn 4502 resulteerde in een flink duel.
Quantor (KT), Nbekie (Maus) en ik waren nog over op Sand River. Nbekie was op de tegenstanders basis 1v1 bezig tegen een IS-7 en Quantor en ik waren in gevecht met een IS, KT en T-54 op onze basis. De IS was er redelijk snel aan en ook de KT heb ik flinke klappen uitgedeeld maar Quantor overleefde het niet.
Ondertussen kreeg Nbekie het steeds moeilijker en was ik nog vs 2 met de T-54 nu een stuk dichterbij. Gelukkig was hij zo bang genoeg om op afstand te blijven en de KT kreeg ik op 4% dus die bleef ook veilig achter zijn duin. Zonder moeite de T-54 neer gekregen kon ik op de KT af en dat was nodig ook want Nbekie werd net neergeschoten en de IS-7 kwam naar me toegestormd. De KT had geen kans en ik nam zijn plaats achter de duin in en net op tijd want de IS-7 stond nu op de heuvel waar ik een moment ervoor nog had gestaan. Na wat bounces van beide spelers kwam de IS-7 dichterbij en kwam achter mijn duin. Weer hadden we beide 1-2 bounces en toen gingen we maar close range. Neus naar voren, helling van de duin in mijn flank/rug draaide ik met hem mee en kon ik een hit landen en wist die van hem te bouncen. Nog 1 nodig en gezien zijn hogere RoF kreeg ik er nu wel een maar toen had hij geen kans meer en hebben we gewonnen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/luOrE6K9xcKU4qt7bGrC6qYP/full.jpg

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Yay, eindelijk de GW-Panther binnen. Had alleen nog de XP nodig, dus nadat ik gisteren een lekker avondje gehad heb met de Hummel, kon ik dan eindelijk richting Tier 6 stappen :D .
Meteen vents erop gezet, samen met een rammer en een gun-laying drive, dus nog even nieuwe tracks en gun erop en ik kan weer vooruit :) . Trouwens, die turret is wel tof, beetje goede plek kiezen en je hoeft nooit meer je hull te draaien.
Hummel wel gehouden, zo veel lol mee gehad dus kan ik niet zomaar wegdoen, bovendien was het een ongelooflijk goede SPG om credits mee te farmen, dus tenzij de GW dat ook kan, zal de Hummel in de bunker blijven voor de collectie van de benodigde credits.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Net effe diagonaal doorgelezen, ziet er wel fun uit. Mijn probleem is wel vaak dat ik dit soort dingen eerder nu en dan zou willen spelen. Is het dan te doen? Ik bedoel hebje der dan nog fun aan? of word je continu ingemaakt door mensen met betere stats en equip?

Is verder de ping van groot belang? zoals bij fps, want mijn powerlines zijn niet echt geschikt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:02

skoozie

SCSI

Joindry schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:59:
Net effe diagonaal doorgelezen, ziet er wel fun uit. Mijn probleem is wel vaak dat ik dit soort dingen eerder nu en dan zou willen spelen. Is het dan te doen? Ik bedoel hebje der dan nog fun aan? of word je continu ingemaakt door mensen met betere stats en equip?

Is verder de ping van groot belang? zoals bij fps, want mijn powerlines zijn niet echt geschikt daarvoor.
met slechtere pings/FPS blijft het spel best goed speelbaar. Aangezien de potjes max 15 minuten duren is dit een spel wat je snel even tussen door een potje kan spelen (hoewel dit vaak is van, nah... nog eentje dan.... :+ ). Door de verschillende levels tanks (en de matchmaking) is het ook voor nieuwkomers leuk om te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door skoozie op 22-06-2011 11:20 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 03-06 14:21
Joindry schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:59:
Wat ik gemerkt heb is dat je met de 'basic' tanks ook alleen tegen anderen in ongeveer dezelfde tanks speelt. Met de gratis tier 1 tanks kom je een aardig eind in die potjes (heb vaak toch wel een of 2 kills als ik niet te overenthousiast wordt en kapot geschoten wordt) en ik ben gister pas begonnen. Mijn plan is om voor de tier 2 tanks te gaan en die volledig te maxen, dat heb je in een paar avonden voor elkaar.
Tja, latency is voor dit soort spellen altijd een issue. Hoe hoog is 'ie dan?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:26:

Tja, latency is voor dit soort spellen altijd een issue. Hoe hoog is 'ie dan?
Natuurlijk afhankelijk van vanalles en nog wat. maar america's army kon ik nooit spelen omdat mijn ping boven de 200 lag en das natuurlijk onspeelbaar en company of heroes rond de 50-100, wat bij RTS totaal geen probleem maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Joindry schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:35:
Natuurlijk afhankelijk van vanalles en nog wat. maar america's army kon ik nooit spelen omdat mijn ping boven de 200 lag en das natuurlijk onspeelbaar en company of heroes rond de 50-100, wat bij RTS totaal geen probleem maakt.
Oef, 200 is wel veel. Dat was 'goed' toen ik nog QuakeWorld speelde over dial-up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 04:22

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zit in Dubio.

Rij met een jagdpanther rond, unupgraded met alleen de lange 88'er als upgrade.
Standaard suspension, motor en radio.
Heb wel 17K XP om mee te researchen.

Wat nu? De lange 88mm is best wel een goede gun, de 1e motor is niet echt een verbetering, chassis evt wel vanwege de betere traverse. Echter, veel rijden of draaien doe ik ook weer niet.

Verder heb ikj nog een slot vrij voor equipment. Heb de binoculars en camo net. Gun laying drive of rammer levert weinig op denk ik met de guns die al zeer snel aimen en herladen. Is ventilation een optie?

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 22-06-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:59:
Ik zit in Dubio.

Rij met een jagdpanther rond, unupgraded met alleen de lange 88'er als upgrade.
Standaard suspension, motor en radio.
Heb wel 17K XP om mee te researchen.

Wat nu? De lange 88mm is best wel een goede gun, de 1e motor is niet echt een verbetering, chassis evt wel vanwege de betere traverse. Echter, veel rijden of draaien doe ik ook weer niet.

Verder heb ikj nog een slot vrij voor equipment. Heb de binoculars en camo net. Gun laying drive of rammer levert weinig op denk ik met de guns die al zeer snel aimen en herladen. Is ventilation een optie?
Ventilation improved je crew op alle fronten, altijd een goede investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Rammer, camo en GLD/binocs. Default setup voor TD's (behalve dan de Ferdi en de JagdTiger).
Bij de Jagdpanther ben je trouwens wel degelijk afhankelijk van mobiliteit, want dat is namelijk een van de sterkste punten van deze td.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ok, credits :)
De xp bij elkaar famrne op mijn T34 heeft me bakken met geld gekost..
Met andere tanks heb ik dat geld bij elkaar gereden.
Oh je hebt geen premium? Dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Dat het met de russische tree een stukje makkelijker zal gaan kan ik me goed voorstellen, maar als je met de T34 zonder nieuwe gun alles bounced, in 2 schoten kapot bent, meer dan 100K nodig hebt voor de nieuwe gun, dan gaat het vrij veel kosten..
Ongeveer hetzelfde denk ik. Duitse tree ook nooit problemen mee gehad. Zelfs de tier 10s maken gemiddeld winst.
Anoniem: 218650 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:06:
Rammer, camo en GLD/binocs. Default setup voor TD's
Ik vind vents nog altijd de beste equipment. Venst, camo en rammer denk ik voor een TD. Hoewel ik op een jagdpanther sowieso geen modules zou kopen. Te duur.

[ Voor 18% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darkasantion schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:56:
Yay, eindelijk de GW-Panther binnen. Had alleen nog de XP nodig, dus nadat ik gisteren een lekker avondje gehad heb met de Hummel, kon ik dan eindelijk richting Tier 6 stappen :D .
Meteen vents erop gezet, samen met een rammer en een gun-laying drive, dus nog even nieuwe tracks en gun erop en ik kan weer vooruit :) . Trouwens, die turret is wel tof, beetje goede plek kiezen en je hoeft nooit meer je hull te draaien.
Lekker, goed bezig :)
Binnenkort de switch maken naar GOT? De arty kunnen we altijd nog gebruiken!
ZenTex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:59:

Zijn de tracks niet nodig voor het zwaardere gun?
Voor equipment zou ik sowieso de ventilation nemen, zeker de beste keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zoijar schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:08:
[...]

Ok, credits :)

[...]

Oh je hebt geen premium? Dan kan ik me er iets bij voorstellen.

[...]

Ongeveer hetzelfde denk ik. Duitse tree ook nooit problemen mee gehad. Zelfs de tier 10s maken gemiddeld winst.

[...]

Ik vind vents nog altijd de beste equipment. Venst, camo en rammer denk ik voor een TD. Hoewel ik op een jagdpanther sowieso geen modules zou kopen. Te duur.
Wel premium.
Dan ben ik blijkbaar gewoon fucking slecht in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Denk dat ik voor de vents ga. Rammer heeft amper nut bij 12 of 8 reloads per minuut.
Verder ook Radio, kost maar 7K XP. Ook heb ik nog 2 ton capacity over, maar ik denk dat de volgende upgrade het chassis word.

Equipment te duur op een jagdpanther? mwah, 150K creds voor ventilation..

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 22-06-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50
hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Wel premium.
hoeveel credits krijg je per gewonnen ronde? laatst had ik een relatief goede op mijn T34 en ik kreeg 47k credits. effectief had ik 40k winst die ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:52
In principe kun je makkelijk berekenen of je op z'n minst average bent en dus altijd wel profit maakt (zeker met premium, ook in tier 10s) door je damage te vergelijken met je health.

Mijn IS-4 bijvoorbeeld heeft een damager per battle van: 10.70.057 (total damage) / 426 (aantal battles) = 2 511,87089. Met maar 1780 hp doe ik dus altijd een stuk meer dan gewoon 1 tier 9 killen en maak dan ook altijd profit met de IS-4.

Als je premium hebt zul je vanaf tier 7 toch ook zeker wel 800 avg XP per battle moeten kunnen halen. Zonder premium rond de 550 gok ik?

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:27:
Wel premium.
Nouja, dat weet ik niet en zou ik ook niet willen zeggen, maar een T-34 zou gemiddeld wel winst moeten maken. Met premium zou je voor geen een tank met een andere tank credits moeten farmen om hem te kunnen spelen.
ZenTex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:28:
Denk dat ik voor de vents ga. Rammer heeft amper nut bij 12 of 8 reloads per minuut.
Rammers hebben juist nut bij snelschietende guns. Als je 10x per minuut schiet, dan schiet je met een rammer 11x per minuut. Dat is elke minuut een extra schot. Als je 2x per minuut schiet, dan moet je 5 minuten wachten om er een extra schot uit te halen. Rammers op de trager-schietende tanks zijn dan ook vooral bedoeld om net iets eerder dan je tegenstander te schieten en dat hij hopelijk niet meer terug kan schieten.

[ Voor 44% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zoijar schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:15:
[...]

Nouja, dat weet ik niet en zou ik ook niet willen zeggen, maar een T-34 zou gemiddeld wel winst moeten maken. Met premium zou je voor geen een tank met een andere tank credits moeten farmen om hem te kunnen spelen.
Met M12 op het moment wel ;) maar gelukkig is deze niet al te duur in repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zoijar schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:15:
[...]

T34 is wat anders dan T-34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik bedoelde de tier 9 US heavy. De russische medium maakt natuurlijk bakken met geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Paprika schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:55:
In principe kun je makkelijk berekenen of je op z'n minst average bent en dus altijd wel profit maakt (zeker met premium, ook in tier 10s) door je damage te vergelijken met je health.

Als je premium hebt zul je vanaf tier 7 toch ook zeker wel 800 avg XP per battle moeten kunnen halen. Zonder premium rond de 550 gok ik?
Average xp zit nog wel boven de 800 per potje met T34
persoonlijk record zit op 10 kills, maar door het kogelverbruik maar zon 30/40K winst dat potje dacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door hexta op 22-06-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dan zou profit geen probleen moeten zijn. Tenzij je eigenlijk alleen maar tier 8s en lager als target neemt. Rammer is bij verre de beste equipment van het spel, voor iedere tank, behalve scouts dan.

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Paprika schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
Dan zou profit geen probleen moeten zijn. Tenzij je eigenlijk alleen maar tier 8s en lager als target neemt. Rammer is bij verre de beste equipment van het spel, voor iedere tank, behalve scouts dan.
Zou je wel denken he? :P
Nu moet ik zeggen dat het lijkt alsof ze de credit rate omhoog hebben gegooit, maar met Tiger maak ik meer winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-06 21:33
Na lang hier rondgehangen te hebben toch ook maar WoT geinstalleerd. Man o man wat een leuke game :P heb me zelden zo vermaakt met een tankgame.

Speel nu sinds zondag (3 dagen dus) en rijd nu rond in mn M37.... heb wel genoeg xp en zilver voor de M7 maar denk dat ik dit beter kan bewaren voor de Arty na de M7 gezien de stats van de M7.

Verder heb ik voor de fun gewoon de KV-5 , T2 Lightning en de Ram 2 gekocht zodat ik wat sneller XP kan opbouwen. Vooral de KV is een goede XPgrinder moet ik zeggen.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:24

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zie de rammer als "Wie kan als eerste nog een schot eruit persen?". 2 ISU-152's kijken naar elkaar, hopen dat hun BL-10 reload cycle eerder dan die van de tegenstander gedaan is en met 1 goede knal trap je de tegenstander om. Vent en rammer neem ik bijna altijd mee om gewoon geen achterstand te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

nm

[ Voor 98% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je moet het ook vanuit het spel bekijken. Vaak zit je met een enemy om een hoek heen te draaien, beiden, om zo te schieten. Als je een Rammer hebt zul je altijd van een ongeduldig persoon winnen bijvoorbeeld.

Oh en:
Zoijar schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:06:
[...]

Sick ;) En dan nog zeggen dat je niet zo veel speelt hehe. Maar congrats :) Vertel ff wat je van het verschil met de 212 vindt later.
Nu toch wat meer battles achter de rug en dit is mijn mening nu:
Er zijn best veel klachten op de WoT forums, maar volgens mij zijn dat alleen maar average SPG players. De accuracy is gewoon sick en met de sick aiming time + accuracy kun je gewoon T9 mediums van je af houden. De circle is echt extreem klein en is ook in 6 seconde (ook na 180 graden draaien) meteen weer zo klein. Hij is ook nog eens aardig snel voor zijn tier. Het beste is nog dat de circle kleiner is dan een Maus van bovenaf en je gewoon AP rounds kunt laden met 360mm penetration. Een Maus is dan ook 3-shotted met 40% per shot, van achteren snoep ik wel eens > 50%.

[ Voor 69% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hoevaak heb jij een potje waar in je 10 kills maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hexta schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:34:
Hoevaak heb jij een potje waar in je 10 kills maakt?
Ja, ik las het verkeerd, vandaar de nm :) Ik dacht dat je zei ik maak 30/40k per potje. Daarom postte ik "dan zie ik het probleem niet echt"
Paprika schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:31:
Nu toch wat meer battles achter de rug en dit is mijn mening nu:
Er zijn best veel klachten op de WoT forums, maar volgens mij zijn dat alleen maar average SPG players. De accuracy is gewoon sick en met de sick aiming time + accuracy kun je gewoon T9 mediums van je af houden. De circle is echt extreem klein en is ook in 6 seconde (ook na 180 graden draaien) meteen weer zo klein. Hij is ook nog eens aardig snel voor zijn tier. Het beste is nog dat de circle kleiner is dan een Maus van bovenaf en je gewoon AP rounds kunt laden met 360mm penetration. Een Maus is dan ook 3-shotted met 40% per shot, van achteren snoep ik wel eens > 50%.
Dat is idd wat ik ook van andere hoorde. Een AP beest. Die 360mm pen scheelt ook veel; een 212 bounced te vaak met AP.

[ Voor 59% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik moet zelf nog 50k voor de 212 en daarna uiteraard die idiote grind naar de 261. Dat kost gewoon 311k xp. Dat is 2x meer dan voor de IS-4.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het is een tier 10 arty eigenlijk. Je doet dus de tier 9 & 10 heavy in 1 x.

Leuk, nog geen 60 seconde in de qeue en ik krijg deze wank:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2LLq
Wat gebeurt er? De 3 T8s rushen en gaan al dood voor ze een enemy gezien hebben. Wel de T-54 en IS-4 nog even een AP lesje geleerd (aka beide 1-shot), maar daat gaat je win ratio dan. ;(

[ Voor 102% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat zou nog best awesome zijn eigenlijk, waar is de Maus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Paprika schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:38:
Dat zou nog best awesome zijn eigenlijk, waar is de Maus? :(
ik vrees dat de verschillende frequenties elkaar snel in de weg gaan zitten helaas...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Paprika schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:
Het is een tier 10 arty eigenlijk. Je doet dus de tier 9 & 10 heavy in 1 x.

Leuk, nog geen 60 seconde in de qeue en ik krijg deze wank:

Wat gebeurt er? De 3 T8s rushen en gaan al dood voor ze een enemy gezien hebben. Wel de T-54 en IS-4 nog even een AP lesje geleerd (aka beide 1-shot), maar daat gaat je win ratio dan. ;(
Een van mijn eerste ervaringen met de Maus...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SXmJfQrsz1E7svTnwM57hYfB/full.jpg

..ik dacht dat ik met de 4502 al veel arty tegen kwam en dat was zeker niet het eerste potje arty party :/
Zo gaat mijn W/L ratio mooi naar de haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Holy crap. zo erg heb ik het nog niet meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die screenshot laat ook goed zien waarom ik naar de US servers ben gegaan... Te veel random talen in de chat :-(.

En ja, zoiets zie ik hier ook nog wel eens, maar meestal blijft het "maar" bij 5. Dat is wel erg wreed.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2LNv
7 go!

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
echt te belachelijk voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hydra schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Oef, 200 is wel veel. Dat was 'goed' toen ik nog QuakeWorld speelde over dial-up :)
You can't mock belgian internet :( its fragile.

Vanavond toch eens erop gooien denk ik. Alsde ping te hoog is, gooien we het er weer af, das dan weer het voordeel van free to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Is een achievement voor het killen van 5+ artillery per battle, go go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is gewoon belachelijk dat er 5-6 arty in één potje laat staan team kan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
6 arties in 1 match vind ik eigenlijk wel ok. 6 per team niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ja dat is niks natuurlijk; niet echt leuk meer. 2 of 3 per team is wel ok. 4 is al een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ach, de matchmaker is owieso al waardeloos.

Wat moet ik in m'n IS nou doen tegen 7 T10 tanks in het vijandelijke team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Een IS kan wel T10 tanks dmg'en. Al is het alleen aan de zijkant en gun van de T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Een Hetzer kan dat ook. Dat maakt het nog niet minder onwaarschijnlijk...
Maar 1 T10 kan ok nog wel wat tegen doen. Tegen scheepsladingen T10's en T9's niet.

Wat is dat trouwens de laatste tijd met die 0% damage crits? Heb ze wel erg veel ineens.
Net nog het ergste, een KV in z'n achterste met de IS, crit en 0% damage... Zuur.

[ Voor 35% gewijzigd door ZenTex op 22-06-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Echt heel gaaf :)
Alleen rijden ze nogal "apart" voor een tank.
Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Las net een interessant artikel van een E3 wrap up over toekomstige features.
Een handgreep met interessante stukjes:
Three divisions for Ultimate Conquest - While the current ultimate conquest beta only has one global map, it is the eventual goal to have three. Not three different maps, but three identical maps. Each clan will only be able to participate in one, but there will be three Switzerlands, Berlins, Stalingrads and Londons. Each division will have different rewards. This will give the lesser clans a respite and the tougher clans a greater opportunity for reward. With different Gold rewards for each division, it will encourage the newer clans to stick to the lowest division, and the mega clans to go for broke, fighting over the massive mounds of gold that await in the highest. The divisions will all work the same, same rules, same landing tournaments and same time zones. And to those who have cried since day one about lowering the tier maximums for clan matches: “Maybe yes, again we’re still working on that and since we’re both dev and publisher we can experiment and try things and if it doesn’t work or people don’t like it we can change it.”
Fog of war for Ultimate Conquest battles – Victor emphasized this is his personal goal to get implemented; it is still experimental within development. Imagine starting a clan match, but not being able to see what types of tanks the enemy wields? You will be required to spot an enemy tank before it’s shown on the scoreboard. This opens up so many different avenues and styles of play, it forces teams to probe and detect which tanks the enemy has before rushing in head strong. With the current system, you know every single tank the enemy has, down to artillery. If a team doesn’t have artillery, your strategy changes. If a team only has heavy tanks, your strategy changes. If a team only has low tier or high tier tanks, your strategy changes. As it sits right now, teams wait to see the strength and diversity of enemy forces before creating a battle plan. Forcing teams to gather intel about the strength of the enemy first will change clan matches for the better, and I personally cannot wait for this specific feature. It is greatly needed. Worth noting – this won’t affect random battles, only clan matches.
Garage battles - One thing I was curious about was some different game modes for random battles. While Victor said they could always copy and paste some of the popular modes like King of the Hill, or multiple flags per map, he was more interested in developing something new. Garage battles came up, and they would simply allow players to select 5 tanks from their garage. With these five tanks, you select which one you want to use first. Battle would start like normal except for one caveat. You have 4 tanks in reserve. When you die, choose a new one to use and respawn at the main base. “You know who killed you, and who to get revenge on.” This would be a large change of pace for the random match ups, and it should eliminate some excessive camping tactics that is seen on many maps. Also, the new tactics this opens up will be welcomed. Maybe rush with the first couple tanks, to probe for weaknesses or spot enemies while the last couple tanks are there to do the heavy damage.
New Secondary Skills -Victor speculated that the skill system for crew members was done hastily and hasn’t gotten much attention. There are plans to overhaul, or improve the crew member skill system. One such new skill could possibly be “spotting sense,” allowing crew members to let you know if they feel they’re currently detected by the enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

psychoclown schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:25:
Las net een interessant artikel van een E3 wrap up over toekomstige features.
Een handgreep met interessante stukjes:
Het klinkt allemaal wel grappig, maar ik heb er niet zo'n vertrouwen in (of in dit dev team). Helass wordt ik steeds negatiever over WoT. Bij alles denk ik, over hoeveel jaar? Het klinkt allemaal zo erg als PR-praat.

Ja, leuk, japanse tanks als novelty... maak nou eerst maar eens de huidige trees af, denk ik dan alweer. Als dan in december de IS-4 naar tier 10 gaat kijken we wel verder.

Fog of war -- lijkt me geen geweldig ingewikkelde feature... een dag programmeerwerk? Klinkt als een leuk extraatje, maar ik denk niet dat het geweldig veel zal veranderen. Je weet wat de tegenstander ongeveer heeft: 8 tier 10s, een scout en een td en 5 arty...

Three divisions - beetje een non-oplossing voor de problemen met CWs imho.

Garage battles - klinkt wel grappig, maar hoe wordt dat gebalanceerd? De huidige match-maker kan een 15 vs 15 battle niet eens aan. Het huidige punten systeem in companies is om te huilen. CWs? Opent wel wat opties, maar voornamelijk iedereen 3 tier 10s opstellen.

Ik denk niet dat ik over 2 jaar als dit een beetje werkt nog WoT speel... maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Fog of War is voor clanbattles en ja dat is eigenlijk wel beter. Nu weet je na het laadscherm wat je verwachten kunt. Wat als je geen enkel idee hebt of je nu een Pershing aankomende hebt als scout met 6 arties of gewoon 15x tier 10s.

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 22-06-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Haha. Net een grappig potje.

Map was die met die berg aan de ene kant en dat moeras in het midden (naam ff ontschoten)
Ik raas met m'n IS zo snel mogelijk naar die rots aan de bergkant om een goede positie in te nemen. Een sout is al wat verder naar voren en de kust is vrij, ik bereik de rots en begin op de vijandelijke tanks te vuren.
Het gaat goed, een P4 naar 7%, dan een KV naar 14% en weet nog een andere tank te raken die net als de anderen door m'n teammaten word afgemaakt. Met z'n allen beginnen we met volle snelheid naar de andere kant te rushen..
Totdat iemand de kaart begint te pingen. Even later nemen anderen het over.
Wat blijkt: Het hele team ging langs die flank. Niemand in de basis, niemand door het midden, allemaal langs de berg.
Samen met een T29 en een andere IS en nog een med gaan we in volle vaart het hele eind terug.
In onze basis staat inmiddels een med en een T34 en een IS is er ook bijna al, een welgemikt schot van mij en een andere IS brengen hem mooi terug naar 24%. Een T29 van ons staat al verdekt opgesteld aan de voet van het heuveltje op ons te wachten.
Ik rem niet af maar stoom in volle vaart het heuveltje op en kom ook in oog te staan met de T34 terwijl onze T29 de medium afmaakt. na de T29 naar 14% geschoten geeft onze T29 de T34 de genadeklap. Net op tijd want daar komen een tiger II en de IS al aan.Ik focus op de Tiger II, de IS is al snel schroot. Ik weet hem goed te raken maar hij weet mijn kanon op te blazen. samen weten we hem echter een kopje kleiner te maken en verder nog wat klein grut op te blazen.

Erg goed gespeeld van de defenders, de rest van het team heeft de aanval niet afgebroken en heeft al snel met hun defenders afgerekend. Leuk einde van een potje waarvan ik zeker wist dat we gingen verliezen. (we hadden nog de helft van onze tanks over toen de laatste van de vijanden boem deed)
Nog leuker omdat niemand noob of wat dan ook liep te roepen, alleen maar een hoop gegniffel.
Leuke hoeveelheid aan credits verdiend ook, met name te danken aan de vijandelijke T34.

Dit maakt dan weer 10 slechte potjes goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:54
Ik had net zo'n zelfde potje alleen besloot daar alleen ik terug te gaan. Op een gegeven moment was het nog 12 van ons tegen 5 van hun en daarvan stonden er 4 aan mijn kant. Daar ging ik dus snel kapot door en vergeet het maar dat er ook maar iemand terug kwam. Uiteindelijk dus verloren op een base cap 8)7 (Er stonden dus 11 tanks tegen 1 tegenstander en ze kwamen er gewoon niet voorbij)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

God, wat haat ik TD's eindelijk.

Leuk concept. Een tank zonder turret bij uitstek geschikt voor static defense maar die dat weer compenseert met meer camo ,en een beter kanon.

Jammer alleen dat van de afgelopen 10 potjes in m'n Jagpanther 8 keer m'n motor kapotgeschoten is, en 5 keer aan m'n einde kwam door artillerie.
Buiten dat weet een PzIV me nog te penetraten (head on met een lichte neiging naar 1 kant), en dan hebben we het nog niet over circlestrafen, detracken en vastpinnen.
Camo werkt ook nog steeds niet echt goed. (sterker nog, ik merk er niets van)

Dan is m'n T7 IS toch overduidelijk superieur aan de T7 jagdpanther, tanks aan elke gelijke tier TD zelfs.
Als tank ben je gewoon stukken minder afhankelijk van je teamgenoten, de situatie en de map.
Zeker nu dat er overal huizen en andere obstakels in de maps opgedoken zijn.

(heb me gefocust op de jagdpanther vanavond. Ondanks dat ik maar af en toe m'n IS heb gespeeld als ik eens vroeg werd uitgeschakeld, heb ik 5K meer XP met de IS gehaald vanavond.)

Ik wacht trouwens nog steeds op een arty nerf. Wanneer word het wargaming nou duidelijk dat >70% van de spelers vindt dat arty zoals ze nu zijn niet goed geimplementeerd zijn CQ het spel ruineren?

[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 22-06-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Laatstje potje van de avond, meteen m'n beste ooit! PzKpfw 35 (t), redelijk goed uitgerust maar met een slechte bemanning (50%), potje op mines en ik heb gewoon een groep van 5 tanks kapot geschoten. Begin 't eindelijk door te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2njm6ic.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:24

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn JagdPanther gebruik ik voornamelijk voor sniping (kan niet zo gemakkelijk gespot worden als ik 400 tot 450 m van de vijand zit) en "beyond visual range" sniping (450+ meter). Een turret van een hull down tank aan de andere kant van de map kan gewoon met de lange 8,8 cm geraakt worden. De hoge rate of fire smijt regelmatig de 8 schoten per minuut Soviet guns omhoog tot de ergenis van de mediums.

De ISU-152 met BL-10 zie ik als een belangrijke asset in de team. De grootste gun dat eender wat omver kan trappen. Ik eis spotters, schop lagere tier heavies vooruit,... zonder spotters kom ik niet uit de struiken. Met spotters minstens 200 m voor mij, dan wordt de map goed gepakt. Als verdediger moet ik wel dieper in de struiken dan ooit en meer op wegwerpbare tanks als spotters vertrouwen.

Voor 3 full upgraded ISU/Ferdi's als top tier tegen 3 gewone tier 8 heavies (en geen arties), gaat je stelling niet op. Deze TD's kunnen alles op de map omver trappen als ze fatsoenlijke spotters hebben. Gewoon volgas achter een wolfpack dwars door het vijandelijk bos racen. Dat ging zo snel dat ik geen targets voor mijn gun kon krijgen.

Mijn TD leeft voornamelijk van situational awareness en dat kan pas goed werken als mijn team ervoor zorgt dat alle vijanden om een straal van 500m zichtbaar zijn. Arty is inderdaad de voornamelijke counter van de TD.

De betere BL-10-achtige platform is de T30. De gun draait 3x sneller dankzij een turret en het is multifunctioneel inzetbaar ipv de typische TD-speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Jagdpanther die gespot is is meestal de lul idd. Qua armor is het zeker geen goeie... Met mijn M41 arty (tier 5) heb ik van de week een jagdpanther one-shotted. was waarschijnlijk in zijn ammorack, maar dan nog vind ik het bizar dat k die in 1x omver knal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:54
Ach, arty klopt sowieso momenteel helemaal niets van. Als ik in mijn T32 een IS-7 tegen kom heeft ie minstens 3 a 4 schoten nodig voor ik dood ben, met een beetje pech doet een tier7 arty dat in 1 of 2 schoten. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een arty zoveel meer damage dan de hoogste tier tanks doet en dat ook nog eens willekeurig over de hele map kan doen. Het grootste nadeel van arties vind ik dan ook dat het campen bevordert wat nu net het saaiste is van het hele spel :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:07:
Laatstje potje van de avond, meteen m'n beste ooit! PzKpfw 35 (t), redelijk goed uitgerust maar met een slechte bemanning (50%), potje op mines en ik heb gewoon een groep van 5 tanks kapot geschoten. Begin 't eindelijk door te krijgen :)

[afbeelding]
Slacker Hydra, schiet es op :Y) Al geapplied voor GoT 2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren behoorlijk aan het oefenen geweest met de Maus. Het verschil met de 4502 vind ik best groot vooral qua mobiliteit. De gun heb ik uiteraard al onder de knie en dat is dan ook geen probleem.
Veel potjes verloren door een cap of dat er teveel arty in een open map zat, Prokhorovka moet ik nu wel 20% van de potjes met de Maus tegengekomen zijn.

Een van de laatste battles die ik deed was Ruinberg (base 1) en qua matching was het wel redelijk. Coyotee met zijn Maus ging buiten om en kreeg support van oa. een IS-4 en ik ging samen met Bl4ckb34rd (IS-4) de stad in. Daar stuitte we al heel snel op 2 IS-4 en wat lagere tier heavies. We besloten helemaal naar het westen te gaan en pakten we een snelle Tiger. We reden verder en op de hoek stond één van de IS-4's die al gauw versterkt werd door zijn clanmaatje (eveneens een IS-4). In de verte stond een T-29 die snel het loodje legde.
Ondertussen was Coyotee met de IS-4 naar binnen aan het trekken en kwam bij veel in de rug maar ook hun Maus stond daar. Bl4ck en ik hebben snel een van de IS-4's afgemaakt en terug gereden omdat ik voorspelde dat de andere om zou rijden en op die manier waren we dichter bij Coyotee. De IS-4 kwam zoals voorspeld en was niet lang in leven daarnaast konden we Coyotee nog helpen met de Maus. Toen reden we meteen terug naar base want onze arty was in gevaar en Coyotee zou het nog zo lang mogelijk uithouden.

Eenmaal op base kwamen we een T20 en T-43 tegen in het open, de T-43 kreeg van mij een goede 40% damage en een detrack, na een schot van Bl4ck wist ik hem te finishen. De T20 leefde ook niet lang.
Terwijl een Panther 2 vanaf K0 mij zat te bouncen kwam er een GW Tiger achter ons, die zagen we helaas te laat en Bl4ck was neer. Coyotee had ook de geest moeten geven en het was een battle tussen een Maus + 2x GW Panther en GW Tiger + Panther 2. De GW Tiger schoot een naar voren gerushte GW Panther neer en kreeg een klap van mij en dook weg. Ik besloot de Panther 2 te negeren en ging achter de arty aan en was hem te slim af door na een gemist schot in zijn rug te komen. Meteen terug gegaan voor de Panther want hij ging voor de laatste arty. Hij was op 37% en ik bracht hem naar 3% toen hij wegreed. Ik was al bang dat hij over de lange straat in het midden zou verdwijnen maar hij bleef staan op de hoek om mij nog eens te beschieten maar al rijdend kreeg hij een 2e kogel en hadden we alsnog gewonnen!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HJXC60HfvlYEj8BxSxv2subf/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Voor 3 full upgraded ISU/Ferdi's als top tier tegen 3 gewone tier 8 heavies (en geen arties), gaat je stelling niet op. Deze TD's kunnen alles op de map omver trappen als ze fatsoenlijke spotters hebben. Gewoon volgas achter een wolfpack dwars door het vijandelijk bos racen. Dat ging zo snel dat ik geen targets voor mijn gun kon krijgen.
In sommige gevallen gaat dit op maar als maar als een T54 of Pershing op je afkomt dan delf je het onderspit. Je moet ze one-shotten (want een beetje armour hebben ze wel) als ze eenmaal om je heen circelen schieten ze je gewoon af. Tenzij teammaat kan helpen. Hoe vaak ik in mijn Object704 niet door die gasten te grazen ben genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
In de beta was pas erg, toen de T-54's nog hun tracks er sneller op konden leggen dan het licht.
Dat is wel het voordeel van de Maus, je kunt gerust de mediums even laten voor wat ze zijn en het groter geschut neerschieten (tenzij ze voor de arty gaan ofcourse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:39:
Slacker Hydra, schiet es op :Y) Al geapplied voor GoT 2 :?
Als m'n nickchange erdoor is zal ik zeker applyen :)

Ik zit overigens op dit moment zwaar in dubio over de te volgen route. Ik ga voor de duitsers (puur omdat ik het gewoon de mooiste tanks vind eigenlijk). Ik heb nu de PzKpfw II en 35 (t) vrijgespeeld. De II unlockt de meeste andere tanks, maar de 35 (t) heeft een echt kanon terwijl ik op de II alleen maar kan kiezen uit autocannons en die passen meer bij een up close en personal stijl die me niet echt ligt. Oftewel; moeilijk!

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 23-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:53
Als je wilt gaan snipen is de PzKpfw IV een über tank in de German tree. Je schiet met de laatste 75 mm bij z'n beetje elke heavy in ongeveer dezelfde tier wel door z'n front armor heen met AP shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Als m'n nickchange erdoor is zal ik zeker applyen :)

Ik zit overigens op dit moment zwaar in dubio over de te volgen route. Ik ga voor de duitsers (puur omdat ik het gewoon de mooiste tanks vind eigenlijk). Ik heb nu de PzKpfw II en 35 (t) vrijgespeeld. De II unlockt de meeste andere tanks, maar de 35 (t) heeft een echt kanon terwijl ik op de II alleen maar kan kiezen uit autocannons en die passen meer bij een up close en personal stijl die me niet echt ligt. Oftewel; moeilijk!
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet besluiten waar je wil eindigen. Heavy, medium, td of artillery. En wat wil je er uiteindelijk mee doen? Clan Wars of gewoon casual way beetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rapture schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:49:
Voor 3 full upgraded ISU/Ferdi's als top tier tegen 3 gewone tier 8 heavies (en geen arties), gaat je stelling niet op. Deze TD's kunnen alles op de map omver trappen als ze fatsoenlijke spotters hebben.
Daarom wordt een TD ook als tier+1 ingeschaald in de matchmaker. Je vergelijking tegen tier 8 heavies gaat dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
w-dev schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:41:
Als je wilt gaan snipen is de PzKpfw IV een über tank in de German tree. Je schiet met de laatste 75 mm bij z'n beetje elke heavy in ongeveer dezelfde tier wel door z'n front armor heen met AP shells.
PzKpfw III/IV bedoel je? Hmm, dan wordt het toch de tree aan de 35 (t) kant...
Kaap schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:26:
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet besluiten waar je wil eindigen. Heavy, medium, td of artillery. En wat wil je er uiteindelijk mee doen? Clan Wars of gewoon casual way beetje spelen.
Casual. Wil best af en toe meespelen met GoT 2 maar ga er niet enorm veel tijd in steken.

Ik heb geen ervaring met hoe heavies en mediums werken. Ik heb wel een Arty en TD geprobeerd. Nadeel van Arty vind ik dat je weinig kunt upgraden aan de units. Van een enorme afstand mensen bestoken is op zich wel grappig, maar ik denk dat het me gaat vervelen. Komt nog eens bij dat ze op sommige maps (Himmelsdorf vooral) een stuk minder nuttig zijn.

Ik vind spotten en snipen leuk, en ik ben wel van een beetje mobiel zijn. Taktiek (flanken e.d.) vind ik ook wel tof. Dus dan kom ik, verwacht ik zo, vooral op mediums uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 23-06-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Casual. Wil best af en toe meespelen met GoT 2 maar ga er niet enorm veel tijd in steken.

Ik heb geen ervaring met hoe heavies en mediums werken. Ik heb wel een Arty en TD geprobeerd. Nadeel van Arty vind ik dat je weinig kunt upgraden aan de units. Van een enorme afstand mensen bestoken is op zich wel grappig, maar ik denk dat het me gaat vervelen. Komt nog eens bij dat ze op sommige maps (Himmelsdorf vooral) een stuk minder nuttig zijn.

Ik vind spotten en snipen leuk, en ik ben wel van een beetje mobiel zijn. Taktiek (flanken e.d.) vind ik ook wel tof. Dus dan kom ik, verwacht ik zo, vooral op mediums uit.
GoT2 speelt geen clan wars. Maar als je gewoon relax wil spelen maakt het niet zoveel uit welke kant je op gaat. Elke tree heeft wel iets leuks, je zal zelf moeten uitvinden wat je prettig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
[...]

PzKpfw III/IV bedoel je? Hmm, dan wordt het toch de tree aan de 35 (t) kant...

Nee, de Pz4, die verder onder de pz2 staat. Die heeft een 75 mm KwK 42 L/70 :)
Die gun is enorm accuraat en een redelijke penetratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SOEFuture schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:52:
Nee, de Pz4, die verder onder de pz2 staat. Die heeft een 75 mm KwK 42 L/70 :)
Die gun is enorm accuraat en een redelijke penetratie.
Achso. Nou, dan toch maar ff doorbijten. Ik vind de Pz2 niet zo'n fijne tank omdat 'ie alleen maar autocannons kan mounten.

Ik zie wel dat ik, als ik "door het midden" ga, ik wel richting SPGs en high end mediums kan gaan. Die Panther II is ook echt een brute tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Of probeer anders de russiche IS lijn 's uit. perfect om te flanken, snel en manouevreerbaar, kan flink incasseren en kllappen uitdelen.

Voor snipen zit je alvast goed in de duitse tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 16:13
Hydra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Achso. Nou, dan toch maar ff doorbijten. Ik vind de Pz2 niet zo'n fijne tank omdat 'ie alleen maar autocannons kan mounten.

Ik zie wel dat ik, als ik "door het midden" ga, ik wel richting SPGs en high end mediums kan gaan. Die Panther II is ook echt een brute tank!
Ja en de nieuwe E-50 (nieuwe T9 med) lijkt al helemaal bruut te worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:57:
Of probeer anders de russiche IS lijn 's uit. perfect om te flanken, snel en manouevreerbaar, kan flink incasseren en kllappen uitdelen.

Voor snipen zit je alvast goed in de duitse tree.
Ik focus me sowieso ff op de duitsers. Als ik alle kanten opga komt ik nooit op iets uit waar ik echt wat mee kan. Maar dan moet ik maar wat sneller naar de Pz III Ausf. A gaan, daar kan tenminste een fatsoenlijk kanon op. De Pz II is niet geschikt om te snipen.
Jeebeekje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:58:
Ja en de nieuwe E-50 (nieuwe T9 med) lijkt al helemaal bruut te worden :9
Wutwaar?

Edit: Damn, die duitse tree gaat helemaal op de schop: http://statcdn.worldoftan...ny_tree_full%28eng%29.jpg

Volgens die tree moet ik me dus wel focussen op de 35 (t) op dit moment...

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 23-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Snipen kun je pas goed met de 88 mm kanonnen, met name de lange op bijv. de Tiger en de jagdpanther.
IMHO kun je alles tot de panzer IV het beste zo snel mogelijk skippen. Met de VK 3601 medium word het pas echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZenTex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:06:
Snipen kun je pas goed met de 88 mm kanonnen, met name de lange op bijv. de Tiger en de jagdpanther.
IMHO kun je alles tot de panzer IV het beste zo snel mogelijk skippen. Met de VK 3601 medium word het pas echt leuk.
Nouja, het is allemaal relatief natuurlijk. De 35 (t) is als je tegen een hoop tier 1 tanks vecht ook een flinke verbetering en ik heb van behoorlijke afstanden tanks om zeep geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Hydra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:01:

[...]

Wutwaar?

Edit: Damn, die duitse tree gaat helemaal op de schop: http://statcdn.worldoftan...ny_tree_full%28eng%29.jpg

Volgens die tree moet ik me dus wel focussen op de 35 (t) op dit moment...
wutdaar
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/41371-e-50/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Vraag me wel af waar die Premium SPG's dan komen, hoop niet dat dat Tier 9 SPG's worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat worden sowieso geen tier 9 spgs en daarnaast zijn premiums nooit in de trees te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Nou eindelijk weer wat kunnen spelen vanochtend. De Ausf A aangeschaft, ik denk dat ik ook daarnaast de Luchs neem. Dan doe ik mijn Tier 2 tankjes weg, ga ik verder met tier 3 en 4 langzamerhand. De Ausf A is op stock niet eens heel slect, het enige wat echt een ramp is, is de draai circel van de tank, maar met andere tracks erop gaat het al een stuk beter. Zijn range is wat klein, en hij is te traag voor scouten, dus als eerste een andere turret + kanon erop zetten, de rest komt erna wel, zijn motor is an sich goed genoeg op het moment, maar wat traag heuvel op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren het spel erop gezet en wat aan het spelen, maar ik ben nog niet volledig mee denk ik.
Op het eerste zicht lijkt het wel een verschrikkelijk oppervlakkig spel en man wat gaat alles tergend traag, een heuvel oprijden aan 14km/h.
Paar dingen die ik nog niet snap.
Mijn experience, waaar kan ik die voor gebruiken? nu ik nog tier 1ben blijkbaar niks?
En eerst moet je een tank unlocken met silver om hem erna nog te kunnen kopen met nog meer silver?

Mijn ping blijkt nog mee te vallen en ik hang ergens tussen de 30-40ms, dit tegen alle verwachtigen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39

wontcachme

You catch me? No you wont

Geen wonder dat die russen zo goed zijn, die hebben een hele lading aan HUD aanpassingen: http://forum.worldoftanks...%D1%86%D0%B5%D0%BB%D1%8B/

deze en deze vind ik zelf wel erg handig/mooi

[ Voor 36% gewijzigd door wontcachme op 23-06-2011 14:06 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
wontcachme schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:04:
Geen wonder dat die russen zo goed zijn, die hebben een hele lading aan HUD aanpassingen: http://forum.worldoftanks...%D1%86%D0%B5%D0%BB%D1%8B/

De tweede die je linkt vind ik erg cool. Al ben ik wel enigzins bang dat het invloed op mijn fps heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door patrickos85 op 23-06-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wontcachme schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:04:

Ik heb een die erg op die 2e lijkt.
Maar het is meer mooi dan practisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net geinstalleerd, speel een potje, ben ik de font vergeten. Zie je nog niks :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Lol, alleen een sniper mod erop gezet, heb je wel andere font te pakken... Maar eens uitzoeken waar ik dat verander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Darkasantion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:41:
Lol, alleen een sniper mod erop gezet, heb je wel andere font te pakken... Maar eens uitzoeken waar ik dat verander :P
Ik heb juist dat in sniper mode ik de gewone screen hou. Misschien de verkeerde gepakt :P. Mijn russisch is niet zo sterk

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 23-06-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoe kun je nu zien of je nu wel of geen Armor Penetration hebt? Hebt die reticle wel erop zitten, maar zie nergens iets verschijnen in de trant van "Hier is ie zwak"of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Darkasantion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:51:
Hoe kun je nu zien of je nu wel of geen Armor Penetration hebt? Hebt die reticle wel erop zitten, maar zie nergens iets verschijnen in de trant van "Hier is ie zwak"of zo :P
dat driehoekje eronder wordt rood, oranje of groen toch?
Groen is penetration
Oranje is kans op bounce
Rood is dikke kans op bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Joindry schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:00:
Gisteren het spel erop gezet en wat aan het spelen, maar ik ben nog niet volledig mee denk ik.
Op het eerste zicht lijkt het wel een verschrikkelijk oppervlakkig spel en man wat gaat alles tergend traag, een heuvel oprijden aan 14km/h.
Paar dingen die ik nog niet snap.
Mijn experience, waaar kan ik die voor gebruiken? nu ik nog tier 1ben blijkbaar niks?
En eerst moet je een tank unlocken met silver om hem erna nog te kunnen kopen met nog meer silver?

Mijn ping blijkt nog mee te vallen en ik hang ergens tussen de 30-40ms, dit tegen alle verwachtigen in.
Over het spel zelf, het is echt geen recht toe recht aan shooter. je moet je vijandige tanks ook een beetje kennen. Weten bijv waar je moet schieten, waar de armor dun is, weten hoever je kan schieten, het radio bereik van je tank, visuele bereik van je tank (wat jouw crew dus met het blote oog echt kan zien), camouflage (struikgewassen). Ook weten welke tanks welke rollen spelen. Als je een Artillerie in je team hebt, kan je spotten, maar dat heeft geen zin in een trage tank. Sommige tanks hebben een sterk kanon, maar weer andere zwakken punten. Ga zo maar door. Het spel heeft veel meer diepgang dan je met een paar uurtjes spelen zou denken.

Voor je exp. In je "hangar" zie je rechts boven in een aantal knoppen. 1 ervan is "Research". Je verdiende experience points kan je hier gaan investeren, denk aan een betere motor, sterker/ander kanon, enz. Uiteindelijk kan je dan met genoeg exp ook nieuwe tanks vrijspelen. Handig is, om van te voren te kijken welke tank je echt wilt gaan vrijspelen. Dit doe je, door op je main scherm op de Tech Tree te klikken. Je kan zien welke tanks uiteindelijk de volgende tier tanks kunnen unlocken. Voor je echter je zuur verdiende exp puntjes hier in steekt, is het raamzaam om de tanks op stats te checken (right click -> view characaristics), om te zien of die tank in jouw straatje past.

Wat je vrijspeeld met je exp punten, moet je wel weer met de credits kopen, die je tevens verdiend per match. Let wel, vele tanks kunnen verschillende kanonnen vrijspelen, maar ze zijn lang niet allemaal even goed. Echter, soms moet je wel een onderdeel vrijspelen die je niet perse wilt, maar wel nodig is om een achterliggend onderdeel of zelfs een tank te kunnen unlocken. Raadzaam is om dit uit te stellen. Speel dan eerst de loop vrij die je wilt, en daarna pas die andere. Die je wilt, gaat namelijk je performance in het spel zelf verbeteren. Ook kun je heel vaak radio's met low level tanks vrijspelen, die bijv van een Tier 7 tank afkomstig zijn. Het is an sich practisch, als je klaar bent met je tank, deze toch vrij te spelen. Ja het is aardig wat experience, maar vele tanken uit hetzelfde kaliber, kunnen onderling onderdelen uitwisselen. Als je die Tier 7 radio vrijspeelt, kun je hem wel meteen kopen (vaak duurder dan de hele tank zelf), maar scheelt je met hogere tier tanks weer exp punten, die je dan elders kan besteden.

Persoonlijk heb ik niets met de Amerikaanse tanks, hun tree is ook een stuk beperkter dan die van de Duitsers of Russen. De Russische tanks hebben op lager Tier wat minder armor, maar wel dikke kannonen (Ik ben nog niet boven Tier 5 gekomen tot dusver), maar de Duitsers hebben weer meer armor dus het blijft een afweging.

Persoonlijk ben ik wel heel benieuwd naar de Fransen, maar dat zou niet lang meer duren toch?

-

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.