PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 9 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

heuveltje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:10:
Is er eigenlijk een soort manier om aan te geven (in steam zelf, of via een andere website) welke spellen je graag zou willen. En er dan een mailtje word gestuurd als dat spel op steam in de aanbieding is ?
Ja je hebt een wish list waarop je zaken kunt aangeven maar je krijgt vziw geen mailtjes als iets van je lijstje in de aanbieding is.

Just Cause 2 komt over 1,5 maand sowieso weer langs met kerst (en is volgens mij ook helemaal niet langs geweest afgelopen week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Is er eigenlijk een soort manier om aan te geven (in steam zelf, of via een andere website) welke spellen je graag zou willen. En er dan een mailtje word gestuurd als dat spel op steam in de aanbieding is ?

Zit al een tijdje te wachten tot just cause2 in de aanbieding was, en nu schijn ik dat vorige week weer gemist te hebben....
In Steam heb je de mogelijkheid om een wishlist te maken. Deze moet je dan zelf checken of er iets in de aanbieding is (een mail functie zou nog niet eens zo slecht zijn). Verder zou je via RSS feeds natuurlijk andere websites (en steam zelf) in de gaten kunnen houden voor aanbiedingen. Een erg gemakkelijke oplossing is er, bij mijn weten, niet echt.

Edit: Net te laat!

Als toevoeging, Just Cause was volgens mij ergens anders te koop (de Budgetgaming website kan je hier ook bij helpen, daar geven gebruikers namelijk waarschuwen per titel als er iets in de aanbieding is, en bij Steamworks titles zoals Just Cause kun je die ook gewoon elders kopen).

[ Voor 16% gewijzigd door NickD op 18-11-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:02

Zit al een tijdje te wachten tot just cause2 in de aanbieding was, en nu schijn ik dat vorige week weer gemist te hebben....
Missschien is dit wat? Ik heb de site zelf nog nooit gebruikt, maar volgens mij koop je gewoon een key die in Steam kan worden ingevuld. Betaling kan via iDeal en PayPal.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kooj1980 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:22:
[...]

Missschien is dit wat? Ik heb de site zelf nog nooit gebruikt, maar volgens mij koop je gewoon een key die in Steam kan worden ingevuld. Betaling kan via iDeal en PayPal.
Ooh das wel een mooie aanbieding
TNX !
IceStorm schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:16:
[...]

Ja je hebt een wish list waarop je zaken kunt aangeven maar je krijgt vziw geen mailtjes als iets van je lijstje in de aanbieding is.

Just Cause 2 komt over 1,5 maand sowieso weer langs met kerst (en is volgens mij ook helemaal niet langs geweest afgelopen week).
Toch eens een suggestie inschieten bij steam, klinkt eigenlijk als een handig iets, en zeer simpel te implementeren. Al kan ik me voorstellen dat ontwikkelaars daar niet echt op zitten te wachten.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Al gekocht? Ben ook wel benieuwd of dat gewoon een key is voor Steam. Wil heb ook gaan kopen namelijk :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voorzover ik weet is Just Cause 2 een steamworks game en moet dus op steam worden geactiveert. Daarnaast staat er ook 3rd party DRM application, wat vaak gewoon op steam slaat :P

Uit de steam knowledge base Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Thx, ik heb hem zojuist gekocht (de Pond staat lekker laag btw, 3,49 pond was nog maar €4,07!), en hij is in Steam idd gewoon te activeren als "Just Cause 2 Retail" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:40:
In dat geval, niet kopen. Super Meat Boy is leuk maar wel die-hard ouwe platform stijl. Dus snel en LASTIG.
Lastig maakt me niet uit, dat snelle vind ik niet leuk. Dan neem ik hem niet.

Zie nu als alternatief just cause 2 langskomen, maar volgens mij werkte die niet onder windows xp en ik heb wel windows 7, maar mijn game partites heeft windows xp, die laat ik dus maar schieten. Vind het wat teveel van het goede om voor 1 game ook windows 7 erop te gaan zetten, heb al 2 keer xp erop (1 voor gasten voor games, 1 voor mijzelf voor games en windows 7 voor zeg maar zakelijk gebruik).

Of is er inmiddels een truuk om just cause 2 op windows xp te spelen? Ik vind het wel een mega tof spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat zul je steeds meer gaan tegenkomen, BF3 werkt bijvoorbeeld ook niet onder XP. Ook zijn er steeds meer DirectX 10+ -only games zoals Shattered Horizon, die dus ook niet onder XP werken.

Toch maar eens een idee om gewoon onder Win7 te gaan spelen misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Bigfishgames

Aanbod voor nieuwe klanten. Welk spel dan ook voor 99 cent met de code 'welcome99'. Ik verwacht enkel 1 spel. Let op, Bigfishgames is gericht op kleine casual games, dus verwacht geen grote titels maar games als Plants vs Zombies, Bejeweled, Build-a-lot, Virtual Villagers etc.

http://www.bigfishgames.com/

[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 19-11-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:07:
Toch maar eens een idee om gewoon onder Win7 te gaan spelen misschien ;)
Dan doet mijn rollercoaster tycoon enzo het niet meer :P

Maar ik meen dat ik het wel geprobeerd had, maar dat Windows ging zeiken dat ik niet 4 besturingssystemen op 1 schrijf kon zetten. Maar misschien had dat ermee te maken dat ik ook nog meerdere partities wilde aanmaken.

Nou, als de nood aan de man is zet ik wel een paar games op mijn zakelijke partitie. dat lijkt me de handigste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Deus Ex: HR (-50% €24.97) en Deus EX: HR Augmented Audition (-50% €29.97)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

/Slight offtopic =>
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:55:
Dan doet mijn rollercoaster tycoon enzo het niet meer :P
Dual Boot ;)
Maar ik meen dat ik het wel geprobeerd had, maar dat Windows ging zeiken dat ik niet 4 besturingssystemen op 1 schrijf kon zetten. Maar misschien had dat ermee te maken dat ik ook nog meerdere partities wilde aanmaken.
4 stuks op 1 schijf door middel van Primaire partities kan prima !!

MAAR... je moet dan ook niet meer dan dat willen wat betreft partities en wil je alsnog meer dan moet je een Extended Partitie aanmaken met daarin weer extra partities :)

Dat laatste heb ik niet meer gedaan sinds MS-DOS of Windows 95 of zo dus je bent wel erg apart bezig :+

Succes !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
Weet iemand nog een goede BF3 (PC) aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Lee245 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:00:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Een keystore misschien? Voor 17-18 E kan je al BF3 (RU) kopen (je moet dan nog wel de taal omzetten, maar is een eitje). Zie deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Beetje zoeken en je vindt BF3 voor 14 euro, zie linkje hierboven.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

m0nk schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:43:
Beetje zoeken en je vindt BF3 voor 14 euro, zie linkje hierboven.
Werkt dat goed met origin?
En ik snap m niet helemaal, dat russische gedoe...

Mooie wedstrijd gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kristan schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:48:
[...]

Werkt dat goed met origin?
En ik snap m niet helemaal, dat russische gedoe...

Mooie wedstrijd gisteren.
Je koopt een key die je kan registreren in origin, je hebt geen doosje of iets fysieks, je krijgt dus alleen via de email een screenshot met een key.

Met dat russische gedoe is dat je een soort crack over je origin bestand moet gooien om hem van de russische taal -> Engelse taal te zetten. Hieraan kunnen consequenties zitten, Ik weet namelijk niet of EA het kan herkennen dat je met het bestand hebt geklooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Rockvee2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:51:
[...]

Je koopt een key die je kan registreren in origin, je hebt geen doosje of iets fysieks, je krijgt dus alleen via de email een screenshot met een key.

Met dat russische gedoe is dat je een soort crack over je origin bestand moet gooien om hem van de russische taal -> Engelse taal te zetten. Hieraan kunnen consequenties zitten, Ik weet namelijk niet of EA het kan herkennen dat je met het bestand hebt geklooid. :)
Ik wil doosje :) :o

Haha okee, ik ga wel even zoeken of EA dat ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Rockvee2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:51:
[...]

Crack is het niet. Crack is illegaal, en dit zit ergens in grijs gebied. Je Download de language pack en past er .reg file aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

BF3 key kan je gewoon hier activeren, niks geen crack voor nodig, je koop immers je spel gewoon. Enige wat je moet doen is de Engelse Language pack eroverheen gooien. Check gewoon even dat andere topic, staat genoeg info in.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DeX schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:54:
[...]

Crack is het niet. Crack is illegaal, en dit zit ergens in grijs gebied. Je Download de language pack en past er .reg file aan.
Maar je doet dan precies hetzelfde wat een crack doet, een crack veranderd ook het register ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html

1. Zit een language changer bij staat er... Hoe werkt dat?
2. Moet ik dan russische proxy hebben etc.? Zo ja Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Kunnen we weer gewoon terug naar het posten van aanbiedingen ipv het vragen naar allerhande ondersteuning op het aan de praat krijgen van donkergrijze Russische keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Rockvee2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:55:
[...]

Maar je doet dan precies hetzelfde wat een crack doet, een crack veranderd ook het register ;)
Een crack omzeilt de beveiliging van een game. In het verleden is dat wel eens gedaan DMV een reg patch. Tegenwoordig zit dat meer in een dll, executable of andere non-text bestand.

De praktijken van Key-aanbieders die language changers aanbieden zijn dus geen cracks te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

IceStorm schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:01:
Kunnen we weer gewoon terug naar het posten van aanbiedingen ipv het vragen naar allerhande ondersteuning op het aan de praat krijgen van donkergrijze Russische keys?
Mijn excuses :$

Ik vraag het wel bij het keys topic!

EDIT: ( Zie hieronder)

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 21-11-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kunnen alle vragen/opmerkingen naar Legale gamekeys kopen - Deel II toe? Daar is dat topic voor bedoelt en dit topic is voor aanbiedingen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De hele discussie betreft gamekeys uit Rusland etc mag in dit topic voortgezet worden Legale gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Brink (PC) voor £6.95 bij Zavvi.

Dat is maar één van de aanbiedingen BTW, maar die sprong er imho wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Humble bundle

The Humble Introversion Bundle:
Darwinia
Defcon
Uplink
Multiwinia

Betaal boven het gemiddelde en je krijgt ook Aquaria en Crayon Physics Deluxe

Betaal wat je wilt, kies waar je geld naar toe gaat. (Developers, Charity, Humble)

[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 22-11-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:36
En je kunt de Indie Royale "Really Big Bundle" pre-orderen voor minimaal $3.99 (zie ook de nieuwsbrief).

[ Voor 0% gewijzigd door kutagh op 22-11-2011 21:26 . Reden: Verkeerde currency ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Meh, heb alleen Defcon nog niet (in Steam) en ik vind de bundles eigenlijk iets te rap op elkaar volgen maar toch. Darwinia en Multiwinia zijn iig tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Zijn ze allemaal Steam Redeemable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Yup.

Hoorde ik daarnet trouwens een comment langskomen, die meerdere keren is genoemd in de comments op een blog hier?

Zou hij er zelf aan meewerken? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Yup, je krijgt 1 key voor de 4 games van de bundle zelf en als je meer dan de gemiddelde betaalt krijg je nog een key voor de laatste 2 games.

-Ninja'd :X

[ Voor 5% gewijzigd door kutagh op 22-11-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutagh schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:55:
En je kunt de Indie Royale "Really Big Bundle" pre-orderen voor minimaal €3.99 (zie ook de nieuwsbrief).
Ah, dank je.

Ik had de nieuwsbrief per ongeluk weggegooid net zonder hem te lezen, maar misschien toch wel handig om even door te nemen :+

Heb 2,95 euro betaald voor de really big bundle en 2,10 euro voor die 6 andere games. Het lijkt wel of het elke keer goedkope wordt, niet verkeerd :9~

Eigenlijk wil ik gewoon in 1 keer 25 euro ofzo betalen en dan gewoon elke maand nieuwe games krijgen, dat zou wel handig zijn. Die pre order is al een stap in de goede richting, vanaf nu alle bundels voor 2,99 dollar, dat is misschien 2 euro voor 4 tot 6 games O+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Argh, dit gaat veel te snel. Ik kan het niet bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Al weer een, heb nog niet eens alle games van de vorige bundel geprobeerd! Toch maar kopen, het is wel een goed initiatief en soms zitten er echt pareltjes tussen! Binding of Isaac of Crayon bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:12:
Die pre order is al een stap in de goede richting,
Tsja, ik neem de pre order nog even niet mee eigenlijk. Heb ondertussen al zo veel indie games dat ik het zonde vind om te veel 'dubbel' te betalen. De nieuwe Humble Bundle heb ik alles op 1 game na al in Steam staan (en de laatste game ligt hier wel al als retail naast me ;)).
Ik wacht het wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Volgens de FAQ van Indie Royale kun je een om refund vragen als je niet tevreden bent met de bundle. Als het blijkt dat de Really Big Bundle bestaat uit games die ik bijna allemaal al heb (heb tot nu toe alle Humble Indie Bundles gehaald), ga ik eens uittesten hoe soepel ze daarmee zijn...
Ik vind het niet erg om zulke initiatieven te steunen maar dan wil ik wel graag nieuwe games en niet dezelfde game 5 keer hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Op twitter hebben ze gezegd dat deze 4 games unique zijn en nog niet eerder in een bundle zijn voorgekomen :

https://twitter.com/#!/indieroyale/status/138876364093788160

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
Uiteindelijk voor €32,- de Limited Edition (EU) bij gamekey.nl gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:16:
De nieuwe Humble Bundle heb ik alles op 1 game na al in Steam staan (en de laatste game ligt hier wel al als retail naast me ;)).
Waar koop je dat soort games? Ik ben nooit zo op de hoogte van indiegames. Heb je misschien een goede website ofzo waar je ze los kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:14:
Waar koop je dat soort games? Ik ben nooit zo op de hoogte van indiegames. Heb je misschien een goede website ofzo waar je ze los kan kopen?
Ik heb alle Humble Bundles gekocht en de nieuwe Indie Royale bundles. Daarbij zijn bijna alle Indie games op Steam te vinden waar ik (zeker met de kerst-sale) nog wel eens wat weghaal. En ook op Steam komen soms bundles voorbij.

Maar Humble Bundle is een prima begin ;)

[edit]En dit topic in de gaten houden natuurlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 23-11-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

IceStorm schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:55:
Meh, heb alleen Defcon nog niet (in Steam) en ik vind de bundles eigenlijk iets te rap op elkaar volgen maar toch. Darwinia en Multiwinia zijn iig tof :P
Dat dus. Ik vond de bundles echt een tof concept. En heb er ook aan mee gedaan (hib1,2 en Frozen/frostbyte ofzo) maar nu ben ik er wel klaar mee. Ook idd vaak dat ik 1 of meerdere titels al heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Discussie mag hier verder: Het grote Humble Bundle topic

Topic graag alleen voor aanbiedingen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam Autumn Sale! (Nov. 23 -27)

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/9163/autumn1e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, oddworld voor 3,74 euro, die haal ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen maar weer even deze tip: koop bij Steam sales aan het begin alleen de daily deals. Games die nu al goedkoop zijn kunnen later nog goedkoper worden als daily deal, dus wacht daarmee tot ze daily deal zijn of tot de laatste dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:15:
Meteen maar weer even deze tip: koop bij Steam sales aan het begin alleen de daily deals. Games die nu al goedkoop zijn kunnen later nog goedkoper worden als daily deal, dus wacht daarmee tot ze daily deal zijn of tot de laatste dag. :)
Je bent net op tijd, wilde al inloggen op steam :P
Ik wacht nog even, wie weet Al is 3,74 al erg laag, maar misschien straks voor 1,99 euro ofzo :D

Maar misschien zijn dit al de daily deals? Ik ga zo wel even zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee, dat is vreemd. Als ik inlog heb ik veel minder deals, ik kan ook orcs must die helemaal niet kopen? Ik kan hem zelfs niet vinden in de winkel na een inlog?

Mag je als Nederlander dat spel niet kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dit gaat me veel, te veel geld kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Compizfox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:31:
Dit gaat me veel, te veel geld kosten :P
Same here :S.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, orcs must die kan ik nu wel kopen, maar zodra ik er iets bij doe in de mand is het weer weg?

Zo, orcs must die + 2 uitbreidingen gekocht en de hele oddworld collectie ook aangeschaft, iets van 8 euro bij elkaar.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 00:13
Ik heb er net een nieuw topic voor gemaakt.

\[PC/Mac] De Steam Autumn-Sale is begonnen

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gamersgate houdt een Black Friday sale: http://www.gamersgate.com/offers?aff=ggnews

Tip: Metro 2033 voor €3,38!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Is gamersgate een soort steam clone?
€3,38 is opzich niet duur voor Metro 2033, maar vind het nogal een onbekend platform dat gamersgate.
Stalker voor €1,74 is ook een koopje daar als je hem nog niet had.

Ik heb Metro 2033 een maandje geleden voor €2,50 gekocht op steam. De kans is groot dat deze game nog een keer in de daily's komt nu met de autumn sales. Hij is nu €4,99 met 50% korting, maar als hij in een daily terecht komt zal ie wel weer €2,50 zijn met 75% korting.

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 16:44
GG heeft soms wel fijne aanbiedingen. Het is zeker geen steam clone waarbij je verplicht een client moet draaien en ingewikkelde offline mode. Je hoeft je alleen even voor de site te registreren en betalen kan met ideal en paypal. De spellen kun je gewoon downloaden en installeren. Als er toch DRM op de spellen zit, is deze hetzelfde als de retail versies. Soms is dan steam required of krijg je een aantal activaties per pc.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Aanbiedingen van GG zijn zeker goed te noemen. Zo hebben ze vaak goede games al vroeg in de sales. Arkham city was er volgens mij al te krijgen voor 12 euro, maar kan het ook fout hebben :)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hoezo heeft Humble Bundle DRM-free DEFCON die je gewoon kan downloaden? Daar hoort toch dikke key-activatie spul bij?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

KUT ik ben te laat voor Mass Effect 2 :(

Hij is alweer updateteted.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KMQB7p9f7eLjqMTAreE5ewuB/full.jpg

-edit-

Excuses, had niet door dat er een apart topic voor was..

[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 24-11-2011 22:50 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gropah schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:00:
Aanbiedingen van GG zijn zeker goed te noemen. Zo hebben ze vaak goede games al vroeg in de sales. Arkham city was er volgens mij al te krijgen voor 12 euro, maar kan het ook fout hebben :)
Dat zal toch eerder Arkham Asylum geweest zijn denk ik ...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nope, die is al eens langs gekomen voor 3 euro... maar goed, zoals ik al zei ben ik er niet geheel zeker van.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sando schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:43:
Hoezo heeft Humble Bundle DRM-free DEFCON die je gewoon kan downloaden? Daar hoort toch dikke key-activatie spul bij?
De Humble Bundle is altijd DRM-vrij :)

Metro 2033 gekocht bij GG, key is gewoon te activeren in Steam :)

Verkeerd topic? ;)
(Ik neem aan dat je in het Steam Autumn sale topic wou posten)

[ Voor 36% gewijzigd door Compizfox op 25-11-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Oeh red orchestra! Aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt morgen die really big bundle van indie royal games online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Volgens hun twitter wel ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja, twitter hebben ze ook. Ik kon het niet meer op de site terugvinden omdat de teller verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Al bekend wat er in die bundel komt?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
Peter_Aragorn schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
Al bekend wat er in die bundel komt?
Nog niet, maar als je het pre-ordered kun je nu wel "Fez composer Disasterpeace's acclaimed chiptune LP 'Rise Of The Obsidian Interstellar'" album downloaden.

Ik heb er net even naar geluisterd en ik vind het een erg leuk album. Zeker een leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
NickD schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:13:
[...]

Nog niet, maar als je het pre-ordered kun je nu wel "Fez composer Disasterpeace's acclaimed chiptune LP 'Rise Of The Obsidian Interstellar'" album downloaden.

Ik heb er net even naar geluisterd en ik vind het een erg leuk album. Zeker een leuke toevoeging :)
Tsja, ik vind het niks maar dat zal te maken hebben met het feit dat ik doof ben :+ De gedachte erachter is wel leuk ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
IndieRoyale

"The Really Big Bundle" :

Really Big Sky available on: windows, desura, steam
Runespell: Overture available on: windows, mac, desura, steam
Cthulhu Saves the World available on: windows, desura, steam
Eufloria available on: windows, desura, steam
BONUS: Breath of Death VII available on: windows, desura, steam

Het zelfde als vorige keer, hoe langer je wacht hoe meer de prijs omhoog gaat. Op het moment is ie 2,24.

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 29-11-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En hij is alweer 2.45

Heb helaas Cthulhu en Breath of Death VII in afgelopen weekend gekocht voor 1 euro, maar toch maar gedaan om het te sponseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kan ik iemand zover krijgen om hem voor mij te kopen? Aangezien ik geen paypal/creditcard heb en al een Eufloria toch wel een keer wil hebben. Geld wordt uiteraard gelijk door mij overgemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet dit wel even in het weggeef forum

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mr. Black schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:24:
Kan ik iemand zover krijgen om hem voor mij te kopen? Aangezien ik geen paypal/creditcard heb en al een Eufloria toch wel een keer wil hebben. Geld wordt uiteraard gelijk door mij overgemaakt. :)
Wil hem wel voor je kopen, DM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate.co.uk

Gamersgate is aan zijn December sale begonnen. 4 weken lang elke week een scala aan games op sale voor 30-85%.

http://www.gamersgate.co.uk/giftguide

Door December is er ook een 4 voor 3 aanbieding, waarbij je de goedkoopste niet hoeft te betalen.

Elke dag zal er een EA special en een Deal of the Day zijn, beginnende 1 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Daily: Blood Bowl Legendary Edition -80% €8,-
Midweek: Sniper Ghost Warrior -66% €10,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Koop net Metro 2033 via gamersgate en ik krijg gelijk 3 licenties? Klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Net maar even de Humble Introversion Bundle gehaald. Gewoon, omdat ik het een goed initiatief vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de mensen die interesse hebben.

De volgende Indie Royale bundle is er:
http://www.indieroyale.com/

Dit keer met:
  • Really Big Sky
  • Runespell: Overture
  • Cthulhu Saves the World
  • Eufloria
  • BONUS: Breath of Death VII
Persoonlijk heb ik al veel te veel Indie spellen door al die bundles dus ik skip deze even en speel degene die ik heb eerst maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Preau schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:23:
Voor de mensen die interesse hebben.
9 posts te laat deze keer ;)
woutertje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:18:
Koop net Metro 2033 via gamersgate en ik krijg gelijk 3 licenties? Klopt dat wel?
Lijkt me dat je er maar 1 hoort te krijgen maar ik heb geen idee.

[ Voor 42% gewijzigd door Pheace op 29-11-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Pheace schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:23:
[...]

9 posts te laat deze keer ;)
Ooh excuses, had niet ver genoeg terug gekeken blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Humbble introversion bundel word ook steeds mooier, net weer een game erbij gekomen (gratis):

http://www.humblebundle.com/

Dungeons of Dredmor, een RPG, precies wat ik leuk vind. Heerlijk zeg. Die Humble bundels bevallen me beter dan die van indie royal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Wishlist Daily Deal: Terraria -75% €2,50
Weekend Deal: Brink -75% €4,99 + vrij weekend spelen

En er is een dagelijkse kans op het winnen van je top 10 wishlist games voor 10 mensen. Je hoeft enkel de nieuwe speciale Wishlist daily deal pagina te bezoeken. (en 10 games op je wishlist hebben)

[ Voor 37% gewijzigd door Pheace op 01-12-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terria gelijk gekocht, die lijkt me leuk en gelijk maar een wishlist aangemaakt met 10 games van 50 euro en 2 goedkopere om de schijn wat op te houden :P

Ik zie het hele nut van een wishlist niet zo in, maar voor nu gebruiken we hem. Zou wel grappig zijn als ik win :P , in de voorwaarden van de actie staat trouwens dat de actie stopt als de wintersale er komt, dus misschien duurt deze actie wel een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Origin

Voer 'ADVENT' in bij de winkelwagen voor 40% korting op je winkelwagen. Met uitzondering van reserveringen, punten, timecards, BF3 en FIFA 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De belangrijkste games tellen niet, rot EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:56:
Terria gelijk gekocht, die lijkt me leuk en gelijk maar een wishlist aangemaakt met 10 games van 50 euro en 2 goedkopere om de schijn wat op te houden :P

Ik zie het hele nut van een wishlist niet zo in, maar voor nu gebruiken we hem. Zou wel grappig zijn als ik win :P , in de voorwaarden van de actie staat trouwens dat de actie stopt als de wintersale er komt, dus misschien duurt deze actie wel een maand?
Volgens mij begonnen de winter sales vaak rond (of vlak voor) kerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
kutagh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:36:
[...]

Volgens mij begonnen de winter sales vaak rond (of vlak voor) kerst..
Blijkbaar zal de winter sale dit jaar lopen van de 19de t/m de 2de van Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het is niet toegestaan op tweakers om 'inkoopacties' te houden (hoe klein ze ook moge wezen) omdat er in het verleden lelijke ervaringen mee zijn.

[ Voor 104% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles op een rijtje:

Afbeeldingslocatie: http://www.socialgamesobserver.com/wp-content/uploads/2011/09/dotemu.jpg

DotEmu Collection Vol1. 3,00€ -70%

You will find the wild type Krypton Egg, the mythical Nicky Boom and its sequel Nicky Boom 2 and plunge back to humour and reflexion with the three episodes from Gobliiins trilogy.
Take a break with the arcade games of Irem Arcade Hits including among others: R-Type Leo, Cosmic Cop, Dragon Breed, Hammerin’ Harry, Gunforce 1 & 2...
And finish with the famous Simarils Collection and its classic games, such as: Ishar 1, 2 & 3, Deus, Robinson’s Requiem, Storm Master or Transartica!

Klik hier voor de aanbieding op Dotemu (Digitale distributie)

--------------------------------------------------------------------------------------

Afbeeldingslocatie: http://www.rockpapershotgun.com/images/10/sept/gog1.jpg

50 % korting op de volgende Games:

CREATURES EXODUS - $ 2.99
CREATURES VILLAGE - $ 2.99
CREATURES: THE ALBIAN YEARS - $ 2.99
EXPENDABLE - $ 2.99
INCOMING + INCOMING FORCES - $ 2.99
PATRICIAN 1+2 - $ 2.99
PORT ROYALE - $ 2.99
STRONGHOLD - $ 2.99
STRONGHOLD CRUSADER - $ 4.99
TROPICO RELOADED - $ 2.99

Klik hier voor deze aanbiedingen op Good old Games (Digitale distributie)

--------------------------------------------------------------------------------------

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/-R5_Ezm3JXwY/TnjRQKkiO4I/AAAAAAAABC8/SNgjOGr11HE/Desura.png

The Tiny Bang Story - €4,49
SilverQuest €8,09
Shattered Origins: Guardians of Unity €10,49
The Great Jitters: Pudding Panic - €3,99
Thunder Fleets - €1,99
Breaking The Rules - €1.79

Klik hier voor deze aanbiedingen op Desura (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/news.bigdownload.com/media/2010/06/beamdogjune29.jpg

Alle Strategy First games hebben 50% korting dit weekend!

Puzzle Kingdoms $10.00
Ghost Master $5.00
Big Mutha Truckers 2 $5.00
Ankh 2: Heart Of Osiris $5.00
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder $7.50
Adams Venture $5.00
BC Kings $9.99 50% $5.00
Bad Rats $4.99 50% $2.50
Exodus from the Earth $10.00
Flatout 2 $9.99 50% $5.00
Check Dive $9.99 50% $5.00
Dangerous Waters $7.50
Fortix $9.99 50% $5.00
Galactic Dream $10.00
Desert Gunner $10.00
Tortuga: Two Treasures$5.00
Ninja Blade $15.00
Mutant $10.00
Hellforces $5.00
Emergency 3 $5.00
........... en nog veel meer games met korting!

Klik hier voor alle Games met korting op Beamdog (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/-wkxVTgZyvO8/Tsyk95ekcGI/AAAAAAAABQc/aQhOf_hW-uA/humble%252520introversion%252520bundle_thumb%25255B20%25255D.jpg?imgmax=800

The Humble Introversion Bundle.

Deze bundle bevat de volgende Games die zijn weergegeven.
De Games Crayon physics Deluxe, Dungeons of Dredmor en aquaria krijg je alleen wanneer je meer betaald als de actuele Gemiddelde prijs!
Je kan zelf bepalen aan wie je het geld geeft, aan Humblebundle... De makers van de indiegames of een goed doel namelijk de The Electronic Frontier Foundation en Child’s Play Charity.

Klik hier om deze bundle te bekijken (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: https://d1wh43egtz3cgo.cloudfront.net/promotion_images/0208/5218/original/newsletter.png (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2011/02/Steam.jpg

Galactic Civilizations II: Ultimate Edition - €11,24
Brink - €4.99
Brink complete pack - €4.99
+ Korting op alle DLC van Brink
Borderlands - €4.99 -75%

Klik hier voor de aanbiedingen op steam (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: http://images.vg247.com/current//2011/02/20110208gamersgate.jpg

Holidays December maand!, tot wel 75% korting op verschillende Games!

Mafia II - £5.08
Spellforce Universe - £6.10
Cities in Motion - £5.23
Metro 2033 - £3.73
Gothic Complete Collection ( 1 Dag deal) - £10.00
....................en nog veel meer games!.

Klik hier voor alle kortingen op Gamersgate (Digitale distributie)

Afbeeldingslocatie: http://cf.shacknews.com/images/20111027/indieroyale_19859.nphd.jpg

Betaal wat je wil voor Really Big Sky, Runespell: Overture, Cthulhu Saves the World en Eufloria,

Je moet wel Boven het minimunbedrag blijven!, Hoe meer mensen het kopen hoe lager de prijs gaat worden.

Klik hier om de Indie Royale The Really big bundle te kopen! (Digitale distributie)

*Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele verkeerde getypte prijzen.. De Prijzen op de officiele website zijn onder welke omstandigheden dan ook de geldige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:44:

[afbeelding]

Betaal wat je wil voor Really Big Sky, Runespell: Overture, Cthulhu Saves the World en Eufloria,

Je moet wel Boven het minimunbedrag blijven!, Hoe meer mensen het kopen hoe lager de prijs gaat worden.

Klik hier om de Indie Royale The Really big bundle te kopen! (Digitale distributie)

*Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele verkeerde getypte prijzen.. De Prijzen op de officiele website zijn onder welke omstandigheden dan ook de geldige prijzen.
Dat is niet waar ;)
Hoe meer mensen hem kopen, hoe duurder hij wordt. Maar als iemand een x% boven de minimumprijs gaat zitten gaat er weer x cent vanaf voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:24:
[...]

Dat is niet waar ;)
Hoe meer mensen hem kopen, hoe duurder hij wordt. Maar als iemand een x% boven de minimumprijs gaat zitten gaat er weer x cent vanaf voor anderen ;)
Ok dat was dan verkeerd, bedankt voor de verbetering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Daily Wishlist: Dungeon Defenders -75% 2,99€ (4-pack 8,74€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pheace schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:05:
Steam

Daily Wishlist: Dungeon Defenders -75% 2,99€ (4-pack 8,74€)
Dat is een mooie aanbieding, Dungeon Defenders had ik al, maar ik heb net alle DLC gekocht (ook -75%)
Echt een te gekke game, een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi overzicht, zou helemaal tof zijn als je dit elke week kan doen. Maar kost nogal wat tijd, maar fijn zo'n overzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 07:03
Vandaag Ruse voor 9.99 (-67%), http://store.steampowered.com/app/21970/
Pagina: 1 ... 9 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic