Het grote Humble Bundle topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.807 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Mede-auteur:
  • zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03 15:17

zeemeerman2

Afbeeldingslocatie: http://i221.photobucket.com/albums/dd214/zeemeerman2/hb.png

Voor de komende 2 weken is de Humble Frozenbyte Bundle beschikbaar (www.humblebundle.com). Het is al de derde keer dat Humble Bundle een bundel samenstelt.

De klant bepaalt de prijs
Samen kosten de spellen ongeveer 50 euro, maar bij Humble Bundle kunnen spelers zelf bepalen hoeveel ze betalen aan de games. Betalingen kunnen verlopen via PayPal, Amazon Payments en Google Checkout.

Geef aan het goede doel
De klant bepaalt wie hoeveel krijgt. Het uitgegeven bedrag kan worden gesplitst onder game developers, goede doelen (Electronic Frontier Foundation & Child's play Charity), en naar Humble Bundle zelf. Alles naar developers, alles naar goede doelen, of iets customized dat je zelf bepaalt, het kan allemaal!

DRM-vrij
Alle spellen zijn DRM-vrij. Installeer ze zo vaak je wilt op zo veel PC's als je wilt, maak back-ups, speel zonder internetverbinding.

In deze bundel zitten de volgende games:
  • Trine
  • Shadowgrounds: Survivor
  • Shadowgrounds
  • Splot (preorder bonus)
  • Jack Claw (prototype bonus)
Trailer

Extra
In de vorige bundels zaten de volgende spellen:

• Braid
• Cortex Command
• Machinarium
• Osmos
• Revenge of the Titans
• World of Goo
• Aquaria
• Gish
• Lugaru HD
• Penumbra
• Samorost 2

Als de spellen van deze bundel niets voor jou zijn, maar de spellen van de vorige bundels wel, kan het zijn dat in een volgende bundel ook spellen zitten die iets voor jou kunnen zijn en er per toeval nu niets voor jou tussen zat. In dat geval kun je beter een oogje in het zeil houden om te weten wanneer de volgende Humble Bundle wordt aangekondigd! ;)

Auteur van bovenstaand stuk is zeemeerman2. De TS verschoof naar het midden van de thread na een onopletendheid van uw mod, vandaar deze aanpassing

Lol
Average Windows: $4.11
Average Mac: $6.46
Average Linux: $12.86
8)

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 13-04-2011 12:48 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:52

g0tanks

Moderator CSA
Dat was geloof ik bij de voorgaande bundles ook al het geval. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

was zelf van plan er te kopen voor 1 cent, omdat ik trine al heb en die andere meer zie als extra'tje, maar paypal moet ik 5 euro toevoegen, wat ik weer net iets te veel vind voor een spel wat ik al heb, amazon en google zijn met CC die ik niet heb, dus gaat het over, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Gropah schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:29:
was zelf van plan er te kopen voor 1 cent, omdat ik trine al heb en die andere meer zie als extra'tje, maar paypal moet ik 5 euro toevoegen, wat ik weer net iets te veel vind voor een spel wat ik al heb, amazon en google zijn met CC die ik niet heb, dus gaat het over, helaas.
van die €5 word dan €4,99 aan je Paypal account toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Alleen jammer dat je nergens kon aangeven voor welk OS jij je aanschaf wou laten meetellen... Ik heb nu mijn Windows PC maar ik ben weer bezig voor Linux. Dus wou graag linux laten meetellen :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Touchdomex schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:33:
[...]

Alleen jammer dat je nergens kon aangeven voor welk OS jij je aanschaf wou laten meetellen... Ik heb nu mijn Windows PC maar ik ben weer bezig voor Linux. Dus wou graag linux laten meetellen :/
Dat kan gewoon onderaan de downloadpagina. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ike. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:31:
[...]

van die €5 word dan €4,99 aan je Paypal account toegevoegd.
dat vat ik, maar dan moet ik die daar zeker laten staan, want ik gebruik paypal zeg maar gerust niet. 1x in een jaar is veel. gebruik het namelijk alleen voor ebay, maar dat doe ik niet vaak. Of kan ik die 4.99 weer terug boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Ik denk dat ik die bundle wel ga kopen, best leuk idee. Ben ik trouwens de enige die vind dat Shadowgrounds best wel op Alien Swarm (die gratis game van Valve) lijkt?
Touchdomex schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:33:
[...]

Ik heb hier dualboot. Ik ga even rebooten zometeen speciaal om het voor Linux mee te laten tellen :P
g0tanks schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:34:
Dat kan gewoon onderaan de downloadpagina. ;)
Oh, na het kopen kun je dat dus aangeven?

[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 12-04-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

lijkt in die trailer idd wel best veel op alien swarm, wat weer lijkt op alien breed (voor zo ver ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gropah schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:34:
[...]

dat vat ik, maar dan moet ik die daar zeker laten staan, want ik gebruik paypal zeg maar gerust niet. 1x in een jaar is veel. gebruik het namelijk alleen voor ebay, maar dat doe ik niet vaak. Of kan ik die 4.99 weer terug boeken?
als ik het me goed herinner kan dat wel maar dat kost je een paar centen, vanaf €100 is dat gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oeh bedankt G0tanks :+

/me Weer 10 dollar bij Linux inkomsten gegaan :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-04 17:11

lasharor

7 december 2004

Mocht iemand anders nog een bundle willen dan moet je maar even pm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Huh, ik kan niet betalen? PayPal geeft aan dat er iets verkeerd is gegaan met het verzoek of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

lasharor schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:39:
Mocht iemand anders nog een bundle willen dan moet je maar even pm'en.
Gedaan.

Harstikke bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Gekocht :)

Even een vraagje: Als je op de download-page je keys redeemt voor Steam, kun je ze dan niet meer gewoon downloaden?

[ Voor 85% gewijzigd door Compizfox op 12-04-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb trouwens het idee dat ik ze toch nooit ga spelen. De vorige 2 indie bundels staan ook op mijn steam account maar afgezien van world of Goo heb ik de andere games eigenlijk niet of nauwelijks gespeeld.

Nu Trine en shadowgrounds binnenharken.

@hierboven, jawel dat is geen probleem :)

[ Voor 8% gewijzigd door lasharor op 12-04-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Trine is best wel vet, maar wordt op een gegeven moment wel redelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
lasharor schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:47:
Ik heb trouwens het idee dat ik ze toch nooit ga spelen. De vorige 2 indie bundels staan ook op mijn steam account maar afgezien van world of Goo heb ik de andere games eigenlijk niet of nauwelijks gespeeld.

Nu Trine en shadowgrounds binnenharken.

@hierboven, jawel dat is geen probleem :)
Shadowgrounds heeft 4 player co-op, dus misschien dat je dat wat extra motiveert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

Gropah schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:48:
Trine is best wel vet, maar wordt op een gegeven moment wel redelijk moeilijk.
Het Braid-probleem dus? :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Hoe moet je überhaupt Jack Claw spelen? Ik start hem op, zie eerst dat "Loading..." scherm en daarna dat scherm met die kettingen en met in het midden groot "Jack Claw" en daarboven "A Frozenbyte game". Wat moet je dan doen? Enter, spacebar en muisklik werken niet, en als ik op escape druk sluit het spel dus af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Naja, denk dat alleen dat Shadowgrounds met die co-op dan intressant is.

Ook beetje jammer dat het allemaal van de zelfde studio is, weet niet meer variatie zou leuker geweest zijn.

Maarja mag de pret niet drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

Compizfox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:41:
Hoe moet je überhaupt Jack Claw spelen? Ik start hem op, zie eerst dat "Loading..." scherm en daarna dat scherm met die kettingen en met in het midden groot "Jack Claw" en daarboven "A Frozenbyte game". Wat moet je dan doen? Enter, spacebar en muisklik werken niet, en als ik op escape druk sluit het spel dus af :P
Het is een half-afgemaakt prototype he. Vandaar dat de source er ook bij zit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10
MsG schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:
[...]

Mwa Trine is goed te doen imo. En ik ben een casual speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

MsG schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:25:
[...]

Braid was helemaal niet moeilijk. Wel epic though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
MsG schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:45:
[...]
Het is een half-afgemaakt prototype he. Vandaar dat de source er ook bij zit.
Ja, maar dat betekent dat je hem dus gewoon niet kunt spelen? Waarom zit er dan zo'n installer bij om het spel te installeren? Er is zelfs een launcher en dat titelscherm :P

Ik dacht dat het op zijn minst wel speelbaar was.

EDIT: Ik ben er nu achter gekomen dat er onderaan het scherm "Press Start" staat als je hem in 1024x768 speelt. Onder 1280x1024 staat dat er niet. Maar wat ik nou moet doen om het spel te starten weet ik nog niet...

EDIT: Ow, ik ben er al uit: http://frozenbyte.com/jackclaw/jack_minisite.php
Je kunt hem blijkbaar niet spelen zonder Xbox360 controller. Wat is dat dan even raar dan...

[ Voor 49% gewijzigd door Compizfox op 12-04-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03 15:17
Naar de TS verplaatst

[ Voor 120% gewijzigd door PWM op 13-04-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel123
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03-2024
Heb alle drie de bundels gekocht, vind dit leuke acties :). de game Trine ziet er wel heel leuk uit heb maar klein uurtje gespeeld en was heel vermakelijk, als ze de lvl variatie hoog kunnen houden is dit echt een top game :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Trine is leuk, het lijkt heel erg op Lost Vikings vind ik, zeer de moeite waard.
De andere spellen ken ik (nog) niet.

Ik heb hem gisteren ook gekocht, uiteraard. Humble Bundle zijn altijd prima bundles. En dat het helemaal 'Steam-compatible' is, is ook een pluspunt :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-04 14:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb hem ook weer gekocht. De games zien er weer prima uit en ze werken onder linux, ik ben weer helemaal happy :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-03 19:54

MeltedForest

Lenny-t

Er is een workaround voor Jack Claw: http://frozenbyte.com/help_humble/jackclaw_keyboard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zouden er ook nog mensen of een groep zijn die de ontwikkeling van Jack Claw op zich gaan nemen om hem verder uit te breiden en eventueel echt goed en normaal speelbaar te maken? Of zou dat niet gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Zijn die rechten voor de naam als ook voor het artwork vrij gegeven dan? Dat de source nu beschikbaar is is wel leuk en aardig maar wanneer je dan alsnog zit met licenties heb je daar als ontwikkelaar to be toch nog steeds vrij weinig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 01:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, halverwege het topic kom ik er eindelijk achter waar het over gaat :). Is dit een afsplitsing van een ander topic oid? wat mij betreft mag de gequote post als TS, dat verheldert een stuk tov de huidige (nofi)

edit: en aangeschaft. Ik weet nog niet precies wat welk spel is en of het leuk is, maar de $ 5 die ik verdeeld heb kan nooit erg slecht besteed zijn.

Ik zit me alleen nog even af te vragen of ik ze ga koppelen aan steam of dat ik ze los ga downloaden. Heeft iemand voor- of nadelen voor één van beide? Ik wil kunnen spelen onder windows (XP en 7) en linux (vnl Ubuntu, maar dat wisselt wel eens). Zo te zien moet je voor steam onder ubuntu wine gebruiken. Dat lijkt me een nadeel tov een native programma?

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 13-04-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

gwystyl schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:55:
[...]

Zo, halverwege het topic kom ik er eindelijk achter waar het over gaat :). Is dit een afsplitsing van een ander topic oid? wat mij betreft mag de gequote post als TS, dat verheldert een stuk tov de huidige (nofi)
Mijn fout :+ Ik heb berichten verplaatst die blijkbaar eerder gepost waren dan de TS. Working on it :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:45
Heb hem ook aangeschaft. Vanavond de games eens testen.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ook. Alleen al omdat je zelf het bedrag mag bepalen. Die 10$ (= € 7,10 via PayPal) kan ik wel missen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind de Shadowgrounds' een beetje tegenvallen. Het is niet mijn genre. Trine vind ik wel erg leuk! Heeft een leuke sfeer en afwisselende elementen.

Ik ben ook benieuwd naar Splot. Lijkt me ook wel leuk worden.
Jack Claw kan ik niet spelen omdat ik geen XBox 360-controller heb.

Hmmm... dubbelpost. Wat een traag topic, dit 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 13-04-2011 23:48 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Room42 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:47:
Jack Claw kan ik niet spelen omdat ik geen XBox 360-controller heb.
Er is een nieuwe versie van Jack Claw met keyboard support :)
The Jack Claw download has been updated to V2 -- now includes keyboard + mouse support (default). Hit F1 to go back to Xbox mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Supervet, ga ik vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 07:02

Sagat

Is pappa x2!

Misschien een idee om de looptijd van de bundel te noemen in de TS?
April 12-26, 2011

Ik twijfel zelf nog over de bundle, ik heb voor 2 20 dollar betaald omdat je dan ook bundle 1 kreeg (en ook omdat je het goede doel steunt).
Maar deze keer verwacht ik eigenlijk dat ik echt alleen maar trine leuk vind.....je kan natuurlijk 1 cent doen, maar dat vind ik eigenlijk echt misbruik maken van een actie als deze........*ponder ponder*

* Sagat gaat nog even de trailert kijken

edit: ok, de trailer is gewoon goed. De overige spellen die ik niet kende lijken me op zijn minst de moeite van het even spelen wel waard. En dan neem ik het goede doel gebeuren nog niet eens mee in de overweging, en ik vind absoluut dat deze acties gesteund moeten worden.
Dus vanaaf maar is voor den bijl ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 18-04-2011 10:06 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik vind Shadowground niet echt super, dan kan je m.i. gewoon beter Alien Swarm op Steam spelen. Trine is wel tof idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 18:18

Khaine

Python liefhebber

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de betaling? Ik heb een CC van abn amro en kan b.v. bij dealextreme prima bestellingen doen. Paypal is momenteel bezig met het account, dus komende week kon ik blijkbaar geen transacties uitvoeren ( account is terug gezet naar "limited"). Als ik geen paypal doe maar via de gewone cc (guest account noemen ze dat) dan krijg ik de melding "this creditcard cannot be used to make the transaction".

De support van frozenbyte reageerde snel maar heeft geen idee waar het door komt. Ik verdacht de CC van de abn eerst, maar als ik zie dat een stel medetweakers het ook lukt lijkt me dat geen issue.

Iemand een idee of in de soortgelijke situatie geraakt?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 07:02

Sagat

Is pappa x2!

Gisteren uiteindelijk toch maar gekocht, was er op de laatste dag van mijn post niet meer aan toegekomen en was het bijna vergeten. Ik wil zeker nog wat tijd in de spellen gaan steken, maar mijn street fighter verslaving en was fysieke games die ik nog heb liggen zullen ervoor zorgen dat het vast niet op hele korte termijn gaat zijn.

Het enige wat me eigenlijk opviel is dat ik niet kon kiezen of ik pc/mac of linux donatie type mocht zijn...dat gaat gewoon op browser die je gebruikt ofzo? Bij de vorige bundel was het echt een keuze dacht ik.

edit:
hmmz ik was dus niet de enige met dit probleem, maar waarschijnlijk overheen gelezen. Vind het eigenlijk niet belangrijk genoeg om me echt druk over te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 26-04-2011 11:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:43
Ik heb hem ook gekocht, zijn best leuke spellen. Jammer dat Shaddowgrounds geen co-op heeft, op splitscreen na dan. Al is splitscreen ook wel grappig, zie je ook niet zo vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Sagat schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:50:

Het enige wat me eigenlijk opviel is dat ik niet kon kiezen of ik pc/mac of linux donatie type mocht zijn...dat gaat gewoon op browser die je gebruikt ofzo? Bij de vorige bundel was het echt een keuze dacht ik.
In je unieke download link die je in je mail krijgt kan je onderaan aangeven voor welk platform het moet tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Leuk initiatief. De vorige bundles heb ik gemist maar voor deze was ik op tijd. Handig dat je ook via Steam kunt activaten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 10:53
Mocht iemand hem gemist hebben. Als je meer dan gemiddeld betaald is de frozenbyte bundle onderdeel van de frozen synapse bundel!

http://www.humblebundle.com/

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dat is lekker voor de mensen die in dit topic hebben gepost :+ Die hebben hem namelijk al :D :+

Anoniem: 337891

Touchdomex schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:28:
Dat is lekker voor de mensen die in dit topic hebben gepost :+ Die hebben hem namelijk al :D :+
Anderen wisten nog niet dat deze bundel uitgebracht was en zijn door zijn post overgegaan tot aanschaf. Thanks NE5Freak. :P

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Bedankt voor de tip!

Gelijk even de bundel gekocht, en daardoor het vorige bundel ook erbij gekregen. Bij indie game bundel 3 kreeg ik ook bundel 2 + nog 2 extra games erbij :)

Winners never cheat, Cheaters never win

• iChaos
  • Laatst online: 22-04 07:16

iChaos

It's Lupus.

Aangezien ik geen topic kon vinden over Humble Bundles in het algemeen, vraag ik het maar als dat mag:

Ik heb een Steamkey voor Frozen Synapse dus, maar deze heb ik dubbel (eerst 1x Synapse gekocht, en daarna nog een keer voor 4 euro, waardoor ik dus 2 keys heb voor Frozen Synapse). Is er dus iemand die Frozen Synapse nog wil hebben, en een andere Steam-game aanbied in ruil daarvoor? (Humble Bundle 3 en FrozenByte heb ik al, al het andere is goed)

Edit: excuses, zag het Steam-ruiltopic niet. Kan iemand deze post misschien verwijderen?

[ Voor 9% gewijzigd door iChaos op 29-09-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik heb hem ook gekocht, Trine en Frozen Synapse even geprobeerd, beide erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, en we hebben er weer een spelletje bijgekregen, TRAUMA *O*

Edit:
Best geinig. Een soort mix tussen Memento, Photosynth en een droomwereld.

[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 30-09-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
anandus schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:31:
Oh, en we hebben er weer een spelletje bijgekregen, TRAUMA *O*
Ik schrok me rot. Hij stond eerder in mijn steamlijst dan dat ik de mail kreeg dat TRAUMA aan de bundel was toegevoegd. Hoewel ik wel door het spel geïntrigeerd ben moet ik zeggen dat ik het wel een beetje een kort spel vind. Na een dik uur hoef ik nog slechts 2 fotos te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb de bundel ook gekocht maar man, wat is frozen synapse toch een goede game. Het beste is nog dat je de soundtrack er bij krijgt, welke erg lekker wegluistert. Wat mij betreft mogen deze bundels vaker komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rockmanz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:13:
[...] Wat mij betreft mogen deze bundels vaker komen :)
Ehh dat doen ze ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb een beetje met Trauma zitten spelen, maar het is me niet duidelijk wat nu de bedoeling is. Heb de intro film gekeken, steam beschrijving gelezen en het geprobeerd. Maar moet ik nu 'gewoon' foto's zoeken en die aanklikken? Heb de teddybeer bevrijdt, maar wat het doel nu is? Iemand die (zonder spoilers!) kan uitleggen wat de bedoeling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
[b][message=36865187,noline]Iemand die (zonder spoilers!) kan uitleggen wat de bedoeling is?
Puzels oplossen. In elk van de 4 levels zitten 4 puzels en 9 fotos verstopt. Hoe meer je er vind, hoe meer je van het verhaal gewaar wordt. Als hint kun je bij discoverys in het hoodmenu kijken welk van de 'eindes' of puzels je in een level al hebt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Thanks, maar eens in verdiepen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
En er is weer een spelletje erbij gekomen. Ditmaal Space Chem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

SpaceChem,

De enige game waar je na een paar minuten je slimmer voelt dan Einstein. Ge-ni-aal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, ik heb het gisteren even gespeeld, een heel leuk opgezet puzzelspel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Titelfixje gedaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-01 23:56
anandus schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:26:
En er is weer een spelletje erbij gekomen. Ditmaal Space Chem :)
Geweldig. Ik vond het in het begin maar een kale Bundle, met één nieuw spelletje. Maar langzamerhand wordt het gewoon een volwaardige Humble Bundle. En SpaceChem was toevallig een game die al op m'n Steam wishlist stond, dus daar ben ik heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is weer een nieuwe bundle, The Humble Voxatron Debut.
Ditmaal met vooralsnog een spel, Voxatron (mij onbekend)

Te vinden op www.humblebundle.com

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 31-10-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

anandus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:25:
Het is ook een volledig nieuw spel. Grootste minpunt vind ik dat het niet op Steam gereleased wordt. Verder kan ik er gewoon nog te weinig over vinden om een beeld te vormen als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:25:
Er is weer een nieuwe bundle, The Humble Voxatron Debut.

Te vinden op www.humblebundle.com
Ik heb hem al gekocht voor 5 dollar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Het is daarnaast ook nog een alpha. Ik heb hem wel gekocht, maar deze keer weinig betaald (minimum), omdat ik niet weet hoe lang het duurt voordat dat spel echt uit komt. Ik wacht ook nog steeds op dat andere spel (ben even de naam kwijt) die nog steeds niet uit is maar al begin dit jaar werd verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Orian schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:32:
Het is daarnaast ook nog een alpha. Ik heb hem wel gekocht, maar deze keer weinig betaald (minimum), omdat ik niet weet hoe lang het duurt voordat dat spel echt uit komt. Ik wacht ook nog steeds op dat andere spel (ben even de naam kwijt) die nog steeds niet uit is maar al begin dit jaar werd verkocht.
Was dat niet Blob/Splot ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Splot inderdaad ja. Nog niets van gezien (ze zouden als het goed is een mail sturen zodra hij gereleased was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:02
Blijkbaar zijn ze momenteel bezig met te promoten van Afbeeldingslocatie: http://www.lexaloffle.com/gfx/voxhead800.pngBen benieuwd of er hier ook nog nieuwe games aansluiten, of dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414698

Er gaan geruchten dat er nog meer games bijkomen:
http://www.neogaf.com/for...p=32109737&postcount=4306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-04 14:18
Ik wacht nog wel even met de bundle aanschaffen. Ik wil best weer 25dollar betalen voor de bundle, net als bij de vorige, maar dan wel voor meer dan slechts 1 alpha :) Er zullen ongetwijfeld weer meer games toe worden gevoegd aan de bundle, maar dan koop ik het dan wel. Voor nu vermaak ik me nog enorm met Spacechem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Is dat nog nieuws? Er zijn altijd nog meer games bijgekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

En daar zijn ze :+

Precies zoals dat gerucht voorspeld heeft.

Binding of Isaac en Blocks that matter zijn erbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Blocks that Matter lijkt me behoorlijk geïnspireerd door Minecraft* :+

* en daar de voorgangers van, natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Die voxel engine ziet er wel nice uit :O

[ Voor 69% gewijzigd door SideSplitter op 13-11-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Room42 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:05:
Blocks that Matter lijkt me behoorlijk geïnspireerd door Minecraft* :+

* en daar de voorgangers van, natuurlijk
Ach als het maar vermakelijk is heb ik helemaal niets te klagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind Minecraft geweldig, dus alleen maar goed als men zich daarom baseert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb em ook weer gekocht :) , toen ik me mail box zat door te sputten kwam ik er achter dat ik bundel #2 nog gratis had gekregen bij de aanschaf van bundel #3 , maar dat ik de code nog niet had geactiveerd. Daardoor nog 4 games erbij op steam :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Heeft iemand al een level gemaakt met die leveleditor van voxatron?

Ik zoek eigenlijk een handleiding van die editor, maar ik zal youtube eens in de gaten houden, daar komt vast wel wat op te staan. Mijn eerste knutselwerken waren wat lastig, dat doseren van enemy's valt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:02
Voor de nieuwe spellen in de bundel, weer een aankondiging filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Shit, nu heb ik opeens zin om Red Alert te spelen door dat "reinforcements have arrived" 8)7 Lekkere Pavlov-reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzie2478
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11-2022
In de readme.txt bij de bundel zit er al een hele uitleg over de editor.
Verder kun je al veel users levels downloaden van de website van www.voxatron.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schwarzie2478 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:03:
In de readme.txt bij de bundel zit er al een hele uitleg over de editor.
Verder kun je al veel users levels downloaden van de website van www.voxatron.com
Ah, dank!
Ik ga het even rustig doornemen allemaal en binnenkort wat levels zelf uploaden op die site.

Er staat nu een Nederlander op plek 10 met de koopprijs: 250 dollar van Marcel Schoen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-11-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:47:
[...]

Er staat nu een Nederlander op plek 10 met de koopprijs: 250 dollar van Marcel Schoen.
Als het een hollander is dan heeft hij een komma verkeerd gezet of vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hij is inmiddels naar de 10e plek 'verdrongen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:50:
[...]

Als het een hollander is dan heeft hij een komma verkeerd gezet of vergeten
Dat is dan een pijnlijk foutje :+

Ik heb nu een controller aan de pc gekoppeld, dat maakt het spelen van voxatron toch echt een heel stuk fijner. Ik vind het zo'n tof spel, ga me eens meer verdiepen in indie games, sloeg die dingen altijd over, maar heb er nu 2 gespeeld en het smaakt echt naar meer. Komt misschien omdat ze mij zo doen denken aan de games die ik vroeger op de msx speelde, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Is er iemand die de Humble Indie Bundle aan mij zou willen giften voor 0.01$ oid? Ik doneer later wel meer via de key-page, maar kan hem op dit moment niet kopen en hij's bijna over. Dit komt een beetje zwerver-achtig over btw, maar ik het op dit moment gewoon niet kopen en ik wil de spellen wel graag hebben.

Alvast bedankt, Jord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sure, heb hem voor 0.01 voor je gekocht

ik stuur je via pm een link

Erg grappig trouwens, als je hem zo goedkoop koop krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.humblebundle.com/hib2/sad_developer.jpg
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Vandaag weer een spelletje bij de Humble Introversion Bundle gekomen:
Dungeons of Dredmor

:)

Maar is dit alleen als je meer dan gemiddeld hebt betaald of als je meer dan gemiddeld betaalt bij nieuwe aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socx
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-04-2023
Als je meer dan gemiddeld betaalt bij nieuwe aankopen. Ik heb zelf minder dan gemiddeld betaald toen de bundel net uit was en vandaag een key voor Dungeons of Dredmor gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Socx op 29-11-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:35
Yep, dit is altijd al zo geweest, als er iets aan de bundel wordt toegevoegd krijgt iedereen die de bundel al had, ongeacht wat ze betaald hebben, de mensen die de bundel daarna kopen voor meer dan de gemiddelde krijgen hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, je krijgt er een aparte key voor?
Vandaar :) Ik vond het al vreemd dat-ie niet in mijn Steam-lijst kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

anandus schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:56:
Oh, je krijgt er een aparte key voor?
Vandaar :) Ik vond het al vreemd dat-ie niet in mijn Steam-lijst kwam.
Hij zit in de (aparte) key waarmee je eerder Aquaria en Crayon kon unlocken. In mijn geval 'jammer' want die 2 bonusgames had ik al weggegeven (had ze al) maar Dungeons of Dredmor had ik nog wel leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Heb misschien nog Gish steam key, moest iemand dat spel willen
(ben niet zeker of ik die al heb ingegeven op steam, aangezien ik die al had van vroeger HIB)

Dus ja stuur DM en ik stuur de key, moest het niet werken ben je toch niets kwijt en het is niet echt veel werk denk ik zo? :D
(moest het wel werken kan je altijd nog iets doneren natuurlijk (a) :p )

staat nu daar (zie beneden)

[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 05-12-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Nummertje 4 is gearriveerd:

En weer meer dan gemiddelde betalen = 2 games erbij vanaf het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Niet nog één, ik word arm zo :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.