Het grote Humble Bundle topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.808 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Mr. Black schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:11:
Dat beslis je natuurlijk zelf. :) Als is het imo wel zo netjes om in ieder geval rond het gemiddelde te gaan zitten. Eens kijken of ik de credit card van m'n pa kan fixen.
Ik betaal sowieso altijd boven het gemiddelde :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-03 19:54

MeltedForest

Lenny-t

Deze keer wel een goede bundle! Super Meat Boy alleen is al 10 euro waard en dan heb je Shank en Cave Story wat ook goede games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Fantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:37:
[...]

Ik vind het gewoon jammer dat ze nu vanaf dag 1 al games gaan toevoegen..
Kunnen ze beter na paar dagen doen... maarja, heb het toch al gekocht voor 5 dollar dus :D
Ik denk dat ze daarmee proberen mensen gelijk al over te halen om minstens het gemiddelde te betalen. Met de hoop dat er minder mensen 0,01 betalen oid, waarmee ze niet eens uit de kosten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51

Sagat

Is pappa x2!

Lol. Paar keer al gepost dat ik bundle moe ben, en dan komt deze bundle.

Ik heb super meat boy ook al, maar er zit nog genoeg anders in wat op zijn minst interessant genoeg mag worden door&voor me.
Denk dat ik toch voor de bijl ga.
Ook goede doelen en kerst, de timing van de bundle is perfect.

edit:
Ik snap werkelijk niet dat mensen 1 cent betalen. Kopieer ze dan gewoon. Dan bespaar je iedereen moeite.
Hierom snap ik het koop voor meer dan het gemiddelde principe en krijg 2 extra games prima.

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 14-12-2011 09:50 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Sagat schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:48:
edit:
Ik snap werkelijk niet dat mensen 1 cent betalen. Kopieer ze dan gewoon. Dan bespaar je iedereen moeite.
Hierom snap ik het koop voor meer dan het gemiddelde principe en krijg 2 extra games prima.
Waarschijnlijk voor Steam Library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

non steam game short cuts? Ah well, moet er niet over zeuren tis een fact of life.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-01 15:24
MeltedForest schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:39:
Deze keer wel een goede bundle! Super Meat Boy alleen is al 10 euro waard en dan heb je Shank en Cave Story wat ook goede games zijn.
Dit! Ondanks dat ikzelf ook al Super Meat Boy heb, is bundle toch direct door mij aangeschaft. Zat er al naar te kijken om Shank op PSN te kopen. Daardoor kon ik deze aanbieding natuurlijk niet laten lopen door de combinatie met de andere games!

Ik kan er ook niet bij dat sommige mensen zo "goedkoop zijn" dat ze idd 1 cent betalen. Het gaat natuurlijk wat tegen de achterliggende gedacht in maar ik zou totaal geen problemen hebben dat ze een minimum prijs gaan invoeren (wat ze nu eingelijks al doen door de extra games bij meer dan het gemiddelde) van bijvoorbeeld 5 a 10 dollar. Helemaal met zulke "premium" indie games in het pakket.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vermoed dat een heel groot deel van de sales af zal vallen wanneer je een minimum gaat hanteren van $10,-

Als ik naar mij zelf kijk heb ik voor nog geen enkele bundle $10,- betaald puur en alleen omdat ik de games over het algemeen meer mwah dan te gek vind. Geld aan goede doelen geven doe ik ook al op een andere manier. Voor mij zijn de bundles juist handig om eens een paar indie games te proberen die ik anders absoluut niet zou kopen. 1 cent is overigens wel weer heel erg weinig...

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-03 20:56
Soms geef ik meer, soms minder. Nu minder door twee redenen, ten eerste heb ik een aantal spellen al, bijvoorbeeld super meat boy voor volle prijs aangeschaft. Ten tweede heb ik de laatste tijd al te veel indie bundels gekocht. Alsnog nu een paar dollar gegeven, maar om nou 10 dollar te geven vind ik dan te ver gaan. Ook speel ik de indie games zelden eigenlijk, alleen braid helemaal uitgespeeld (brilliant spel), het is meer voor de heb :P
Daarentegen vind ik 1 cent wel erg gierig...

Moet wel eerlijk zeggen dat dit een van de beste bundels is en de 10 dollar zeker waard zou zijn. Maar er zijn ook wel een paar bundels geweest die ik het bij verre niet waard vond, omdat de spellen mij gewoon niet bevielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb op één bundle na (de vorige) voor alle bundles $13.37 betaald. Er zitten gewoon hele toffe games tussen die die 10 euro echt wel waard zijn. Het is de laatste tijd alleen beetje overkill, krijg er meer games bij dan dat ik tijd heb om te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Net m'n pa overgehaald om z'n creditcard even te lenen. :) Mooie bijkomstigheid was dat je natuurlijk in dollars betaald, dus het bedrag was nog bijna €2,- lager dan gepland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-04 09:34
Sinds ze die bonus games hebben ingevoerd betaal ik wel steeds het gemiddelde, dus werkt goed voor mij. één nadeel van al die bundles en steam sales. Van deze bundle heb ik bijna alles al. Toch gedaan overigens, 5 euro voor Shank en Cave Story is nog steeds een koopje.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja dan ga ik zelf ook maar met de billen bloot.
Ik heb deze keer 10 dollar betaald.
Wel heb ik (eigenlijk geinspireerd door een plaatje dat ik hier op tweakers zag) ook een split van dit geld overgemaakt naar zowel de devvers (4) als de HIB tip(2).
Ik vind 10 dollar eigenlijk nog zeer weinig als je ziet wat je krijgt. De qequote retailwaarde van 100 dollar vind ik dan echter weer een beetje overdreven. Ik denk dat er niet veel mensen zijn die al deze spellen in een keer voor dat geld zouden kopen.
Helaas zit ik echter in de situatie (net zoals velen vermoed ik :) ) dat ik niet zwem in het geld. Als je dan kijkt dan 10 dollar bijna 2x het gemiddelde is, dan heb ik er toch wel vrede mee.

En qua content moet ik idd toegeven dat dit misschien wel de beste bundel tot nu toe is. Ik kende veel spellen niet, maar nadat ik het filmpje gezien had ging ik voor de bijl. (al hoewel ik Shank al een tijdje wilde hebben, zelfs alleen daarvoor had ik wsl al meegedaan). Super meat boy alleen is ook geweldig, maar die had ik ook al. Wellicht zijn cave story en bit trip ook van deze categorie, maar die ken ik alleen maar van naam.

10 second ninja DONE

• shenr
Ik vind die opmerking in de trailer van cavestory wel briljant, 'Greatest SNES game never made!' hahaha, leuk gevonden.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 21:13
De vorige bundle (introverse) voor 5 dollar gekocht omdat ik DEFCON wilde hebben.

De bundle is voor mij echt super, Super Meat Boy wilde ik altijd al hebben en BIT.TRIP BEAT is echt een prachtig spel :) . Die 10 dollar was het voor die 2 alleen al overduidelijk waard :) .

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

TheJVH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:02:
De vorige bundle (introverse) voor 5 dollar gekocht omdat ik DEFCON wilde hebben.

De bundle is voor mij echt super, Super Meat Boy wilde ik altijd al hebben en BIT.TRIP BEAT RUNNER is echt een prachtig spel :) . Die 10 dollar was het voor die 2 alleen al overduidelijk waard :) .
Ik geniet meer dan ik dacht van deze bundels. Afgelopen bundels allemaal gekocht maar allemaal eventjes leuk of snel uitgespeeld en daarna was het klaar. SMB had ik al jammer genoeg maar de rest is meer dan de moeite waard! Shank is ook erg leuk stiekem!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

TheJVH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:02:

De bundle is voor mij echt super, Super Meat Boy wilde ik altijd al hebben en BIT.TRIP BEAT is echt een prachtig spel :) . Die 10 dollar was het voor die 2 alleen al overduidelijk waard :) .
Je moet ook zeker Cave Story spelen. In het begin denk je: wat moet ik doen :? maar als je gewoon rondloopt en tegen iedereen praat kom je er wel. Dit is by far de beste Humble Bundle _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Hey there!
We've just added the soundtracks for all seven games in Humble Indie Bundle 4! If you've already purchased it, just visit your download page now to get soundtracks in the newly added soundtracks section. If you haven't, be sure to pick up Humble Indie Bundle 4 for whatever price you'd like!

That's up to seven soundtracks for Super Meat Boy, Shank, Jamestown, Bit.Trip Runner, NightSky HD, Gratuitous Space Battles, and Cave Story+. These compositions come from some of the finest musical talent in the indie gaming scene and we're happy to be giving them to every customer of Humble Indie Bundle #4.
Soundtracks zijn nu dus ook te downloaden, maar eens even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

MeltedForest schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:43:
[...]

Je moet ook zeker Cave Story spelen. In het begin denk je: wat moet ik doen :? maar als je gewoon rondloopt en tegen iedereen praat kom je er wel. Dit is by far de beste Humble Bundle _/-\o_
even een vraag: ik heb die bundel wat goedkoop ingekocht :+
Als ik 4 euro bijbetaal krijg ik cave story + , is dat de prijs waard?

Ik dacht dat het niks was, een soort mario in een mijn dat niet goed stuurde (afgaande op wat filmpjes), maar jij bent wel enthousiast?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-12-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik vind het een toffe 2D Platformer met geinige wapens, die je kan upgraden en een leuk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeltedForest schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:33:
Ik vind het een toffe 2D Platformer met geinige wapens, die je kan upgraden en een leuk verhaal.
Ik ga het nog eens bekijken, wil eigenlijk liever even de sale van steam afwachten, ik heb gelukkig nog 10 dagen om bij te betalen zie ik op de humble bundel site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je nog aan de 1e humble bundel kan komen? Die heb ik niet, de rest wel. Zijn die nog ergens te koop of is het gewoon pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:29:
Weet iemand hoe je nog aan de 1e humble bundel kan komen? Die heb ik niet, de rest wel. Zijn die nog ergens te koop of is het gewoon pech hebben?
Ebay/Marktplaats/V&A/etc?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
In het verleden hadden ze wel eens acties dat je een oudere bundle erbij kreeg, ik weet niet of ze dat nog steeds doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik wou mijn mail zoeken van bundle #2 (toen kreeg je de eerste er gratis bij). Maar ik kan 'm niet vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:57

g0tanks

Moderator CSA
Die email kan je gewoon opnieuw aanvragen: http://www.humblebundle.com/?s=resender :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ow blijkt dat ik Bundle #1 niet heb gekocht en die van #2 heb gebruikt om de games van #1 op Steam te activeren. Dus helaas kan hem niet weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou dat werken? Ik zal eens zien. Ben wel wat bang om straks iets te kopen en dat de keys al gebruikt zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Hey there!
We've just added five classic Humble Indie Bundle 3 games to Humble Indie Bundle 4! If you've already purchased it, visit your download page now to download VVVVVV, Crayon Physics Deluxe, Cogs, And Yet It Moves, and Hammerfight including all of their soundtracks! If you haven't bought Humble Indie Bundle 4 yet, you can nab this bundle-in-a-bundle by setting your price higher than the average.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

They've done it again! En volgens mij had ik die precies overgeslagen de vorige keer, dus komt goed uit.
(aan de andere kant, had em niet gekocht omdat ik VVVV al had, en dat ook de interesanste titel vond)

Vraag me af of mensen nu nog hib5 gaan kopen omdat je die toch bij 6 ook gaat krijgen :P

Edit:
Had em gewoon WEL al gekocht (wsl om toch de goede doelen te steunen...)
:X

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 21-12-2011 09:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Sagat schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:12:
They've done it again! En volgens mij had ik die precies overgeslagen de vorige keer, dus komt goed uit.
(aan de andere kant, had em niet gekocht omdat ik VVVV al had, en dat ook de interesanste titel vond)

Vraag me af of mensen nu nog hib5 gaan kopen omdat je die toch bij 6 ook gaat krijgen :P

Edit:
Had em gewoon WEL al gekocht (wsl om toch de goede doelen te steunen...)
:X
Je weet dat je kan betalen wat je wilt voor deze bundels hoop ik? Ik begrijp je redenering niet helemaal... Ze doen dit voor mensen die de vorige bundel gemist hebben. Je hoeft echt geen bundel over te slaan, als je voor bundel 5 niet wilt betalen geef je 1 cent ofzo, komt op hetzelfde neer (niet helemaal, want ze maken paypal kosten waarschijnlijk). Of je verdeelt het bedrag over 2 bundels. Iedereen geeft gewoon wat hij waard vind voor een bundel en voor de mensen die er 1 missen doen ze nog zo'n actie. Vind het helemaal goed dat ze dit blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ja ik weet het. Heb volgens mij alle hibs en ook nog de frozen ofzo gekocht. En het laagste wat ik betaald heb is 5 euro voor hib3 en dat was idd omdat geen van de spellen me echt aantrokken. Vandaar mijn vergissing.
Vwb 1 cent doen, bekijk mijn oude posts. Ik vind dit gewoon hetzelfde als illegaal kopieeeren, maar daar heb ik al genoeg over getypt.

Maar als 'trouwe deelnemer' aan de HIB's heb je natuurlijk niet heel veel aan dit specifieke kado (al hoewel de soundtracks er de vorige keer niet bijzaten dacht ik?).
Maar ja dat is het zelfde verhaal als mensen ergens jaren lid van zijn en dan klagen dat ze de lokkertjes niet krijgen, logisch anders heet het natuurlijk geen lokkertje.

Het is natuurlijk voornamelijk voor mensen die er net instappen, en om '1 centers' zo ver te krijgen dat ze het gemiddelde betalen.

Verder heb je volkomen gelijk dat het pay what u want is, maar afaik kan je de oude bundels toch niet meer kopen?
En voormij als beetje oc persoon is het geen optie om te vertrouwen op iets wat de hib mensen misschien gaan doen. Als HIB5 leuke games heeft koop ik em zeker, als het crappy games zijn koop ik het misschien nog steeds om het goede doel te steunen. Zo niet dan hoef ik ze gratis ook niet :P Ik zal de steam key in die situatie ook niet redeemen en hooguit nog wat games handmatig cherrypicken ter test.

edit:
Even gezocht, HIB1 had ik niet gekocht en ik was idd wel blij dat ik die nog 'kreeg' bij 2.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 21-12-2011 10:49 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is weer een nieuwe Humble Bundle

Anomaly: Warzone Earth, Osmos, EDGE en als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je World of Goo erbij.
Stuk voro stuk prima spellen, de minste is Osmos, vind ik.

Ditmaal zijn de spellen ook voor de mobiele telefoon (Android) :)
Zou het zijn omdat Steam voor mobiele telefoons uit is?

[ Voor 78% gewijzigd door anandus op 31-01-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:19:
Er is weer een nieuwe Humble Bundle

Anomaly: Warzone Earth, Osmos, EDGE en als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je World of Goo erbij.
Stuk voro stuk prima spellen, de minste is Osmos, vind ik.

Ditmaal zijn de spellen ook voor de mobiele telefoon (Android) :)
Zou het zijn omdat Steam voor mobiele telefoons uit is?
Jammer dat ik meer dan de helft van de games al heb.
Edge en Anomaly: Warzone Earth heb ik nog niet.
Kan gewoon 2 dollar betalen, aangezien ik world of goo al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jammer dat het gaat via APK's. Wat betekent dat je ze zelf mag updaten.... Mocht er een update of bugfixes uitkomen dan tjah mag je weer opnieuw update of installeren :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:38:
Jammer dat het gaat via APK's. Wat betekent dat je ze zelf mag updaten.... Mocht er een update of bugfixes uitkomen dan tjah mag je weer opnieuw update of installeren :/
Ja, een beetje suf, dat Steam Mobile is er toch niet voor niets, zou je denken? Prima actie om dat te promoten.
offtopic:
Hey Touchie, je bent m'n bitch wel :9

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 31-01-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Ja, een beetje suf, dat Steam Mobile is er toch niet voor niets, zou je denken? Prima actie om dat te promoten.
offtopic:
Hey Touchie, je bent m'n bitch wel :9
Niet waar!

:+

Maar inderdaad dat zou een ideaal platform zijn om het te promoten. Ook gewoon in de market kunnen zetten is ook makkelijk. Alleen de huidige oplossing is gewoon kut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Osmos en Anomaly heb ik al. Edge ken ik wel (is niet zo'n interessant spel imho) en World of Goo heb ik vroeger wel eens illegaal gespeeld op de Wii :P

Wel leuk dat ze ze ook voor Android erbij doen natuurlijk, maar alleen APK's vind ik dan weer minder. Maar dat komt wss ook doordat de Android Market geen ondersteuning heeft voor coupon codes oid.

Oh, en Steam Mobile is een Android client voor o.a. het chatten met je Steam Friends. Steam blijft dus een PC-only platform, het is niet dat Steam ook Android-games aanbied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het een leuke bundle! Zéker door de Android games!
Anomaly is een soort omgekeerde tower defense.
Osmos is zo'n leuke 'eten of gegeten worden'-space game (vage omschrijving)
World of goo is een prachtige 'classic'. Die heb ik al sinds het begin op de PC. Leuk die nu ook op de phone te hebben.

Alleen Edge krijg ik niet aan de praat op de telefoon. Ik heb een Google Galaxy Nexus met ICS 4.0.2. Ik krijg een groen scherm en daarna "Edge has stopped". Wat is jullie ervaring?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Edge werkt prima op mijn Desire HD.
Ik vind de controls op de telefoon trouwens fijner dan op de PC. Werkt heel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:31:
Edge werkt prima op mijn Desire HD.
Ik vind de controls op de telefoon trouwens fijner dan op de PC. Werkt heel lekker :)
Welke Android draai je op de DHD? 2.3?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:20

Ryceck

Constants and Variables

Hrm stomme vraag mss maar gezien ik Edge al heb, kan ik dan de Bundle kopen en Edge uit deze bundle weer giften aan iemand anders?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ryceck schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:22:
Hrm stomme vraag mss maar gezien ik Edge al heb, kan ik dan de Bundle kopen en Edge uit deze bundle weer giften aan iemand anders?
Qua Steam keys iig niet vrees ik. Je mag zelden (of nooit ;)) games uit een bundle doorgiften in Steam als je hem al hebt.
Verder, EDGE, Anomaly en Osmos zitten in 1 key. World of Goo is een losse key omdat het een bonus game is (maar let op, als er later nog meer bonussen bij komen dan gaan die ook onder deze bonus-key vallen waarschijnlijk). Dus je kunt ook niet 1 key los reclaimen en die dan doorgeven aan iemand.

[ Voor 14% gewijzigd door IceStorm op 01-02-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:36
lekker ik die bundle kopen voor mijn prime krijg ik een key die invalid is, wat ik ook probeer de key werkt niet via de link humblebundle.com/?key=.... de key heb ik gekopieerd en geplakt maar helaas ik krijg bad key. (me streepje tussen de key geprobeerd en zonder)

paar keer opnieuw laten sturen maar resultaat blijft hetzelfde

dus dit doe ik nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
baco101 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:53:
lekker ik die bundle kopen voor mijn prime krijg ik een key die invalid is, wat ik ook probeer de key werkt niet via de link humblebundle.com/?key=.... de key heb ik gekopieerd en geplakt maar helaas ik krijg bad key. (me streepje tussen de key geprobeerd en zonder)

Of je neemt even contact met ze op en legt de situatie uit? het komt wel vaker voor, namelijk.
Room42 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:02:
[...]

Welke Android draai je op de DHD? 2.3?
2.3.5 (RcMix)
Ryceck schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:22:
Nope, kan niet, helaas. (Staat ook ergens op de site)

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 01-02-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Errr, je zou ook kunnen proberen even te kijken of je iets van een helpdesk van de hib's kan mailen?

Zelfs met meerdere hibs meegedaan en nooit problemen gehad.......waarbij we natuurlijk ook nog moeten opmerken dat dit de eerste hib (ook) voor telefoons is, dus dat er dan wel wat kinderziektes kunnen zijn imho.

edit:
With stupid zullen we maar zeggen ;)
(curse you slow fingers :P )

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 01-02-2012 11:56 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
baco101 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:53:

Begrijp ik nou goed dat de link die ze je gestuurd hebben niet werkt? Of probeer je die key in steam ofzo te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
shenr schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:56:
[...]

Begrijp ik nou goed dat de link die ze je gestuurd hebben niet werkt? Of probeer je die key in steam ofzo te plakken?
Ik ga ervanuit dat-ie gewoon de Steam-key probeert, niet een stukje van de url.
@baco101: Je gebruikt de key die je krijgt als je op het knopje "Get your Steam-key" hebt gedrukt, toch?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 01-02-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@anadus ik gebruik de key die ik krijg bij het knopje get you steam key en die key heb ik geprobeerd in de url humblebundle.com/?key= dan heb ik de key ingevuld zowel met de tussen streepjes als zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
baco101 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:52:
@anadus ik gebruik de key die ik krijg bij het knopje get you steam key en die key heb ik geprobeerd in de url humblebundle.com/?key= dan heb ik de key ingevuld zowel met de tussen streepjes als zonder
Huh?
Je moet de key die je krijgt onder het knopje 'get your Steam-key' gewoon in Steam invullen*, niet in een-of-andere URL?
Of begrijp ik het verkeerd?

* Add a game -> activate a product on Steam

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 01-02-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
ik ben er uit had een brainwave ik had mijn dophin browser ingesteld op desktop dat heb ik veranderd naar android en voila het is gelukt, domme actie van mij.

iedereen bedankt voor de hulp aan deze stommeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:46
Room42 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:20:

Alleen Edge krijg ik niet aan de praat op de telefoon. Ik heb een Google Galaxy Nexus met ICS 4.0.2. Ik krijg een groen scherm en daarna "Edge has stopped". Wat is jullie ervaring?
Werkt hier prima op een DHD met Android 4.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jongens Toki Tori is er net ook aan toegevoegd en er komt een Humble App om alle downloads voor android netjes in de juiste banen te sturen. \o/ Ik heb hem nu ook gekocht en ik ga eens lekker spelen met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, super, allebei! :)

Vooral die app vind ik echt heel erg fijn.
(Nouja, het idee, ik heb hem nog niet uitgeprobeerd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Balen, Toki Tori doet het ook niet op m'n Google Galaxy Nexus (ICS/4.0.2), Force Close, nog voor hij gestart is.

EDGE heb ik ook nog niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Room42 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:18:
Balen, Toki Tori doet het ook niet op m'n Google Galaxy Nexus (ICS/4.0.2), Force Close, nog voor hij gestart is.

EDGE heb ik ook nog niet aan de praat.
Jammer! Werkt hier als een trein! Edge nog niet geprobeerd en de rest werkt eigenlijk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Osmos en Anomaly vind ik erg leuk. En World of Goo, natuurlijk, maar dat heb ik op de PC al grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:47

vhal

ಠ_ಠ

edit: spuit 11 (nieuw spel) :P

[ Voor 86% gewijzigd door vhal op 10-02-2012 08:11 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-03 09:26
Ik zou graag alle Humble Indie Bundles nog willen kopen, maar lees dat ze maar vor een beperkte tijd beschikbaar waren. Heeft iemand enig idee hoe ik hier nog legaal aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

-Moondust- schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:12:
Ik zou graag alle Humble Indie Bundles nog willen kopen, maar lees dat ze maar vor een beperkte tijd beschikbaar waren. Heeft iemand enig idee hoe ik hier nog legaal aan kan komen?
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-03 09:26
Bah, 2ehands eentje op marktplaats gevonden, op ebay niets. Jammer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-04 09:13
-Moondust- schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:12:
Je zou hier een verzoek kunnen doen, misschien hebben mensen ze nog over:
Steam Trading Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:43
-Moondust- schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:45:
Bah, 2ehands eentje op marktplaats gevonden, op ebay niets. Jammer jammer.
Ik kan je niet dm'en, maar heb de volgende keys nog (dus te activeren op steam):
Humble Bundle #1 Steam key (World of Goo, Aquaria, Gish, Lugaru HD, PENUMBRA, Samarost 2)
Humble Bundle #2 Steam key (Braid, Cortex Command, Machinarium, Osmos, Revenge of the Titans)
Spacechem

DM mij maar anders, wil er wel wat voor terug natuurlijk. Maar dat is te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
xminator schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Ik kan je niet dm'en, maar heb de volgende keys nog (dus te activeren op steam):
Humble Bundle #1 Steam key (World of Goo, Aquaria, Gish, Lugaru HD, PENUMBRA, Samarost 2)
Humble Bundle #2 Steam key (Braid, Cortex Command, Machinarium, Osmos, Revenge of the Titans)
Spacechem

DM mij maar anders, wil er wel wat voor terug natuurlijk. Maar dat is te bespreken.
Same here

Ik heb nog een Humble Mumble #3 Steam key over (Crayon Physics Deluxe,Cogs,VVVVVV,Hammerfight,And Yet It Moves,Steel Storm,Atom Zombie Smasher)

DM mij als je interesse hebt, dan kunnen we wel iets traden.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er gaan geruchten dat er later vandaag een nieuwe HB uitkomt :)
Er is een nieuwe Humble Bundle uit :P
The Humble Bundle for Android #2 features:
* the meditative 3D puzzler, Zen Bound 2;
* the indie parkour platformer, Canabalt;
* the critically acclaimed, steampunk, indie puzzler, Cogs;
* an Android tablet special -- the epic, old-school role-playing game, Avadon: The Black Fortress;
* and for users who pay more than the average price, the vibrant, side-scrolling strategy title, Swords & Soldiers.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 19-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04 10:00
anandus schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:22:
Er gaan geruchten dat er later vandaag een nieuwe HB uitkomt :)
Er is een nieuwe Humble Bundle uit :P

[...]
En gelijk heb je!
De nieuwe HIB is online!

In de HIB for Android 2 zitten: Swords & Soldiers, Canabalt, Zen Bound 2, Cogs en Avadon.
Ze zijn beschikbaar voor Android, Windows, Mac en Linux ofc. :).

[ Voor 22% gewijzigd door Timons106 op 19-03-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

En besteld alleen vraag ik mij af hoe die goed gaat straks met App aangezien hij nu lichtelijk over zijn nek lijkt te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Die app werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het is dezelfde app als met de eerste HB Android bundle, toch? Die werkte inderdaad prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja werkt ondertussen ook prima hier.

Alleen Toki Tori en Swords and Soldiers crashen constant terwijl dat juist de leukste zijn op de telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dan heb ik hem bij de 1e android-bundle gemist ;)
Wel fijn dat je hiermee de updates kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:41
Even een vraagje waar ik niet helemaal uitkom over die app: kan je je gekochte pakket aan meerdere android devices linken? Want ik wil ze op mn mobiel en op mn tablet hebben: nu kan ik natuurlijk gewoon bij de ene die app installeren en bij de andere gewoon de apk's maar ik wil het graag even weten voordat ik het link. Ik kan ook helemaal geen documentatie over die app vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Volgens mij niet. Je krijgt een code op je telefoon en die moet je op je Bundlepagina invullen waardoor het gelinkt wordt.

Vraag het anders @bundle? :) (het twitter-account dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dat zal vast geen probleem zijn, gezien er geen DRM op zit. Wat voor kwaad kan het om het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Omdat als ik het wil linken ik het op mn tablet wil en die krijg ik pas over 2 weken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:06:
Volgens mij niet. Je krijgt een code op je telefoon en die moet je op je Bundlepagina invullen waardoor het gelinkt wordt.

Vraag het anders @bundle? :) (het twitter-account dus)
WUT?
bundle baby shop
@bundle
organic cloth diaper service & eco-mod baby shop.
Denk dat je @humble bedoelt en ja die volg ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:18

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik probeer ook de tweede bundel te bestellen, maar de website lijkt down?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 18:18

Khaine

Python liefhebber

Nyarlathotep schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:38:
Ik probeer ook de tweede bundel te bestellen, maar de website lijkt down?
Ongeveer een half uur geleden heb ik de bundle besteld en binnen gesleurd, dus je zou nog een poging kunnen wagen :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:18

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Inmiddels binnengehaald, en hij is weer fijn :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Mm is het eigelijk normaal dat ik nog altijd geen mail heb gekregen dat er een nieuwe bundle is?
Vorige keer had ik de bundle voor dat ik de mail had.
En nu heb'k nog niet eens een "nieuws" mail gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wellicht niet ingeschreven (dan wel uitgeschreven) of misschien in je spam-folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Room42 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:37:
Wellicht niet ingeschreven (dan wel uitgeschreven) of misschien in je spam-folder?
Niks in spam en heb mij nooit uitgeschreven.
Net voor de zekerheid mijzelf maar opnieuw ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nieuw spel bij de The Humble Bundle for Android 2!

Snuggle Truck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Laatst online: 10:36
En er is weer een nieuwe bundel!

Ditmaal met Botanicula, Machinarium, Samorost 2 en als extraatje Windosill.

Wat vinden jullie van deze bundel? Hij lijkt me goed genoeg om weer binnen te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

timmie78 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:23:
En er is weer een nieuwe bundel!

Ditmaal met Botanicula, Machinarium, Samorost 2 en als extraatje Windosill.

Wat vinden jullie van deze bundel? Hij lijkt me goed genoeg om weer binnen te halen :)
Ik sla denk ik over. Al denk ik dat botanicula wel grappig is de rest heb ik al of vind ik niet leuk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik ga alleen nog maar voor de android bundles denk ik. Heb al genoeg 'grote' spellen op mn pc, heb toch geen tijd/zin om deze ook nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik had ook gehoopt op een HB Android 3, maar ik heb deze toch ook gekocht. Alleen al omdat het een beetje een verzameling wordt. Baal ook nog steeds dat ik de eerste niet heb :)

Ik heb er nu zes:
• Humble Frozenbyte Bundle
• Humble Indie Bundle #3
• Humble Indie Bundle #4
• Humble Bundle for Android
• Humble Bundle for Android 2
• Humble Botanicula Debut

[ Voor 35% gewijzigd door Room42 op 20-04-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En HiB2 mis je dan ook. :)

Ach op zich... Die HiB's zijn leuk, maar zou bijvoorbeeld nooit twee delen achter elkaar kopen.
Als je namelijk meer stort dan het gemiddelde, krijg je bij HiB's vaak de vorige versie erbij. :)

Moet zeggen dat ik zelf ook wel twijfel om de Humble Botanicula Debut aan te schaffen. Probleem is alleen: Botanicula lijkt me leuk, Machinarium heb ik al uit een HiB en de overige games lijken me niets.

De trailer van Kooky ziet er leuk uit, maar de film an sich lijkt me weer niets.

Moet zeggen dat de kwaliteit van de Humble Bundle trailers kwalitatief gezien ook wel achteruit gaan, kijk maar eens naar de Trailer van HiB en HiB2, die zijn veel leuker dan de trailers van nu.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 20-04-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 19:35
CptChaos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:51:
En HiB2 mis je dan ook. :)

Ach op zich... Die HiB's zijn leuk, maar zou bijvoorbeeld nooit twee delen achter elkaar kopen.
Als je namelijk meer stort dan het gemiddelde, krijg je bij HiB's vaak de vorige versie erbij. :)

Moet zeggen dat ik zelf ook wel twijfel om de Humble Botanicula Debut aan te schaffen. Probleem is alleen: Botanicula lijkt me leuk, Machinarium heb ik al uit een HiB en de overige games lijken me niets.

De trailer van Kooky ziet er leuk uit, maar de film an sich lijkt me weer niets.

Moet zeggen dat de kwaliteit van de Humble Bundle trailers kwalitatief gezien ook wel achteruit gaan, kijk maar eens naar de Trailer van HiB en HiB2, die zijn veel leuker dan de trailers van nu.
Dat was in de vroegere bundels wel zo maar tegenwoordig zie ik dat niet meer bij de HIB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
kutagh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:29:
[...]

Dat was in de vroegere bundels wel zo maar tegenwoordig zie ik dat niet meer bij de HIB...
Misschien handig om wat specifieker te quoten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb de laatste paar al niet gekocht, telkens dezelfde games en games die ik waarschijnlijk toch niet ga spelen. Alleen de bundels met een nummer zijn het echt waard naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb ook maar weinig van de spellen gespeeld. Maar het is wel gewoon leuk om te hebben en met een zeer goede gedachte erachter. De Android bundles zijn voor mij tot nu meest waardevol, aangezien ik daar eigenlijk meer op game, de laatste tijd, dan op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Room42 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:58:
Misschien handig om wat specifieker te quoten? ;)
Gaat over dit stukje:
CptChaos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:51:
:)
kutagh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:29:
De Humble Indie Bundles zelf hebben vaak een langere release cycle, de andere bundles zijn (afaik) tussen projecten, zo zie ik het althans. :)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dit topic gebruiken we niet meer?

nieuws: Vijfde Humble Indie Bundle stevent af op recordopbrengst

Ik twijfel nog om hem te kopen, ik game de laatste tijd steeds minder op mn pc (jammer, weinig tijd), de grote titels kom ik niet meer aan toe zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb hem wederom aangeschaft. Een groot deel van de spellen kom ik niet aan toe om te spelen, maar als ik voor de $10,- die ik geef een dag plezier heb aan een spel vind ik dat al voldoende.

Daarnaast vind ik het ook een leuk initiatief om te steunen :) Komende week lekker Limbo spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 18:18

Khaine

Python liefhebber

Jk_W schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:07:
Ik heb hem wederom aangeschaft. Een groot deel van de spellen kom ik niet aan toe om te spelen, maar als ik voor de $10,- die ik geef een dag plezier heb aan een spel vind ik dat al voldoende.

Daarnaast vind ik het ook een leuk initiatief om te steunen :) Komende week lekker Limbo spelen 8)
^^ 100% met hem :)

Er zitten volgens mij wel leuke games tussen en de 10 of 15 dollar die je er aan spendeert is het vaak dubbel en dwars waard :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Toch maar gekocht, kan het gewoon niet laten -_-. Hoop wel dat ik de spellen ooit ga spelen, maar ga limbo zeker eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb hem ook weer. Wil geen bundle missen, ook al speel ik lang niet alle spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Het is voor die paar centen echt een vette deal. Ik had Bastion al voor de 360, maar ik kan hem maar dubbel hebben. Gelukkig had ik de rest nog niet en eigenlijk vind ik de soundtracks alleen al die $15 meer dan waard.

Nu alleen nog kijken of ik Amnesia durf te installeren... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Met de grote hoeveelheid bundles de laatste 2 jaar is er dan nu een centraal topic waar alles wordt bijgehouden: Het grote 'Indie Bundles'-topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.