PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 8 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site te vinden waar ik voordelig Stronghold 3 kan kopen?

Game komt volgende week uit, iets waar ik net pas achter ben gekomen dus m'n budget is er niet echt op afgesteld. :P Het zijn ook zulke drukke tijden voor gamers.

Bij Bol.com is ie nog geen 40 euro: http://www.bol.com/nl/p/g...04004011682012/index.html
Heeft iemand een lagere bieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kijk eens op budgetgaming.nl. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Robin schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:45:
Ik wilde juist de GTA-collectie kopen met in gedachte dat ik copies zou krijgen en die dus aan mijn zwager zou kunnen geven, maar blijkbaar krijg je geen extra copies als je een of meerdere GTA-games al in bezit hebt. Jammer :P
Dit geintje is mij al vaker overkomen bij het aanschaffen van een aantal SimBin games/expansions via Steam :/

Is echt iets om goed op te letten, voordat je iets aanschaft met de gedachte "oh die dubbele games geef ik wel weg aan iemand" !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dubbele games zijn meer uitzonering dan regel.
Uit mijn hoofd alleen Valve games en DoW-games. Misschien nog een handjevol andere games. En eventueel speciale occasions.
Het is inderdaad altijd zaak om er extra goed op te letten :)

En om deze reply nog een beetje ontopic te maken (;))
Daily Deal bij Steam:
Sacraboar, -66% voor €2,89
Nee, ik heb er ook nog nooit van gehoord :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Als je het als gift koopt kan je de dubbele items toch wèl ruilen oid?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
MsG schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:12:
Als je het als gift koopt kan je de dubbele items toch wèl ruilen oid?
Nee, want je krijgt dan bijvoorbeeld GTA complete pack in je inventaris, niet ieder GTA spel individueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Zo GTA compleet ook even gekocht

had al wat delen maar dit scheel me wel DJ spelen met de cd/dvd en daarna nog alles patchen :)
en alles lekker bij elkaar straks nog even backup je draaien en dan kan die ook weer bij de rest van me steam back ups :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
IceStorm schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Bij nader inzien inderdaad een wat minder deal. Ik heb hem voor € 2.99 gekocht tijdens de vorige holiday sale.

En GTA complete pack kun je beste in UK halen, daar is ie omgerekend € 5.75 :D Dat heb ik er nog wel voor over (of eigenlijk in mijn geval, voor enkel episodes).
Erg jammer dat ze de delen van het complete pack niet in goedkopere brokken in de aanbieding hebben gedaan.
Link? Waar? Help uw medemens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
thefox154 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:13:
[...]
Link? Waar? Help uw medemens :+
In Steam. Vraag een Engelse vriend om hem te kopen, en hem aan jou te giften :)
Kijk maar

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 23-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rift is tijdelijk gratis bij greenmangaming. De eerste 30 dagen kun je gratis spelen, daarna moet je per maand betalen.
http://www.greenmangaming.../mmos/sun-promotion-rift/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Balen, wil de oudere delen wel hebben, maar vind het zonde om te betalen voor 4 en liberty city terwijl ik die al heb. Zeer jammer dat je dubbele spellen niet weg kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Grid Race Driver voor 3,49 op steam.
Geen nieuw spel, maar die 3,49 zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
http://www.indieroyale.com/

Indie Bundle met een prijs die omhoog gaat hoe meer mensen hem kopen.

Op het moment net gekocht voor 1,44 Euro.
A.R.E.S. Extinction Agenda | by Extend Interactive available on: windows, desura, steam
Gemini Rue | by Wadjet Eye Games available on: windows, desura
Sanctum | by Coffee Stain Studios available on: windows, steam
Nimbus | by Noumenon Games available on: windows, desura, steam

BONUS DLC OFFER: For every 10,000 bundles sold, a single DLC for Sanctum will be made available in all bundles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nice :)

Ik zie ook dat er meer bundles van ze uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand even 10 euro ofzo voor die bundel betalen zodat ik hem voor minder dan 1,46 heb? :P
die games kopen is al een spel op zich, ik ga hem ook even aanschaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ook maar even gekocht voor 1.59. Valt nog best mee. Ken alleen Sanctum en die heb ik al, maar ondersteun dit soort dingen wel.

BTW wel jammer dat er 1 game is die alleen als DL of op Desura te downloaden is. Hou niet zo van losse download en Desura heb ik (nog) niet. Dus nu maar evene en Desura account aanmaken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, of het een aanrader is?

2 van de 3 games waarvan je een steam key kan aanvragen geven mij een key die al door iemand anders in gebruik is? Ik heb ze maar gemaild, maar komop zeg, wat een bagger.

Die ene game die je alleen kan donwloaden kan ik dus niet eens meepakken nu. Nou , we zien wel even hoe het opgelost wordt, maar ik doe dit soort dingen niet nog snel een 2e keer.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij mij waren alle keys gewoon te claimen.

Het zou ook kunnen dat ze zeggen dat je naar steam moet omdat zij ergens een fuck-up hebben gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:37:
Bij mij waren alle keys gewoon te claimen.

Het zou ook kunnen dat ze zeggen dat je naar steam moet omdat zij ergens een fuck-up hebben gemaakt
heb jij straks dezelfde keys als ik en was je mij net voor :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht, ik denk ik ga even nog een zeurbericht op twitter sturen en lees nu dit:

Once the Steam key issue is resolved, we will be replacing all used keys in bought bundles, so everyone will definitely get keys no worries!

:D O+ , maar wat heb ik nu eigenlijk gekocht, is dit een nieuw soort indie gamesite ofzo? Het heet ook een launch bundle , dus het zal wel iets nieuws zijn? Ik zit helemaal niet in indiegames, maar heeft iemand misschien meer info hierover?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Das dan wel mooi, maar hadden ze wel wat prominenter op de website mogen zetten?

Wel raar dat mijn keys dan wel werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:40:
Das dan wel mooi, maar hadden ze wel wat prominenter op de website mogen zetten?

Wel raar dat mijn keys dan wel werkte...
volgens mij is het probleem er nog maar net, maar ik ga er morgen wel even verder mee. Mijn gamepc heeft opeens besloten 30 updates te gaan installeren en we zien morgen wel even. Ik laat hier nog wel even weten hoe het afloopt, ik heb ze ook een mail gestuurd.

Lees dit ook net op twitter:

If you've received a duplicate Steam key for any of the games, don't worry - contact us and we'll get it sorted out
37 minutes ago

Handige Harry's daar ook, gaat lekker die launch :o

Ander bericht van ze:

OK, Gemini Rue '410 - Gone' issue *should* be resolved now - one of the mirrors had taken a turn. Get downloading!

_O-

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend even nieuwe steam codes aangevraagd en die werkten. Het probleem is kennelijk dus opgelost.
Wel mooi zeg, prijs is nu al dubbel zo hoog. Dank voor deze mooie tip.

Er komen nog meer bundels aan, ik ga het zeker in de gaten houden. Heb even uitgerekend wanneer ze komen, kan je het in je agenda ofzo zetten:

the difficult 2nd bundle: 10 november om 18:00
the really big bundle: 25 november om 18:00
the alpha fund bundle: 8 december om 18:00

Misschien heb ik mij verteld in de dagen, misschien kan iemand het nog eens narekenen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ook maar even gekocht voor €7 (silver star) :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Steam

De Halloween sale is begonnen!

http://store.steampowered.com/sale/scary_sale_2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er weer daily deals binnen die halloween sales, of is het gewoon 1 sale waarin niks aan prijzen veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Het lijkt, met nadruk op lijkt, dat er geen dailys zijn. Als ik naar de prijzen kijk verwacht ik het ook niet. Borderlands voor € 5 is normaal gesproken een daily prijs bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nation Red lijkt me wel geining, dat wordt em zowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:16:
Nation Red lijkt me wel geining, dat wordt em zowieso!
Leuk spel :) Heb daar ooit een 4-pack van gekocht dat ik aan niemand kwijt kan maar het is echt een gaaf 'tussendoor' spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:35
Zelf heb ik een paar topics geopend voor mogelijke koopjes: \[PC/Mac]Steam Halloween Sales en Indie Royale.

Ik zie dat er al een paar mensen over praten :>

[ Voor 37% gewijzigd door P-Storm op 28-10-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Flatout Ultimate Carnage

6,45 op steam.

[ Voor 10% gewijzigd door dannbla op 30-10-2011 17:31 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij is die een tijdje terug veel goedkoper geweest op Steam.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Erg jammer dat die zo duur is in verhouding. Heb hem zelf voor 1,90 gekocht bijna 1,5 jaar geleden op Steam.
Leuke game, daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Mooie prijzen voor scary games! Vooral amnesia voor 3 euro moet iedereen gespeeld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:53:
[...]
Mooie prijzen voor scary games! Vooral amnesia voor 3 euro moet iedereen gespeeld hebben!
Die heb ik gekocht met iets van bijna 40 euro aan andere games uit de sale. Ik moet zeggen dat als je alleen games koopt in de sale, dan ben je voor pakweg 150 tot 200 euro per jaar kwijt en heb je echt heel veel games. Ok, niet gelijk de nieuwste, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Immers, als je bijv. amnesia (zoals ik) nog niet gespeeld hebt heb je nu voor 3 euro veel plezier. En games die nu uitkomen koop ik wel over 3 jaar weer voor een paar euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kopers van de indie bundle goed nieuws:
Firstly, thanks for supporting the first ever Indie Royale bundle and welcome to our first newsletter! As you may have noticed, the popularity of our debut set of games took us somewhat by surprise, so we apologize profusely for some of the teething troubles (including some brief site downtime, Steam key access issues, and confusion between us and a developer regarding bonus DLC unlocks) that resulted.

We've learned a lot and look forward to perfecting things for upcoming bundles - any questions, issues or complaints, just respond and we'll be happy to assist! And while The Launch Bundle is still in progress, we're delighted to announce that your collective efforts have unlocked three sets of DLC for Sanctum the addictive first-person tower defense title.

Specifically, we've made the Violator and Killing Floor packs available since we reached sales milestones, plus a bonus Penetrator DLC to say thanks for bearing with us. Individual Steam codes for these are now available on your Indie Royale bundle access page. If you have lost your key, your gift was never received, or want your email re-sent, head on over to our redeem page.

In addition, thanks to the kindness of Wadjet Eye Games, all current and upcoming Launch Bundle buyers will get a redeemable code for the special achievement-enhanced Steam version of Gemini Rue, RIGHT NOW! Visit your bundle access page for that code, too.

This means that all four games and three pieces of DLC unveiled so far are Steam redeemable as individual codes, as well as grabbable via direct download and Desura where available.

Most importantly, don't forget you can follow us on Twitter and Facebook for breaking news and info about this and other Indie Royale bundles. Thanks for supporting awesome indie games!
alles dus nu via Steam en allerlei addons nu gratis op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gemini rue spel is echt tof zeg. Je moet hem wel in een window draaien en het is iets van 640x480 pixels, maar het is echt leuk. Bizar gewoon, heb er iets van 40 cent voor betaald (4 games voor 1,47 euro) na een tip hier en dan verwacht je niet zoiets moois :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Vandaag maar eens voor het eerst wat besteld op Steam. Stalker serie was in de aanbieding voor 6 euro. En laat ik die nou net al een tijdje willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
VulcanRaven schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:57:
Vandaag maar eens voor het eerst wat besteld op Steam. Stalker serie was in de aanbieding voor 6 euro. En laat ik die nou net al een tijdje willen spelen :P
STALKER is een geweldige game. 1 tip, installeer de stalker complete mod. http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009
Voegt betere graphics en gameplay toe. Oude savegames werken niet meer, dus het is het beste om gelijk aan het begin de mod te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Vandaag weer een leuk spel in de aanbieding op Steam: Bastion voor 6,99. Ik heb het spel net gekocht en nog niet gespeeld, maar het schijnt een geweldig goed spel te zijn, vooral door de narrator die gedurende het hele spel vertelt wat je aan het doen bent.

Daarnaast is Evil Genius ook weer eens in de aanbieding voor 2,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
shenr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:25:
[...]

STALKER is een geweldige game. 1 tip, installeer de stalker complete mod. http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009
Voegt betere graphics en gameplay toe. Oude savegames werken niet meer, dus het is het beste om gelijk aan het begin de mod te gebruiken.
Hmm, interessant. Werken die mods zonder problemen? Ik ben van plan volgende week te beginnen met spelen dus zou hem nog kunnen installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Malthus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:55:
Daarnaast is Evil Genius ook weer eens in de aanbieding voor 2,50
Ondanks de leeftijd nog steeds een heel leuk spel. Toevallig zelf mee bezig om het voor de 3e keer uit te spelen. Wel een tip, om het leuk te houden zou ik persoonlijk de population limit van 100 opkrikken naar 200 ~ 250 (kan heel makkelijk).
Zonder kan ook maar dan wordt het wat meer micromanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

VulcanRaven schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:57:
Helaas ontbreekt hier een deel van. Clear Sky anyone :?
Die moet je die weer los kopen, omdat die wel gewoon op steam te krijgen is.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
VulcanRaven schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:18:
[...]

Hmm, interessant. Werken die mods zonder problemen? Ik ben van plan volgende week te beginnen met spelen dus zou hem nog kunnen installeren :)
Voor mij alweer een jaar geleden dat ik die mod geinstalleerd heb, maar toen ook gewoon op mijn steam installatie gedaan en het werkt zonder problemen. Weet niet meer precies of het veel handelingen waren, maar volgens mij viel het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 14:15
Ik zie hier niets vermeld over de uitgebreide Humble Voxatron Debut bundle; als je meer dan de gemiddelde prijs betaalt voor deze bundel, krijg je nu ook The Binding of Isaac + recent uitgebrachte DLC er gratis bij. Nette deal voor een spel met een score van 84 op Metacritic.

EDIT: ah, er is een apart topic voor de Humble Bundles. Nou, dan was dit ter informatie voor mensen die alleen dit topic lezen :).

[ Voor 24% gewijzigd door Kooj1980 op 02-11-2011 16:35 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat voxatron spel is erg erg leuk, heb hem gekocht voor 2 dollar. Het is alleen geen bundle, althans ik heb maar 1 spel gekregen? Nu kon ik wel wat meer betalen voor meer games, maar ik heb al zoveel gekocht en had nog 2 dollar op paypal staan.

Maar wel flink de moeite waard, zeker voor oude rakkers zoals mijzelf die nog een msx gehad hebben. Dit spel lijkt veel op knightmare (dat is vermoedelijk de inspiratie lijkt mij en er zit een level editor in en dat is erg tof. Voor wie knightmare niet kent: YouTube: Knightmare (MSX)

Ik moet alleen wel even een gamepad aansluiten voor dit spelletje, dat is volgens mij wat fijner. Maar dikke aanrader dus, alleen jammer dat hij niet op steam staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 14:15
@Dikkiedikdik - Misschien de moeite waard nog wat extra te storten voor The Binding of Isaac, zeker als je toch een gamepad gaat aansluiten. Deze enthousiaste review trekt je misschien over de streep. En je krijgt een Steam-key :)

Om nog een beetje on-topic te blijven: Bastion is op Steam voor de halve prijs beschikbaar (6,99 euro), dat lijkt me het geld ook zeker waard. Ook prima met gamepad speelbaar; misschien dat ik ook eens een bedrade Xbox-controller moet aanschaffen voor dit soort spellen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

@Dikkiedikdik: Kijk even op je purchase page (of hoe ze het ook maar noemen), grote kans dat de nieuwe games er gewoon tussen staan, als je er op tijd bij was. Anders zou je een melding hebben gekregen als je niet meer dan het gemiddelde betaald, dat je dan die andere games niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:29:
Anders zou je een melding hebben gekregen als je niet meer dan het gemiddelde betaald, dat je dan die andere games niet krijgt.
Ik had te weinig betaald, maar heb net na de reacties hier bijbetaald en heb nu meer games gekregen (meen in totaal 3). Ik ga er vanavond even mee bezig, ik had ze gekocht en vervolgens moest de elektra eraf thuis van de electricien, dus geen idee wat ik nu gekocht heb, maar aangezien iedereen zo positief is over dat isaacs spel zit het vast wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Steam weekend-deal, korting op Tropico-games.
Bijv Tropico 3 voor €3,39 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tropico wil ik ook hebben, maar wat een keuze :o

Welke kan je het beste nemen als je ze nog maar heel weinig gespeeld hebt? Ik wil het liefst wel onder de 10 euro blijven, dus deel 4 valt af. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
De trilogie, allemaal voor 6,79!

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Inderdaad, is geen geld en dan heb je de ouwetjes plus deel 3 met expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je aankoop!

Je ontvangt per e-mail een aankoopbewijs.
De trilogie op jullie aanraden, zag dat er ook de expansion van deel 3 bijzit en die zat niet los bij deel 3, dus dubelmooi.

Ik kon ook opeens met ideal betalen, ik wist niet dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:30:
[...]

De trilogie op jullie aanraden, zag dat er ook de expansion van deel 3 bijzit en die zat niet los bij deel 3, dus dubelmooi.

Ik kon ook opeens met ideal betalen, ik wist niet dat dat kon.
Dat kan al sinds maanden v.z.i.w. ;) Maar is inderdaad voor Nederlanders zonder PayPal heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
Tropico is geweldig, jammer dat ik de eerste 3 delen al helemaal compleet heb. Deeltje 4 is nog steeds best prijzig, zeker als je de toegevoegde waarde tegenover deel 3 zet.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
heeft iemand hier een betrouwbare website die bf3 keys verkoopt? het zou al helemaal mooi zijn als het een limited edition zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
tombuis schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:33:
heeft iemand hier een betrouwbare website die bf3 keys verkoopt? het zou al helemaal mooi zijn als het een limited edition zou zijn :)
klik :?

Maar volgens mij zit je in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
tombuis schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:33:
Of kijk voor prijsvergelijk even op Budgetgaming.nl, misschien is er wel een winkel in de buurt met een aanbieding.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Men Of War Red Tide - Gratis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopen jullie allemaal bij verschillende platformen games zoals bijv. bij greenmangaming?

Ik twijfel altijd wat, ik wil eigenlijk alleen steam en gog.com gebruiken, op steam heb ik nu 98 games gekocht en op gog heb ik 28 games gekocht.

Maar nu komt straks dat nieuwe star wars spel op origin en moet ik eigenlijk daar ook een account (ga nog kijken of ik daar onderuit kan door hem in de winkel te kopen). Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Persoonlijk liefst alles op steam.
Maar heb ook een blizzard account voor warcraft,startcraft en diablo.
Zijn wat mij betreft sowieso de 2 beste uitgevers op de pc.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:13:
Kopen jullie allemaal bij verschillende platformen games zoals bijv. bij greenmangaming?

Ik twijfel altijd wat, ik wil eigenlijk alleen steam en gog.com gebruiken, op steam heb ik nu 98 games gekocht en op gog heb ik 28 games gekocht.

Maar nu komt straks dat nieuwe star wars spel op origin en moet ik eigenlijk daar ook een account (ga nog kijken of ik daar onderuit kan door hem in de winkel te kopen). Hoe denken jullie hierover?
Zoals het bij BF3 werkt, kan je hem best in de winkel kopen, maar moet je nog steeds activeren via Origin, dus een account nodig..

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmen1987 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:40:
Zoals het bij BF3 werkt, kan je hem best in de winkel kopen, maar moet je nog steeds activeren via Origin, dus een account nodig..
Je moet dus echt een account aanmaken met email en adresgegevens en dergelijke daar of kan je net zoals bij starcraft 2 (geen idee of je dat hebt) een username en password aanmaken en verder niks?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of jullie hier wat aan hebben, maar in de nieuwsbrief van Paradox van oktober/november zit een gratis serial nummer voor het spel Sword of the Stars 1. Misschien ontvang je deze nieuwsbrief (die net verstuurd is) ook als je je nu aanmeld voor deze brief.
October / November Forum Newsletter

This month’s newsletter includes a free copy of Sword of the Stars I (Yay, free stuff!), a contest for playing multiplayer with the devs of Crusader Kings II, a brand new trailer for Defenders of Ardania and news about two of our MMO’s! Salem and Hearts of Iron: The Card Game. Enjoy!
Een spel uit 2006 met een goede score, review hier

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijk sword of stars al te hebben in mijn steam (zelfs met alle uitbreidingen), zat in de bundle die ik een tijdje terug voor 100 euro gekocht heb.

De 1e die mij een pm stuurt hier met de vraag of hij het spel mag hebben krijgt van mij het serial number en de instructies hoe je hem kan downloaden. Is helaas niet bij steam, maar bij een andere online gamesleverancier uit Engeland (je moet er dus waarschijnlijk wel een account voor aanmaken, maar dat is ook gratis).

15 November verwijder ik de mail als ik geen reactie heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mah als ik 'm niet in Steam kan activeren dan hoeft het van mij niet, ik begin niet aan die andere platformen.
Edit: Zo te zien ook niet helemaal mijn ding.

[ Voor 17% gewijzigd door MeltedForest op 09-11-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:15:
Mah als ik 'm niet in Steam kan activeren dan hoeft het van mij niet, ik begin niet aan die andere platformen.
Edit: Zo te zien ook niet helemaal mijn ding.
Maar wel een heel heel toffe actie om gewoon een goede game (als het je smaak is) weg te geven in een nieuwsbrief, als nu meer gameontwikkelaars dat deden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:59:
Geen idee of jullie hier wat aan hebben, maar in de nieuwsbrief van Paradox van oktober/november zit een gratis serial nummer voor het spel Sword of the Stars 1. Misschien ontvang je deze nieuwsbrief (die net verstuurd is) ook als je je nu aanmeld voor deze brief.

[...]

Een spel uit 2006 met een goede score, review hier
offtopic:
Ah, ik had er eentje gekregen omdat SOTS2 zo enorm bagger gereleased was (understatement).
Zie mijn sig. Maar nu heb ik er dus 2 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:27:
[...]

Maar wel een heel heel toffe actie om gewoon een goede game (als het je smaak is) weg te geven in een nieuwsbrief, als nu meer gameontwikkelaars dat deden :9
offtopic:
Ja, supergoede actie. Ik kreeg sowieso dus al SOTS als goedmakertje.
En ik kon ook, als ik dat zou willen, zonder gezeur een refund krijgen, maar dat wil ik ze niet aan doen, heb wel vertrouwen dat SOTS2 nog wel wat wordt :)

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
@anandus dus met geld toe moet geen probleem zijn?? 0-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar nee en dan heb je er twee :+

Ik moet eens gaan gamen in plaats van games te kopen, het is toch best triest dat ik niet eens weet welke games ik koop.

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:38:
Ik moet eens gaan gamen in plaats van games te kopen, het is toch best triest dat ik niet eens weet welke games ik koop.
Ach, dat hoort er een beetje bij. Ik heb ook nog zo ontzettend veel games die ik vast niet meer ga spelen. Maar ik kan op een druilerige zaterdag wel prima door mijn collectie bladeren en besluiten dat ik 'dat' ga spelen. Speel regelmatig games die ik al jaren in de kast heb staan.

Om het hier ook nog even te melden, Humle Bundle Debut is (WEER :D) uitgebreid met extra games:

http://www.humblebundle.com/

Gaat om Gish, Zen Puzzle Garden en Chocolate Castle. Die laatste 2 ken ik niet maar Gish is echt een hele toffe game. Samen met een topper als The Binding of Isaac en een potentiele topper als Voxatron heb je voor letterlijk een paar euro echt een stapel plezier in huis.

En een brick&mortar aanbieding, bij de FRS ligt Mafia II (retail) voor € 7,50 in de rekken. Game is Steamworks dus key kan gewoon in Steam gegooid worden. De DLC kun je met kerst ongetwijfeld weer voor een paar dollar kopen.

Verwijderd

Mijn sword of stars code heb ik net weggeven aan de enige user die mij een pm had gestuurd, ik heb helaas geen andere meer.

Zo, nu even de nieuwe games uit de humblebundle meepakken, ben benieuwd :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 13:11 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Nieuwe Indie Royale Bundel:

NightSky (available on: windows, desura, steam)
Fate of the World (available on: windows, mac, desura, steam)
Scoregasm (available on: windows, mac, linux, desura, steam (windows only))
Ben There, Dan That! and Time Gentlemen, Please! (available on: windows, desura, steam)

Zelfde als vorige keer. Prijs begint laag (op het moment rond de 1,50)en gaat omhoog hoe meer mensen hem kopen.

Op het moment werkt de site voor geen meter, waarschijnlijk omdat hij gespamt word :D

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:36
Geen last gehad van een trage site, en ik heb nu deze royale binnen.
Vorige royale heb ik overgeslagen omdat ik alle games al had...

Verwijderd

Nou, die royal bundle gaat het nu niet worden. Mijn ouders hebben mijn creditcard mee en ik heb dat nummer niet opgeschreven.

Ze komen morgen terug, eens zien of ik hem morgen nog voor een zacht prijsje kan kopen, eigenlijk lijkt 1 game me maar leuk en over 1 twijfel ik en 2 andere ga ik niet spelen. Dus heel erg is het niet.

Zie opeens wel een christmasbundle online staan, die komt over 40 dagen. Interessant. Waar kan je zien wat er in de komende bundles gaat komen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 20:42 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

kutagh schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:02:
Geen last gehad van een trage site, en ik heb nu deze royale binnen.
Vorige royale heb ik overgeslagen omdat ik alle games al had...
Ik had eerst kleine problemen. Was al bezig met paypal toen indieroyal.com neerging. Later nog eens geprobeerd en voor 10 cent meer gekocht dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vandaag mijn creditcard terug te hebben, het is nu al 70 cent meer dan gisteren :+

Nog wat leuke acties waaronder Syberia 1 en 2:
http://www.gog.com/en/pro...utm_campaign=anuman_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de indiebundle met de creditcard gekocht (ouders waren weer terug van vakantie), log ik hier in en zie ik 2 fantastische reacties van mensen die het spel voor mij gekocht hebben / codes geven.

kutagh, ik heb de 2,77 euro gelijk aan je overgemaakt (zit zelf ook bij de postbank)
lampekap06, ik heb hem nu dus 2 keer, dus ik gebruik jouw codes niet, maar heel erg dank!

Top hoor! Ik heb hem nu wel 2 keer (had hem zelf net gekocht voor 2,98 euro), maar stel dit zeer op prijs.

Maar nu heb ik er genoeg , dus svp niet meer voor mij nieuwe kopen :+
En de games geef ik aan mijn broer, daar had ik ook al voxatron voor gekocht (ander indie game uit die humble bundle) en dat beviel hem ook goed.

Die indie games vind ik echt leuk, doen me denken aan de MSX / Commodore 64 / Amige tijdperk en zijn lekker behapbaar (ik heb nooit zoveel tijd om te gamen).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Ik weet dat iedereen bezig is met Skyrim, maar hier toch een leuke aanbieding op steam (heb m jammer genoeg al).
Steam Oblivion €4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

shenr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:35:
Ik weet dat iedereen bezig is met Skyrim, maar hier toch een leuke aanbieding op steam (heb m jammer genoeg al).
Steam Oblivion €4,99
Niet vergeten te melden dat de GOTY versie van Oblivion maar €6,25 is op steam

Add me on Steam

• Preau
  • Niet online
Mega Sale bij The Hut:

http://www.thehut.com/off...ming/pc.list?pageNumber=1

Veel nieuwe games waaronder Skyrim, Deus Ex, Sonic en Batman.

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 16:44
Wat een onzin percentages, dat zijn gewoon normale prijzen. Typische kerst"sale", en met een beetje geluk heb je dan je games nog binnen ook :p

[ Voor 7% gewijzigd door lampekap06 op 17-11-2011 18:17 ]

Verwijderd

lampekap06 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:16:
Wat een onzin percentages, dat zijn gewoon normale prijzen. Typische kerst"sale", en met een beetje geluk heb je dan je games nog binnen ook :p
Yup, Borderlands met 83% voor nog €10?
Op steam sale is het zelfs €3,75.

Misschien heeft Borderlands wel 90% off, net als Alpha Proctocol :)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Inderdaad. Portal 2 kost daar nog 20 pond, terwijl hij volgens budgetgaming.nl bij Wehkamp voor maar €15 te krijgen is. (let op het verschil tussen pond en euro ook)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

[Daily] Sim City 4 Deluxe Edition -75% €2,50
[Weekend] Magicka -75% (Main €2,49/ 4-pack €7,49/ Collection €6,24) en vrij spelen dit weekend.

En als sidenote, Stardock is eindelijk van Impulse af en brengt zijn games nu langzaam ook op Steam uit. Eerste is Sins of a Solar Empire Trinity versie (-25%) en waarschijnlijk straks Galactic Civilizations 2 ook wel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 17-11-2011 21:28 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Galactic Civ! Awesome.

Is Simcity 4 nog een beetje te doen in de tegenwoordige tijd enzo?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Leuk, spel gratis testen :) Die Magica bundle lijkt me wel een goede deal, mits het spel een beetje leuk is. Ken het namelijk niet.

Galactiv Civ kende ik ook nog niet maar ziet er leuk uit als ik het zo bekijk :)

En ik zit ook te twijfelen over SimCity 4. Vroeger heb ik een oudere versie van SimCity (SimCity 3000 of zo?) altijd erg veel gespeeld, maar het is natuurlijk wel erg gedateerd qua graphics en zo...
Pheace schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:46:
En als sidenote, Stardock is eindelijk van Impulse af en brengt zijn games nu langzaam ook op Steam uit.
Wat is er mis met Impulse dan? Vind het eigenlijk een prima client. Kan uiteraard niet tegen grote concurrent Steam op, en het is wel fijn om alle games zoveel mogelijk bij 1 dienst te hebben, maar met Impulse vind ik niet veel mis :)

Capsule vind ik veel erger :P :-(

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 17-11-2011 20:16 ]

Verwijderd

Steam
En als sidenote, Stardock is eindelijk van Impulse af en brengt zijn games nu langzaam ook op Steam uit. Eerste is Sins of a Solar Empire Trinity versie (-25%) en waarschijnlijk straks Galactic Civilizations 2 ook wel :)
Zou galactic civilizations 1 niet komen? Ik heb interesse in zowel deel 1 als 2, maar nog even geduld hebben. Zou wel een stardock christmas bundle willen :9

Maar ik dwing mijzelf nu even niks te kopen, het loopt hiet wat uit de hand met games die ik koop en aan de andere kant geen tijd om te gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 20:20 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:19:
[...]

Zou galactic civilizations 1 niet komen? Ik heb interesse in zowel deel 1 als 2, maar nog even geduld hebben. Zou wel een stardock christmas bundle willen :9
Dat zal ook wel neem ik aan, was meer omdat ik zelf op 2 zit te wachten ;)
Wat is er mis met Impulse dan? Vind het eigenlijk een prima client. Kan uiteraard niet tegen grote concurrent Steam op, en het is wel fijn om alle games zoveel mogelijk bij 1 dienst te hebben, maar met Impulse vind ik niet veel mis :)

Capsule vind ik veel erger :P :-(
Als Steam user ben ik echt geen fan van clients die van mij nog manual install verwachten ;) Dat en de enige reden dat ik Impulse heb is Sins en GalCiv (en Elemental als die niet zo slechts was geweest).

Van wat ik op de forums lees is het ook zo dat regionale deals fijn bij iedereen in de mailbox rollen terwijl ze ze niet eens kunnen kopen, en was ook niet zo'n fan van hun scala aan deals die niet voor ons waren.

Maar goed, uiteindelijk is het basically dat de enige reden dat ik Impulse had was om de Stardock games te kunnen spelen, en dat hoeft nu dus niet meer, dus byebye Impulse :) (Even de mening over Brad Wardell (lol) en de Gamers Bill of Rights en de verkoop aan Gamestop achterwege gelaten)

En ja, Capsule is ook niet alles, vandaar dat ik hoofdzakelijk Steamworks games bij GMG gekocht heb :)

[ Voor 60% gewijzigd door Pheace op 17-11-2011 20:26 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:19:
[...]
Maar ik dwing mijzelf nu even niks te kopen, het loopt hiet wat uit de hand met games die ik koop en aan de andere kant geen tijd om te gamen.
Zelfde probleem hier. Maar ik kan er gewoon niet echt aan toegeven :P

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:21:
[...]

Dat zal ook wel neem ik aan, was meer omdat ik zelf op 2 zit te wachten ;)
ik heb 1 en 2 al op de laptop van mijn vrouw staan sinds de zomervakantie ,maar alleen de handleidingen gelezen wat op zich al een hele kluif was. Moet ze nog steeds doen. Ik heb ze nu niet legaal, dus mooie kans om ze op steam straks legaal aan te schaffen.

Dat zou wel mooi zijn, eigenlijk moet alleen nog sims 2 met wat uitbreidingen op steam komen (ja, keep on dreaming...) , naast civ 1 en 2 zijn dat nog de games die ik illegaal heb en dan heb ik in de loop der jaren alles gekocht wat ik leuk vind (en nieuwe games koop ik nu ook, al zijn dat meer indie games).

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Steam

[Daily] Sims 4 Deluxe Edition -75% €2,50
[Weekend] Magicka -75% (Main €2,49/ 4-pack €7,49/ Collection €6,24) en vrij spelen dit weekend.

Sims != SimCity :+

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Doh ... lol, gecorrigeerd

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pheace schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:21:
Als Steam user ben ik echt geen fan van clients die van mij nog manual install verwachten ;) Dat en de enige reden dat ik Impulse heb is Sins en GalCiv (en Elemental als die niet zo slechts was geweest).
Doet Impulse dat dan? Ik heb net nog even Defense Grid geinstalleerd op Impulse en het ging gewoon automatisch, net als bij Steam. Misschien verschilt dat per spel.
Van wat ik op de forums lees is het ook zo dat regionale deals fijn bij iedereen in de mailbox rollen terwijl ze ze niet eens kunnen kopen, en was ook niet zo'n fan van hun scala aan deals die niet voor ons waren.
Mja dat vind ik ook vreemd ja. Sowieso verkopen ze de helft van hun games niet hier. Ze staan er wel gewoon tussen op de site, klik je om hem te kopen staat er dat hij niet beschikbaar is in deze regio. :/
En ja, Capsule is ook niet alles, vandaar dat ik hoofdzakelijk Steamworks games bij GMG gekocht heb :)
Capsule is echt crappy. Downloads die enorm lang duren ten eerste, maar vaak ook corrupt raken en Capsule die dan aangeeft dat de remaining time 23923929223 uur is of zo 8)7 (Ja dat heb ik echt gehad, compleet met negatieve downloadsnelheid ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Compizfox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:52:
[...]
Doet Impulse dat dan? Ik heb net nog even Defense Grid geinstalleerd op Impulse en het ging gewoon automatisch, net als bij Steam. Misschien verschilt dat per spel.
Hmm, best kans dat ik me vergis dan en de client install zo ervaren heb aangezien ik het enkel voor dat gebruik.

Steam

Super Meat Boy -50%

en er is ook een Super Meat Boy Anniversary pack -75% voor €22,59 met:

Half-Life 2
Gish
World of Goo
Aquaria
Braid
Machinarium
Super Meat Boy
Bit.Trip Beat
Bit.Trip Runner
VVVVVV
+ soundtracks for most of the games.

(waarschijnlijk niet zo interessant voor de mensen die de sales/humble bundles bijhouden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb alles maar niet de soundtracks *snif*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is super meat boy leuk? Ik ken dat niet, maar ziet er wel leuk uit. Kopen of niet?
Ik zou eigenlijk niks meer kopen, maar dit doet me aan mario denken. Ik twijfel wat omdat het wel wat snel lijkt te gaan in het fimpje en in platformgames wil ik niet heel snel moeten lopen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:24:
en in platformgames wil ik niet heel snel moeten lopen.
In dat geval, niet kopen. Super Meat Boy is leuk maar wel die-hard ouwe platform stijl. Dus snel en LASTIG. Totaal anders dan Mario.
Preau schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:51:
Mega Sale bij The Hut:
http://www.thehut.com/off...ming/pc.list?pageNumber=1
Veel nieuwe games waaronder Skyrim, Deus Ex, Sonic en Batman.
Net als altijd bij TheHut.com, Zavvi.com (zelfde) en Play.com (etc.) is het altijd een beetje opletten wat de beste opties zijn. Neemt niet weg dat er best wat zaken voor prima prijzen instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is er eigenlijk een soort manier om aan te geven (in steam zelf, of via een andere website) welke spellen je graag zou willen. En er dan een mailtje word gestuurd als dat spel op steam in de aanbieding is ?

Zit al een tijdje te wachten tot just cause2 in de aanbieding was, en nu schijn ik dat vorige week weer gemist te hebben....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1 ... 8 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic