Summer Sale is over een paar weken, vast op zijn minst 50% dan. En anders pricewatch misschien?ChrisLNFF schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:14:
Iemand nog een goedkoop adresje voor Doom3? Ik vind 20,- op steam toch een beetje veel.
Check anders ook via isthereanydeal.com, je kan Doom3 op je waitlist zetten dan wordt je ook gemailed als er een betere deal te vinden is ergens.
napoleon total war free weekend op steam, ook -50%.
22GB download, wtf.
anyway, leuk om te proberen maar voor dezelfde prijs heb je de GOTY edition bij de dixons, en dan heb je 2 dlc's er ook bij.
22GB download, wtf.
anyway, leuk om te proberen maar voor dezelfde prijs heb je de GOTY edition bij de dixons, en dan heb je 2 dlc's er ook bij.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Thanks, en draait doom 3 eigenlijk nog onder windows 7? Dacht dat ik daar op Steam iets over gelezen heb....
Doom 3 zal toch wel?
eigenlijk ben ik nog geen enkel spel tegengekomen wat helemaal niet meer werkt. Fallout 2 werkt, diablo 1 werkt, red alert werkt (alleen de multiplayer niet), mechwarrior 3 werkt (na wat tweaken, al is het nog niet vlekkeloos). need for speed 3 en 4 werken.
eigenlijk ben ik nog geen enkel spel tegengekomen wat helemaal niet meer werkt. Fallout 2 werkt, diablo 1 werkt, red alert werkt (alleen de multiplayer niet), mechwarrior 3 werkt (na wat tweaken, al is het nog niet vlekkeloos). need for speed 3 en 4 werken.
Volgens mij liggen in de meeste winkels ook nog de GOTY editie, waarin zowel NTW en ETW in zitten. Maar leuke aanbieding van steam om mensen bekent te maken met de Total war serie.haarbal schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:14:
napoleon total war free weekend op steam, ook -50%.
22GB download, wtf.
Verwijderd
Draaid prima ,en hoewel ik ook een gewone versie had,heb ik ook een steam versie gekocht.ChrisLNFF schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:53:
Thanks, en draait doom 3 eigenlijk nog onder windows 7? Dacht dat ik daar op Steam iets over gelezen heb....
Ik zou je aanraden ff te wachten .Zeker 3 ,4 keer per jaar is er een aanbieding van doom 3 op steam,vaak te samen met Doom 3: Resurrection of Evil.
Vaak staat er ook in V& a een exemplaar.Die code`s zijn gewoon bruikbaar,om de game te spelen.(maar niet in steam)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 19:47 ]
Lijkt me een leuk spel, maar hoe is de multiplayer? Zijn er nog veel mensen aanwezig, of niet?Shodan schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:03:
Driver San Francisco in de aanbieding op steam: Link
7.49 Euro voor de gewone versie, 8,74 voor de deluxe.
Nog maar 1 uur 50 min geldig bij typen!!!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb geen idee, ik bezit hem net 2 minuten!
Shogun 2 voor maar € 5,50 bij Play.com: http://www.play.com/Games...gun-2/ListingDetails.html
Is Steamworks game dus gewoon retailkey in Steam proppen en klaar
Da's een toffe aanbieding, meteen gehaald, thx!IceStorm schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:44:
Shogun 2 voor maar € 5,50 bij Play.com: http://www.play.com/Games...gun-2/ListingDetails.html
origin heeft wat spellen voor 5,- euro nu.
http://store.origin.com/s...rch/?keywords=FloorPrice/
zitten best aardige dingen bij:
Mirrors edge
bad company 2
bad company 2 vietnam expansion
need for speed hot pursuit (die remake van een jaar of wat geleden)
dragon age origins
dead space 2
en nog wat andere spellen, zijn er 10 ofzo.
http://store.origin.com/s...rch/?keywords=FloorPrice/
zitten best aardige dingen bij:
Mirrors edge
bad company 2
bad company 2 vietnam expansion
need for speed hot pursuit (die remake van een jaar of wat geleden)
dragon age origins
dead space 2
en nog wat andere spellen, zijn er 10 ofzo.
Ik wou net Dark Space 2 en NfS: Hot Pursuit halen, maar kreeg bij het afrekenen eerst steeds de melding dat m'n winkelwagentje leeg was (wat ie dus niet was).
Nu zegt ie "Serverfout
Het spijt ons enorm, maar er zijn momenteel technische problemen.
Fout: SYS_000001"
Nu zegt ie "Serverfout
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
probeer het eens in de site, en in het origin progsel zelf, 1 van de 2 werkt meestal wel.Compizfox schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:20:
Ik wou net Dark Space 2 en NfS: Hot Pursuit halen, maar kreeg bij het afrekenen eerst steeds de melding dat m'n winkelwagentje leeg was (wat ie dus niet was).
Nu zegt ie "Serverfout
Ah, in Origin werkt het.
Weet niet of het echt 'budget' is, maar hier op MacUpdate kan je voor ongeveer ~€15,- de nieuwe uitbreiding voor Civ5 kopen. Is een aanbieding van 33% korting, plus in dollars betalen ipv euro's, dus voor ons is dat ongeveer 50% korting
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Greenmangaming
En nog maar eens een gratis spelletje bij hun (dat je later weer kan inruilen)
Commando's 3: Destination Berlin , gratis tot morgen.
Tnx, deze ga ik waarschijnlijk ook nog daadwerkelijk spelen (i.t.t. disciples2)Pheace schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:32:
Greenmangaming
BF3 Premium aan € 35,99
http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html
Ik heb het gekocht en het werkt dus zoals het moet
Site ziet er ook legitiem uit en ik heb wel wat ervaring met het opmerken als iets een scam is of niet.
Maar plaats niet in BF3 topic dat je het kocht met korting. Sommige mensen worden snel jaloers en bijgevolg ontstond er een flame fest en de mod moest is langskomen.
http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html
Ik heb het gekocht en het werkt dus zoals het moet
Maar plaats niet in BF3 topic dat je het kocht met korting. Sommige mensen worden snel jaloers en bijgevolg ontstond er een flame fest en de mod moest is langskomen.
Is helaas niet meer op voorraad.
Trouwens, ik heb mijn Indische BF3 Premium nog steeds
Ik hoorde dat het bij veel lui is 'afgepakt' en dat ze een refund kregen. Zowat iedereen van de GoTBF3 clan iig, ik ben denk ik de enige die hem nog heeft
Trouwens, ik heb mijn Indische BF3 Premium nog steeds
Meen je dat? Ik dacht dat al die geruchten over "afgepakt" foutief waren want heb nooit echt bewijzen gezien.Compizfox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:25:
Is helaas niet meer op voorraad.
Trouwens, ik heb mijn Indische BF3 Premium nog steedsIk hoorde dat het bij veel lui is 'afgepakt' en dat ze een refund kregen. Zowat iedereen van de GoTBF3 clan iig, ik ben denk ik de enige die hem nog heeft
Kregen ze dan een refund? lmao ik ben blind
Jazeker is het wel echt. Wat wel grappig is, is dat alleen BF3: Premium is afgepakt, maar de Close Quarters DLC niet. Ze hebben nu dus wel CQ voor noppes 
En ja ze kregen dus gewoon een refund.
En ja ze kregen dus gewoon een refund.
Fuck, te laatPheace schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:32:
Greenmangaming

[ Voor 51% gewijzigd door Compizfox op 22-06-2012 13:30 ]
Knip, doe eens wat beter je best
[ Voor 82% gewijzigd door PWM op 23-06-2012 13:34 ]
An a day keeps the doctor away.
Daar is het helemaal niet leverbaar op dit momentnero355 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:15:
Serieus ??! Doe TENMINSTE de laatste pagina nalezen
Pff... => Asgaro in "PC Budget Gaming topic"
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Inderdaad, wou het net zeggen dat ze momenteel niet meer voorhanden zijn...
De persoon die de link in het BF3 topic postte, was zelf te laat jammer genoeg... (Hij was zijn PC aan het formatteren en had ook niet verwacht dat ze zouden uitverkocht geraken)
Ik had wel 1 op tijd nog
Ik denk dat het zo snel ging omwille van de lurkers (= mensen die GoT lezen maar geen account hebben ofzo).
Maar de winkel komt natuurlijk met nieuwe keys, en voor dezelfde prijs.
De persoon die de link in het BF3 topic postte, was zelf te laat jammer genoeg... (Hij was zijn PC aan het formatteren en had ook niet verwacht dat ze zouden uitverkocht geraken)
Ik had wel 1 op tijd nog
Ik denk dat het zo snel ging omwille van de lurkers (= mensen die GoT lezen maar geen account hebben ofzo).
Maar de winkel komt natuurlijk met nieuwe keys, en voor dezelfde prijs.
Idd, daar is het helaas uitverkocht... Anders had ik hem daar wel gehaald.
Iemand een idee hoe lang het zou kunnen duren totdat er weer voorraad is?
En / of hij dan nog voor die prijs verkocht wordt?
Ik zal de website in ieder geval aan mijn favorieten toevoegen, zodat ik de site in de gaten ga houden.
Iemand een idee hoe lang het zou kunnen duren totdat er weer voorraad is?
En / of hij dan nog voor die prijs verkocht wordt?
Ik zal de website in ieder geval aan mijn favorieten toevoegen, zodat ik de site in de gaten ga houden.
www.budgetgaming.nl is ook altijd handig om te checken.
daar staat bf3 premium vooralsnog niet tussen, close quaters echter wel....anandus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:34:
www.budgetgaming.nl is ook altijd handig om te checken.
Verwijderd
zou dat werken met mijn civilization die ik voor de pc gekocht heb op steam? De CIV die ze daar verkopen (het hoofdspel) is ook via steam begrijp ik, maar misschien zt er een veschil tussen de keys voor pc's en apple's?anandus schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:05:
Weet niet of het echt 'budget' is, maar hier op MacUpdate kan je voor ongeveer ~€15,- de nieuwe uitbreiding voor Civ5 kopen. Is een aanbieding van 33% korting, plus in dollars betalen ipv euro's, dus voor ons is dat ongeveer 50% korting
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 12:29 ]
Civ5 is een steamworks game en dus moet alles via steam. Als je hem in de winkel koopt, koop je eigenlijk een key om in steam in te voeren. Dus ja, die code werkt in steam
Bij Amazon nu Dragon Age Ultimate Edition + Dragon Age 2 samen voor $9,99. Je hebt wel een creditcard nodig en het is een Digital Download: http://www.amazon.com/gp/...70_pe_b1/?ASIN=B006P28VBM
Hoe kan je die halen dan?
Heb wel een credit-card, maar krijg:
Game Downloads are only available to US customers
We apologize for any inconvenience this may cause you. Please continue shopping on the Amazon.com home page.
Ok, dan werkt die niet. Heb hem zelf niet geprobeerd, maar kwam hem tegen in mijn mail.Hortz schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:38:
Hoe kan je die halen dan?
[...]
Maar laten we niet vergeten dat vanavond om 19:00 de Steam Summer Sale weer van start gaat. Met een hoop leuke spellen.
Speaking of steam-sale, weet iemand hoe lang het duurt om via I-deal geld op je steam account te zetten?Yorin schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:05:
[...]
Ok, dan werkt die niet. Heb hem zelf niet geprobeerd, maar kwam hem tegen in mijn mail.
Maar laten we niet vergeten dat vanavond om 19:00 de Steam Summer Sale weer van start gaat. Met een hoop leuke spellen.
Je kunt meteen betalen met iDeal en dat gaat instantly, so no worries
Tnx, nog andere tips? (aangezien ik een steam-sale maagd ben;))Gropah schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:12:
Je kunt meteen betalen met iDeal en dat gaat instantly, so no worries
Koop niet als het niet in de day-aanbieding is, of het de laatste dag is...
Dus als ik het goed begrijp is er een week-sale met allerlei games voor beperkte kortingen (max 50%) (heel de week dezelfde games) en zijn er een aantal daydeals, die extremer geprijst zijn maar slechts 24 uur beschikbaar)?Gropah schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:21:
Koop niet als het niet in de day-aanbieding is, of het de laatste dag is...
Klopt. En de dailies zijn altijd een selectie van wat ook in de normale sale al zit. Dus wacht tot de laatste dag voor je iets uit de sale koopt of koop het als het een daily is.
Goede aanbiedingen in de laatste paar posts.
Cunning linguist.
De weekend deal gaat nog gewoon door tot morgen dus reken daar nog maar niet op. Morgen is waarschijnlijker.Yorin schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:05:
[...]
Kijkend naar het verleden begon de summersale telkens op de laatste donderdag van juni dus waarschijnlijk begint de summersale pas aanstaande donderdag.Pheace schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:54:
[...]
De weekend deal gaat nog gewoon door tot morgen dus reken daar nog maar niet op. Morgen is waarschijnlijker.
Verwijderd
Idd, zondagavond 19:00 in Nederland is zondagochtend 10:00 lokale tijd voor Valve, dan begint er echt geen sale.Pheace schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:54:
[...]
De weekend deal gaat nog gewoon door tot morgen dus reken daar nog maar niet op. Morgen is waarschijnlijker.
Weet je dat zeker? Normaal beginnen en eindigen sales van Steam altijd op 19:00 's avonds.
Verwijderd
Dat tijdstip klopt wel, maar afgezien van de daily deal zul je weinig sales zien die zondagochtend beginnen.
Als dat deze keer ook zo is dan zullen we dat dinsdag wel weten waarschijnlijk, want dan is er OF geen midweek sale OF eindigt hij vroeger dan normaal, wat dan al duidelijk zal zijn.ADDG schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:08:
[...]
Kijkend naar het verleden begon de summersale telkens op de laatste donderdag van juni dus waarschijnlijk begint de summersale pas aanstaande donderdag.
(beetje off topic allemaal)
Ik verwacht 'm ook donderdag pas, maar het zou leuk zijn als we al eerder bevestiging krijgen. Dat van die mid-week sale die eerder eindigt gaat denk ik niet op. Ze laten die aanbiedingen gewoon naast elkaar lopen, dat zag je bij de Kerst-sale ook. Dan lopen de aanbiedingen tot 01:00 maar komen de nieuwe aanbiedingen al om 19:00
Misschien tijd om een summer sale thread te beginnen?
Ik verwacht 'm ook donderdag pas, maar het zou leuk zijn als we al eerder bevestiging krijgen. Dat van die mid-week sale die eerder eindigt gaat denk ik niet op. Ze laten die aanbiedingen gewoon naast elkaar lopen, dat zag je bij de Kerst-sale ook. Dan lopen de aanbiedingen tot 01:00 maar komen de nieuwe aanbiedingen al om 19:00
Misschien tijd om een summer sale thread te beginnen?
[ Voor 11% gewijzigd door rockhopper op 24-06-2012 22:38 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Er waren van de vorige jaren geloof ik ook threads daarvoor ja. \[PC/Mac] De Steam Summer Sale '11! \[Afgelopen ~ Nabespreking
Dus, als je je geroepen voelt, maak maar vast aan dan
Weet redelijk zeker dat ze dan gewoon kort eindigen. Heb het al eerder meegemaakt.rockhopper schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:37:Dat van die mid-week sale die eerder eindigt gaat denk ik niet op. Ze laten die aanbiedingen gewoon naast elkaar lopen, dat zag je bij de Kerst-sale ook. Dan lopen de aanbiedingen tot 01:00 maar komen de nieuwe aanbiedingen al om 19:00
eL_Jay in "Steam Summersale"[b][message=38474276,noline]
Hij is online
#vervuiling-mode off
Verwijderd
Nou, de nieuwe indiegala is niks.
Ja leuk commando's, maar het is de niet op windows 7 fijn werkende versie. Ik heb hem op gog.com gekocht en die is aangepast. Toch jammer, staat wel in de specificaties dat het recommende is om windows 98 / me te gebruiken ,maar komop.
Beetje triest. Dit weten ze van te voren.
Ja leuk commando's, maar het is de niet op windows 7 fijn werkende versie. Ik heb hem op gog.com gekocht en die is aangepast. Toch jammer, staat wel in de specificaties dat het recommende is om windows 98 / me te gebruiken ,maar komop.
Beetje triest. Dit weten ze van te voren.
wow, dat is inderdaad een tegenvaller. Ben zelf niet echt een groot commando's fan omdat ik de besturing vervelend vond, maar door ion assault (is schmup toch?) zat ik er een klein beetje over na te denken
Zo van, als ik doorzet went de commando's besturing vast wel.
Zo van, als ik doorzet went de commando's besturing vast wel.
10 second ninja DONE
Als ik op deze pagina kijk http://www.dlcompare.com/...ad-batman-arkham-city-214 zie ik bij de bovenste 2 versies "no Steam key" maar de 3e versie staat dat er niet betekend dit dat die op Steam kan activeren?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als je bij de site zelf kijkt staat er dat het retail is en geen steam dus...
Hm, ik dacht dat je retail keys ook kon invoeren op Steam maar dat is dus niet zo.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nope, de batman serie is alleen steamworks als gekocht via steam, anders is het GFWL
GOG.com
Sam and Max Season 1+2, -60% $23.99 (of $11.99 per seizoen)
Tales of Monkey Island, -60% $13.99
En Battle of the Games van gisteren voor nog 1 uur:
Sacred Gold -40% $5.99
Divine Divinity -60% $2.39
en na dat uur voor 24 uur:
Red Baron Pack -60%
B17 Flying Fortress -40%
Greenmangaming
Niet echt budget maar goed:
Sleeping Dogs Limited Edition Preorder -30% €49.99 34.65 € met code SLEEP-INGDO-GS30P
Sam and Max Season 1+2, -60% $23.99 (of $11.99 per seizoen)
Tales of Monkey Island, -60% $13.99
En Battle of the Games van gisteren voor nog 1 uur:
Sacred Gold -40% $5.99
Divine Divinity -60% $2.39
en na dat uur voor 24 uur:
Red Baron Pack -60%
B17 Flying Fortress -40%
Greenmangaming
Niet echt budget maar goed:
Sleeping Dogs Limited Edition Preorder -30% €49.99 34.65 € met code SLEEP-INGDO-GS30P
[ Voor 39% gewijzigd door Pheace op 26-06-2012 14:08 ]
La Noire , € 7,50,Tot donderdag 4 pm Pacific time
Aliens vs Predator € 4,-, Tot donderdag 4 pm Pacific time
Voor LA Noire is de DLC erbij 2,50 extra. Is dat het waard denken jullie of niet echt?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Beide games zijn schandalig veel goedkoper in US prijzen dus het kan de moeite waard zijn om even iemand te vinden die dat voor je kan regelen.noud schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:32:
La Noire , € 7,50,Tot donderdag 4 pm Pacific time
LA Noire Complete (dus met DLC) is daar $ 7,49 (itt € 9,99) en AVP is $ 2,99 (tegen € 3.99).
Hou er btw rekening mee dat AvP een daily deal is en dus weg is morgen om 7 uur 's avonds.
Goeie tip, scheelt inderdaad wel 40% oid. Helaas heb ik geen vriendjes in de USIceStorm schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:16:
[...]
Beide games zijn schandalig veel goedkoper in US prijzen dus het kan de moeite waard zijn om even iemand te vinden die dat voor je kan regelen.
LA Noire Complete (dus met DLC) is daar $ 7,49 (itt € 9,99) en AVP is $ 2,99 (tegen € 3.99).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hoort in het cd key topic.
[ Voor 132% gewijzigd door Sn0wblind op 01-07-2012 12:29 ]
er is echter ook nog geen nieuwe daily dealnoud schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:01:
is al 1 over 7. En geen Steam Sale aaaaagh
Die 75% off van Warhammer is wel gaaf!
Voor 2,49 Dawn of War 2 gekocht, lijkt me vermakelijk.MrVegeta schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:25:
Die 75% off van Warhammer is wel gaaf!
-
Amazon.com
*Belangrijk* Als je hier iets wil kopen dan zal je moeten liegen over je adres, en ik denk dat je een CC nodig hebt (adres daarvan maakt niet uit). Ik heb het zelf gedaan met het Paradox Plentiful Pack laatst en het werkte gewoon goed. (zelfs een Amazon rep over gevraagd en basically gedogen ze het op het moment want het word de hele tijd besproken in de threads waar hij rondhangt).
Maar goed, bedenk dus of je bereid ben dit te doen of niet.
*Belangrijk* Als je hier iets wil kopen dan zal je moeten liegen over je adres, en ik denk dat je een CC nodig hebt (adres daarvan maakt niet uit). Ik heb het zelf gedaan met het Paradox Plentiful Pack laatst en het werkte gewoon goed. (zelfs een Amazon rep over gevraagd en basically gedogen ze het op het moment want het word de hele tijd besproken in de threads waar hij rondhangt).
Maar goed, bedenk dus of je bereid ben dit te doen of niet.
starting sunday on amazon
1. Max Payne 3 - $29.99 (50% off) – This is the Steam version. 50% runs 7/1-7/4 (end of day 7/4) and will then be 33% off through 7/14
2. Spec Ops: The Line - $24.99 (50% off) – Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
3. Syndicate - $14.99 – Origin activate-able – this will run from 7/1-7/14
4. Bioshock Dual Pack (Bioshock 1 + 2) – $7.49 Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
5. X-Com Complete Pack – $2.99 - Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
6. The Darkness II - $12.49 – Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
7. Rockstar Classics Pack - $14.99 – Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
8. Crusader Kings II - $9.99 – Steam activate-able – this will run from 7/1-7/14
9.Plethora of Paradox Games - $19.99 containing (all Steam activateable) runs 7/1-7/7 still building page:
a. Crusader Kings II [Download]
b. Crusader Kings II: Dynasty Shields DLC Pack
c. Crusader Kings II: Mongols DLC Pack
d. Crusader Kings II: Ruler Designer DLC
e. Crusader Kings II: Songs of Albion DLC
f. Crusader Kings II: Songs of Faith DLC
g. Crusader Kings II: Songs of the Holy Land DLC
h. Magicka Collection [Download]
i. Magicka: The Stars Are Left DLC [Online Game Code]
j. Majesty Gold [Online Game Code]
k. Majesty 2 Collection
l. Victoria II [Online Game Code]
m.Warlock: Master of the Arcane [Download]
10. Plentiful Paradox Package - $12.49 (all are Steam activate-able) runs 7/1-7/7 contains:
a. Crusader Kings II [Download]
b. Magicka Collection [Download]
c. Magicka: The Stars Are Left DLC [Online Game Code]
d. Sword of the Stars - Complete Collection
e. Sword of the Stars II: Lords of Winter [Download]
f. Victoria II [Online Game Code]
11.Pint Sized Paradox bundle $7.49 (all steam activate-able) runs 7/1-7/7:
a. Crusader Kings II: Dynasty Shields DLC Pack
b. Crusader Kings II: Mongols DLC Pack
c. Crusader Kings II: Ruler Designer DLC
d. Crusader Kings II: Songs of Albion DLC
e. Crusader Kings II: Songs of Faith DLC
f. Crusader Kings II: Songs of the Holy Land DLC
g. Majesty Gold [Online Game Code]
h. Warlock: Master of the Arcane [Download]
i. Majesty 2 Collection
12.Borderlands: Game of the Year Edition - $7.49 (Steam activate-able) runs 7/1-7/14
13.Duke Nukem Complete Pack $7.99 (Steam activate-able) runs 7/1-7/14:
a.The base game - Duke Nukem Forever
b.The DLC Pack - Duke Nukem Forever Hail to the Icons Parody Pack DLC
c.And the DLC Pack - The Doctor Who Cloned Me DLC Pack
14. 2K Strategy Pack - $19.99 – runs 7/1-7/14
a. Sid Meier's Civilization V: Game of the Year Edition
b.Sid Meiers Civilization IV: The Complete Edition
c.The Stronghold Collection [Download]
15.2K Shooter Pack - $19.99 – runs 7/1-7/14
a.BioShock 2 [Download]
b.BioShock [Download]
c.Borderlands Game of the Year Edition [Download]
d.Duke Nukem Forever Complete Pack [Download]
16.2K Mega Pack - $39.99 – runs 7/1-7/14
a.BioShock 2 [Download]
b.BioShock [Download]
c.Borderlands Game of the Year Edition [Download]
d.CivCity: Rome [Download]
e.Duke Nukem Forever Complete Pack [Download]
f.Mafia II [Download]
g.Sid Meier's Civilization V: Game of the Year Edition [Download]
h.Sid Meiers Civilization IV: The Complete Edition [Download]
i. The Stronghold Collection [Download]
17.Call of Duty: Modern Warfare 3 - $29.99 (50% off Steam activate-able) – runs 7/1-7/
Tsja, als Steam geen Summer Sale heeft dan springt Amazon wel in dat gat
Kan ze nog een hoop geld opleveren schat ik zo in.
Dat zijn geen verkeerde aanbiedingen. Die Max Payne ga ik wel voor, en het is dus voldoende als je gewoon een extra adres toevoegd aan je huidige account welke dan in de US is?
Dat weet ik niet. Ik had een nieuwe account aangemaakt.shenr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:18:
Dat zijn geen verkeerde aanbiedingen. Die Max Payne ga ik wel voor, en het is dus voldoende als je gewoon een extra adres toevoegd aan je huidige account welke dan in de US is?
Ok, ook een optie natuurlijk. Ik hou het in de gaten in ieder geval, thanks voor deze aankondiging.Pheace schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:23:
[...]
Dat weet ik niet. Ik had een nieuwe account aangemaakt.
Op de .com van amazon zijn ze volgens mij ingetrokken. Bepaalde bundles zijn 0% off nu en sommige zijn niet beschikbaar
Gropah schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:53:
Op de .com van amazon zijn ze volgens mij ingetrokken. Bepaalde bundles zijn 0% off nu en sommige zijn niet beschikbaar
http://www.cheapassgamer....ead.php?t=317580&page=242starting sunday on amazon
Voor amazon sales is dit een goede thread om in de gaten te houden (of vragen te stellen). De Amazon rep is daar ook regelmatig.
[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 29-06-2012 11:58 ]
Jammer dat de rockstar classic pack een beetje karig is.
2k Shooter pack is wel vet, alleen jammer dat dat geen steam is
2k Shooter pack is wel vet, alleen jammer dat dat geen steam is
Als de game beschikbaar is als digital download (bij elke game staat er dan [Online Game Code] of [Download]) versie dan krijg je gewoon een code en kan je als je geen steam game hebt gekocht downloaden vanaf de amazon servers.Il 2 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:17:
Krijg je dan alleen een code van amazon? Of moet je ook verzendkosten betalen?
Zo niet dan koop je dus een fysieke game met doosje en al waar dus wel verzendkosten bij zitten.
En anders zou je gewoon http://www.amazon.com/Gam..._8?ie=UTF8&node=979455011 moeten kijken zodat je zeker bent dat je alleen een code krijgt
LET OP: Hier staan dus Origin / Uplay / GFWL / Steam games tussen...
[ Voor 18% gewijzigd door TheAnthonyNL op 30-06-2012 08:20 ]
Indie Royale Summer Bundle
http://www.indieroyale.com/ , momenteel €3.58 maar gaat langzaam omhoog
1.Harvest: Massive Encounter for: steam (pc, mac), windows, mac, linux, desura
2.The Journey Down: Chapter One for: windows, mac, linux, desura
3.Serious Sam 2 for: steam (pc)
4.Gundemonium Recollection for: steam (pc), windows, desura
5.GundeadliGne for: steam (pc), windows, desura
6.Hitogata Happa for: steam (pc), windows, desura
7.Acceleration Of Suguri X-Edition for: windows, desura
8.Dino Run SE for: windows, mac, linux, desura
9.BONUS: AirMech for: steam (beta), windows, desura
Nice, kan hem helaas niet kopenPheace schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:14:
Indie Royale Summer Bundle
Persoonlijk lijken allen SS2 en airmech me de moeite (dino-run en Harvest leuk voor een kwartiertje, maar daar zijn leukere flash-versies van
[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 30-06-2012 18:56 ]
Man, dat Paradox Plentiful Pack was toch een geweldige deal van Amazon.
Hij was voorheen al on sale en toen heb ik hem opgepakt. Kreeg daarbij voor $12.50 dan Steam keys van Sword of the Stars 2, Crusader Kings 2 en Magicka (somewhat complete), en dan nog eens de Amazon download van Sword of the Stars Complete en Victoria 2.
En nu hebben ze dan nog de Steam keys van Sword of the Stars Complete en Victoria 2 achteraan gestuurd. Zeer netjes voor $12.50.
En vanwege een bonus code voor EU3 Chronicles die daar bij zat en een pricematch die ze kort daarna deden heb ik die nog gratis opgepikt door die deal ook. Briljant
Hij was voorheen al on sale en toen heb ik hem opgepakt. Kreeg daarbij voor $12.50 dan Steam keys van Sword of the Stars 2, Crusader Kings 2 en Magicka (somewhat complete), en dan nog eens de Amazon download van Sword of the Stars Complete en Victoria 2.
En nu hebben ze dan nog de Steam keys van Sword of the Stars Complete en Victoria 2 achteraan gestuurd. Zeer netjes voor $12.50.
En vanwege een bonus code voor EU3 Chronicles die daar bij zat en een pricematch die ze kort daarna deden heb ik die nog gratis opgepikt door die deal ook. Briljant
[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 30-06-2012 21:22 ]
Ik wil die Paradox Plentiful Pack ook wel, lijkt me een goede deal!
Maar hij is er nog niet, de rest is er allemaal behalve die.
Edit: Zijn alle keys die krijgt van amazon Steam keys? Ik keek net bij Crusader Kings 2 maar het stond er niet bij..
Edit2: Je krijgt dus een Steam key, staat in dat mooie lijstje van Pheace!
Maar hij is er nog niet, de rest is er allemaal behalve die.
Edit: Zijn alle keys die krijgt van amazon Steam keys? Ik keek net bij Crusader Kings 2 maar het stond er niet bij..
Edit2: Je krijgt dus een Steam key, staat in dat mooie lijstje van Pheace!
[ Voor 42% gewijzigd door MiliaanR op 01-07-2012 14:43 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 01-07-2012 12:33 ]
Battlefield 3 Premium voor maar €40,- euro!
http://www.g2play.net/sto...remium-EA-Origin-Key.html
1. €40,- is niet echt 'budget' ook al is het een 'aanbieding'HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:19:
2. Voor pseudolegale gamekeys loopt er een apart topic: Legale gamekeys kopen - Deel II
edit:
3. Ik ben een mierenneuker
3. Ik ben een mierenneuker
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 01-07-2012 18:24 ]
- Duke Nukem voor GBP 3 bij Amazon
- Bulletstorm voor GBP 5 bij Amazon
- Operation Flashpoint Red River voor GBP 0,75 (!) bij Amazon Seller
- Neverwinter Nights Deluxe voor € 3,49 bij Play.com
- Bulletstorm voor GBP 5 bij Amazon
- Operation Flashpoint Red River voor GBP 0,75 (!) bij Amazon Seller
- Neverwinter Nights Deluxe voor € 3,49 bij Play.com
[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 01-07-2012 19:29 ]
Dat is geen aanbieding maar min of meer grijze import. Er zijn al eerder dergelijke keys geblokkeerd overigens.HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:19:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Uhm, Plentiful Paradox is dus wel beschikbaar maar niet via de link van Pheace. Het ziet er uit als een perfecte deal, ik heb hem net ook gekocht! Hier is de link: http://www.amazon.com/Par...plentiful+paradox+package
Ziet er inderdaad uit dat de links van die quote niet goed werken dus voor hen die interesse hebben is het beter om even zelf te googlen naar Amazon.
Ik heb heel het Paradox Plentiful pack netjes op mijn Steam account en dat is echt een geweldige deal.
Wel raad ik het 2K pack af want blijkbaar is de Civ 5 key US restricted.
Ik heb heel het Paradox Plentiful pack netjes op mijn Steam account en dat is echt een geweldige deal.
Wel raad ik het 2K pack af want blijkbaar is de Civ 5 key US restricted.
Gratis Hacker Evolution bij Green Man Gaming!
http://www.greenmangaming...ulation/hacker-evolution/
BTW: BF3 Premium voor iets van €30 bij GMG!
Moet je wel je 20% code voor gebruiken maar des al niet te min zeer goedkoop!
Klopte niet
Ging uit van de €34,85 prijs bij trade in, maar dan rekenen ze het nog wel om naar ponden...
BTW: BF3 Premium voor iets van €30 bij GMG!
Moet je wel je 20% code voor gebruiken maar des al niet te min zeer goedkoop!
Klopte niet
Ging uit van de €34,85 prijs bij trade in, maar dan rekenen ze het nog wel om naar ponden...
[ Voor 52% gewijzigd door MiliaanR op 11-07-2012 15:48 ]
Dank!MiliaanR schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:37:
Gratis Hacker Evolution bij Green Man Gaming!
offtopic:
Voor gratis spellen is er een eigen topic: Tip Topic voor (tijdelijk) Gratis Games.
Voor gratis spellen is er een eigen topic: Tip Topic voor (tijdelijk) Gratis Games.
Heb ik al 
Ik moet écht eens minder indie bundles gaan kopen
Ik moet écht eens minder indie bundles gaan kopen
[ Voor 72% gewijzigd door Compizfox op 11-07-2012 15:37 ]
Je kunt games op GreenManGaming terug 'inleveren'. Hiermee spaar je credit op, en daarmee kun je weer korting krijgen op andere games.
Is Hacker Evolution een leuk spel of zal ik hem gewoon bewaren voor trade-in value?
Dat is wel een goede, daar had ik nog niet eens aan gedacht.blikbier schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:39:
[...]
Je kunt games op GreenManGaming terug 'inleveren'. Hiermee spaar je credit op, en daarmee kun je weer korting krijgen op andere games.
En alweer een gratis game op GMG!
Dit keer Hacker Evolution Untold!
http://www.greenmangaming.../hacker-evolution-untold/
Dit keer Hacker Evolution Untold!
http://www.greenmangaming.../hacker-evolution-untold/
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic