Tip Topic voor (tijdelijk) Gratis Games.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Zo te zien is er nog geen algemeen topic waar mensen getipt kunnen worden over leuke/goeie (evt. tijdelijk verkrijgbare) Gratis Games.

Het lijkt me dat zo'n topic best nuttig kan zijn dus...

... trap ik af met het spel dat ik vandaag tegenkwam en het waard vond om hier te vermelden omdat ik denk dat flink wat medetweakers daar een plezier mee wordt gedaan.

Ik haal zo nu en dan wel een aardig spelletje op bij Game Giveaway Of The Day die bij velen op zich al wel bekend zal zijn maar waar niet iedereen even consequent een oogje op zal houden. Vandaag is daar een spel te krijgen dat toch wel duidelijk uitsteekt boven de gemiddelde kwaliteit van de spellen daar. Het is van Playrix dat daar vrij regelmatig spellen weggeeft die op zich al gemiddeld tot de wat betere spellen behoren die op GGOTD te vinden zijn maar dit spel behoort dan weer tot de betere van de Playrix spellen.

Het heet Farmscapes en is een mengeling van bekende speltypen (Match-3/HOG/Sim) wat het wel zo afwisselend houdt maar het is vooral ook grafisch zeer verzorgd. Dat zijn de Playrix spellen gewoonlijk ook al maar hier lijkt er echt een 'next step' te zijn gemaakt. Het loopt op mijn 1920x1200 monitor namelijk in volle resolutie dus de graphics mag je van een HD kwaliteit noemen. Het kan ook in windowed mode draaien als je dat wilt en je kunt er ook screensavers van maken wat bij meerdere Playrix spellen (bijv. Fishdom) het geval is.

Je kunt zien dat er flink wat werk in is gestopt (189 MB) en dat krijg je vandaag dan voor niets. Goeie deal.
Vooral kinderen in de juiste leeftijdgroep zullen het erg fraai vinden maar ook voor de grotere tweaker kan dit best een aardige 'time-waster' zijn.

Tot morgenochtend 9:00 uur onze tijd gratis te downloaden.

Wie volg met de volgende tip voor dit TTGG topic? (Tip Topic Gratis Games). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:16

DjVe

Hatsaflats!

Best een goed idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04 09:38

Iooryz

iooryz

Het ziet er uit als een leuk spel voor mijn zusje. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:49
Hebben we het hier over gratis nieuwe(re) spellen of ook oudere spellen?

In geval van dat laatste;
http://www.remaininplay.c...sting/Binary%20executable

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Leuk topic!

Death Rally is nog steeds erg tof! :)

http://www.remedygames.com/games/deathrally (rechtsonderin staat de gratis download link)

Edit: Misschien leuk om de openingspost te bewerken en daar alle (niet tijdelijke) gratis games toe te voegen?

[ Voor 28% gewijzigd door Avioto op 18-03-2012 12:40 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat dit hier ook goed past :)

The Free Indie Bundle

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Wat bedoel je met "gratis" spellen? Volledige gratis dat je direct alle features hebt? Of spellen die gratis zijn en waar je extra content kunt krijgen dmv (mini)transacties? Of is het uitgebreid tot een demo waarbij je de features kan testen en je voor het volledige spel met meer features, het spel moet kopen. In dat opzicht is Minecraft ook in zekere zin een gratis spel.

Ik heb wel zo'n gratis spel maar ik wil eerst zien wat je definitie is van "gratis".

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik bedoel in principe 'echt' gratis spellen en niet 'Free To Play' spellen. En als je googlet op 'free games' vind je natuurlijk zat maar het gaat er hier juist om dat de grijze massa er uit gefilterd wordt en dat men hier die spellen meldt die echt tot de betere gratis spellen behoren.

Geen oeverloos opsomtopic dus maar echt de 'krenten in de pap'. ;)

En natuurlijk ook (juist) die (betere) spellen die slechts tijdelijk gratis zijn omdat die anders makkelijk gemist kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ik denk niet dat http://kerbalspaceprogram.com/ onder je definitie valt. De eerste p2p versie is nog maar sinds 03 maart uit, en de gratis demo is echt geen afval zoals dat bij minecraft zo is. Gratis spelers kunnen berbij ook nog over honderden (part) addons beschikken.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
/me kick

Fallout is nu gratis te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434812

Voor 48 uur :) (even erbij vermelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 15:43
Eén gratis game van Puppygames, vooral bekend van:
Revenge of the Titans en Titan Attacks.

Bovenstaande twee games kun je activeren in Steam.

Je kan je (ene) gratis game krijgen op:
http://www.puppygames.net
door als code BIRTHDAYBOY in te vullen bij het afrekenen.

Deze actie geldt maar voor één dag. Het is wel vrij druk op het moment, dus het kan even duren voordat je de site bereikt

Het kan even duren totdat je de code via de mail krijgt (ik heb die van mij ook nog niet binnen :))

[ Voor 18% gewijzigd door NickD op 12-04-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Gratis Midnight Club 2:
Join the Official Rockstar Games Community on Steam at http://steamcommunity.com/games/rockstargames by 10 am Pacific Time on Tuesday, May 15, 2012, and receive one non-giftable copy of Midnight Club 2 in your Steam account.

Eligibility: User must have a Steam account with at least one successful purchase in the account. The offer is not available to users who already own Midnight Club 2.
Kleine opmerking, volgens de pagina van Midnight Club 2 ondersteunt-ie Windows Vista en Windows 7 niet :X
Edit: Oh, maar er zijn patches voor zo te zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 10-05-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Wolfenstein 3D is vanaf heden gratis online te spelen;
http://wolfenstein.bethsoft.com/game_EU.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-03 19:54

MeltedForest

Lenny-t

Toffe actie van Midnight Club 2, hopelijk krijgen we snel de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
MeltedForest schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:57:
29 mei dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Vandaag weer een fraai spel van Playrix bij GOTD. 4 Elements Premium. Tot morgenochtend 9:00 uur gratis (downloaden én Setup exe gerund hebben). Net niet van dezelfde 'nieuwe generatie' als Farmscapes waar ik dit topic mee begon maar ook grafisch zeer verzorgd en met redelijk afwisselende 'gameplay' (is daar een Nederlands woord voor?).

Hoofdspel is iets dat oppervlakkig lijkt op match-3 maar heel anders is. Je moet zo lang mogelijke ketens maken om een doorgang naar een doel te creëren. Als de ketens 5 of langer zijn dan exploderen ze met een 'satisfying bang' ;) waardoor je sneller verder komt. Er zijn ook powerup hulpmiddelen die je later kunt gaan gebruiken. Best een onderhoudend en bij tijd en wijle uitdagend spelletje. Het is acht maanden geleden ook al eens langsgekomen bij GOTD en ik heb het uiteindelijk helemaal uitgespeeld. Dat doe ik niet zo gauw bij een spel waarbij je dan wel even bezig bent.

Verder wordt het afgewisseld met enkele Hidden Object Games en met Spot the Differences plaatjes.

Er zit een bug in het spel als je bepaalde letters gebruikt in je spelernaam. Dat wordt besproken in het forum op de GOTD pagina.

Er wordt in Documents (and Settings) ergens een (All Users\)Application Data\Playrix Entertainment\4 Elements folder aangemaakt met een Gameinfo.xml bestand. Het kan geen kwaad daar af en toe even ergens tussentijds gesavede versies van op te slaan zodat je bij evt. crashes niet het risico loopt je positie in het spel kwijt te zijn en weer helemaal overnieuw moet beginnen.

Speel ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 10:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MeltedForest schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:57:
Hij is als het goed is inmiddels in de library te vinden in Steam :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-03 19:54

MeltedForest

Lenny-t

Ik zie hem inderdaad staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm, ik heb hem nog niet staan. Ik was al lid van de groep overigens. Meer mensen last van?

[ Voor 13% gewijzigd door IceStorm op 30-05-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
IceStorm schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:25:
Hmm, ik heb hem nog niet staan. Ik was al lid van de groep overigens. Meer mensen last van?
me 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:00
Hier is hij mooi in de library verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Stond gisteren in mijn library en gelijk getest, werkt op Windows 7.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-01 23:56
Bij GOG.com kun je op dit moment World of Ultima: The Savage Empire en World of Ultima: Martian Dreams gratis krijgen. Het zijn al flink oude games (ik schat dat ze begin jaren 90 op de markt zijn gekomen), maar destijds waren het schitterende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bij Green Man Gaming is Beyond Divinity gratis te krijgen voor 24 uur (nouja, nu nog 17 uur :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
Stoer

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 19-07-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-03 09:12

MiliaanR

Just for fans.

Nope

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 19-07-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zullen we het hier gewoon netjes en volgens de policy houden?
Dus geen illegale zut en dergelijke? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
hardwarejunk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:06:
ik heb hier een gecrackde steam op m'n computer staan, acces tot elke game, slechts downloaden, installeren en dan spelen :)
Hartelijk dank voor 't nog verder verneuken van de PC game business.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
hardwarejunk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:06:
ik heb hier een gecrackde steam op m'n computer staan, acces tot elke game, slechts downloaden, installeren en dan spelen :)
Weet je zeker dat je er niet een gratis virusje te pakken hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
.

[ Voor 99% gewijzigd door PWM op 19-07-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Laten we voor gratis games voortaan gewoon PC Budget Gaming topic gebruiken. Mocht er na verloop van tijd echt blijken dat een apart topic nodig is, dan kijken we dat dan even aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.