Toon posts:

[PC/Mac] De Steam Summer Sale '11! [Afgelopen ~ Nabespreking

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 48.923 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49
Mede-auteurs:
  • Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:33

Touchdomex

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04-2022

ikheetkoen

Steam Summer Sale '11 - Chat

Bart ® schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:00:
Toch maar ff een apart Steam Summer Sale topic openen?
Bij dezen ;)

Om ook bij deze sale van Steam het budget gaming topic een beetje te ontlasten, een apart topique speciaal voor de sale-shouts :)

D.Deals: 30 juni
D.Deals: 1 juli
D.Deals: 2 juli
D.Deals: 3 juli
D.Deals: 4 juli
D.Deals: 5 juli
D.Deals: 6 juli
D.Deals: 7 juli
D.Deals: 8 juli
D.Deals: 9 juli
Geweest :>

D.Deals: 10 juli (Laatste Dag!!)

Camp activities 1 juli
Camp activity's
GameActivity
Hamilton's Great AdventureBeach 2011 - Complete the "Up, up and away" extra level in the Amazon Jungle
SpaceChemScience is an Indoor Activity - Beat 3 published ResearchNet assignments
Total War: SHOGUN 2Summer Son - Your daimyo wins 3 consecutive land battles during the summer season
Alien Breed: ImpactTime to Party! - Complete 3 Co-op Assault multi-player games
Team Fortress 2Escape the Heat - Jump into a pool of refreshing water while on fire
Dwarfs!?Sharpshooter - Score 2500 in the Carnival minigame
N.V.T.Find your friends - Link your Facebook Profile in Steam

Steam is lievv

[Voor 136% gewijzigd door Fid3lity op 10-07-2011 20:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 12:14
Back to the Future - The Game lijkt me wel leuk... Vooral ook in combinatie met het Telltale pakket, maar toch ben ik nog niet helemaal overtuigd of ik de spellen voor die prijs wel helemaal ga spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
Helaas niks voor mij deze keer :<

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 12:18
Hééééééééééél misschien Operation Flashpoint Red River.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
Zhalix schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:11:
Hééééééééééél misschien Operation Flashpoint Red River.
Hardcoded limiet in de editor zegt tegen mij : leave it :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Misschien een overzicht van de packs in de TS met links naar de packs? En de daily bijhouden op de pagina? Wil er desnoods als ik aan de TS toegevoegd word wel een beginnetje maken en het bijhouden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Touchdomex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:45:
Misschien een overzicht van de packs in de TS met links naar de packs? En de daily bijhouden op de pagina? Wil er desnoods als ik aan de TS toegevoegd word wel een beginnetje maken en het bijhouden.
Sowieso ga ik niet alle daile sales straks in de ts mikken, wordt een beetje een enorme post dan. Dus dat wordt gewoon in een nieuwe post lijkt me. Wat packs en de rest betreft, ben jij vanaf nu mede-auteur ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 14:15
Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:05:
[...]

Sowieso ga ik niet alle daile sales straks in de ts mikken, wordt een beetje een enorme post dan. Dus dat wordt gewoon in een nieuwe post lijkt me. Wat packs en de rest betreft, ben jij vanaf nu mede-auteur ;)
Anders gewoon die plaatjes klikbaar maken. word de TS niet zo groot van maar je hebt wel gelijk alles beschikbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:05:
[...]

Maak dan wel een overzicht van de packs en kijk wel wat handig is met die daily's :+ Ik ga eerst mijn bureau eens schoonmaken en de rest van mijn kamer. Tegen de tijd dat het 7 uur is wat knutselen en een template maken voor de daily's

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb Oblivion gekocht. Ik baal een beetje omdat ik er toch geen tijd voor heb en het is een veel te lang spel. Maar het ziet er zo mooi uit. :P

Misschien leuk om afentoe met 10 cheats even rond te lopen.

[Voor 79% gewijzigd door Redsandro op 01-07-2011 16:20]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 15:27

Pheace

The Eviler of Evil

Kan eventueel als de dagsale is afgelopen de picture vervangen met een tekstlijstje van de sales van de die dag. En dan van de nieuwe sales weer een picture.

Dus dan krijg je

Dag 1.
Game -75
Game -40%
Etc Etc
Etc

Dag 2:
Plaatje

Enz.

Eventueel de verlopen dagen eronder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb tot 7 uur geen tijd meer om de spelletjes voor vandaag te spelen.
Kan je de spelletjes ook op een andere dag spelen om tickets te winnen of móet het vandaag voor 7 uur?

(Ik meen dat je het voor de treasure hunt nog wel kon 'inhalen', maar weet het niet zeker).

[Voor 21% gewijzigd door anandus op 01-07-2011 16:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Hoe bedoel je dat? Je kunt ze gewoon kopen hoor, ze blijven aan je Steam-account hangen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

anandus schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:24:
Ik heb tot 7 uur geen tijd meer om de spelletjes voor vandaag te spelen.
Kan je de spelletjes ook op een andere dag spelen om tickets te winnen of móet het vandaag voor 7 uur?

(Ik meen dat je het voor de treasure hunt nog wel kon 'inhalen', maar weet het niet zeker).
Bij de treasure hunt kon je ze inhalen voor de loting aan het eind maar niet voor de loting van die dag zelf. Goeie vraag inderdaad. Lijkt me dat het wel zou kunnen. Heb je nog kans dat mensen toch nog die game kopen met motivatie om nog een ticket te hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RetroTycoon schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:25:
Hoe bedoel je dat? Je kunt ze gewoon kopen hoor, ze blijven aan je Steam-account hangen :)
Ik bedoelde de Steam Summer Camp, ik was een beetje onduidelijk :)

Opdrachten voor vandaag:
• BIT.TRIP BEAT: Sunbathing - Be perfect in Transition up to the first intermission
• Warhammer 40,000 Dawn of War II Retribution: Promethium Summer - Kill 50 enemies while using a flamer
• Lead and Gold Gangs of the Wild West: Summer Hits - Kill 7 enemies in a row with headshots without dying
• AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity: Air. Wind. Sun. Pain. I Am All of This, and Your Mom Makes a Fine Pasta Dinner - Complete the Summer Sun level from the main menu with full points
• Toki Tori: Get a Tan - Stand in all sun beams
• Swords and Soldiers HD: Vamos a la playa - Complete Viking Campaign level 3 by killing all units.
• Welcome to Camp - Join The Summer Camp Official Group http://steamcommunity.com/games/summercamp

[Voor 54% gewijzigd door anandus op 01-07-2011 16:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Zometeen ook eens bit.trip.beat spelen om dat ticket te winnen :+ Nog best lastig :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor zover ik de voorwaarden kan ontcijferen op de late vrijdagmiddag kun je tickets gewoon achteraf winnen, net als bij de Treasure Hunt in december. En aangezien er geen daily prijzen te winnen zijn lijkt me dat ook niet zo heel gek.
Let wel, je MOET minstens 10 games in je wishlist hebben op kans te maken op de Sweepstakes prijs (win je top 10 games van je wishlist).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik heb alles behalve Retribution (omdat ik de game niet heb)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:11
Heb net TDU 2 gekocht maar de keys zijn op en zo kan je het spel niet spelen. Nu maar wachten tot Steam dit fixt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:48
Toch maar Oblivion goty gekocht voor die 8,50. Ben benieuwd wat ze vanavond voor deals hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

IceStorm schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:34:
Voor zover ik de voorwaarden kan ontcijferen op de late vrijdagmiddag kun je tickets gewoon achteraf winnen, net als bij de Treasure Hunt in december. En aangezien er geen daily prijzen te winnen zijn lijkt me dat ook niet zo heel gek.
Let wel, je MOET minstens 10 games in je wishlist hebben op kans te maken op de Sweepstakes prijs (win je top 10 games van je wishlist).
Heb maar ff wat pre-orders toegevoegd, zou wel mooi zijn als je die ook wint en dan op de release gratis kan downloaden :D. HoMM VI en DE:HR om maar wat te noemen :9.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 18:13
Hopen en bidden op een Magica aanbieding voor komend weekend.
Anders een goeie singleplayer FPS. Ben net door MoH heen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Net gefaald :'( In steam Recettear gekocht en toen met paypal checkout gedaan :+ Niet afgemaakt en nu zegt steam dat ik hem al heb maar kan hem niet nog een keer kopen voor mijzelf :') Geen enkele betalingsmogelijkheid... Iemand een quickfix? :X

Iemand enig idee hoe lang dat kan duren? :X Anders iemand die zo lief is en hem voor mij wilt kopen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Touchdomex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:24:
Net gefaald :'( In steam Recettear gekocht en toen met paypal checkout gedaan :+ Niet afgemaakt en nu zegt steam dat ik hem al heb maar kan hem niet nog een keer kopen voor mijzelf :') Geen enkele betalingsmogelijkheid... Iemand een quickfix? :X

Iemand enig idee hoe lang dat kan duren? :X Anders iemand die zo lief is en hem voor mij wilt kopen :+
Kan soms wel een paar uur duren denk ik. Ik kan het wel even doen als je wil.
http://steamcommunity.com/id/pheace

Hoop alleen dat je hem niet dubbel krijgt ;)
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:18:
[...]Heb maar ff wat pre-orders toegevoegd, zou wel mooi zijn als je die ook wint en dan op de release gratis kan downloaden :D. HoMM VI en DE:HR om maar wat te noemen :9.
Bij de Winter Sales kon je preorders rustig toevoegen. Weet alleen niet of dat ook gold als er nog geen prijs op staat.

[Voor 24% gewijzigd door Pheace op 01-07-2011 17:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 05:26
De publisher catalog kortingen zijn ook wel aardig. Shogun 2 total war is nu 26,80. Misschien komt er nog een grotere korting bovenop van de week, maar de prijs is niet verkeerd.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:25:
[...]

Kan soms wel een paar uur duren denk ik. Ik kan het wel even doen als je wil.
http://steamcommunity.com/id/pheace

Hoop alleen dat je hem niet dubbel krijgt ;)
In dat geval zou jij kunnen proberen of je hem kan giften? Steam-id is "Touchdomex" Wel ontzettend irritant dit :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:55

MsG

Forumzwerver

Deals tot nu toe wat minder spectaculair dan winter deals. Toen had je de 3 GTA IV's voor 8,30 ofzo. Nu voor 23,44

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:13
haarbal schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:33:
De publisher catalog kortingen zijn ook wel aardig. Shogun 2 total war is nu 26,80. Misschien komt er nog een grotere korting bovenop van de week, maar de prijs is niet verkeerd.
Shogun 2 heeft een kleine update gekregen, met vermeend een toegevoegde achievement voor de Summer activites. Aangezien al deze spellen een daily deal hebben zal Shogun 2 straks vast dezelfde behandeling krijgen :)

Edit:
"Summer Son: Your daimyo wins 3 consecutive land battles during the summer season."

[Voor 10% gewijzigd door lampekap06 op 01-07-2011 17:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MsG schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:37:
Deals tot nu toe wat minder spectaculair dan winter deals. Toen had je de 3 GTA IV's voor 8,30 ofzo. Nu voor 23,44
Games als dit zou ik gewoon verwachten dat die straks in een daily voorbij komen.

"Summer Son: Your daimyo wins 3 consecutive land battles during the summer season."
Jemig ik hoop het niet? Dat doe je niet even snel als beginner toch? xD

[Voor 20% gewijzigd door Pheace op 01-07-2011 17:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:13
Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:41:
[...]

Jemig ik hoop het niet? Dat doe je niet even snel als beginner toch? xD
Mss even snel een coop versus opzetten op easy, naast elkaar starten en een paar battles conceden :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

lampekap06 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:50:
[...]

Mss even snel een coop versus opzetten op easy, naast elkaar starten en een paar battles conceden :p
haha, die is wel slim xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redsandro
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang Steam bepaalde (oude) games eigenlijk blijft hosten. Had laatst even een nostalgiemoment en ik dacht 'ach, 'later' wil ik 'm nog eens uitspelen'. Als iets de prijs van een biertje heeft zal het over 10 jaar niet veel goedkoper kunnen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:12
Heb Oblivion GOTY gekocht voor 8,50 moet die game toch hebben. Zit nog te twijfelen om Medal of Honor te kopen maar er komen nog genoeg dagen met games aan :P. Hoop op een GTA pack.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-04 00:30
DJ-Promo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:17:
Heb Oblivion GOTY gekocht voor 8,50 moet die game toch hebben. Zit nog te twijfelen om Medal of Honor te kopen maar er komen nog genoeg dagen met games aan :P. Hoop op een GTA pack.
Heb er lang over getwijfeld maar doe het toch niet. Heb een zeer (tien euro) beperkt budget deze maand en heb met oblivion op de x360 al zo vaak het begin gedaan (corrupted savegames ellende). Ik wacht op Skyrim :-).

Wel benieuwd wat over een uurtje de aanbiedingen zullen zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJ-Promo
Skyrim wordt vet maar ik kan eerst inkomen met Oblivion weleens gespeeld maar nooit echt lang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Touchdomex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:09:
[...]

Maak dan wel een overzicht van de packs en kijk wel wat handig is met die daily's :+ Ik ga eerst mijn bureau eens schoonmaken en de rest van mijn kamer. Tegen de tijd dat het 7 uur is wat knutselen en een template maken voor de daily's
Denk dat ik misschien gewoon links naar posts met nieuwe daily's in de TS zet, lijkt me wel een goeie optie not?

Overigens, Oblivion is wel erg vet om te spelen. Zeker aangezien de community d'r al zoveel mods in heeft gepomt. Ik vond het daardoor sowieso wel weer de moeite waard :Y

Daarnaast, TDU2. Steam is al de hele daily bezig met vage prijzen. Eerst 5, daarna 15 en 5, tijdje 15, heel lang 5 en nu ineens 10? Lekker bezig zeg...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb ook Oblivion maar aangeschaft. De uitbreidingen heb ik nog niet en dit is geen geld. En Lead & Gold ook maar meegenomen, die was ook te cheap (zo cheap dat ik het 4-pack gekocht heb :P).

Die tickets zijn overigens best pittig in verhouding tot de achievements die voor de Treasure Hunt verplicht waren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 16:38

lordsnow

I know nothing

Touchdomex schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:24:

Ik heb het omgekeerde: Longest Journey + Borderlands + Sacrifice in de check-out... betalen met PayPal... en daarna niks.

Mijn PayPal account gecontroleerd. Deze geeft aan dat betaald is. Maar mijn steam account geeft de spellen niet weer. (Deze staan wel nog steeds in mijn winkelwagentje).

Normaliter duurt betalen met PayPal enkele seconden, en zijn de spellen daarna direct beschikbaar. Vreemd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 28-04 21:09

Def87

DefXtreme

lordsnow schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:32:
[...]

Ik heb het omgekeerde: Longest Journey + Borderlands + Sacrifice in de check-out... betalen met PayPal... en daarna niks.

Mijn PayPal account gecontroleerd. Deze geeft aan dat betaald is. Maar mijn steam account geeft de spellen niet weer. (Deze staan wel nog steeds in mijn winkelwagentje).

Normaliter duurt betalen met PayPal enkele seconden, en zijn de spellen daarna direct beschikbaar. Vreemd.
En als je naar de game pages gaat van die games in steam? Staat er dan Add to cart, of install? Ik had het een aantal maanden geleden met Mass Effect 2. Na het betalen zag ik niks meer in steam. Game stond nog in mijn winkelwagen maar ik had wel al betaald. Toen via steam het spel opgezocht en via daar geinstalleerd. Waarschijnlijk duurt het gewoon even en zijn de games zo wel beschikbaar.

Doen ze daar wel goed bij steam met de summer-tickets. Je krijgt nu toch eerder de neiging om een game te kopen om een ticket te halen. Ik heb gisteren BIT TRIP BEAT gekocht voor 2 euro en nog geen spijt van gehad ( en een ticket erbij ).

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:28:
[...]

Denk dat ik misschien gewoon links naar posts met nieuwe daily's in de TS zet, lijkt me wel een goeie optie not?

Overigens, Oblivion is wel erg vet om te spelen. Zeker aangezien de community d'r al zoveel mods in heeft gepomt. Ik vond het daardoor sowieso wel weer de moeite waard :Y

Daarnaast, TDU2. Steam is al de hele daily bezig met vage prijzen. Eerst 5, daarna 15 en 5, tijdje 15, heel lang 5 en nu ineens 10? Lekker bezig zeg...
Kan ook prima inderdaad.

Overigens ondertussen Recettear gekocht *O* Downloaden en vanavond eens kijken :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Ik heb tot nu toe alleen Bit.Trip BEAT en MOH gekocht, klein geinig spelletje en MOH is die 10 euro wel waard lijkt me... Twijfelde eerst nog even over Borderlands maarja, verwacht niet dat ik dat zou gaan spelen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik verwacht overigens een Magicka en een Defense Grid aanbieding/achievement zometeen. Zie net dat ik daar updates van heb gehad ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Nieuwe set, linkje staat zo in de TS! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Heroes V 'complete' is natuurlijk een koopje. GTA was te verwachten deze week (leuke prijs ook). Just Cause 2 is ook een leuke aanbieding. Yep ik zie het wel weer zitten ;)

Oh en je mag gewoon achievements van gisteren nu nog unlocken.

[Voor 16% gewijzigd door IceStorm op 01-07-2011 19:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redsandro
  • Niet online
Hoe krijgen jullie die info zo snel? Bij mij 503't ie altijd de eerste ~5 minuten. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Spacechem is trouwens echt de bom, ik raad iedereen aan deze te kopen. Voor een puzzlegame is het echt een pareltje!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikheetkoen
Ik vind de deals maar 'meh'. Ik hoop overigens ook dat Armed Assault 2: OA nog een keer langs komt als daily. Die moet ik nog een keer hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er nog meer mensen die maar 1 camp activity hebben? En dat terwijl ze hebben gezegd dat het een load is, in de group waar je gister voor een ticket bij kon joinen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Redsandro schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:07:
Hoe krijgen jullie die info zo snel? Bij mij 503't ie altijd de eerste ~5 minuten. :P
Tien vensters openen, laadt er altijd wel eentje :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Glasvezel :9

Ennieway, GTA set mist GTA IV he ;) En JC2 is zeker een mooie aanbieding! Wie 'm nog niet heeft, kopen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redsandro
  • Niet online
Kuuuut net San Andreas vorige week gekocht voor 8 euro ofzo! :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:07:
Glasvezel :9

Ennieway, GTA set mist GTA IV he ;)
GTA IV behoort nog niet tot de classics he.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:08:
[...]

GTA IV behoort nog niet tot de classics he.
Ahhw damn, overheen gelezen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-05 14:50
Ik vind die van vandaag ook maar niks... En black ops zegt bij mij -25% terwijl die op het plaatje^ -38% zegt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeX
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:07:
Spacechem is trouwens echt de bom, ik raad iedereen aan deze te kopen. Voor een puzzlegame is het echt een pareltje!
ik ga het hopen :)

Eerste aankoop van deze sale.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikheetkoen
Bas_De_Beer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:11:
Ik vind die van vandaag ook maar niks... En black ops zegt bij mij -25% terwijl die op het plaatje^ -38% zegt?
Had ik net ook... Je moet even de pagina herladen (op 'features' klikken).

Ik koop JC2 maar even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Bas_De_Beer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:11:
Vast die 38% fout dan, dit is Activision

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 18:19

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:08:
[...]

GTA IV behoort nogniet tot de classics he.
! :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:05:
[...]

Nieuwe set, linkje staat zo in de TS! :)
Plak het plaatje anders gewoon in de TS...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zodra GTA V uitkomt, behoort ie wel tot de classics.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Als je denkt dat Heroes 5 misschien de verkeerde prijs heeft, snel kopen xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:12:
[...]

Plak het plaatje anders gewoon in de TS...
Al gezegd, dan wordt het straks nogal vol...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-05 14:50
ikheetkoen schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:12:
[...]

Had ik net ook... Je moet even de pagina herladen (op 'features' klikken).

Ik koop JC2 maar even.
Ja, maar nu zegt-ie -33% (40,19)

Niet dat ik hem ga kopen, maar goed is toch raar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 18:51
Volgens mij vind steam het even niet zo leuk. Naast de fouten die hij gooit krijg ik ook een hele rare pack voor Borderlands:

[Voor 7% gewijzigd door P-Storm op 01-07-2011 19:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:13:
[...]

Al gezegd, dan wordt het straks nogal vol...
Welnee, plaatje van dag 1 hoef je toch niet meer weer te geven, heb je niets aan. Maak je daar gewoon een linkje van.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:17:
[...]

Welnee, plaatje van dag 1 hoef je toch niet meer weer te geven, heb je niets aan. Maak je daar gewoon een linkje van.
Wacht even... Ik kan ze ook gewoon allemaal naar Pb uploaden en gewoon directe linkjes naar de afbeelding in de TS zetten.

[Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 01-07-2011 19:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:13:
Als je denkt dat Heroes 5 misschien de verkeerde prijs heeft, snel kopen xD
Waarom zou dat een verkeerde prijs zijn?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:18:
[...]

Wacht even... Ik kan ze ook gewoon allemaal naar Pb uploaden en gewoon directe linkjes naar de afbeelding in de TS zetten.
Waarom uploaden? Ze staan toch al online :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 07:52
Hier nog 1 , wil deze toch nog wel is spelen , nu zeker met mn nieuwe systeem :D

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:23:
[...]

Waarom uploaden? Ze staan toch al online :7.
Dan heb ik ze zelf ook ff allemaal bij elkaar in een mapje (heb toch Pb Pro account dus ruimte en bandbreedte zat ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikheetkoen
Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:17:
[...]

Zo heb ik het nu even gedaan, zoals het nu is is het goed volgens mij. Ik ga ook even de packs erop zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 18:19

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:12:
[...]

Zodra GTA V uitkomt, behoort ie wel tot de classics.
Niet volgens mijn definitie van klassiek !

* heuveltje die gta:SA de bom vond !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:25:
[...]

Dan heb ik ze zelf ook ff allemaal bij elkaar in een mapje (heb toch Pb Pro account dus ruimte en bandbreedte zat ;) )
Dan mag je nu weer een nieuwe uploaden, want ze hebben nog een game toegevoegd. De afbeelding op mijn server is nu al geüpdatet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:18:
[...]

Waarom zou dat een verkeerde prijs zijn?
Je weet het nooit met deze sales xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Ik reken voor de TS zoals steam de data rekent! Dus het gaat om de aanbiedingen voor vandaag en morgen om die van 1 juli

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

heuveltje schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:26:
[...]

Niet volgens mijn definitie van klassiek !

* heuveltje die gta:SA de bom vond !
Gelukkig bepaal jij niet wat klassiek is. SA is maar zozo. VC FTW!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
TS wat geupdate ondertussen :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
En nu is de TS wel aardig voorbereid voor het komend zomergeweld. Shout on!

[Voor 60% gewijzigd door Fid3lity op 01-07-2011 19:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DeX schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:12:
[...]

ik ga het hopen :)

Eerste aankoop van deze sale.
En? :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 301785
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Voor 1,70 Twin sector.Zo`n mooi spel .
Vooral de grafische weergave van de hoofdpersoon ,(Ashley Simms) is erg mooi.
En voor 1,70 is echt geen geld.ik heb wel veel meer betaald voor miskoops.
Aanrader. :Y

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 301785 op 01-07-2011 21:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeX
Best verwarrend. Ben helemaal kapot vandaag en zal morgen mijn hersens erop loslaten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57
Heroes V CE is gewoon 5 euro bij FS of anders past hij in een 3 voor 10. Dus kan stukken goedkoper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DeX schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:03:
[...]

Best verwarrend. Ben helemaal kapot vandaag en zal morgen mijn hersens erop loslaten :)
In het begin zit je de eerste paar levels ff van WTF, maar op een gegeven moment heb je het trucje door en is het echt tof :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJ-Promo
DJ-Promo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:17:
Haha en daar is het GTA pack :P, ga hem zo maar even kopen.
Vice City _/-\o_ .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Al helemaal grijs gespeeld. :P Vanmiddag TDU2 gekocht voor een tientje, nu al 14 euro. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 06:41
Is JustCause 2 die €5,- waard ? :P Denk dat dat mijn eerste aanwinst wordt van deze summersale.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Net Just Cause 2 gekocht. Geen flauw benul wat ik van dat spel moet verwachten, maar slecht zal het wel niet zijn :)

GTA Classics heb ik een paar maanden geleden al gekocht (ook voor €7,50) tijdens zo'n weekend sale :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

maartend schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:03:
Heroes V CE is gewoon 5 euro bij FS of anders past hij in een 3 voor 10. Dus kan stukken goedkoper.
Meh, ik vind het geen geld voor de Steam-handigheid. Vooruit, helpt ook dat ik US prijs van 5 USD heb betaald ;)
Maar je hebt gelijk, de CE (die overigens niet echt 'C' is maar gewoon de game + 2 expansions bevat) is bij FRS € 5,-.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@IceStorm

hoe betaal je met US price? Goede vrienden in USA waar jij geld naar overmaakt en zij het jouw giften op steam of anders?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
stoofpeer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:30:
Is JustCause 2 die €5,- waard ? :P Denk dat dat mijn eerste aanwinst wordt van deze summersale.
Just Cause 2 is zelfs nu nog wel veel meer waard. Heerlijk free-roaming waardig spel, totaal niet scripted naar mijn beleving :) Je gaat er van genieten, aan het begin is het wel echt ff inkomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Guussieboy schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:16:
@IceStorm

hoe betaal je met US price? Goede vrienden in USA waar jij geld naar overmaakt en zij het jouw giften op steam of anders?
Ja. Hoewel er ook forums zijn waar mensen elkaar wat helpen met prijzen. US is toch meestal goedkoopst, dan UK en dan EU (meestal). Maar het loont om wat mensen te kennen 'over de wereld'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:38

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vanmiddag 15 minuten voor het einde toch nog maar even Oblivion goty gehaald voor 8,50. Heb m op de xbox maar vond het niet zo fijn spelen met controller voor de tv. Ik vind dit soort games meer voor de pc.

Steam is trouwens erg traag met downloaden vandaag. Meestal trek ik mijn verbinding wel dicht met games downloaden daar, maar nu gaat het maar met 350KB/s.

Sys Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 06:41
Daar heeft steam heel veel last van. Heb het er net over met een vriend van me, mijn verbinding schommeld ook tussen 0 en 500:p. Heel vervelend. Het is trouwens ook zonder summersale vrij traag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 00:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

IceStorm schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:14:
[...]

Maar je hebt gelijk, de CE (die overigens niet echt 'C' is maar gewoon de game + 2 expansions bevat) is bij FRS € 5,-.
Maar zonder steam key toch?

Het zijn wel altijd / vaak dezelfde games in elke sale trouwens valt mij op.

[Voor 13% gewijzigd door Bor op 01-07-2011 22:51]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bor de Wollef schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:49:
Maar zonder steam key toch?
Het zijn wel altijd / vaak dezelfde games in elke sale trouwens valt mij op.
Ja, retail keys zijn voor Heroes niet in Steam te krijgen. Op zich zie je idd vaak dezelfde games in de sale maar er zitten ook nieuwe tussen. Heroes V bijv, is bij mijn weten nog nooit in de sale geweest.

[edit]Hmm ok, wel eens, lang lang geleden ;)

[Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 01-07-2011 23:14]

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Oeh, heroes pack... Dark Messiah of Might and Magic heb ik altijd al willen spelen, maar kon toen niet omdat hij niet werkte onder vista... Maar als hij op steam staat werkt hij vast wel onder 7. Heroes V lijkt me ook leuk om te proberen, en 6,24 kan ik geen buil aan vallen. Maarja, dat zeg ik bij 20 aanbiedingen van 7 euro en dan ben ik weer bijna 150 euro kwijt :+

Hopen dat deze prijs niet is aangepast als ik morgenochtend wakker word...

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Vergeet overigens niet dat ook een berg publishers hun titels in de aanbieding hebben staan tijdens deze sale, buiten de daily sales of de major packs om:

http://store.steampowered.com/sale/summer2011_publishers

Misschien iets voor de mensen die graag 1-2 titels willen hebben :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-04 20:35
Voor mensen die snel willen weten wat de ene of andere aanbieding kost in US check dan dit : www.steamprices.com/eu

Anyway : ik denk dat ik maar iets ga kopen op steam , meeste spellen heb ik al dus :D.

Add me on Steam

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee