Cunning linguist.
Ik geloof dat nog niemand gewonnen heeft, de trekking vindt plaats tussen 12 juli en 1 agustus als ik het goed heb.g0tanks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:05:
Kan je trouwens ergens zien welke 100 mensen de games op hun wishlist hebben gewonnen?
Er wordt geen lijst met winnaars gepubliceerd, maar je kan een lijst opvragen bij Steam als je wil
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bij de treasure hunt van vorig jaar december werden de winnaars wel bekend gemaakt: http://store.steampowered.com/news/4870/
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Jammer dat steamservers offline zijn, kan niet inloggen om mijn laatste aankopen te downloaden of te spelen
Ik ben gewoon online en toevallig net een download aan te zetten...Eduardboon schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:43:
Jammer dat steamservers offline zijn, kan niet inloggen om mijn laatste aankopen te downloaden of te spelen
Ik was al ingelogd voor Steam ofline ging, blijkbaar gaat je download dan wel verder.
[ Voor 14% gewijzigd door agoNITE op 15-07-2011 17:45 ]
Wel verdorie, ik kan op mac en pc domweg niet inloggen
Hier is de boel nog steeds up & running. Ingelogd en heb net gewoon een update binnen kunnen halenagoNITE schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:45:
[...]
Ik ben gewoon online en toevallig net een download aan te zetten...
Ik was al ingelogd voor Steam ofline ging, blijkbaar gaat je download dan wel verder.
Hier ook alweer hoorBlue-Tiger schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:48:
[...]
Hier is de boel nog steeds up & running. Ingelogd en heb net gewoon een update binnen kunnen halen
kan niet naar binnen :\. ook een 3e pc wil niet. Via 3G kom ik er ook niet op. ellende
wil ik voor het eerst wat op steam kopen (via paypal), krijg ik dit:
Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw of neem contact op met de ondersteuning van Steam.
iemand anders ook hier een probleem mee?
Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw of neem contact op met de ondersteuning van Steam.
Is een bekend probleem gewoon paar uurtjes wachten en nog eens proberen.ido schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:05:
wil ik voor het eerst wat op steam kopen (via paypal), krijg ik dit:
Hoe leuk ik het ook vind om over steam te praten, de sale is natuurlijk nu ruimschoots voorbij. Topic sluiten of renamen naar het Algemene steam topic? (maar lijkt me dat dit niet veel meerwaarde biedt boven pc budget gaming topic?)
10 second ninja DONE
Breng de mods niet op ideeen?
BTW je weet dat het niet normaal is op Tweakers om een topic te sluiten omdat de discussie is afgelopen? Dat doen ze echt alleen als het uit de hand loopt.
BTW je weet dat het niet normaal is op Tweakers om een topic te sluiten omdat de discussie is afgelopen? Dat doen ze echt alleen als het uit de hand loopt.
Misschien een algemeen digital distribution topic?Sagat schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:56:
Hoe leuk ik het ook vind om over steam te praten, de sale is natuurlijk nu ruimschoots voorbij. Topic sluiten of renamen naar het Algemene steam topic? (maar lijkt me dat dit niet veel meerwaarde biedt boven pc budget gaming topic?)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nou, het topic van de vorige holiday sale is na afloop ook gewoon op slot gegaan. Ik zal het ze niet kwalijk nemen als deze ook op slot gaatGropah schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:18:
Breng de mods niet op ideeen?
Meh, dat wordt hier ook al genoeg gebezigd:g0tanks schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:53:
[...]
Misschien een algemeen digital distribution topic?
PC Budget Gaming topic
Dat is enkel voor aanbiedingen. Vragen over Steam, praatjes over nieuwe functies, gelul over Steam-achievements, enz enz enz horen niet thuis in het budget gaming topic. Lijkt me dat daar prima een apart topic voor kan komen.Struikrover schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:45:
[...]
Meh, dat wordt hier ook al genoeg gebezigd:
PC Budget Gaming topic
Cunning linguist.
kan de link naar de tweakers verzameling op steam meteen in de topicstart
Die verzameling word volgens mij al tijden niet meer echt gebruikt of zie ik dat verkeerd, als je ziet wanneer de laatste post is zeg maar
. Maar goed opzich een apart steam topic is opzich wel handig. Ook om problemen, achievements inderdaad te bespreken.
Nu ik jullie nog wat uitloop heb gegeven kan alle 'chat' weer in de Gamelounge, dit topic gaat op slot.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.