Oke Bart. Mijn brain is weer op volle toeren. Wat een vet spel dit!Bart ® schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:04:
[...]
In het begin zit je de eerste paar levels ff van WTF, maar op een gegeven moment heb je het trucje door en is het echt tof.
Ja tof he! Ik heb er ook al weer een uur op zitten vanochtend, je moet echt nadenken en dan verzin je iets, en dan werkt het principe wel maar het komt allemaal net niet goed uit, dus dan ga je weer tweaken, net zolang tot het werktDeX schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:18:
[...]
Oke Bart. Mijn brain is weer op volle toeren. Wat een vet spel dit!
Cunning linguist.
zo te horen aan positieve reacties zal ik maar overwegen om het misschien ook te kopen
.
Ik vind de bo 'aanbieding' bijna een belediging. Tuurlijk 33% klinkt leuk, maar het spel is bijna een jaar oud en de opvolger staat bij wijze van al te trappelen om uit te komen. Ach ja, ti's goed voor mijn portemonnee.
10 second ninja DONE
Ik denk dat ik mijn uitspraak over trage steam verbinding moet terugnemen. Hoewel hij nu ineens onderbroken is ging de download net toch volle snelheid
. Jammer dat de download nu gestopt is want ik wil onderhand wel ff spelen
toch maar even just cause 2 kopen. Houd wel van beetje sandboxen enzo. Voor 5 euro kan ik dat gewoon niet laten liggen.
Just cause 2 is een leuk spel inderdaad. Het enige wat er echt in mist is een multiplayer optie. Juist dit soort spellen zijn leuk wanneer je met een paar vrienden wat kunt rondracen en stunten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja hier ook, nog 2 goeie ervaringen en ik klik 'm in m'n lijst.GAMEKINGZ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:26:
zo te horen aan positieve reacties zal ik maar overwegen om het misschien ook te kopen.

Overigens, eerste ervaringen MoH: voor 10 euro zeker geen onaardig spel, maar het gevoel van BC2 lijkt voor mij in de singleplayer nogal weg. Lijkt meer op een mix kwa graphics van BC2 (want ze zijn gewoon niet onaardig, maar bijvoorbeeld de rook achter een rpg is gewoon te slecht) en kwa gameplay voelt het meer aan als Homefront... Iemand die het met mij eens is
Maar toch, viel mij gewoon opGropah schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:37:
kan best. Alleen de MP is gedaan door DICE
PS: die BO aanbieding is het echt niet, never waard. Webshops zijn goedkoper...
Nog twee goede ervaringen op FOK:Blue-Tiger schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:29:
[...]
Ja hier ook, nog 2 goeie ervaringen en ik klik 'm in m'n lijst.
Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nog steeds de beste puzzelgame ooit.
Cunning linguist.
Ik zie net dat JC1 ook korting heeft:
http://store.steampowered.com/app/6880/
Hoe is deze game in vergelijking met JC2?
Dat Painkiller lijkt me ook wel grappig, maar ik vind het nog steeds te duur voor een Serious Sam achtig spelletje.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Mij best, ik koop 'm!
edit:
Gekocht
Samen met Chime. Lekker 2 nieuwe puzzelgames voor tussendoor...
Gekocht
[ Voor 20% gewijzigd door Fid3lity op 02-07-2011 12:44 ]
Alle CoD's zijn gewoon nog steeds schandalig duur. Ook retail. Ben het met je eens hoor, dit is geen aanbieding.Sagat schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:47:
Ik vind de bo 'aanbieding' bijna een belediging. Tuurlijk 33% klinkt leuk, maar het spel is bijna een jaar oud en de opvolger staat bij wijze van al te trappelen om uit te komen. Ach ja, ti's goed voor mijn portemonnee.
En vooruit, zal SpaceChem dan ook maar aanschaffen
[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 02-07-2011 13:07 ]
Oblivion gekocht, maar de interface-muiscursor is niet vooruit te branden. Daarom is het irritant om bodies te looten, omdat je steeds aerobics moet doen om op take-all te klikken. Is dit ook met een toets te doen oid? Het breekt de hele gameplay.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Take-all heeft volgens mij wel een key, dacht dat default 'E' of 'A' was, kijk even bij instellingen. Overigens heb ik last van framelag in het menu met Vsync aan, misschien is dat bij jou ook zo?Sando schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:47:
Oblivion gekocht, maar de interface-muiscursor is niet vooruit te branden. Daarom is het irritant om bodies te looten, omdat je steeds aerobics moet doen om op take-all te klikken. Is dit ook met een toets te doen oid? Het breekt de hele gameplay.
Heb al genoten door Polynomial, Shadowgrounds, Shadowgrounds, Shadowgrounds: Survivor en Trine voor ong 8 euro te kunnen spelen
Ehm dat ga je toch niet menen he , dat je shadowgrounds en trine heb gekocht? Ik had nog een humble frozenbyte bundle gift liggen.Eduardboon schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:43:
Heb al genoten door Polynomial, Shadowgrounds, Shadowgrounds, Shadowgrounds: Survivor en Trine voor ong 8 euro te kunnen spelen
Niet gespeeld maar als ik anderen mag geloven buggy, grafisch minder maar op hoofdlijnen hetzelfde. Ik wacht totdat ie rond de €1,- kost om de verzameling compleet te maken.Bv202 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:17:
Ik zie net dat JC1 ook korting heeft:
Zelf het GTA pack gekocht (ik heb ze al origineel liggen, maar dit is wel zo makkelijk voor het installeren - ja ik weet het, ik ben lui), zit misschien ook te denken aan het THQ pakket, maar daar heb ik nog even de tijd voor.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat is correct.WriteUp schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:31:
Om 7 uur veranderd het aanbod toch?
Ja, heb gister alle macgames doorgespit naar een paar leuke games en heb die uitgekozen :-). Achteraf altijd jammer, maar nog steeds het geld meer dan waard! ik weet dat het geen triple-a titels zijn, maar kan me er leuk mee vermaken in de treinGAMEKINGZ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:46:
[...]
Ehm dat ga je toch niet menen he , dat je shadowgrounds en trine heb gekocht? Ik had nog een humble frozenbyte bundle gift liggen.
Ik snap hetEduardboon schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:53:
[...]
Ja, heb gister alle macgames doorgespit naar een paar leuke games en heb die uitgekozen :-). Achteraf altijd jammer, maar nog steeds het geld meer dan waard! ik weet dat het geen triple-a titels zijn, maar kan me er leuk mee vermaken in de trein
Mocht iemand interesse hebben voor Frozenbyte bundle laat het me weten (zelfde als met total war shogun 2 (heb nog een key liggen))
[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-07-2011 17:58 ]
Zelfde als met shogun 2?GAMEKINGZ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:55:
[...]
Ik snap het. Veel plezier ermee
.
Mocht iemand interesse hebben voor Frozenbyte bundle laat het me weten (zelfde als met shogun 2)
Ik ga zeker plezier hebben :-) Verder laat ik me gevoelig voor leuke tips hier en check ik de dagaanbiedingen elke dag eventjes :-). Summersales zijn altijd fijn
Is dat Twin Sector een beetje een aanrader? Niet duur iig.
http://store.steampowered.com/app/27900/
http://store.steampowered.com/app/27900/
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik hoop zelf dat deze nog in de aanbieding komt:
http://store.steampowered.com/sub/1451/
Wil beide Penumbra games wel hebben :-) Lekker griezelen. Anders ga ik misschien voor Plague oid
http://store.steampowered.com/sub/1451/
Wil beide Penumbra games wel hebben :-) Lekker griezelen. Anders ga ik misschien voor Plague oid
Daar is een heel mooi topic voor: Wissel hier je game vouchers uit!GAMEKINGZ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:55:
[...]
Ik snap het. Veel plezier ermee
.
Mocht iemand interesse hebben voor Frozenbyte bundle laat het me weten (zelfde als met total war shogun 2 (heb nog een key liggen))
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ah ik had gekeken in Oblivion maar zag het er niet bij, wellicht over het hoofd gezien.Blue-Tiger schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:38:
Take-all heeft volgens mij wel een key, dacht dat default 'E' of 'A' was, kijk even bij instellingen. Overigens heb ik last van framelag in het menu met Vsync aan, misschien is dat bij jou ook zo?
Ik heb geen framelag, draait erg lekker, Vsync gewoon aan. Ik speel hem wel op mijn werkcomputer die (imo!) wel lekkere specs heeft omdat ik multimediawerk doe: Speccy: Asus P5QC (LGA 775) / Intel Core 2 Quad Q6700 / 8GB DDR3 @ 532MHz / NVidia GeForce GTS 450 / SyncMaster @ 1920x1200 / Windows 7 64-bit
Ik heb ook een computer van 'uit de tijd van Oblivion' die ik gebruik als server en mediacenter maar volgens mij loopt ie dan lang niet zo lekker. Draait wel Linux maar Steam doet het prima onder Wine. Ik speel DEFCON en kleine spelletjes daarop.
-edit-
Je zou kunnen proberen om oblivion.ini in My Documents/My Games/Oblivion aan te passen:
SMainMenuMovie=Map loop.bik
veranderen in
SMainMenuMovie=
Geen filmpje meer op de achtergrond van het menu, misschien dat dat de oorzaak is.
[ Voor 12% gewijzigd door Sando op 02-07-2011 18:25 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik merk dat Oblivion op mijn quadcore niet lekker werkt, zodra je lichteffecten krijgt heb je giga-framedrops!. dat met een 8800gt op 1280x1024Sando schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:23:
[...]
Ah ik had gekeken in Oblivion maar zag het er niet bij, wellicht over het hoofd gezien.
Ik heb geen framelag, draait erg lekker, Vsync gewoon aan. Ik speel hem wel op mijn werkcomputer die (imo!) wel lekkere specs heeft omdat ik multimediawerk doe: Speccy: Asus P5QC (LGA 775) / Intel Core 2 Quad Q6700 / 8GB DDR3 @ 532MHz / NVidia GeForce GTS 450 / SyncMaster @ 1920x1200 / Windows 7 64-bit
Ik heb ook een computer van 'uit de tijd van Oblivion' die ik gebruik als server en mediacenter maar volgens mij loopt ie dan lang niet zo lekker. Draait wel Linux maar Steam doet het prima onder Wine. Ik speel DEFCON en kleine spelletjes daarop.
Niks van gemerkt, tenzij er nog lichteffecten komen die ik nog niet gezien heb!Eduardboon schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:24:
[...]
Ik merk dat Oblivion op mijn quadcore niet lekker werkt, zodra je lichteffecten krijgt heb je giga-framedrops!.
Ik ken het spel nog niet he, behalve de 60 minuten die ik het al gespeeld heb. Ik kocht het omdat het er mooi uitzag en omdat ik Daggerfall vroeger zo leuk vond.
Maar misschien is de performance beter omdat ik deze waarden in oblivion.ini heb getweakt? Als een echte tweaker zoek ik altijd direct performance tweaks op voordat ik het start.
bBackgroundPathing=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseBackgroundFileLoader=1
iNumHavokThreads=3
iThreads=10
Die bools stonden allemaal op 0.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nog een half uur tot de volgende set daily's, en ik ben dan ff eten. Bart, of iemand anders, wil jij zo een nieuwe screenie in een post zetten? Dan doe ik het uploaden voor mezelf daarna gewoon weer. Cheers
Misschien moet ik inderdaad eens naar die Threaded zooi kijkenSando schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:29:
[...]
Niks van gemerkt, tenzij er nog lichteffecten komen die ik nog niet gezien heb!
Ik ken het spel nog niet he, behalve de 60 minuten die ik het al gespeeld heb. Ik kocht het omdat het er mooi uitzag en omdat ik Daggerfall vroeger zo leuk vond.
Maar misschien is de performance beter omdat ik deze waarden in oblivion.ini heb getweakt? Als een echte tweaker zoek ik altijd direct performance tweaks op voordat ik het start.
bBackgroundPathing=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseBackgroundFileLoader=1
iNumHavokThreads=3
iThreads=10
Die bools stonden allemaal op 0.
Draai Oblivion in Wine. Werkte prima alleen me 7600GT is een beetje te langzaam. Zit te kijken naar een 440GT. Nog even tot de nieuwe summer deals.
Als iemand nog Frozen synapse gaat kopen, laat het me weten
ik hoop stiekem dat die nog in de aanbieding gaat, maar het is altijd een 2pack
Hehe geweldige deal met een USA vriend gedaan
Dwarfs + Spacehem voor $5 + Eets steam code
. I'm happy.
Bioshock 1 & 2 kosten nu allebei maar €4,99. Denk dat ik Bioshock 2 dan maar ga aanschaffen. Deel 1 was erg gaaf.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Tempted om Magicka aan te schaffen :-)
De servers kreunen en zuchten wel onder al het geweld volgens mij. Eerst kan ik Steam niet starten: 'Steam is currently unavailable' en nu krijg ik bij alles de melding 'Steam Servers are too busy to handle you request'.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Mooie dag met toppers zoals Bioshock, Battlefield, Plants vs Zombies en Half Life.
Vooral als je Plants vs Zombies nog niet gespeeld hebt zou ik deze aanraden.
Zelf heb ik de SPECACT kit gekocht voor Battlefield, 1,70 vind ik wel een redelijke prijs daarvoor.
Vooral als je Plants vs Zombies nog niet gespeeld hebt zou ik deze aanraden.
Zelf heb ik de SPECACT kit gekocht voor Battlefield, 1,70 vind ik wel een redelijke prijs daarvoor.
Bioshock 1 deed het geluid het niet bij mij. Bioshock 2 even duur, zeker zelfde engine. Zal het geluid het bij mij ook niet doen. Wel leuke prijs, €3,75 als je nog 3 vrienden hebt die m ook willen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Magicka meegepakt, toch ook maar alle dlc meteen voor 8 euro. Alleen kan hem nu niet downloaden omdat de servers goedkoop zijn..
Hmm de achievement games zijn wel leuk om te nemen
.
Ik denk niet dat de servers die Valve heeft staan voor Steam goedkoop zijn, maarja dit gebeurt wel bij elke grote sale, daar mogen ze inderdaad wel meer rekening mee houden.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:20:
Magicka meegepakt, toch ook maar alle dlc meteen voor 8 euro. Alleen kan hem nu niet downloaden omdat de servers goedkoop zijn..
Verwijderd
Nee waarschijnlijk zijn het best goede servers, maar je snapt wat ik bedoel .. 
Edit: loopt nu toch mooi 500kb/s, beter dan niks
Edit: loopt nu toch mooi 500kb/s, beter dan niks
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 19:25 ]
Tip: Als je Battlefield Bad Company 2 koopt, koop dan de Complete pack dan heb je Vietnam en SPECACT erbij voor een stuk minder als los, SPECACT is een paar skins maar Vietnam is een flinke uitbreiding en het zeker waard.
Deze: http://store.steampowered.com/sub/8666/
[ Voor 11% gewijzigd door Preau op 02-07-2011 19:31 ]
Verwijderd
He vaag magicka is 66% goedkoper en de DLC BEHALVE 1 DLC van Watchtower, waarom?
Zijn ze die vergeten?
Zijn ze die vergeten?
Ik weet niet zo goed wat ik met Plants vs Zombies aanmoet. Heb lijkt mij echt z'n game waarvan er 100den varianten op sites als spelle.nl enzo staan. (Tower defense etc.)
Redelijke deals. Als je HL nu NOG niet compleet hebt is dit je kans natuurlijk maar persoonlijk had dat van mij niet gehoeven. Darksiders is verrassend leuk, ondergewaardeerde game imho.
En Magicka is voor dit geld ook wel fun.
Wmb geen enorm spetterende aanbieding maar 'gewoon prima'. Maar toch, voor dit geld ga ik toch Bioshock 2 maar eens spelen
En Magicka is voor dit geld ook wel fun.
Wmb geen enorm spetterende aanbieding maar 'gewoon prima'. Maar toch, voor dit geld ga ik toch Bioshock 2 maar eens spelen
Ik raad hem aan. Vooral voor een prijs van 3,40.WriteUp schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:34:
Ik weet niet zo goed wat ik met Plants vs Zombies aanmoet. Heb lijkt mij echt z'n game waarvan er 100den varianten op sites als spelle.nl enzo staan. (Tower defense etc.)
Het is inderdaad in de basis een Tower Defense maar wel een zeer leuke en goed uitgewerkte.
De eerste keer dat ik PvZ speelde vond ik 'em nogal traag aanvoelen. Wordt dit in latere levels anders?
Verdoemt! Ik heb net naast Just Cause 2 gegrepen maar heb het weer goed gemaakt met Bad Company 2 pack, Bioshock, Darksiders en Magicka.
Zo'n sale is de enige optie om games bij Steam te kopen. Voor de rest van het jaar zijn ze nagenoeg duurder dan de concurrenten, waar je een fysiek exemplaar krijgt ipv een download.
Zo'n sale is de enige optie om games bij Steam te kopen. Voor de rest van het jaar zijn ze nagenoeg duurder dan de concurrenten, waar je een fysiek exemplaar krijgt ipv een download.
Dat word wel sneller maar echt snel word het niet... Als je iets wilt wat erop lijkt maar meer spanning inzit dan moet je misschien kijken naar sol survivor.alex3305 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:44:
De eerste keer dat ik PvZ speelde vond ik 'em nogal traag aanvoelen. Wordt dit in latere levels anders?
Ik heb overigens vandaag Magicka gekocht
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
PvZ is casual, maar idd fantastisch uitgewerkt. Ik was zelf een grote fan van 'desk top tower defense' die idd gratis is. Maar dit is dermate anders dat ik zeker geen spijt van de aankoop heb. Ook ik beveel em van harte aan.
Having said that......ik vind het al weer tegenvallen. Misschien ben ik gewoon te verwend.
PvZ en Magicka heb ik al anders zou ik er misschien nog anders over denken...
Mijn twijfelaars van vandaag zijn bioshock 1 (omdat 2 meer van hetzelfde schijnt te zijn en over het algemeen als minder word ervaren) en super meatboy.
Super meat boy is iets wat ik heel erg leuk vind, op een ding na. Tis zo ff-ing moeilijk.
Ik vind de prijzen van beide games trouwens nog steeds aan de hoge kant. En ik twijfel ook nog een beetje over de thq set. *zucht* bioshock heb ik wel al heeeeeeeeel lang zin in. Denk dat dit toch mijn eerste aankoop gaat worden.
Having said that......ik vind het al weer tegenvallen. Misschien ben ik gewoon te verwend.
PvZ en Magicka heb ik al anders zou ik er misschien nog anders over denken...
Mijn twijfelaars van vandaag zijn bioshock 1 (omdat 2 meer van hetzelfde schijnt te zijn en over het algemeen als minder word ervaren) en super meatboy.
Super meat boy is iets wat ik heel erg leuk vind, op een ding na. Tis zo ff-ing moeilijk.
Ik vind de prijzen van beide games trouwens nog steeds aan de hoge kant. En ik twijfel ook nog een beetje over de thq set. *zucht* bioshock heb ik wel al heeeeeeeeel lang zin in. Denk dat dit toch mijn eerste aankoop gaat worden.
10 second ninja DONE
Ik heb nog een extra copy van SMB van x-mas sale half jaar geleden voor €3,50. Als je 'm wil stuur maar een DM.Sagat schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:13:
Ik vind de prijzen van beide games trouwens nog steeds aan de hoge kant.
Ah de Summer Sale. Weer een mooi moment om onnodig veel geld uit te geven. Vandaag weer Bioshock, Bioshock 2 en Darksiders.
Ik heb echter ook een vraagje. Deze heeft niet direct met de Summer Sale te maken, maar meer met Steam in het algemeen. Ik heb ondertussen al een redelijke collectie games opgebouwd en nu wil ik ze weer allemaal downloaden.
In het weekend en heb ik de beschikking over een PC met Windows, hier download ik met zo´n 750 kB/s. Doordeweeks heb ik de beschikking over een MacBook, waar ik met zo'n 2800 kB/s op kan downloaden. Nu zou ik dus graag doordeweeks m'n hele collectie games willen downloaden om ze vervolgens naar m'n Windows bak te kopiëren, maar Steam geeft hier natuurlijk geen toestemming voor omdat de meeste games niet voor Mac geschikt zijn. Weet iemand toevallig een omweg zodat ik ze wel gewoon op de Mac kan downloaden?
Ik heb echter ook een vraagje. Deze heeft niet direct met de Summer Sale te maken, maar meer met Steam in het algemeen. Ik heb ondertussen al een redelijke collectie games opgebouwd en nu wil ik ze weer allemaal downloaden.
In het weekend en heb ik de beschikking over een PC met Windows, hier download ik met zo´n 750 kB/s. Doordeweeks heb ik de beschikking over een MacBook, waar ik met zo'n 2800 kB/s op kan downloaden. Nu zou ik dus graag doordeweeks m'n hele collectie games willen downloaden om ze vervolgens naar m'n Windows bak te kopiëren, maar Steam geeft hier natuurlijk geen toestemming voor omdat de meeste games niet voor Mac geschikt zijn. Weet iemand toevallig een omweg zodat ik ze wel gewoon op de Mac kan downloaden?
Hmm voor zover ik weet is dat niet mogelijk , je zou wel kunnen proberen om dual boot te doen op je macbookXylon schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:39:
...
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-07-2011 20:41 ]
@smb
Dm verstuurd
@bioshock, klopt het dat er een 4 pack is? Zo ja, waar vind ik die?
Darksiders had ik ook gekocht. Maar laatst al voor de 360 gehaald. Dus mijn gebrek aan enthousiasme is niet helemaal terecht.
Dm verstuurd
Darksiders had ik ook gekocht. Maar laatst al voor de 360 gehaald. Dus mijn gebrek aan enthousiasme is niet helemaal terecht.
10 second ninja DONE
Is Darksiders een beetje goed speelbaar met toetsenbord muis? Ik krijg er op de één of andere manier het gevoel bij dat dat echt een game is die alleen met controller werkt, of valt dat mee?
Hmm BC2 ziet er wel erg verleidlijk uit voor €10. DAt wordt dan waarschijnlijk me eerste summer sale aankoop.
EN voor de prijs van €10 is tkan je het niet laten liggen toch?
En zoals Jochem vraagt, Is Darksiders een beetje goed speelbaar met toetsenbord muis?
EN voor de prijs van €10 is tkan je het niet laten liggen toch?
En zoals Jochem vraagt, Is Darksiders een beetje goed speelbaar met toetsenbord muis?
NS FC: SW 2742 0448 8213
PvZ voor mijzelf en mijn broer gekocht. PvZ hebben ze toen met een quest ook in WoW gedaan, gelimiteerde quest uiteraard, maar hij was er helemaal verslaafd aan, dus ja voor die prijs laat je het dan niet zitten.
BC2 is een enorm mooie deal, maar die had ik al. Bioshock 2 ga ik misschien nog wel kopen, dat ligt er eigenlijk aan of de multiplayer nog een beetje leuk is.
BC2 is een enorm mooie deal, maar die had ik al. Bioshock 2 ga ik misschien nog wel kopen, dat ligt er eigenlijk aan of de multiplayer nog een beetje leuk is.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Heb ik net Fable 2 gekocht via g2play.net komt ie hier ook voorbij
Valt heel erg mee. Ik heb hem met veel plezier gespeeld met gewoon muis en keyboard.Jochem Boom schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:59:
Is Darksiders een beetje goed speelbaar met toetsenbord muis? Ik krijg er op de één of andere manier het gevoel bij dat dat echt een game is die alleen met controller werkt, of valt dat mee?
Ook qua camera en dergelijke, gewoon heel prettig speelbaar (en sowieso een leuk spel).
Voor deeltje 2 is een 4-pack. Voor deel 1 helaas niet.Sagat schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:54:
@smb
Hoard gekocht, voor 3 euro een toppertje :-).

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Wil alle Half Life's kopen maar krijg steeds Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie.
Pfff mooie deal die me nu voorbij gaat.
Een uurtje wachten helpt meestal. Als je er morgen vroeg bij bent kan je de deals van vandaag nog kopen door de tijdzonesninjawanda schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:12:
Wil alle Half Life's kopen maar krijg steeds Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie.
Verwijderd
morgen 'vroeg' alsin, tot 19:00 uurNiosus schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:24:
[...]
Een uurtje wachten helpt meestal. Als je er morgen vroeg bij bent kan je de deals van vandaag nog kopen door de tijdzones
Dat had ik ook toen ik naar bo keek......hee prima dat ze er iets op zitten om de kids tegen geweld te beschermen, maar mag je niet eens info over games zien als je minderjarig bent??
Trouwens via Ibasch
Uiteraard eerst even betaald.
Nu het hek van de dam is misschien ook nog maar bioshock erbij.......maar het is ook weer niet zo'n super deal dat je er spijt van krijgt als je het niet doet. Verbaasde me overigens dat op budgetgaming de prijs nog steeds 13 euro is......ga er toch nog even een nachtje over slapen.
10 second ninja DONE
Ik vind het niet vreemd dat je de info niet mag weten.
Wat ik niet begrijp is waarom die je leeftijd niet gewoon doet onthouden, wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Wat ik niet begrijp is waarom die je leeftijd niet gewoon doet onthouden, wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Steam sluiten, Steam starten. Neemt niet weg dat het irritant is
Ook maar even BC2 pack en de twee HL2 episodes aangeschaft. Voor deze belachelijke prijzen kan ik ze niet laten liggen. Toevallig was ik HL2 al weer opnieuw aan het spelen.
Met mijn schele hoofd heb ik gewoon BFBC2 + Vietnam gekocht (samen 11,90) terwijl de complete pack een 10tje was
. Steam een mailtje gestuurd of ze me de SPECTACT pack cadeau kunnen doen gezien ik meer heb betaald.

Ach joh. 1 euro 90DeX schreef op zondag 03 juli 2011 @ 08:44:
Met mijn schele hoofd heb ik gewoon BFBC2 + Vietnam gekocht (samen 11,90) terwijl de complete pack een 10tje was. Steam een mailtje gestuurd of ze me de SPECTACT pack cadeau kunnen doen gezien ik meer heb betaald.
Weer lekker inkopen nu, Vietnam gekocht, had bijna TDU2 gekocht (uiteindelijk maar niet gedaan). Hoop dat er nog meer leuke deals tussen zitten, de meeste heb ik atm al
Ik ga er niet wakker van liggen hoor, maar als ik via een enkele mailtje die Spectact addon erbij kan krijgen ga ik het proberen. Niet geschoten is altijd misch.Thomasthomas schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:39:
[...]
Ach joh. 1 euro 90.
Weer lekker inkopen nu, Vietnam gekocht, had bijna TDU2 gekocht (uiteindelijk maar niet gedaan). Hoop dat er nog meer leuke deals tussen zitten, de meeste heb ik atm al.
Voor de rest toch te druk bezig met SpaceChem..
Net ff gedaan voor TF2 pin:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ON5--XMJAus&feature=player_detailpage]
[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 03-07-2011 10:48 ]
Wilde ik net nog een bestelling doen, doet ING het niet... ze hebben een storing.
lol idem hier. Kan ik nog even extra nadenken of ik echt wel bioshock wil
10 second ninja DONE
Wat ik een beetje irritant vind bij de sale, en dat was vorige keer ook zo: Je ziet een paar afgeprijste games op de frontpage. Maar als je dan een titel zoekt, zie je opeens ook dat die een stuk goedkoper zijn, zonder dat je die speciaal ergens ziet. Is er ook ergens een overzicht van alle aanbiedingen?
Flight Control is nu bijv. ook 1 euro, maar die zie ik nergens staan.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
http://savygamer.co.uk/
Klik op "Read more".

EDIT: Prijzen zijn wel in Engelse Ponden dus je moet ff in Steam zoeken naar de prijs in Euro's.
Klik op "Read more".
EDIT: Prijzen zijn wel in Engelse Ponden dus je moet ff in Steam zoeken naar de prijs in Euro's.
[ Voor 48% gewijzigd door Jesh op 03-07-2011 11:41 ]
Ik vind het belachelijk dat BFBC2 in de US Store nu maar 5 dollar (3,5 euro) kost. Terwijl we hier in Europa lekker 7,50 mogen betalen.
Vraag iemand die in USA woont of hij hem voor je koopt.Safaci schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:42:
Ik vind het belachelijk dat BFBC2 in de US Store nu maar 5 dollar (3,5 euro) kost. Terwijl we hier in Europa lekker 7,50 mogen betalen.
Balen, ik kom met geen mogelijkheid door de betalingsschermen heen. Ik krijg zowel via steam als via internet en met verschillende betalingsmogelijkheden dezelfde foutmelding. Namelijk: There has been an internal error initializing your transaction. Please contact support for assistance.
Afwachten tot het weer werkt dan maar?
Afwachten tot het weer werkt dan maar?
Was het niet mogelijk om in Europa toch met de dollar te betalen? Via een omweg?GAMEKINGZ schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:45:
[...]
Vraag iemand die in USA woont of hij hem voor je koopt.
BTW: Ik heb BFBC2 al sinds de release.
Ehm ja maar de kans dat je gepakt wordt en je account banned is dan heel groot. Via gifting niet.Safaci schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:56:
[...]
Was het niet mogelijk om in Europa toch met de dollar te betalen? Via een omweg?
BTW: Ik heb BFBC2 al sinds de release.Maar ik vind 3,50 een veel aantrekkelijkere prijs.Dan zou ik hem nog een keer willen kopen.
EDIT: Mits die persoon een gehackte of gestolen cc /paypal gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 03-07-2011 11:58 ]
Bron? Kan niks vinden over een storing terwijl ik net BC2 wou aanschaffenBenjamin- schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:55:
Wilde ik net nog een bestelling doen, doet ING het niet... ze hebben een storing.
Hmm zit nu te twijfelen of Fable 3 te halen, zal waarschijnlijk niet veel goedkoper meer worden...
Ik twijfel heel erg om deze te kopen.Preau schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:28:
Tip: Als je Battlefield Bad Company 2 koopt, koop dan de Complete pack dan heb je Vietnam en SPECACT erbij voor een stuk minder als los, SPECACT is een paar skins maar Vietnam is een flinke uitbreiding en het zeker waard.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nice empire voor een tientje. Heb ooit een keer -per ongeluk- alleen een add-on disc gekocht hiervoor, die was iets van 10 euro (bart smit). Alleen ik dacht dat ik het hele spel had gekocht. Nu kan ik ook Empire GOTY kopen met alles erop.
Alleen heb ik dus al zon bonus disc, kan ik nu gewoon de normale kopen of mis ik dan nog wat? En doet die dvd (reatail) het wel met STeam?
edit: http://www.cd-keys.at/Empire-Total-War-Downloadable-Content-Collection-DLCWerkt deze retail DCC met de Steam editie? En staat dit dan gelijk aan de content in de GOTY?
Alleen heb ik dus al zon bonus disc, kan ik nu gewoon de normale kopen of mis ik dan nog wat? En doet die dvd (reatail) het wel met STeam?
edit: http://www.cd-keys.at/Empire-Total-War-Downloadable-Content-Collection-DLCWerkt deze retail DCC met de Steam editie? En staat dit dan gelijk aan de content in de GOTY?
[ Voor 83% gewijzigd door Deruxian op 03-07-2011 14:05 ]
Wat mij betreft absoluut een aanrader. Leuke humor en goed uitgewerkt.WriteUp schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:34:
Ik gebruik zelf vaak http://www.steamgamesales.com/MsG schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:21:
Wat ik een beetje irritant vind bij de sale, en dat was vorige keer ook zo: Je ziet een paar afgeprijste games op de frontpage. Maar als je dan een titel zoekt, zie je opeens ook dat die een stuk goedkoper zijn, zonder dat je die speciaal ergens ziet. Is er ook ergens een overzicht van alle aanbiedingen?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Laat maar, voor 20 euro heb je alle mogelijke paketten van Empire én Napoleon!
Tja je hebt nou eenmaal te maken met wisselkoersen, koopkracht en btw, dan krijg je al snel prijzen die niet 'eerlijk' zijn.Safaci schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:42:
Toch maar gekocht.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Iemand al een idee over wat er om 19:00 komen gaat?
Meer aanbiedingen.WriteUp schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:23:
Iemand al een idee over wat er om 19:00 komen gaat?
Lijkt wel sinterklaasavond als kind een week lang.
[ Voor 13% gewijzigd door Preau op 03-07-2011 16:34 ]
Dit topic is gesloten.