"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan dit wel met gratis games? Ik kan geen trade-in doen iig.blikbier schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:39:
[...]
Je kunt games op GreenManGaming terug 'inleveren'. Hiermee spaar je credit op, en daarmee kun je weer korting krijgen op andere games.
Het duurt altijd een tijdje, paar maanden ofzo.Tk55 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:31:
[...]
Kan dit wel met gratis games? Ik kan geen trade-in doen iig.
Maar het kan uiteindelijk wel. Ik heb nu al 7 euro aan trade-in staan van louter gratis games.
Hoezo verkeerde topic?anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:28:
[...]
En alweer in het verkeerde topic!![]()
Maar wederom dank
BTW gister metro2033 gekocht van gratis greenmangames
Ik vindt dat Greenmangaming het wel op een goede manier doet, ik kijk steeds vaker daar of er nog leuke spellen te koop zijn.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Was een van de eerste games die ik op Steam kocht en nog altijd niet de tijd genomen om het te spelen. Of meer waarschijnlijk zijn mijn interesses veranderd en ben ik niet meer zo'n fan van fps

edit: Voor de geïnteresseerden, TotalBiscuit doet elke dag een korte bespreking van de summer sale deals van de dag, erg handig om een idee te krijgen van wat goed is en wat je beter kan laten liggen. De serie heet "Salebox" (naam afgeleid van zijn "mailbox" serie).
[ Voor 38% gewijzigd door Bonez0r op 16-07-2012 22:40 ]
There go the goddamn brownies.
Ohja, ik vergeet te vermelden dat er een 20% kortingscode in de bevestigingsmail zit die je zo te zien voor al je aankopen kunt gebruiken
[ Voor 28% gewijzigd door lampekap06 op 18-07-2012 04:15 ]
En bij GOG heeft CDP het eigen The Witcher 2 in een echte aanbieding (ga weg matige steam deals) voor 20 Amerikaanse dollari
En ook nog altijd voor €8,72 (omgerekend) bij Nuuvem En dan gaat het om de Enhanced Edition.lampekap06 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:14:
En bij GOG heeft CDP het eigen The Witcher 2 in een echte aanbieding (ga weg matige steam deals) voor 20 Amerikaanse dollari
Voor dat soort op eigen risico aanbiedingen is een speciaal topic voor nog gierigere mensen.GodDamage schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:49:
[...]
En ook nog altijd voor €8,72 (omgerekend) bij Nuuvem En dan gaat het om de Enhanced Edition.
Laat staan PortugeesRockvee2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:58:
Maar niet iedereen kan Spaans spreken
De aanbieding is alweer afgelopen inmiddels maar dit hoort toch echt in dit topic thuis. Nuuvem is een officiële webwinkel waar niets aan mankeert. Je krijgt een Steam-key of, zoals bij the Witcher 2, een downloadlink voor de UK-versie met handleiding en al. Ik zag op mijn afschrift dat het nog goedkoper was dan ik dacht: €8,37lampekap06 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:26:
[...]
Voor dat soort op eigen risico aanbiedingen is een speciaal topic voor nog gierigere mensen.
[ Voor 6% gewijzigd door GodDamage op 19-07-2012 22:27 ]
Victoria 2 en uitbreiding A House Divided
The Last Remnant voor maar 3.74€ met 75% korting
En met 20% coupon nog goedkoper naar 3€:
PARTP-ALCNO-TIESU onberperkt bruikbaar tot 1 augustus
of
COSYO-UDIDN-TGET1 1x maal bruikbaar tot eind juli
(coupons stacken niet
Stukken goedkoper dan op Steam. Deze game had helaas de community vote niet gewonnen op steam dus er zijn misschien nog wel wat mensen die op een deal voor deze game zaten te wachten.
Thanks, heb hem eindelijk eens aangeschaftRutger Mulder schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:50:
Nog een mooie daily deal op Greenmangaming nu.
The Last Remant voor maar 3.74€ met 75% korting
En met 20% coupon nog goedkoper naar 3€:
PARTP-ALCNO-TIESU onberperkt bruikbaar tot 1 augustus
of
COSYO-UDIDN-TGET1 1x maal bruikbaar tot eind juli
(coupons stacken niet)
Stukken goedkoper dan op Steam. Deze game had helaas de community vote niet gewonnen op steam dus er zijn misschien nog wel wat mensen die op een deal voor deze game zaten te wachten.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Left 4 Dead 2 - 4,99
Of een 4 pack voor 14,99.
Zijn er nog mensen die mee willen doen met een 4 pack? Kost je 3,75.
Je hebt DMDeX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 04:30:
http://store.steampowered.com/app/550/
Left 4 Dead 2 - 4,99
Verwijderd
Geldt die nog? Anders doe ik mee.DeX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 04:30:
[ Voor 11% gewijzigd door Jason X op 26-07-2012 08:12 . Reden: Tijd aangepast ]
Deal = doneDeX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 04:30:
http://store.steampowered.com/app/550/
Left 4 Dead 2 - 4,99
En geld overgemaakt
En hij is binnen ! Bedankt voor de snelle service DeX en heel veel plezier !
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 26-07-2012 09:54 ]
[ Voor 127% gewijzigd door Tukker_T op 29-07-2012 09:46 ]
Je kunt nu via Steam Borderlands 2 pre-orderen. Je krijgt 10% korting als je Borderlands 1 al bezit. Je kunt ook echter een 4-pack kopen. Met die 10% korting komt die 4-pack uit op ongeveer 34 euro, wat toch weer een tientje scheelt.
Zijn er mensen die samen willen kopen? Ik bezit Borderlands al. Stuur even een PM als je mee wilt doen.
Als je een creditcard hebt kun je het net zo gemakkelijk via Amazon.co.uk doen (http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1343396735&sr=8-3). Dit is ongeveer 32 euro (gratis verzending)kutagh schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:55:
Niet heel budget maar:
Je kunt nu via Steam Borderlands 2 pre-orderen. Je krijgt 10% korting als je Borderlands 1 al bezit. Je kunt ook echter een 4-pack kopen. Met die 10% korting komt die 4-pack uit op ongeveer 34 euro, wat toch weer een tientje scheelt.
Zijn er mensen die samen willen kopen? Ik bezit Borderlands al. Stuur even een PM als je mee wilt doen.
Deze kun je dan ook op steam activeren
Enige verschil is dat er geen pre-order bonussen bij zitten, je krijgt dus o.a. niet gratis de Mechomancer klasse zodra ie uitkomt. [bron]. Dus ik betaal liever een paar euro meer (of minder als we via een britse gozer kunnen bestellen) voor die pre-order bonussen en pre-loaden van de game.NickD schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:47:
[...]
Als je een creditcard hebt kun je het net zo gemakkelijk via Amazon.co.uk doen (http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1343396735&sr=8-3). Dit is ongeveer 32 euro (gratis verzending)
Deze kun je dan ook op steam activeren
En als je geen credit-card hebt, kun je wel www.3vcard.nl gebruiken, kun je via iDeal een prepaid creditcard kopen. Daarmee heb ik een paar projecten gekickstarted
Quote van de Amazon pagina van Borderlands 2:kutagh schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:14:
[...]
Enige verschil is dat er geen pre-order bonussen bij zitten, je krijgt dus o.a. niet gratis de Mechomancer klasse zodra ie uitkomt. [bron]. Dus ik betaal liever een paar euro meer (of minder als we via een britse gozer kunnen bestellen) voor die pre-order bonussen en pre-loaden van de game.
En als je geen credit-card hebt, kun je wel www.3vcard.nl gebruiken, kun je via iDeal een prepaid creditcard kopen. Daarmee heb ik een paar projecten gekickstarted
"Borderlands 2 Pre-order Bonus
Pre-order Borderlands 2 with us at Amazon.co.uk and you'll receive access to the Premiere Club DLC."
Zelfde als wat je krijgt bij Steam, dus daarvoor hoef je het niet te laten
[ Voor 144% gewijzigd door Tukker_T op 29-07-2012 09:45 ]
Operation Flashpoint: Red River voor € 3,99 @ TheHut
Zit wel wat leuks tussen hier en daar. Prijzen zijn vergelijkbaar met Steam tijdens de sale. Sommigen iets goedkoper anderen weer net iets duurder.
Skyrim: Dawnguard DLC Steam code voor €15 met PCGMR-ALLIN-GREEN voucher code, en minder als je hier een beetje hebt opgelet en nog wat gratis spelletjes hebt te traden
GRAW 1
Splinter Cell Chaos Theory
EndWar
HAWX
Rainbow Six Vegas
Voor €12,50
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
€15,- voor 1 DLC is niet budget
Edit @ Bor, het betreft hier meestal aanbiedingen van gratis games(GMG) tot rond 15/20 euro voor een mooie pack/recente GotY.
Denk aan bijvoorbeeld voormalig toptitels als metro2033(€2,49), LFD2(€4,99), Darksiders(4,99), Company of Heroes Complete(€4,99) en indiebundles.
€15,- voor een paar uur extra content bij een spel wat al minimaal €22,- kost kan ik moeilijk budget noemen
[ Voor 56% gewijzigd door eL_Jay op 12-08-2012 17:03 ]
Dat is €4,- korting als ik het goed heb. Leuk voor de die hard fans toch (hoewel die hem vast al wel hebben). Goedkoop is het voor de content zeker niet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
(Fast paced arena shooter zoals Quake 3 en UT)
Zit zelf te twijfelen
Minder budget pre-purchase CS GO voor 12,59 met toegang tot beta vanaf overmorgen
Edit @ Sagat, wil je een punt maken dan kan je beter 4 euro van 19 euro berekenen, en dat geeft een korting van nog geen 25 %
Desalniettemin is iedereen vrij om een eigen standpunt in te nemen. Ik probeer alleen aan te geven dat de aanbieding uit de toon valt van dit topic.(net als BF3 premium voor 40 euries
[ Voor 139% gewijzigd door eL_Jay op 13-08-2012 15:38 ]
Wat mij betreft mogen zulke aanbiedingen gewoon gepost worden.
10 second ninja DONE
Ik twijfelde ook maar hoorde eigenlijk alleen maar tegenvallende reacties en heb besloten deze maar over te slaan. De game was een paar dagen geleden ook al €2,50 inclusief free play weekend / dagen.eL_Jay schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:46:
Nexiuz voor €2,50 @ steam
(Fast paced arena shooter zoals Quake 3 en UT)
Zit zelf te twijfelen
Begrijp je punt , maar kan me voorstellen dat bepaalde games inderdaad niet in budget thuis horen how ever .eL_Jay schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:46:
Ik probeer alleen aan te geven dat de aanbieding uit de toon valt van dit topic.(net als BF3 premium voor 40 euries)
Als je kijkt naar games zoals Bv Cod die maar relatief weinig in prijs zakken , is elke euro er weer 1 .
Met als gevolg dat je op elk moment de prijs moet weten van zo een game , mhz dubbel gevoel idd .
King Arthur 2 voor €2,99
Eerste game was echt heel leuk, beetje vreemde mix van startegy en rpg maar wel lekker. Deeltje 2 werd iets minder ontvangen maar heeft geloof ik nog wel wat van de charme behouden. En is wel supercheap, dus wth
Speciaal voor El_Jay: ook SUPER goedkoop!
Vreemd, als ik afreken moet ik 3,08 betalen.
Lijkt me niet echt vermakelijk
Deze daarentegen.
Men of war en velvet assassin voor 1,99 p.s.
Men of war is aan te raden voor de liefhebbers van RTS, velvet assassin lijkt het me net niet (wisselende reviews)
Dead Space Pack 9,99
(Vreemd genoeg is de prijs los 9,98, 2,49 voor deel 1 en 7,49 voor deel 2)
[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 14-08-2012 23:31 ]
Verwijderd
Wil hem downloaden op Steam, download onderbroken, iemand enig idee?
Omdat het spel nog niet uit is op steam?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:01:
Sleeping Dogs 30,- bij G2Play
Verwijderd
Nee denk in verband met downtime, want het spel is al wel te koop namelijkinfidel011 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:30:
[...]
Omdat het spel nog niet uit is op steam?
Je kunt 'm altijd pre-orderen maar dat wil niet zeggen dat je het spel al kunt spelen. Meestal kun je het spel überhaupt nog niet downloaden als die nog niet uit is. Heb wel eens gezien dat je het spel voor de release kunt downloaden maar niet kunt spelen, maar dat is niet altijd zo.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:31:
[...]
Nee denk in verband met downtime, want het spel is al wel te koop namelijk
Daarnaast is er voor sites zoals G2Play (grijze import sites) een appart topic, namelijk Online Gamekeys kopen topic
Lol, niet om te trollen maar met een xbox in je naam zou jij moeten weten wat pre-orderen isVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:35:
Dat is toch gek waarom verkopen ze hem nu al dan als mensen er niks aan hebben.
Ik heb namelijk voor geeneen platform zoveel pre-order titels in winkels zien liggen als voor de xbox360
Verwijderd
Dat snap ik maar vaak krijg je de game dan ook eerder en dat is hier helemaal niet het geval, snap dus niet waarom hij NU al wordt verzonden.eL_Jay schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:43:
[...]
Lol, niet om te trollen maar met een xbox in je naam zou jij moeten weten wat pre-orderen is
Ik heb namelijk voor geeneen platform zoveel pre-order titels in winkels zien liggen als voor de xbox360
Ik zal in het kort proberen uit te leggen hoe g2play werktVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:44:
[...]
Dat snap ik maar vaak krijg je de game dan ook eerder en dat is hier helemaal niet het geval, snap dus niet waarom hij NU al wordt verzonden.
Steam laat mensen sleeping dogs pre-orderen. Dit houdt in dat je het spel meteen hebt als die uit komt ( en vaak met een kleine korting ) Als jij dat spel koopt heeft steam al een key voor je klaarliggen.
In landen als Rusland is het in vergelijking met de euro allemaal veel goedkoper, sites als G2play kopen massaal keys op in rusland en verkopen die iets duurder weer door via hun sites ( Wat nog steeds veel goedkoper is dan ff in de steam shop kopen ) G2play stuurt jouw dus meteen die key op die ze in rusland gehaald hebben alleen je kunt het spel nog niet spelen omdat het simpelweg nog niet uit is. 17 augustus kun je het spel downloaden want dan komt die officieel uit.
Verwijderd
Bedankt maar dan nog is het niet helder. Ze kunnen hem dan toch ook overmorgen sturen? Of vanaf overmorgen aanbieden voor dezelfde prijs?infidel011 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Ik zal in het kort proberen uit te leggen hoe g2play werkt![]()
Steam laat mensen sleeping dogs pre-orderen. Dit houdt in dat je het spel meteen hebt als die uit komt ( en vaak met een kleine korting ) Als jij dat spel koopt heeft steam al een key voor je klaarliggen.
In landen als Rusland is het in vergelijking met de euro allemaal veel goedkoper, sites als G2play kopen massaal keys op in rusland en verkopen die iets duurder weer door via hun sites ( Wat nog steeds veel goedkoper is dan ff in de steam shop kopen ) G2play stuurt jouw dus meteen die key op die ze in rusland gehaald hebben alleen je kunt het spel nog niet spelen omdat het simpelweg nog niet uit is. 17 augustus kun je het spel downloaden want dan komt die officieel uit.
Tsja, dit is nu eenmaal hoe g2play werkt. Ze hebben de keys al dus ze sturen ze ook gewoon meteen op.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:49:
[...]
Bedankt maar dan nog is het niet helder. Ze kunnen hem dan toch ook overmorgen sturen? Of vanaf overmorgen aanbieden voor dezelfde prijs?
Bespaart ze misschien tijd omdat ze dan niet alles op het laatste moment hoeven te verzenden.
Ook zou ik liever de key zo snel mogelijk hebben, ook al is het spel dan nog niet uit.
Greed: Black Border Gratisch. Zal net als eerdere gratis ws ingeruild kunnen worden denk ik en er zit 20% korting op alles voucher bij.
[ Voor 10% gewijzigd door lampekap06 op 15-08-2012 21:24 ]
- donderdag: Hawx2
- vrijdag: From Dust
- zaterdag: Silent Hunter 5
- zondag: Driver San Fransisco Deluxe
Meer info hier
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
HOI.
Klopt het dat ze daar ook echt met iDeal accepteren?rockhopper schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:52:
t/m 19 augustus iedere dag op Uplay (van ubisoft) één game voor 1 €.Verder een aantal games met wisselende (tot 75%) korting.
Meer info hier
Dan ga ik zondag mij eens Driver halen
Ik had hem al illegaal en stiekem is dat best een toffe game!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tsjah ik denk dat het juist een aanbieding is om uplay te promoten, dus vandaar geen steamBananenspin schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:17:
Jammer dat het niet op steam versie's gaat, maar ubisoft heeft ook altijd wel een werkende oplossing voor downloaden van games.
Ik zag zo snel geen ideal tussen de mogelijkheden, wel paypal.Touchdomex schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:58:
[...]
Klopt het dat ze daar ook echt met iDeal accepteren?
[ Voor 26% gewijzigd door shenr op 16-08-2012 10:25 ]
Als ze zoiets doen begrijp ik niet waarom dat niet lekker groot vermelkd kan worden op website .
En tijdens aanschaf zag ik jammer genoeg geen ideal optie , dus heb het ook maar met CC gedaan .
In de informatie staat wel iDeal maar geen Paypal...shenr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:02:
[...]
Tsjah ik denk dat het juist een aanbieding is om uplay te promoten, dus vandaar geen steam
[...]
Ik zag zo snel geen ideal tussen de mogelijkheden, wel paypal.
Anders maar eerst via iDeal naar paypal en daarna afrekenen
Mooi toch nog genoeg op Paypal! Nu zondag nog Driver kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 16-08-2012 10:43 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hij kan helaas niet ingeruild worden (staat er, "This game cannot be traded in.").lampekap06 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:23:
Greenmangaming
Greed: Black Border Gratisch. Zal net als eerdere gratis ws ingeruild kunnen worden denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 16-08-2012 12:26 ]
edit:
En was Condemned Heroes niet een nieuw deel in de MoW serie? Ook aardig afgeprijsd met 75% voor €6,74
Zeker weten, altijd een werkende* oplossing en dat precies 1 maand lang na aankoop... Dus maak een bakup van wat je gedownload hebt.Bananenspin schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:17:
Jammer dat het niet op steam versie's gaat, maar ubisoft heeft ook altijd wel een werkende oplossing voor downloaden van games.
*afgezien van de narigheid van uplay accounts en de virussen die daarmee pas geleden nog werden verspreid
Het duurt altijd even voordat ze worden vrijgegeven voor inruilen. Maar er staat me inderdaad iets van bij dat het tegenwoordig niet bij alle gratis games meer kan, in dat geval pech gehadanandus schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:25:
[...]
Hij kan helaas niet ingeruild worden (staat er, "This game cannot be traded in.").
[ Voor 17% gewijzigd door lampekap06 op 16-08-2012 13:03 ]

Het is inderdaad een nadeel dat het niet om steam gaat. Sommige spellen heb ik al op steam, maar voor de echte koopjespakkers staan er toch leuke games bij. Zoals je ziet wisselt de korting van spellen, en iedere dag heeft een paar leuke.
Ik twijfel zelf nog over de DLC van HOMM VI, maar ik denk dat €7,50 nog steeds te duur is voor het weinige extra dat ze bieden.
[ Voor 38% gewijzigd door rockhopper op 16-08-2012 13:04 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Engelstalige versie vandaag zelfs 22euro:Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:01:
Sleeping Dogs 30,- bij G2Play
http://www.g2play.net/sto...h-Language-Steam-Key.html
Duurde even een uurtje, maar hij staat in de lijst. Nog 4 uur tot release
[ Voor 40% gewijzigd door Brent op 16-08-2012 21:35 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Dit blijft toch ook budget ?Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:04:
Voor keystores in het grijze circuit is er een apart topic, laten we dat vooral lekker daar houden a.u.b.
Ga toch maar eens kijken naar sleeping dogs ziet er leuk uit namelijk
Vaak staat het bij een site aangegeven of het een vpn of niet is , maar als ik nu de sleeping dog link volg zie ik dat dus niet staan .Gropah schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:43:
Het is budget, maar het is grijs. Het is niet geheel duidelijk of het legaal is (imo wel btw) dus voor mensen die geen risico willen nemen is dit topic. Mensen die dat risico (wat ze zelf inschatten) wel willen nemen, gaan naar dat topic
[ Voor 42% gewijzigd door MaFFia op 17-08-2012 10:48 ]
Lord of the Rings: War in the North 5 euro, 4 euro met de code: DERHE-RRDER-RINGE
Eventuele verdere discounts als je nog wat van die gratis games hebt opgepakt en inwisselt
vriend van me uit usa heeft me geholpen aan een key voor het spel dat ik wou maar toch, blijft een hardnekkig probleem. waar waarschijnlijk veel meer mensen last van hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door TheAnthonyNL op 18-08-2012 07:50 ]
Thanks. En voor de echte budget gamer: De code '10THANKYOU' geeft je bovenop de actiekorting nog eens 10% korting. Kan soms weer een paar euro schelen.rockhopper schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:52:
t/m 19 augustus iedere dag op Uplay (van ubisoft) één game voor 1 €.Verder een aantal games met wisselende (tot 75%) korting.
Meer info hier
Krentmode: Ook toepasbaar op de daily sale zodat je nog eens 10 cent korting hebt (gewoon omdat het kan)
ThanksStrikeforce schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:53:
[...]
Thanks. En voor de echte budget gamer: De code '10THANKYOU' geeft je bovenop de actiekorting nog eens 10% korting. Kan soms weer een paar euro schelen.
Krentmode: Ook toepasbaar op de daily sale zodat je nog eens 10 cent korting hebt (gewoon omdat het kan)![]()
Driver voor 90 cent
http://store.steampowered.com/app/9350/
Supreme Commander voor €2,49
Supreme Commander Gold Edition voor €3,74
Daily deal, dus tot 19:00 vanavond de tijd!
[ Voor 48% gewijzigd door Postius op 19-08-2012 13:45 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tip voor de mensen die de retail Supreme Commander al hebben. Je kunt nu de retail key activeren op steam en dan krijg je zowel Supreme Commander als Forged Alliance.Tk55 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:49:
Paar dagen terug al bij Gamersgate, nu op Steam:
http://store.steampowered.com/app/9350/
Supreme Commander voor €2,49
Supreme Commander Gold Edition voor €3,74
Daily deal, dus tot 19:00 vanavond de tijd!
Fuuu heb ik ze net gekocht.. Nou ja 3,24Bor de Wollef schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:29:
[...]
Tip voor de mensen die de retail Supreme Commander al hebben. Je kunt nu de retail key activeren op steam en dan krijg je zowel Supreme Commander als Forged Alliance.

BTC €94.837,08
Goeie tip, werkt prima voor mijn retail key. Meteen een manier om Forged Alliance eens een keer te proberen.Bor de Wollef schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:29:
Tip voor de mensen die de retail Supreme Commander al hebben. Je kunt nu de retail key activeren op steam en dan krijg je zowel Supreme Commander als Forged Alliance.
Maar het werkt dus ook gewoon met een SupCom-key?
Ja. Ik heb mijn SupCom key ingevuld en krijg gewoon 'Supreme Commander and Forged Alliance Retail (Thirdparty)' er voor terug.anandus schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:53:
Ik dacht dat het alleen 'de andere kant' op werkte? FA-key invoeren en je krijgt SupCom erbij.
Maar het werkt dus ook gewoon met een SupCom-key?
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic