max3D schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:41:
[...]
Er waren twintig mensen die een +2 voorstelden en 50 een +3. Hoe kan je dan stellen dat er MEER mensen waren dat het een +2 moest zijn. Dat ontgaat me volkomen. Dat was dus ook niet de reden dat er geen +3 uitkwam zoals ik al schreef. Ik snap je hele verhaal niet.
Ik spreek niet over nu, ik heb het over het moment waarop jij in eerste instantie klaagde over die twee 0'en. Toen waren er veel meer +2's dan +3's hoor.
Je mag me niet kennelijk want je ik mag plots niet zeggen dat mensen een mailtje zouden moeten krijgen wat een heel normale opmerking is hier.
Wat mensen hier wel eens komen zeggen is dat bepaalde moderaties nagekeken mogen worden. Niet dat twee gebruikers die een 0 op je eigen reactie gegeven hebben, een mail mogen krijgen. Dat is aan ons en niemand anders.

Het stoorde mij vooral i.c.m. je toon met betrekking tot het onderstaande.
Met voorspellende gaven heeft het toch niets te maken. Je kon aan de diepgang van de post toch gelijk zien dat het geen 0 was. Dat zijn gewoon mismods en zoals iemand al suggereerde is de enige verklaring dat ze iets tegen me hadden / jaloers waren. Er is geen normale reden te verzinnen, dus ik zou dat geen fantasie noemen.
Er zijn tíg redenen waarom iemand een reactie lager zou modereren, maar de laatste tijd zijn het vooral mensen die het systeem helemaal niet goed begrijpen. Het zijn inderdaad mismods, maar waarom nu aannemen dat de enige logische verklaring is dat ze 'iets tegen me hadden / jaloers waren'? Als dat zo is, dan moeten diegenen jouw reacties consequent naar beneden modereren; en dat is niet zo (tevens kun je dat ook niet weten). Alles wat ik vraag is niet zoveel achter mismods te zoeken. Het is nérgens voor nodig om met termen als 'bewust', 'azijnpissers', 'express zo laag mogelijk modereren'. Er zijn al genoeg mensen pessimistisch in de wereld, laten we het hier een beetje vrolijk houden.
Waarom die afzeik toon?
offtopic:
Als dat zo overkwam mijn excuses, maar je eigen toon laat ook wat te wensen over. Zie hierboven. Laten we terug on-topic gaan, mocht je het nog verder willen bepraten dan kan dat per DM/mail.