Merci. Denk nou niet dat ik zo verschrikkelijk graag die waardering hier wil halen want het echte doel is juist om de FP op te krikken. Als ik hier mijn +2 of +3 moet halen is het feitelijk al mislukt. Het idee van zo´n spotlight is toch dat mensen snel de relevantste informatie er uit kunnen halen uit de stroom berichten.
Dat werkt alleen maar als de bezoekers tijdens de leesdag zelf al de reacties omhoog modden zodat ze eruit springen. Van mezelf valt het me natuurlijk op, maar ik modereer vaak ´s nachts nog een heel topic en zie dan allerlei onvermoed goede +2´s die ook gemist zijn. Ik zet ze mooi op hun plek, maar het is natuurlijk mosterd na de maaltijd wat we hier in dit topic doen.
Goed bedoelde opmerking hoor, maar het zou ´live´ op de dag moeten en daar moeten we in het algemene topic toch weer eens naar kijken. De +3´s waren er echt sneller toen de spotlights net door Femme c.s. ingevoerd waren en nu worden ze achteraf toegekend. Dat heeft dan een heel andere functie.
@PietRkempy: is het je wel eens opgevallen dat mensen rustig 10 punten per topic bij elkaar sprokkelen door wat dooddoeners. Een 3 en een 2 is veel minder dan je kan halen door je argumentje gewoon een paar keer te herhalen. Het gaat alleen ongezien

Ik heb wel eens drie keer een +3 in een topic gekregen en waarom ook niet? Als ze zelfstandig leesbaar zijn en andere aspecten behandelen of zoals in dit geval op een vraag ingaan is er toch geen reden voor dat niet te doen.
Kan iemand de aantallen +3 en +2´ weer eens vanachter de schermen vandaan toveren in een grafiekje om te zien of ik uberhaupt gelijk heb met mijn waarneming?