Het kleine-mismoderatietopic deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste
Acties:
  • 38.801 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
Mastha-Hacker in 'Nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'

Kan niet helemaal afwegen of dit een 0 of -1 moet hebben.
Vooral op het stukje:
"Laat ons Apple-freaks toch in onze "waan".. Wat is daar verkeerd aan!"

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
-Dr.Z schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:22:
Mastha-Hacker in 'Nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'

Kan niet helemaal afwegen of dit een 0 of -1 moet hebben.
Vooral op het stukje:
[...]
Vind hem een 0. Dat laatste stukje is eigenlijk hetzelfde als "Stop met flamen iedereen heeft een eigen voorkeur"en kan je hem dus eigenlijk niet op afrekenen.

[Roland] in 'nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones' vind ik trouwens geen +1. Maar een 0. Voegt echt helemaal niets toe.

[ Voor 18% gewijzigd door PietrKempy op 21-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
adje123 in 'Nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'

Ik vind dit soort Godsdienst-lasterende uitspraken niet door de beugel kunnen. -2 wat mij betreft

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
Benne in 'nieuws: Microsoft schrapt in-app-aankopen uit Windows Phone Mango' - +2 valt op geen enkele manier te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
PietrKempy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:22:
[...]

Inderdaad moet een modbreak bij aan te pas komen en is dus een -1.
Mensen vinden het blijkbaar wel "tof"... word volop beloond met +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Slurpgeit in 'Anonymous-hackers claimen aanval op NAVO'

Ik neem aan dat Tnet een goede reden had om zelf de vertrouwelijke docs niet te linken. Het lijkt me niet de bedoeling dat Tweakers dat dan wel gaan doen. De +2's en -1's lijken erop te duiden dat de meningen hierover verdeeld zijn. Mijns inziens een -2, want het gaat immers over vertrouwelijke documenten die illegaal zijn verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@nozem
Bedankt voor het melden; heb het weggemikt.

De redenatie die je zelf aanhoudt is overigens éxact de juiste. De redactie bepaalt de grens. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Cloud op 21-07-2011 15:41 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooi. Had hem zelf ook al gemeld (wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXII"), jammer dat hij er toch een halfuur heeft moeten staan, zal wel weer wat mirrors opleveren.

Nu die reactie nog van de +2 zien af te halen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

-Dr.Z schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:30:
Ik vind dit soort Godsdienst-lasterende uitspraken niet door de beugel kunnen. -2 wat mij betreft
Dat was ironisch hoop ik?
wildhagen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:20:
Slurpgeit in 'nieuws: Anonymous-hackers claimen aanval op NAVO'

Dit lijkt me, hoewel waarschijnlijk goed bedoelt, toch niet helemaal de bedoeling? ;)
nozem schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:39:
Slurpgeit in 'Anonymous-hackers claimen aanval op NAVO'

Ik neem aan dat Tnet een goede reden had om zelf de vertrouwelijke docs niet te linken. Het lijkt me niet de bedoeling dat Tweakers dat dan wel gaan doen. De +2's en -1's lijken erop te duiden dat de meningen hierover verdeeld zijn. Mijns inziens een -2, want het gaat immers over vertrouwelijke documenten die illegaal zijn verkregen.
Cloud schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:41:
@nozem
Bedankt voor het melden; heb het weggemikt.

De redenatie die je zelf aanhoudt is overigens éxact de juiste. De redactie bepaalt de grens. :)
Ik vind dit een moeilijk geval. De post was behulpzaam bedoeld en T.net linkt wel door naar Twitter waar identiek dezelfde link staat. De poster krijgt nu een berg -1 die hij eigenlijk niet verdiend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

YellowOnline schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:50:
[...]

Ik vind dit een moeilijk geval. De post was behulpzaam bedoeld en T.net linkt wel door naar Twitter waar identiek dezelfde link staat.
Dat het ergens anders te vinden is, wil niet zeggen dat je dat hier ook maar moet doen.

Als jij iemand in elkaar ziet slaan, ga jij dan ook iemand anders in elkaar slaan? Als je buurman in de sloot springt, spring jij er dan ook achteraan?
De poster krijgt nu een berg -1 die hij eigenlijk niet verdiend heeft.
Die had hij wel verdiend, want wat hij deed was misschien wel goed bedoeld, maar toch ongewenst. En da's dus een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
YellowOnline schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:50:
Ik vind dit een moeilijk geval. De post was behulpzaam bedoeld en T.net linkt wel door naar Twitter waar identiek dezelfde link staat. De poster krijgt nu een berg -1 die hij eigenlijk niet verdiend heeft.
Goed bedoeld of niet de algemene voorwaarden schenden levert sowieso een -1 op. Het blijft uiteindelijk rechtstreeks linken naar 'illegale'content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is misschien goed bedoeld, maar zelfs al zou het een grijs gebied zijn: Tweakers.net bepaalt waar dat grijze gebied begint en ophoudt. Als de redactie er niet naar linkt dan is dat met een reden. Als ze het wel doen, dan ook. Maar dan weten ze ook de mogelijk gevolgen, want die zijn dan langs de juridische medewerkers gehaald. :)

Uiteindelijk mag de redactie verder gaan dan de gebruikers en dat is maar goed ook. Want wie denk je dat eerst aangeklaagd wordt, de gebruiker met z'n linkje, of Tweakers.net?

edit:
Bovenstaande even afgezien van de moderaties op de reactie. Ik ga puur in op het feit waarom ik de link meteen weggehaald heb. Overigens is 'maar de link is zo te vinden via Google' of 'wordt ook op Twitter verspreid' nooit reden voor ons om het dan hier ook maar toe te staan. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 21-07-2011 15:59 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
cyberstalker in 'Nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Dit lijkt mij toch geen +2 waard, iemand even helpen deze op +1 te krijgen?

Edit:

xiphoid in 'Nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Mag wel even onder de aandacht gebracht worden zo vermoed ik...

[ Voor 32% gewijzigd door -Dr.Z op 21-07-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Done. Een +1 is idd wel voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Deze reactie is toch geen +2 waard of wel?
Ik vind het meer +1.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrtnptrs schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:25:
Deze reactie is toch geen +2 waard of wel?
Ik vind het meer +1.
En ik deel die mening wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Bedankt!

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Deze verdient ook +1.

Edit: Bedankt! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door mrtnptrs op 21-07-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tes_shavon in 'nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Daar lijkt een +1 me ook wel voldoende, die 6x +3 lijkt me way over de top.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege die laatste paar woorden maak ik er eigenlijk dan weer gewoon een 0 van. Sowieso inhoudelijk is het ook niet echt een +1 waard, gewoon een uiting van een subjectieve interpretatie van het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

bluegoaindian in 'nieuws: Anonymous-hackers claimen aanval op NAVO'

Nog een keer het publiceren van die gestolen gegevens... ondanks de eerdere modbreak bij een andere reply. Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Thy King in 'video: Battlefield 3'
+3 is te veel van het goede, ik geef +1

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wat is dat toch met de meningmodders?
alweer een standaard reactie met een +3 nominering
nakijken?
CyBeR in 'nieuws: Vodafone verlaagt datalimieten en komt met roaming-abonnement'

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46
mrc4nl schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:40:
Wat is dat toch met de meningmodders?
alweer een standaard reactie met een +3 nominering
nakijken?
CyBeR in 'nieuws: Vodafone verlaagt datalimieten en komt met roaming-abonnement'
Meningmodders kan je verwachten in items als deze, of in elk Apple/MS/iOS/Android topic. En zeker in deze tijd van het jaar. Schoolvakanties zijn begonnen, wellicht hebben nog niet alle ouders ook vakantie, dus dan maar het internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Er is weer een mail de deur uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:57:
Het is misschien goed bedoeld, maar zelfs al zou het een grijs gebied zijn: Tweakers.net bepaalt waar dat grijze gebied begint en ophoudt. Als de redactie er niet naar linkt dan is dat met een reden. Als ze het wel doen, dan ook. Maar dan weten ze ook de mogelijk gevolgen, want die zijn dan langs de juridische medewerkers gehaald. :)

Uiteindelijk mag de redactie verder gaan dan de gebruikers en dat is maar goed ook. Want wie denk je dat eerst aangeklaagd wordt, de gebruiker met z'n linkje, of Tweakers.net?

edit:
Bovenstaande even afgezien van de moderaties op de reactie. Ik ga puur in op het feit waarom ik de link meteen weggehaald heb. Overigens is 'maar de link is zo te vinden via Google' of 'wordt ook op Twitter verspreid' nooit reden voor ons om het dan hier ook maar toe te staan. :)
Ik denk dat je in het vette deel net het omgekeerde bedoeld :)

Overigens staat mijn post max3D in 'reviews: LG Optimus 3D Speed: een glimp van de toekomst' nog steeds op het niveau van een +1 en zie ik dat vaker de laatste tijd. Er werd vlak na de introductie van de +2 en +3 spotlights regelmatig gebruik van gemaakt, terwijl het nu veel minder lijkt. Zeker de +3 zie ik nog maar weinig (als eindresultaat dan, als meningsmod heel vaak). Is het nieuwe er af en zijn we weer terug bij het vlakke -1 tot +1 modereren. Het haalt het animo wel weg als je veel werk moet stoppen in een +1 tje of een aarzelende +2. Dan kan je net zo goed de bekende dooddoener plaatsen die je ook wel een +1 oplevert of gewoon niets schrijven en het niveau van de fp weer langzaam laten zakken.

Ik wil er niet mee beweren dat al mijn posts hoog beoordeeld moeten worden, maar ik schrijf me ze met veel zorg en wat research en ze zijn structureel van een +3 naar een 1,5 aan het dalen, terwijl ik ze niet anders schrijf. Ook andere felgroene zie ik nog maar weinig.

[ Voor 7% gewijzigd door max3D op 22-07-2011 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nee de redactie heeft meer rechten, omdat zij vanwege het berichten over nieuwswaardige zaken soms bepaalde dingen moeten noemen die in het grijze gebied vallen. Daar proberen ze echter wel op een fatsoenlijke manier mee omgaan.

Wat betreft je reactie, dat is wmb gewoon weer een dikke +3. Een +1 is gewoon een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AlphaGoob in 'nieuws: Vodafone verlaagt datalimieten en komt met roaming-abonnement'

+3 Spotlight 10
+1 On-topic 4
0 Off-topic / Irrelevant 1
-1 Ongewenst 1

Ik vind deze post wel +3 waard, snap eerlijk gezegd niet dat iemand 0 of -1 durft te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gamebuster in 'nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Weér een link naar die gestolen gegevens. Dat is al de derde, ondanks de twee modbreaks. Dit is niet echt de bedoeling, kan dit ff weggehaald wordne ofzo? Zo is het ongewenst.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 22-07-2011 09:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmmm lijkt mij niet echt +2...
Verwijderd in 'nieuws: Vodafone verlaagt datalimieten en komt met roaming-abonnement'
Ik geef een +1.

Deze is leuk, maar te weinig voor +2 als je het mij vraagt:
.oisyn in 'nieuws: Vodafone verlaagt datalimieten en komt met roaming-abonnement'

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:17:
Gamebuster in 'nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Weér een link naar die gestolen gegevens. Dat is al de derde, ondanks de twee modbreaks. Dit is niet echt de bedoeling, kan dit ff weggehaald wordne ofzo? Zo is het ongewenst.
Ik zie die gegevens verder niet echt terugkomen, of ben ik nu gek? Hij linkt naar een Twitter feed die op zijn beurt linkt naar pastebins, maar ook daar kom ik niets raars tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cloud schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:33:
[...]

Ik zie die gegevens verder niet echt terugkomen, of ben ik nu gek? Hij linkt naar een Twitter feed die op zijn beurt linkt naar pastebins, maar ook daar kom ik niets raars tegen.
Die twitter is niks mis mee. Het gaat om de tweede "@Arnoutwokke"-sectie, daar staat een link in naar die gegevens. Dat is dezelfde link die jij (of was het een andere powermod?) gisteren als eerste had gemodbreaked ;)

Hier is hij alleen niet clickable, maar hij staat er wel in :)

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 22-07-2011 09:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cloud schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:33:
[...]
Misschien dat wildhagen deze reactie bedoelt?
Verwijderd in 'nieuws: Stichting doet aangifte wegens hack jongerensite - update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, die is al van gisteren ;)

Zie de link in mijn vorige post:
@arnoudwokke @SeroPositief Niet denken arnoud. Maak nou maar een nieuw artikel. <knipperdeknip hier stond de URL> Graag gedaan hoor!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ah ik zie het nu. Die link kwam ik al vaker tegen, maar werkt helemaal niet. Ook niet als je de link copy paste. Ik krijg een foutmelding van Pastebin 'Unknown Paste ID!' :)

Heb hem voor de zekerheid maar weggemikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 22-07-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ow, ik had hem niet proberen te benaderen, ik herkende hem alleen dus van die 1e modbreak van gister.

Ach, inmiddels is hij weggeknipt, dus wat mij betreft case closed verder :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Een stukje eigen ervaring en redenatie waarom hij niet van machtigingen houdt. Ik zie er wel wat meerwaarde in t.o.v. de rest van de +1 reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Deze wil graag zijn modrechten kwijt:
Ryan_ in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hoezo wordt hier meerdere malen een -1 en 0 gegeven?
pegagus in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... 0 -- nou, daar kan ik mij met enige moeite misschien nog wel iets bij voorstellen.
... -1 -- dat is inderdaad gewoon nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Als het met enige moeite gaat dan is het wat mij betreft gewoon een +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Dat denk ik ook, maar wat dacht je dan van:
Verwijderd in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'
is niet echt lekker gemod. Op zich heeft hij misschien wel een goed punt, maar hoort dat niet op de FP dus een -1 lijkt me. +3 daar mag ook nagekeken worden en de +1 zijn ook flnike mismods imo. De reacties erop zijn meestal nou niet echt gewenst, bijv:
SpoinkyNL in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'
Sorry maar hoe goed ik mijn best doe ik zie er geen 0 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat hele draadje is eigenlijk echt drama inderdaad, maar ik vind het persoonlijk altijd zo zwaar om voor een "normale" (maar op de foute plek) reactie zoals die van D1N0 te bestraffen met een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Want? Wat heeft een reactie plaatsen op de fp met mod rechten te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
SidewalkSuper schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:51:
Dat hele draadje is eigenlijk echt drama inderdaad, maar ik vind het persoonlijk altijd zo zwaar om voor een "normale" (maar op de foute plek) reactie zoals die van D1N0 te bestraffen met een -1.
Niet moeilijk over doen gewoon op -1 zetten. Als hij op de verkeerde plaats staat dan is hij ongewenst zo simpel als wat.

@Ryan: Hij bedoelde de +3 gever.

[ Voor 3% gewijzigd door PietrKempy op 22-07-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Ryan_ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:51:
[...]

Want? Wat heeft een reactie plaatsen op de fp met mod rechten te maken?
Nee niet jij, maar degene die je post op +3 zet denk ik zo dat ie bedoelt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Zartok schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:53:
[...]
Nee niet jij, maar degene die je post op +3 zet denk ik zo dat ie bedoelt ;).
Ah zo. Mijn excuus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hehe excuus, over het algemeen begrijpt men hier in de thread vaak wel hoe het zit als het zo wordt gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik keek even vreemd op, maar toen ik de +3 op die reactie zag begreep ik het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
5x +2 op deze reactie

iMars in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'

De informatie die hier wordt gegeven is onjuist en niet eens gebaseerd op actuele feiten (zoals de schrijver zelf ook aangeeft door te stellen zich niet goed verdiept te hebben).
Lezen mensen wel voordat ze er een mod aan hangen?
Die hele reactie is een +1 op zijn best. En die is alleen voor de moeite, want ik geloof ook niet dat de schrijver het nieuws item werkelijk goed gelezen heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-07-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik geef een +1 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ik ook. Voor de moeite en de schrijfstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
In hetzelfde draadje 4x +3

Niemand_Anders in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'

Ik kom niet verder dan +1 en neig naar 0, aangezien de genoemde info al zo vaak is vermeld. Voegt echt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:27:
In hetzelfde draadje 4x +3

Niemand_Anders in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'

Ik kom niet verder dan +1 en neig naar 0, aangezien de genoemde info al zo vaak is vermeld. Voegt echt niets toe.
Vind een +1 wel voldoende. Een 0 zou imo te streng zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietrKempy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Vind een +1 wel voldoende. Een 0 zou imo te streng zijn.
Daar sluit ik mij geheel bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Ik wil nogmaals even de aandacht voor deze (en het daarop volgende draadje) vragen:
Verwijderd in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'
Hij heeft inmiddels 10x+3, 3x+2, 30x+1, 15x0 en slechts 29x-1 te pakken.
Ryan_ in 'nieuws: Lodsys klaagt EA en maker Angry Birds aan'
Bij deze is inmiddels nog een +3 gekomen en een aantal +2's :N.

Die arme Cloud/RoD zullen toch redelijk wat mailtjes sturen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

gallery: Rho d Berth

Kan deze beste tweaker even nagekeken worden, of een berichtje ontvangen? Hij is goed voor 1/6e van alle berichten omtrent het Vodafone topic van vandaag, veel inhoudsloze reacties, veel op de man, gebrek aan inzicht en informatieve posts die hij wel als waarheden verkondigd. Dit zorgt veel voor nutteloze offtopic discussies naar mijn idee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nazanir schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:28:

Kan deze beste tweaker even nagekeken worden, of een berichtje ontvangen? Hij is goed voor 1/6e van alle berichten omtrent het Vodafone topic van vandaag, veel inhoudsloze reacties, veel op de man, gebrek aan inzicht en informatieve posts die hij wel als waarheden verkondigd. Dit zorgt veel voor nutteloze offtopic discussies naar mijn idee.
OMG!

45 van de 250 reacties in die newspost zijn van hem. Beetje overdreven zo....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:57

Herman

FP ProMod
Nazanir schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:28:

Ik heb nu alle reacties van deze user open staan... Voor wat ik zie, zitten er inderdaad wat rotte appels tussen en is zijn/haar mening soms wel wat te pittig. Anderzijds is het gewoon een afwijkende mening die om dié reden m.i. niet als ongewenst beschouwd mag worden. Bijvoorbeeld zie ik niet in waarom deze reactie ongewenst gemod is: Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'

M.i. is de reactie prima onderbouwd. Er zitten wat scherpe hoekjes aan, dus ik geef geen +2. Het is dan wellicht geen mainstream-opvatting maar daarom is er toch op de FP een mogelijkheid tot discussie?
edit:
Ik zie wel dat veel van de reacties te laag staan. Zo is bijvoorbeeld deze reactie m.i. niet ongewenst:
Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'
Manuel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:43:
[...]

offtopic:
@Herman87: Fijne vakantie!
offtopic:
Bedankt :D 't was een leuk weekje

[ Voor 15% gewijzigd door Herman op 22-07-2011 14:18 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman87 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:03:
[...]
Bijvoorbeeld zie ik niet in waarom deze reactie ongewenst gemod is: Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'

M.i. is de reactie prima onderbouwd. Er zitten wat scherpe hoekjes aan, dus ik geef geen +2. Het is dan wellicht geen mainstream-opvatting maar daarom is er toch op de FP een mogelijkheid tot discussie?
[...]
Misschien omdat sommigen zijn opmerking over communisme niet kunnen waarderen? ;)
"Iedereen betaalt hetzelfde maar niet iedereen eet evenveel. Dat heet dus communisme."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:19:
[...]

Misschien omdat sommigen zijn opmerking over communisme niet kunnen waarderen? ;)
"Iedereen betaalt hetzelfde maar niet iedereen eet evenveel. Dat heet dus communisme."
Maar dat is dan wel zeer subjectief en is dat een reden om iets op -1 te waarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
tweaker2010 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:19:
[...]

Mwah, dat zou ik wel streng vinden om daar een hele reactie op af te rekeken. De eerste twee alinea's geven m.i. wel een nieuwe invalshoek. Helaas zitten er wat scherpe kantjes aan, maar m.i. geenszins ongewenst :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mwoah zijn reactie score liegt er verder niet om. Uit 45 berichten staat hij gemiddeld een +1. Veel opdreunen van hetzelfde riedeltje, inderdaad wat op de man. Een andere mening is niet erg, alleen is vaak te proeven dat meneer gigantisch bevooroordeeld is richting Vodafone, dat kan hem doen overkomen als trollerig, kortzichtig. Daarnaast, 45 reacties in 1 topic van 1 persoon is gewoon erg veel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
De reacties met een herhaling van standpunt/mening heb ik op 0 gezet, maar an sich hebben zijn reacties wel interessante discussies opgeleverd. Inderdaad gaat hij soms wat op de man, anderzijds wordt hij ook persoonlijk wat aangevallen. Daarnaast kan ik mij herinneren van soortgelijke situaties dat het niet als ongewenst wordt beschouwd om zoveel reacties onder een nieuwsitem te plaatsen, mits de inhoud niet ongewenst is.

Hier nog wat voorbeelden dat deze user soms ten onrechte gedownmod wordt:
Deze is niet ongewenst:
Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'
Deze is ook niet ongewenst:

edit:
M.b.t. tot bescherming van afwijkende meningen: Rho d Berth Zijn userprofiel is volgespamd... :/ Een beetje jammer dat je alleen maar 'eens' mag zijn met een ontwikkeling van een nieuwsbericht. Blijkbaar wordt diens mening ongewenst geacht...

[ Voor 14% gewijzigd door Herman op 22-07-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb daar respectievelijk een 0 en +1 aan gegeven. Verder is 45x posten niet ongewenst. 45x "ongewenst" posten is wel ongewenst. Maar daar lijkt hier niet echt sprake, ondanks dat er wel wat slechte reacties tussenzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is zowat elke keer een herhaling van zetten wat ik zie. Daar ga ik geen +1 voor uitdelen. Een herhaling is niet er maar de zoveelste herhaling door dezelfde persoon kan van mij op minpunten rekenen. Dit aangevuld met geklaag over moderatie zoals deze post: Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 22-07-2011 16:08 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:06:
Het is zowat elke keer een herhaling van zetten wat ik zie. Daar ga ik geen +1 voor uitdelen. Een herhaling is niet er maar de zoveelste herhaling door dezelfde persoon kan van mij op minpunten rekenen. Dit aangevuld met geklaag over moderatie zoals deze post: Rho d Berth in 'nieuws: Vodafone past abonnement aan na invoering Telecomwet - update'
Begint inderdaad wel een beetje een one-hit wonder te worden op deze manier... en one-hit wonders zijn eigenlijk... heel saai. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is al een one hit wonder als ik het zo bekijk. Ik zit die draad door te lezen en kom eigenlijk alleen maar herhalingen van Rho d Berth en wat andere users (maar geen zo stellig als Rho) tegen en een boel welles - nietus zonder onderbouwing. Een tiental keren hetzelfde roepen is misschien leuk voor de poster zelf maar voor andere lezers totaal overbodig of zelfs ongewenst. De toon van sommige reacties (op de man) maakt het ook niet echt beter imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 22-07-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik vind deze eigenlijk wel op de man af en rare zaken insinueren. Raakt mij persoonlijk niet zo, maar ik denk toch dat het op de FP geen plek moet hebben.

Verwijderd in 'nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'

naar mijn mening een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Opgepakte AntiSecNL-hackers op vrije voeten'

Niet echt een +1, +2 of zelfs +3 waard, wel?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rvMA4SUlCr4YNoy6qfDGjWib/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 22-07-2011 16:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Moeten we links als deze willen hebben op de FP? Ik ben van mening van niet.

Verwijderd in 'nieuws: Opgepakte AntiSecNL-hackers op vrije voeten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Geen idee, het is een IRC-kanaal, dat is opzich niet illegaal. Wel vind ik het een -1.

En ik ga die mismods maar weer eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RoD schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:38:
[...]

Geen idee, het is een IRC-kanaal, dat is opzich niet illegaal. Wel vind ik het een -1.

En ik ga die mismods maar weer eens nakijken.
Ik vind het dubieus, omdat je van een andermans inlog gebruik krijgt. Ik heb inderdaad een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:
[...]

Ik vind het dubieus, omdat je van een andermans inlog gebruik krijgt. Ik heb inderdaad een -1 gegeven.
Mee eens, dus wederom -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

mag wat mij betreft wel op +1 hoor:
Madshark in 'nieuws: LG introduceert 55"-oled-tv in tweede helft 2012'

de +3-gever van deze mag ook wel nagekeken worden:
Quas in 'nieuws: LG introduceert 55"-oled-tv in tweede helft 2012'

En ik begrijp niet waarom mensen dit een +2 geven:
Staffie666 in 'nieuws: LG introduceert 55"-oled-tv in tweede helft 2012'

kep em terug geboosted naar +1

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Tis ook het totaal aan reacties wat voor mij telt,en zo veel bijzonders staat er op dit moment niet. Tja, en dan probeer ik er toch een paar te pushen. Wmb steekt de post van Madshark toch wel iets boven het maaiveld uit ,dus hang ik er een +2 aan. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

zo van "omdat de rest ook al niet denderend is, is dit de beste" en zou je em eigenlijk in een goeie FP gewoon een +1 gegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:05:
zo van "omdat de rest ook al niet denderend is, is dit de beste" en zou je em eigenlijk in een goeie FP gewoon een +1 gegeven hebben.
eens. Ik geef wel eens een +2 als er werkelijk niets van waarde in een topic zit omdat dit dan maar de must read moet zijn voor wie zijn filter hoog heeft staan, maar ´de fruitella van de monitoren´ kon je wel missen :) Gewoon een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
En zo hoort het volgens mij dus niet. Stel nu dat alle reacties in de stijl van Geenstijl/FOK zouden zijn dan gaan we er daar toch ook geen van belonen met een +2? Ook al zijn alle reacties slecht dan nog ga ik mij aan mijn standaarden houden (natuurlijk zijn die standaarden wat variabel maar dat maakt meer het verschil tussen iets een 0 geven of een +1 en dan enkel bij randgevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Over uitersten gesproken. :P Kom op zeg zo slecht is die reactie helemaal niet,de poster maakt in het midden van zijn post toch wel een puntje. En het gebruik van ''de fruitella van de monitoren'' is om de termen van zijn voorganger aan te houden . Niet de boel uit zijn context rukken ;) En ja, als de reacties over het algemeen niet echt waardevol zijn,mag de lat best een ietsje lager.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pcgek schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:39:
Over uitersten gesproken. :P Kom op zeg zo slecht is die reactie helemaal niet,de poster maakt in het midden van zijn post toch wel een puntje. En het gebruik van ''de fruitella van de monitoren'' is om de termen van zijn voorganger aan te houden . Niet de boel uit zijn context rukken ;) En ja, als de reacties over het algemeen niet echt waardevol zijn,mag de lat best een ietsje lager.
Ik was in het algemeen bezig :) die post waar jij het over hebt heb ik dus gewoon een +1 gegeven. Voor mij is de lat de modFAQ en mijn interpretatie van de modFAQ en ik mod dus alle reacties appart (of per draadje), als iedereen prut schrijft en 1 iemand doet een normale opmerking moet die daarvoor niet extra beloond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PietrKempy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:23:
En zo hoort het volgens mij dus niet. Stel nu dat alle reacties in de stijl van Geenstijl/FOK zouden zijn dan gaan we er daar toch ook geen van belonen met een +2? Ook al zijn alle reacties slecht dan nog ga ik mij aan mijn standaarden houden (natuurlijk zijn die standaarden wat variabel maar dat maakt meer het verschil tussen iets een 0 geven of een +1 en dan enkel bij randgevallen)
Je brengt het wat stellig maar ook ik ben tegen dit soort arbitraire mods. Een post hoor je imho te beoordelen op zijn of haar waarde in het algemeen, niet op zijn of haar waarde in vergelijking met de posts er direct om heen. Dergelijke mods zijn in mijn ogen onjuist en niet eerlijk.

De post is kwestie is voor mij absoluut geen +2 maar gewoon een nette +1.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 22-07-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondermeer is het niet wenselijk dat we nu reacties al teveel gaan wegen op de rest van de reactie in reactie op betreffend artikel. Sommige artikelen zullen nu eenmaal meer activiteit genereren dan andere artikelen en daarmee dus ook per definitie meer slechte reacties oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

PietrKempy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:44:
[...]

Ik was in het algemeen bezig :) die post waar jij het over hebt heb ik dus gewoon een +1 gegeven. Voor mij is de lat de modFAQ en mijn interpretatie van de modFAQ en ik mod dus alle reacties appart (of per draadje), als iedereen prut schrijft en 1 iemand doet een normale opmerking moet die daarvoor niet extra beloond worden.
Is misschien niet een helemaal vergelijking die hier opgaat ,maar schoot me ff niets anders te binnen :P De FAQ is voor ons maar een leidraad,net als voor een Rechter de wet een leidraad is. Zo kun je 3 personen hebben die dezelfde misdrijven hebben gepleegd,maar toch verschillende straffen krijgen opgelegd. En waarom? Omdat het allemaal afhankelijk is van de omstandigheden, de persoon in kwestie en zijn achtergronden.

Daarom moet een Rechter/Mod niet alleen de wet/faq goed kennen,maar ook over een gezond portie inlevingsgevoel en relativeringsvermogen beschikken. Wmb tellen de omstandigheden(het totaalplaatje aan reacties op een artikel) dus wel degelijk mee.

Dat is waarom ik er een +2 voor heb gegeven.Maar met een +1 als eindresultaat kan ik ook wel leven hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pcgek schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 21:27:
[...]

Is misschien niet een helemaal vergelijking die hier opgaat ,maar schoot me ff niets anders te binnen :P De FAQ is voor ons maar een leidraad,net als voor een Rechter de wet een leidraad is. Zo kun je 3 personen hebben die dezelfde misdrijven hebben gepleegd,maar toch verschillende straffen krijgen opgelegd. En waarom? Omdat het allemaal afhankelijk is van de omstandigheden, de persoon in kwestie en zijn achtergronden.

Daarom moet een Rechter/Mod niet alleen de wet/faq goed kennen,maar ook over een gezond portie inlevingsgevoel en relativeringsvermogen beschikken. Wmb tellen de omstandigheden(het totaalplaatje aan reacties op een artikel) dus wel degelijk mee.

Dat is waarom ik er een +2 voor heb gegeven.Maar met een +1 als eindresultaat kan ik ook wel leven hoor :)
Zo kan je het natuurlijk ook weer stellen :) maar die vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op. Je kan ook stellen dat het feit dat we op tweakers.net zitten belangrijker is dan dat er veel slechte (minder goede) reacties gepost worden.

* PietrKempy bedenkt zich net dat hij precies beter is in het beoordelen van reacties dan zelf dingen op een deftige manier beargumenteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mashell in 'nieuws: Opgepakte AntiSecNL-hackers op vrije voeten'

De eeuwig terugkerende discussie, lijkt me vrij irrelevant allemaal, en dus 0 ipv +1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:09:
mashell in 'nieuws: Opgepakte AntiSecNL-hackers op vrije voeten'

De eeuwig terugkerende discussie, lijkt me vrij irrelevant allemaal, en dus 0 ipv +1?
Ik vind zijn reactie nogal belerend, heb m een 0 gegeven.

Goed weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
max3D schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 02:38:
[...]

Ik denk dat je in het vette deel net het omgekeerde bedoeld :)

Overigens staat mijn post max3D in 'reviews: LG Optimus 3D Speed: een glimp van de toekomst' nog steeds op het niveau van een +1 en zie ik dat vaker de laatste tijd. Er werd vlak na de introductie van de +2 en +3 spotlights regelmatig gebruik van gemaakt, terwijl het nu veel minder lijkt. Zeker de +3 zie ik nog maar weinig (als eindresultaat dan, als meningsmod heel vaak). Is het nieuwe er af en zijn we weer terug bij het vlakke -1 tot +1 modereren. Het haalt het animo wel weg als je veel werk moet stoppen in een +1 tje of een aarzelende +2. Dan kan je net zo goed de bekende dooddoener plaatsen die je ook wel een +1 oplevert of gewoon niets schrijven en het niveau van de fp weer langzaam laten zakken.

Ik wil er niet mee beweren dat al mijn posts hoog beoordeeld moeten worden, maar ik schrijf me ze met veel zorg en wat research en ze zijn structureel van een +3 naar een 1,5 aan het dalen, terwijl ik ze niet anders schrijf. Ook andere felgroene zie ik nog maar weinig.
Nu heb ik me werkelijk de sokken van het lijf geschreven en de one and only last post ever geschreven max3D in 'nieuws: Samsung werkt aan 3d-telefoon op Android' en op verzoek nog een compleet essay to the point en wel daar net onder scoren ze beiden een +2.

Ik denk dat ik wel gelijk had dat de spotlight tijd voorbij is, want zeker die tweede was naar mijn eigen maatstaven een +4 waard daar de ander al een +3 zou moeten zijn. Ik kan wel leven zonder de punten want je koopt er niets voor, maar als ik hetzelfde als artikel aan een techblad aanlever met die deadline krijg ik vorstelijk betaald. Zo kun je geen spotlights meer verwachten met die zunnige moderatie.

Op slashdot was het artikel bovenaan gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Die 0 is echt een modmisbruik... +2 is misschien nog verdedigbaar maar toch.

* PietrKempy geeft +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Niet dat het uiteindelijk heel boeiend voor me is (staat gewoon op +1), maar deze post van mij verdient toch niet meerdere keren een +0?
SidewalkSuper in 'nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'

[ Voor 37% gewijzigd door SidewalkSuper op 23-07-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
PietrKempy schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:05:
[...]

Die 0 is echt een modmisbruik... +2 is misschien nog verdedigbaar maar toch.

* PietrKempy geeft +3
Dank, max3D in 'nieuws: Samsung werkt aan 3d-telefoon op Android' blijft daarmee toch maar een 2, maar daar valt mee te leven maar dat max3D in 'nieuws: Samsung werkt aan 3d-telefoon op Android' geen 3+ is, is me een raadsel.

deze keer heel vroeg geschreven dus dat is het excuus ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door max3D op 23-07-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:06:
Niet dat het uiteindelijk heel boeiend voor me is (staat gewoon op +1), maar deze post van mij verdient toch niet meerdere keren een +0?
SidewalkSuper in 'nieuws: Apple stoot Nokia van troon als marktleider smartphones'
Over je cijfers valt te twisten, maar de moeite in de post, de bronvermeldingen etc zijn n mijn ogen een +2 waard, maar zelfs met boost kom ik daar niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
max3D schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:35:
[...]

Dank, blijft een 2, maar daar valt mee te leven maar dat max3D in 'nieuws: Samsung werkt aan 3d-telefoon op Android' geen 3+ is, is me een raadsel.

deze keer heel vroeg geschreven dus dat is het excuus ook niet.
Die reactie is wel heel erg algemeen, en heeft verder weinig met het artikel te maken. Het is een zeer informatieve post, maar de relatie met de Samsung-telefoon die wordt genoemd is net even wat te mager. Wel vind ik een +3 helemaal geen slechte score, maar persoonlijk neig ik iets meer naar de +2. Het is een soort van achtergrondverhaal, imo.

En die andere reactie staat inmiddels ook op +2.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 23-07-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:39:
[...]

Die reactie is wel heel erg algemeen, en heeft verder weinig met het artikel te maken. Het is een zeer informatieve post, maar de relatie met de Samsung-telefoon die wordt genoemd is net even wat te mager. Wel vind ik een +3 helemaal geen slechte score, maar persoonlijk neig ik iets meer naar de +2. Het is een soort van achtergrondverhaal, imo.
Die reactie gaat specifiek over 3D op snap shot fotografie in. Als dat niet specifiek is zou ik het niet weten. Ik heb tientallen serieuze artikelen over 3D in het algemeen geschreven, maar deze gaan beiden alleen maar in op het gebruik van 3D in dit soort toestellen. Nee, het gaat niet in op de specifieke Samsung implementatie van 3D, maar dat kan ook niet. Hoe preciezer wil je het dan hebben? Dat ik het nieuwe prototype dat ik hier heb liggen vast ga bespreken?

De essentie van het bericht was 3D op telefonie, in het bijzonder op die van Samsung waar we wel wat van mogen verwachten, dus ik ga exact in op de beperkingen die je dan ervaren zult zonder het toestel officieel te bespreken want dat kan ik natuurlijk niet gaan doen op tweakers. Ik krijg van alles onder ogen voor mijn werk dat ik niet kan noemen, maar door in het algemeen de problematiek te bespreken kan je je een goed oordeel vellen over de toekomst van een produkt.

Nogmaals als dat geen +3´s zijn, dan is gewoon niets dat. Zonde van de tijd omdat je met zulke post nu juist wil dat je voor eens en voor altijd afrekent met heersende misverstanden. Daarom schrijf ik ze en daarom hadden we die spotlights ook ingesteld.

Nu herhalen die zelfde foute vragen, misconcepties etc zich de volgende keer weer net zo hard en blijft de FP een vergaarbak van vage broodjes aap. Was dit verhaal over Cytrix gegaan waar je waarschijnlijk meer van weet had je het toegejuicht denk ik.
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.