Ik zat vorig jaar met hetzelfde dilemma als jou.
Ik begon eerst zelf te denken, hey, die lidl fiets van 300 euro is best mooi en daar moet het wel mee lukken.
Dat is gewoon troep en moet je niet naar kijken.
Mijn budget voor de fiets met spullen zat eerst rond de 800 euro.
Via marktplaats moet je het kunnen redden met dat bedrag om een goeie 2e hands te kopen.
Als je nieuw wilt starten de prijzen voor een fiets rond de 750/800 euro. (bulls / focus)
Als je daarbij alle spullen neemt die je echt nodig zal hebben ben je rond de 950 euro a 1100 euro kwijt,
Naast de fiets heb je namelijk echt redelijk wat nodig om echt te gaan fietsen denk aan:
pedalen - schoenen - plaatjes - reserve binnenbanden - bandenlichters- pompje - fietsbroek/shirt - smeerspullen (wellicht)
Ik heb zelf mijn fiets hier gekocht, puur omdat ze wat goedkoper waren: (goed te doen voor rotterdam eo.)
www.12gotrading.nl Bij deze fietswinkel moet je echter niet zijn om in alle rust geholpen te worden en rustig uitleg te krijgen, je moet daar eigenlijk al weten wat je wil. Het kan natuurlijk geen kwaad om eens te kijken naar het assortiment etc.
Voor echte goeie service kun je beter naar een lbs. Betaal je ook iets meer voor, maar dan weet je 100% zeker dat het klopt. Doen ze een bikefitting etc.
Nu later heb ik wat andere zaken erbij gekocht, heb nu een goed windjack / wielerbroek / standaard voor het schoonmaken en de stalling
[
Voor 7% gewijzigd door
Wii4all op 15-07-2011 10:23
]