Inderdaad is 3D Blu Ray een beetje teveel van het goede voor de AD11. Hij is inmiddels verplaatst naar de slaapkamer voor het kijken van series e.d. De AD 11 draait etrg soepel op Windows 7 en beneden had ik hem aan het bedrade netwerk hangen. Bekijken van alles soorten films e.d. gaat uitstekend met de AD11. Blu ray rips e.d. zijn geen enkel probleem. In de slaapkamer gebruik ik mijn NAS via de Wifi maar dan lukt het niet om complete blu ray rips probleemloos te laten streamen. Beeld gaat dan beetje schokken. Series (in HD) lopen prima via de wifi.
Op mijn AD11 heb ik de laastse BIOS staan maar die gekke groene ring krijg ik niet uit, Misschien met een volgende BIOS update dat het dan wel lukt. Op de slaapkamer vind ik het niet erg om de groene ring te zien knipperen dus ik laat het voorlopig maar even zo.
Inmiddels een nieuwe HTPC in elkaar gezet die volledig fanloos (via een Streacom FC5 kast) is en dus compleet stil (met SSD en zonder DVD-Blu Ray speler).
Op mijn AD11 heb ik de laastse BIOS staan maar die gekke groene ring krijg ik niet uit, Misschien met een volgende BIOS update dat het dan wel lukt. Op de slaapkamer vind ik het niet erg om de groene ring te zien knipperen dus ik laat het voorlopig maar even zo.
Inmiddels een nieuwe HTPC in elkaar gezet die volledig fanloos (via een Streacom FC5 kast) is en dus compleet stil (met SSD en zonder DVD-Blu Ray speler).