• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:56
Hoi,

Ik heb een Zbox AD04 met E-450.
Ik draai nu windows XP erop, en begin met te storen aan al die software die niet meer geupdate wordt etc.
Ik wil nu windows 10 erop zetten.

Heeft iemand dat al gedaan?.
Draait het lekker?
Zijn er issues met drivers?
(met mijn oude laptop heb ik bijvoorbeeld dat de brightness niet meer werkt toen ik van w7 naar w10 ging)

Edit 20160426
Ik vond wel een paar drivers voor Windows 8 op de zotac website... Die zijn gelijk aan 8.1 neem ik aan?
Nog niks gevonden over Windows 10 op een AD04.

Edit 20160510
Kan in ieder geval iemand bevestigen dat windows 8.1 draait op een AD04?
Zotac zelf kan dat namelijk niet.

[Voor 29% gewijzigd door D75 op 10-05-2016 17:41]

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zijn er ervaringen met 4K op een Zotac AD04 (AMD E-450)?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
D75 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:44:
Edit 20160510
Kan in ieder geval iemand bevestigen dat windows 8.1 draait op een AD04?
Zotac zelf kan dat namelijk niet.
Werkt prima :)

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:56
Dank voor je reactie.. kan ondertussen ook bevestigen dat het prima draait 😀

Van Windows 10 in combinatie met de E450 vond ik geen positieve berichten, dus heb hem niet een update naar 10 gegeven.

[Voor 42% gewijzigd door D75 op 26-08-2016 21:51]

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D75 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:48:
Dank voor je reactie.. kan ondertussen ook bevestigen dat het prima draait 😀

Van Windows 10 in combinatie met de E450 vond ik geen positieve berichten, dus heb hem niet een update naar 10 gegeven.
Als de E-350 goed draait met W10 (ook met de AU), dan zal de E-450 daar geen uitzondering op zijn verwacht ik. Dus ik bevestig bij deze probleemloos gebruik van de vermelde combinatie.

Testing, one, two ...

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:13
Iemand al Windows 10 Pro x64 geprobeerd op een ID83?
Ben vooral benieuwd of sleep/suspend/wakeup goed werkt met een bluetooth keyboard.
Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee