Is niet nodig want je spreekt in mijn ogen jezelf tegen!
Ok. Nog een paar puntjes. Geen fan in mijn mediaplayer itt zbox, dus absoluut geruisloos.
En geen 24p issue met een mediaplayer.
Verder de beeldkwaliteit over HDMI van beide apparaten vergeleken. Zou geen verschil mogen geven.. Wel dus. Mediaplayer gaf mooier beeld.
Dus ja. Daar word ik blij van

Licht aan de hardware die je aanschaft <punt>
Terug komend op je post:
Daar heb je mogelijk een punt maar dan ook het enige ook!
Daarnaast vind ik het toch ook wel prettig om alles met mijn Logitech Harmony One te bedienen (tv, receiver, mediaplayer etc). In tegenstelling tot de keyboard bediening voor xbmc (kan ook met remote, weet ik

).
Je zegt zelf al dat het kan met remote, dus ook een non argument! Ik bedien hier alles met mijn Harmony zonder problemen dus tja..
Bovendien is na een jaar gebruik gebleken dat ik de add ons in xbmc eigenlijk niet gebruik. Behalve youtube, maar die zit ook in de mediaplayer

Dus je gebruikt ze wel. En is je argument dan dat je eigenlijk een player wilt die geen addons heeft? Behalve dan youtube?
Ik gebruik ook niet ALLE addons maar er zijn er maar zat die ik gaande weg tegen gekomen ben en veelvuldig gebruik en dat zijn dingen die de toekomst uitzwijzen.
Laat ik het anders zeggen, je heb je aangemeld hier op tweakers dus mag je enigzins iets verwachten of heb ik het verkeerd? Dat gezegd hebbende , waarom neem je niet een Apple device waar Apple bepaald wat je wel en niet mag aangezien je niet gewenst bent van extra services. Overigens na dit geblaat is je argument voor deze ook een non argument!
Dus ja. Daar word ik blij van

Wat ik zeg, als jij er blij mee bent, mooi voor je maar val mij (ons) er niet mee lastig en kom dan wel met degelijke argumenten want tot op heden gaat het nergens over.
Je maakt mij niet wijs dat jij een mediaplayer vind die gelijkwaardig is aan XBMC voor het zelfde geld!!!
XBMC geeft je zoveel vrijheid maar blijkbaar ben je geen tweaker en ga je voor gemak (wat XBMC je ook biedt, kost je alleen wat tijd) dus mss is Fok een betere plek voor je!
[
Voor 9% gewijzigd door
schumi2004 op 10-06-2014 22:49
]