Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Iedereen die een eigen GoT BF3 clan en server willen moeten zeker eens een kijkje gaan nemen in de TS.
Aangezien de BF3 actie van i3d op zijn einde loopt is het best dat we de server gaan bestellen, maar hoe vroegegr dit gebeurt hoe beter natuurlijk!
Ook zijn er andere zaken waarover gepraat moet worden (naam, spelmodi, regels)...

Dus zeker eens een kijkje gaan nemen!
quote: bvk
Zo, kon het niet laten en heb net een 32 slots BF3 server besteld bij i3d Kan nu lekker een nachtje nadenken over de server/domeinnaam, wat denken jullie van "GoTBF3.nl"?
Waarom kom je niet even kijken naar het BF3 GoT clan forum (link staat in de TS), we hebben daar al enkele tweakers die ook een server willen opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:20

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vind het alleen jammer dat je zo makkelijk van class kan switchen. Krijg je een beetje dat TF2 arcade gevoel van voor m'n gevoel. Aan de andere kant kan men beter aansluiten bij de tekortkomingen van het team. Maar ik zou het toffer vinden als ze daar wat creatiever mee omsprongen en je vast zou zitten aan je class voor een hele match ofzo.

NB: ik heb nog nooit BattleField gespeeld :$

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 07-09-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:02:
Vind het alleen jammer dat je zo makkelijk van class kan switchen. Krijg je een beetje dat TF2 arcade gevoel van voor m'n gevoel. Aan de andere kant kan men beter aansluiten bij de tekortkomingen van het team. Maar ik zou het toffer vinden als ze daar wat creatiever mee omsprongen en je vast zou zitten aan je class voor een hele match ofzo.

NB: ik heb nog nooit BattleField gespeeld :$
Welke TF2 arcade gevoel bedoel je ?
Het is juist beter dat je van class kan wisselen om in te springen op de situaties ;)
als je dit blokkeerd krijg je straks alleen maar snipers heel de map, terwijl je dan een support class nodig hebt.

Leuk is dat de strijd tussen CoD en BF nooit is stil komen te liggen.
in de tijd van BF2 was er ook een discussie over CoD2, nu zijn we een stuk verder en we hebben exact de zelfde discussie.

Als je nog geen BF hebt gespeeld dan ben je denk nog een jonge gamer ;0

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Hoe zit het trouwens met mumble? Ik heb er met BC2 ook een en ander van gehoord maar nooit echt actief gebruikt. Mijn voorstelling is dat je dan met headset kunt praten met je teamgenoten. Is dit met hele team of kan je alleen met je eigen squad spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mumble draait buiten Battlefield om dus dat hangt van de server instellingen af. Vraag me af of het nodig is, volgens mij krijgt BF3 een goed werkend eigem voip systeem.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

Twammo schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:21:
Hoe zit het trouwens met mumble? Ik heb er met BC2 ook een en ander van gehoord maar nooit echt actief gebruikt. Mijn voorstelling is dat je dan met headset kunt praten met je teamgenoten. Is dit met hele team of kan je alleen met je eigen squad spreken?
Het eigen voice systeem van BF zal standaard op het hele team staan, met keuzekanalen voor squads.
Voor mumble, ventrilo of teamspeak mag je dat helemaal zelf weten, daar kun je gewoon kanalen aanmaken of gezellig met zn allen in één kanaal gaan zitten (zelfs met je tegenstander als je dat graag wil ;) )

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Tsurany schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:25:
Mumble draait buiten Battlefield om dus dat hangt van de server instellingen af. Vraag me af of het nodig is, volgens mij krijgt BF3 een goed werkend eigem voip systeem.
Oke, dus niet noodzakelijk om dan mumble te gebruiken? De combinatie GoT clan en dan met je squad kunnen praten lijkt me winning. Geeft vast een heel wat diepere spelervaring dan wanneer je zonder teamspeak speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Volgens mij is de geluidskwaliteit van Mumble (en TS, etc) ook veel hoger dan de ingebouwde functie in BF3, maar dit is gewoon een veronderstelling.
Ook, kan je gewoon rustig afspreken in een mumble channel wanneer je gaat gamen, welke server etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dan voor het eerst zijn... Ik blijf er sceptisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mumble is heel erg handig.
Bij TF2 wordt alleen maar mumble gebruikt omdat deze snel reageerd en geluid is altijd goed.
ook de overlay met de games is handig, zodat je weet wie er praat of wie er online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Alleen, een klein nadeeltje met de ingame BF3 voip systeem is dat je een toets moet gebruiken voor de speak functie. Dus tegelijkertijd praten en lopen/strafen gaat wat lastig, vooral in momenten van volle actie. ;)

Blijft natuurlijk dat de ingame voip een schitterend medium is om je teamgenoten te waarschuwen voor enemies. Tevens kan je hiermee als SquadLeader prima korte opdrachten aan je squadmembers geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Indy91 op 07-09-2011 12:03 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Indy91 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:56:
[...]
Alleen, een klein nadeeltje met de ingame BF3 voip systeem is dat je een toets moet gebruiken voor de speak functie. Dus tegelijkertijd praten en lopen/strafen gaat wat lastig, vooral in momenten van volle actie. ;)
Ik gebruik altijd een van de extra knoppen op m'n muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
MuadD1b schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:13:
[...]

Ik gebruik altijd een van de extra knoppen op m'n muis.
Da's natuurlijk ook een optie. Wellicht dat ik één van mijn 8 programmeerbare knoppen ga opofferen voor voip.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Ik ben persoonlijk heel erg fan van voice activation van de mic, maar als ik een knop nodig heb gebruik ik meestal de linker ALT. Druk deze dan in met mijn duim en kan zo wel blijven rennen/bewegen met W,A,S,D, Shift, CTRL & Z. Alleen voor springen zou ik hem even los moeten laten.

Ik heb altijd de rare neiging om die extra knoppen op mijn muis los te laten op het moment dat ik moet gaan schieten of inzoomen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

aarondk1 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:02:
Iedereen die een eigen GoT BF3 clan en server willen moeten zeker eens een kijkje gaan nemen in de TS.
Aangezien de BF3 actie van i3d op zijn einde loopt is het best dat we de server gaan bestellen, maar hoe vroegegr dit gebeurt hoe beter natuurlijk!
Ook zijn er andere zaken waarover gepraat moet worden (naam, spelmodi, regels)...

Dus zeker eens een kijkje gaan nemen!

[...]

Waarom kom je niet even kijken naar het BF3 GoT clan forum (link staat in de TS), we hebben daar al enkele tweakers die ook een server willen opzetten.
Nou, ik denk dat er best nog een 2e GoT server bij kan, dus wat let je... ;) 32 slots is immers niet veel voor de hele Tweakers community en daarnaast wil ik de server denk ik alleen Conquest laten draaien, heb het niet zo op Rush... Dus als jullie nog een 2e server bestellen kan die mooi Rush draaien en is er voor iedereen wat wils denk ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:56:
Geen idee, dacht dat er nu ook een systeem kwam dat buiten het spel zelf werkte zodat het ook via Battlelog gebruikt kon worden? In ieder geval prefereer ik wel altijd een ander systeem. Vroeger veel ventrilo gebruikt, de gekraakte versie kon meer dan 10 man aan en de geluidskwaliteit was altijd prima in orde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:01
Hoe zit dat precies met de server/clan? Ben ik toch wel erg over te spreken!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pykow schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:19:
[...]

Welke TF2 arcade gevoel bedoel je ?
Het is juist beter dat je van class kan wisselen om in te springen op de situaties ;)
als je dit blokkeerd krijg je straks alleen maar snipers heel de map, terwijl je dan een support class nodig hebt.

Leuk is dat de strijd tussen CoD en BF nooit is stil komen te liggen.
in de tijd van BF2 was er ook een discussie over CoD2, nu zijn we een stuk verder en we hebben exact de zelfde discussie.

Als je nog geen BF hebt gespeeld dan ben je denk nog een jonge gamer ;0
Het spijt me, ben 29 en echt een oude garde gamer ;)
Ik heb het helaas nooit zo gehad op shooters. Wel heel erg met tactische games (fanatiek Starcraft 2 speler). Ik speelde MW2, maar voelde daar een beetje een void bij omdat het imo te arcade was, niet te veel kennis vereist, gewoon knallen en je kon het goed doen, basically kon ik gewoon met vrienden kletsen over wat ze die dag gedaan hadden, terwijl ik aan het gamen was. En ik ben er achter dat als games dat hebben, ik er geen interesse in heb. Er moet imo overlegd worden, taktiek gebruikt worden, etc. Toen kwam BF3 op m'n radar, vandaar m'n interesse :)

Maar goed, dat arcadegevoel bekruipt me dus ook altijd bij TF2. Ik weet niet exact waardoor dat gevoel komt. Ik heb het idee dat met on the fly switchen er heel erg voor zorgt dat iedereen maar wat doet, en je zo misschien een soort van cirkeltje krijgt waar iedereen maar wat selecteert. Ik ben niet bekend met BF2, dus ik weet niet hoe het in de praktijk werkt. Maar ik ken wel TF2, wat imo te arcade is, en Battlefield Play4Free, waar je vrij vast zit in de rol die je kiest als class, wat imo wel goed werkt. Je kan natuurlijk wel imbalanced teams krijgen hierdoor, maar ik denk dat ze daar bij server selectie mee zouden moeten omspringen. 't Is just a thought hoor, vroeg me af hoe ervaren BF'ers er, hopelijk unbiased, over zouden nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via het Neogaf BF3 topic hebben mensen een bepaalde DX11 benchmark gevonden die wat vergelijkbaar zou kunnen zijn met de work load van BF3 met high/ultra settings.
Indien interesse om te vergelijken met anderen, zie Asgaro in "Het BF3 hardware topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:37

superwashandje

grofheid alom

apNia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:16:
[...]
Ik heb het idee dat met on the fly switchen er heel erg voor zorgt dat iedereen maar wat doet, en je zo misschien een soort van cirkeltje krijgt waar iedereen maar wat selecteert.
ik ben geen ervaren bf speler maar het lijkt me dat het wel meevalt met dat vele switchen. Wil je je class verder uitbreiden met unlockables moet je er meer mee spelen toch? dat zal er dan wel voor zorgen dat mensen niet zomaar switchen maar dat wel kunnen als de situatie daarom vraagt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
in bc2 valt het ook nog wel mee met het switchen van kits, het hangt af van de situatie als je als assault rond loopt en je wordt steeds neer geknalt door een tank dan switch je naar een tijd wel naar engineer om die tank de lucht in te blazen! als niemand anders het doet.

Over algemeen switch ik 2~3x tijdens een match afhankelijk van team en of ik mcom aanvallend/verdedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46
Ik switch echt veel in BFBC2. Vooral als ik zie dat er medics te kort zijn (soms helemaal niet), hoppetee, switch naar medic. Idem voor engineer. Supports zijn er nooit te kort om een of andere reden :P

Ook in-game, ik zal altijd de kit pakken van een dooie medic om hem alsnog te reviven, als het uitkomt. Dat gebeurt helaas veel te weinig door anderen.

Zo, heb me ook aangemeld voor de GOT-clan, precies wat ik zoek :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is het trouwens makkelijk mogelijk om zometeen van nick te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je eigenlijk in dit topic promotie maken voor je clan of is dit uit den boze :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling. GoT is sowieso geen plek om reclame te maken voor welke zaken dan ook. Ook private servers van clans lijkt mij niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Uh er is geen support class in bc2 die rol is gesplitst door de assault met ammo kits en de medic met de heavy firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:21:
Is het trouwens makkelijk mogelijk om zometeen van nick te switchen?
volgens dice heb je maar een naam
en dat is de naam die gebruikt op Battlelog voor zover bekend it.
Misschien dat de release versie anders zal zijn maar voor zover ik weet kan je maar 1 nick gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Wel grappig dat iedereen al clans en dergelijke aan het maken is, terwijl de game nog niet eens uit is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bones schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:33:
Wel grappig dat iedereen al clans en dergelijke aan het maken is, terwijl de game nog niet eens uit is. :+
Als je vroeg begint dan heb je meestal profijt van.
ik heb Battlefield nog nooit met een clan gespeeld, maar altijd solo dus ik weet niet wat ik mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien bestond die clan al wel wat jaartjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Zo ook even aangemeld bij de GoT Bf3 clan,mensen die interesse hebben kunnen daar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:01
[quote]icn schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:02:
Zo ook even aangemeld bij de GoT Bf3 clan,mensen die interesse hebben kunnen daar terecht.
[/quote]

Ik ben zo in dit topic komen vallen, waar kan dit precies :?

[ Voor 4% gewijzigd door Electromonkey op 07-09-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Boagriuz schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:51:
Ik ben persoonlijk heel erg fan van voice activation van de mic, maar als ik een knop nodig heb gebruik ik meestal de linker ALT. Druk deze dan in met mijn duim en kan zo wel blijven rennen/bewegen.
Thx, voor de tip. ;)
apNia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:16:
[...]
Het spijt me, ben 29 en echt een oude garde gamer ;)
Wat is een “oude garde” gamer?
Ik heb het helaas nooit zo gehad op shooters. Wel heel erg met tactische games (fanatiek Starcraft 2 speler). Ik speelde MW2, maar voelde daar een beetje een void bij omdat het imo te arcade was, niet te veel kennis vereist, gewoon knallen en je kon het goed doen, basically kon ik gewoon met vrienden kletsen over wat ze die dag gedaan hadden, terwijl ik aan het gamen was. En ik ben er achter dat als games dat hebben, ik er geen interesse in heb. Er moet imo overlegd worden, taktiek gebruikt worden, etc. Toen kwam BF3 op m'n radar, vandaar m'n interesse :)

Maar goed, dat arcadegevoel bekruipt me dus ook altijd bij TF2. Ik weet niet exact waardoor dat gevoel komt. Ik heb het idee dat met on the fly switchen er heel erg voor zorgt dat iedereen maar wat doet...
TF2 heb ik nimmer gespeeld. I heb echter wel alle CoD’s gespeeld en ik kan je meedelen dat de Battelfield reeks over het algemeen een heel stuk minder arcade is dan de CoD reeks.

Het "on-the-fly" switchen in de Battlefield games zorgt er in ieder geval NIET voor dat iedereen maar wat doet.
Praktisch iedereen speelt met zijn meest favoriete klasse en als de situatie erom vraagt zal er geswitched worden. En in sommige gevallen vraagt de Squad Leader om te switchen van klasse om de squad gebalanceerd te maken.

Tips om de kans op tactisch spel wat te vergroten:
  • Speel op hardcore servers, hier spelen ook gamers op die realistischer willen spelen. Dus gemiddeld genomen tactischer spel dan reguliere servers.
  • Als ooit BF3 mods mogen uitkomen (waarschijnlijk niet), speel dan de mods. Spelers zijn over het algemeen serieuzer en mogelijkerwijs ook tactischer ingesteld.
  • Vind een server met oudere/volwassen gamers: deze spelen over het algemeen tactischer.
  • Join een clan (zoals de GoT BF3 clan: zie TopicStart), speelt met “bekende” spelers, waardoor teamwork en tactisch spel kan worden bevorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46
JT888 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:30:
Uh er is geen support class in bc2 die rol is gesplitst door de assault met ammo kits en de medic met de heavy firepower.
Aaargh 'recons' bedoelde ik natuurlijk. :F

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Indy91 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:08:

Wat is een “oude garde” gamer?
Eentje die al op Atari zat als vierjarige.
[...]

TF2 heb ik nimmer gespeeld. I heb echter wel alle CoD’s gespeeld en ik kan je meedelen dat de Battelfield reeks over het algemeen een heel stuk minder arcade is dan de CoD reeks.

Het "on-the-fly" switchen in de Battlefield games zorgt er in ieder geval NIET voor dat iedereen maar wat doet.
Praktisch iedereen speelt met zijn meest favoriete klasse en als de situatie erom vraagt zal er geswitched worden. En in sommige gevallen vraagt de Squad Leader om te switchen van klasse om de squad gebalanceerd te maken.

Tips om de kans op tactisch spel wat te vergroten:
  • Speel op hardcore servers, hier spelen ook gamers op die realistischer willen spelen. Dus gemiddeld genomen tactischer spel dan reguliere servers.
  • Als ooit BF3 mods mogen uitkomen (waarschijnlijk niet), speel dan de mods. Spelers zijn over het algemeen serieuzer en mogelijkerwijs ook tactischer ingesteld.
  • Vind een server met oudere/volwassen gamers: deze spelen over het algemeen tactischer.
  • Join een clan (zoals de GoT BF3 clan: zie TopicStart), speelt met “bekende” spelers, waardoor teamwork en tactisch spel kan worden bevorderd.
Oh het is goed om te weten dat er hardcore servers zijn :)
Wat dat betreft wel een dikke pro tov Xbox dus, dat je je eigen serverselectie bepaalt, en dus ook er voor kan kiezen met vaste gasten steeds te battelen. Lijkt me heel leuk ook die GoT BF3 clan, bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik heb nog niet zo lang een PS3 en zal daarop dan ook BF3 spelen. Ik vroeg me af hoe dat werkt met de beta, komt die beschikbaar in de PS store bij de demo's ofzo? Moet je hem op de pc downloaden en via usb-stick op ps3 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Om ook nog even in te haken op het hele VoiP gebeuren. Ik ben zelf altijd een fanatiek gebruiker geweest van Teamspeak. Waarschijnlijk gewoon vanuit de traditie met CoD blijven hangen. Mumble heb ik echt maar een enkele keer gebruikt en mijn ervaring met Ventrilo is helemaal beperkt. Teamspeak 2 was natuurlijk niet geweldig, maar Teamspeak 3 vind ik verder prima werken. Probleem blijft natuurlijk altijd wel dat je dus een server moet joinen.... Vervolgens zit je weer met allemaal squads, dus daar moeten weer channels voor komen.... Dan willen de squad leaders ook nog met elkaar communiceren dus moeten er weer onderlinge whispers komen... Leuk als je een clan bent, maar voor public servers valt dat gewoon niet te doen. Ingame VoiP heb ik eigenlijk alleen maar gebruikt in EVE Online, waar de kwaliteit prima was en er een heel gala aan instelling beschikbaar was.... In BC2 is mijn enige ervaring met VoIP, dat een willekeurige Rus constant zijn microfoon aan heeft staan en je alleen maar een verdomd harde echo hoort. Mensen vertellen dat hun Mic aan staat is onbegonnen werk (kennelijk kan je het ook niet zo gemakkelijk fixen), dus dat is het punt dat ik een andere squad zoek..... Qua gameplay levert het zoveel meer op. Even vragen wat voor vehicle perk iemand heeft, als je naar een helicopter toe rent, om vervolgens de ideale positie te pakken. Het hele squad leader gebeuren wordt dan ook meteen honderd keer beter... dan kan je tenminste écht communiceren. Een commo-rose blijft leuk, maar ik heb liever goede Ingame VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
apNia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:35:
[...]

Eentje die al op Atari zat als vierjarige.
Ik speelde als achtjarige al pong, alleen ik voel me nu nog steeds als jonge garde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Ik neem aan dat je mensen gewoon kan muten ingame? Lijkt me sterk dat je zulke vervelende 'russen die hun mic aan hebben staan' niet even kan muten in het squad menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
You wish. Dat kan dus niet. Probleem is dat je niet eens fatsoenlijk kan zien wie er eigenlijk zijn microfoon aan heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mngm schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
Ik heb nog niet zo lang een PS3 en zal daarop dan ook BF3 spelen. Ik vroeg me af hoe dat werkt met de beta, komt die beschikbaar in de PS store bij de demo's ofzo? Moet je hem op de pc downloaden en via usb-stick op ps3 zetten?
ja, alle beta's zijn te downloaden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:46
gewoon disable voip doen in de audio instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Indy91 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:52:
[...]

Ik speelde als achtjarige al pong, alleen ik voel me nu nog steeds als jonge garde. ;)
offtopic:
Maak je geen illusie, we zijn ouwe lullen :P
Avondje gamen Xbox Live over de headsets en je waant je in een parallel universum ;)

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 07-09-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Al heb ik ook wel zin om in clan verband BF3 te gaan spelen (pc versie) met een zooi tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
mngm schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
Het zal deze optie worden: Ik vroeg me af hoe dat werkt met de beta, komt die beschikbaar in de PS store bij de demo's ofzo?

Alle downloadable spellen kan je gewoon op deze manier uit de PSN store halen (betaalde spellen met een creditcard) :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
blueice85 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:56:
gewoon disable voip doen in de audio instellingen :)
Ja dat moet ik dus ook weer niet hebben. Ik wil kunnen praten met mijn squad, maar idioten ook kunnen muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 21-09 17:03
Boagriuz schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:21:
[...]

Ja dat moet ik dus ook weer niet hebben. Ik wil kunnen praten met mijn squad, maar idioten ook kunnen muten.
Vreemd op de PS3 kun je in bfbc2 spelers gewoon muten. Lijkt me sterk dat dat niet op de pc kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
walletje-w schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:23:
[...]

Vreemd op de PS3 kun je in bfbc2 spelers gewoon muten. Lijkt me sterk dat dat niet op de pc kan.
Lijkt me inderdaad ook sterk.
Iemand hier ervaring mee in de Alpha? Of was VOIP toen niet mogelijk?
Ik ben erg benieuwd iig. We zullen het zien in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Lees op ps3life.nl dat de Beta ook voor de PS3 komt.
Weet iemand hier meer van?? Want wanneer komt deze dan uit en kan iedereen hieraan meedoen?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:25:
Lees op ps3life.nl dat de beta ook voor de PS3 komt.
Weet iemand hier meer van?? Want wanneer komt deze dan uit en kan iedereen hieraan meedoen?
nee dat is een leugen, de ps3 krijgt geen beta en de game komt pas een week later op de ps3 uit. ;)

even serieus: beta komt in september en is multi-platform.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

..knip..

OT: Heeft iemand al het BF3 + Physical Warfare Pack besteld??

[ Voor 190% gewijzigd door psychoclown op 07-09-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:35:
OT: Heeft iemand al het BF3 + Physical Warfare Pack besteld??
Uit de topic warning: De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Dan kan je daaruit ook wel opmaken dat het aan anderen vragen daar ook onder zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 14:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Tsurany schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:39:
[...]

Uit de topic warning: De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Dan kan je daaruit ook wel opmaken dat het aan anderen vragen daar ook onder zal vallen.
Helder.

Ik ben -door schade en schande- iemand die geen preorders meer koopt. Klopt het dan dat je moet betalen voor die extra DLC, of is hij helemaal niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

[...]

Vroeg me alleen af of er al mensen waren die dit besteld hadden (niet waar) of dat mensen bijv. alleen voor de limited edition gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
zAo schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:41:
[...]
Klopt het dan dat je moet betalen voor die extra DLC, of is hij helemaal niet beschikbaar?
De physical warfare pack wordt na de tijd gratis beschikbaar voor iedereen, de back to karkand dlc moet je na de tijd voor betalen! waar en hoeveel weet niemand :P
[...]
Hij vraagt wie en niet waar

[ Voor 24% gewijzigd door DopeMasta op 07-09-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopeMasta schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:43:
[...]

De physical warfare pack wordt na de tijd gratis beschikbaar voor iedereen, de back to karkand dlc moet je na de tijd voor betalen! waar en hoeveel weet niemand :P
waarschijnlijk in de richting 10-15 euro. zoiets was vietnam volgens mij ook voor bfbc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Mon0lith schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:42:
[...]

Vroeg me alleen af of er al mensen waren die dit besteld hadden (niet waar) of dat mensen bijv. alleen voor de limited edition gaan.
offtopic:
Ik heb het dit pakket besteld bij Origin, puur voor de Physical Warfare Pakket én 48 early closed Beta én vanaf Day One speelbaar middels pre-load

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 07-09-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 14:53

zAo

GPLv2 Fanboy

DopeMasta schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:43:
[...]
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:45:
[...]
Waarschijnlijk in de richting 10-15 euro. zoiets was vietnam volgens mij ook voor bfbc2
Ok, het maakt dus niet echt verschil of je hem nu preorderd. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 19:55

Stewie!

Keen must die!

Mon0lith schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:25:
Lees op ps3life.nl dat de Beta ook voor de PS3 komt.
Dat is al een tijdje bekend ;)
Open beta = iedereen heeft access.

Servers draaien in Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:53:
[...]

Servers draaien in Nederland ;)
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
stewie is de bron gezien hij bij i3d werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok dat is wel nice :D
minder lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Volgens EA customer support komt de BF3 beta eind september (omdat ik een klacht had m.b.t. de Medal of Honor Tier 1 editie en de BF3 beta, zeiden ze dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Mensen, al dat mierenneukerij hier altijd is even erg als het niet lezen of het niet maken van topicreports. Die functie is er niet voor niets, laat ons er maar over oordelen als je iets vindt wat mogelijk niet door de beugel kan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 19:55

Stewie!

Keen must die!

i3D host alle PS3 en Xbox360 servers wereldwijd bij bepaalde games, waaronder BF3, Medal of Honor, etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
@HamTheKiller "Man Down" is post revive, before you accept the revive you come back with your sidearm, and after accept you're back to norm.

Interessant alleen vat ik niet helemaal hoe dit in zijn werk gaat.

Je word neergeknald ligt op de grond roept een medic zodra de medic er is heb je een gun in de hand ?
En daarna word je gerevived en heb je je standaard wapen weer paraat zoiets ?

[ Voor 54% gewijzigd door JT888 op 07-09-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
JT888 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:29:
Je word neergeknald ligt op de grond roept een medic zodra de medic er is heb je een gun in de hand ?
En daarna word je gerevived en heb je je standaard wapen weer paraat zoiets ?
Ik denk een systeem net als in 'Brink'. In één van de Co-op filmpjes van BF3 zie je dit zelfs gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
SkullKeeper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:39:
[...]

Ik denk een systeem net als in 'Brink'. In één van de Co-op filmpjes van BF3 zie je dit zelfs gebeuren.
Ik heb Brink niet gespeeld dus ik zou het niet weten. In welk filmpje heb je dit gezien dan ?

Maar ik denk dat ik het al snap.

Jij ligt op de grond neergeknald door de vijand, je steekt je handje op van de pijn laatste levens teken, vervolgens komt er een medic met zijn defrib die je probeert te riven en op dat moment heb je een gun in je hand en kan je ermee schieten en kiezen Opt in or Opt Out 8) .

[ Voor 38% gewijzigd door JT888 op 07-09-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JT888 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:30:
Bij goede teamplay zou ik zeggen dat elke class elkaar ondersteund in BC2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
Gevonden op bfblog. Het principe staat rond 6:18 als de speler voor zijn bakkes wordt geschoten.

http://bf3blog.com/2011/08/battlefield-3-co-op-gameplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ah ik zie het ja thx.

Beetje vreemd dan of zal het alleen in Co-op zo werken ik dacht dat hij het over de multiplayer had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
JT888 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:29:
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
@HamTheKiller "Man Down" is post revive, before you accept the revive you come back with your sidearm, and after accept you're back to norm.
Volgens mij bedoelde hij ook PRE-revive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
http://battlefield3commun...ub-hd-both-ps3-360-a-938/

BF3 zal niet helemaal HD zijn op consoles :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar het resultaat eigenlijk.
1366 / 1280 = 1,0671875
768 / 720 = 1,0666666666666666666666666666667
768 / 704 = 1,0909090909090909090909090909091
Hoewel de afwijking niet direct zoveel groter wordt zal er tijdens het upscalen toch meer uitgerekt worden dan bij 720p. Maar goed, je zal het waarschijnlijk niet eens zien en als het daadwerkelijk performance scheelt zie ik het probleem niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Er zijn maar weinig games die native 1080 of 720 p weergeven. Ook COD speelt op 576 of 640 p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:27:
[...]

Er zijn maar weinig games die native 1080 of 720 p weergeven. Ook COD speelt op 576 of 640 p.
CoD is 600p dus het is nog steeds beter dan CoD bij BF3.
Dat dit gebeurd verbaast mij niks. BF3 is gewoon een belachelijk mooi spel en omdat DICE perse de volle ervaring wil aanbieden moeten ze compromissen sluiten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hebben we het al eerder over gehad, maar het wordt toch anders dan gedacht: in de release versie zal een een death niet mee gaan tellen als een death voor de tickets EN je K/D na een revive. Tijdens de beta zit dit er nog niet in. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken i.v.m. XP boosters.

Bron:

Verder: Teamchat i.p.v. squadchat!

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 07-09-2011 23:51 ]

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Laat toch maar weer zien dat het hoog tijd wordt voor een nieuwe generatie consoles!
Dat is het natuurlijk zeker want de huidige consoles zijn al vrij oud. Alleen dat zal denk ik de trend niet veranderen. Zodra er meer grafische kracht aanwezig is zullen de spellen grafisch beter worden maar zal niet direct de resolutie verhoogd worden. Op een console zit je vaak een eind van het scherm af waardoor je niet direct een hoge resolutie nodig hebt. Dan kan grafische pracht veel beter bereikt worden door mooiere effecten en gedetailleerdere omgevingen.

• walletje-w
  • Laatst online: 21-09 17:03
Tsurany schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:12:
Dat is het natuurlijk zeker want de huidige consoles zijn al vrij oud. Alleen dat zal denk ik de trend niet veranderen. Zodra er meer grafische kracht aanwezig is zullen de spellen grafisch beter worden maar zal niet direct de resolutie verhoogd worden. Op een console zit je vaak een eind van het scherm af waardoor je niet direct een hoge resolutie nodig hebt. Dan kan grafische pracht veel beter bereikt worden door mooiere effecten en gedetailleerdere omgevingen.
Ben ik helemaal met je eens. Denk maar eens aan gewone tv. De kwaliteit daarvan is vele malen hoger dan een game die toevallig op Full HD draait. Gewoon omdat een uitzending levensecht is vullen onze hersenen de overige details zelf wel in.

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha alsof het ontbreken van die paar lijntjes zichtbaar is.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:54:
Haha alsof het ontbreken van die paar lijntjes zichtbaar is.
Je krijgt wel eerder / meer kartellijntjes.

• bram1984
Ja hoor, 704p ten opzichte van 720p. Dan moet je echt met een vergrootglas tegen je TV aan gaan zitten, wil je dat zien.

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Maar 704p tov 1080p zie je echt wel. Jammer dat dat niet mogelijk is, maar de vlotheid van de gameplay gaat boven alles :)

• bram1984
mngm schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:33:
Maar 704p tov 1080p zie je echt wel. Jammer dat dat niet mogelijk is, maar de vlotheid van de gameplay gaat boven alles :)
Dat zie je inderdaad wel, maar hoeveel games zijn er nou daadwerkelijk native 1080p?

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:38:
[...]

Dat zie je inderdaad wel, maar hoeveel games zijn er nou daadwerkelijk native 1080p?
alleen de games die niet zo mooi zijn :), uncharted etc. kiezen ook voor 720p omdat ze zo hogere kwaliteit textures kunnen gebruiken wat een beter effect geeft dan lagere kwaliteit textures op 1080p.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
DanielWW2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:49:
[...]

CoD is 600p dus het is nog steeds beter dan CoD bij BF3.
Dat dit gebeurd verbaast mij niks. BF3 is gewoon een belachelijk mooi spel en omdat DICE perse de volle ervaring wil aanbieden moeten ze compromissen sluiten.
COD is 600p en BF3 is 704p. Welke game zal er dan beter uit zien?

Beide games moeten worden upscaled zonder een goede ratio te kunnen gebruiken.

Maargoed, zoals hierboven uitgelegd, heb je meer aan andere effecten en technieken dan alleen aan de resolutie.

Vergelijk het maar met sommige bluray films. Deze zijn vaak 1080p, maar sommige zien er nog slechter uit dan een goede DVD-rip.
StealthyPeanut schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:56:
Beide games moeten worden upscaled zonder een goede ratio te kunnen gebruiken.
Bij 720p spellen moet je altijd met een iets afwijkende verhouding upscalen naar 1366*768. Heb je echter een 1920*1080 tv gaat het gewoon met 1.5. Wijkt de hoogte af dan zal je daar het snelst die verhouding merken, dan is het opeens 1.5 horizontaal en 1.5341 verticaal.
Call of Duty heeft met 1024*600 ook een vervelende resolutie, dat kan niet mooi in 1920*1080 geschaald worden. Dat is 1.875 horizontaal en 1.8 verticaal bij 1080p. Bij 1366*768 is dat 1.334 horizontaal en 1.2 verticaal. Lijkt me ook helemaal niet fijn werken.
Dus idd, de upscaling wordt een stuk lastiger met die afwijkende resoluties.

• Indy91
Goed nieuws voor de AT'ers en Engineers onder ons:

Twitter:
bradellis0
@Demize99 Will a rocket fired just before dying still cause damage?

Demize99
@bradellis0 Yes
Was voor mij in het verleden een bron van iritatie dat een afgevuurde raket geen damage meer deed, als ik doodging vóór de inpact van het projectiel.

[ Voor 26% gewijzigd door Indy91 op 08-09-2011 14:10 ]

Huh was dat in vorige spellen dan zo? In Bad Company 2 deden ze volgens mij nog steeds damage hoor, dat gelde voor elk wapen. Zo ook voor mijnen en mortar strikes.

• EnigmaNL
Inderdaad dat was altijd al zo... Zelfs in BF1942.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:12:
Huh was dat in vorige spellen dan zo? In Bad Company 2 deden ze volgens mij nog steeds damage hoor, dat gelde voor elk wapen. Zo ook voor mijnen en mortar strikes.
Toch genoeg gezien in BC2 dat een nade die ik smeet voordat ik neergeschoten werd gewoon 0 dmg deden, al ontploft het ding onder de voeten van de kerel die ik net zelf tot 12hp heb geschoten. Hoe het met raketten zit boeit me niet zo, maar ik hoop dat die tweet ook voor granaten op gaat dus :P.

• EnigmaNL
Propane schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:29:
[...]

Toch genoeg gezien in BC2 dat een nade die ik smeet voordat ik neergeschoten werd gewoon 0 dmg deden, al ontploft het ding onder de voeten van de kerel die ik net zelf tot 12hp heb geschoten. Hoe het met raketten zit boeit me niet zo, maar ik hoop dat die tweet ook voor granaten op gaat dus :P.
Dat vind ik heel raar, dat is mij namelijk nooit overkomen. Granaten die ik gooi doen altijd damage, ook als ik zelf dood ben.
Dat is mij idd ook nooit overkomen, granaten werken gewoon altijd en doen altijd damage. Het is geen feature van het spel dat na je dood zulke wapens geen damage meer doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2011 14:32 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klopt, hier ook de ervaring dat granaten het gewoon doen. Hoewel ik wel moet zeggen dat het mij de laatste tijd wel opvalt dat er bij de granaten ook wel een weigeraars tussen zitten? Die knallen helemaal niet. Soms gooi ik 1 door het raam en dan vervolgens komt er geen knal. Heel raar.

Of dat je wel eens een 40mm recht op iemand's snackbar harses schiet en dat die gewoon geen damage doet...

Denk dat je dat soort dingen altijd wel een beetje houd als je via het internet gamed. Het is wel vervelend dat het wel eens voorkomt... Maar ach.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
vwb de damage wordt t niet voor niks gevraagd aan Demize...
Heb menig uur BC2 gespeeld (nog steeds in afwachting op BF3) en heb gister nog meegemaakt dat granaten het niet altijd doen als je ze gooit, en daarna dood gaat.
Soms zie je ze m zelfs nog door de lucht vliegen terwijl je al dood bent, maar komt er geen 'bommetje' :(
Zelfde geldt voor een RPG/CG.
Ben blij dat Demize m heeft 'afgevinkt' voor BF3

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
Er is bij BC2 op een gegeven moment wel heisa geweest over de damage die raketten doen na de dood van de engineer. Het ging over de vraag of, wanneer ze nog wel damage na de dood deden, je suicide raketschieters in de hand zou worden. Uiteindelijk is het volgens mij zo ingesteld dat ze wel damage horen te doen na je dood.

Wat ik wel weet is dat het mij nog wel eens overkomt dat ik een raket schiet, dood wordt geschoten en de raket geen damage meer doet.

Ik vermoed zelf dat dit ligt aan een klein stukje lag; eigenlijk ben ik al dood geschoten voordat ik de raket schiet, en daarom doet hij geen damage. Zelfde voor granaten.

Voor BF3 hoop ik dat de raketten na mijn dood gewoon damage doen, en dat de lag zo veel verminderd is dat dit laatste geval niet zo vaak voorkomt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• DopeMasta
BC2 nooit problemen mee gehad met granaten/raketten die weigeren, gisteren had ik nog z'n aanvaring gehad met een tank :P ik dood tank dood (2 man meegenomen) ;)

• Indy91
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:13:
Inderdaad dat was altijd al zo... Zelfs in BF1942.
Het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat hoor......maar ik meen me te herinneren dat ik in BF2, de heavy AT afvuurde en juist op dat moment dood ging, het afgevuurde projectiel zijn doel niet meer raakte en zelfs magische wijze oploste.

Pagina: 1 ... 91 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien