5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
het is een nachtmerrie om als admin een mooi gebalanceerde teams te krijgen waar bijde partijen het naar hun zin hebben in rush mode. vaak is èèn partij in de minderheid. een beetje campers vs attackers. soms zitten zelfs de attacers hun base te verdedigen. rush is magish: de ene keer lukt het wel de ander keer totaal niet.DanielWW2 schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:48:
[...]
Rush kan echt hopeloos zijn op sommige maps. Ik probeer vaak juist te spawn trappen, de defenders spawn in om zoveel mogelijk afleiding te verzorgen om mijn eigen team naar voren te krijgen. Als het lukt dan voel ik me een eikel maar dan speelt het team ook eens goed mee.
ora et labora
Het zou fijn zijn als het balanceren in de servers niet alleen op aantal spelers, maar ook een beetje op levels zou kunnen gaan. Het komt op onze server vaak voor, dat wij met 16 spelers spelen, waarvan 12 spelers level 40+ zijn. Onze tegenstander heeft dan nog niet een 1 spelers die level 40+ is.
Ik weet het, het level zegt niet alles, maar in dit geval merk je het wel hoor
Verwijderd
Ik zie ze het al weer gebeuren dat iedereen als recon ergens ligt te sniperen. En dat het echt een sniper game gaat worden.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
verwacht dat meeste servers wel een sniper limiet krijgen, althans hoop ikVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:35:
Toch wel wat angstig dat je weer kan liggen als player in BF3
Ik zie ze het al weer gebeuren dat iedereen als recon ergens ligt te sniperen. En dat het echt een sniper game gaat worden.

Op de server waar ik Admin ben als het verschil in tickets te groot wordt wisselt eerst een admin van team daarna worden nog meer mensen gewisseld mocht het nodig zijn. Moet je wel actieve admins hebben natuurlijkmrc4nl schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:17:
[...]
het is een nachtmerrie om als admin een mooi gebalanceerde teams te krijgen waar bijde partijen het naar hun zin hebben in rush mode. vaak is èèn partij in de minderheid. een beetje campers vs attackers. soms zitten zelfs de attacers hun base te verdedigen. rush is magish: de ene keer lukt het wel de ander keer totaal niet.
Met BF BC2 had ik ook geen problemen met snipers. Ga in een tank zitten en je bent de man. Tenzij ze de goggles al hadden vrijgespeeld waarmee je een raket op een tank kan afvuren haha.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:35:
Toch wel wat angstig dat je weer kan liggen als player in BF3
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zelf speel ik ook altijd met de sniper. Rustig ergen sneaky liggen wachten en dan betrekken met de sniper
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
In Battlefield 2 was er wel een stuk minder groen waar je achter kon schuilen, zeker in de city maps.Dutch_Razor schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:36:
Want dat was in BF2 ook zo'n probleem? Daar werd ik bijna nooit gekilled door een sniper,

Dit plaatje illustreert wel de veel betere mogelijkheden van dekking die in Battlefield 3 zullen zitten. Dit is dan een relatief dichtbebouwd stuk waardoor snipers minder gevaarlijk zijn (zeker nu iedereen een 4x scope kan hebben) maar op wat grotere lege stukken zal je meer bebossing aantreffen.
Desalniettemin ben ik zelf niet bang voor een overheersing van snipers, ze zijn gewoon te zwak daarvoor. Als ze geen headshot uit kunnen voeren is het geen instant kill en dan zoekt de andere speler direct dekking, healt zichzelf en gaat dan in de aanval. Met een assault rifle met een 4x scope kan je prima sniper jagen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Neemt wel een stukje de noodzaak weg om engineer te zijn als je in een tank stapt (wat ik misschien jammer vind). Ben benieuwd hoe dit uitpakt.The Great HooD schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:18:
Zelfhelende tanks in BF3, bij kleine schade.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 40% gewijzigd door Donnie op 06-09-2011 13:16 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hier staat dat ze de posities van de MCOM's hebben moeten wijzigen na de feedback op Metro. Bij al de andere maps hebben ze die feedback niet gehad, gaan ze daar dan wel direct goed staan?
nee daar hebben ze ons voor, betaalde-beta * (open voor iedereen die de game koopt) ook wel genoemdmngm schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:56:
[...]
Hier staat dat ze de posities van de MCOM's hebben moeten wijzigen na de feedback op Metro. Bij al de andere maps hebben ze die feedback niet gehad, gaan ze daar dan wel direct goed staan?

edit: * de beta start pas op 27 oktober
[ Voor 5% gewijzigd door DopeMasta op 06-09-2011 14:03 ]
Er is geen betaalde beta, zolang je dat maar goed door hebt. Het is een open beta en dat is duidelijk aangegeven. Je hebt alleen twee dagen eerder access als je op pre-ordert op Origin of MoH LE hebt. En de kans is groot dat de beta maar één map gaat bevatten. Waarschijnlijk caspian border, om de server load met 64 players goed te kunnen testen.DopeMasta schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:59:nee daar hebben ze ons voor, betaalde-beta (open voor iedereen die de game koopt) ook wel genoemdnet zoals Black Ops, Crysis 2 en nog paar games afgelopen jaar
Vandaar dat ik Karkand zo'n geweldige map vindt en daarom zeker weten de limited edition ga bestellen.Oxigeon schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:44:
Waar veel bebouwing is is een sniper waardeloos
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
mngm schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:00:
Daar gaan we toch geen toegang tot alle maps hebben?
omg waar is mijn facepalm plaatje.. de betaalde-beta is de retail game die vol bugs zit zoals veel mensen het ook noemenAdante schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:02:
Er is geen betaalde beta, zolang je dat maar goed door hebt.

Port Valdez 1e MCOM anyone?spookz0r schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:41:
Daarom blijf ik weg bij Rush. Geen campende wookies

Beide modes hebben campers. Het mooie is alleen, dat je met campen in BF veel minder punten haalt dan iemand die in een squad samenwerkt.
Je hebt er alleen jezelf mee.
Plus, dat ik nooit op hardcore speel en een sniper alleen een instant kill heeft als hij iemand een headshot geeft. Ik blijf amper stilstaan, dus als iemand me een headshot geeft als ik ren en gek loop te doen, dan heb ik daar vrede mee. Daar heb je skill voor nodig.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Adante schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:02:
Er is geen betaalde beta, zolang je dat maar goed door hebt. Het is een open beta en dat is duidelijk aangegeven. Je hebt alleen twee dagen eerder access als je op pre-ordert op Origin of MoH LE hebt. En de kans is groot dat de beta maar één map gaat bevatten. Waarschijnlijk caspian border, om de server load met 64 players goed te kunnen testen.

Prima punten wel, maar als je een beetje je best doet met vlaggen cappen en samenwerken, kan je veel meer punten scoren.Tsurany schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:24:
Als je goed kan campen kan je er ook prima punten mee scoren, dat is juist het vervelende.
Zeker op normale mode als sniper. Op hardcore is campen een eitje, elke kogel is een kill en dus veel punten.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-09-2011 14:29 ]
Heb je een bron? Zou wel erg goed nieuws zijn iddJT888 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:29:
Ok mooi nieuws als je gerived word geld het niet als een death. Er is dus wel een goeie reden om te kiezen voor een revive ipv een respawn.
Ik denk dat je 27 September bedoeld?DopeMasta schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:59:
[...]
edit: * de beta start pas op 27 oktober
aangezien de 25ste van oktober BF3 al uitkomt..?
http://twitter.com/#!/Demize99StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:30:
[...]
Heb je een bron? Zou wel erg goed nieuws zijn idd.
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
begrijp je sarcasme nou nietDutchhaze86 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat je 27 September bedoeld?
aangezien de 25ste van oktober BF3 al uitkomt..?
daarbij is de 25ste amerikaanse release en 27ste europese release
Het lijkt er op van niet..;)DopeMasta schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:42:
[...]
begrijp je sarcasme nou niet
daarbij is de 25ste amerikaanse release en 27ste europese release
halve week later zie ik dat er meer mensen aangeven dat het 27 september is.
laten we hopen. want ik ga er vanuit dat de datum klopt
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Kan ik met deze hardware Battlefield 3 vloeiend spelen?
Het BF3 hardware topicVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:07:
Hallo ik heb onlangs mijn macbook door het venster gegooid en een Asus M4N75TD, met 8GB ram en een Amd 955 cpu gekocht, en daarbij een GTX 560
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 06-09-2011 15:08 ]
Damn, hierboven snel aangepast! Linkte eerst naar een quote van jezelfVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:07:
Hallo ik heb onlangs mijn macbook door het venster gegooid en een Asus M4N75TD, met 8GB ram en een Amd 955 cpu gekocht, en daarbij een GTX 560
Het BF3 hardware topic
[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 06-09-2011 15:12 ]
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:30:
[...]
Laten we het FF niet hopen en hopen dat Stewie! ze hint naar 19 September de juiste isPykow schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:03:
Ik heb het op mijn twitter aangegeven dat deze game 27 september als beta uit gaat komen.
halve week later zie ik dat er meer mensen aangeven dat het 27 september is.
laten we hopen. want ik ga er vanuit dat de datum klopt
[ Voor 60% gewijzigd door JT888 op 06-09-2011 16:04 ]
Goed nieuws? Ik vind van niet eigenlijk.StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:30:
[...]
Je bent toch afgeknald? Dat iemand je dan (vaak toevallig in zijn loop) weer revived, vind ik geen reden om niet met -1 te worden "gestraft".
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik vind het wel goed want bij BF2 kreeg je ook geen death als je gerived wordtjagermeister schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:11:
[...]
Goed nieuws? Ik vind van niet eigenlijk.
Je bent toch afgeknald? Dat iemand je dan (vaak toevallig in zijn loop) weer revived, vind ik geen reden om niet met -1 te worden "gestraft".
Is dat zo? Kan het me niet meer herinneren.xNikobellicx schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:14:
[...]
ik vind het wel goed want bij BF2 kreeg je ook geen death als je gerived wordt
Dat is wel een redelijke slechte redenatie, omdat het in BF2 zo was moet het nu ook zo zijn?xNikobellicx schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:14:
[...]
ik vind het wel goed want bij BF2 kreeg je ook geen death als je gerived wordt
Van mij mag je gewoon een death krijgen, je werd ook gekilled. Mag je weer wel toevoegen van mij dat je kan voorkomen dat je gerevived wordt, en een beetje punten zelf ook krijgt als je wel gerevived wordt, niks significants, maar gewoon beetje om aan te moedigen op een medic te wachten en niet reviven blokkeren.
Het zou leuk zijn als er een wezenlijk verschil zou bestaan tussen gekilled worden, instant -1 en kritisch gewond raken waarbij je nog kunt prone kunt wegkruipen en een x-aantal seconden gerevived kunt worden. Anders alsnog -1.furby-killer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:17:
[...]
Dat is wel een redelijke slechte redenatie, omdat het in BF2 zo was moet het nu ook zo zijn?
Van mij mag je gewoon een death krijgen, je werd ook gekilled. Mag je weer wel toevoegen van mij dat je kan voorkomen dat je gerevived wordt, en een beetje punten zelf ook krijgt als je wel gerevived wordt, niks significants, maar gewoon beetje om aan te moedigen op een medic te wachten en niet reviven blokkeren.
Maar dat zal misschien net een stapje te ver gaan, voor velen.
Wellicht hang je dan minder de Rambo uit?Webjunkie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:20:
gerevived worden heeft idd ook weinig nut als je team toch de -1 krijgt, jij de death krijgt en je killer een +1 kill (met alle headshot en mazzel bonussen) krijgt.
Helemaal mee eens. Reviven = geen kill = win. Maakt t reviven weer een stukje belangrijker.Webjunkie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:20:
gerevived worden heeft idd ook weinig nut als je team toch de -1 krijgt, jij de death krijgt en je killer een +1 kill (met alle headshot en mazzel bonussen) krijgt.
Is er nu in BF3 een optie dat je ook je revive kan declinen? Ik word altijd helemaal panisch als een stel van die eppo's je blijft reviven terwijl je nog steeds keihard onder vuur ligt en 3 sec later weer dood op de grond ligt.
Ja, die optie is er idd.Boagriuz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:22:
[...]
Helemaal mee eens. Reviven = geen kill = win. Maakt t reviven weer een stukje belangrijker.
Is er nu in BF3 een optie dat je ook je revive kan declinen? Ik word altijd helemaal panisch als een stel van die eppo's je blijft reviven terwijl je nog steeds keihard onder vuur ligt en 3 sec later weer dood op de grond ligt.
Ik vind van wel, je voorkomt er mee dat je meerdere deaths achter elkaar krijgt omdat een of andere medic je constant wilt reviven terwijl jij geen ammo meer hebt of vlak naast een tank ligt.jagermeister schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:11:
Goed nieuws? Ik vind van niet eigenlijk.
Bovendien ben je niet echt afgeknald maar leef je nog gewoon. Je levensverzekering keert toch ook niet uit als je succesvol gereanimeerd bent? Het bevorderd teamwerk, door een medic in de buurt te hebben verbeter je je eigen score.
heeft niet zo veel met rambo-en te maken.jagermeister schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:21:
[...]
Wellicht hang je dan minder de Rambo uit?
juist als je in een squad zit, kan je beter opnieuw spawnen bij je squadleader.
heb je weer volle ammo ook.
gerevived worden terwijl de kogels om je oren vliegen betekent meestal toch dat je binnen een paar seconden weer dood bent.
[ Voor 23% gewijzigd door Webjunkie op 06-09-2011 16:24 ]
je kan ook niet meer gerived worden als je bijvoorbeeld door c4 gedood wordt of door airstrike of in een voertuig zit die word opgeblazen.jagermeister schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:21:
[...]
Wellicht hang je dan minder de Rambo uit?
Wie zegt dat team -1 moet krijgen? In BFBC2 krijgt team geen -1, jij wel, je bent gewoon doodgegaan. De medic heeft effectief een ticket erbij gekregen, maar verandert niks dat jij dood was gegaan.Webjunkie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:20:
Vroegah, in JO, had je gerevived kon worden, behalve bij headshot, knife kill, of val van grote hoogtes.Het zou leuk zijn als er een wezenlijk verschil zou bestaan tussen gekilled worden, instant -1 en kritisch gewond raken waarbij je nog kunt prone kunt wegkruipen en een x-aantal seconden gerevived kunt worden. Anders alsnog -1.
Geniaal gevonden...Tsurany schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:23:
[...]
. Je levensverzekering keert toch ook niet uit als je succesvol gereanimeerd bent? Het bevorderd teamwerk, door een medic in de buurt te hebben verbeter je je eigen score.
Dat zou het al wat dynamischer maken ja.furby-killer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:23:
[...]
Wie zegt dat team -1 moet krijgen? In BFBC2 krijgt team geen -1, jij wel, je bent gewoon doodgegaan. De medic heeft effectief een ticket erbij gekregen, maar verandert niks dat jij dood was gegaan.
[...]
Vroegah, in JO, had je gerevived kon worden, behalve bij headshot, knife kill, of val van grote hoogtes.
Hehe...zeker!
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 06-09-2011 16:27 ]
Ik weet hoe ik mijn games uit speel. En hoe andere mensen hun games uitspelen moeten zij weten, kan me ook niet veel schelen. Zolang anderen er geen nadeel bij hebben mogen ze gerust hun gang gaan.
Ik citeer:
"Morgen begint de beta (likely)"
"Voor de mensen die ook in het EA team zitten (we zijn met 3 op 9lives), ga na het BF3 topic en check wa deadshot zei page 207 "
Link; http://www.9lives.be/foru...pic-114.html#post15344445
http://www.9lives.be/foru...pic-114.html#post15344632
Ja er speelt morgen iemand (QA) maar niet hij, jij of jullie
[ Voor 85% gewijzigd door Stewie! op 06-09-2011 19:27 ]
Ik zie het al voor me.Tsurany schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:23:
[...]
Je levensverzekering keert toch ook niet uit als je succesvol gereanimeerd bent?
Word je gerevived in BF3 en dan zegt je character:
Dammit, now my family will not get the life insurance money.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog steeds zeker van de 19de.Stewie! schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:26:
LOL, natuurlijk klopt dat niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bedankt voor de infoStewie! schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:26:
Ik kreeg van i3d een promotiemail voor BF3 servers.Stewie! schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:26:
En dit stond erin:
The pre-order package is available until September 18th.
Waarom maar tot die datum en niet later?
I see what you did there!
Hopelijk heb je gelijk!
En daar gaat mijn vertrouwen in Stewie.Stewie! schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:49:
Ik betwijfel of de beta de 19e begint overigens, dus ik zou niet speciaal vrij nemen hiervoor

BF3 als LAN game zou prachtig zijn.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
LAN is ook MP?Donnie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:02:
Focus lijkt toch op MP te liggen bij BF niet bij lan helaas...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Welke dag van deze maand Sept is een glories day of kan terug worden gekoppeld aan een hystorisch moment wat zich afspeelde in Parijs (als dat de Beta Map word).
Want bij die Analysis Vids van Gamerspawn hebben ze altijd een leuk feitje uit het verleden wat toch weer enigszins op BF3 van toepassing kan zijn heb ik gemerkt.
PS: Dit is een leuke tweet lol
JackSnake_rus Гуляев Руслан
@Demize99 good day to you, I'm from Russia and want you to know that we are not satisfied with Russian solders voices in Battlefield 3.
4 uur geleden
als antwoord op ↑
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
@JackSnake_rus You should tell your countrymen. They're the ones we recorded.
[ Voor 99% gewijzigd door JT888 op 06-09-2011 20:22 ]
Shoot him.
Weet je toevallig of Dice een aankondiging gaat maken wanneer de beta komt, of zal de beta van de ene op de andere dag beschikbaar zijn?
Correct me if im wrong maar was de BFBC2 beta ook niet gereleased zonder vooraf vrijgegeven datum?
edit: nvm, bfbc2 beta was vooraf aangekondigd http://www.joystiq.com/20...2-pc-beta-dated-detailed/
[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 06-09-2011 22:17 ]
en gisteren tweette ik dit naar demize99 : when is the beta or when will you announce it? I cant wait anymore.
daarnet kreeg ik een tweet terug: I can't tell you a beta date, because i don't know a beta date. that and you touch yourself at night. that's the real root of the problem.
wat bedoelt hij met de laatste zin?
Verwijderd
Ik denk dat masturberen je probleem is?l166 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:23:
ja dat was zo.
en gisteren tweette ik dit naar demize99 : when is the beta or when will you announce it? I cant wait anymore.
daarnet kreeg ik een tweet terug: I can't tell you a beta date, because i don't know a beta date. that and you touch yourself at night. that's the real root of the problem.
l166 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:23:
ja dat was zo.
Sommigen snappen echt geen humor

hij maakt ervan: ik geil erop en doe erop mastruberen -.- (opzich
Destijds bij Multiplay kreeg je er een gratis Mumble server bij, die evenveel slots had, als het aantal slots op de gameserver zelf (meer slots kon ook, maar dan was het niet meer gratis dacht ik en betaalde je het aantal slots die over de gameserver slots gaan).
[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2011 00:45 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Em waarschijnlijk voldoende tweakers om de server goed bevolkt te houden
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
In BFBC2 joinen spelers in je Squad terwijl je misschien niet bij wilt hebben, tevens kun je niet je squad een naam geven.
Hoe zit het met het repareren van voertuigen, gaat dat net zo rete snel als in BFBC2 of als in BF2?
Lees net dat tanks automatisch kunnen worden gerepareerd
Van mij mogen ze ook weglaten dat je met een mes een deur/hekwerk kapot kan maken.
[ Voor 11% gewijzigd door noud op 07-09-2011 02:47 ]
En volgens mij kan je ook gewoon slotje erop doen maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 27% gewijzigd door Cornelisjuh op 07-09-2011 06:35 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien