• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Indy91 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:02:
[...]

Het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat hoor......maar ik meen me te herinneren dat ik in BF2, de heavy AT afvuurde en juist op dat moment dood ging, het afgevuurde projectiel zijn doel niet meer raakte en zelfs magische wijze oploste.
als je doodging ging het projectiel naar de grond toe daardoor raakte je niks het projectiel volgde jou beweging dus als jij doodvalt gaat het projectiel mee. Hint richt boven een voertuig en ga pas om het laatste moment naar beneden toe.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Ik heb het wel eens gehad dat een raket idd geen damage deed nadat ik em afschoot en dood ging.
Het projectiel verdween dan gewoon ineens.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

StealthyPeanut schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:56:
[...]

COD is 600p en BF3 is 704p. Welke game zal er dan beter uit zien?

Beide games moeten worden upscaled zonder een goede ratio te kunnen gebruiken.

Maargoed, zoals hierboven uitgelegd, heb je meer aan andere effecten en technieken dan alleen aan de resolutie.

Vergelijk het maar met sommige bluray films. Deze zijn vaak 1080p, maar sommige zien er nog slechter uit dan een goede DVD-rip.
544p zelfs.

Maar het verschil zal er dus ongeveer zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/720-704sm.jpg

Geen probleem.

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Uniciteit schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:17:
[...]
Geen probleem.
Wow weet niet of ik dat wel aan kan 8)7 owh wacht ik speel op de pc 1080p _/-\o_ :9
Das natuurlijk een te simplistisch plaatje, het beeld word wel weer uitgerekt tot het gehele scherm waardoor je dus wel wat vervorming krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:37

superwashandje

grofheid alom

ik vind het nog een best groot verschil.tuurlijk is het relatief weinig ten opzichte van wat je overhoudt maar ik waardeer altijd elke pixel in de hoogte en breedte hoor. nou is er niets aan te doen als je op de consoles speelt maar toch jammer.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja het is dat beetje verlies, of een onspeelbaar spel en dus geen console versie. Ze doen het niet om je te pesten natuurlijk, maar om in iedergeval mocht je het spel op een console willen spelen, dit alsnog kan.

[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 08-09-2011 15:38 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Dat is natuurlijk onzin. Het is dat beetje verlies of wat modellen van iets minder polygonen of wat kleinere textures.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Indy91 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:02:
[...]

Het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat hoor......maar ik meen me te herinneren dat ik in BF2, de heavy AT afvuurde en juist op dat moment dood ging, het afgevuurde projectiel zijn doel niet meer raakte en zelfs magische wijze oploste.
Dat komt dan dus doordat je voor de server al dood was toen jij op je knopje drukte.

Raketten doen bij mij altijd gewoon nog schade, behalve als ik lag heb.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Precies, maar omdat ze voor het eerste gekozen hebben is het dus zo plastisch te stellen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Uniciteit schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:17:
[...]

544p zelfs.

[afbeelding]

Geen probleem.
Haha wat een dramatisch voorbeeld. Een lijntje wat iets meer naar links staat. :F

• Yintha
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Is dit het Battlefield 3 of het grote resolutie ouwehoer topic?

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Uit die beelden van die co-op demo kan ik alleen opmaken dat ook de PS3/Xbox versie er mooi gaat uitzien. En dat is het belangrijkste niet of het nu 720p of iets anders is.

Voor de mensen die iets concreets willen bijdragen of gewoon wat meer info willen over een eventuele BF3 clan, die moeten hier even kijken.
Vrijdag om 20u zou ik graag wat tweakers op de Mumble server krijgen, zodat we afspraken kunnen maken mbt de eigen BF3 server!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:05

XanderDrake

Build the future!

Ik denk dat consolemakers ondertussen te laat zijn met hun nieuwe generatie.
Als high-end games moeten gaan hannessen met 'nieuwe' resoluties (704p bestond hiervoor nog niet) dan wil dat zeggen dat nieuwe engines officieel uit de voegen van de hardware barsten.

Mij hoor je verder niet klagen: Ineens is PC gaming weer hot :) En ik kan sowieso op 1080p spelen _/-\o_

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• bram1984
?

Je kan over 2 jaar toch een console op de markt brengen die aan de nieuwste engines voldoet? Ik begrijp je beredenering niet helemaal.

PC gaming weer hot? Omdat DICE een keertje meer aandacht aan de PC versie van een game besteedt? Beetje voorbarig. Wat mij betreft mogen meer ontwikkelaars dit doen hoor. Laat MS en Sony maar beseffen dat de huidige consoles niet langer meekunnen.

• DopeMasta
BF3 al 1,25 miljoen pre-orders volgens EA CFO Eric Brown:
Brown said that Battlefield 3 so far has been pre-ordered 1.25 million times, which is above all expectations, and certainly more than any other Battlefield game.
source

Verwijderd

PC gaming is altijd hot geweest. Ik heb geen tijden gekend dat het beter was tussen 2000 en nu.
Momenteel speel ik ook een pc nieuwe game only en dat is goed te merken

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 16:47 ]

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
DopeMasta schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:45:

[...]

source
1,25 miljoen en 1 nu :9 (2 uur geleden gedaan, don't mather)

btw, het record staat op 1.6 miljoen (d8 ik) van black ops. en bf3 heeft nog een maand. maar mij maakt het niet uit ;) het is gwn mee mooi genomen voor DICE

[ Voor 23% gewijzigd door Adel_F16 op 08-09-2011 17:00 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

Stewie!

Keen must die!

Doen ze goed!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:45:
PC gaming is altijd hot geweest. Ik heb geen tijden gekend dat het beter was tussen 2000 en nu.
Momenteel speel ik ook een pc nieuwe game only en dat is goed te merken
Dan vind ik vrij apart. Het is de laatste jaren juist dramatisch gesteld met PC gaming, helemaal als je het over shooters en platformers hebt. Er wordt voornamelijk ontwikkeld op de 360 (en is sommige gevallen op de PS3) en vervolgens geport naar de PC en het andere platform.

Alleen de RPG en strategie liefhebbers komen volledig aan hun trekken geloof ik.
DopeMasta schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:45:

[...]

source
Dat zijn toch wel lekkere cijfers voor een game waarvan nog niemand zeker weet hoe 'ie uiteindelijk wordt.
Doet DICE toch netjes.

Ben wel benieuwd hoeveel ze in de marketing campagne hebben gestoken. :+

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

De download via Origin zal wel niet vooruit te branden zijn, op het moment van de release.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:33:
Je kan over 2 jaar toch een console op de markt brengen die aan de nieuwste engines voldoet? Ik begrijp je beredenering niet helemaal.
Mijn punt is, deze console had er nu al moeten zijn. Games van tegenwoordig zijn gelimiteerd door de hardware en zijn daardoor minder innovatief of vooruitstrevend. Dit is volgens mij zelfs al een tijdje aan de hand, vandaar dat er ondertussen PC focussed games uitkomen.
Beetje voorbarig.
DICE, Valve, Blizzard zijn nu PC standaard. Zo wat alle MMO's die er zijn en nog komen, een aantal met miljoen+ gamers zijn PC standaard. Casual games schuiven van de Wii naar de PC/smartphones en Free2Play games zijn PC standaard. Ondertussen kunnen low-end PC's betere graphics weergeven dan huidige consoles, dus 'zware' games zoals Witcher 2 en BF3 zijn nu PC standaard.

Lijkt me redelijk fundamenteel.
Laat MS en Sony maar beseffen dat de huidige consoles niet langer meekunnen.
Helemaal mee eens, maar zolang de concurrentie nog niets heeft is er geen druk. En dan nog kan het lang duren: tussen de release van de Xbox 360 en de PS3 zat ongeveer een jaar.

Alleen Nintendo is op dit moment concreet met opvolging bezig, dus ik denk dat we nog tot (gokje) eind 2012 moeten wachten voor next gen consoles

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
jagermeister schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:07:
De download via Origin zal wel niet vooruit te branden zijn, op het moment van de release.
Gelukkig bestaat er zoiets als ''pre-loaden'' :)

[ Voor 69% gewijzigd door vinom op 08-09-2011 17:25 ]

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:26
vinom schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:24:
Gelukkig bestaat er zoiets als ''pre-loaden'' :)
wanneer kun je dan pre loaden ?

• vinom
Dat kan ik je vertellen als mijn glazenbol eens meewerkt.

• xNikobellicx
vinom schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:27:
[...]

Dat kan ik je vertellen als mijn glazenbol eens meewerkt.
dus misschien is het wel helemaal niet mogelijk.

• Beukerz
  • Laatst online: 12-09 19:58
Wat denk je dat er gaat gebeuren op het moment dat iedereen kan gaan pre-loaden ? :')

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Dan duurt het downloaden zo lang, dat je hem ruim voordat je hem mag spelen binnen hebt, denk ik.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Oh man, waarom geven ze niet wat meer MP beelden vrij.. Ik kan echt niet wachten om in NY te gaan huishouden haha..! Ik hoop dat die Metro map in Parijs in Conquest lekker groot wordt en dat je de Eiffeltoren om kan keilen..

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:06:
[...]

Dan vind ik vrij apart. Het is de laatste jaren juist dramatisch gesteld met PC gaming, helemaal als je het over shooters en platformers hebt. Er wordt voornamelijk ontwikkeld op de 360 (en is sommige gevallen op de PS3) en vervolgens geport naar de PC en het andere platform.

Alleen de RPG en strategie liefhebbers komen volledig aan hun trekken geloof ik.

[...]

Dat zijn toch wel lekkere cijfers voor een game waarvan nog niemand zeker weet hoe 'ie uiteindelijk wordt.
Doet DICE toch netjes.

Ben wel benieuwd hoeveel ze in de marketing campagne hebben gestoken. :+
Ik heb nergens last van als het gaat om ports. Heb vrijwel iedere game met vermaak gespeeld die vanaf 2000 uit is gekomen. Dat console port gedoe is gewoon een soort ziekte die mind van mensen is gekropen en die denken dat een game niet goed werkt en dat soort dingen. Gelukkig negeer ik al die onzin want wil niet ziek worden.

Verder word er altijd eerst ontwikkeld op de pc en dan geport naar de console en vanaf daar weer naar de pc als het een pc titel krijgt. nadeel is allen dat er niets extra's voor de pc in word gebouwd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 17:48 ]

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:56
Beukerz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:29:
Wat denk je dat er gaat gebeuren op het moment dat iedereen kan gaan pre-loaden ? :')
En daar houden ze geen rekening mee? Geloof mij dat zit wel goed hoor!

How are you doing?

Dan gaan twee dagen voor de launch een paar honderd duizend het spel preloaden. Zelfs al gaat dat aan 200KB/s is er genoeg tijd om het complete spel in twee dagen binnen te hengelen. Als dat nou op de dag van release gebeurt wil je er niet twee dagen over doen, dan is het een stuk vervelender.

Trouwens, in het algemeen, kan het niveau wat hoger hier?

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2011 18:13 ]

• DopeMasta
gezien amerikaanse release 2 dagen eerder is verwacht ik dat je hem dan al zal kunnen downloaden.
misschien zelfs 4 dagen eerder als je de 2dagen pre-load amerika mee telt ;)

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:04

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hallo, we wachten nu al 6 jaar op het spel, wat maken die paar dagen dan nog uit... ;)

Wat ik me nog wel afvraag en nog niet eerder genoemd zie, waar gaat de beta op draaien? Want met al die pre-orders is er natuurlijk ook heel veel beta belangstelling, heeft EA dan genoeg aan zijn eigen serverpark?

Of zouden de pre-order gehuurde servers (zoals die van mij :9 ) dan ook al met de beta uitgerust worden?

Specs

Gok dat ze bij i3D gaan draaien voor een groot deel. Sowieso Xbox360 en PS3 maar ik verwacht dat ook enorm veel (misschien alle) servers voor PC bij i3D gaan draaien.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tsurany schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:25:
Das natuurlijk een te simplistisch plaatje, het beeld word wel weer uitgerekt tot het gehele scherm waardoor je dus wel wat vervorming krijgt.
De aspectratio klopt dan ook niet meer, kan me voorstellen dat het dus gewoon een instelling word voor console gamers, waarbij ze kunnen aangeven wel of geen (mini) balkjes te willen hebben, boven en onder in beeld, we hebben het over 8 pixels aan de boven en onderkant van het scherm, dat valt echt niet op hoor...
bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:33:
PC gaming weer hot? Omdat DICE een keertje meer aandacht aan de PC versie van een game besteedt? Beetje voorbarig. Wat mij betreft mogen meer ontwikkelaars dit doen hoor. Laat MS en Sony maar beseffen dat de huidige consoles niet langer meekunnen.
PC gaming is weer hot omdat de PS3 en de X360 aan hun limieten beginnen te raken. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2011 19:17 ]

• bvk
  • Laatst online: 23:04

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dan bedoel je denk ik dat de pre-order gehuurde servers ook voor de beta ingezet gaan worden, want anders heeft misschien "zelfs" i3D niet voldoende machines beschikbaar.

Als die aanname correct is zou het leuk zijn als de servers alvast beschikbaar zouden komen voor de klanten, kunnen die "beta testen" met de instellingen, maps etc >:)

Stewie?

Specs

Dat lijkt me sterk, er zal waarschijnlijk maar een enkele map ter beschikking staan en ik gok dat de instellingen wel redelijk vast zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Mmm de game is bijna Silver maak ik op uit demize99 zijn tweet dus als de game silver is krijgen wij de beta eindelijk :D hoop ik !!
Jovas schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:40:
Oh man, waarom geven ze niet wat meer MP beelden vrij.. Ik kan echt niet wachten om in NY te gaan huishouden haha..! Ik hoop dat die Metro map in Parijs in Conquest lekker groot wordt en dat je de Eiffeltoren om kan keilen..
Denk je echt als je de eifeltoren kan omknallen krijgt Dice alle Fransen op hun dak. En dan zal de game hoogstwaarschijnlijk ook niet in Frankrijk verkocht worden door een boycot van de Franse regering :P

Neemt niet weg dat het wel grappig zou zijn alleen is het niet verstandig om te doen :O

[ Voor 70% gewijzigd door JT888 op 09-09-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach das aanstelleritus, denk je echt dat de Franse regering moeilijk gaat doen over het vernietigen van de Eifeltoren?
De reden dat ze het niet doen is simpelweg omdat het technisch niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:02:
Mmm de game is bijna Silver maak ik op uit demize99 zijn tweet dus als de game silver is krijgen wij de beta eindelijk :D hoop ik !!

[...]

Denk je echt als je de eifeltoren kan omknallen krijgt Dice alle Fransen op hun dak. En dan zal de game hoogstwaarschijnlijk ook niet in Frankrijk verkocht worden door een boycot van de Franse regering :P

Neemt niet weg dat het wel grappig zou zijn alleen is het niet verstandig om te doen :O
Wat is silver precies want ik kan het niet vinden. O-)
Verder vind ik dat de Eiffeltoren juist opgeblazen moet worden. Die Fransen campen toch alleen maar en ik zeg dit niet omdat ik nou toevallig een hekel aan die chauvinistische kijk hoe goed we zijn idioten. :P

Elke keer als ik een Franse server in een game inga dan zijn er campers overal, toen ik nog BO speelde op de XBOX waren de Fransen altijd de campers met ghost, etz. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Haalt iemand niet de trailers van BF3 en MW3 door elkaar?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Trapt de maker van de welbekende sarcastische system specs toch mooi even in de Eiffel Toren troll zeg! Hi ha ho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dit topic is het lastig om een troll te onderscheiden van onnozelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
DanielWW2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:12:
[...]

Wat is silver precies want ik kan het niet vinden. O-)
Verder vind ik dat de Eiffeltoren juist opgeblazen moet worden. Die Fransen campen toch alleen maar en ik zeg dit niet omdat ik nou toevallig een hekel aan die chauvinistische kijk hoe goed we zijn idioten. :P

Elke keer als ik een Franse server in een game inga dan zijn er campers overal, toen ik nog BO speelde op de XBOX waren de Fransen altijd de campers met ghost, etz. 8)7
Hij zegt het niet met zoveel woorden maar dat is mijn gedachte daarachter O-)

Quote:

@Demize99 Alan Kertz
Standing on the edge of a Silver Future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Man man man ook echt alles word letterlijk geintrepeteerd he wat die lui zeggen op Twitter. Silver wtf dat is niks. een spel is Gold als het gedrukt en geshipt word, niet silver of iets dergelijks. Die game komt wel. Ik snap wel dat iedereen graag die game wil spelen en dat de beta moet komen, maar laten we niet alles wat die lui op twitter zeggen intrepeteren als iets wat met de BF3 te maken zou kunnen hebben. Word je toch niet goed van jongens, godsammekrake...

Hou je nou maar vast aan die datum die eerder al verteld is, 19e van September ofzo? Dat is tenminste nog een beetje een gegronde datum en lijkt me ook realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
wat kleine nieuws items:
Health regeneration was announced a few months ago for Battlefield 3. For veterans of the series, this came as an unwelcomed surprise, zh1nt0 (Daniel Matros - DICE Community Manager) came with a little bit of happy news for the community today. Health regeneration is a server side option, meaning that a server admin can disable or enable the regeneration feature. We assume that the option also includes vehicle's health regeneration. When the option is turned on, soldiers and vehicles slowly regenerate health over a period of time. Those that were concerned about this Battlefield 3 feature can now relax.
- Verder zijn er 50 ranks (enterbf3)

- Alle MP mappen (9) kunnen in alle MP modes worden gespeeld (twitter @Demize)

- Vandaag komt er weer een Battleblog. (hopelijk krijgen we de betadate, systemsspecs of meer mapinfo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Ook een mooi nieuwtje van twitter

:If you spawn on Radio Beacon outdoors, you parachute in. If indoors, you just spawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
DAMAGE schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 02:40:
Silver wtf dat is niks. een spel is Gold als het gedrukt en geshipt word, niet silver of iets dergelijks.
Dacht precies hetzelfde hebben ze weer iets nieuws bedacht. silver status, straks komen ze nog met brons status als de game net gemaakt wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
xNikobellicx schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:35:
Ook een mooi nieuwtje van twitter

:If you spawn on Radio Beacon outdoors, you parachute in. If indoors, you just spawn
Is idd leuk om te weten.
Daarbij verdwijnt de radio beacon wel, als degene die m neerlegt dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Priemt
...
zh1nt0 (Daniel Matros - DICE Community Manager) came with a little bit of happy news for the community today. Health regeneration is a server side option, meaning that a server admin can disable or enable the regeneration feature. We assume that the option also includes vehicle's health regeneration.
Vind ik inderdaad leuk nieuws. In het kader van realisme hoop ik stiekem dat de health regeneration voor soldiers/vehicles standaard op "disabled" zal staan op de Hardcore servers.

Goed bezig DICE!

[ Voor 14% gewijzigd door Indy91 op 09-09-2011 09:25 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Die game wordt echt maximaal succesvol gehyped door EA. Elke nutteloze natte twitterwind wordt hier ontvangen alsof het Tara Reid is. :X

Beta dit, beta dat, is de beta er nog niet , ik wil de beta spelen, de beta wordt zo cool, zou de beta misschien niet toch morgen komen, nee beta is 19 september, wie zegt dat dan, weet je het zeker, game is silver, ja maar wtf is silver, heeft EA verzonnen voor nog meer marketingeffect en hype, oh die heerlijke beta toch.... 8)7

Ja als BF veteraan heb ik ook zin om de game te spelen maar dit gaat toch nergens meer over. :?

Staken ze die energie maar in een echte BF2 opvolger in plaats van deze BFBC2 + editie.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 09-09-2011 09:39 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je moet toch iets om de tijd door te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vinom schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:34:
Je moet toch iets om de tijd door te komen :P
:P
Ja dat lukt idd wel als EA elke dag 1 mini mini mini mini feature published.

Dag 1: De glock zit erin
Dag 2: De glock heeft een magazijn
Dag 3: De glock heeft 15 bullets in het magazijn
Dag 4: De glock krijgt ook magnum ammo

etc... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Help!!!! schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:38:
[...]

:P
Ja dat lukt idd wel als EA elke dag 1 mini mini mini mini feature published.

Dag 1: De glock zit erin
Dag 2: De glock heeft een magazijn
Dag 3: De glock heeft 15 bullets in het magazijn
Dag 4: De glock krijgt ook magnum ammo

etc... :+
dag 5: +silencer
dag 6: extended mag
dag 7: ACOG scope |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Help!!!! schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:33:
Staken ze die energie maar in een echte BF2 opvolger in plaats van deze BFBC2 + editie.
Ik ben op dit moment speciaal weer BF2 aan het spelen ipv BC2, om te voelen welke game nu daadwerkelijk wordt opgevolgd. Ik ben benieuwd in hoeverre sommige dingen worden overgenomen van BF2, het valt me op bijvoorbeeld hoe moeilijk het is om iemand te doden in BF2. Guns zijn óf onnauwkeurig, hebben veel recoil of zijn behoorlijk zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Help!!!! schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:33:
Die game wordt echt maximaal succesvol gehyped door EA. Elke nutteloze natte twitterwind wordt hier ontvangen alsof het Tara Reid is. :X

Beta dit, beta dat, is de beta er nog niet , ik wil de beta spelen, de beta wordt zo cool, zou de beta misschien niet toch morgen komen, nee beta is 19 september, wie zegt dat dan, weet je het zeker, game is silver, ja maar wtf is silver, heeft EA verzonnen voor nog meer marketingeffect en hype, oh die heerlijke beta toch.... 8)7

Ja als BF veteraan heb ik ook zin om de game te spelen maar dit gaat toch nergens meer over. :?

Ja want een game maken voor een grotere groep dan de hardcore BF2 spelers is een gods zonde! Man, als je BF2 zo leuk vind blijf je dat toch lekker spelen?

Mensen zijn gewoon enthousiast over deze game, en waarom ook niet? Game ziet er goed uit en het is voor de verandering eens wat anders dan CoD!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, vandaag Batteblog volgens de geruchten :)

Nog wat bezighouden met Crysis 2 dus, de game is veel beter dan ik gedacht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verderf schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:49:
[...]

Ja want een game maken voor een grotere groep dan de hardcore BF2 spelers is een gods zonde! Man, als je BF2 zo leuk vind blijf je dat toch lekker spelen?

Mensen zijn gewoon enthousiast over deze game, en waarom ook niet? Game ziet er goed uit en het is voor de verandering eens wat anders dan CoD!
Haha ja sorry man, dat er een reply plekje is gebruikt voor iets anders dan een blije John de Manager post of dat de hulzen koperkleurig zijn bij de glock..... :+
XanderDrake schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:48:
[...]

Ik ben op dit moment speciaal weer BF2 aan het spelen ipv BC2, om te voelen welke game nu daadwerkelijk wordt opgevolgd. Ik ben benieuwd in hoeverre sommige dingen worden overgenomen van BF2, het valt me op bijvoorbeeld hoe moeilijk het is om iemand te doden in BF2. Guns zijn óf onnauwkeurig, hebben veel recoil of zijn behoorlijk zwak.
BF2 blijft ook gewoon leuk, vind ik.

Dat hebben alle BF series tot nu toe eigenlijk gehad. Kan idd heel irritant zijn maar is ook deel vd charme zullen we maar zeggen... :P

[ Voor 31% gewijzigd door Help!!!! op 09-09-2011 10:00 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:48:
[...]

Ik kan vanuit mijn 2 dagen ervaring met de Alpha vertellen dat het meer aanleunt naar BF2, niet BC2! :)
Je moest echt veel prone gaan bij Rush op Operation Metro. Rushen over het veld is nauwelijks mogelijk.
De gameplay was trager dan wat ik voorspeld had vooraleer ik de Alpha gespeeld te hebben.
Beneden in de metro kon je ook niet gun blazing een paar mensen neermaaien als je niet rekening hield met je omgeving. Je aim zou volledig rondgeslagen worden als je ondertussen gehit wordt door anderen.
Ook, als je tussen prone en stand up wisselt, slingert je vizier veel. Echt tof gedaan en dolphin diving of wat dan ook is niet mogelijk.

Vergeet niet mensen: die gameplay trailers zijn ongelofelijk misleidend. Ze tonen niet het tactische aspect van de BF franchise. Ze lijken alleen zo verleidelijk om de CoD crowd aan te trekken.
Ik ben er dus zeker van dat BF2 diehards blij zullen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Q:Are you able to disable the claymore silently?
A:Yes, if you're an engineer. Otherwise, just sneak past it.

Q:Is it still possible to quick-scope& drag shot? I remember in BF2 you could quick-scope and if you got the headshot, it was a 1HK.
A:It's fast to bring up the scope, but you're not fully accurate for a bit longer. Headshots are pure luck.

Q:Why can you even ADS while crawling?
A:Because it sucked when you couldn't move slightly sideways to make that shot cause you were prone. 0.9m/s is slow

Q:Will the M16A4 be the last unlock?
A:Unlock order is still being decided in house based on playtests and potential beta feedback.

Q:Have you changed Holo sights since the Pre-Alpha and Alpha? They looked really bad in BF3A, like it was red clay or something.
A:Significant changes to weapons in all aspects have been made. I'd kinda call that a pre-alpha.

Q:Can i fire my stinger from passenger seat?
A:Sure, you can shoot Stingers from the passenger seats.

Q:Knife counter attack?!
A:There's no counter attacks for knives, but you can only get a lethal knife take down from behind.

Q:Will Battlefield 3 use hyper-threading can you say?
A:BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore.

Q:Have silenced snipers a lack of damage or something else?and is there still instant headshot kill if silenced?
A:Suppressed snipers have a lower muzzle velocity, giving them a larger bullet drop and lead, Same dmg, tougher shots.

Q:Does this apply to ALL silenced weapons?
A:Subsonic is ~330m/s. All suppressed weapons use subsonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Dankje.. je hebt mij blij gemaakt met je toppic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Asgaro schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:01:
[...]

Ik kan vanuit mijn 2 dagen ervaring met de Alpha vertellen dat het meer aanleunt naar BF2, niet BC2! :)
Je moest echt veel prone gaan bij Rush op Operation Metro. Rushen over het veld is nauwelijks mogelijk.
De gameplay was trager dan wat ik voorspeld had vooraleer ik de Alpha gespeeld te hebben.
Beneden in de metro kon je ook niet gun blazing een paar mensen neermaaien als je niet rekening hield met je omgeving. Je aim zou volledig rondgeslagen worden als je ondertussen gehit wordt door anderen.
Ook, als je tussen prone en stand up wisselt, slingert je vizier veel. Echt tof gedaan en dolphin diving of wat dan ook is niet mogelijk.

Vergeet niet mensen: die gameplay trailers zijn ongelofelijk misleidend. Ze tonen niet het tactische aspect van de BF franchise. Ze lijken alleen zo verleidelijk om de CoD crowd aan te trekken.
Ik ben er dus zeker van dat BF2 diehards blij zullen zijn!
Heb de alpha ook gespeeld en ben het zeker niet met je eens. :)

Maar dat geeft niet en ik ben uiteraard ook benieuwd hoe straks de final versie waar alle tweaks in zitten zal zijn. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:15:
[...]

Heb de alpha ook gespeeld en ben het zeker niet met je eens. :)

Maar dat geeft niet en ik ben uiteraard ook benieuwd hoe straks de final versie waar alle tweaks in zitten zal zijn. :)
Raar.
De gameplay was echt veel rustiger, tactischer vond ik, dan in BFBC2. Jij vond dit dus niet?

Rustigere gameplay is natuurlijk niet alles, maar het is al 1 groot ding dat BFBC2 niet kenmerkte en BF2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Asgaro schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:55:
Yes, vandaag Batteblog volgens de geruchten :)

Nog wat bezighouden met Crysis 2 dus, de game is veel beter dan ik gedacht had!
Dus vanaf vandaag de beta?
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:44:
[...]

Dus vanaf vandaag de beta?
Bron?
Battleblog, niet battlelog :)
Bron is zhinto's twitter.
Waarover de battleblog zal gaan, is niet duidelijk. Op het EA UK forum zei iemand dat hij ergens las dat het over de BF geschiedenis zal gaan.
Hopelijk is dit fout en gaat het over de beta!
De Battelog moest namelijk gisteren verschijnen maar werd uitgesteld. Zou me verwonderen dat ze dit uit te stellen voor een artikel rond BF geschiedenis...

*wishful thinking*

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 09-09-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Las te snel, dacht yes beta!!
maar nee :( nog langer wachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick133
  • Laatst online: 19-09 14:51
Even een Heads-up voor wie nog geen pre-order heeft geplaatst of de mogelijkheid heeft die nog te annuleren:

Bij Wehkamp krijg je nu het SPECACT KIT erbij, en natuurlijk de limited edition, strike to karkand etc.

Reserveer Battlefield3

Uniek bij Wehkamp: SPECACT KIT 8 multiplayer-skins voor de elite van de elite. Vergroot je customization-mogelijkheden in Battlefield3. Elke kit krijgt een extra uniform+camouflage.Pas je aan elke omgeving aan.
Het digitale uitbreidingspakket Battlefield 3: 'Back to Karkand' bevat vier legendarische kaarten uit Battlefield 2 die volledig zijn vernieuwd met fysica, destructie en beelden van Frostbite 2. Klassieke wapens en voertuigen uit Battlefield 2, unieke beloningen, nieuwe achievements/trofeeën en nog veel meer maken het pakket compleet.

En voor maar €36,50 met verzending 1 dag voor release gegarandeerd!

Klik hier voor de link naar wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Volgens mij krijg je die er al een paar weken bij hoor. Niets nieuws.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
Ik vraag me af of die ook geldt voor de mensen die hem eerder bij wehkamp hebben gepreordered (waaronder ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 11:07
Zidanexo schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:04:
Ik vraag me af of die ook geldt voor de mensen die hem eerder bij wehkamp hebben gepreordered (waaronder ik)
Lijkt mij van wel, neem aan dat ze maar 1 preorder versie gaan leveren.
Als ik bij mijn bestellingen kijk, word ik ook mooi doorgelinkt naar de LE versie inclusief Back to Karkand & SpecAct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Ik heb nu toch maar een pre-order geplaatst, ik wilde wachten of er iets moois voorbij kwam en ik vind dit wel mooi ;) En ook wel weer eens leuk om een DVD in huis te hebben, heb al jaren alles gedownload via gamedistributiesystemen zoals Steam.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
agoNITE schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:07:
[...]

Lijkt mij van wel, neem aan dat ze maar 1 preorder versie gaan leveren.
Als ik bij mijn bestellingen kijk, word ik ook mooi doorgelinkt naar de LE versie inclusief Back to Karkand & SpecAct.
Ik zie nu ook bij de vragen en antwoorden dat iedereen dezelfde limited edition krijgt, dan is dat echt wel heel goedkoop voor de complete package (battlefield 3 + karkand maps + SPEC kit)
Ik hoop alleen dat ze inderdaad de belofte kunnen nakomen zodat iedereen het spel binnen heeft op de release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nick133 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:52:
Even een Heads-up voor wie nog geen pre-order heeft geplaatst of de mogelijkheid heeft die nog te annuleren:
Bedankt, maar dit was volgens mij al maanden bekend. Staat ook op de vragen pagina van BF3 op Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekend of niet, ik heb net toch maar door dit mijn bol.com bestelling van 50 eur geannulleerd en bij wehkamp em weer gepre'd, kijk normaal noooit op wehkamp, dus mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Hier hetzelfde. Heb nog nooit games bij Wehkamp gekocht maar na verder gezocht te hebben heb ik zojuist van drie games de pre-order geannuleerd bij Game Mania en ze geplaatst bij Wehkamp, scheelt ruim €30,-. Is Wehkamp altijd zo goedkoop?

OT: Ook voor het eerst een shooter op PC besteld. Voorheen altijd op Xbox maar gezien de goede graphics van BF3 ga ik het toch maar eens op de PC proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet positief over de verzending van wehkamp. Ze kunnen dan wel goedkoop zijn maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je de game pas een paar dagen, soms een hele week, na de release in huis hebt. Maar wellicht hebben ze dit nu opgelost omdat ze er bij zetten ''verzending 1 dag voor release gegarandeerd''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Nou ik ga het er toch maar eens op wagen, heb me bestelling bij bol.com toch geannuleerd :P
Normaal laat ik mijn bestellingen altijd staan bij bol ook al komen andere winkels met acties, maar voor €15,- en de extra's wil ik wel 1 dag langer wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:19:
Ik ben niet positief over de verzending van wehkamp. Ze kunnen dan wel goedkoop zijn maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je de game pas een paar dagen, soms een hele week, na de release in huis hebt. Maar wellicht hebben ze dit nu opgelost omdat ze er bij zetten ''verzending 1 dag voor release gegarandeerd''.
Waar zie jij dat staan ik zie dit niet ? (verzending 1 dag voor release gegarandeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

xNikobellicx schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:25:
Waar zie jij dat staan ik zie dit niet ? (verzending 1 dag voor release gegarandeerd)
Op hun vraag en antwoord pagina staan echt 10 mensen die vragen of ze gegarandeerd de game op de dag zelf binnenkrijgen. Wehkamp personeel drukt het op hun hart. Ik ga er ook vanuit, want dit wordt echt een flater als ze het niet voor elkaar krijgen!

Plus de extra's van wehkamp (specact en return to karkand) maakt het wel intressant. Ik ga ook maar eens mijn pre-order plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Volgens mij heeft Wehkamp die belofte al eerder gemaakt en toen waren de games er ook niet voor iedereen op release. O-)

Zullen we verder weer naar BF3 terug gaan en niet de webshops discussie voortzetten? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inderdaad, het laatste wat ik zou doen: beloven dat je 1 dag vóór release verzendt (tenzij je al voorraad hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ook maar een preorder gedaan, maar die 36,50 is excl. verzendkosten.
Of ik doe wat fout. :+
Maar die verzendkosten erbij zijn het ook nog wel waard.

Normaal doe ik niet meer aan pre-orders, omdat het wel vaker mis gaat bij diverse winkels, maar
nu krijg je er genoeg extra dingen bij en mocht ik 'm later krijgen.. dan maakt het me ook weinig uit, we wachten toch al zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Waar krijg je eigenlijk het meest voor het minst? Dus de meeste extra's voor het minste geld? Ik wilde pre-orderen bij Game Mania (voor de PS3) omdat ik die winkel wel relax vind (je krijgt de LE voor de prijs van de normale), maar ik begrijp dus dat Wehkamp een betere aanbieding heeft?

En hoe zit dat met een NL of een UK versie? Krijg je wel de goede versie als je ergens online bestelt en voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
kunnen we webshop discussie op het forum van budgetgaming voortzetten, daar staat genoeg op over pre-orders bij wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
EA: Battlefield 3 has 1.25 million pre-orders

weet niet of dit al voorbij gekomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Mr. Detonator schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:33:
weet niet of dit al voorbij gekomen is
ja 3 pagina's geleden waarom kijk je niet eerst voordat je het post en dan afvraagt of het al langs is geweest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Let op je taalgebruik

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 09-09-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:40:
[...]
Hij gaat toch niet alle pagina's doorzoeken. Zullen zat mensen zijn die het nog niet hebben gelezen.
Als je een beetje op dit forum hangt en ook in dit topic dan weet je dat nieuws van 2 dagen geleden dezelfde dag of dag erop hier ook wel bekend is helemaal als het van bf3blog of battleblog websites afkomt.

Dat is gewoon stom spammen van dit topic!

ps. normaal reageren kan ook, het kan soms moeilijk zijn voor sommige mensen op forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DopeMasta schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:48:
[...]

Als je een beetje op dit forum hangt en ook in dit topic dan weet je dat nieuws van 2 dagen geleden dezelfde dag of dag erop hier ook wel bekend is helemaal als het van bf3blog of battleblog websites afkomt.

Dat is gewoon stom spammen van dit topic!

ps. normaal reageren kan ook, het kan soms moeilijk zijn voor sommige mensen op forums.
Daar ben ik het volkomen mee eens, maar misschien heeft hij eroverheen gelezen. Normaal reageren kan inderdaad ook. Als je dat gedaan had, had ik niet eens op je gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Waarom is het eigenlijk 36,50? Games zijn normaal toch altijd 54,99 of 59,99 als ze net uit zijn?

Vind het prima hoor, misschien zijn ze er eindelijk achter dat je dan meer verkoopt, maar iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Pc games zijn meestal 50 euro.
Waarom BF3 zo goedkoop is snap ik eigenlijk ook niet ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Navi schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:13:
Waarom is het eigenlijk 36,50? Games zijn normaal toch altijd 54,99 of 59,99 als ze net uit zijn?

Vind het prima hoor, misschien zijn ze er eindelijk achter dat je dan meer verkoopt, maar iemand een idee?
Omdat Wehkamp graag hun spellen zo ongeveer tegen kostprijs verkopen. :P
Ik denk dat het is om mensen naar Wehkamp te krijgen. Als je een spel zoals BF3 voor z'n prijs koopt dan zullen mensen denk ik wel snel terugkomen omdat ze denken dat het allemaal zo goedkoop is, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Nou, daar gaan we weer:

Heb een beetje respect richting andere users en gebruik TR's voor als iets je niet aanstaat. Dat geldt beide kanten op.

En nee, dat je bij Wehkamp een pre-order hebt, voor hoeveel en hoe laat je hem hebt geplaatst hoeven we niet te weten.

Echt jongens. Als iemand een super aanbieding heeft voor 10,- met levering volgende week, dan gaan we daar echt niet moeilijk om doen. Maar elke keer die webshops die 0,10 euro goedkoper zijn plaatsen heeft geen zin, en het irriteert andere gebruikers enorm (getuige het aantal TR's).

Ik heb nu de topicwaarschuwing aangescherpt. Lees hem nog maar eens goed voor je post

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 09-09-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Waarom komt deze game uit op de dag dat ik een jaar met mijn vriendin heb >.<
Hoe ga ik dit oplossen *huil*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

Yintha schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:17:
doe m haar cadeau en speel m zelf >:D

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gewoon uitmaken en dan morgen weer een nieuwe start maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
Prioriteiten stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
SupremeRick schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:18:
[...]

doe m haar cadeau en speel m zelf >:D
Zo word het dus geen 2 jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
Yintha schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:17:
Volgend jaar is ze toch weer jarig, dan geef je haar dan een cadeau?:)
Pagina: 1 ... 92 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien