Reageren met een reactie die helemaal niks met het topic te maken heeft

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Reageren met een reactie die helemaal niks met het topic te maken heeft
Wat is hier nou niet aan te begrijpen.....Jovas schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Maar wat is dan in hemelsnaam het nut van de Beta en de Alpha!?
Nou jongens, jullie kunnen alvast spelen, maar de retail versie is ook de versie die jullie nu als Beta/Alpha spelen en jullie feedback wordt aangeboden in de komende patches.
Met andere woorden, de feedback uit de korte Alpha/Beta perioden wordt niet in de retail versie verwerkt, maar komt later als patches die je op de retail kunt loslaten..
Juist ja..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik hoop dat de smoke grenades iets meer effect hebben dan in BC2. Daar is de smoke imo te dun en te snel weg.Smoke Grenades
- Could be used to cover a choke point entirely
- Should be used to hide a wave of EOD Bots attacking.
Flickr PSN ID= cheironnl
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat kan nu ook?Skybullet schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:02:
Precies je moet smoken voor een snelle actie. MCOM armen of een vlag cappen. En daarna weer weg.
Is niet tof als iemand met smokegrenades naast een ammopack kan staan en de halve map kan vergassen.
www.avpnews.com
[ Voor 64% gewijzigd door atlantisx op 30-08-2011 11:39 ]
De smoke bij MOH is in ieder geval lekker dik en blijft redelijk lang hangen. Gooi met 3/4 personen wat smokenades en je komt zo door een chokepoint.cheiron schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:
[...]
Ik hoop dat de smoke grenades iets meer effect hebben dan in BC2. Daar is de smoke imo te dun en te snel weg.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ok ik ben er ook schuldig aan geweestSkybullet schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:02:
Precies je moet smoken voor een snelle actie. MCOM armen of een vlag cappen. En daarna weer weg.
Is niet tof als iemand met smokegrenades naast een ammopack kan staan en de halve map kan vergassen.
doe ik nu ook op bepaalde maps in bad company 2, gewoon smokelauncher + ammopack alleen vaak tegen snipers die in de heuvel liggen en aan het spawnkillen zijn. gewoon hele spawn area met smokenades vol pompenSkybullet schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:02:
[ Voor 3% gewijzigd door DopeMasta op 30-08-2011 12:47 ]
Twee dingen vallen mij op:JT888 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:25:
Ok hier is dus een filmpje GAMEPLAY van Caspian Border.
Het is vrij saai maar je krijgt een goed idee hoe groot deze map wel niet is.
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1) Ik kon geen wapens aanpassen zoals in BO toen ik op GC11 was en BF3 speelde dus verwacht het niet.DanielWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:08:
Twee dingen vallen mij op:
1) De red dot op de AKS74U is geen dot maar een kruis. Zou er dan in BF3 ook customization van je red dot zitten net als BO?
2) Waarom heeft een Amerikaan überhaupt een AKS74U?![]()
Ik dacht dat de wapens allemaal van de factie afhingen.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Double op 30-08-2011 15:13 ]
Was net gameplay aan het bekijken van de alpha op dit filmpje zie je toch echt wel een shotgun met rds erop gezien dit onder scopes valtIndy91 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
Lange afstandskills met een shotgun wordt in BF3 moeilijker gemaakt, daar er géén scopes op een shotgun kan worden geplaatst.
Je hebt helemaal gelijk. Ik meende namelijk dit ergens in een twitterbericht gelezen te hebben. Echter in het betreffende twitterbericht werd vermeld dat de shotguns (logischerwijs) geen silencer ter beschikking hebben!DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:30:
[...]
Was net gameplay aan het bekijken van de alpha op dit filmpje zie je toch echt wel een shotgun met rds erop gezien dit onder scopes valt
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dit zat ook al in BF:Vietnam en voegt imho veel toe. Gevaar komt uit onverwachte hoek.Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 06:47:
[...]
http://battlefieldo.com/pax-2011-recap-part-1/
Die radio beacon
Crysis 1 had ook iets gelijkaardigs: een spawn truck. Het concept leek niet overpowered, maar vind het wel raar dat dit in een game als BF3 komt.
Aan de ene kant vind ik dit jammer omdat die factie based wapens wel leuk zijn voor de verandering maar aan de andere kant heb ik dan altijd mijn M4 beschikbaar.Tsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:10:
Je hebt factie specifieke wapens maar unlocks zijn volgens mij voor beiden gelijk. Je unlocked ook wapens van de andere factie als je kit compleet is.
Ben ik nou de enige die het een leuk liedje vind om te horen?The_Double schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:12:
quoteje van een stukje terug:
“there will be some music in MP, but not vehicle related. The new music is less irritating.”
Komt hier natuurlijk van:
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kon gewoon barrel aanpassen & attachments plaatsen.DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
1) Ik kon geen wapens aanpassen zoals in BO toen ik op GC11 was en BF3 speelde dus verwacht het niet.
2) dit was GC11 alpha release alle wapens waren geunlocked zodat het niet uitmaakte welke factie je was elk wapen kon checken
ja dat wel maar niet de de dots aanpassen en kleur wapens dat bedoelde DanielWW2 met BO customsatlantisx schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:46:
[...]
Je kon gewoon barrel aanpassen & attachments plaatsen.
Je kunt gewoon opnieuw downloaden als je je installatie bestand kwijtraakt.apNia schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:56:
Als je bij Origin pre-ordered krijg je de melding dat je 'm zelf moet opslaan. Kan ik, als ik m'n DVD waarop ik 'm brand kwijtraak, 'm niet meer downloaden?
En is d'r een reden 'm niet bij Origin te bestellen?
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 30-08-2011 17:02 ]
Dat bedoelde ik inderdaad.DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:52:
[...]
ja dat wel maar niet de de dots aanpassen en kleur wapens dat bedoelde DanielWW2 met BO customs
Last time I checked was het toch gewoon een Open Beta?unfor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:00:
[...]
Je kunt gewoon opnieuw downloaden als je je installatie bestand kwijtraakt.
Handiger om de file gewoon ergens te backuppen ipv te branden, maargoed ik brand helemaal niets meer tegenwoordig.
Je kunt elders bestellen als je wilt, maar dan loop je waarschijnlijk wel de beta mis, en op dag 1 spelen is er vaak ook niet bij.
Klopt. Was even in de war, preorders hebben early access.Sagaris schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
Last time I checked was het toch gewoon een Open Beta?
het is maar 48 uur he. of dat nou zo een verschil maakt weet ik ook nietunfor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:19:
[...]
Klopt. Was even in de war, preorders hebben early access.
[ Voor 87% gewijzigd door joshje op 30-08-2011 21:13 ]
Voor mij wel, ik kan niet wachtenjoshje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:12:
[...]
het is maar 48 uur he. of dat nou zo een verschil maakt weet ik ook niet
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Tsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:37:
Normaliter zo'n 167 uur, 30 minuten en 1800 seconden.
Maar 7 dagenTsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:37:
Klinkt lang genoeg.Tsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:37:
Nu maar hopen dat dat de tijd niet is dat we moeten wachten tot de Beta komt. Anders klinkt het wel heel lang.
Dat overleef ik nog wel hoor.Qlii256 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:34:
[...]
Nu maar hopen dat dat de tijd niet is dat we moeten wachten tot de Beta komt. Anders klinkt het wel heel lang.
Het zat ook in Bf2142Die radio beacon
Crysis 1 had ook iets gelijkaardigs: een spawn truck. Het concept leek niet overpowered, maar vind het wel raar dat dit in een game als BF3 komt.
Verwijderd
misschien heb ik wel ontdekt dat het niet zo ispafdaddy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:07:
[...]
Je spreekt jezelf tegen; eerder op die pagina zeg je twee keer dat specact er wel bijzit als je via Origin besteld.
dat dacht ik ook. maar dan ga ik zeker een nacht nolifen en de volgende ochtend dood benAangezien je kan pre-loaden bij origin ben ik gewoon voor die versie gegaan.
[ Voor 255% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 01:22 ]
Duurt waarschijnlijk een maand.RobinNL schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:24:
Weet iemand hoelang een beta bij DICE ongeveer duurt?
Verwijderd
Verwijderd
Wow... die lopen achter zeg. Dat is al een week of 2 bekend!Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:53:
Leuk berichtje voor de console-gamers onder ons:
http://www.xgn.nl/pc/nieu...lijst-met-servers-kiezen/
Flickr PSN ID= cheironnl
Hopelijk wordt het camperen in de bosjes niet te erg. Je ziet ze echt niet liggen.
was wel lachen hoor in de alpha, lekker knifen.bram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:48:
[...]
Hopelijk wordt het camperen in de bosjes niet te erg. Je ziet ze echt niet liggen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Behalve dat dit hier niet echt het discussieonderwerp hoort te zijn, en je toch echt gewoon zelf moet beslissen, heb ik zelf ook de shoprating in mijn achterhoofd gehouden en het vertrouwen of hij daadwerkelijk op launch dag geleverd wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:32:
[...]
Ik denk nu dat wehkamp de beste optie is vanwege onbekendheid over de beschikbaarheid van specact & prijs?
Verwijderd
Net als in het echt, dus alleen maar beter hehebram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:48:
[...]
In het echt liggen soldaten soms ook 3 dagen lang in een greppel zonder enige actie, alleen maar beter om dat ook in een game te stoppen inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
[...]
Net als in het echt, dus alleen maar beter hehe
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 31-08-2011 11:43 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 11:53 ]
Verwijderd
Ik beslis het ook zelf maar deel het met anderen omdat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. En er staat nergens iets tegen het praten over de verschillende inhoud van elke preorderfurby-killer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:38:
[...]
Behalve dat dit hier niet echt het discussieonderwerp hoort te zijn, en je toch echt gewoon zelf moet beslissen, heb ik zelf ook de shoprating in mijn achterhoofd gehouden en het vertrouwen of hij daadwerkelijk op launch dag geleverd wordt.
Meh, ik heb het niet zo op die manier van spelen. Zonder enig inzicht in het spel liggen wachten tot er iemand voor je loop door loopt.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:46:
Jah dat vind ik wel tof. Typisch mijn smaak van gamen dus ik juig het alleen maar toe.
Ik zelf hou erg van sluipen en om zo min mogelijk op te vallen. Van uit de bosjes of
een putje iets verdedigen vind ik machtig mooi. Je kan dan lekker veel kills maken en jij ent dan zelf
moeilijk te raken.
Ik zelf ben indd ook wel eens door bosjes gekropen, dat is niet zo moeilijk hoor.
Heb vroeger op scouting gezeten, later bij KCT en woon zo'n beetje in het bos
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat we vrijdag wel wat kunnen verwachten.jagermeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:02:
Het wordt tijd voor wat meer MP beelden, vind ik. Ze houden het wel spannend zo, bij DICE.
Verwijderd
Verwijderd
Project realitybram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
In het echt liggen soldaten soms ook 3 dagen lang in een greppel zonder enige actie, alleen maar beter om dat ook in een game te stoppen inderdaad.
Probeer jij trouwens in het echt maar door een dergelijk bosje te kruipen, kijken of dat zo makkelijk gaat.
Wachten sucks! Merk dat ik weer net zo bezig ben als destijds voor de release van BF2.DanielWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat we vrijdag wel wat kunnen verwachten.
Tja, zeker jammer. Maar goed, commercieel gezien is dat niet aantrekkelijk voor ze.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
Project reality![]()
Jammer dat ze geen modtools uitbrengen want dat maakte BF2 toch wel 3x zo bruut.
Ziet er allemaal goed uit
Waarom denk je vrijdag? (heb zelf geen idee hoor, ben benieuwd)DanielWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat we vrijdag wel wat kunnen verwachten.
sommige dingen vallen me een beetje tegen.. schaduwen van bosjes zijn best blocky, maar dat kan zijn omdat die dude dat zo ingesteld heeft... het is geen officiele vid, maar hoe het er daar uitziet valt het tegen (blijft mooi hoor, daar niet van)
Jazeker 64 player serverVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:22:
Zijn er mensen hier die een server gaan huren van ea?
zo ja, met hoeveel mensen?
hebben jullie een clan/ website?
Verwijderd
Sorry, maar als je iets niet in HD opneemt betekend nog niet dat de poly's opeens veranderen...JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
Alles wat je ziet is Alpha footageen verder kijk eens naar de Caspian Border Trailer super dik !! Die ALPHA vids van mensen die hun filmpjes uploaden zijn gewoon niet in HD opgenomen over de grapics hoef je je echt geen zorgen te maken hoor
Caspian Border footage is ook alpha gameplay, alleen hebben ze dikke pc er voor gebruikt het gerucht gaat dat ze 2x GTX580 erin zat.JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
Alles wat je ziet is Alpha footageen verder kijk eens naar de Caspian Border Trailer super dik !! Die ALPHA vids van mensen die hun filmpjes uploaden zijn gewoon niet in HD opgenomen over de grapics hoef je je echt geen zorgen te maken hoor
Dat is retro, nostalgie johVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
maar dit soort fouten vind ik wel heel erg (10-hoek ipv cirkel)...
This is a Rapture reminder..
Misschien hoort dat wel een 10-hoek te zijn? Geen idee wat voor iets het is. Of het op een muur zit of een voertuig bijvoorbeeld. Maar niet alles hoeft rond te zijnVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Sorry, maar als je iets niet in HD opneemt betekend nog niet dat de poly's opeens veranderen...
Daarnaast verwacht ik niet dat ze in de alpha alles low-poly gebruiken, maar straks "unlimited detail" gaan tonen. Uiteraard zullen er nog wel tweaks komen, maar dit soort fouten vind ik wel heel erg (10-hoek ipv cirkel)...
Verwijderd
Dan speel ik wel CoOp Doom 2
Het klopt dat we aan één screenshot niet kunnen zien hoe en wat, maar ik vind het op een cirkel lijken dat geen cirkel is.Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:45:
[...]
Misschien hoort dat wel een 10-hoek te zijn? Geen idee wat voor iets het is. Of het op een muur zit of een voertuig bijvoorbeeld. Maar niet alles hoeft rond te zijn
Het is het achterlicht van een M1A1Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:45:
[...]
Misschien hoort dat wel een 10-hoek te zijn? Geen idee wat voor iets het is. Of het op een muur zit of een voertuig bijvoorbeeld. Maar niet alles hoeft rond te zijn
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 31-08-2011 15:15 ]
Om polycount laag te houden om een fatsoenlijke fps eruit te poepen op huidige generatie systemen moet je als je gamedesigner keuzes maken zoals een loos object wat verder geen invloed heeft op de game(play) minder poly's te geven.apNia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:23:
[...]
sommige dingen vallen me een beetje tegen.. schaduwen van bosjes zijn best blocky, maar dat kan zijn omdat die dude dat zo ingesteld heeft... het is geen officiele vid, maar hoe het er daar uitziet valt het tegen (blijft mooi hoor, daar niet van)
Daarvoor kun je de grafische instellingen hoog en of laag zetten. Sowieso was in de alpha heeel veel uitgeschakeld wat betreft grafische visualiteit. Ik neem aan dat als je alles op ultra zet dat je dan wel gewoon ronde objecten hebt ipv 10 hoeken.DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]
Om polycount laag te houden om een fatsoenlijke fps eruit te poepen op huidige generatie systemen moet je als je gamedesigner keuzes maken zoals een loos object wat verder geen invloed heeft op de game(play) minder poly's te geven.
Het object heeft in het filmpje 80 poly's dit is natuurlijk niet veel voor 1 minuscuul opject echter als alles überhigh poly was laten we zeggen voor een cilinder een 20hoeks nemen zit je al op 160 poly's. dit is voor een nutteloos object wel overdreven veel.
Over het algemeen valt het niemand op in een game. maar ze hebben er wel 80poly's mee bespaard op dat ene object wat je gfx kaart moet uitrekenen.
Ik vond het wel extreem opvallend. Het is gewoon wat Terminal13 zegt, het is jammer voor een game van dit kaliber. Voor een spel die zo hoog van de toren blaast had ik gewoon gehoopt dat iets betere rondingen wel in het polybudget hadden gepast van Frostbite2/BF3.DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]
Om polycount laag te houden om een fatsoenlijke fps eruit te poepen op huidige generatie systemen moet je als je gamedesigner keuzes maken zoals een loos object wat verder geen invloed heeft op de game(play) minder poly's te geven.
Het object heeft in het filmpje 80 poly's dit is natuurlijk niet veel voor 1 minuscuul opject echter als alles überhigh poly was laten we zeggen voor een cilinder een 20hoeks nemen zit je al op 160 poly's. dit is voor een nutteloos object wel overdreven veel.
Over het algemeen valt het niemand op in een game. maar ze hebben er wel 80poly's mee bespaard op dat ene object wat je gfx kaart moet uitrekenen.
Mijn screen komt uit een officiele video van multiplayer gameplay. Ik mag hopen dat ze daarvoor wel de hipoly models hebben ingeladen.l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:
[...]
Daarvoor kun je de grafische instellingen hoog en of laag zetten. Sowieso was in de alpha heeel veel uitgeschakeld wat betreft grafische visualiteit. Ik neem aan dat als je alles op ultra zet dat je dan wel gewoon ronde objecten hebt ipv 10 hoeken.
[ Voor 19% gewijzigd door apNia op 31-08-2011 15:23 ]
Je moet niet vergeten dat je over algemeen een scene zoals eerder aangegeven best veel poly's.l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:
Daarvoor kun je de grafische instellingen hoog en of laag zetten. Sowieso was in de alpha heeel veel uitgeschakeld wat betreft grafische visualiteit. Ik neem aan dat als je alles op ultra zet dat je dan wel gewoon ronde objecten hebt ipv 10 hoeken.
En dan blijven het loze objecten en dus houden ze poly's van zulke objecten waarschijnlijk laag zelfs op max/ultra settings. Dat filmpje hebben ze waarschijnlijk wel op ultra gestript/geknipt/gemonteerdapNia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:22:
Mijn screen komt uit een officiele video van multiplayer gameplay. Ik mag hopen dat ze daarvoor wel de hipoly models hebben ingeladen.
Al zou het zo zijn dat er 2x GTX580 in zat, het zegt niet dat deze ook nodig waren / benut werden.DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
Caspian Border footage is ook alpha gameplay, alleen hebben ze dikke pc er voor gebruikt het gerucht gaat dat ze 2x GTX580 erin zat.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
we zullen zien;), ik geloof niet dat de poly's laag worden gehouden. In Crysis 2 bv. hebben ze na de dx11 patch zoveel poly's dat als je minder dan de helft poly's zou verwijderen je nog steeds hetzelfde ziet. BF3 is grafisch NEXT GEN en dat hebben ze zelfs aangegeven, dan zouden ze de poly's dus zeker niet laag houden.DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
Je moet niet vergeten dat je over algemeen een scene zoals eerder aangegeven best veel poly's.
[...]
En dan blijven het loze objecten en dus houden ze poly's van zulke objecten waarschijnlijk laag zelfs op max/ultra settings. Dat filmpje hebben ze waarschijnlijk wel op ultra gestript/geknipt/gemonteerd
niet nodig ik weet wat tessellation is en hoe je het gebruikt in een game.l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:32:
Misschien voor jou interessant om te lezen;) http://techreport.com/articles.x/21404
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
MP world premier van MW3.Boagriuz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:59:
[...]
Waarom denk je vrijdag? (heb zelf geen idee hoor, ben benieuwd)
Heb gister ook maar de pre-order geplaatst bij origin als cadeautje voor mijn afstuderen en mijn verjaardag vandaag. Kan niet wachten tot de beta en al helemaal niet tot eind oktober.
Ben vooral benieuwd naar de smoke. Zelf stond ik soms in BFBC2 een paar minuten op mijn eigen ammo pack de mcoms van de vijand te smoken zodat mijn team ongezien die dingen kon pakken, maar die halve map zat dan onder de smoke en dat vond ik toch wel wat overdreven af en toe.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 16:05 ]
Hoe willen ze de specs nu al gaan bepalen? Ze zijn op dit moment nog vol bezig met optimaliseren (ga ik vanuit...), het zou dus zo kunnen betekenen dat ze op dit moment A roepen en over 2 weken B blijkt te zijn. Nu is dit geen probleem, maar als A een dual core is en B een Quad, dan is het wel een probleem voor heel veel mensen. Geef hun nou maar lekker de tijd, krijgen we tenminste een goede game en geen black ops 3Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:02:
Ik vind gewoon dat DICE met die specs naarbuiten moet komen.
Kiek em goan!
Dat zeg ik ALLES wat je zietDopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
Caspian Border footage is ook alpha gameplay, alleen hebben ze dikke pc er voor gebruikt het gerucht gaat dat ze 2x GTX580 erin zat.
GTX570 SLi is al overkillHelp!!!! schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:32:
[...]
Al zou het zo zijn dat er 2x GTX580 in zat, het zegt niet dat deze ook nodig waren / benut werden.
[ Voor 96% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 17:45 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 19:17 ]
Nukes!JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:16:
het zou wel leuk zijn als de Vetrans een speciale dogtag krijgen
Welk wapen zouden jullie het liefst voor de vetran zien ?
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:32:
Wie zecht dat dat een cirkel moet voorstellen?
Hetlijktme eerderat het gewoon een 10 hoek moet zijn. En als het wel met de gfx te maken heeft word dit natuurlijk wel beter dice kennende
there ya gojagermeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]
Het is het achterlicht van een M1A1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq