Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
Skybullet schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:05:
vrij nemen om een spel te gaan spelen |:(
Reageren met een reactie die helemaal niks met het topic te maken heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Jovas schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Maar wat is dan in hemelsnaam het nut van de Beta en de Alpha!?

Nou jongens, jullie kunnen alvast spelen, maar de retail versie is ook de versie die jullie nu als Beta/Alpha spelen en jullie feedback wordt aangeboden in de komende patches.

Met andere woorden, de feedback uit de korte Alpha/Beta perioden wordt niet in de retail versie verwerkt, maar komt later als patches die je op de retail kunt loslaten..

Juist ja.. :S
Wat is hier nou niet aan te begrijpen.....

DICE kan onmogelijk alle bugs eruit krijgen omdat ze dan 5 jaar langer ontwikkeling nodig hebben. En zelfs dan heb je alles er nog niet uit. Dit is een ideale manier om de server load, bugs, balancing etc. te testen. Dit wordt dan via een patch op de eerste dag automatisch gedownload via Battlelog en dan zijn er weer een hoop problemen opgelost.

Daarnaast krijgt DICE het nu te horen, als BF3 problemen geeft op een bepaalde configuratie. Er zijn duizenden combinaties mogelijk op hardware gebied. DICE kan dit niet allemaal zelf testen, maar als een bepaalde config voor problemen zorgt (Freeze, framedrops etc.) dan krijgt DICE hier feedback op (als de user dit tenminste meldt, maar 90% van de spelers doet dit wel) en kunnen ze aan een oplossing gaan werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een beetje handigheid wordt het zelfs automatisch bijgehouden. Een proces op de achtergrond die specs verzamelt en dan de grafische instellingen aan de framerate vergelijkt om performance te meten. Crashes waarbij informatie automatisch naar DICE verzonden wordt. Denk dat ze er niet vanuit gaan dat de user dit meld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Smoke Grenades
- Could be used to cover a choke point entirely
- Should be used to hide a wave of EOD Bots attacking.
Ik hoop dat de smoke grenades iets meer effect hebben dan in BC2. Daar is de smoke imo te dun en te snel weg.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop het niet, smoke is in BC2 prima te gebruiken om MCOM's plat te leggen. Als het nog langer duurt en dikker is dan wordt het weer zo'n tool die veel te eenvoudig is te gebruiken en geen skill vereist.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Precies je moet smoken voor een snelle actie. MCOM armen of een vlag cappen. En daarna weer weg.
Is niet tof als iemand met smokegrenades naast een ammopack kan staan en de halve map kan vergassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Skybullet schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:02:
Precies je moet smoken voor een snelle actie. MCOM armen of een vlag cappen. En daarna weer weg.
Is niet tof als iemand met smokegrenades naast een ammopack kan staan en de halve map kan vergassen.
Dat kan nu ook?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
^ Dat zecht hij toch ook :).

Zouden er dit keer ook smoke nades zijn ? Verplicht zo'n gun met under barel is niet cool, Juist met shotguns/snipers wil ik smoke mee hebben, punten smoken en cappen, zorgen dat je als sniper weg kan van een punt zodra je gespot bent e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De M18 Smoke Grenade is confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
*O* Nice, Hopelijk zullen er nu ook meer gemotiveerd zijn een smoke mee te nemen voor mcom's en andere objectives. Zelfs om een stukje verder door het veld heen te komen zonder kapot geschoten te worden van veraf zouden een paar smokes al zeer nuttig zijn. Frag granaten worden sowieso lijken mij een stuk minder nuttig op de grote maps, dus een smoke mee zodat je een mcom (veiliger) kan vernietigen lijkt me dan al snel een betere keuze.

[ Voor 64% gewijzigd door atlantisx op 30-08-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
cheiron schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:
[...]

Ik hoop dat de smoke grenades iets meer effect hebben dan in BC2. Daar is de smoke imo te dun en te snel weg.
De smoke bij MOH is in ieder geval lekker dik en blijft redelijk lang hangen. Gooi met 3/4 personen wat smokenades en je komt zo door een chokepoint. :)

Hopelijk wordt deze smoke ook gebruikt in BF3.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ok ik ben er ook schuldig aan geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
doe ik nu ook op bepaalde maps in bad company 2, gewoon smokelauncher + ammopack alleen vaak tegen snipers die in de heuvel liggen en aan het spawnkillen zijn. gewoon hele spawn area met smokenades vol pompen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door DopeMasta op 30-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er ook schuldig aan. >:)
Vooral bij Arica Harbor als je het aanvallend team bent, en richting de 2de set MCOMs moet.
Als het andere team vol met recons zit, kan je niet anders dan het lagergelegen gebied eerst vol te spammen met smoke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Doe ik ook, wel jammer dat het nodig is maar als er 4 man op een rij zit te kamperen dan smoke ik mn reet eraf. Meestal gaan ze eerst janken op de chat en de meesten gaan na een paar minuten van de server af of ze wisselen van kit. Beiden is een win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik spam vaak juist smoke en ga dan niet direct naar de MCOM. Dan verwachten ze niet meer dat iemand komt en dan ren is alsnog door de smoke heen en arm ik het ding zonder tegenstand. :+
JT888 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:25:
Ok hier is dus een filmpje GAMEPLAY van Caspian Border.

Het is vrij saai maar je krijgt een goed idee hoe groot deze map wel niet is.

[video]
Twee dingen vallen mij op:
1) De red dot op de AKS74U is geen dot maar een kruis. Zou er dan in BF3 ook customization van je red dot zitten net als BO?
2) Waarom heeft een Amerikaan überhaupt een AKS74U? :X
Ik dacht dat de wapens allemaal van de factie afhingen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
DanielWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:08:
Twee dingen vallen mij op:
1) De red dot op de AKS74U is geen dot maar een kruis. Zou er dan in BF3 ook customization van je red dot zitten net als BO?
2) Waarom heeft een Amerikaan überhaupt een AKS74U? :X
Ik dacht dat de wapens allemaal van de factie afhingen.
1) Ik kon geen wapens aanpassen zoals in BO toen ik op GC11 was en BF3 speelde dus verwacht het niet.
2) dit was GC11 alpha release alle wapens waren geunlocked zodat het niet uitmaakte welke factie je was elk wapen kon checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt factie specifieke wapens maar unlocks zijn volgens mij voor beiden gelijk. Je unlocked ook wapens van de andere factie als je kit compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
quoteje van een stukje terug:
“there will be some music in MP, but not vehicle related. The new music is less irritating.”

Komt hier natuurlijk van:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hSQF7H2UYT0]

[ Voor 20% gewijzigd door The_Double op 30-08-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Indy91 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
Lange afstandskills met een shotgun wordt in BF3 moeilijker gemaakt, daar er géén scopes op een shotgun kan worden geplaatst. :)
Was net gameplay aan het bekijken van de alpha op dit filmpje zie je toch echt wel een shotgun met rds erop gezien dit onder scopes valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:30:
[...]

Was net gameplay aan het bekijken van de alpha op dit filmpje zie je toch echt wel een shotgun met rds erop gezien dit onder scopes valt ;)
Je hebt helemaal gelijk. Ik meende namelijk dit ergens in een twitterbericht gelezen te hebben. Echter in het betreffende twitterbericht werd vermeld dat de shotguns (logischerwijs) geen silencer ter beschikking hebben!

Had e.e.a. fout geïnterpreteerd, my bad. |:(

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Vraag me af hoe het spotten in combinatie met smoke gaat werken. Ben benieuwd of je niet meer zichtbaar bent als je smoke gebruikt nadat je gespot bent.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 06:47:
[...]

http://battlefieldo.com/pax-2011-recap-part-1/

Die radio beacon :D
Crysis 1 had ook iets gelijkaardigs: een spawn truck. Het concept leek niet overpowered, maar vind het wel raar dat dit in een game als BF3 komt.
Dit zat ook al in BF:Vietnam en voegt imho veel toe. Gevaar komt uit onverwachte hoek.
Overigens kun je die spawnpoint ook weer slopen, als engineer zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:10:
Je hebt factie specifieke wapens maar unlocks zijn volgens mij voor beiden gelijk. Je unlocked ook wapens van de andere factie als je kit compleet is.
Aan de ene kant vind ik dit jammer omdat die factie based wapens wel leuk zijn voor de verandering maar aan de andere kant heb ik dan altijd mijn M4 beschikbaar. :+
The_Double schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:12:
quoteje van een stukje terug:
“there will be some music in MP, but not vehicle related. The new music is less irritating.”

Komt hier natuurlijk van:

[video]
Ben ik nou de enige die het een leuk liedje vind om te horen? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
1) Ik kon geen wapens aanpassen zoals in BO toen ik op GC11 was en BF3 speelde dus verwacht het niet.
2) dit was GC11 alpha release alle wapens waren geunlocked zodat het niet uitmaakte welke factie je was elk wapen kon checken ;)
Je kon gewoon barrel aanpassen & attachments plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
atlantisx schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:46:
[...]
Je kon gewoon barrel aanpassen & attachments plaatsen.
ja dat wel maar niet de de dots aanpassen en kleur wapens dat bedoelde DanielWW2 met BO customs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als je bij Origin pre-ordered krijg je de melding dat je 'm zelf moet opslaan. Kan ik, als ik m'n DVD waarop ik 'm brand kwijtraak, 'm niet meer downloaden?

En is d'r een reden 'm niet bij Origin te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
apNia schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:56:
Als je bij Origin pre-ordered krijg je de melding dat je 'm zelf moet opslaan. Kan ik, als ik m'n DVD waarop ik 'm brand kwijtraak, 'm niet meer downloaden?

En is d'r een reden 'm niet bij Origin te bestellen?
Je kunt gewoon opnieuw downloaden als je je installatie bestand kwijtraakt.
Handiger om de file gewoon ergens te backuppen ipv te branden, maargoed ik brand helemaal niets meer tegenwoordig.

Je kunt elders bestellen als je wilt, maar dan loop je waarschijnlijk wel de beta mis, en op dag 1 spelen is er vaak ook niet bij.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 30-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
DopeMasta schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:52:
[...]

ja dat wel maar niet de de dots aanpassen en kleur wapens dat bedoelde DanielWW2 met BO customs
Dat bedoelde ik inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
unfor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:00:
[...]

Je kunt gewoon opnieuw downloaden als je je installatie bestand kwijtraakt.
Handiger om de file gewoon ergens te backuppen ipv te branden, maargoed ik brand helemaal niets meer tegenwoordig.

Je kunt elders bestellen als je wilt, maar dan loop je waarschijnlijk wel de beta mis, en op dag 1 spelen is er vaak ook niet bij.
Last time I checked was het toch gewoon een Open Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sagaris schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Last time I checked was het toch gewoon een Open Beta?
Klopt. Was even in de war, preorders hebben early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
unfor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:19:
[...]

Klopt. Was even in de war, preorders hebben early access.
het is maar 48 uur he. of dat nou zo een verschil maakt weet ik ook niet :P

[ Voor 87% gewijzigd door joshje op 30-08-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
joshje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:12:
[...]

het is maar 48 uur he. of dat nou zo een verschil maakt weet ik ook niet :P
Voor mij wel, ik kan niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:50
Weet iemand hoelang een beta bij DICE ongeveer duurt?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaliter zo'n 167 uur, 30 minuten en 1800 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:58
Volgens mij een minuut korter hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Tsurany schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:37:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Maar 7 dagen :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Klinkt lang genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Nu maar hopen dat dat de tijd niet is dat we moeten wachten tot de Beta komt. Anders klinkt het wel heel lang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Qlii256 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:34:
[...]

Nu maar hopen dat dat de tijd niet is dat we moeten wachten tot de Beta komt. Anders klinkt het wel heel lang. ;)
Dat overleef ik nog wel hoor. :P
Gewoon een beetje BF spelen of een goede RTS en dan ben je zo door de uren heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Die radio beacon :D
Crysis 1 had ook iets gelijkaardigs: een spawn truck. Het concept leek niet overpowered, maar vind het wel raar dat dit in een game als BF3 komt.
Het zat ook in Bf2142 ;)

Alleen zouden ze het ib bf3 moeten doen met soldaten die met parachuten neerdalen maar dat zal wel niet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:07:
[...]

Je spreekt jezelf tegen; eerder op die pagina zeg je twee keer dat specact er wel bijzit als je via Origin besteld. :?
misschien heb ik wel ontdekt dat het niet zo is O-)
:F
Aangezien je kan pre-loaden bij origin ben ik gewoon voor die versie gegaan.
dat dacht ik ook. maar dan ga ik zeker een nacht nolifen en de volgende ochtend dood ben :p dus lekker genieten van de splashscreen terwijl ie installeert.
Ik denk nu dat wehkamp de beste optie is vanwege onbekendheid over de beschikbaarheid van specact & prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
In dit filmpje zegt hij Je krijgt Multiplayer UNLOCKS als je de Co-Op missies uitspeeld !! Zeer interesant nieuwtje niet 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q9CWCF9unHc&feature=related]

Skip naar de 1:08 en je hoort het hem echt zeggen !!

[ Voor 255% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
RobinNL schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:24:
Weet iemand hoelang een beta bij DICE ongeveer duurt?
Duurt waarschijnlijk een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
lredev schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:33:
[...]

Duurt waarschijnlijk een maand.
dat denk ik niet hooguit een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk berichtje voor de console-gamers onder ons:

http://www.xgn.nl/pc/nieu...lijst-met-servers-kiezen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow... die lopen achter zeg. Dat is al een week of 2 bekend!
(bron: nieuws: Pc-versie Battlefield 3 bevat geen server-browser)

Misschien iets voor de nieuwsspotters: is er al meer bekend over de SP? Want voor zover ik weet bestaat er maar één demo van (zelfde als in SP teaser).

Ik vind de MP er erg goed uitzien hoor, maar persoonlijk ben ik meer geïnteresseerd in de SP gameplay (gezien dit altijd anders is dan MP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
zover ik weet zijn er 2 singleplayer trailers
1) met die tanks door de woestijn Thunder run
2) en Fault Lines gameplay trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:13
Een serverlist in de consoleversie dus? Dat had ik nog helemaal niet gelezen. Ik denk dat ze de huidige manier van matchmaking er ook wel in houden, en dan is het een leuke toevoeging. Kun je nog eens een lege server pakken met 12 Gotters ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hopelijk wordt het camperen in de bosjes niet te erg. Je ziet ze echt niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Hopelijk wordt het camperen in de bosjes niet te erg. Je ziet ze echt niet liggen.
was wel lachen hoor in de alpha, lekker knifen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja als ik wil knifen, haal ik God of War wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:32:
[...]

Ik denk nu dat wehkamp de beste optie is vanwege onbekendheid over de beschikbaarheid van specact & prijs?
Behalve dat dit hier niet echt het discussieonderwerp hoort te zijn, en je toch echt gewoon zelf moet beslissen, heb ik zelf ook de shoprating in mijn achterhoofd gehouden en het vertrouwen of hij daadwerkelijk op launch dag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Net als in het echt, dus alleen maar beter hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
[...]

Net als in het echt, dus alleen maar beter hehe
In het echt liggen soldaten soms ook 3 dagen lang in een greppel zonder enige actie, alleen maar beter om dat ook in een game te stoppen inderdaad. |:(

Probeer jij trouwens in het echt maar door een dergelijk bosje te kruipen, kijken of dat zo makkelijk gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 31-08-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dat vind ik wel tof. Typisch mijn smaak van gamen dus ik juig het alleen maar toe :*) .
Ik zelf hou erg van sluipen en om zo min mogelijk op te vallen. Van uit de bosjes of
een putje iets verdedigen vind ik machtig mooi. Je kan dan lekker veel kills maken en jij ent dan zelf
moeilijk te raken. >:)

Ik zelf ben indd ook wel eens door bosjes gekropen, dat is niet zo moeilijk hoor.
Heb vroeger op scouting gezeten, later bij KCT en woon zo'n beetje in het bos :o

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Behalve dat dit hier niet echt het discussieonderwerp hoort te zijn, en je toch echt gewoon zelf moet beslissen, heb ik zelf ook de shoprating in mijn achterhoofd gehouden en het vertrouwen of hij daadwerkelijk op launch dag geleverd wordt.
Ik beslis het ook zelf maar deel het met anderen omdat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. En er staat nergens iets tegen het praten over de verschillende inhoud van elke preorder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:46:
Jah dat vind ik wel tof. Typisch mijn smaak van gamen dus ik juig het alleen maar toe :*) .
Ik zelf hou erg van sluipen en om zo min mogelijk op te vallen. Van uit de bosjes of
een putje iets verdedigen vind ik machtig mooi. Je kan dan lekker veel kills maken en jij ent dan zelf
moeilijk te raken. >:)

Ik zelf ben indd ook wel eens door bosjes gekropen, dat is niet zo moeilijk hoor.
Heb vroeger op scouting gezeten, later bij KCT en woon zo'n beetje in het bos :o
Meh, ik heb het niet zo op die manier van spelen. Zonder enig inzicht in het spel liggen wachten tot er iemand voor je loop door loopt.

Ik ben altijd precies andersom geweest. Ik speel een spel om te spelen, niet om een beetje ergens te liggen. Dat doe ik snachts in bed wel. Ik ben eigenlijk altijd de meest actieve speler van een server. Het liefst zo dicht mogelijk bij de tegenstander, zo kom je het meest verschillende situaties tegen.

No offense ofzo, maar zo denk ik er over.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom smaken verschillen ;). Maar ook ik speel allround. Soms heb ik gewoon zin om wat minder te doen en sterk op de verdediging van ons team tel letten want achter de front linie's word nog wel eens
een vijand door gelaten wat einde oefening van een winndende team kan betekenen.
Achter dat soort doorbrekende vijanden zit ik vaak te wachten of ga daar achter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens...!!!!! close combat vind ik heerlijk lekker rushen en met een engineer op voertuigen afrennen... kaboooom. en weg zijn ze. Ik moet vaker mezelf killen omdat ik out of ammo ben.

I Love kamikaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het wordt tijd voor wat meer MP beelden, vind ik. Ze houden het wel spannend zo, bij DICE. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jagermeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:02:
Het wordt tijd voor wat meer MP beelden, vind ik. Ze houden het wel spannend zo, bij DICE. }:|
Ik denk dat we vrijdag wel wat kunnen verwachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die een server gaan huren van ea?
zo ja, met hoeveel mensen?
hebben jullie een clan/ website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

In het echt liggen soldaten soms ook 3 dagen lang in een greppel zonder enige actie, alleen maar beter om dat ook in een game te stoppen inderdaad. |:(

Probeer jij trouwens in het echt maar door een dergelijk bosje te kruipen, kijken of dat zo makkelijk gaat.
Project reality 8)

Jammer dat ze geen modtools uitbrengen want dat maakte BF2 toch wel 3x zo bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DanielWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Wachten sucks! Merk dat ik weer net zo bezig ben als destijds voor de release van BF2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:24:
[...]

Project reality 8)

Jammer dat ze geen modtools uitbrengen want dat maakte BF2 toch wel 3x zo bruut.
Tja, zeker jammer. Maar goed, commercieel gezien is dat niet aantrekkelijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ziet er allemaal goed uit :)

Toch vind ik de schaduwen wat te extreem, het lijkt zo apart. Ze zijn veel te donker, zeker voor buiten overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
DanielWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Waarom denk je vrijdag? (heb zelf geen idee hoor, ben benieuwd)

Heb gister ook maar de pre-order geplaatst bij origin als cadeautje voor mijn afstuderen en mijn verjaardag vandaag. Kan niet wachten tot de beta en al helemaal niet tot eind oktober.

Ben vooral benieuwd naar de smoke. Zelf stond ik soms in BFBC2 een paar minuten op mijn eigen ammo pack de mcoms van de vijand te smoken zodat mijn team ongezien die dingen kon pakken, maar die halve map zat dan onder de smoke en dat vond ik toch wel wat overdreven af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

sommige dingen vallen me een beetje tegen.. schaduwen van bosjes zijn best blocky, maar dat kan zijn omdat die dude dat zo ingesteld heeft... het is geen officiele vid, maar hoe het er daar uitziet valt het tegen (blijft mooi hoor, daar niet van)

net zoals de lage polygonen die ik zag in een officiele youtube vid:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u4Xpr.png

misschien valt het ingame niet zo op hoor, maar vond het in de vid gelijk opvallen... vloeken in de kerk dit natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:22:
Zijn er mensen hier die een server gaan huren van ea?
zo ja, met hoeveel mensen?
hebben jullie een clan/ website?
Jazeker 64 player server

www.sjoq.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Alles wat je ziet is Alpha footage ;) en verder kijk eens naar de Caspian Border Trailer super dik !! Die ALPHA vids van mensen die hun filmpjes uploaden zijn gewoon niet in HD opgenomen over de grapics hoef je je echt geen zorgen te maken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
Alles wat je ziet is Alpha footage ;) en verder kijk eens naar de Caspian Border Trailer super dik !! Die ALPHA vids van mensen die hun filmpjes uploaden zijn gewoon niet in HD opgenomen over de grapics hoef je je echt geen zorgen te maken hoor ;)
Sorry, maar als je iets niet in HD opneemt betekend nog niet dat de poly's opeens veranderen...

Daarnaast verwacht ik niet dat ze in de alpha alles low-poly gebruiken, maar straks "unlimited detail" gaan tonen. Uiteraard zullen er nog wel tweaks komen, maar dit soort fouten vind ik wel heel erg (10-hoek ipv cirkel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
Caspian Border footage is ook alpha gameplay, alleen hebben ze dikke pc er voor gebruikt het gerucht gaat dat ze 2x GTX580 erin zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
maar dit soort fouten vind ik wel heel erg (10-hoek ipv cirkel)...
Dat is retro, nostalgie joh :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Sorry, maar als je iets niet in HD opneemt betekend nog niet dat de poly's opeens veranderen...

Daarnaast verwacht ik niet dat ze in de alpha alles low-poly gebruiken, maar straks "unlimited detail" gaan tonen. Uiteraard zullen er nog wel tweaks komen, maar dit soort fouten vind ik wel heel erg (10-hoek ipv cirkel)...
Misschien hoort dat wel een 10-hoek te zijn? Geen idee wat voor iets het is. Of het op een muur zit of een voertuig bijvoorbeeld. Maar niet alles hoeft rond te zijn ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan speel ik wel CoOp Doom 2 :p

Ik stoor me er dan ook niet aan, maar netjes vind ik het niet in een game van deze generatie.
Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:45:
[...]
Misschien hoort dat wel een 10-hoek te zijn? Geen idee wat voor iets het is. Of het op een muur zit of een voertuig bijvoorbeeld. Maar niet alles hoeft rond te zijn ;)
Het klopt dat we aan één screenshot niet kunnen zien hoe en wat, maar ik vind het op een cirkel lijken dat geen cirkel is.

Hadden ze er maar een sticker op moeten plakken; "dit is een 10-hoek!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:45:
[...]

Het is het achterlicht van een M1A1
Afbeeldingslocatie: http://defense-update.com/images/slat-reactive-TUSK.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 31-08-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
apNia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

sommige dingen vallen me een beetje tegen.. schaduwen van bosjes zijn best blocky, maar dat kan zijn omdat die dude dat zo ingesteld heeft... het is geen officiele vid, maar hoe het er daar uitziet valt het tegen (blijft mooi hoor, daar niet van)
Om polycount laag te houden om een fatsoenlijke fps eruit te poepen op huidige generatie systemen moet je als je gamedesigner keuzes maken zoals een loos object wat verder geen invloed heeft op de game(play) minder poly's te geven.
Het object heeft in het filmpje 80 poly's dit is natuurlijk niet veel voor 1 minuscuul opject echter als alles überhigh poly was laten we zeggen voor een cilinder een 20hoeks nemen zit je al op 160 poly's. dit is voor een nutteloos object wel overdreven veel.

Over het algemeen valt het niemand op in een game. maar ze hebben er wel 80poly's mee bespaard op dat ene object wat je gfx kaart moet uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]

Om polycount laag te houden om een fatsoenlijke fps eruit te poepen op huidige generatie systemen moet je als je gamedesigner keuzes maken zoals een loos object wat verder geen invloed heeft op de game(play) minder poly's te geven.
Het object heeft in het filmpje 80 poly's dit is natuurlijk niet veel voor 1 minuscuul opject echter als alles überhigh poly was laten we zeggen voor een cilinder een 20hoeks nemen zit je al op 160 poly's. dit is voor een nutteloos object wel overdreven veel.

Over het algemeen valt het niemand op in een game. maar ze hebben er wel 80poly's mee bespaard op dat ene object wat je gfx kaart moet uitrekenen.
Daarvoor kun je de grafische instellingen hoog en of laag zetten. Sowieso was in de alpha heeel veel uitgeschakeld wat betreft grafische visualiteit. Ik neem aan dat als je alles op ultra zet dat je dan wel gewoon ronde objecten hebt ipv 10 hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]

Ik vond het wel extreem opvallend. Het is gewoon wat Terminal13 zegt, het is jammer voor een game van dit kaliber. Voor een spel die zo hoog van de toren blaast had ik gewoon gehoopt dat iets betere rondingen wel in het polybudget hadden gepast van Frostbite2/BF3.
l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:
[...]
Daarvoor kun je de grafische instellingen hoog en of laag zetten. Sowieso was in de alpha heeel veel uitgeschakeld wat betreft grafische visualiteit. Ik neem aan dat als je alles op ultra zet dat je dan wel gewoon ronde objecten hebt ipv 10 hoeken.
Mijn screen komt uit een officiele video van multiplayer gameplay. Ik mag hopen dat ze daarvoor wel de hipoly models hebben ingeladen.

[ Voor 19% gewijzigd door apNia op 31-08-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:
Je moet niet vergeten dat je over algemeen een scene zoals eerder aangegeven best veel poly's.
apNia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:22:
Mijn screen komt uit een officiele video van multiplayer gameplay. Ik mag hopen dat ze daarvoor wel de hipoly models hebben ingeladen.
En dan blijven het loze objecten en dus houden ze poly's van zulke objecten waarschijnlijk laag zelfs op max/ultra settings. Dat filmpje hebben ze waarschijnlijk wel op ultra gestript/geknipt/gemonteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ehhrr, wat maakt dit object meer nutteloos dan het aantal hoeken van bijvoorbeeld de loop? Alles wat zichtbaar is dient over het algemeen dezelfde factor te krijgen, aan hand van hoe zichtbaar het is natuurlijk. Zo werkt het. Je kan niet ineens EEN onderdeel van een hipoly tank minder hipoly doen omdat het geen essentieel onderdeel van de denk is. Zo werkt het niet als je modelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Caspian Border footage is ook alpha gameplay, alleen hebben ze dikke pc er voor gebruikt het gerucht gaat dat ze 2x GTX580 erin zat.
Al zou het zo zijn dat er 2x GTX580 in zat, het zegt niet dat deze ook nodig waren / benut werden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:27:
[...]

Je moet niet vergeten dat je over algemeen een scene zoals eerder aangegeven best veel poly's.

[...]

En dan blijven het loze objecten en dus houden ze poly's van zulke objecten waarschijnlijk laag zelfs op max/ultra settings. Dat filmpje hebben ze waarschijnlijk wel op ultra gestript/geknipt/gemonteerd ;)
we zullen zien;), ik geloof niet dat de poly's laag worden gehouden. In Crysis 2 bv. hebben ze na de dx11 patch zoveel poly's dat als je minder dan de helft poly's zou verwijderen je nog steeds hetzelfde ziet. BF3 is grafisch NEXT GEN en dat hebben ze zelfs aangegeven, dan zouden ze de poly's dus zeker niet laag houden.

Misschien voor jou interessant om te lezen;) http://techreport.com/articles.x/21404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
niet nodig ik weet wat tessellation is en hoe je het gebruikt in een game.

We zullen het vanzelf zien wat het uit eindelijk gaat worden of je echt veel verschil ziet tussen de alpha, beta en final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Alpha 2 ziet er ieder geval al een heel stuk beter uit als alpha 1

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Boagriuz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:59:
[...]

Waarom denk je vrijdag? (heb zelf geen idee hoor, ben benieuwd)

Heb gister ook maar de pre-order geplaatst bij origin als cadeautje voor mijn afstuderen en mijn verjaardag vandaag. Kan niet wachten tot de beta en al helemaal niet tot eind oktober.

Ben vooral benieuwd naar de smoke. Zelf stond ik soms in BFBC2 een paar minuten op mijn eigen ammo pack de mcoms van de vijand te smoken zodat mijn team ongezien die dingen kon pakken, maar die halve map zat dan onder de smoke en dat vond ik toch wel wat overdreven af en toe.
MP world premier van MW3. >:)

Verder staat tessellation misschien nog wel uit mensen. Zonder tessellation krijg je al gouw z'n cirkel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gewoon dat DICE met de minimale systeem specs naarbuiten moet komen. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:02:
Ik vind gewoon dat DICE met die specs naarbuiten moet komen. >:)
Hoe willen ze de specs nu al gaan bepalen? Ze zijn op dit moment nog vol bezig met optimaliseren (ga ik vanuit...), het zou dus zo kunnen betekenen dat ze op dit moment A roepen en over 2 weken B blijkt te zijn. Nu is dit geen probleem, maar als A een dual core is en B een Quad, dan is het wel een probleem voor heel veel mensen. Geef hun nou maar lekker de tijd, krijgen we tenminste een goede game en geen black ops 3

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
We kunnen ook aan astro TV vragen naar de specs. :+

YouTube: Gaddafi belt Astro TV - YouTube

Nee, het heeft niet veel met BF3 te maken maar het is wel hilarisch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
DopeMasta schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Dat zeg ik ALLES wat je ziet :+
Help!!!! schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

Al zou het zo zijn dat er 2x GTX580 in zat, het zegt niet dat deze ook nodig waren / benut werden.
GTX570 SLi is al overkill ;) zoals ik had gepost over de tweet van dhr. Gustav Halling.

Maargoed die verschillen ook weinig kwa performance met de GTX580 in SLi.

Ja dit hoort eigenlijk thuis in het BF3 Hardware topic !!

[ Voor 96% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zecht dat dat een cirkel moet voorstellen?
Hetlijktme eerderat het gewoon een 10 hoek moet zijn. En als het wel met de gfx te maken heeft word dit natuurlijk wel beter dice kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
het zou wel leuk zijn als de Vetrans een speciale dogtag krijgen :D

Welk wapen zouden jullie het liefst voor de vetran zien ?

[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 31-08-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:16:
het zou wel leuk zijn als de Vetrans een speciale dogtag krijgen :D

Welk wapen zouden jullie het liefst voor de vetran zien ?
Nukes!

Ik zie eigenlijk liever een baret voor veteranen, zodat ze er ook uitzien alsof ze meer "ervaring hebben"
Of een logotje op voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, wapens vind ik onzin maar het zou juist leuk zijn als je als veteran herkend kan worden door speciale uitrusting zoals een baret of door een teken op je uniform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:32:
Wie zecht dat dat een cirkel moet voorstellen?
Hetlijktme eerderat het gewoon een 10 hoek moet zijn. En als het wel met de gfx te maken heeft word dit natuurlijk wel beter dice kennende
jagermeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:
[...]

Het is het achterlicht van een M1A1
Afbeeldingslocatie: http://defense-update.com/images/slat-reactive-TUSK.jpg
there ya go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
BF3 BETA is op 29 september (99%). Een server provider 'lennardseah' van GameAxis heeft de datum gepost (http://forums.gameaxis.co...p?p=22500527#post22500527) van de beta, waarschijnlijk wist hij niet eens dat hij het niet mocht vrijgeven. Er staat 27 september maar dat is early-day acces. het duurt dus nog wel ffetjes.

om het beter te begrijpen": http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=539
Pagina: 1 ... 85 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien