Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
l166 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:43:
BF3 BETA is op 29 september (99%). Een server provider 'lennardseah' van GameAxis heeft de datum gepost (http://forums.gameaxis.co...?p=22500527&postcount=511) van de beta, waarschijnlijk wist hij niet eens dat hij het niet mocht vrijgeven. Er staat 27 september maar dat is early-day acces. het duurt dus nog wel ffetjes.

om het beter te begrijpen": http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=539
Dat zou wel machtig zaad zijn zeg. Kunnen ze net zo goed zeggen dat het "rond begin oktober" is ofzo.

Maarja je doet er niks an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dan hebben ze weinig tijd voor aanpassingen... :/

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 31-08-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ik geloof er NIKS van Stewie! is Heilig 19 Sept will be The Day !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Kw4kje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:47:
Dan hebben ze weinig tijd voor aanpassingen...
idd, maar met bc2 was dat ook weet ik me nog te herinneren, toen liep de beta 1 week voor de release af en hadden ze op dag 1 meteen een patch beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
DAMN, had echt gedacht dat ik komende week al kon knallen......

maar wie weet, misschien klopt het toch niet maar dat betwijfel ik ten strengste.

Edit: Alhoewel, eerst was het de 1e en nu 27e, en zo te zien ook de 19e, ik weet het niet meer :/

[ Voor 65% gewijzigd door Adel_F16 op 31-08-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb als het goed is morgen al mijn pc upgrades binnen, dus ik ben er al helemaal klaar voor dan!

Opzich vind ik het ook wel jammer dat de beta nog even op zich laat wachten, maar aan de andere kant stelt me dat ook nog even instaat BFBC2 alles maxed out te spelen. Ook nog wel even een leuke ervaring denk ik zo :)

Aan filmpjes over BF3 is geen gebrek dus dat is nog wel even een leuk zoet houdertje. Interviews checken etc blijft leuk.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wtf deel 2 zit al aan 341 pagina's... En het spel is nog niet eens uit :+
Ik kan echt al bijna niet meer wachten om BF3 te spelen...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mavamaarten schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:06:
Wtf deel 2 zit al aan 341 pagina's... En het spel is nog niet eens uit :+
Ik kan echt al bijna niet meer wachten om BF3 te spelen...
dat zijn er meer die dat hebben. je kunnen de tijd helaas niet versnellen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:48:
Ik geloof er NIKS van Stewie! is Heilig 19 Sept will be The Day !!
Ik geloof ook nog in Stewie, totdat er een officiële aankondiging is of totdat de 19de voorbij is. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Eerst zien dan geloven, er is nog niks bevestigd door DICE. September, sometime september..
Battlefield Battlefield

@wolf__gb All we've announced is that the beta will be in September, no dates yet. Keep checking in on Facebook/Twitter for latest news ^WS
8 uur geleden

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 31-08-2011 22:51 ]

• firest0rm
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 21:25
Help!!!! schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

Al zou het zo zijn dat er 2x GTX580 in zat, het zegt niet dat deze ook nodig waren / benut werden.
de Caspian border trailer draaide op 70FPS met 2 GTX580 in sli

ze hebben de zelfde systemen ook bij PAX prime 2011 gebruikt
ook een Dice Developer heeft gezecht dat het tijd word om je pc te upgraden

Skip naar 2:40 over spec vraag
bron:

[ Voor 3% gewijzigd door firest0rm op 01-09-2011 08:31 ]

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Ze draaiden zover ik weet op een 2600k, ook met turbo boost levert deze niet genoeg power om twee GTX580 in sli te voeden.

Met OC zal de fps h.w.s. hoger zijn ~95fps @ 1080P o.i.d.

Als ik dat zo zie en hoor plus mijn ervaring uit de alpha heb je toch minimaal 2x GTX 560TI of beter nodig om BF3 op high te kunnen spelen.

Ik moest met mijn 5970OC al op medium spelen in de alpha, ik wacht dus wel op de next gen kaarten.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Toch weer over de specs hè... Er staat duidelijk een topic waarschuwing. Al die speculaties zijn leuk maar we zullen het gewoon moet afwachten.

Ik denk dat de game prima speelbaar wordt als je een beetje actuele hardware hebt. We mogen er van uit gaan dat de gemiddelde tweaker dit spel prima kan spelen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
EnigmaNL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:07:
Ik denk dat de game prima speelbaar wordt als je een beetje actuele hardware hebt. We mogen er van uit gaan dat de gemiddelde tweaker dit spel prima kan spelen.
Eensch, ik denk gewoon dat ze het zich gewoonweg niet kunnen permiteren. Kijk dat je voor Crysis 1/2 nieuwe hardware moest aanschaffen dat was duidelijk, maar daar koos je dan ook zelf voor. Crysis is lang niet zo'n populaire game als BF3, wat denk je dat EA liever heeft, een paar gamertjes met goede hardware specs die dat spel überhaupt kunnen spelen? Of gewoon de hele (voormalige) BF2 en CoD fanbase die BF3 gewoon kan spelen. Dan graaf je toch je eigen graf? Welke personen vanaf 15 jaar zullen 1000 eu klaar hebben staan om hun systeem te upgraden, en pappie en mammie zijn niet zo gek hoor.

Ik denk dat het gewoon goedkomt, mee zal vallen. Ik heb er in ieder geval op geanticipeerd, ik moest toch een nieuw systeem.

discogs

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Als iets door een studio van EA word ontwikkeld, is het bijna een must om op minder goede hardware te kunnen draaien, nagenoeg al hun spellen zijn zeer, zeer, zeer ver terug te draaien in grafische kwaliteit om er voor te zorgen dat zo veel mogelijk potentiele klanten het spel zullen kopen.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
loewie1984 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:13:
[...]

Eensch, ik denk gewoon dat ze het zich gewoonweg niet kunnen permiteren. Kijk dat je voor Crysis 1/2 nieuwe hardware moest aanschaffen dat was duidelijk, maar daar koos je dan ook zelf voor. Crysis is lang niet zo'n populaire game als BF3, wat denk je dat EA liever heeft, een paar gamertjes met goede hardware specs die dat spel überhaupt kunnen spelen? Of gewoon de hele (voormalige) BF2 en CoD fanbase die BF3 gewoon kan spelen. Dan graaf je toch je eigen graf? Welke personen vanaf 15 jaar zullen 1000 eu klaar hebben staan om hun systeem te upgraden, en pappie en mammie zijn niet zo gek hoor.

Ik denk dat het gewoon goedkomt, mee zal vallen. Ik heb er in ieder geval op geanticipeerd, ik moest toch een nieuw systeem.
Ik zou persoonlijk hier juist niet van uitgaan, ik herinner me heel goed toen BF2 uitkwam de topkaart toen een GeForce 6800 was als ik mij dit goed herinner (er was toen zelfs speciaal voor de release van BF2 een nieuwe nVidia driver uitgebracht voor deze kaarten), en deze kon toen BF2 mss wel in "high" detail draaien, maar dit was alles behalve soepel. Wees er maar zeker van dat dit hetzelfde zal zijn met BF3, op dat opzicht heeft fast-server gelijk en denk ik dat je pas echt zal kunnen genieten van het spel met de next-gen grafische kaarten. Ik zou alvast nu geen graka/pc upgrade doen en afwachten op de volgende generatie, dan ben je zeker dat het wel soepel zal draaien...

Dit is en blijft een persoonlijke mening :)

Verwijderd

dj_sasha schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:48:
[...]

Ik zou persoonlijk hier juist niet van uitgaan, ik herinner me heel goed toen BF2 uitkwam de topkaart toen een GeForce 6800 was als ik mij dit goed herinner (er was toen zelfs speciaal voor de release van BF2 een nieuwe nVidia driver uitgebracht voor deze kaarten), en deze kon toen BF2 mss wel in "high" detail draaien, maar dit was alles behalve soepel. Wees er maar zeker van dat dit hetzelfde zal zijn met BF3, op dat opzicht heeft fast-server gelijk en denk ik dat je pas echt zal kunnen genieten van het spel met de next-gen grafische kaarten. Ik zou alvast nu geen graka/pc upgrade doen en afwachten op de volgende generatie, dan ben je zeker dat het wel soepel zal draaien...

Dit is en blijft een persoonlijke mening :)
Dat was meer omdat het spel gewoon instabiel was. Je kon alles in principe makkelijk op high spelen - na de nodige updates.

Verwijderd

Okee, zijn er lui die vanavond vanaf 21:00 uur (Amsterdam time) een potje willen knallen op Panda Nation?
Indien vol ga naar 24Y servers Karkand en zie mij met tag [TWNL] = Tweakers NL :)

Misschien een voorzichtige voorbereiding voor BF3 om even er weer in te komen? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 15:51 ]

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Zonet in een blog weer twee nieuwe screenshots gezien. Waarom heb ik het gevoel dat de laatste dagen voor release ik niet ga kunnen slapen?

http://blogs.battlefield....5F00_GamesCom_5F00_11.jpg

http://blogs.battlefield....erRun_5F00_SP_5F00_01.jpg

Blog link: http://blogs.battlefield....le-warfare-refined.aspx##

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vereisen allemaal login

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Webcustoms schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
Zonet in een blog weer twee nieuwe screenshots gezien. Waarom heb ik het gevoel dat de laatste dagen voor release ik niet ga kunnen slapen?

Ik verbaas me er altijd over hoe realistisch de vegetatie is gedaan. Volgens mij is er geen enkele game die het beter doet! :)

[ Voor 22% gewijzigd door ChojinZ op 01-09-2011 17:37 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

ChojinZ schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:37:
[...]

Ik verbaas me er altijd over hoe realistisch de vegetatie is gedaan. Volgens mij is er geen enkele game die het beter doet! :)
Eigenlijk vind ik dat het bij crysis 1 beter gedaan was. Ik vind er nog best veel clipping tussen zitten. Zo'n tank hoort die kleine plantjes compleet plat te maaien, maar dat valt weer een beetje tegen :)

-_-

• ChojinZ
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:39:
[...]

Eigenlijk vind ik dat het bij crysis 1 beter gedaan was. Ik vind er nog best veel clipping tussen zitten. Zo'n tank hoort die kleine plantjes compleet plat te maaien, maar dat valt weer een beetje tegen :)
Crysis 1? Nooit gespeeld! :9

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
ChojinZ schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:37:
[...]
Er zijn genoeg games die dezelfde kwaliteit bomen /bossen in games hebben veel gebruikte middleware hiervoor is speedtree veel game engines gebruiken deze.

Speedtree is zelfs gebruikt voor de film avatar

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
[...]
Zo'n tank hoort die kleine plantjes compleet plat te maaien, maar dat valt weer een beetje tegen :)
Dat vindt ik ook. Als je kijkt in de meeste games heb je soms zelfs dat wat grotere planten gewoon recht op blijven staan en als je er met je voertuig overheen rijd dan steekt het bovenste van die plant gewoon door het dak van het voertuig. Is het dan zo moeilijk wat bewegende vegetables te maken?

In Crysis 1 had je al bij redelijk wat vegetation dat als je er tegen liep de plant bewoog enzo.

• M2M

M2M

medicijnman

Qlii256 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:44:
[...]

Dat vindt ik ook. Als je kijkt in de meeste games heb je soms zelfs dat wat grotere planten gewoon recht op blijven staan en als je er met je voertuig overheen rijd dan steekt het bovenste van die plant gewoon door het dak van het voertuig. Is het dan zo moeilijk wat bewegende vegetables te maken?

In Crysis 1 had je al bij redelijk wat vegetation dat als je er tegen liep de plant bewoog enzo.
Crysis 1 was volgens mij het enige spel tot nu toe dat beweegbare shrubbery had. Dit is er bij crysis 2 uitgesloopt, wat een van de minpuntjes van het vervolg is.

-_-

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
[...]

En eigenlijk hoor je die tank-tracks te kunnen volgen van start tot finish ( rokende hoop metaal ) :P

• ChojinZ
Ahhhh... als ik de reactie's mag geloven stelt het dus helemaal niets voor. Toch vreemd voor een game die zo de hemel wordt ingeprezen vanwege de graphics.... ;)
DopeMasta schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:43:
[...]

Er zijn genoeg games die dezelfde kwaliteit bomen /bossen in games hebben veel gebruikte middleware hiervoor is speedtree veel game engines gebruiken deze.

Speedtree is zelfs gebruikt voor de film avatar
Noem maar op. Ik ken ze niet (behalve dan crysis). En de schermprintjes die je hebt gepost vond ik nou niet echt spectaculair.... (ik geef toe, ik heb ze niet allemaal bekeken. O-) )

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Webcustoms schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:

http://blogs.battlefield....erRun_5F00_SP_5F00_01.jpg

Blog link: http://blogs.battlefield....le-warfare-refined.aspx##
wilt iemand deze rehosten? :+
kan ze niet zien zonder login..

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:59:
[...]

wilt iemand deze rehosten? :+
kan ze niet zien zonder login..
en je kan niet inloggen?

edit:
http://img534.imageshack....bf35f00gamescom5f0011.jpg
http://img641.imageshack....35f00thunderrun5f00sp.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 18:07 ]

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is dit serieus 'in game' en niet deel van de inleiding videotjes enz? Als het echt 'in game' is dat ga ik zeker deze game aanschaffen, al is het alleen maar voor de eye-candy. Pff zoiets moois heb ik nog nooit gezien in een game.

Tijd om mijn GTX460 te upgraden I guess? :/

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
ChojinZ schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:52:
Ahhhh... als ik de reactie's mag geloven stelt het dus helemaal niets voor. Toch vreemd voor een game die zo de hemel wordt ingeprezen vanwege de graphics.... ;)

[...]
Noem maar op. Ik ken ze niet (behalve dan crysis). En de schermprintjes die je hebt gepost vond ik nou niet echt spectaculair.... (ik geef toe, ik heb ze niet allemaal bekeken. O-) )
Zijn er toch aardig wat: www.speedtree.com/gallery/index.php
Ik zie: Project Gotham Racing, Fallout 3, Batman: Arkham Asylum, The Witcher 2, Brothers In Arms, Empire: Total War, GTA IV, Saints Row, zijn ook niet gelijk de minste spellen.

Verder hangt het er ook maar helemaal vanaf hoe de developer speedtree integreert en met welk detail dat gebeurt.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Qlii256 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:44:
Is het dan zo moeilijk wat bewegende vegetables te maken?
Heeft geen drol met moelijkheid te maken, maar met performance.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Iemand die mijn 242 uur op Crysis 1 kan overtreffen? :+

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/wakoopa2.JPG

Ik was nog nooit zo hyped geweest voor een game, als bij Crysis 1. Heb de beta echt kapot gespeeld indertijd.
Zat toen nog in het middelbaar en had zelfs eens een dag gespijbeld, maar nu ben ik wel wat slimmer geworden gelukkig. :)

Denk zelfs dat mijn BF3 hype nog niet het niveau bereikt heeft als bij Crysis 1 het geval was. BF3 is wel veel mooier dan de meeste andere games, maar Crysis 1 stak echt met kop en schouders boven alle andere games uit. Ook die nanosuit gaf echt ontzettend veel dynamiek dat ik tijdens de beta zelfs in het school nadacht over tactics. :>
Heb onlangs de game nog eens in SP gespeeld omdat ik nu alles op ultra high kan draaien, en de game moet echt niet onderdoen voor BF3. Wel zeer jammer dat de MP quasi volledig dood is nu. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 01-09-2011 18:28 ]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Asgaro schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:24:

[afbeelding]

Ik was nog nooit zo hyped geweest voor een game, als bij Crysis 1. Heb de beta echt kapot gespeeld indertijd.
Zat toen nog in het middelbaar en had zelfs eens een dag gespijbeld, maar nu ben ik wel wat slimmer geworden gelukkig. :)

Denk zelfs dat mijn BF3 hype nog niet het niveau bereikt heeft als bij Crysis 1 het geval was. BF3 is wel veel mooier dan de meeste andere games, maar Crysis 1 stak echt met kop en schouders boven alle andere games uit. Ook die nanosuit gaf echt ontzettend veel dynamiek dat ik tijdens de beta zelfs in het school nadacht over tactics. :>
Heb onlangs de game nog eens in SP gespeeld omdat ik nu alles op ultra high kan draaien, en de game moet echt niet onderdoen voor BF3. Wel zeer jammer dat de MP quasi volledig dood is nu. :(
Het is nog steeds een parel, en het is nu al weer 4 jaar geleden dat de game uitkwam! Weapon models, vegetatie en de gezichten van die koreanen, het had zo in een game uit 2011 kunnen zitten. Ook leuk hoe je kranten/glazen/flesjes etc etc kon oppakken om naar vijanden te smijten :D

En toen kwam Crysis 2( Maximum Dissapointment |:( )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
JIj hebt best wel weinig gegamed compared to me :P

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:39:
zoals mijn 1000 uur cod 4 :P
1000 uur cod4 is zeker weinig.
ik speel TF2 die zelfde maand als CoD4 is uitgekomen en zit op
3987 uur :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 16:07
Laten we het ontopic houden,

Ben erg benieuwd naar of mijn huidige systeem het trekt. Ik ben namelijk van plan te upgraden, vraag is alleen wanneer... Ik weet bij vorige releases van games kwam er meestal na een AAA titel een nieuwe next gen kaart uit. Alleen ja hoeveel tijd er na zit dat is beetje afwachten. Heb nu een 5770 dus trekken doet ie het wel :). Wat ik mij alleen heel erg afvraag is welke voordelen/nadelen zitten eraan op bijv hoog/lage setting. Om even een voorbeeld te noemen smoke in counterstrike was op lage settings anders dan bij hoge settings.

How are you doing?

• vinom
  • Nu online
Wat wordt jullie volgorde van spelen? Singleplayer, Co-op (XP die je in co-op haalt telt mee voor de MP) en dan multiplayer?

• M2M

M2M

medicijnman

Crysis 1 zou een topgame zijn, grafischerwijs, als het vandaag uit zou komen. Ook kwa gameplay trouwens. Best jammer dat er geen games zijn geweest die crysis 1 als een oud spel lieten lijken. En die crysis 2 tesselation patchwork is ook behoorlijk brak geïmplementeerd. Tesselation op water overal door laten lopen en zo'n beton blok met een half miljoen poly's moest ik toch wel even om gniffelen.
Gemiste kans, hopend dat ze het in BF3 wat beter doen.

[ Voor 17% gewijzigd door M2M op 01-09-2011 18:52 ]

-_-

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:57
.oisyn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:15:
[...]

Heeft geen drol met moelijkheid te maken, maar met performance.
Huh? Met performance?

Er zit een bepaalde ontwikkeltijd in een spel die een bepaald bedrag oplevert wat afweegt tegen de kwaliteit ervan... Als deze van te voren bepaalde ontwikkeltijd overschreden wordt dan kost het de ontwikkelstudio geld ipv dat het geld oplevert.

Je kan de code ontzettend ver optimaliseren... Het probleem is echter dat een geoptimaliseerde engine voor een game echt ontzettend veel tijd kost. Daarom worden er engines gebouwd zoals de unreal engine en Frostbite engines... Deze worden ook in andere games gebruikt maar vaak hebben deze engines in sommige games dan ook heel veel troep aan boord wat gewoon niet gebruikt word door een game maar wel in de engine zit.

Far Cry 2 is een game dat echt een toonbeeld is van een spel dat echt optimaal gebruik maakt van alle delen van de engine. Ingame zijn er namelijk ontzettende veel dynamische variabelen te vinden die kunnen bewegen waar dus interactie mee mogelijk is en niet alleen de interactie maar ook de textures zijn van top kwaliteit.

Performance is ook een variabele wat mee speelt maar tijd (dus geld) en concurrentie is tegenwoordig de boosdoener in de game industrie.

[ Voor 3% gewijzigd door Fjerpje op 01-09-2011 18:56 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:50:
Wat wordt jullie volgorde van spelen? Singleplayer, Co-op (XP die je in co-op haalt telt mee voor de MP) en dan multiplayer?
SP eerst want het zal wel mis gaan met de MP op release. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Maar het heeft ook zeker met performance te maken. Als je bewegende planten toevoegt dan heeft dat zeker een impact op de performance terwijl het qua gameplay eigenlijk niet veel toevoegt. Vergeet niet dat het om multiplayer gaat, alles wat beweegt zou eigenlijk ook in sync moeten gebeuren om te voorkomen dat de plant voor de een wel goed beweegt en voor de ander niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Zijn er al speculaties wat betreft de start van de beta(voor mensen die hem op Origin hebben gepreordered?) Het kan nu niet meer dan een maand duren :9~
Ja daar gaat het halve topic al over.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Wat is dat voor progamma? :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 19:01 ]

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
http://wakoopa.com/
(afgeleid uit de naam van de screenshot, ken het verder niet)

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
  1. Als allereerste: Multiplayer Conquest (hardcore) O+
  2. Met af en toe als variatie: Multiplayer Rush (hardcore)
  3. Na 1 jaar ofzo: voor korte tijd TDM (hardcore) proberen als variatie op Conquest en Rush
  4. Na 2 jaar: Singleplayer doen op het moment dat ik minder verslaafd ben aan MP. Ik vind SP erg boring.
  5. Coop: Nooit, waarom tegen bots spelen als je tegen mensen kunt spelen? :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Asgaro schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:24:
Geen idee, want ik heb die stats nooit bijgehouden.

Ik heb wel meer als 585 uur op Team Fortress 2. In 2 jaar (daarna niet meer gespeeld)
Telt dat ook ? :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ezwtRNXwMyKbQoth78mEmS4v/thumb.jpg

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Jeroenneman

Jeroenneman

Singleplayer (game leren kennen, wapens bekijken, storyline is altijd wel leuk
Rush
Conquest
Maand lang alleen maar heli/jet vliegen, omdat ik ze in conquest mijd zolang ik er niet mee om kan gaan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 19:05

vhal

ಠ_ಠ

hmm..dat valt me nog mee.

/played in World of Warcraft....dat is pas eng nu ik er over nadenk.

Strava

• Kain_niaK

Kain_niaK

Pykow schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:48:
1000 uur cod4 is zeker weinig.
ik speel TF2 die zelfde maand als CoD4 is uitgekomen en zit op
3987 uur :P
Post je TF2 Stats eens !
Of geef een link naar je profiel.

3987 uur / 24 uur = 166,125 dagen !!!!!
TF2 is uit sinds 9 October 2007 en het is nu 1 September 2011
Daar zitten 1422 dagen tussen.

(166.125 / 1422) x 100 = 11,68 %

Je hebt de afgelopen 4 jaar van AL je TIJD bijna 12% gebruikt voor TF2. :o :o :o :o :o :o :o
Normaal gebruikt een mens 33% voor slaap (8 uur)

Dus van de 66,7% die er overblijft heb jij 12% gebruikt voor TF2.
Maak je 100% van die 66,7% dan heb jij van ALLE bruikbare tijd die je op 4 jaar had (uitgezonderd slapen)
18 % gebruikt om TF2 te spelen. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Al geld verdiend met TF2 ?

Zal ik uitrekenen hoeveel geld je zou hebben als je die tijd gewerkt had en je krijgt 7 euro per uur ? :F

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Straight in to Multiplayer hier !! Daarna Single Player een keer doen gewoon voor de stats op battlelog. Ik neem aan dat je er ook iets voor krijgt als je hem op de moeilijkste graad uitspeeld. En daarna een keer Co-Op als ik vrienden heb die ook BF3 op de pc spelen.

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:25:
[...]
Zal ik uitrekenen hoeveel geld je zou hebben als je die tijd gewerkt had en je krijgt 7 euro per uur ? :F
Gelukkig bestaat het leven niet alleen maar uit werken.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Eerst SP. Hoop dat die weer die geweldige humor van BC bevat. Die truckasaurus Rex is bijv nog niet langsgekomen ingame, wil hem toch wel eens in het " echt" zien. Zal wel op normal zijn en puur voor het verhaal wat er hopelijk inzit
Daarna conquest en af en toe rush
Single player om de wapens te leren kennen zal toch amper werken, damage is vaak totaal anders dan in multiplayer waardoor je eerder foute tactieken aanleert dan de juiste.

vinom schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:39:
Ja, ik moet wat meer werken aan time management. :P
Ik heb namelijk voldoende dagelijkse ontspanningstijd vind ik, maar ik steek te veel tijd in het internet browsen. Ik wil namelijk van - naast algemeen nieuws en social network sites - ook op de hoogte blijven van gamenieuws rond later te verschijnen games. Jammergenoeg is dat lijstje redelijk groot...

Ik weet van mezelf dat ik meer surf op het internet, dan dat ik werkelijk een game zit te spelen.
Ik maak al gebruik van RSS feeds om de information overload bij mij wat te beperken, maar dan nog vraagt dat redelijk wat tijd. :) En dan is de avond om, en heb ik niet gegamed. 8)7
Daarnaast heb ik ook nog een lijstje met reeds verschenen games, die ik wegens tijdgebrek en het uitkomen van BF3, sowieso moet uitstellen tot een vakantieperiode.

Ben nu ook begonnen met te subscriben op bekende BFBC2 commentator channels, dus daar kruipt ook terug wat tijd in.

Mijn dag is te kort... of ik heb waarschijnlijk gewoon een information gathering addiction die ik moet minderen. ;)
Tk55 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:05:
[...]

http://wakoopa.com/
(afgeleid uit de naam van de screenshot, ken het verder niet)
en is van Nederlandse makelij ;)
en dit is de juiste link http://social.wakoopa.com/
Die andere is voor het bedrijfsleven.

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 01-09-2011 19:45 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:39:
[...]
Ja, ik moet wat meer werken aan time management. :P
Ik heb namelijk voldoende dagelijkse ontspanningstijd vind ik, maar ik steek te veel tijd in het internet browsen. Ik wil namelijk van - naast algemeen nieuws en social network sites - ook op de hoogte blijven van gamenieuws rond later te verschijnen games. Jammergenoeg is dat lijstje redelijk groot...

Ik weet van mezelf dat ik meer surf op het internet, dan dat ik werkelijk een game zit te spelen.
Ik maak al gebruik van RSS feeds om de information overload bij mij wat te beperken, maar dan nog vraagt dat redelijk wat tijd. :) En dan is de avond om, en heb ik niet gegamed. 8)7

Ben nu ook begonnen met te subscriben op bekende BFBC2 commentator channels, dus daar kruipt ook terug wat tijd in.

Mijn dag is te kort... of ik heb waarschijnlijk gewoon een information gathering addiction die ik moet minderen. ;)

[...]

en is van Nederlandse makelij ;)
Exact hetzelfde probleem. :P
Indy91 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:08:
[...]
  1. Als allereerste: Multiplayer Conquest (hardcore) O+
  2. Met af en toe als variatie: Multiplayer Rush (hardcore)
  3. Na 1 jaar ofzo: voor korte tijd TDM (hardcore) proberen als variatie op Conquest en Rush
  4. Na 2 jaar: Singleplayer doen op het moment dat ik minder verslaafd ben aan MP. Ik vind SP erg boring.
  5. Coop: Nooit, waarom tegen bots spelen als je tegen mensen kunt spelen? :+
Ik zou toch maar Co-Op gaan spelen aangezien je daar kennelijk MP unlocks voor krijgt. ;)

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Afbeeldingslocatie: http://vglounge.com/wp-content/uploads/2011/08/bf3-dinomode-300x168.jpg

• Jeroenneman

Jeroenneman

Wait, what?!

Ik heb echt een minuut liggen staren totdat ik de red dot zag!

Wat is dit voor grap? Dalijk krijgen we nog ACOG sights op RPG's :o

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik denk meer dat hij op die uitvergrote versie van die vleesetende dino bedoeld die als speelgoed poppetje in de tank zat ;)

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:13
Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:03:
[...]

Wait, what?!

dat is in het echt ook mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/rpg-7-launcher.gif

Afbeeldingslocatie: http://supportdanielboyd.files.wordpress.com/2009/08/afgh-rpg-o9.jpg?w=246&h=330

[ Voor 11% gewijzigd door xNikobellicx op 01-09-2011 20:15 ]

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
[...]
Wait, what?!

is geen reddot zie filmpje die ene shot lijkt het een reddot

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
[...]

Wait, what?!

Je ziet de dino niet?
En weleens op de RPG in BFBC2 gelet?
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4056/4710985325_531bf44bbf.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
game mode: kill the Trex
en heb het filmpje gekeken van dopemasta geen Trex op 2:47 :( photoshop?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Is er trouwens een manier om de bèta te kunnen spelen ?
Het schijnt dat die deze maand uit komt.
Als je het spel pre-ordert kun je dan de bèta spelen ?

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:35:
Is er trouwens een manier om de bèta te kunnen spelen ?
Het schijnt dat die deze maand uit komt.
Als je het spel pre-ordert kun je dan de bèta spelen ?
Iedereen kan de beta spelen, als je MoH LE hebt of BF3 ge-preordert hebt op Origin, krijg je exclusief twee dagen eerder toegang. Maar het is een open beta, dus iedereen mag er aan deelnemen.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Dino? Huh?!

Dit is echt niet grappig meer, ik zie echt geen dino! Is dit een of andere conspiracy ofzo?

• vinom
  • Nu online
Waar gaat 't allemaal over...:P

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
De oorspronkelijke afbeelding is ook veel groter dan zie je het ook veel beter
Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:41:
Dino? Huh?!

Dit is echt niet grappig meer, ik zie echt geen dino! Is dit een of andere conspiracy ofzo?

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Zie dat plaatje. Op de achtergrond zie je een nogal vaag een dino afgebeeld.

• vinom
  • Nu online
Battlefield 3 Community Day

This time Operation Metro on 32 player Rush. Even though I was looking forward to playing Caspian Border, it was good to note that Operation Metro had been changed quite a bit since the Alpha. The MCOM’s were repositioned in the First stage of the park and also much more finer details of concrete barricades were added to provide the attacker with more cover on that push through an open park. The first thing that blew me away was the graphics. I’m not sure if it was the rig we were playing on or that it’s been improved, but it looked considerably better then any video we’ve seen. Tiny dust particles could be seen when moving into and out of the shadows. The textures also looked very high resolution. We also had access to the full arsenal of Unlocks and this was another thing that blew me away. The amount of options available makes every weapon turn into 10 different weapons. I personally made use of the DA0-12 shotgun that sure packs a punch. In the first round I finished with 27 – 3.

During my time playing, I managed to check out the Menu settings and I think Battlefield fans will be pleased. It really seems like DICE have included the years of config editing straight into the settings.

-You can now adjust the FOV manually in the menu
-Advanced Graphics settings with tons of options
-Ability to keymap Infantry, Vehicles, Jets, Helicopters
-Joystick Support
-Toggle between hold or click for zoom /crouch

http://battlefieldo.com/pax-2011-bf3-community-day-recap/

* vinom is HAPPY!

• M2M

M2M

medicijnman

vinom schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:48:

-Joystick Support

* vinom is HAPPY!
Hmm... keymap, advanced graphic settings, FOV en joystick. Ik hoop niet dat ze hiermee adverteren. Dit hoort standaard te zijn voor elke pc game.

-_-

• DaniëlWW2
  • Niet online
DICE take my money, take it NOW. :P

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
-Joystick Support
Mooi om te zien dat ze nu dingen wel er meteen in gooien. Ik ben ondertussen door BC2 helemaal gewend geraakt aan crouch hold. Uiteindelijk niet zo'n probleem, maar op het begin was het écht gewoon irritant en die patch liet maar op zich wachten. En om nou elke keer de config in te moeten duiken om je FOV aan te passen is ook wat lame. Also, fatsoenlijke joystick support is ook leuk natuurlijk.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik hoop dat je ook toggle en hold sprint kunt instellen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dit is een photoshop en zit niet in de Caspain Border trailer (waar deze scene vandaan komt).

• Jeroenneman

Jeroenneman

Thank god, hopelijk ook aparte sensitivity options per vehicle class

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dit kan zo'n verschrikkelijke killer game worden.
Ik vind het alleen echt jammer dat ik hem niet gewoon op steam kan kopen, spelen en auto updaten.
Echt geen zin om Origin te installeren.

Zodra ik de bèta kan spelen ga ik echt proberen om weer goed in een multiplayer game te worden.
Wat heb ik vroeger geowned in Day of Defeat en later in de Source versie.
In de Call of Duty games is me dat voor multiplayer nooit gelukt.
Ik heb zelfs nog nooit een hogere killstreak als 3 of 4 gehaald.
Dus ik weet niet eens hoe het is om die speciale dingen te kunnen doen (airstrike of helicopter assault)
En ik heb geen zin om weer TF2 te gaan spelen.
Tijd voor een volledige nieuwe game ! En dat word BF3 denk ik.
Elke gameplay filmpje dat ik zie is "druil druil druil"
Die jets _/-\o_
Volledige vernietiging van de omgeving _/-\o_
Ik hoop dat er een goede GoT server komt met lekker veel teamplay.
Dan word het multiplayer spelen weer super verslavend !!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb nu al zeker 1,5 jaar niet echt meer multiplayer gespeeld op af en toe een spelletje na.

[ Voor 77% gewijzigd door Kain_niaK op 01-09-2011 21:17 ]

Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:41:
Dino? Huh?!

Haha, hilarisch weeral!
Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:13:
Ik vind het alleen echt jammer dat ik hem niet gewoon op steam kan kopen, spelen en auto updaten.

Zodra ik de bèta kan spelen ga ik echt proberen om weer goed in een multiplayer game te worden.
Dus ik weet niet eens hoe het is om die speciale dingen te kunnen doen (airstrike of helicopter assault)
Die jets _/-\o_
Dan word het multiplayer spelen weer super verslavend !!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb nu al zeker 1,5 jaar niet echt meer multiplayer gespeeld op af en toe een spelletje na.
BF3 , feitelijk elke BF game, is wel moeilijker te noemen dan CoD games. Maar zolang je niet als een kip zonder kop over het veld rent en zorgt dat je rond je squadleden probeert blijven, zal je alles op een goede manier leren.
Oefening baart kunst!

Killstreaks zijn hier niet belangrijk. Je zal snel genoeg de term "base rape" leren (als je die nog niet kent) en ervaren ;)

Nice, dat laatste was ook in BF2 maar niet in BC2. De die-hards kunnen me tegenspreken maar ik vind BF3 wel degelijk a true successor to BF2 zal worden! :)

[ Voor 74% gewijzigd door Asgaro op 01-09-2011 21:29 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:11:
Thank god, hopelijk ook aparte sensitivity options per vehicle class
Daar gebruik ik de knopjes voor op mijn muis Logitech G500

Verwijderd

mijn reactie op het lange wachten van de beta :)

YouTube: BEDA2 - YouTube

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Dacuuu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:04:
[...]

Daar gebruik ik de knopjes voor op mijn muis Logitech G500
Haha precies, gebruik zelf al jaren dezelfde MX518 optische muis, echt een fantastisch ding! Vooral met snipen erg handig, dpi wat omlaag schroeven.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

firest0rm schreef op donderdag 01 september 2011 @ 07:26:
[...]

de Caspian border trailer draaide op 70FPS met 2 GTX580 in sli

ze hebben de zelfde systemen ook bij PAX prime 2011 gebruikt
ook een Dice Developer heeft gezecht dat het tijd word om je pc te upgraden

Skip naar 2:40 over spec vraag
bron:
[video]
Ja nVidia marketingdude is in gesprek met Dice devver.

nVidia dude: tell me about hw requirements
Dice devv dude: yes it's time to upgrade and you will definitely be safe with dual 580's in SLI.

Tja verrassende conversatie.... 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Hier wat groter.

De reden achter de grap met Battlefield 3 en dinosauriërs kan je hier lezen.

Afbeeldingslocatie: http://i1139.photobucket.com/albums/n543/DaIllOne/bf3dinomode-1024x575.jpg

Het zou eigenlijk niet eens zo een verkeerd idee zijn om dit keer Dinosaurus-DLC uit te brengen. Met een squad tegen velociraptors vechten, vanuit een Blackhawk een T-Rex neer knallen... totdat je word aangevallen door een vliegende pterosauriër!

[ Voor 33% gewijzigd door ES335 op 01-09-2011 22:32 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Tip voor killstreaks op cod: akimbo g18 + acr + campen en af en toe rondrennen als een debiel = win.
Om de een of andere reden vind ik BF wel véél makkelijker om killstreaks te halen omdat je niet continu een predator missile of ac 130 op je hoofd krijgt.

Verwijderd

Bah nog precies 4 weekjes wachten op de beta :( (27e) Maarja, wel slim vanuit een marketing technisch oogpunt. Minder slim was om de beta datum ook door te geven aan de official hosters, die het uiteindelijk hebben gelekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 23:14 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:14:
Bah nog precies 4 weekjes wachten op de beta :( (27e) Maarja, wel slim vanuit een marketing technisch oogpunt. Minder slim was om de beta datum ook door te geven aan de official hosters, die het uiteindelijk hebben gelekt.
Is het dan officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:31
Als het officieel is, dan balen wij officieel ook enorm.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
If A is the amount of days in September and B of the commencement date of the beta, and C the day of the Announcement, then it is correct as follows: C is less than or equal B, b and c are smaller than 30, A is 30, the sorting is c, b, a, a maximum value a, b, c is 90, minimum 3

thats the date for the beta if u understand

twitter: german community manager @BF3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 18-09 19:23
vinom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:22:
If A is the amount of days in September and B of the commencement date of the beta, and C the day of the Announcement, then it is correct as follows: C is less than or equal B, b and c are smaller than 30, A is 30, the sorting is c, b, a, a maximum value a, b, c is 90, minimum 3

thats the date for the beta if u understand

twitter: german community manager @BF3....
Is omdat ik een glaasje teveel op heb,..
maar anders had ik dit raadsel zo uitgevogeld :+

* gaat er morgen ochtend weer even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Hij bedoelt gewoon dat de Beta ergens in september is maar hij wil geen specifieke datum geven op dit moment ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Battlefield 3 Community Day

This time Operation Metro on 32 player Rush. Even though I was looking forward to playing Caspian Border, it was good to note that Operation Metro had been changed quite a bit since the Alpha. The MCOM’s were repositioned in the First stage of the park and also much more finer details of concrete barricades were added to provide the attacker with more cover on that push through an open park. The first thing that blew me away was the graphics. I’m not sure if it was the rig we were playing on or that it’s been improved, but it looked considerably better then any video we’ve seen. Tiny dust particles could be seen when moving into and out of the shadows. The textures also looked very high resolution. We also had access to the full arsenal of Unlocks and this was another thing that blew me away. The amount of options available makes every weapon turn into 10 different weapons. I personally made use of the DA0-12 shotgun that sure packs a punch. In the first round I finished with 27 – 3.

During my time playing, I managed to check out the Menu settings and I think Battlefield fans will be pleased. It really seems like DICE have included the years of config editing straight into the settings.

-Joystick Support

* vinom is HAPPY!
Leuk, nu nog Steam en een server browser ingame.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:13
met origin heb je ook een server browser volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Volgens de berichten is Battlelog de enige "server browser".

Maar waarom moet er per se een ingame server browser in zitten? We weten allemaal dat alle voorgaande ingame server browsers van Battlefield ronduit slecht waren (en die van veel andere games ook trouwens) en als het via een website prima werkt is er toch niks aan de hand? Het spel zelf zou erg snel opstarten zodra je een server hebt gekozen via Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:50: Het spel zelf zou erg snel opstarten zodra je een server hebt gekozen via Battlelog.
Eerst zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die jets _/-\o_
Ik zelf heb ook een keer zin in een nieuwe multiplayer na 3,5 - 4 jaar alleen maar TF2.
Jammer dat het via origins gaat :( ik had liever steam gehad in plaatst van 2 verschillende platformen.
ik ben van BF2 naar CSS gegaan en van CSS naar TF2 en nu ga ik weer terug naar BF3 als hij net zo goed wordt als BF2. Ik hoop dat de wapens beter schieten dan in BC2. daar moet ik soms halve magazijn afschieten voordat iemand dood is. dat was in BF2 een stuk beter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:05:
[...]

Ik hoop dat de wapens beter schieten dan in BC2. daar moet ik soms halve magazijn afschieten voordat iemand dood is. dat was in BF2 een stuk beter.
Klopt bij BF2 had de SMG 5 kogels nodig voor een kill en voor de HK G3, 3 kogels voor een kill (mits de tegenstander geen body armor had).

Voor BF3 zou ik me geen zorgen maken. Als je wilt dat de kogels meer damage doen, speel je gewoon hardcore mode. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:18:
[...]

Klopt bij BF2 had de SMG 5 kogels nodig voor een kill en voor de HK G3, 3 kogels voor een kill (mits de tegenstander geen body armor had).

Voor BF3 zou ik me geen zorgen maken. Als je wilt dat de kogels meer damage doen, speel je gewoon hardcore mode. :)
Behalve dan dat je daarmee ook features kwijtraakt die imo nogal handig zijn. :).
Pagina: 1 ... 86 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien