MOH LE buyers krijgen binnenkort een email.
http://forums.electronica...ils-going-online-atm.html
Nicely done: http://www.bf3timer.com/
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 21-09-2011 00:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 21-09-2011 00:12 ]
Niet als je de beta niet speelt, tenminste zo lees ik het.Dorest0rm schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:05:
http://gunclub.ea.com/us/...attlefield3-weapon-unlock
Als je registreert bij Gunclub krijg je een m1911 cadeau
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dus vanaf maandagnacht 24:00 voor diegene die 48-uur Early Acces tot de Beta hebben.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Daar zou ik niet van uit gaan.Indy91 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:17:
Dus vanaf maandagnacht 24:00 voor diegene die 48-uur Early Acces tot de Beta hebben.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:25 ]
[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:29 ]
Staat gewoon in de BF3 Beta FAQ.StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:03:
[...]
Is er al bekend of je meteen begint met alle wapens of dat je die vrij moet spelen zoals straks in de endgame? Zou wel gaaf zijn als je meteen alle wapens kon proberen
YOU CAN PLAY FOR AS LONG AS YOU WANT DURING THE TIME OF THE BETA. THERE WILL BE NO CAP ON HOW FAR YOU CAN RANK UP OR WHAT YOU CAN UNLOCK.
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:29 ]
Het is ook nooit goed.... wees blij dat er een beta is, het is een extra. En wie bepaalt dat BF3 ontwikkeld is om Conquest te spelen? Ik speel nu anderhalf jaar BC2 en ik vind Conquest niks aan, rush rush rush. Ik ben dus superblij met een Rush-map voor de beta maar als het Conquest was geweest had ik t ook vet gevonden, het is immers een extra.StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:56:
Wat een kansloze keuze trouwens;
DE opvolger van BF2, de game met de grootste vrijheid en mappen en voertuigenarsenaal, DE game die groot is geworden door zijn unieke Conquest mode en gigantische mappen, en de uitgever gaat de BETA af laten spelen op een mini-map vergeleken met BF2. Wat een baggerzooi.
En dan nog Rush ook. Ik ben blij dat ik BF2 ken en ik weet dat de fullgame van BF3 ook goed zal zijn, maar er zullen genoeg mensen zijn denk ik die de game niet kopen omdat ze de Rush versie spelen van een game die ontwikkeld is om Conquest op te spelen.
Verder gaf zh1nt0 aan dat er ook andere wapens zijn dan in de alpha...Jeperty Pierce O' Leary @zh1nt0 Will CQ be a Beta mode? Because fans deserve to 64 player conquest, especially if you played Alpha. Rush on Metro can get boring
zh1nt0 Daniel Matros @Jeperty After today, I have definitely heard this and will bring it up in the Studio in our meetings.
Ik begrijp de reactie van Loonens gedeeltelijk wel.Cartman! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:44:
[...]
Het is ook nooit goed.... wees blij dat er een beta is, het is een extra. En wie bepaalt dat BF3 ontwikkeld is om Conquest te spelen? Ik speel nu anderhalf jaar BC2 en ik vind Conquest niks aan, rush rush rush. Ik ben dus superblij met een Rush-map voor de beta maar als het Conquest was geweest had ik t ook vet gevonden, het is immers een extra.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Dat is niet mogelijk heb ik ergens gelezen en heb ook gelezen dat de beta ongeveer 2/3gb gaat zijnSafaci schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:58:
Is het al bekend of het mogelijk is om de BETA te preloaden? Niet dat we allemaals straks 27 juli downloaden en pas de 29ste kunnen beginnen. Dan heb je niet veel aan die early acces.
Grappig, toen ik vroegah BF2 demo ging spelen vond ik de mappen zo klein vergeleken met wat ik gewend wasStealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:56:
Wat een kansloze keuze trouwens;
DE opvolger van BF2, de game met de grootste vrijheid en mappen en voertuigenarsenaal, DE game die groot is geworden door zijn unieke Conquest mode en gigantische mappen, en de uitgever gaat de BETA af laten spelen op een mini-map vergeleken met BF2. Wat een baggerzooi.
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 09:06 ]
Diegene bedoeldt ook meer dat ze reclame blijven maken met dat BF3 'De' opvolger is van BF2furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:05:
[...]
En ik heb zelf ook liever rush dan conquest. Iemand kan hierboven wel zeggen dat het BF3 is en niet BFBC3, maar ik kan ook zeggen dat het BF3 is en niet BF2.
Nee (Beta is MP toch?) dus je moet gold hebben.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:49:
Misschien een stomme vraag :
Zouden xbox360 bezitters zonder Gold-abbonement de beta (na een paar dagen) ook kunnen spelen ?
Uiteraard is het wel goed, want ik kan het spel leren kennen.Cartman! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:44:
[...]
Het is ook nooit goed.... wees blij dat er een beta is, het is een extra. En wie bepaalt dat BF3 ontwikkeld is om Conquest te spelen? Ik speel nu anderhalf jaar BC2 en ik vind Conquest niks aan, rush rush rush. Ik ben dus superblij met een Rush-map voor de beta maar als het Conquest was geweest had ik t ook vet gevonden, het is immers een extra.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik heb de early acces, dus ik zet maandagnacht om 24:00 de download aan en ik denk dat ik deze dan dinsdag om 17:00 wel binnen heb, als ik thuis kom van me werkAndyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:16:
[...]
Diegene bedoeldt ook meer dat ze reclame blijven maken met dat BF3 'De' opvolger is van BF2![]()
Dan worden er al snel vergelijkingen gemaakt met BF2, wat uiteraat ook niet zo gek is.
Wat ik me wel afvraag is hoe men straks denkt dat de servers al die downloads gaan trekken, want vanaf het moment dat het mogelijk is om de beta te downloaden dan wordt het gekkenwerk.
Daarnaast komt ook nog bij dat ik hoop dat het spel eerder te downloaden is voor de mensen die de digitale versie besteld hebben, want 20gig downloaden op de release datum lijkt me ook niet echt verstandig
"Above And Beyond The Call"
Verwijderd
de beta is voor IEDEREEN speelbaar op de 29e10K schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:46:
Als je bf3 niet hebt gepreorderd is er dan nog een mogelijkheid dat je de beta kan spelen? Of is dat dan uitgesloten, dat is me nog niet helemaal duidelijk.
De installer is rond de 12gb wss, eenmaal uitgepakt word het 20gb.Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:16:
[...]
Daarnaast komt ook nog bij dat ik hoop dat het spel eerder te downloaden is voor de mensen die de digitale versie besteld hebben, want 20gig downloaden op de release datum lijkt me ook niet echt verstandig
informatie van Q&A van EAUK ForumGeneral Beta Info
Beta will not start at 00:00.
Between 2-3 gig beta client.
You can not UPDATE alpha client you need to re-download the new Beta Client.
Netcode is totally rewritten and new.
No level limit @ beta.
Cant join as a Squad if the Team is full so battlelog groups won’t get split.
Gameplay Info
Autoheal on all vehicle’s after 10-15sec.
Vehicles autoregeneration ONLY under 75% Health.
Unlocks are for WEAPONS not for the classes you can not unlock red dot sight on gun1 and use it on gun 2.
Operation Metro got changed and has a new Layout, thats why they want to test balance again.
You have more then 1 knife animation, from behind, on the ground and you can NOT counter the knife attack.
You can still throw grenades to hear enemys yell.
You can not cook grenades.
You can join with friends on a server.
Friendly fire is On as the default setting.
Misc. Info
You can use 3 screens if you have enough graphic power.
Next 1-3 weeks will be talking about new maps.
Caspian Border IS NOT THE BIGGEST MAP.
No Bombs on Jets.
When you get kicked you can see the reason in Battlelog.
Ranked Servers can be changed to unranked Servers.
Battlelog application for iPhone.
Battlelog can be updated without patching the game so we can get new stuff faster.
No weather or time changing in game.
No comment on the Battlerecorder.
Oke bedankt, dan heb ik toch nog een kansVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:48:
[...]
de beta is voor IEDEREEN speelbaar op de 29e
"Above And Beyond The Call"
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Verwijderd
volgensmij hebben ze dat er niet in gedaan, omdat het spel dan niet gebalanceerd zou zijnNLsandman schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:59:
Choppers en tanks beschieten met de guns.
Wel jammer dat ze weer de tijd en weer optie niet gebruiken in frostbite, dit geeft toch een extra dimensie aan de game.
WAT?!? Geen bommen?HammerNL schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:06:
Geen bommen en, auto reapair voor vehicles...Is dit BF kinder versie ofzo?
Verwijderd
In metro zitten geen jets (beta), denk dus ook in BF3 zelf.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:10:
[...]
WAT?!? Geen bommen?
Is dat alleen een beta iets, of hebben jets in BF3 helemaal geen bommen?
Ok, ik snap het. Je eerste reactie klonk wat zeurderiger dan je hem waarschijnlijk bedoeldeStealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:26:
Uiteraard is het wel goed, want ik kan het spel leren kennen.
Maar, de battlefield serie is gewoon ontwikkeld en bekend geworden door zijn conquest mode. Dat Bad Company dan een hele andere weg in slaat, heeft niks te maken met BF1942 / BF1943 / BF2. Dit was puur voor de consoles en een side-kick naast de normale BF-serie. Er zat zelfs geen conquest mode in, toen hij uitkwam. En vliegtuigen ook niet.
Vandaar dat ik het een rare keuze vind dat ze nu toch Rush gaan doen op een kleine map (vergeleken met Caspian Border etc).
Nee, geen echte bommen. Alleen raketten. Werd meerdere keren gevraagd en steeds hetzelfde beantwoord.Avalaxy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:58:
Geen bombing with jetsWat kun je er dan mee?
What the f... ?furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:16:
Daardoor stop je ze in ieder geval in een support role, waar ze thuis horen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het zou uiteraard kunnen dat je het gemist hebt, maar dit is een spel, niet echt, geen simulator. Anders kan je beginnen met respawns uitzetten, en als we het toch over airforce hebben gaan we ook met B52s rondvliegen die gewoon in 1x een complete map van clusterbommen voorzien.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:25:
[...]
What the f... ?
Volgens mij heeft een airforce tegenwoordig toch echt een leading role!
Het hele land ligt is op z'n knieen tegen de tijd dat de eerste tank binnenrolt...
Zo zijn ze in een game alleen niet bedoeld. Ik vind het zelf geen probleem dat ze geen bommen hebben, dat constante gerape terwijl je als infantry er bijna niks tegen doet hoeft van mij niet. Laat ze maar lekker anti armor en anti heli zijn ipv gewoon bommen kunnen droppen die alles en iedereen doden.
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 10:33 ]
Als je goed kijkt in de trailer van de caspian border zie je een anti-air voertuig voorbij rijden.Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:27:
Zo zijn ze in een game alleen niet bedoeld. Ik vind het zelf geen probleem dat ze geen bommen hebben, dat constante gerape terwijl je als infantry er bijna niks tegen doet hoeft van mij niet. Laat ze maar lekker anti armor en anti heli zijn ipv gewoon bommen kunnen droppen die alles en iedereen doden.
Als engineer kan je wellicht wat doen ja, elke andere classe is een sitting duck voor zo'n jet. Bovendien zijn veel jets gewoon te snel voor fatsoenlijke anti air vanuit een stinger.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:29:
Ik heb op twitter gelezen dat Stingers weer terug zijn in de game. Infantry kan dus wel degelijk iets doen tegen jets. Maar jets nu weer niets tegen infantry.
Ben benieuwd hoe dit gaat werken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Dit was inderdaad heel irritant. Haalde ook gewoon de lol van de game af. Daarom ben ik blij dat jets geen bommen hebben. Maar inderdaad meer als support class worden gespeeld.Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
Ik meer dan genoeg, soms was er gewoon geen zak meer aan omdat de jets constant aan het bombarderen waren, precies wisten waar de AA stond en je als infantry gewoon geen kans meer had.
met een beetje skill in je SRAW kon je jets ook wel zo neerhalen. Zelfs met tanks en APC lukt dat.Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
Ik meer dan genoeg, soms was er gewoon geen zak meer aan omdat de jets constant aan het bombarderen waren, precies wisten waar de AA stond en je als infantry gewoon geen kans meer had.
Er kan me nog anders nog heel goed een map heugen waar je als USMC start met bootjes en APC’s om naar het andere eiland(en) te komen. Alleen je werd constant platgebombardeerd door de MEC bombers, met als gevolg dat de USMC nauwelijks aan land kon komen. Deze map werd na een tijdje ook nauwelijks meer gespeeld omdat de USMC constant verloor.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:43:
Ik heb in BF2 en in DesertCombat nooit klachten gehoord/gehad over bommen.
Mij niet, in AIX 2.0 mod was het heel goed mogelijk jets neer te halen. 2 hits was voldoende om jet down te halen.furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:35:
Inderdaad zou me verbazen als stingers echt heel nuttig zullen zijn tegen een beetje competente jets.
Je legt het probleem bij de jets neer terwijl het gewoon een design flaw in die ene map is.Indy91 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:04:
[...]
Er kan me nog anders nog heel goed een map heugen waar je als USMC start met bootjes en APC’s om naar het andere eiland(en) te komen. Alleen je werd constant platgebombardeerd door de MEC bombers, met als gevolg dat de USMC nauwelijks aan land kon komen. Deze map werd na een tijdje ook nauwelijks meer gespeeld omdat de USMC constant verloor.
Even los van die bommen, de jets moeten ook weer landen of ammo te halen ofzo? staat me vaag iets van bij maar ik kan het zo snel niet terug vindenMuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:06:
[...]
Je legt het probleem bij de jets neer terwijl het gewoon een design flaw in die ene map is.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Verwijderd
Precies.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:06:
[...]
Je legt het probleem bij de jets neer terwijl het gewoon een design flaw in die ene map is.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
eensch. Ik ben wel verrast door de keuze om bommen er uit te halen. Het was voor mij wel een key feature uit bf2 (nee ik ben geen bommer piloot). Als je wordt geraped door een bommer die alle AA spots uit zn hoofd kent (zoals het hoort) dan verlies je door gebrek aan teamwork en niet omdat de bommers zo OP zijn.Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
[...]
Precies.
Bommen kunnen irritant zijn maar geef liever een goede countermeasure dan de feature er domweg uit te slopen.
Je schijnt raketten te kunnen schieten.MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:23:
Ik vraag me echt af wat de rol van de A10 en SU39 gaat worden zonder bommen.
Eyecandy?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nou ik kan me wel herinneren dat de goede piloten in BF2 op bijv. Wake elke AA station van de andere kant van de map kapot schoten en precies telden wanneer die weer gerepareerd waren om ze vervolgens weer te vernielen ....Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:28:
[...]
eensch. Ik ben wel verrast door de keuze om bommen er uit te halen. Het was voor mij wel een key feature uit bf2 (nee ik ben geen bommer piloot). Als je wordt geraped door een bommer die alle AA spots uit zn hoofd kent (zoals het hoort) dan verlies je door gebrek aan teamwork en niet omdat de bommers zo OP zijn.
Coutermeasures.
- Fighterjets.Voor elke bomber staat er ook een fighter die x1,5 sneller vliegt.
- IGLA/AA. Simpel weg niet in gaan zitten, wordt je ook niet marked. Als die overvliegt e duwen en 2x klikken is zeker een hit.
- Tanks. Zonder arc is het best prima om een gemiddelde piloot eruit te schieten.
- APC's/AA vehicles. werkt prima.
- Draagbare stingers
Doe daar dan iets extra's bij als lasert guided dingetje en dan kunnen we toch gewoon genieten van bommen in bf3.. t hooooort erbijjjj.
PC Specs
of een gemiddelde J10 piloot die even het vliegdekschip schoonveegde. 12 man die staan te wachten op het helikoptertje worden even genadeloos neergemaaid. De spawntime van vehicles was zo verschrikkelijk lang op die map dat er eigenlijk ook geen ruk aan was.Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
[...]
Nou ik kan me wel herinneren dat de goede piloten in BF2 op bijv. Wake elke AA station van de andere kant van de map kapot schoten en precies telden wanneer die weer gerepareerd waren om ze vervolgens weer te vernielen ....
mee eensM2M schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]
of een gemiddelde J10 piloot die even het vliegdekschip schoonveegde. 12 man die staan te wachten op het helikoptertje worden even genadeloos neergemaaid. De spawntime van vehicles was zo verschrikkelijk lang op die map dat er eigenlijk ook geen ruk aan was.
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
Meeste servers is een kill/vliegen boven fixed base een auto-kick.M2M schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]
of een gemiddelde J10 piloot die even het vliegdekschip schoonveegde. 12 man die staan te wachten op het helikoptertje worden even genadeloos neergemaaid. De spawntime van vehicles was zo verschrikkelijk lang op die map dat er eigenlijk ook geen ruk aan was.
zeker waar, maar als je een gemiddelde fighter pilot hoort het patroon van een bomber gewoon te kunnen onderbreken. Als je een goede fighter pilot tegen een goede bomber zet zijn ze toch 70% van de tijd aan het dogfighten en heb je hoogstens zon 1,5 minuut ,de respawn tijd van de jet, last van de bomber.Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
[...]
Nou ik kan me wel herinneren dat de goede piloten in BF2 op bijv. Wake elke AA station van de andere kant van de map kapot schoten en precies telden wanneer die weer gerepareerd waren om ze vervolgens weer te vernielen ....
Ik snap wel waarom ze dit eruit hebben gehaald.Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
[...]
Precies.
Bommen kunnen irritant zijn maar geef liever een goede countermeasure dan de feature er domweg uit te slopen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Lijkt me gewoon een doosje he... Ik zie geen enkele reden waarom je alleen een code zou krijgen.Bernardo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:35:
Als ik nu een pre-order bij Wehkamp doe; pricewatch: Battlefield 3: Limited Edition, PC ... krijg ik dan gewoon een doosje thuisgestuurd? Of dit is weer een code, ik wil namelijk wel gewoon het doosje
sowieso NIET mee eens. Als je met 12 op een carrier staat verlies je als team en niet omdat de bomber zo goed is....M2M schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Blackvulcano op 21-09-2011 11:41 ]
- Moet je wel een goede piloot in jou team hebben zitten en de tegenstander moet een minder goede piloot hebben.Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:28:
Coutermeasures.
- Fighterjets.Voor elke bomber staat er ook een fighter die x1,5 sneller vliegt.
- IGLA/AA. Simpel weg niet in gaan zitten, wordt je ook niet marked. Als die overvliegt e duwen en 2x klikken is zeker een hit.
- Tanks. Zonder arc is het best prima om een gemiddelde piloot eruit te schieten.
- APC's/AA vehicles. werkt prima.
- Draagbare stingers
Doe daar dan iets extra's bij als lasert guided dingetje en dan kunnen we toch gewoon genieten van bommen in bf3.. t hooooort erbijjjj.
How are you doing?
ga anders de sims eens spelen... zulke flauwe regels altijd. Klaag anders over het mapdesign. Dat is wat het spelletje ongebalanceerd maakt. Mensen die op wake island in een harrier gaan zitten en er dan in blijven zitten. Drop die bommen op de laatste vlag, spring er uit en zorg dat je 5 mensen hebt die bij je spawnen. En de tegenstander kan helemaal niets meer beginnen. Als die 5 mensen een nieuwe squad beginnen kun je zo je hele team op de belangrijkste vlag krijgen en is het potje snel in favour of the USMC.HammerNL schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:33:
[...]
Meeste servers is een kill/vliegen boven fixed base een auto-kick.
[ Voor 19% gewijzigd door M2M op 21-09-2011 11:46 ]
zo kan je overal wel vraagtekens bij gaan zetten natuurlijkTsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:40:
[...]
- Moet je wel een goede piloot in jou team hebben zitten en de tegenstander moet een minder goede piloot hebben.
- IGLA kunnen ze vanaf honderden meters al slopen, lijkt me niet verstandig.
- Tanks hebben met meer te maken dan alleen vliegtuigen, je kan niet en vliegtuigen slopen en op de grond alert blijven en huishouden.
- Die voertuigen moeten ook maar net beschikbaar zijn. Vaak weten piloten precies hoe ze uit de range van die dingen moeten blijven.
- De vraag is hoe effectief die zullen zijn.
Het grote probleem is dat een goede piloot veel meer uit maakt dan een goede infantry of goede tank speler. Een tank kan je altijd wel neer krijgen door een paar raketten er op te schieten. Een goede infantry speler kan je altijd wel in de rug aanvallen of met twee man insluiten. Een goede piloot heeft echter erg weinig te vrezen en kan razendsnel de map over vliegen en achter dekking duiken.
Hoop dat je gelijk hebtrgras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:
Maken wij hier nu niet een fout door alle vliegtuigen onder 'jets' te scharen? Zo maken zij zelf de onderscheid tussen 'fighter jets' en 'attack jets'.
Ik kan mij voorstellen dat de 'fighter jet' puur voor anti-air bedoeld is en dus geen bommen tot zijn beschikking krijgt, terwijl de 'attack jets' bedoeld zijn voor air-to-ground en dus wel bommen mee krijgen.
Hmmm klinkt logisch!rgras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:
Maken wij hier nu niet een fout door alle vliegtuigen onder 'jets' te scharen? Zo maken zij zelf de onderscheid tussen 'fighter jets' en 'attack jets'.
Ik kan mij voorstellen dat de 'fighter jet' puur voor anti-air bedoeld is en dus geen bommen tot zijn beschikking krijgt, terwijl de 'attack jets' bedoeld zijn voor air-to-ground en dus wel bommen mee krijgen.
Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:39:
[...]
sowieso NIET mee eens. Als je met 12 op een carrier staat verlies je als team en niet omdat de bomber zo goed is....
PLUS een carrier heeft gewoon AA staan dus als er 12 man op een chopper staat te wachten en niemand de AA mant...
[ Voor 20% gewijzigd door Captain Obvious op 21-09-2011 12:03 ]
Of gewoon wat hoger hoveren en ze eruit laten jumpen, kunnen ze die parachute meteen gebruikenCaptain Obvious schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:03:
Zou echt machtig zijn als je uit de black hawk zou kunnen met ropes zodat je niet hoeft te landen.
Gulf of Oman klein? Wat was je gewend dan?furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:05:
[...]
Grappig, toen ik vroegah BF2 demo ging spelen vond ik de mappen zo klein vergeleken met wat ik gewend was
El AlameinLuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:36:
[...]
Gulf of Oman klein? Wat was je gewend dan?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Joint operations, misschien was Gulf of Oman dan te vergelijken met de kleinere mappen daarin, de grote mappen waren iets van 50km2, en daar had je geen jets, wel transport helis maar dan duurt het ook nog wel even om zulke afstanden af te leggen.LuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:36:
[...]
Gulf of Oman klein? Wat was je gewend dan?
Mooi hoe discussies altijd lopen hier. Iemand roept iets, daar komt een antwoord op, vervolgens is de context voor de rest van de posters blijkbaar compleet zoek en wordt er geen rekening meer gehouden met wat eerder is gezegd.furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:18:
[...]
Sorry ik heb even op die dingen gegoogled, en waarom zou je die in hemelsnaam nodig hebben om de map editor beschikbaar te stellen? Je weet wel die dingen die vroeger bij elk spel werden meegeleverd, en tegenwoordig nog steeds bij genoeg spellen.
Sorry hoor maar dat is gewoon onzin. Het gros van de FPS games heeft nooit een eigen mapeditor gekend, óf ze maakte gebruik van een 3rd party engine waarvan dat soort tools al gewoon bestonden.Dit zijn dingen die tot 5 jaar geleden standaard werden meegeleverd bij zo ongeveer elke FPS
[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 12:58 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
http://uk.pc.ign.com/articles/119/1194776p1.htmlIt's a huge investment for us to do something like that, and also a bit complicated, and to some degree there's also [a concern] security-wise. It's a bit scary to take an investment like Battlefield 3 and just let people dig into that engine and do whatever they want. We're dedicated to try and really limit the amount of hacks and exploits that come out there, but as soon as you let something like that out, people have all the tools in the world that they need to sit there and try to create cheats that actually would destroy the experience for a lot of other people. I'm not blaming mod tools for hacks and exploits in any way, but there's a lot of things we need to consider.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 13:01 ]
Edit: for the record, ben het niet eens met deze opmerking richting mij maar ga deze discussie niet hier aan. Wil dat het topic nog wat langer open blijft.Met andere woorden (en niet specifiek naar jou persoonlijk): lees verdomme eens voor je reageert. Zo
[ Voor 96% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 13:28 ]
En dat zou geen interne tool zijn omdat.....?furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:03:
[...]
. Terwijl het toch overduidelijk is dat het enkel over de map editor ging.
Dat kan natuurlijk, maar guide ropes zijn wel een stuk coolerloewie1984 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:10:
Of gewoon wat hoger hoveren en ze eruit laten jumpen, kunnen ze die parachute meteen gebruiken
Edit: topic gaat niet vanwege mij gesloten wordenBaccy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]
En dat zou geen interne tool zijn omdat.....?
[ Voor 85% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 13:27 ]
Het lijkt me dan eigenlijk ook beter om slechts één parachute per "leven" te hebben? Deze kan je dan wanneer je wil gebruiken. Ik vind het best onrealistisch dat je je parachute in BC2 honderden keren kan gebruiken.Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]
Dat kan natuurlijk, maar guide ropes zijn wel een stuk coolerVan mij mogen ze die parachutes ook wel enkel laten werken vanaf 50 meter of hoger. Dat van gebouwen afspringen overleven met parachute is zo idioot. Ook het op 20 meter uit een heli springen. Geef de heli guide ropes en laat parachutes wat langer nodig hebben om te werken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq