• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:54
Hopelijk krijgt iedereen die mail op tijd en moet je er niet via allerhande omwegen zien aan te geraken.

Ik heb alvast voor de zekerheid MOH LE in Origin geplaatst; gewoon de productcode of serial intypen bij 'Productcode verzilveren'.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Niet als je de beta niet speelt, tenminste zo lees ik het.

Als je de beta speelt krijg je de m1911 exclusief, ook voor het volledige spel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Dus vanaf maandagnacht 24:00 voor diegene die 48-uur Early Acces tot de Beta hebben. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Indy91 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:17:
Dus vanaf maandagnacht 24:00 voor diegene die 48-uur Early Acces tot de Beta hebben. :)
Daar zou ik niet van uit gaan.
Zhinto heeft gister t volgende aangegeven:
The beta will not start at midnight or 00:00 GMT

Blij dat de Beta nu eindelijk announced is.
Helaas is t de bekende map, maar er komt de komende weken meer nieuws over andere mappen.
Ben trouwens erg benieuwd naar Metro Conquest 64. Voordat de alpha released was, was dit plaatje vrijgegeven:
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/03/bf3paris.jpg
bron
Die locatie ligt op loopafstand van de Eifeltoren (Google maps: Boulevard Garibaldi, Paris)

Verwijderd

Hoe vet zou het zijn als je gewoon op/rond de Eifeltoren kan komen. In de alpha vond ik het al vet dat je hem alleen al zag staan. Waarschijnlijk kan dit toch niet, maar I keep my hopes up!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag :

Zouden xbox360 bezitters zonder Gold-abbonement de beta (na een paar dagen) ook kunnen spelen ?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Wat een kansloze keuze trouwens;

DE opvolger van BF2, de game met de grootste vrijheid en mappen en voertuigenarsenaal, DE game die groot is geworden door zijn unieke Conquest mode en gigantische mappen, en de uitgever gaat de BETA af laten spelen op een mini-map vergeleken met BF2. Wat een baggerzooi.

En dan nog Rush ook :(. Ik ben blij dat ik BF2 ken en ik weet dat de fullgame van BF3 ook goed zal zijn, maar er zullen genoeg mensen zijn denk ik die de game niet kopen omdat ze de Rush versie spelen van een game die ontwikkeld is om Conquest op te spelen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jij hebt eveneens een PM.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:25 ]

• StealthyPeanut
knip

Is er al bekend of je meteen begint met alle wapens of dat je die vrij moet spelen zoals straks in de endgame? Zou wel gaaf zijn als je meteen alle wapens kon proberen _O_

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:29 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:03:
[...]
Is er al bekend of je meteen begint met alle wapens of dat je die vrij moet spelen zoals straks in de endgame? Zou wel gaaf zijn als je meteen alle wapens kon proberen _O_
Staat gewoon in de BF3 Beta FAQ. ;)
YOU CAN PLAY FOR AS LONG AS YOU WANT DURING THE TIME OF THE BETA. THERE WILL BE NO CAP ON HOW FAR YOU CAN RANK UP OR WHAT YOU CAN UNLOCK.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
knip

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:29 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:56:

DE opvolger van BF2, de game met de grootste vrijheid en mappen en voertuigenarsenaal, DE game die groot is geworden door zijn unieke Conquest mode en gigantische mappen, en de uitgever gaat de BETA af laten spelen op een mini-map vergeleken met BF2. Wat een baggerzooi.

En dan nog Rush ook :(. Ik ben blij dat ik BF2 ken en ik weet dat de fullgame van BF3 ook goed zal zijn, maar er zullen genoeg mensen zijn denk ik die de game niet kopen omdat ze de Rush versie spelen van een game die ontwikkeld is om Conquest op te spelen.
Het is ook nooit goed.... wees blij dat er een beta is, het is een extra. En wie bepaalt dat BF3 ontwikkeld is om Conquest te spelen? Ik speel nu anderhalf jaar BC2 en ik vind Conquest niks aan, rush rush rush. Ik ben dus superblij met een Rush-map voor de beta maar als het Conquest was geweest had ik t ook vet gevonden, het is immers een extra.

• priemt
  • Niet online
Je kan een klein beetje hopen op conquest in Metro tijdens de beta:
Jeperty Pierce O' Leary @zh1nt0 Will CQ be a Beta mode? Because fans deserve to 64 player conquest, especially if you played Alpha. Rush on Metro can get boring

zh1nt0 Daniel Matros @Jeperty After today, I have definitely heard this and will bring it up in the Studio in our meetings.
Verder gaf zh1nt0 aan dat er ook andere wapens zijn dan in de alpha...

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23
Is het al bekend of het mogelijk is om de BETA te preloaden? Niet dat we allemaals straks 27 sept downloaden en pas de 29ste kunnen beginnen. Dan heb je niet veel aan die early acces. :P

• Indy91
Cartman! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:44:
[...]

Het is ook nooit goed.... wees blij dat er een beta is, het is een extra. En wie bepaalt dat BF3 ontwikkeld is om Conquest te spelen? Ik speel nu anderhalf jaar BC2 en ik vind Conquest niks aan, rush rush rush. Ik ben dus superblij met een Rush-map voor de beta maar als het Conquest was geweest had ik t ook vet gevonden, het is immers een extra.
Ik begrijp de reactie van Loonens gedeeltelijk wel.

Ik bedoel het spel heet niet voor niks BF3, dus de opvolger van BF2. Anders hadden ze het net zo goed BFBC3 kunnen noemen.

Begrijp me niet verkeerd, ikzelf speel liefst ook Rush op BFBC2 omdat de Conquest in BFBC2 voor mij nauwelijks uitdaging biedt. Conquest op BF2 biedt daarentegen wél veel uitdagingen, mede door de mapgrootte.
Ik vind: Conquest BF2 > Rush BFBC2 > Conquest BFBC2. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
Safaci schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:58:
Is het al bekend of het mogelijk is om de BETA te preloaden? Niet dat we allemaals straks 27 juli downloaden en pas de 29ste kunnen beginnen. Dan heb je niet veel aan die early acces. :P
Dat is niet mogelijk heb ik ergens gelezen en heb ook gelezen dat de beta ongeveer 2/3gb gaat zijn

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:56:

Grappig, toen ik vroegah BF2 demo ging spelen vond ik de mappen zo klein vergeleken met wat ik gewend was :P

Dat in combinatie met dat infanterie gewoon enkel in de demo zat om de k/d ratio van piloten/tankers op te krikken zorgde ervoor dat ik hem uiteindelijk niet heb gekocht (ja en ik weet dat ze later anti-tank wapens beter hebben gemaakt). Ik hoop dat de balans tussen voertuigen en infanterie beter is dan in BF2 (demo), in BF:BC2 was het in ieder geval al een stuk beter (totdat je heavy metal conquest gaat spelen, begrijp niet dat iemand die leuk vind als je niet in een heli of tank zit, verder heb je dan ook enkel snipers, maar goed). En gezien dat er ook stingers zijn heb ik er wel vertrouwen in.

En ik heb zelf ook liever rush dan conquest. Iemand kan hierboven wel zeggen dat het BF3 is en niet BFBC3, maar ik kan ook zeggen dat het BF3 is en niet BF2.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 09:06 ]

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 19:40
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:05:
[...]

En ik heb zelf ook liever rush dan conquest. Iemand kan hierboven wel zeggen dat het BF3 is en niet BFBC3, maar ik kan ook zeggen dat het BF3 is en niet BF2.
Diegene bedoeldt ook meer dat ze reclame blijven maken met dat BF3 'De' opvolger is van BF2 ;)
Dan worden er al snel vergelijkingen gemaakt met BF2, wat uiteraat ook niet zo gek is.

Wat ik me wel afvraag is hoe men straks denkt dat de servers al die downloads gaan trekken, want vanaf het moment dat het mogelijk is om de beta te downloaden dan wordt het gekkenwerk.

Daarnaast komt ook nog bij dat ik hoop dat het spel eerder te downloaden is voor de mensen die de digitale versie besteld hebben, want 20gig downloaden op de release datum lijkt me ook niet echt verstandig :/

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:49:
Misschien een stomme vraag :

Zouden xbox360 bezitters zonder Gold-abbonement de beta (na een paar dagen) ook kunnen spelen ?
Nee (Beta is MP toch?) dus je moet gold hebben.

• StealthyPeanut
Cartman! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:44:
[...]

Uiteraard is het wel goed, want ik kan het spel leren kennen.

Maar, de battlefield serie is gewoon ontwikkeld en bekend geworden door zijn conquest mode. Dat Bad Company dan een hele andere weg in slaat, heeft niks te maken met BF1942 / BF1943 / BF2. Dit was puur voor de consoles en een side-kick naast de normale BF-serie. Er zat zelfs geen conquest mode in, toen hij uitkwam. En vliegtuigen ook niet.

Vandaar dat ik het een rare keuze vind dat ze nu toch Rush gaan doen op een kleine map (vergeleken met Caspian Border etc).

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
als je 20GB moet downloaden ben ik wel ff bezig dat wordt dus denk nooit vanaf dag 1 spelen op de release datum

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53

Rhapsody

In Metal We Trust

20GB vrije ruimte betekent niet dat je dan ook 20GB moet downloaden natuurlijk :)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• StealthyPeanut
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:16:
[...]

Diegene bedoeldt ook meer dat ze reclame blijven maken met dat BF3 'De' opvolger is van BF2 ;)
Dan worden er al snel vergelijkingen gemaakt met BF2, wat uiteraat ook niet zo gek is.

Wat ik me wel afvraag is hoe men straks denkt dat de servers al die downloads gaan trekken, want vanaf het moment dat het mogelijk is om de beta te downloaden dan wordt het gekkenwerk.

Daarnaast komt ook nog bij dat ik hoop dat het spel eerder te downloaden is voor de mensen die de digitale versie besteld hebben, want 20gig downloaden op de release datum lijkt me ook niet echt verstandig :/
Ik heb de early acces, dus ik zet maandagnacht om 24:00 de download aan en ik denk dat ik deze dan dinsdag om 17:00 wel binnen heb, als ik thuis kom van me werk :).

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als ze een beetje slim zijn gooien ze de download de 26e al aan. Ik begreep dat ze zoiets van plan waren, al weet ik niet meer waar ik het gelezen heb. He bah Loonens nou maak je me bang dat ik de 27e enkel bezig ga zijn met downloaden :(

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Gebruik gewoon torrent voor de demo, net als met bc2 zullen de meeste http download links zwaar over belast zijn.

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Als je bf3 niet hebt gepreorderd is er dan nog een mogelijkheid dat je de beta kan spelen? Of is dat dan uitgesloten, dat is me nog niet helemaal duidelijk.

"Above And Beyond The Call"

Verwijderd

10K schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:46:
Als je bf3 niet hebt gepreorderd is er dan nog een mogelijkheid dat je de beta kan spelen? Of is dat dan uitgesloten, dat is me nog niet helemaal duidelijk.
de beta is voor IEDEREEN speelbaar op de 29e ;)

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:16:
[...]

De installer is rond de 12gb wss, eenmaal uitgepakt word het 20gb.

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
General Beta Info
Beta will not start at 00:00.
Between 2-3 gig beta client.
You can not UPDATE alpha client you need to re-download the new Beta Client.
Netcode is totally rewritten and new.
No level limit @ beta.
Cant join as a Squad if the Team is full so battlelog groups won’t get split.
Gameplay Info
Autoheal on all vehicle’s after 10-15sec.
Vehicles autoregeneration ONLY under 75% Health.
Unlocks are for WEAPONS not for the classes you can not unlock red dot sight on gun1 and use it on gun 2.
Operation Metro got changed and has a new Layout, thats why they want to test balance again.
You have more then 1 knife animation, from behind, on the ground and you can NOT counter the knife attack.
You can still throw grenades to hear enemys yell.
You can not cook grenades.
You can join with friends on a server.
Friendly fire is On as the default setting.
Misc. Info
You can use 3 screens if you have enough graphic power.
Next 1-3 weeks will be talking about new maps.
Caspian Border IS NOT THE BIGGEST MAP.
No Bombs on Jets.
When you get kicked you can see the reason in Battlelog.
Ranked Servers can be changed to unranked Servers.
Battlelog application for iPhone.
Battlelog can be updated without patching the game so we can get new stuff faster.
No weather or time changing in game.
No comment on the Battlerecorder.
informatie van Q&A van EAUK Forum
bron

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:48:
[...]

de beta is voor IEDEREEN speelbaar op de 29e ;)
Oke bedankt, dan heb ik toch nog een kans ;)
(behalve dat me pc het waarschijnlijk niet gaat trekken, want de beta requirements zijn wel ongeveer gelijk aan de uiteindelijke requirements toch?)

"Above And Beyond The Call"

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Nog meer mensen van hier die gisterenavond in de Teamspeak zaten waar zh1nt0 ook in zat?

Was een Duitse Q&A waar zh1nt0 en de Duitse community manager aanwezig waren en mensen in een chat of via de voicechat vragen mochten stellen. Erg interessant, zh1nt0 kan behoorlijk goed Duits!

Even wat dingen die een vriend van me in het Engels opgeschreven heeft citeren:

"Changes from alpha to beta: better map layout, weapon balancing, graphics optimization"

"Again Metro because they want to check how much progress they made on that map since the alpha"

"There will be a server browser on the consoles"

"Hitboxes were greatly improved since BF:BC2"

"Caspian Border is NOT the biggest map, there is one bigger map."

"There is auto-healing on all vehicles."

"There will be NO bombing with jets in Battlefield 3"

Ik voeg daar nog aan toe dat er een App (niet gezegd welk platform) komt voor de Battlelog.

Misschien dubbel, maar een aantal dingen wist ìk nog niet :)

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:28
Geen bombing with jets :? Wat kun je er dan mee? :/

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Voor dingen over de beta: Lees enterbf3 of bf3blog ! Alle info is gewoon beschikbaar !

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Choppers en tanks beschieten met de guns.

Wel jammer dat ze weer de tijd en weer optie niet gebruiken in frostbite, dit geeft toch een extra dimensie aan de game.

Verwijderd

yes server browsing voor de consoles :)

Verwijderd

Volgens mij kwam de app voor de iPhone, hoop ook dat er snel een android app aankomt.

http://battlefieldo.com/tons-information-qa-zh1nt0/

Verwijderd

NLsandman schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:59:
Choppers en tanks beschieten met de guns.

Wel jammer dat ze weer de tijd en weer optie niet gebruiken in frostbite, dit geeft toch een extra dimensie aan de game.
volgensmij hebben ze dat er niet in gedaan, omdat het spel dan niet gebalanceerd zou zijn

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Geen bommen en, auto reapair voor vehicles... :? Is dit de BF kinder versie ofzo?

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Dan gebruiken we toch gewoon het vliegtuig als 1 grote bom ? :)

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
HammerNL schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:06:
Geen bommen en, auto reapair voor vehicles... :? Is dit BF kinder versie ofzo?
WAT?!? Geen bommen?
Is dat alleen een beta iets, of hebben jets in BF3 helemaal geen bommen?

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik mag hopen dat die machine gun dan wel enige impact heeft want anders zijn jets niet echt nuttig te noemen... Maar ja wat ik dan niet snap is waarom je een chopper dan wel een tv missle geeft? Die dingen zijn toch 10x krachtiger dan bommen.

Verwijderd

MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:10:
[...]

WAT?!? Geen bommen?
Is dat alleen een beta iets, of hebben jets in BF3 helemaal geen bommen?
In metro zitten geen jets (beta), denk dus ook in BF3 zelf.

• MuadD1b
A10's en SU39's zonder bommen?
Nee dat kan gewoon niet....

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:26:
Uiteraard is het wel goed, want ik kan het spel leren kennen.

Maar, de battlefield serie is gewoon ontwikkeld en bekend geworden door zijn conquest mode. Dat Bad Company dan een hele andere weg in slaat, heeft niks te maken met BF1942 / BF1943 / BF2. Dit was puur voor de consoles en een side-kick naast de normale BF-serie. Er zat zelfs geen conquest mode in, toen hij uitkwam. En vliegtuigen ook niet.

Vandaar dat ik het een rare keuze vind dat ze nu toch Rush gaan doen op een kleine map (vergeleken met Caspian Border etc).
Ok, ik snap het. Je eerste reactie klonk wat zeurderiger dan je hem waarschijnlijk bedoelde ;) Ik ben heel blij met de keuze voor Rush, neemt niet weg dat ik ook erg uitkijk naar de Conquest 64 mode :)

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Avalaxy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:58:
Geen bombing with jets :? Wat kun je er dan mee? :/
Nee, geen echte bommen. Alleen raketten. Werd meerdere keren gevraagd en steeds hetzelfde beantwoord.

• Sissors
  • Niet online
Ik zou het wel goed idee vinden om jets geen bommen te geven, die dingen zijn sowieso niet leuk voor iemand behalve voor degene die in jets zitten voor hun k/d ratio. Maar jets blijven nuttig genoeg als anti-heli (en andere jets) wapen en om raketten te schieten om designated targets (tanks).

Daardoor stop je ze in ieder geval in een support role, waar ze thuis horen. Helis mogen veel directere impact hebben omdat die dingen tenminste neer te halen zijn door infanterie, zelfs met stingers ben ik bang dat jets gevlogen door beetje competente mensen niet veel te vrezen hebben van infanterie.

• MuadD1b
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:16:
Daardoor stop je ze in ieder geval in een support role, waar ze thuis horen.
What the f... ?
Volgens mij heeft een airforce tegenwoordig toch echt een leading role!
Het hele land ligt is op z'n knieen tegen de tijd dat de eerste tank binnenrolt...
Zo zijn ze in een game alleen niet bedoeld. Ik vind het zelf geen probleem dat ze geen bommen hebben, dat constante gerape terwijl je als infantry er bijna niks tegen doet hoeft van mij niet. Laat ze maar lekker anti armor en anti heli zijn ipv gewoon bommen kunnen droppen die alles en iedereen doden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MuadD1b
Ik heb op twitter gelezen dat Stingers weer terug zijn in de game. Infantry kan dus wel degelijk iets doen tegen jets. Maar jets nu weer niets tegen infantry.
Ben benieuwd hoe dit gaat werken.

• Sissors
  • Niet online
MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:25:
[...]

What the f... ?
Volgens mij heeft een airforce tegenwoordig toch echt een leading role!
Het hele land ligt is op z'n knieen tegen de tijd dat de eerste tank binnenrolt...
Het zou uiteraard kunnen dat je het gemist hebt, maar dit is een spel, niet echt, geen simulator. Anders kan je beginnen met respawns uitzetten, en als we het toch over airforce hebben gaan we ook met B52s rondvliegen die gewoon in 1x een complete map van clusterbommen voorzien.

Uiteraard ook Patriot batteries die 100% kill ratio hebben binnen enkele seconde op elke jet die opstijgt want op de hoogte en manier waarop ze in BF spellen vliegen zijn het sitting ducks. En je basis wordt verdedigt door CIWS systemen die automatisch alle inkomende raketten en bommen onschadelijk maken. Om het nog maar niet te hebben over die irritante mortars, die worden vanaf nu door geautomatiseerde counter mortars onschadelijk gemaakt, want het moet wel realistisch zijn...

Het komt er gewoon op neer dat het behalve door wat piloten die op hun K/D ratio geilen niet leuk is als je de jets wapens geeft die ook maar in de buurt van realistisch komen. Serieus een enkele raket zou een compleet gebouw opblazen, binnen 3 tellen is de hele map vlak.
Als je dat wilt doen moet je ook de infanterie en voertuigen veel betere anti-air geven. Dus dan hoef je niet met je anti-aicraft geschut (die trouwens ingame waarschijnlijk voornamelijk als anti-infanterie wordt gebruikt) te kloten om een jet uit te schakelen, dat gaat gewoon automatisch radar gestuurd.

En trouwens laten we wel wezen, alle recente oorlogen waar moderne legers hebben deelgenomen waren compleet eenzijdig, het was niet bepaald alsof de doelwitten een schijn van kans hadden tegen het westerse luchtoverwicht. Kijk nu eens wat de rol van jets is als je rusland gaat binnenvallen.

Edit: dit dus:
Zo zijn ze in een game alleen niet bedoeld. Ik vind het zelf geen probleem dat ze geen bommen hebben, dat constante gerape terwijl je als infantry er bijna niks tegen doet hoeft van mij niet. Laat ze maar lekker anti armor en anti heli zijn ipv gewoon bommen kunnen droppen die alles en iedereen doden.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 10:33 ]

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:27:
Als je goed kijkt in de trailer van de caspian border zie je een anti-air voertuig voorbij rijden.
Dus grote kans je dat er ook voertuigen beschikbaar zijn waarmee je snel helikopters en vliegtuigen uit de lucht kan raggen. Misschien dat iemand in de voertuigen lijst op kan maken welke tank(s) dit is/zijn?
MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:29:
Ik heb op twitter gelezen dat Stingers weer terug zijn in de game. Infantry kan dus wel degelijk iets doen tegen jets. Maar jets nu weer niets tegen infantry.
Ben benieuwd hoe dit gaat werken.
Als engineer kan je wellicht wat doen ja, elke andere classe is een sitting duck voor zo'n jet. Bovendien zijn veel jets gewoon te snel voor fatsoenlijke anti air vanuit een stinger.
Anti air zal ook vooral tegen heli's gebruikt worden aangezien die toch een stuk trager zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sissors
  • Niet online
Inderdaad zou me verbazen als stingers echt heel nuttig zullen zijn tegen een beetje competente jets. Niks mis mee, als jets maar geen anti-infanterie wapen worden. Sowieso leuk dat ze er zijn, maar alleen engineers hebben die, en die moeten ook al tanks uitschakelen, het zal niet zijn alsof de halve map met stingers rondloopt.

• MuadD1b
Ik heb in BF2 en in DesertCombat nooit klachten gehoord/gehad over bommen.
Ik meer dan genoeg, soms was er gewoon geen zak meer aan omdat de jets constant aan het bombarderen waren, precies wisten waar de AA stond en je als infantry gewoon geen kans meer had.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
Ik meer dan genoeg, soms was er gewoon geen zak meer aan omdat de jets constant aan het bombarderen waren, precies wisten waar de AA stond en je als infantry gewoon geen kans meer had.
Dit was inderdaad heel irritant. Haalde ook gewoon de lol van de game af. Daarom ben ik blij dat jets geen bommen hebben. Maar inderdaad meer als support class worden gespeeld.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
met een beetje skill in je SRAW kon je jets ook wel zo neerhalen. Zelfs met tanks en APC lukt dat.

Jets >>>> infantry. Daarom kun je in BF2 ook maximaal 3 jets krijgen (standaard 2 per map, wake island 3 als je het vliegveld van de chinesen afpakt).

Zolang een J10 geraakt kan worden door de AA missiles van overige vliegtuigen ben ik al dik tevreden.

-_-

• HammerNL
  • Niet online
Als de tegenpartij een beetje samenwerkt (AA/jets) dan valt dat best wel mee. Je kan dan als jet pilot echt niet zo rustig meer de map door cruisen op zoek naar je targets.

Om het de jets wat moeilijker te maken, zouden ze van mij die groene kaders om voertuigen wel weg mogen laten (als je je bommen selecteert in BF2). Pas als je teammate hem met een laser target oid, zou hij zichtbaar moeten worden voor jets en dat dan voor een bepaalde tijd.

Bommen weglaten vind ik wat overdreven, toch een redelijk basic element van een jet.

• Indy91
MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:43:
Ik heb in BF2 en in DesertCombat nooit klachten gehoord/gehad over bommen.
Er kan me nog anders nog heel goed een map heugen waar je als USMC start met bootjes en APC’s om naar het andere eiland(en) te komen. Alleen je werd constant platgebombardeerd door de MEC bombers, met als gevolg dat de USMC nauwelijks aan land kon komen. Deze map werd na een tijdje ook nauwelijks meer gespeeld omdat de USMC constant verloor.
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:35:
Inderdaad zou me verbazen als stingers echt heel nuttig zullen zijn tegen een beetje competente jets.
Mij niet, in AIX 2.0 mod was het heel goed mogelijk jets neer te halen. 2 hits was voldoende om jet down te halen. :P

• MuadD1b
Indy91 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:04:
[...]

Er kan me nog anders nog heel goed een map heugen waar je als USMC start met bootjes en APC’s om naar het andere eiland(en) te komen. Alleen je werd constant platgebombardeerd door de MEC bombers, met als gevolg dat de USMC nauwelijks aan land kon komen. Deze map werd na een tijdje ook nauwelijks meer gespeeld omdat de USMC constant verloor.
Je legt het probleem bij de jets neer terwijl het gewoon een design flaw in die ene map is.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:06:
[...]

Je legt het probleem bij de jets neer terwijl het gewoon een design flaw in die ene map is.
Even los van die bommen, de jets moeten ook weer landen of ammo te halen ofzo? staat me vaag iets van bij maar ik kan het zo snel niet terug vinden

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Verwijderd

Mwah geen bommen hoeft geen ramp te zijn, als de jets bijvoorbeeld laser guided missiles krijgen tegen grond doelen (zelfde wat sommige jets ook hadden in de AIX mod), dan kan je nog steeds tanks slopen zonder de infanterie compleet te rapen.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:06:
[...]

Precies.

Bommen kunnen irritant zijn maar geef liever een goede countermeasure dan de feature er domweg uit te slopen. 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• MuadD1b
Ik vraag me echt af wat de rol van de A10 en SU39 gaat worden zonder bommen.
Eyecandy? :D

• priemt
  • Niet online
Bommen zijn wellicht ook erg veeleisend door Frostbite 2?

Carpet bombing zou er enorm gaaf uit zien, maar realistisch gezien zou het terrein ook meteen een flink aantal gaten moeten hebben. Herhaal je dit een paar keer dan zal dat best resources vreten.
Daarnaast zal het ook wel balance issues veroorzaken denk ik

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 08:14

djkooij

voorheen Facemodder

Vooralsnog vind ik het een heel goede beslissing! Ik weet nog goed dat ik op Dalian plant in BF2 simpelweg rondes achter elkaar lang in de chinese fighter kon blijven zitten. Opstijgen, us fighters downen, tankje uitschakelen met bommen, heli neergunnen, bommen halen en zelfde rondje etc. etc.
In BFBC2 is het ook niet leuk met de heli's. Kun je ook erg lang in blijven zitten als je weet wat je doet.
Laat de vliegtuigen zich maar druk maken over andere dingen dan hun fragrate, veel leuker en uitdagender.

fotospul

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
[...]

Precies.

Bommen kunnen irritant zijn maar geef liever een goede countermeasure dan de feature er domweg uit te slopen. 8)7
eensch. Ik ben wel verrast door de keuze om bommen er uit te halen. Het was voor mij wel een key feature uit bf2 (nee ik ben geen bommer piloot). Als je wordt geraped door een bommer die alle AA spots uit zn hoofd kent (zoals het hoort) dan verlies je door gebrek aan teamwork en niet omdat de bommers zo OP zijn.

Coutermeasures.
- Fighterjets.Voor elke bomber staat er ook een fighter die x1,5 sneller vliegt.
- IGLA/AA. Simpel weg niet in gaan zitten, wordt je ook niet marked. Als die overvliegt e duwen en 2x klikken is zeker een hit.
- Tanks. Zonder arc is het best prima om een gemiddelde piloot eruit te schieten.
- APC's/AA vehicles. werkt prima.
- Draagbare stingers

Doe daar dan iets extra's bij als lasert guided dingetje en dan kunnen we toch gewoon genieten van bommen in bf3.. t hooooort erbijjjj.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:23:
Ik vraag me echt af wat de rol van de A10 en SU39 gaat worden zonder bommen.
Eyecandy? :D
Je schijnt raketten te kunnen schieten.

Ik zou meer zien in bijv. een goede Ground to Air counter attack mogelijkheid waarbij bevoorbeeld een rake raket er voor zorgt dat je bommen niet meer volledige kracht hebben/niet meer werken. En dit heel langzaam herstelt wordt. Je moet dan als piloot veel voorzichtiger manouvreren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:28:
[...]

eensch. Ik ben wel verrast door de keuze om bommen er uit te halen. Het was voor mij wel een key feature uit bf2 (nee ik ben geen bommer piloot). Als je wordt geraped door een bommer die alle AA spots uit zn hoofd kent (zoals het hoort) dan verlies je door gebrek aan teamwork en niet omdat de bommers zo OP zijn.

Coutermeasures.
- Fighterjets.Voor elke bomber staat er ook een fighter die x1,5 sneller vliegt.
- IGLA/AA. Simpel weg niet in gaan zitten, wordt je ook niet marked. Als die overvliegt e duwen en 2x klikken is zeker een hit.
- Tanks. Zonder arc is het best prima om een gemiddelde piloot eruit te schieten.
- Draagbare stingers

Doe daar dan iets extra's bij als lasert guided dingetje en dan kunnen we toch gewoon genieten van bommen in bf3.. t hooooort erbijjjj.
Nou ik kan me wel herinneren dat de goede piloten in BF2 op bijv. Wake elke AA station van de andere kant van de map kapot schoten en precies telden wanneer die weer gerepareerd waren om ze vervolgens weer te vernielen ....

PC Specs

• M2M

M2M

medicijnman

Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
[...]

Nou ik kan me wel herinneren dat de goede piloten in BF2 op bijv. Wake elke AA station van de andere kant van de map kapot schoten en precies telden wanneer die weer gerepareerd waren om ze vervolgens weer te vernielen ....
of een gemiddelde J10 piloot die even het vliegdekschip schoonveegde. 12 man die staan te wachten op het helikoptertje worden even genadeloos neergemaaid. De spawntime van vehicles was zo verschrikkelijk lang op die map dat er eigenlijk ook geen ruk aan was.

-_-

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 12:51

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

M2M schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]

of een gemiddelde J10 piloot die even het vliegdekschip schoonveegde. 12 man die staan te wachten op het helikoptertje worden even genadeloos neergemaaid. De spawntime van vehicles was zo verschrikkelijk lang op die map dat er eigenlijk ook geen ruk aan was.
mee eens

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

• HammerNL
  • Niet online
[...]

Meeste servers is een kill/vliegen boven fixed base een auto-kick.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Als ik nu een pre-order bij Wehkamp doe; pricewatch: Battlefield 3: Limited Edition, PC ... krijg ik dan gewoon een doosje thuisgestuurd? Of dit is weer een code, ik wil namelijk wel gewoon het doosje :o

• Blackvulcano
Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
[...]

zeker waar, maar als je een gemiddelde fighter pilot hoort het patroon van een bomber gewoon te kunnen onderbreken. Als je een goede fighter pilot tegen een goede bomber zet zijn ze toch 70% van de tijd aan het dogfighten en heb je hoogstens zon 1,5 minuut ,de respawn tijd van de jet, last van de bomber.
Help!!!! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
[...]

Precies.

Ik snap wel waarom ze dit eruit hebben gehaald.

Bommen zijn krachten voor spelers op het veld, Dus voor meer balance halen ze deze bommen uit de game.
Een goede countermeasure zorgt er weer voor dat een vliegtuig te snel wordt neergehaald en dat de wat mindere gamers, veel minder plezier hebben of functioneel zijn met een vliegtuig.

Door deze aanpassing wordt het vliegen niet echt gestoord en op het veld heb je geen last van One hit kill boms, Waardoor de Lucht en grpnd gevechten iets meer gescheiden worden. Ik vindt dat persoonlijk een goede zet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:28
Bernardo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:35:
Als ik nu een pre-order bij Wehkamp doe; pricewatch: Battlefield 3: Limited Edition, PC ... krijg ik dan gewoon een doosje thuisgestuurd? Of dit is weer een code, ik wil namelijk wel gewoon het doosje :o
Lijkt me gewoon een doosje he... Ik zie geen enkele reden waarom je alleen een code zou krijgen.

• Blackvulcano
[...]

sowieso NIET mee eens. Als je met 12 op een carrier staat verlies je als team en niet omdat de bomber zo goed is....

PLUS een carrier heeft gewoon AA staan dus als er 12 man op een chopper staat te wachten en niemand de AA mant...

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Ik vind bf een heerlijke serie omdat het een total war spel is. Met alles er op en er aan ipv alleen infantry based.

[ Voor 11% gewijzigd door Blackvulcano op 21-09-2011 11:41 ]

Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:28:
Coutermeasures.
- Draagbare stingers

- Moet je wel een goede piloot in jou team hebben zitten en de tegenstander moet een minder goede piloot hebben.
- IGLA kunnen ze vanaf honderden meters al slopen, lijkt me niet verstandig.
- Tanks hebben met meer te maken dan alleen vliegtuigen, je kan niet en vliegtuigen slopen en op de grond alert blijven en huishouden.
- Die voertuigen moeten ook maar net beschikbaar zijn. Vaak weten piloten precies hoe ze uit de range van die dingen moeten blijven.
- De vraag is hoe effectief die zullen zijn.

Het grote probleem is dat een goede piloot veel meer uit maakt dan een goede infantry of goede tank speler. Een tank kan je altijd wel neer krijgen door een paar raketten er op te schieten. Een goede infantry speler kan je altijd wel in de rug aanvallen of met twee man insluiten. Een goede piloot heeft echter erg weinig te vrezen en kan razendsnel de map over vliegen en achter dekking duiken.

• stftweaker
  • Laatst online: 13-09 11:50
Wat ik alleen hoop is dat het vliegen iets onaantrekkelijker is gemaakt. Ik weet nog bij bf2 was het sprinten naar de jet zit je er in. Plakt iemand c4 erop en boem. Of werd je jet voordat je opsteeg al neer gepompt. En dat vrijwel op alle servers.

How are you doing?

• rgras
  • Niet online
Maken wij hier nu niet een fout door alle vliegtuigen onder 'jets' te scharen? Zo maken zij zelf de onderscheid tussen 'fighter jets' en 'attack jets'.

Ik kan mij voorstellen dat de 'fighter jet' puur voor anti-air bedoeld is en dus geen bommen tot zijn beschikking krijgt, terwijl de 'attack jets' bedoeld zijn voor air-to-ground en dus wel bommen mee krijgen.

• M2M

M2M

medicijnman

HammerNL schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:33:
[...]

Meeste servers is een kill/vliegen boven fixed base een auto-kick.
ga anders de sims eens spelen... zulke flauwe regels altijd. Klaag anders over het mapdesign. Dat is wat het spelletje ongebalanceerd maakt. Mensen die op wake island in een harrier gaan zitten en er dan in blijven zitten. Drop die bommen op de laatste vlag, spring er uit en zorg dat je 5 mensen hebt die bij je spawnen. En de tegenstander kan helemaal niets meer beginnen. Als die 5 mensen een nieuwe squad beginnen kun je zo je hele team op de belangrijkste vlag krijgen en is het potje snel in favour of the USMC.

Teamwork staat gewoon voorop in dit spel. Als je collectief als een stel idioten op het vliegdekschip blijft hangen om maar in die helikopter te komen (en vervolgens genadeloos neer gehaald te worden door de heli van de tegenstander omdat je het niet kunt) doe je toch iets verkeerd.

Hetzelfde op cleansweap. Ditch die jet en pak de vlag waar de jet van de tegenstander spawned. Heb je die vlag te pakken kun je het spelletje eenvoudig winnen. Maar iedereen wil graag in een jet zitten en ook blijven zitten. En het zal ze een worst wezen of de rest van het team grandioos verliest.

squad leader in een bommenwerper en je kunt overal op de map squadmates droppen. Die maken een nieuwe squad en binnen 3 minuten heb je alle vlaggen te pakken. Een beetje teamwork kost dat.

[ Voor 19% gewijzigd door M2M op 21-09-2011 11:46 ]

-_-

• Blackvulcano
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:40:
[...]

- Moet je wel een goede piloot in jou team hebben zitten en de tegenstander moet een minder goede piloot hebben.
- IGLA kunnen ze vanaf honderden meters al slopen, lijkt me niet verstandig.
- Tanks hebben met meer te maken dan alleen vliegtuigen, je kan niet en vliegtuigen slopen en op de grond alert blijven en huishouden.
- Die voertuigen moeten ook maar net beschikbaar zijn. Vaak weten piloten precies hoe ze uit de range van die dingen moeten blijven.
- De vraag is hoe effectief die zullen zijn.

Het grote probleem is dat een goede piloot veel meer uit maakt dan een goede infantry of goede tank speler. Een tank kan je altijd wel neer krijgen door een paar raketten er op te schieten. Een goede infantry speler kan je altijd wel in de rug aanvallen of met twee man insluiten. Een goede piloot heeft echter erg weinig te vrezen en kan razendsnel de map over vliegen en achter dekking duiken.
zo kan je overal wel vraagtekens bij gaan zetten natuurlijk :)
Ik ben het met je eens dat een goede piloot zeker een bepalende factor kan zijn in een spel, maar ik zie het meer als element in het spel dan als een groot probleem. Skill mag van mij worden beloond. Ik zie het gebrek aan bommen ook niet negatief tegemoet, ik wil meer zeggen dat de bommen niet zo overpowerd waren dat ze uit het spel gehaald MOETEN worden. Al met al een verrassende keuze van DICE.

Oh en je kan altijd nog de server leaven en een minder goede piloot opzoeken ;)

• Blackvulcano
rgras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:
Maken wij hier nu niet een fout door alle vliegtuigen onder 'jets' te scharen? Zo maken zij zelf de onderscheid tussen 'fighter jets' en 'attack jets'.

Ik kan mij voorstellen dat de 'fighter jet' puur voor anti-air bedoeld is en dus geen bommen tot zijn beschikking krijgt, terwijl de 'attack jets' bedoeld zijn voor air-to-ground en dus wel bommen mee krijgen.
Hoop dat je gelijk hebt :)

• MuadD1b
rgras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:

Hmmm klinkt logisch!
Let's hope so :)

• Indy91
Blackvulcano schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:39:
[...]

sowieso NIET mee eens. Als je met 12 op een carrier staat verlies je als team en niet omdat de bomber zo goed is....

PLUS een carrier heeft gewoon AA staan dus als er 12 man op een chopper staat te wachten en niemand de AA mant...
  • Ten eerste: de AA wordt constant bemand in de carrier, enkel het ding is gewoon een proppeschieter in BF2 en doet bijna geen damage aan jets en choppers.
  • Ten tweede: de AA wordt door goede piloten constant uitgeschakeld, dus ook op de carrier was deze constant kapot.
  • Ten derde: die 12 mannetjes wachten netjes op de blackhawk. Immers in het rubberbootje stappen in pure suicide als de PLA de hele map Wake Island in bezit heeft.
Ik kan me dus vinden in DICE's beslissing om bommen weg te laten. ;)

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Ik vind Jets altijd iets vervelends geweest, vond het wel altied super vet om met een aantal man in de black hawk te gaan en ze bijvoorbeeld ergens te droppen en als piloot te spelen het hele potje:p
Zou echt machtig zijn als je uit de black hawk zou kunnen met ropes zodat je niet hoeft te landen.

[ Voor 20% gewijzigd door Captain Obvious op 21-09-2011 12:03 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Captain Obvious schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:03:
Zou echt machtig zijn als je uit de black hawk zou kunnen met ropes zodat je niet hoeft te landen.
Of gewoon wat hoger hoveren en ze eruit laten jumpen, kunnen ze die parachute meteen gebruiken :p

discogs

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:05:
[...]

Grappig, toen ik vroegah BF2 demo ging spelen vond ik de mappen zo klein vergeleken met wat ik gewend was :P
Gulf of Oman klein? Wat was je gewend dan?

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
LuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:36:
[...]

El Alamein :)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:36
als je de jets toch bommen geeft, zorg er dan voor dat de jets ook met 1 raket neer gaan. Ik meen namelijk te herrinneren dat een jet niet ongestoord door kan bombarderen of aanvallen als 1 van zijn vleugels eraf ligt.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb nooit problemen gehad met de jets in BF2. Ik zat zelf altijd in de attack chopper met een maat van me en als we veel geluk hadden konden we met onze attack chopper een jet neerhalen. En als ik me niet vergis krijgen we in bf3 een bomber jet en een attack jet ?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Sissors
  • Niet online
LuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:36:
[...]

Joint operations, misschien was Gulf of Oman dan te vergelijken met de kleinere mappen daarin, de grote mappen waren iets van 50km2, en daar had je geen jets, wel transport helis maar dan duurt het ook nog wel even om zulke afstanden af te leggen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:18:
[...]

Sorry ik heb even op die dingen gegoogled, en waarom zou je die in hemelsnaam nodig hebben om de map editor beschikbaar te stellen? Je weet wel die dingen die vroeger bij elk spel werden meegeleverd, en tegenwoordig nog steeds bij genoeg spellen.
Mooi hoe discussies altijd lopen hier. Iemand roept iets, daar komt een antwoord op, vervolgens is de context voor de rest van de posters blijkbaar compleet zoek en wordt er geen rekening meer gehouden met wat eerder is gezegd.

De discussie begon over het vrijgeven van de tools die ontwikkelaars zelf gebruikten, zodat ze geen kostbare tijd hoefde te spenderen aan het maken van fatsoenlijke tools voor de community. Ik legde uit waarom dat niet zomaar kan. Kun je wel met voorbeelden komen van studio's die zelf tijd hebben gestoken in het ontwikkelen van tools die door de community gebruikt konden worden, maar dat was de discussie helemaal niet.

Met andere woorden (en niet specifiek naar jou persoonlijk): lees verdomme eens voor je reageert. Zo :).
Dit zijn dingen die tot 5 jaar geleden standaard werden meegeleverd bij zo ongeveer elke FPS
Sorry hoor maar dat is gewoon onzin. Het gros van de FPS games heeft nooit een eigen mapeditor gekend, óf ze maakte gebruik van een 3rd party engine waarvan dat soort tools al gewoon bestonden.

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 12:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

De reden dat ze het niet deden was omdat ze niet al teveel mensen in hun engine wouden laten neuzen zodat ze bugs konden vinden etc. etc. Ik zoek het even voor je op.
It's a huge investment for us to do something like that, and also a bit complicated, and to some degree there's also [a concern] security-wise. It's a bit scary to take an investment like Battlefield 3 and just let people dig into that engine and do whatever they want. We're dedicated to try and really limit the amount of hacks and exploits that come out there, but as soon as you let something like that out, people have all the tools in the world that they need to sit there and try to create cheats that actually would destroy the experience for a lot of other people. I'm not blaming mod tools for hacks and exploits in any way, but there's a lot of things we need to consider.
http://uk.pc.ign.com/articles/119/1194776p1.html

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 13:01 ]

• Sissors
  • Niet online
Met andere woorden (en niet specifiek naar jou persoonlijk): lees verdomme eens voor je reageert. Zo
Edit: for the record, ben het niet eens met deze opmerking richting mij maar ga deze discussie niet hier aan. Wil dat het topic nog wat langer open blijft.

[ Voor 96% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 13:28 ]

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:03:
[...]

. Terwijl het toch overduidelijk is dat het enkel over de map editor ging.
En dat zou geen interne tool zijn omdat.....?
loewie1984 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:10:
Of gewoon wat hoger hoveren en ze eruit laten jumpen, kunnen ze die parachute meteen gebruiken :p
Dat kan natuurlijk, maar guide ropes zijn wel een stuk cooler :D Van mij mogen ze die parachutes ook wel enkel laten werken vanaf 50 meter of hoger. Dat van gebouwen afspringen overleven met parachute is zo idioot. Ook het op 20 meter uit een heli springen. Geef de heli guide ropes en laat parachutes wat langer nodig hebben om te werken.

• Sissors
  • Niet online
Baccy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]

En dat zou geen interne tool zijn omdat.....?
Edit: topic gaat niet vanwege mij gesloten worden

[ Voor 85% gewijzigd door Sissors op 21-09-2011 13:27 ]

• Jo...
  • Laatst online: 13-09 15:19
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar guide ropes zijn wel een stuk cooler :D Van mij mogen ze die parachutes ook wel enkel laten werken vanaf 50 meter of hoger. Dat van gebouwen afspringen overleven met parachute is zo idioot. Ook het op 20 meter uit een heli springen. Geef de heli guide ropes en laat parachutes wat langer nodig hebben om te werken.
Het lijkt me dan eigenlijk ook beter om slechts één parachute per "leven" te hebben? Deze kan je dan wanneer je wil gebruiken. Ik vind het best onrealistisch dat je je parachute in BC2 honderden keren kan gebruiken.
Pagina: 1 ... 108 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien