• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]

Joint operations, misschien was Gulf of Oman dan te vergelijken met de kleinere mappen daarin, de grote mappen waren iets van 50km2, en daar had je geen jets, wel transport helis maar dan duurt het ook nog wel even om zulke afstanden af te leggen.
Hmm dat het ik nooit gespeeld, ik weet wel dat ik vanuit Call of Duty de BF2 demo ging spelen en ik zo'n beetje verdwaalde in de grote map. Gulf of Oman is ook echt een leuke map, echt cool dat die met het B2K pack weer terugkomt in BF3 :D
Jo... schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:08:
[...]

Het lijkt me dan eigenlijk ook beter om slechts één parachute per "leven" te hebben? Deze kan je dan wanneer je wil gebruiken. Ik vind het best onrealistisch dat je je parachute in BC2 honderden keren kan gebruiken.
Eventueel een reload zodra je in een heli of vliegtuig springt. Idd oneindig parachuten vind ik ook niet een geweldige aanvulling. Van een kraan springen met zo'n ding is leuk, van een hoog flatgebouw ook. Maar van elk gebouwtje kunnen springen omdat je een parachute hebt vind ik een minder goede toevoeging. Doe dan liever iets met een zipline of een grappling hook zoals in special forces :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar guide ropes zijn wel een stuk cooler :D Van mij mogen ze die parachutes ook wel enkel laten werken vanaf 50 meter of hoger. Dat van gebouwen afspringen overleven met parachute is zo idioot. Ook het op 20 meter uit een heli springen. Geef de heli guide ropes en laat parachutes wat langer nodig hebben om te werken.
Daar zit ook wel wat in vind ik! In BC2 kon je gewoon overal vanaf springen zonder risico voor je eigen leven, mits je je parachute gebruikt natuurlijk :+.
Het maakt de heli op zich wel aantrekkelijker om als transport te gebruiken en ongeveer wetende waar je neerkomt :)

Stats

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:10:
[...]

Of gewoon wat hoger hoveren en ze eruit laten jumpen, kunnen ze die parachute meteen gebruiken :p
Aangezien het andere onderwerp toch helemaal nergens over gaat is dit interesanter. Nu is er geen enkele reden om met je heli te hoveren om mensen eruit te laten, je springt gewoon op een leuk moment eruit. Laat staan de noodzaak om te landen.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Jongens. Laten we het wel netjes houden voordat het topic weer eens wordt gesloten tot de beta.

Ik denk dat ziplines uit helikopters ed. niet gaan werken, duurt te lang en je bent een sitting duce op dat moment. Dat je parachute weer moet 'opladen' is m.i. de beste manier om dat parachuting van elke hoogte te voorkomen.

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:07:
[...]

Waar heb ik gezegd dat de map editor geen interne tool is?

[...]

Relevant voor echte mod tools en soortgelijken, niet voor specifiek een map editor (tenzij ze die heel vreemd hebben gemaakt).
Excuus verkeerd gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 21-09-2011 14:05 ]

• Sissors
  • Niet online
Mijn reactie erop was ook een beetje overdreven, excuses daarvoor. En zoals the great hood zei, laten wij er in iedergeval niet verantwoordelijk voor zijn als het topic weer dicht gaat, dus heb al mijn posts daarover al weggeedit, heel ontopic is het toch niet.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]

Joint operations, misschien was Gulf of Oman dan te vergelijken met de kleinere mappen daarin, de grote mappen waren iets van 50km2, en daar had je geen jets, wel transport helis maar dan duurt het ook nog wel even om zulke afstanden af te leggen.
Fantastische game _/-\o_
Daar kon je inderdaad 5 minuten vliegen van main base naar de laatste vlag. Ook per jeep/APC duurde het wel even, voegt zeker wat toe als strategisch element.
The Great HooD schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:25:
Jongens. Laten we het wel netjes houden voordat het topic weer eens wordt gesloten tot de beta.

Ik denk dat ziplines uit helikopters ed. niet gaan werken, duurt te lang en je bent een sitting duce op dat moment. Dat je parachute weer moet 'opladen' is m.i. de beste manier om dat parachuting van elke hoogte te voorkomen.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je het implementeert, een parachute gaat ook niet erg snel momenteel. Met een zipline kan je in principe in een seconde of 3 beneden zijn. Dat is dan wellicht geen realistische snelheid maar wel een snelheid die ingame mogelijk is en balance erin houd. Een seconde is alles wat nodig is om er uit te springen en dan kan je makkelijk die 20 meter in 2 seconde afleggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sissors
  • Niet online
Stewie! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:33:
[...]

Fantastische game _/-\o_
Daar kon je inderdaad 5 minuten vliegen van main base naar de laatste vlag. Ook per jeep/APC duurde het wel even, voegt zeker wat toe als strategisch element.
Offtopic: Inderdaad, erg jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen. Vooral omdat ik AAS zon geweldige stijl vond, zou ik ook wel in BF3 willen (voor degene die het niet kennen, zie het als een combinatie tussen rush en conquest, één voor één basissen overnemen waar je dan op kan spawnen zoals rush, maar beide kanten kunnen aanvallen en verdedigen).
Maar goed ze blijven volhouden dat er een opvolger komt, enige wat me verbaast is dat ze nog niet failliet zijn gegaan.

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
In Project Reality kan het al.

YouTube: Project Reality chopper action and fastroping. - YouTube

Let even niet op de slechte physics van het touw. Dat ligt aan de engine die er niet op voorbereid is.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:37:
[...]

Offtopic: Inderdaad, erg jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen. Vooral omdat ik AAS zon geweldige stijl vond, zou ik ook wel in BF3 willen (voor degene die het niet kennen, zie het als een combinatie tussen rush en conquest, één voor één basissen overnemen waar je dan op kan spawnen zoals rush, maar beide kanten kunnen aanvallen en verdedigen).
Maar goed ze blijven volhouden dat er een opvolger komt, enige wat me verbaast is dat ze nog niet failliet zijn gegaan.
Frontlines (THQ) had datzelfde concept ook maar minder succesvol geimplemneteerd.. Ondanks de ENORME mappen bij Joint Ops was de actie toch zeer gecentreerd. Goede voertuigen, echte transport heli's, 100+ man per server, jammer inderdaad dat er geen opvolging aan is gegeven.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:34:
[...]

Hangt er natuurlijk vanaf hoe je het implementeert, een parachute gaat ook niet erg snel momenteel. Met een zipline kan je in principe in een seconde of 3 beneden zijn. Dat is dan wellicht geen realistische snelheid maar wel een snelheid die ingame mogelijk is en balance erin houd. Een seconde is alles wat nodig is om er uit te springen en dan kan je makkelijk die 20 meter in 2 seconde afleggen.
Het kan inderdaad wel, alleen als je het realistisch houd, en dus met je gezichtsveld naar de muur toe om af te dalen is het gewoonweg niet interessant om het te gebruiken want je hebt geen overzicht houd. Als je een zipline 'op de grond' kan schieten en zo kan afdalen via zo'n line dan kan het wel en heeft het ook nog nut.

Parachute is nu (BFBC2) wel erg snel, je laat je vallen in een vrije val tot 3 meter boven de grond, haalt snel je parachute eruit en je bent binnen 1 seconde van grote hoogtes op de grond.

• Steen447
Het probleem met ziplines lijkt mij dat een helikopter in BF nooit echt stilhangt. Als je aan het afglijden bent en de piloot vliegt alweer weg heb je natuurlijk een probleem. Stel dat je net de helikopter uit bent, en de piloot stijgt op, dan zul je dus aan het einde van het touw nog een paar meter naar beneden mieteren...

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
LuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:52:
Het probleem met ziplines lijkt mij dat een helikopter in BF nooit echt stilhangt. Als je aan het afglijden bent en de piloot vliegt alweer weg heb je natuurlijk een probleem. Stel dat je net de helikopter uit bent, en de piloot stijgt op, dan zul je dus aan het einde van het touw nog een paar meter naar beneden mieteren...
Dat zou juist geweldige situaties opleveren!
Ik zie het al helemaal voor me... Een n00b pilot die een heel squad meesleurt aan hun touwen :D

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:37:
[...]

Zo'n mode had Project Reality (Advance and Secure) en Point of Existence 2 (Frontlines mode) ook al.
Deze mode zou in ieder geval niet misstaan in BF3.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Je moet het natuurlijk niet te realistisch houden, ik vond zelf het systeem uit Special Forces erg fijn. Ziplines voor SpecOps en Sniper en de Grapling Hook voor Assault en Support. Werkte prima, om te klimmen was je wel kwetsbaar maar dat is niet meer dan logisch. Afdalen met zipline ging snel en je hield het overzicht. Kon er nog aardig ver mee komen ook.

YouTube: Battlefield 2: Special Forces Grappling Hook & Zipline - YouTube
YouTube: Battlefield 2 Special forces zipline - YouTube
YouTube: Extreme grappling hook jumping (Crane jumping) - YouTube

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 21-09-2011 13:56 ]

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
MuadD1b schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:53:
[...]

Dat zou juist geweldige situaties opleveren!
Ik zie het al helemaal voor me... Een n00b pilot die een heel squad meesleurt aan hun touwen :D
Geweldig, en dan vliegt de piloot net over een gebouw heen en zijn teamgenoten valllen vervolgens met zijn allen te pletter tegen een gebouw. Zal een prachtig schouwspel opleveren, dunkt mij. :P
The Great HooD schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:48:
[...]
Als je een zipline 'op de grond' kan schieten en zo kan afdalen via zo'n line dan kan het wel en heeft het ook nog nut.
Ik denk niet dat de piloot dat erg fijn vind als zijn chopper, middels ziplines, verankerd zou zitten aan de grond. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:07:
[...]

Edit: topic gaat niet vanwege mij gesloten worden
Als iedereen nu even deze mate van zelfreflectie toe gaat passen dan kan dit topic open blijven. :) Mocht het nu weer fout gaan dan moet het topic anders maar gewoon dicht totdat de beta er daadwerkelijk is.

Het is aan jullie zelf.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja, met performance.
Er zit een bepaalde ontwikkeltijd in een spel die een bepaald bedrag oplevert wat afweegt tegen de kwaliteit ervan... Als deze van te voren bepaalde ontwikkeltijd overschreden wordt dan kost het de ontwikkelstudio geld ipv dat het geld oplevert.

Je kan de code ontzettend ver optimaliseren...
Praat me niet van het ontwikkelen van engines, dat doe ik als beroep ;). Dat laatste statement is ook gewoon pertinent onwaar. Veel vegetation individueel laten bewegen kost gewoon heel erg veel CPU en GPU kracht. Daar kom je hoe dan ook niet omheen - als ze allemaal statisch zijn mikker je ze in een buffer en teken je ze in 1 keer. Zijn ze dynamisch, dan moet je ze dus allemaal individueel gaan verwerken en opzetten. Dit kost gewoon tijd, tijd die je eventueel liever in andere dingen wilt investeren. Dat Far Cry 2 het wel doet wil niet zeggen dat elke game het zomaar kan. Je zult concessies moeten doen - dat hebben ze bij FC2 ook gedaan.

Frostbite 2.0 gebuikt een destructable terrain, en om visibility culling op een goede manier te implementeren maken ze gebruik van software occlusion culling. Dat wil zeggen dat ze een lage resolutie depth buffer renderen op de CPU, zodat ze kunnen testen of een object zichtbaar is of niet (door te kijken of er z-waarden van het object zijn die voor de z-waarden in de buffer liggen). De reden om dit niet op de GPU te doen is latency - de GPU rendert meerdere frames vooruit, daar wil je niet je occlusion queries tussen gaan stoppen want dan krijg je je antwoord veel te laat (dit zie je bijvoorbeeld in Unreal Engine games, die maken gebruik van hardware occlusion culling, en als je dan de camera ineens opzij zwiept dan kun je weleens 1 frame door een object heen kijken omdat die dan ineens zichtbaar wordt maar de game daar te laat van op de hoogte wordt gebracht)
furby-killer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:03:
[...]

Edit: for the record, ben het niet eens met deze opmerking richting mij maar ga deze discussie niet hier aan. Wil dat het topic nog wat langer open blijft.
Ik heb het even teruggelezen, wellicht was mijn post wat verwarrend. Jij zei dat ze intern de tools al hadden. Ik bedoelde dat het óf ontzettend veel werk is om dat geschikt te maken, óf je hebt te maken met allerlei dependencies op andere software en licenties (maar ik zei het alsof het leek dat ze allebei nodig waren, waarvoor mijn excuses). Die tweede is zo goed als geen optie (en daarom releasen ze geen interne tools). De eerste is een hele investering, dus dan kun je je afvragen wat het oplevert. Heel erg veel meer sales zullen er niet door gegenereerd worden.

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 14:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
Komt de back to karkland op 2 November uit?

Zie link: (4:24)
http://www.gametrailers.c...s-11-battlefield-3/721237

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vincitore schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:10:
[...]

Daar zit ook wel wat in vind ik! In BC2 kon je gewoon overal vanaf springen zonder risico voor je eigen leven, mits je je parachute gebruikt natuurlijk :+.
Het zou ook wel fraai zijn als je je parachute maar 1x kunt gebruiken (tenzij je bewust de tijd neemt om hem weer in te pakken :+ )

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ja en ik vind het onrealistisch dat je kan respawnen.
Ja en ik vind het onrealistisch dat je je acht rockets in je broekzak kan stoppen
Ja en ik vind het onrealistisch dat je zo makkelijk gerevived kan worden (Als je net een tank shell hebt gekopt)
Ja en ik vind het onrealistisch dat je zomaar gehealed bent als je naast een groen doosje staat
Ja en ik vind het onrealistisch dat je zonder training in alle voertiugen kan stappen
Ja en ik vind het onrealistisch dat BLABLALBALBLAL

Kom op mensen. Authenticiteit is niet hetzelfde als realisme. Een realistische game zou verdomd saai worden, en als je dat zo graag wil.. Waarom gaan mensen dan niet lekker Arma2 spelen? Natuurlijk is het wat vreemd dat je vanaf 5 meter hoogte je parachute kan gebruiken. Komt het de snelheid van de game ten goede? Dat zeker wel. Als je nou elke keer die verdomde trap weer moeten nemen, dan schiet het ook niet op. Volgens mij is de Battlefield reeks juist zo populair omdat het net even wat minder arcade is, maar toch gewoon lekker vlot doorspeelt.

Edit: Ik ben trouwens natuurlijk wel gewoon voor ziplines. Die dingen zijn geweldig joh. Als ze de helicopter controls echt goed maken (Oftewel een stuk meer controle en minder auto-hover als in BC2) dan laat je mij maar lekker in een blackhawk vliegen en dan ben ik een blije jongen (Als je nou ook nog wat puntjes zou krijgen ervoor is het al helemaal geweldig. Maar DICE kennende zijn kills maken toch de main-way om puntjes bij elkaar te sprokkelen). Met die little bird gaat het ook leuk worden. Wat een geniaal ding dat in Arma2.

[ Voor 20% gewijzigd door Adanteh op 21-09-2011 14:43 ]

• Andyk125
Lexus! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:38:
[...]

Het zou ook wel fraai zijn als je je parachute maar 1x kunt gebruiken (tenzij je bewust de tijd neemt om hem weer in te pakken :+ )
Haha ja gezellig in een hoekje gaan zitten en dan maar wachten tot je parachute weer is ingepakt. Ze zullen vast een timer toepassen op het gebruiken van de parachute. zodat je een x aantal min of sec moet wachten voordat je hem weergebruikt!

Denk trouwens dat al dit soort zaken binnen DICE veel besproken zijn, ze hebben genoeg keuzes moeten maken om het spel zo leuk mogelijk te houden. In een interview stond laatst dat het belangrijkste binnen het spel was dat er voor elke optie een tegenoptie is, of dit nu met wapens, vehicles of andere zaken te maken heeft..

[ Voor 24% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 14:47 ]

Adante schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:40:
Kom op mensen. Authenticiteit is niet hetzelfde als realisme. Een realistische game zou verdomd saai worden, en als je dat zo graag wil.. Waarom gaan mensen dan niet lekker Arma2 spelen? Natuurlijk is het wat vreemd dat je vanaf 5 meter hoogte je parachute kan gebruiken. Komt het de snelheid van de game ten goede? Dat zeker wel. Als je nou elke keer die verdomde trap weer moeten nemen, dan schiet het ook niet op. Volgens mij is de Battlefield reeks juist zo populair omdat het net even wat minder arcade is, maar toch gewoon lekker vlot doorspeelt.
Het gaat niet alleen om realisme, het ziet er gewoon idioot uit als je van een 5 meter hoog gebouw springt met een parachute. Er zouden gewoon betere alternatieven voor moeten zijn. Ik vind het zelf ook geen toevoeging voor de gameplay dat je zomaar van elk gebouw kan afspringen zonder op te letten hoe hoog het is. Zorgt voor een enorm gerush over daken heen en er weer afspringen zodra je beschoten wordt. Je hoeft niet op te letten hoe hoog iets is omdat je toch wel je parachute hebt.
Daarnaast is het ook verre van authentiek te noemen ;)
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:42:
Denk trouwens dat al dit soort zaken binnen DICE veel besproken zijn, ze hebben genoeg keuzes moeten maken om het spel zo leuk mogelijk te houden.
Nogal een dooddoener voor elke vorm van discussie vind je niet? DICE zal het wel beter weten...
In een interview stond laatst dat het belangrijkste binnen het spel was dat er voor elke optie een tegenoptie is, of dit nu met wapens, vehicles of andere zaken te maken heeft..
Rock, paper, scissor systeem. Dat zit er al sinds het eerste spel in maar heeft nooit echt fatsoenlijk gewerkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 21-09-2011 14:49 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Dan kijg je dus ziplines voor elk iets waar je van af kan 'klimmen' om zo uit een raam naar beneden te gaan. Natuurlijk is dat harstikke tof en een veel betere oplossing dan het constante spatie geram om die parachute maar uit te laten klappen. Heb ik hier ook maar een beetje vertrouwen in dat ze zoiets implementeren? Nope. Vind ik dat een probleem? Nope.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:19
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:46:
[...]

Het gaat niet alleen om realisme, het ziet er gewoon idioot uit als je van een 5 meter hoog gebouw springt met een parachute. Er zouden gewoon betere alternatieven voor moeten zijn. Ik vind het zelf ook geen toevoeging voor de gameplay dat je zomaar van elk gebouw kan afspringen zonder op te letten hoe hoog het is. Zorgt voor een enorm gerush over daken heen en er weer afspringen zodra je beschoten wordt. Je hoeft niet op te letten hoe hoog iets is omdat je toch wel je parachute hebt.
Daarnaast is het ook verre van authentiek te noemen ;)

[...]

Nogal een dooddoener voor elke vorm van discussie vind je niet? DICE zal het wel beter weten...

[...]

Rock, paper, scissor systeem. Dat zit er al sinds het eerste spel in maar heeft nooit echt fatsoenlijk gewerkt.
Een alternatief om van die lage hoogtes te springen lijkt me ook wel leuk. Naast dat het er idioot uitziet, valt het ook nog op. Met een touw stilletjes van een gebouw afdalen valt daarentegen veel minder op. Ben benieuwd of ze het hetzelfde hebben gelaten als in BC2, of toch aangepast hebben. Hier is nog niets over bekend dacht ik?

• Andyk125
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:46:
[...]

[...]

Op sommige punten mag het wat mij betreft best een doodoener zijn! Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en dat zal nooit veranderen, het is aan de gamemakers om het zo interessant mogelijk voor iedereen te maken.

Dat Rock, paper, scissor systeem is er wel en werkte bij de andere spellen uitstekend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe inventief de speler is. Of dit nu realistisch is of niet ;)
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:56:
Op sommige punten mag het wat mij betreft best een doodoener zijn! Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en dat zal nooit veranderen, het is aan de gamemakers om het zo interessant mogelijk voor iedereen te maken.
En daar mag dan niet aan getwijfeld worden?
Dat Rock, paper, scissor systeem is er wel en werkte bij de andere spellen uitstekend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe inventief de speler is. Of dit nu realistisch is of niet ;)
Vaak genoeg potjes meegemaakt die gewoon gedomineerd werden door air omdat er geen goed alternatief aanwezig was om die uit de lucht te halen. Dan heeft het systeem gewoon gefaald.

• Andyk125
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:04:
[...]

En daar mag dan niet aan getwijfeld worden?

[...]

Vaak genoeg potjes meegemaakt die gewoon gedomineerd werden door air omdat er geen goed alternatief aanwezig was om die uit de lucht te halen. Dan heeft het systeem gewoon gefaald.
Iedereen mag er aan twijfelen wat mij betreft, toch blijf je afhankelijk van hun keuzen ;) Als er genoeg over geklaagt wordt nemen ze het misschien in overweging om het te veranderen, anders echt niet..

Je zult wel slechte teammates hebben gehad als je zo gedomineerd wordt.. Helicopters schiet je goed gericht zo af en als je praat over bf2 met de jets, dan zijn er genoeg mogelijkheden om niet te verlizen ook al vliegen paar van die domme jets rond. :P

Verwijderd

Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:14:
[...]

Iedereen mag er aan twijfelen wat mij betreft, toch blijf je afhankelijk van hun keuzen ;) Als er genoeg over geklaagt wordt nemen ze het misschien in overweging om het te veranderen, anders echt niet..

Je zult wel slechte teammates hebben gehad als je zo gedomineerd wordt.. Helicopters schiet je goed gericht zo af en als je praat over bf2 met de jets, dan zijn er genoeg mogelijkheden om niet te verlizen ook al vliegen paar van die domme jets rond. :P
Als je een goede piloot in BF2 was, op een map als Operation Clean Sweep, dan kon je zeker wel de complete map domineren. Ik ben het met Tsurany eens. Het ligt natuurlijk wel aan de tegenstand die zelf ook over vliegtuigen beschikt. Maar met iets anders als een jet kon je toch niet erg veel beginnen hoor.
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:14:
Hoeven geen slechte teammates te zijn, als de vijand een geniale piloot heeft en je eigen team heeft matige piloten wordt je in de lucht gewoon keihard gedomineerd. Dan kan je vanaf de grond daar amper wat tegen beginnen, zeker als je twee anti-air installaties vernietigd worden. En dat is het grote bezwaar, zodra de luchtmacht niet in overweging genomen wordt zit er inderdaad een prima rock, paper & scissor systeem in. Echter de luchtmacht heeft in BF2 en BFBC2 soms gewoon echt vrij spel en domineert behoorlijk. Daarom lijkt het mij niet verkeerd als de vliegtuigen wat minder effectief zijn tegen grondtroepen en dan met name infantry.

• Andyk125
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:20:
[...]
Als je een goede piloot in BF2 was, op een map als Operation Clean Sweep, dan kon je zeker wel de complete map domineren. Ik ben het met Tsurany eens. Het ligt natuurlijk wel aan de tegenstand die zelf ook over vliegtuigen beschikt. Maar met iets anders als een jet kon je toch niet erg veel beginnen hoor.
Elk team heeft net zoveel jets ter beschikking, dus zal wel ergens aan liggen.. en verder ga ik het er ook niet over hebben..

Weet niet of het al gepost is:

Was al gepost, de pages gaan zo snel dat ik echt niet 434 pagina's ga doorlezen..

No Rank limit, dat wordt genieten >:) Zullen ze dan alle wapens en gadgets in de beta hebben gestopt? vast niet.

@Tsurany

Jets do not have bombs (wtf?) Dus dat scheeld weer voor de grondtroepen en infantry ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 15:54 ]

Ja, alle wapens en gadgets zitten in de beta. Je zal natuurlijk nooit level 50 halen, dan moet je echt 24/7 spelen en dan heb je nog maar ~300 uur om dat te halen, dat gaat je niet snel lukken.
Alleen mensen die genoeg tijd hebben in die periode kunnen idd flink levelen en alle wapens in handen krijgen om te proberen.

• Steen447
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:29:
[...]

@Tsurany

Jets do not have bombs (wtf?) Dus dat scheeld weer voor de grondtroepen en infantry ;)
Dat wisten we al, vandaar ook de discussie over jets en anti-air enzo ;)

• Andyk125
LuckyLuQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:38:
[...]

Dat wisten we al, vandaar ook de discussie over jets en anti-air enzo ;)
Haha ja dat zag ik al die pagina's terug :P Wilde me er niet mee bemoeien tot we het over andere zaken kregen en toen werd de air kwestie ook meegenomen en uiteindelijk heb ik me er toch mee bemoeid ;)

Toch er zijn er wel meer zaken die me niet zo aanspreken, maar gelukkig is er veel uit te schakelen in de server settings :)
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:35:
Ja, alle wapens en gadgets zitten in de beta. Je zal natuurlijk nooit level 50 halen, dan moet je echt 24/7 spelen en dan heb je nog maar ~300 uur om dat te halen, dat gaat je niet snel lukken.
Alleen mensen die genoeg tijd hebben in die periode kunnen idd flink levelen en alle wapens in handen krijgen om te proberen.
Denk dat ik ook level 50 niet eens zou willen halen, dan is de hele verassing weg als je het spel uiteindelijk speelt ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 15:47 ]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:29:
[...]

Elk team heeft net zoveel jets ter beschikking, dus zal wel ergens aan liggen.. en verder ga ik het er ook niet over hebben..

Weet niet of het al gepost is:

Battlefield 3 Beta:
The beta will not start at midnight or 00:00 GMT
The download size will be 2 - 3gb
Those who had the alpha must download the beta client, the alpha client can not be updated.
No game rank limit during beta (go all the way to 50!)Pre-load information coming soon
The beta was not delayed

Battlefield 3 General:
The netcode is completely new and rewritten
Players can not join a squad if their team is full (to prevent Battlelog groups from getting split)
Vehicles will begin to heal themselves after 10 - 15 seconds (this is a server setting)
Vehicles will only begin to regenerate if their health is under 75%
Unlocks are class restrictive, can't put a sniper scope on a support gun
Operation Metro has been better balanced
Two knife animations (behind and on the ground)
A knife attack on your player can not be countered
Throwing a grenade will still prompt enemy players to yell (Bad Company 2 similar)
Hand grenades can not be held to make the detonation time quicker (known as cooking)
You can join a server that a friend is on via Origin
Friendly Fire is set to "on" by default. It can be turned off in the server settings
Caspian Border is not the biggest map
Jets do not have bombs (wtf?)
If you are kicked from a server, Battlelog will prompt you with the reason (ping, server settings, or server admin reasoning)
A ranked server can be turned into an unranked server (for practice, etc.)
No weather or time change during a multiplayer game
e-sports are the focus of Battlefield 3
No word on Battlerecorder/Game recorder

No Rank limit, dat wordt genieten >:) Zullen ze dan alle wapens en gadgets in de beta hebben gestopt? vast niet.

@Tsurany

Pas 3 keer.
Leer het nou eens: Voor die soort dingen heb je gewoon sites als enterbf3.com of bf3blog. Is gelijk dat probleem met drie of meer keer dezelfde post ook opgelost.

OT: Ziplines? Dat lijkt me wel kwetsbaar. Het komt nou ook weer niet zovaak voor dat mensen uit huizen springen met chutes. En geen bommen op jets? Ach, ze hebben altijd nog raketten en de pro's zullen waarschijnlijk nog steeds kunnen rampagen. Scheelt als infantry wel heel wat frustratie.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Jeroenneman schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:47:
OT: Ziplines? Dat lijkt me wel kwetsbaar. Het komt nou ook weer niet zovaak voor dat mensen uit huizen springen met chutes.
Komt ook omdat Bad Company 2 geen hoge gebouwen heeft waar je in/op kan. Maar ziplines werkten in Special Forces erg goed, was een gigantisch leuke en tactische toevoeging :D

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Als de Beta versie uitkomt en je haalt een x aantal XP punten. Krijg je deze punten ook als de echte release uitkomt?
Niet dat ik echt voor de punten speel, wel voor de unlocks.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik denk het niet, was bij de beta van BFBC2 ook niet, gewoon weer lekker opnieuw beginnen dus :)

Instagram / YouTube

• Steen447
noud schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:16:
Als de Beta versie uitkomt en je haalt een x aantal XP punten. Krijg je deze punten ook als de echte release uitkomt?
Niet dat ik echt voor de punten speel, wel voor de unlocks.
Nee, dan begin je weer gewoon vanaf 0 ;)

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Toch logisch dat je een granaat niet in je hand kan houden om de ontplof tijd korter te maken?
Je houd als je de pin er uit trekt zo'n houdertje op ze plek, en als je gooit haal je dat weg, en zo ontploft ie toch? kweet niet 100% of het zo werkt, maar dat is wat mij logisch lijkt

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:28:
[...]

Hoeven geen slechte teammates te zijn, als de vijand een geniale piloot heeft en je eigen team heeft matige piloten wordt je in de lucht gewoon keihard gedomineerd. Dan kan je vanaf de grond daar amper wat tegen beginnen, zeker als je twee anti-air installaties vernietigd worden. En dat is het grote bezwaar, zodra de luchtmacht niet in overweging genomen wordt zit er inderdaad een prima rock, paper & scissor systeem in. Echter de luchtmacht heeft in BF2 en BFBC2 soms gewoon echt vrij spel en domineert behoorlijk. Daarom lijkt het mij niet verkeerd als de vliegtuigen wat minder effectief zijn tegen grondtroepen en dan met name infantry.
Wie de lucht heeft, domineert. Klinkt als real-life nietwaar? Althans vanaf WO2 is dat wel een beetje het verloop :) Battle of Brittain, Irak, ..
Maar ben het wel met je eens, teveel realisme maakt een spel niet goed, het gaat allemaal om de balans, en dan zijn we weer terug bij papier-schaar-steentje...

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• Sissors
  • Niet online
imacbest schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:21:
Toch logisch dat je een granaat niet in je hand kan houden om de ontplof tijd korter te maken?
Je houd als je de pin er uit trekt zo'n houdertje op ze plek, en als je gooit haal je dat weg, en zo ontploft ie toch? kweet niet 100% of het zo werkt, maar dat is wat mij logisch lijkt
Wikipedia: Cooking off
imacbest schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:21:
Er zit een soort safety stuk op die je tegenhoud wanneer je de pin eruit trekt omdat de pin normaal dat safety stuk tegen houd. Echter wanneer je niet dat safety stuk tegenhoud en wel de pin er uit trekt dan gaat hij gewoon af na verloop van tijd. Cooking can dus prima in real life.
DrDDay schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:23:
Wie de lucht heeft, domineert. Klinkt als real-life nietwaar? Althans vanaf WO2 is dat wel een beetje het verloop :) Battle of Brittain, Irak, ..
Maar ben het wel met je eens, teveel realisme maakt een spel niet goed, het gaat allemaal om de balans, en dan zijn we weer terug bij papier-schaar-steentje...
Real life is een Tomahawk op je vliegbasis zien landen die van vele kilometers ver is afgevuurd, nobody likes that ;)

• Andyk125
Tsurany schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:27:
[...]

Er zit een soort safety stuk op die je tegenhoud wanneer je de pin eruit trekt omdat de pin normaal dat safety stuk tegen houd. Echter wanneer je niet dat safety stuk tegenhoud en wel de pin er uit trekt dan gaat hij gewoon af na verloop van tijd. Cooking can dus prima in real life.

[...]
Dat is niet waar, zolang je het safety stuk op de plek houd gaat die niet af, zodra je dat safety stuk loslaat, vliegt deze eraf en pas dan cook je de granaat ;)

zoals op wiki te lezen is, is de tijd tot ontploffing bijna nooit gelijk en dit wordt daarom ook afgeraden..

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 16:35 ]

• D-Day
Maar die vliegdagen in Leeuwarden wel tof, én was real-life :)

[ Voor 3% gewijzigd door D-Day op 21-09-2011 16:39 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:33:
Dat is niet waar, zolang je het safety stuk op de plek houd gaat die niet af, zodra je dat safety stuk loslaat, vliegt deze eraf en pas dan cook je de granaat ;)
Dat zeg ik toch?

• D-Day
Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:33:
[...]

Kernpunt is dat koken ook in het echt kan 8)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
[...]

[...]
Je hebt verschillende handgranaten als ik me niet vergis. Handgranaten die meteen gaan tellen nadat de pin eruit is getrokken en granaten waarvan er nog een soort klepje op zit, dan begint de handgranaat nog niet te tellen totdat deze wordt losgelaten en het klepje ook van de handgranaat afspringt. Voorbeeld van handgranaat die meteen begint te tellen is de duitse steelhandgranat uit de 2e wereldoorlog.

Wat je alleen in sommige games zag, tot op BF3 in de BF reeks niet en as far as I know in BF3 ook niet is het kunnen teruggooien van nades. Als die optie er is, dan is het volledig ontcooken van een nade voor het echt weggooien handig. Dan verkort je de tijd die de vijand nog heeft na het gooien door de nade na het ontcooken langer vast te houden en dan pas te gooien. In sommige spellen zit deze feature in sommige niet.

De twee varianten werken dan volgens mij als volgt:
  1. [1]Als je nade wilt gooien is press butten en dan begint deze te tellen, maar als je button vast houdt, houdt je de nade vast maar het tellen gaat door. Release button is weggooien.
  1. [2]Bij andere spellen gaat de nade pas fully cooked na het echt weggooien van de nade. En dan begint het aftellen dus ook pas.
Ik zou het wel fijn vinden om variant 1 te hebben, kan je zelf beter aimen en rekening houden met de tijd die de nade nodig heeft om tot ontploffing te komen.
Real life is een Tomahawk op je vliegbasis zien landen die van vele kilometers ver is afgevuurd, nobody likes that ;)
Een addendum op de real life vergelijking hierboven:

Wat die tomahawk waarschijnlijk doet op je vliegveld is niet landen, maar een shit load aan bomblets droppen en zo de runway onklaar maken. Voor de rest nog wat on ontplofte bomblets ook nog erbij, lekker fijn voor bij de reparatie werkzaamheden. Hij vliegt dan gelijk door om zijn warhead, die er ook nog bij zit dan, ergens in je communicatie HQ te boren. Die dingen dragen vaker meer dan 1 lading.

[ Voor 24% gewijzigd door Gizzy op 21-09-2011 16:41 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

• Andyk125
Sorry iets te snel gelezen 8)7 Post mag wel verwijderd worden, mis een delete knop op mijn reacties ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 16:37 ]

Gizzy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:35:
Je hebt verschillende handgranaten als ik me niet vergis. Handgranaten die meteen gaan tellen nadat de pin eruit is getrokken en granaten waarvan er nog een soort klepje op zit, dan begint de handgranaat nog niet te tellen totdat deze wordt losgelaten en het klepje ook van de handgranaat afspringt. Voorbeeld van handgranaat die meteen begint te tellen is de duitse steelhandgranat uit de 2e wereldoorlog.
Die waar geen safety op zit nadat je de pin eruit trekt worden volgens mij door geen enkel land nog gebruikt in het leger omdat het te gevaarlijk is voor friendly fire. Cooken wordt ook niet aangeraden omdat de kans op friendly fire erg groot is aangezien de fuse niet een standaard lengte heeft maar kan wisselen in lengte.

• D-Day
Gizzy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:35:
[...]

[...]

Een addendum op de real life vergelijking hierboven:

Wat die tomahawk waarschijnlijk doet op je vliegveld is niet landen, maar een shit load aan bomblets droppen en zo de runway onklaar maken. Voor de rest nog wat on ontplofte bomblets ook nog erbij, lekker fijn voor bij de reparatie werkzaamheden. Hij vliegt dan gelijk door om zijn warhead, die er ook nog bij zit dan, ergens in je communicatie HQ te boren. Die dingen dragen vaker meer dan 1 lading.
Die f16 had op 17 september een aanloopje van 100-200 m nodig... Heb je wel veel bomblets voor nodig om een runway van 800 m te mollen ;)

Air-domination: die tomahawk komt gewoon niet aan als je werkelijk domineert...

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
het gaat echt snel met de pre-orders van BF3. Er zijn nu maarliefst 1,5 miljoen pre-orders, met nog ruim een maand te gaan. vorige week waren het 1,25 miljoen.

bron: Gamersnet

[ Voor 5% gewijzigd door Adel_F16 op 21-09-2011 19:02 ]

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Als volgende week de BETA released is, kan ik de Battlefield 3 pre-order dan nog annuleren via Origin?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Baiko schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:02:
Als volgende week de BETA released is, kan ik de Battlefield 3 pre-order dan nog annuleren via Origin?
Dat is een goeie :o free early-acces... denk het eigenlijk niet..

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Heb ik toen in ieder geval wel gedaan met de MoH beta, als de beta afloopt gewoon cancelen en je krijgt een refund.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat nu gaat, maar is het proberen waard toch?

• Baiko
  • Laatst online: 08-09 16:17
aarondk1 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:10:
Heb ik toen in ieder geval wel gedaan met de MoH beta, als de beta afloopt gewoon cancelen en je krijgt een refund.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat nu gaat, maar is het proberen waard toch?
Ik ben bang dat deze game niet helemaal voor mij is, dus het is even de beta afwachten (natuurlijk zullen hier wat bugs in zitten of niet helemaal polished zijn.)

Het was eigenlijk een impuls aankoop vanwege de extra's bij de limited edition.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Even in de algemene voorwaarden kijken? Zal er vast wel iets over in staan.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Baiko schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:02:
Waarom dan niet nu annuleren en accepteren dat je de beta 2 dagen minder speelt? Als je nu al niet weet of het jouw type spel is, dan maakt die 2 dagen extra beta access ook niet uit?

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/bf3originclosedbeta.png

Verwijderd

Eh... HUH? Zou het niet een beetje vreemd zijn als je je pre-order niet kan cancellen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 20:36 ]

Verwijderd

Verwijderd

Blijkbaar krijgen sommige mensen nu bf 3 beta te zien in origin (waaronder ik)

Nu nog kunnen preloaden (staat nog unreleased bij)

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/76/bf3origin.png

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:39

JK

Moet je alleen wel persé een Facebook profiel aanmaken. -O- :N
Ik wacht wel 48 uur langer.

Verwijderd

JK schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:20:
[...]

Moet je alleen wel persé een Facebook profiel aanmaken. -O- :N
Ik wacht wel 48 uur langer.
Daar begin ik dus niet aan. Doe niet aan social media (waar mogelijk) ze weten alles van je. En ik heb al een key van de preorder.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 21:22 ]

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:36:
[...]

Eh... HUH? Zou het niet een beetje vreemd zijn als je je pre-order niet kan cancellen?
Lees het nog maar eens door. Het gaat over het 'misbruiken' van het preorderen bij Origin en dus twee dagen eerder toegang krijgen tot de beta. Na deze twee dagen zou je de preorderdan weer kunnen cancellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:22:
[...]

Daar begin ik dus niet aan. Doe niet aan social media (waar mogelijk) ze weten alles van je. En ik heb al een key van de preorder.
Alleen wat jij publiekelijk zet ziet de rest. Niets delen buiten je vrienden/bekenden om.
Of gewoon niks delen wat jij niet wil.
Het is niet zo dat iedereen ineens alles van je af weet omdat je een social media accountje hebt.

Verwijderd

rgras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:23:
[...]

Lees het nog maar eens door. Het gaat over het 'misbruiken' van het preorderen bij Origin en dus twee dagen eerder toegang krijgen tot de beta. Na deze twee dagen zou je de preorderdan weer kunnen cancellen.
Sorry, ik had inderdaad niet gelezen. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:25:
[...]

Sorry, ik had inderdaad niet gelezen. 8)7
Dus het factureren doen ze pas bij de release? (of net voor)

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:38:
[...]

Dus het factureren doen ze pas bij de release? (of net voor)
Je betaald van te voren, maar dat krijg je dan enkele dagen later weer teruggestort.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:18:

[afbeelding]
Jij hebt zeker MOH gekocht zeker of niet?

Verwijderd

goosche schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:46:
[...]

Jij hebt zeker MOH gekocht zeker of niet?
Ja en ik heb de preorder van BF3.
_O-

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel25.JPG
Community manager naar mijn hart! Zo eerlijk en spontaan. :)

edit: @ hieronder: zal hij wel op de gepaste tijd melden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 21-09-2011 23:22 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Asgaro schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:53:
[...]

_O-

[afbeelding]
Community manager naar mijn hart! Zo eerlijk en spontaan. :)
Welke teamspeak server zit hij dan op dan?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59

[afbeelding]
Wat is je source? ''Blijkbaar krijgen sommige mensen'', je hebt dus ergens gelezen/gezien.
Ik geloof je namelijk niet helemaal, maakt opzich verder niet zo heel veel uit. Uiteindelijk zit ik net als jij, ook de 27e de Beta te spelen.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sommige mensen kunnen bf3 beta ook al pre-loaden >:) :P

En spelen :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 21-09-2011 22:54 ]

• vinom
Jaja, nu klets je echt uit je nek Stewie. Pic's/video's or IT DID NOT HAPPEN :P
Jij altijd met je getease...

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Stewie! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:54:
[...]

Sommige mensen kunnen bf3 beta ook al pre-loaden >:) :P

En spelen :Y
Maar goed... wij concluderen hieruit dat jij hem al speelt. Wat vind je er tot nu toe van? :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik vind het erg leuk, we zijn nu servers aan het testen, dus dan is er weinig te schieten :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voor de liefhebber nog een early access key:

EEPP-CYYM-3N46-WRL5-SXEX
49RH-Y9VF-NPLF-RZ75-MP99
42EN-4LJQ-5BAU-YRAR-2NN7
6UTB-LHW3-HJTM-QA72-DYV9
5RWN-CB2W-VGXV-3ZA2-PWWQ

Kies er eentje en geef even aan als je hem gebruikt hebt svp! :)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Stewie! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:15:
Voor de liefhebber nog een early access key:

EEPP-CYYM-3N46-WRL5-SXEX
49RH-Y9VF-NPLF-RZ75-MP99
42EN-4LJQ-5BAU-YRAR-2NN7
6UTB-LHW3-HJTM-QA72-DYV9
5RWN-CB2W-VGXV-3ZA2-PWWQ

Kies er eentje en geef even aan als je hem gebruikt hebt svp! :)
6UTB in bezit!

Signature

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

ik pak de 2e wel :) (kom je savonds nog even langs kijken naar nieuws en vind je dit :) thanks stewie!)

[ Voor 68% gewijzigd door superwashandje op 21-09-2011 23:17 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• jagermeister

jagermeister

laatste voor mij :)

Thanks dude!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik wil de 42EN wel... wanneer waar vul ik die in ??

[ Voor 12% gewijzigd door Jeff[NL] op 21-09-2011 23:17 ]

Diagnose Specialist Ford

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Kzyto schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:17:
ik wil de enelaatste wel... wanneer waar vul ik die in ??
edit: nvm

[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 21-09-2011 23:18 ]

Signature

• Jeff[NL]
lol heb geedit

Diagnose Specialist Ford

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 10:31
Ik heb de 3e, nvm vergeten dat ik origin nog moest installeren

[ Voor 72% gewijzigd door spekkie1994 op 21-09-2011 23:20 . Reden: faal ]

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
eerste voor mij :)

• jaricool
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 12:22
heb de laatse denk ik

• WishmasterNL
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ik heb de eerste ;) thnx!

• vinom
Damn, stelletje wolven! Dat ging echt snel.

• Jeff[NL]

Diagnose Specialist Ford

• rgras
  • Niet online
4e svp

• jagermeister

jagermeister

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
ik heb mijn eigen maar mooie actie stewie :P

• jaricool
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 12:22
? niet maar ik heb hem nu echt bij games staan.

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
te laat :X

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Opeens allemaal lurkers. 8)7

Waar zou je zo'n key uberhaupt moeten invoeren? Origin?

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

vinom schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:18:
Damn, stelletje wolven! Dat ging echt snel.
jij had toch al early access? :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Pagina: 1 ... 109 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien