10 oktober ook..
Mij ook om eerlijk te zijn maar er zal op de marketing afdeling besloten zijn dat dit schijnbaar beter is dus dan is het maar zoVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:17:
die map en gamemode vallen toch wat tegen.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Waarom zeurt iedereen nu over de map en game mode. Zat er toch dik in dat dit het zou zijn? Ik ben allang blij dat al dat smerige gehype nu eindelijk over is. Lekker spelen dinsdag met een bakkie bier en wat chips. Laat maar komen die beta. Vind het jammer dat het nieuws niet was dat de beta NU zou komen, maar ach... Het zat er dik in dat dit het nieuws zou zijn... En ik ben er blij mee
Laten we ook eens een keer tevreden zijn mensen! De jets komen dan wel met het uiteindelijke spel.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
wat wil het zeggen als je de RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS haal op welk instelling kan je dan spelen maximaal ?
Ben ik het wel mee eens, in bfbc2 beta zat er tenminste met een map waar bijna alle voertuigen inzaten voor genoeg feedback. Ik vraag me af of er nu niet in het begin enorm veel gepatched gaat worden om de feeling van de voertuigen aan te passen die niet in de beta zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:17:
die map en gamemode vallen toch wat tegen.

alle topgunners hier
. Was natuurlijk te verwachten he mensen. Stel mensen vinden de gameplay nu niks met alleen shooter actie in de map metro. Dan kopen ze altijd de game nog om te kijken hoe de voertuigen zijn
How are you doing?
Verwijderd
niemand weet dat want de beta is er nog niet. rustig afwachten dus.xNikobellicx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:19:
wat wil het zeggen als je de RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS haal op welk instelling kan je dan spelen maximaal ?
Mag ik misschien zo'n vreemde vraag stellen:
Wat is het grote verschil tussen Windows 7-64bit en Vista-64bit? Vreet Vista zoveel meer CPU?
Wat is het grote verschil tussen Windows 7-64bit en Vista-64bit? Vreet Vista zoveel meer CPU?
Jeetje, 20GB voor een spel.
Dus bijna even groot als World of Warcraft
Dus bijna even groot als World of Warcraft
Verwijderd
waarom zou hier een verschil tussen zijn? er staat alleen dat vista minimum is en 7 aangeraden, lijkt me sowieso logisch aangezien vista niet echt super is.Raimundus schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:22:
Mag ik misschien zo'n vreemde vraag stellen:
Verwijderd
in ieder geval mooi dat m'n huidige systeem binnen de minimum specs valt, dan kan ik mooi wachten met upgraden tot een beetje duidelijk is hoe het spel performt op verschillende systemen.
weet iemand toevallig wat gebruikelijk is aan frames per second bij minimum specs van andere spellen?
weet iemand toevallig wat gebruikelijk is aan frames per second bij minimum specs van andere spellen?
Vreemd dat de beta maar tot de 10e oktober loopt en niet iets langer. Willen ze in die paar dagen tot aan de release nog al het commentaar in updates verwerken soms?
@zh1nt0 so would one GTX580 run it on ultra? Or do I need two of them?
zh1nt0 Daniel Matros
@bkohn1 2
Damn
zh1nt0 Daniel Matros
@bkohn1 2
Damn
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik mag toch hopen dat er een verschil tussen zit. Anders zou MS W7 niet hebben uitgebracht, hè.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:24:
[...]
waarom zou hier een verschil tussen zijn? er staat alleen dat vista minimum is en 7 aangeraden, lijkt me sowieso logisch aangezien vista niet echt super is.
Verwijderd
ik heb het over het verschil in systeemeisen, niet in os.bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:27:
[...]
Ik mag toch hopen dat er een verschil tussen zit. Anders zou MS W7 niet hebben uitgebracht, hè.
Ik kan dit antwoord niet openen? Iemand wel?I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?
Misschien krijgen de PC gamers als extraatje Caspian Border?
edit: plaatje weg gedaan voor de overgevoelige zieltjes
edit: Uit de source code. Jammer...
<a class="q" href="#">I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?</a></div>
<div class="beta-faq-q">
<div>
<p>
No. THIS MAP IS ONLY FOR INTERNAL BACK-END TESTS.</p>
</div>
</div>
[ Voor 59% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 15:40 ]
Wel typisch dat die dan weer niet open gaat. Gok dat het antwoord echter gewoon 'nee' is, DICE heeft toch niks met pc gaming.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, is niet te openen.
En ik denk niet dat de mods dat plaatje zullen waarderen
En ik denk niet dat de mods dat plaatje zullen waarderen
Ik denk dat microsoft mad is dat xbox360 geen early acces krijgt
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Vind het jammer dat de beta content niet verschilt tussen de platforms.
Bij de BFBC2 beta indertijd was dit wel zo.
Bij de BFBC2 beta indertijd was dit wel zo.
Die minimum recommended specs zijn neem ik niet aan voor de ultra high res settings ? Ik heb een 570 GTX dus kan hem zoiezo wel spelen, maar waarschijnlijk gewoon medium settings o.i.d. ?
Ben erg benieuwd naar de Beta.
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/116140729864159232bones schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:40:
Die minimum recommended specs zijn neem ik niet aan voor de ultra high res settings ? Ik heb een 570 GTX dus kan hem zoiezo wel spelen, maar waarschijnlijk gewoon medium settings o.i.d. ?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Met zo'n kaart vermoed ik dat High wel zal lukken, zonder AA.bones schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:40:
Maar Ultra zal met 1 kaart idd wat te weinig zijn.
Ik zit met Intel Q6600 (OC tot 3.0Ghz) + ATI HD 6950 1GB. Ik veronderstel dat ik ook op High zal kunnen.
Maar op Medium voor 64 players servers.
edit
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 15:45 ]
Ligt aan de resolutie die je speeld en ik denk dat je met de recommended specs wel op high kan spelen! Anders is het wel een heeeeeel zwaar spel!bones schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:40:
Hier wat informatie over de rush mode die tijdens de beta speelbaar is op metro:
First introduced in Battlefield: Bad Company, Rush has now made its way to the heart of the Battlefield series in Battlefield 3. An objective based mode, the attackers have to arm and detonate pairs of M-COM stations in each area of the map to unlock the next area and the next pair of M-COM stations. While defenders have an unlimited amount of spawn tickets, attackers only get new tickets every time they destroy a pair of M-COMs. If all M-COM stations on the entire map are destroyed, the attackers are declared the winning team. If the defenders manage to deplete the attacker’s tickets to zero (by killing them), the defenders are declared the winners.
As an all-out warfare mode, Rush features a large variety of vehicle setups tuned specifically to that map’s landscape and features. Players can find all types of vehicles on Rush maps, including transport vehicles, armored vehicles, helicopters, and of course, jets. Rush offers a compelling objective based all-out warfare game mode for Battlefield veterans.
If you are familiar with this game mode from Battlefield: Bad Company 2, you might want to know we are refining it for Battlefield 3 in a number of ways, based on player feedback. Some of the gameplay tweaks we are bringing to Rush are:
* You cannot use explosives or shoot at the M-COM to take it out. Only arm and disarm.
* If the attacking team arms the M-COM but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it
* If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
bron
First introduced in Battlefield: Bad Company, Rush has now made its way to the heart of the Battlefield series in Battlefield 3. An objective based mode, the attackers have to arm and detonate pairs of M-COM stations in each area of the map to unlock the next area and the next pair of M-COM stations. While defenders have an unlimited amount of spawn tickets, attackers only get new tickets every time they destroy a pair of M-COMs. If all M-COM stations on the entire map are destroyed, the attackers are declared the winning team. If the defenders manage to deplete the attacker’s tickets to zero (by killing them), the defenders are declared the winners.
As an all-out warfare mode, Rush features a large variety of vehicle setups tuned specifically to that map’s landscape and features. Players can find all types of vehicles on Rush maps, including transport vehicles, armored vehicles, helicopters, and of course, jets. Rush offers a compelling objective based all-out warfare game mode for Battlefield veterans.
If you are familiar with this game mode from Battlefield: Bad Company 2, you might want to know we are refining it for Battlefield 3 in a number of ways, based on player feedback. Some of the gameplay tweaks we are bringing to Rush are:
* You cannot use explosives or shoot at the M-COM to take it out. Only arm and disarm.
* If the attacking team arms the M-COM but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it
* If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
bron
Vista ondersteunt geen DX11, daarom is Windows 7 aangereaden boven windows Vista,
Wil je het spel op Windows Vista spelen dan kan dat, maar natuurlijk zonder DX11
Op welke settings je kan spelen met de optimal systam requirements, dat weet alleen dice : )
Damn, nog een weekje en dan BF3 beta spelen, ben de 30e vrij op m'n werk dus dat is mooi
Wil je het spel op Windows Vista spelen dan kan dat, maar natuurlijk zonder DX11
Op welke settings je kan spelen met de optimal systam requirements, dat weet alleen dice : )
Damn, nog een weekje en dan BF3 beta spelen, ben de 30e vrij op m'n werk dus dat is mooi
Hmm dan zou ik dus nog een kaart erbij moeten kopen... vind dat zooooo zonde om te doen eigenlijk. Alleen voor deze game.Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:42:
[...]
Met zo'n kaart vermoed ik dat High wel zal lukken, zonder AA.
Maar Ultra zal met 1 kaart idd wat te weinig zijn.
Ik zit met Intel Q6600 (OC tot 3.0Ghz) + ATI HD 6950 1GB. Ik veronderstel dat ik ook op High zal kunnen.
Maar op Medium voor 64 players servers.
Zal eens even speuren op het internet dan of een DUAL videokaart setup ook baat bij 3d/videobewerking heeft (cuda rendering met after effects/premiere). Alleen voor Battlefield 3 vind ik het te ver gaan.
Het is ook een heel zwaar spel, en voor dit soort vragen hoor je eigenlijk thuis in Het BF3 hardware topicTheregiment schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:44:
[...]
Ligt aan de resolutie die je speeld en ik denk dat je met de recommended specs wel op high kan spelen! Anders is het wel een heeeeeel zwaar spel!
Als recommended medium is, kan ik hem dus niet met een 5850 op medium spelen? Die kaart heeft me vorig jaar bijna 300 euro gekost.
Vraag? Ik geef juist antwoordthehawk007 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:47:
[...]
Het is ook een heel zwaar spel, en voor dit soort vragen hoor je eigenlijk thuis in Het BF3 hardware topic
Dit zijn leuke verbeteringen die het toch net nog even spannender maken. Ben blij dat ze dit gemaakt hebben laat het net wat meer afgewerkt aanvoelen.thehawk007 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:45:
Hier wat informatie over de rush mode die tijdens de beta speelbaar is op metro:
#meer tekst:
bron
Verwijderd
Dus je bent altijd op tijd als je begint met defusen begrijp ?
En wat als persoon 1 begint met defusen, 2 sec later persoon 2, voor ze zekerheid...
persoon 1 wordt gekilled, de bom piept al langer dan 35sec...
ontploft hij, of omdat 2 nog defused blijft ie nog actief.. Als je als team zo achter elkaar door gaat en gekilled wordt, blijft die bom wel minuten actief
En wat als persoon 1 begint met defusen, 2 sec later persoon 2, voor ze zekerheid...
persoon 1 wordt gekilled, de bom piept al langer dan 35sec...
ontploft hij, of omdat 2 nog defused blijft ie nog actief.. Als je als team zo achter elkaar door gaat en gekilled wordt, blijft die bom wel minuten actief
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 15:51 ]
ja precies, vooral het MOETEN armen van een mcom spreekt me aan. Bij BFBC2 had je lame mensen die met een tank vanuit hun basis de mcom kapotschieten. Een ander ding wat me aanspreekt is als de tickets op zijn, en de mcom gearmd is, er gewacht wordt tot deze explodeerd (en het potje dus verder gaat) of gedefused wordt (en het potje dus afgelopen is) hulde aan DICEwalletje-w schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:49:
[...]
Dit zijn leuke verbeteringen die het toch net nog even spannender maken. Ben blij dat ze dit gemaakt hebben laat het net wat meer afgewerkt aanvoelen.
Een high-end videokaart kost normaal zo'n 600 euro en als er iets snel outdated is, dan is het wel je videokaart.Joostjah schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:48:
Als recommended medium is, kan ik hem dus niet met een 5850 op medium spelen? Die kaart heeft me vorig jaar bijna 300 euro gekost.
Dus zo vreemd is het niet dat je met een middenmoot kaartje een jaar later niet meer up to date bent.
Het was gewoon vrij stom van DICE om te denken dat de mogelijkheid geven met een tank een Mcom te slopen niet misbruikt zou worden. Ook het plaatsen van de Mcom in gebouwen vind ik een vrij stom idee, die gebouwen zijn zeer eenvoudig te slopen waardoor die Mcom altijd wel vernietigd wordt en het dus niet waard is te verdedigen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
ongeacht of je nou op medium of high speelt, het spel ziet er al zo mooi uit op ps3 en xbox, doe daar nog een schepje bovenop, en je hoeft dan echt niet te klagen dat je maar op medium speelt met miss hier een daar wat op high. het zal altijd stukken mooier zijn dan de console counter parts en een kunstwerkje op zich
Beta begint op 29/09/2011 tot 10/10/2011 - http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Haha, moet ik hebbenbram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:51:
[...]
Amateurs. Ik heb zaterdag deze binnen gekregen. Niks stofzuigen.
http://www.robomoppro.nl/?gclid=CP6y38Huq6sCFQmDDgod12c74A
exact, als je er nou iets tegen kon doen was het nog fair vond ik. Maarja, heb nog nergens in BFBC2 bij engineer bricks als optional gezienTsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:54:
Het was gewoon vrij stom van DICE om te denken dat de mogelijkheid geven met een tank een Mcom te slopen niet misbruikt zou worden. Ook het plaatsen van de Mcom in gebouwen vind ik een vrij stom idee, die gebouwen zijn zeer eenvoudig te slopen waardoor die Mcom altijd wel vernietigd wordt en het dus niet waard is te verdedigen.
Ook goedemorgen...Webcustoms schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:56:
Beta begint op 29/09/2011 tot 10/10/2011 - http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Verwijderd
Ik hoop maar dat rush op metro, niet is gekozen om te verbergen dat conquest tegen gaat vallen (als in BC2).
Verwijderd
dit is ook deel van het echte leven of tactiek die bij een bepaald lvl hoort. bij de ene mcom kan het wel, de ander niet, na een paar dagen spelen, weet je wel bij welke het een optie is e nwaar ze zullen staan om dit te proberenTsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:54:
Dat is jou persoonlijke mening, kijk eens goed in de server browser en dan zie je zat 500/1000/2000/4000 Tickets Heavy Metal conquest servers.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:57:
Ik hoop maar dat rush op metro, niet is gekozen om te verbergen dat conquest tegen gaat vallen (als in BC2).
WinVista ondersteunt toch ook DX11 na het installeren van de Service Pack?Yintha schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:47:
Vista ondersteunt geen DX11, daarom is Windows 7 aangereaden boven windows Vista,
Zoek op "windows vista directx 11"
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 16:01 ]
Het maakt die Mcoms aanvallen of verdedigen alleen nogal zinloos als ze met een tank in een paar schoten vernietigd kunnen worden. Dan hadden ze die Mcoms net zo goed niet kunnen plaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:57:
dit is ook deel van het echte leven of tactiek die bij een bepaald lvl hoort. bij de ene mcom kan het wel, de ander niet, na een paar dagen spelen, weet je wel bij welke het een optie is e nwaar ze zullen staan om dit te proberen
DICE heeft vandaag aangekondigd dat de open multiplayer-bèta op 29 september van start zal gaan. De bèta speelt zich af in Parijs op de map Operation Métro en is beschikbaar voor de PC, Xbox 360 en Playstation 3.
Gamers die de PC-download van de game op Origin reserveren, krijgen vanaf 27 september 2011 vroege toegang tot de bèta. De 'early-acces' vanaf 27 september geldt ook voor alle klanten die een Limited Edition van Medal of Honor™ hebben gekocht.
Gamers die de PC-download van de game op Origin reserveren, krijgen vanaf 27 september 2011 vroege toegang tot de bèta. De 'early-acces' vanaf 27 september geldt ook voor alle klanten die een Limited Edition van Medal of Honor™ hebben gekocht.
Waarom zo kortWebcustoms schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:56:
ik kan 27ste beginnen door me pre order.
maar 2/10/2011 ben ik op weg naar Oslo voor 1 week dus kan maar paar dagen spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heavy metal is dat eigenlijk ook de enige map die zich leent voor de echte conquest gameplay.thehawk007 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:58:
[...]
Dat is jou persoonlijke mening, kijk eens goed in de server browser en dan zie je zat 500/1000/2000/4000 Tickets Heavy Metal conquest servers.
Woops, you're rightAsgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:58:
[...]
WinVista ondersteunt toch ook DX11 na het installeren van de Service Pack?
Zoek op "windows vista directx 11"
Dice heeft gewoon teveel eten op hun vork genomen.
Maanden zitten roepen dat de beta in september er zal zijn, en dan de 29ste pas releasen (27ste early access).
Blijkbaar is time management niet hun sterkste vak.
Ik vind dat ze co-op moesten achterwege laten.
Nieuwe engine + SP + MP + co-op + PC leadplatform => klikt allemaal zeer veel voor 1 studio. (Aan CoD werken er meerdere studio's)
Ze spelen echt kort op de bal met die beta.
Maanden zitten roepen dat de beta in september er zal zijn, en dan de 29ste pas releasen (27ste early access).
Nieuwe engine + SP + MP + co-op + PC leadplatform => klikt allemaal zeer veel voor 1 studio. (Aan CoD werken er meerdere studio's)
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 16:05 ]
Idd, helemaal met je eens. Zelf denk ik dat de nieuwe engine al genoeg hooi op de vork wasAsgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:04:
Die meerdere studio's werken ook allemaal aan een andere cod
Maar die studios wisselen elkaar af, zodat de ene al aan cod 10 gaat werken terwijl de andere nog met cod 9 bezig is, dat verdeeld de werklast, denk ikBeukerz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:05:
Kijk bij "Number of development studios involved"Beukerz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:05:
Zal natuurlijk niet perfect kloppen. Of sommige studio's werken nu niet meer mee aan de nieuwste CoDs, kan ook natuurlijk.
De infographic is nog redelijk recent dus volledig fout zal ze ook niet zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 16:09 ]
Hebben jullie nog geluk, ik moet werken tijdens de 3 oktober feesten in Leiden.
Groot voordeel weer voor mij, ik zal vast wel ergens een 2de 6850 voor weinig kunnen overnemen van een tweakers omdat deze liever met een nog hogere resolutie wil spelen.
Groot voordeel weer voor mij, ik zal vast wel ergens een 2de 6850 voor weinig kunnen overnemen van een tweakers omdat deze liever met een nog hogere resolutie wil spelen.
Floksor
Let er wel op dat de COD mensen amper iets aan hun engine doen.
Hoezo.. 29 september, is ook september. Ze houden zich keurig aan hun woord. Dat de halve wereld dacht dat het allemaal wel eventjes vroeg in september zou zijn, doet niks af aan het feit dat ze doen wat ze beloofd hebben. Als ik iemand beloof dat ik hem aankomende week mijn stukken zal sturen, dan kan dan nog prima vrijdag om 16:00Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:04:
Dan moet hij niet woensdag al zeuren waarom het zo lang duurt. (want dan stuur ik sowieso vrijdag om 16:59
Ja, was niet de bedoeling met dat plaatje: wou alleen aantonen dat Dice misschien wat te hoog gegrepen heeftVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:09:
ga nou niet weer een cod vs bf discussie opstarten. blijf gewoon bij bf
True, maar hoe je het draait of keert: ze zitten echt in crunch time nu. Plus, de meeste feedback zal hoogstwaarschijnlijk via een Day 1 patch geleverd worden, en zal niet er nog snel ingestoken worden voor de release.Prosac2010 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:11:
[...]
Hoezo.. 29 september, is ook september. Ze houden zich keurig aan hun woord. Dat de halve wereld dacht dat het allemaal wel eventjes vroeg in september zou zijn, doet niks af aan het feit dat ze doen wat ze beloofd hebben. Als ik iemand beloof dat ik hem aankomende week mijn stukken zal sturen, dan kan dan nog prima vrijdag om 16:00
Dan moet hij niet woensdag al zeuren waarom het zo lang duurt. (want dan stuur ik sowieso vrijdag om 16:59)
Niet dat dit enige negatieve gevolgen heeft natuurlijk, maar het toont wel dat Dice niet zoveel tijd meer heeft als ze zouden wensen.
[ Voor 61% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 16:15 ]
Kijk, dit is dus een erg belangrijke notitie, welke ik dus nog niet wist.Yintha schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:47:
Dit is door een ieder op Tweakers te bevestigen? Dat Vista-64bit geen DX11 ondersteunt?
Verwijderd
waarom te hoog gegrepen, het succes van cod blijft niet eeuwig doorgaan en dus met een game als bf3 kunnen ze zeker een deel van de markt winnen.Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:12:
[...]
Ja, was niet de bedoeling met dat plaatje: wou alleen aantonen dat Dice misschien wat te hoog gegrepen heeft
als je even een paar reacties boven die van jou kijkt zie je dat vista dus WEL DX11 ondersteund.Raimundus schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:13:
[...]
Kijk, dit is dus een erg belangrijke notitie, welke ik dus nog niet wist.
Dit is door een ieder op Tweakers te bevestigen? Dat Vista-64bit geen DX11 ondersteunt?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 16:15 ]
Description of the Platform Update for Windows Server 2008 and the Platform Update for Windows VistaRaimundus schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:13:
[...]
Update met DirectX 11, vlak na de release van Windows 7 vrijgegeven.
is al ontkracht voor jouw reactie. dus nee als het goed is zal niemand dat bevestigen.Raimundus schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:13:
[...]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
In een video interview wat ik gezien heb werkt er bijna 400 man aan Battlefield 3, dat is bijna 2x meer dan bij de andere games die DICE of een andere studio van EA ooit heeft uitegebracht.Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:04:
Denk dus dat meerdere studio's niet nodig zijn geweest
Misschien hier al gepost maar: http://www.gamer.nl/nieuw...sen-battlefield-3-onthuld
Systeemeisen bekend!
Systeemeisen bekend!
Ja, ik bedoel te hoog gegrepen omdat ze niet bepaald alles mooi zullen afwerken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:14:
[...]
waarom te hoog gegrepen, het succes van cod blijft niet eeuwig doorgaan en dus met een game als bf3 kunnen ze zeker een deel van de markt winnen.
Uiteraard, een game is nooit bugvrij at release. Maar een Day 1 patch komt niet echt overeen met het perfectionistische karakter van de Dice studio. Hun kennende, zouden ze dolgraag alle Beta feedback nog in de game willen verwerken vooraleer die gedrukt wordt.
Daarom zou het voor mij niet gegeven hebben om bv. Co-op achterwege te laten en zo wat meer tijdsmarge te hebben.
Verwijderd
Ook een hele goed morgen!EnigmaNL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:18:
Misschien hier al gepost maar: http://www.gamer.nl/nieuw...sen-battlefield-3-onthuld
Systeemeisen bekend!
Bedankt, was nog niet bekend nee.EnigmaNL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:18:
Systeemeisen bekend!
laat het oud-nieuws-geen-zin-om-in-het-topic-te-kijken-linkspam maar weer komen

Over Steam, op de BF site staat dat er bij je MoH gekocht voor 26 juli nu een keycode moet staan voor de beta. Bij mij staat dit nog niet. Iemand anders wel?
install MOH op steam, rechtermuisklik en op de game en voila
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
De game vereist 20 gigabyte aan vrije hardeschijfruimte.
Holy
BREAKING NEWS: Origin download servers going up in flames due to BF3 release
Holy
[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 16:30 ]
Ingame ofzo ? Want in het doosje zat niks dat leek op een code ...Hidde schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:25:
Over Steam, op de BF site staat dat er bij je MoH gekocht voor 26 juli nu een keycode moet staan voor de beta. Bij mij staat dit nog niet. Iemand anders wel?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja leuk voor die mensen met een SSD van 64Gb die dachten ik installeer het spel wel ff op me SSDAsgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:28:
Holy
Damn volgens mij kan je "mind readen". Daar dacht ik dus net 1 sec. geleden aan.Andyk125 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:31:
[...]
Ja leuk voor die mensen met een SSD van 64Gb die dachten ik installeer het spel wel ff op me SSD
Maar 20gb hoor niet echt een probleem te worden bij mij, since ik geen ander spel op mijn SSD heb geïnstalleerd;)
Wie zegt dat ie dat in gebruik gaat nemen?Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:28:
Holy
Zal wel minimale grootte van de schijf zijn.
Anders, damn, dat word lekker downloaden zeg!
gelukkig heb ik 120GB ssd maar moet wel ff hd opschonen ervoor
ach moh, homefront, bfbc2 en brink speel ik in de tijd van de beta toch niet dus kan er wel af
[ Voor 6% gewijzigd door DopeMasta op 20-09-2011 16:34 ]
Wat voor meerwaarde naast snellere laadtijden zal het spelen van BF3 op een SSD?
Niks. En kan dit niet in het hardware topic? Dat is daar gewoon voor he.
Ik heb MoH ook via Steam gekocht en dan zou er nu een key voor de beta in steam ook zitten...Jeroenneman schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:28:
[...]
Ingame ofzo ? Want in het doosje zat niks dat leek op een code ...
Ik veronderstel dat dit hier komt te staan, rechts in beeld:Hidde schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:42:
[...]
Ik heb MoH ook via Steam gekocht en dan zou er nu een key voor de beta in steam ook zitten...
(heb zelf niet MoH, dit is voor Far Cry 2)
https://bf3beta.battlefield.com/ zit nu ook een slotje op!
[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 20-09-2011 22:38 ]
Zijn er hier veel mensen die early access gaan krijgen?
Ik alvast wel!green-tea schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:53:
Zijn er hier veel mensen die early access gaan krijgen?
Ik zal dus wat screenshots posten. Alleen zal het wow effect niet zo groot zijn, aangezien iedereen ongetwijfeld al wel Alpha gameplay gezien zal hebben, dusja dezelfde map...
Wel zullen de graphics nu veel beter zijn dan in de Alpha, battlelog is blijkbaar vernieuwd sinds alpha, graphics options zullen er nu zijn, MCOMS zijn verplaatst, alle wapens zijn beschikbaar (dacht ik. In alpha was dat nog beperkt tot paar aantal dacht ik).
Anyway kijk er toch zeer naar uit, ook al is het niet Caspian Border op 64p map.
De storing aan de GoT BF3 clan site is opgelost, er was hier vanmiddag een stroomstoring en ik heb geen UPS, dus.
Early access hier met LE op Origin.
Ik ben erg benieuwd hoe Origin en Battlelog gaan werken, want dit wordt toch een nieuwe en hopelijk ook revolutionaire manier van gamen..
Ik hoop echt dat de hitreg beter is dan BC2, wat een verademing zou dat zijn zeg..
Dat wordt lekker twee weken knallen in de metro van Parijs!
Ik ben erg benieuwd hoe Origin en Battlelog gaan werken, want dit wordt toch een nieuwe en hopelijk ook revolutionaire manier van gamen..
Ik hoop echt dat de hitreg beter is dan BC2, wat een verademing zou dat zijn zeg..
Dat wordt lekker twee weken knallen in de metro van Parijs!
Zie je PM.
[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 21-09-2011 09:16 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Iemand probeerde me net wijs te maken dat je bij Origin niet extra preorder items krijgt als ze worden toegevoegt nadat je al besteld hebt.
Aangezien mijn preorder van BF3 Limited al lang stond voor de Karkand/Physical Warpack stuff weet iemand hier te zeggen of je die automatisch krijgt? Lijkt me van wel toch?
Aangezien mijn preorder van BF3 Limited al lang stond voor de Karkand/Physical Warpack stuff weet iemand hier te zeggen of je die automatisch krijgt? Lijkt me van wel toch?
Natuurlijk krijg je die gewoon, anders zou iedereen simpelweg opnieuw bestellen, daar hebben ze ook geen zin in. Je krijgt gewoon alle extra's erbij die anderen er nu ook bij krijgen.
Dat zou ik dus echt niet doen want ik heb hem half prijs besteld met Pasen toen, ga hem echt niet vol prijs in Euro's bestellenTsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:50:
Natuurlijk krijg je die gewoon, anders zou iedereen simpelweg opnieuw bestellen, daar hebben ze ook geen zin in. Je krijgt gewoon alle extra's erbij die anderen er nu ook bij krijgen.
Maar thanks, leek me wel het meest logisch inderdaad.
Als je contact op neemt met de support chat kun je vaak nog wel wat regelen. Rond pagina 400, afgelopen weekend dus, hadden meerdere mensen, waaronder ik, nog Dead Space 2 kunnen krijgen voor nop terwijl ze bij pasen hadden besteld.
Dead Space 2? Ow die actie of zo. Was dat niet enkel voor de mensen in de Alpha?Gropah schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:56:
Als je contact op neemt met de support chat kun je vaak nog wel wat regelen. Rond pagina 400, afgelopen weekend dus, hadden meerdere mensen, waaronder ik, nog Dead Space 2 kunnen krijgen voor nop terwijl ze bij pasen hadden besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 20-09-2011 23:59 ]
Dode Ruimte 2.
Ja, BF3 alpha mensen konden kiezen tussen DS2, mass effect 2 en moh.
Maar nu is er blijkbaar nog is een actie met DS2.
Ik ga bij support toch proberen mass effect 2 te krijgen (ook al is die actie nooit voor mij bestemd geweest). Zoniet, wordt het DS2!
[ Voor 46% gewijzigd door Asgaro op 21-09-2011 00:02 ]
Nope, was eigenlijk alleen voor mensen die in die periode pre-orderde, maar goed, zoals ik al zei is die chat dus af en toe wel een uitkomst. Het ligt er wel aan wie je helpt, sommige willen regelen dan anderen. Meestal is het binnen 3 chat sessie's wel te fixen, als het te fixen is.
@asgaro
Dat soort reactie's zorgen er dus voor dat het topic op slot gaat tot de beta...
@asgaro
Dat soort reactie's zorgen er dus voor dat het topic op slot gaat tot de beta...
http://gunclub.ea.com/us/...attlefield3-weapon-unlock
Als je registreert bij Gunclub krijg je een m1911 cadeau
Als je registreert bij Gunclub krijg je een m1911 cadeau
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien