koekoek2003nl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:05:
[...]
Als niemand meer iets ziet omdat er overdreven veel particle effects aanwezig zijn dan wordt het ook niet echt een leuke ervaring...
[
video]
Vanaf 6:40 b.v.
Je kan helemaal niet meer zien wat je doet of wat er gebeurt. voor de rest snap ik niet wat een anime serie er mee te maken heeft. Ik zou deze game ook spelen voor mijn plezier, en ik heb plezier als ik grotendeels kan zien wat ik aan het doen ben of wat er gebeurt...
Tja, nu zeg ik niet meteen dat het particle effect de oorzaak is, ik geef wel toe dat die flame skills het zicht nogal wegnemen. Die effecten hadden minder en tegelijkertijd gruwelijker gekund. De hoeveelheid afstotende vlammen om zo'n skill heen is wat veel, en de vlammen zijn niet echt intens. Alsof er napalm wordt "gestrooid". Die skills kunnen intenser door het strooi effect weg te nemen, en daardoor neemt tegelijkertijd het aantal particles af.
Dus ik geef deels toe aan het effect, DEELS, want lang niet alle skills zijn zo erg, het lijken vooral de mage skills te betreffen.
Het grootste probleem in dat filmpje zijn niet voornamelijk de particles though, maar de hoeveelheid spelers. Kreeg van dat filmpje meteen een wat negatieve indruk van WvW. (Vind het dus niet echt een heel overtuigend voorbeeld).
Oh en wat betreft anime serie: het ging om een voorbeeld van een aanval waar intensiteit achter zit die een thrilling gevoel geeft. Je moet je als een god voelen in zo'n game. En de spectral skill van een necromancer is zoiets, het is dan nog geen aanval, maar als je zo'n gave zwarte flaming cape om je heen krijgt heb je echt het gevoel dat er power in je character schuilt. Een lichtbolletje wegschieten na een knop in te drukken is gewoonweg één van de gaarste dingen die ik ooit heb gezien.
[
Voor 15% gewijzigd door
IngamerX op 11-04-2012 23:49
]