Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Als je niks hebt ontvangen dan regel je dat met de verkopende partij. Al zouden 99,9% van alle GOT'ers de game al thuis hebben en spelen , dan nog veranderd er niks aan het feit dat jij je game nog niet hebt.

Daarvoor kun je maar bij een partij zijn..
99% van de mensen die dit topic lezen interesseerd het vrij weinig hoe het met de levering van een ander ervoor staat.

Regel je zaken met de verkoper. Hier bereik je er niks mee. Het brengt enkel irritatie bij jezelf, en andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Lasteraar schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:30:
Als je niks hebt ontvangen dan regel je dat met de verkopende partij. Al zouden 99,9% van alle GOT'ers de game al thuis hebben en spelen , dan nog veranderd er niks aan het feit dat jij je game nog niet hebt.

Daarvoor kun je maar bij een partij zijn..
99% van de mensen die dit topic lezen interesseerd het vrij weinig hoe het met de levering van een ander ervoor staat.

Regel je zaken met de verkoper. Hier bereik je er niks mee. Het brengt enkel irritatie bij jezelf, en andere.
Ben ik nietmet je eens. Ik vind het heel handig om die info hier te halen, ipv een ander topic te moeten bijhouden.

Het gaat tenslotte over GW2. Ik irriteer me er helemaal niet aan zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Nee het gaat over Bol.com , GM , en weet ik het wat. Interne mailtjes over verzendingen en commentaar hoe lang het wel niet duurt voordat Bol.com, GM en de rest erover doen.

Gaat totaal niet over GW2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
Lasteraar schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:33:
Nee het gaat over Bol.com , GM , en weet ik het wat. Interne mailtjes over verzendingen en commentaar hoe lang het wel niet duurt voordat Bol.com, GM en de rest erover doen.

Gaat totaal niet over GW2..
wat hij zegt ^

nu weer ontopic graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Fantasma schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:35:
Zo, ook gekocht!

Hopelijk was die GW1 link gewoon hetzelfde zoals je normaal bij GW zou inloggen. (Mocht wel nog iets van een character link zijn zoals je normaal inlogd maar ja...)
Daar ben ik nog niet helemaal uit, mijn GW1 login was nog de @ncsoft login, er wordt verder ook nergens gevraagd naar de masteraccount van NCsoft. Of eigenlijk, ik zie heel GW2 nog niet eens gekoppeld aan NCsoft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Jezus, wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie.
Het gaat hier toch duidelijk wel over GW2, of jullie dat nou leuk vinden of niet. Dit topic zou dus volgens jullie gewoon maar stil moeten zijn? Er is toch niks om over te praten aangezien alles al tig keer besproken is.
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:37:
[...]

Daar ben ik nog niet helemaal uit, mijn GW1 login was nog de @ncsoft login, er wordt verder ook nergens gevraagd naar de masteraccount van NCsoft. Of eigenlijk, ik zie heel GW2 nog niet eens gekoppeld aan NCsoft.
Hey hey, moest on-topic gaan. Dus niet over accounts gaan praten, maar over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:00
Metalkai schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:38:
Jezus, wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie.
Het gaat hier toch duidelijk wel over GW2, of jullie dat nou leuk vinden of niet. Dit topic zou dus volgens jullie gewoon maar stil moeten zijn? Er is toch niks om over te praten aangezien alles al tig keer besproken is.

[...]

Hey hey, moest on-topic gaan. Dus niet over accounts gaan praten, maar over het spel.
Ik ben het met je eens! Het gaat over de levering van de pre-purchase van GW2, zou je toch zeggen dat het met GW2 te maken heeft toch? :+
Ik heb ook vroeg bij Bol besteld en nog niets ontvangen, vind het wel fijn dat er ook andere mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en hier over posten. Op deze manier hou je elkaar op de hoogte over..... inderdaad GW2 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:58
Och wat heerlijk al dat geflame van mensen in de ochtend zo kansloos >.<

OT: Nu ze garanderen dat je mee kan spelen met de volgende beta als je de pre-purchase hebt gekocht vraag ik me nog stiekem af of er nog een kans is dat wij (mensen die zich gewoon ingeschreven hebben voor de beta) een beta key krijgen.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik het wel waard vind om te kopen. Maar als ik nu zie dat iedereen garanted beta acces krijgt vraag ik me af hoeveel kans ik nog heb. Zijn er mischien op dit gebied uitspraken geweest van dergelijke personen bij NCsoft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
dnbo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:50:

Ik heb ook vroeg bij Bol besteld en nog niets ontvangen, vind het wel fijn dat er ook andere mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en hier over posten. Op deze manier hou je elkaar op de hoogte over..... inderdaad BOL.COM }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
-Cn- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:56:
Och wat heerlijk al dat geflame van mensen in de ochtend zo kansloos >.<

OT: Nu ze garanderen dat je mee kan spelen met de volgende beta als je de pre-purchase hebt gekocht vraag ik me nog stiekem af of er nog een kans is dat wij (mensen die zich gewoon ingeschreven hebben voor de beta) een beta key krijgen.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik het wel waard vind om te kopen. Maar als ik nu zie dat iedereen garanted beta acces krijgt vraag ik me af hoeveel kans ik nog heb. Zijn er mischien op dit gebied uitspraken geweest van dergelijke personen bij NCsoft ?
Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er inderdaad nog mensen uitgenodigd worden om in de BWE's te spelen die zich een tijd terug hebben ingeschreven. De pre-purchase garandeert access, maar daar buiten worden nog mensen uitgenodigd.

Dat is althans wat ik mij herinner. Ik zal kijken of ik het nog terug kan vinden. Bedenk echter wel dat bij een heel hoog aantal pre-purchases A.Net geen extra mensen nodig heeft en ze dus ook niet hoeft uit te nodigen uit de pool mensen die geen pre-purchase gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:58
Sagaris schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:01:
[...]

Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er inderdaad nog mensen uitgenodigd worden om in de BWE's te spelen die zich een tijd terug hebben ingeschreven. De pre-purchase garandeert access, maar daar buiten worden nog mensen uitgenodigd.

Dat is althans wat ik mij herinner. Ik zal kijken of ik het nog terug kan vinden. Bedenk echter wel dat bij een heel hoog aantal pre-purchases A.Net geen extra mensen nodig heeft en ze dus ook niet hoeft uit te nodigen uit de pool mensen die geen pre-purchase gedaan hebben.
Ik hoorde al dat het gister enorm druk is geweest op hun site daarom verwacht ik momenteel niks meer :(. Ik zou het in ieder geval wel jammer vinden.

Achja als er dan beta weekend is ga ik wel naar een vriend toe die heeft hem in ieder geval al besteld. Maar blijft natuurlijk altijd leuker om het te testen op je eigen Rig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:37:
[...]

Je moet daar (bij het registereren van je PP) wel je GW1 login ingeven en nog niks met je MA van NCSoft doen. De koppeling met NCSoft en je definitieve kopppeling tussen GW1 en GW2, gebeurt pas bij de release. Dan kun je alles koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Heeft iemand al enig idee wat die onbekende klasse gaat worden? GW2 staat me erg aan, alleen vind ik de huidige bekende klassen allemaal een beetje teveel op die van WoW lijken (of ligt dat aan mij?). Ben daarom erg benieuwd naar die laatste klasse, hopelijk is die wat origineler:).

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
po1son schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:11:
Heeft iemand al enig idee wat die onbekende klasse gaat worden? GW2 staat me erg aan, alleen vind ik de huidige bekende klassen allemaal een beetje teveel op die van WoW lijken (of ligt dat aan mij?). Ben daarom erg benieuwd naar die laatste klasse, hopelijk is die wat origineler:).
Er is geen onbekende proffession, ze zijn allemaal al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Welke is dan een Mesmer? Welke WoW class kan clones van zichzelf maken en gebruiken?
Welke is dan engineer? Welke WoW class kan turrets neergooien etc
Welke is dan elementalist? Welke WoW class kan elemental stances wisselen?
Welke is dan dual dagger Necromancer?

etc.

EN ja, ik ben nieuwsgierig hierover

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Metalkai schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:12:
[...]

Er is geen onbekende proffession, ze zijn allemaal al bekend.
Fantasma schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:12:
[...]

Was mesmer niet de laatste klasse?
Zijn toch allemaal aangekondigd?
lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:14:
[...]

Welke is dan een Mesmer? Welke WoW class kan clones van zichzelf maken en gebruiken?

etc.

Mesmer? Wut? Die heb ik gemist :O, zal het meteen bekijken.

Oh en qua gelijkenissen bedoel ik de basisdingen; warrior met stances en 'rage', elementalist met magie burst, necromancer met aoe en dots (warlock), etc. Maar dit bedoel ik niet als kritiek. Don't fix what is not broken hé.

Edit: mesmer bekeken. Ik weet al welke profession ik ga spelen ;).

[ Voor 3% gewijzigd door po1son op 11-04-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
[...]

etc.

Je kunt natuurlijk ook aangeven dat de gameplay anders is dan WoW en vragen op welke punten hij het gevoel heeft dat de klassen op elkaar lijken ipv een aantal klassen opsommen en daar specifieke punten uit te halen die gebruikt kunnen worden.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Het is gevaarlijk om deze 2 spellen te vergelijken, maar alles is hier te vinden: http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wow mocht willen dat het op gw2 lijkt maar dat is absoluut niet zo
dan kan je alle mmo`s wel over 1 kam scheren

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 17:10
[...]Welke is dan een Mesmer? Welke WoW class kan clones van zichzelf maken en gebruiken?
Mage - Mirror Images. Shadow Priest - Shadowy Apparitions.
[...]Welke is dan engineer? Welke WoW class kan turrets neergooien etc
Qua gameplay niet veel anders dan de totems van een shaman (en dan met name de healing en searing/magma totems).
[...]Welke is dan elementalist? Welke WoW class kan elemental stances wisselen?
"Elemental Stances"? Geen een.
Stances? Warrior, Death Knight, Druid, allemaal in meer of mindere mate.
[...]Welke is dan dual dagger Necromancer?
WoW heeft inderdaad geen clothies die melee damage doen, anders zou je DKs met dagger necromancers kunnen vergelijken. Death Strike voor de damage + selfheal, ghoul pets, allerlei ziektes en andere onprettige dingen.
Qua skills zijn DKs een beetje de 'necromancers' van WoW.

Puur omdat het niet precies dezelfde naam heeft betekent niet dat een mesmer met z'n clones ineens revolutionair is. Ik denk dat je de (r)evolutie in GW2 meer moet zoeken in de combat, gebrek aan holy trinity en de world events. Hoe de skills precies heten of er uitzien doet er uiteindelijk weinig toe, als het maar prettig werkt, IMO.

[ Voor 11% gewijzigd door Skizzik0 op 11-04-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Freakiebeakie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:20:
wow mocht willen dat het op gw2 lijkt maar dat is absoluut niet zo
dan kan je alle mmo`s wel over 1 kam scheren
Als je het op binair niveau bekijkt lijkt het toch wel op elkaar :D.

Maar nee, GW2 en WoW lijken niet op elkaar, wat ik bedoelde is dat de professions van GW2 (behalve de mesmer dus) mij allemaal erg bekend voorkwamen, terwijl ik juist graag iets nieuws probeer. (Ik heb van WoW en Rift alle klassen gespeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheer :D.. code binnen en de hele rambam gelinked aan mijn Guild Wars account.

voor mensen die het nog moeten doen.. ik had wel wat problemen met die displaynaam.. denk dat er bepaalde namen al bezet waren of dat het vaak te lang/kort was... wel weer echt op zijn A'netss.. totaal geen info, maar doorgaan naar de volgende stap.. no way... let daar dus ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:17:
[...]

Je kunt natuurlijk ook aangeven dat de gameplay anders is dan WoW en vragen op welke punten hij het gevoel heeft dat de klassen op elkaar lijken ipv een aantal klassen opsommen en daar specifieke punten uit te halen die gebruikt kunnen worden.
Waarom? Omdat ik nu juist de classes opnoem die totaal niet op WoW classes lijken?

Mesmer is geen mage/shadow priest. Je hebt niet zoveel controle over je shadows/mirrior images als bij mesmer.

Ik vind het gewoon kansloos om alles met WoW te vergelijken. WoW is een ripoff van Ultima, wat weer een ripoff is van X en so on and so on.

Het meest vergelijkbare vind ik nog het job system in FFXIV. Je wapens bepalen je abilities/class. In GW2 alleen je abilities, maar dat is juist wat FFXIV voor mij zo geweldig maakte.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
po1son schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:26:
[...]

Als je het op binair niveau bekijkt lijkt het toch wel op elkaar :D.

Maar nee, GW2 en WoW lijken niet op elkaar, wat ik bedoelde is dat de professions van GW2 (behalve de mesmer dus) mij allemaal erg bekend voorkwamen, terwijl ik juist graag iets nieuws probeer. (Ik heb van WoW en Rift alle klassen gespeeld.)
Als je zowel WoW en Rift heb gespeeld, heb je het hele gamma aan mogelijkheden ook wel gezien.

Nu doet GW2 het bijvoorbeeld anders door een "Engineer" class te introduceren terwijl WoW iets dergelijks doet met shaman totems; Rift heeft overigens ook een class die bommen legt.
Als je maar genoeg mixt en matcht tussen de verschillende classes van bestaande MMORPGs kom je altijd wel uit op een van de GW2 classes.

Ik zie hier echter geen probleem mee, dit geeft ook aan dat het genre volwassen is.
lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:28:
[...]Mesmer is geen mage/shadow priest. Je hebt niet zoveel controle over je shadows/mirrior images als bij mesmer.
WoW heeft wel genoeg pet classes waarbij je wél controle hebt over je pets (warlocks, unholy DK, hunter, frost mage, enhancement shaman). Ik gaf dit enkel aan als voorbeeld waarbij je pets klonen van jezelf zijn.

Dit brengt me weer terug op m'n eerdere punt, GW2 classes kun je altijd wel bij elkaar puzzelen met bestaande classes. De controle van bestaande pet classes met de looks van mirror images/shadowy apparitions = mesmer clones.

[ Voor 26% gewijzigd door Skizzik0 op 11-04-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het heel moeilijk om iets volledig unieks te maken vandaag de dag. Ik denk dat wanneer je alle MMO's en andere RPG's naast elkaar legt, dat je overal overeenkomsten en verschillen zult zien. Het gaat ook om de manier waarop je de klassen kunt spelen. Zit je vast aan 1 manier van spelen, of kun je ook iets anders doen, met hetzelfde karakter? Tijdens de beta had ik een ranger. Deze kon ik spelen als ranger (met een boog), maar ook als een warrior (met een zwaard, two-handed zelfs!). Daarnaast kon ik ook een ondersteunende rol spelen, door bijvoorbeeld m'n pet wat speciale kunstjes te laten doen.

Nu ken ik WoW verder niet (behalve die 14 dagen trial die ik ooit eens op een blauwe maandag gedaan heb...), dus ik weet niet in welke mate dit ook voor WoW geldt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Wailing_Banshee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:31:
[...]Nu ken ik WoW verder niet (behalve die 14 dagen trial die ik ooit eens op een blauwe maandag gedaan heb...), dus ik weet niet in welke mate dit ook voor WoW geldt...
Bij geen enkele class zo on-the-fly als in GW2, dat is ook een van de leuke dynamische dingen in GW.

In WoW zijn er ook verschillende classes die range/melee/tank/healer zijn, hiervoor moet je wel even je talent spec wisselen (en dat kan niet in combat).

Misschien dat GW2 door de variatie binnen een class ook het rock-paper-scissors principe weet te voorkomen. Maar al te vaak komt het in een class-based spel voor dat een bepaalde class gewoon je hard counter is (en jij weer voor een ander). In dat geval heb je gewoon een enorm nadeel in kleinschalige PVP (helemaal in 1v1).
Het zou mooi zijn als je in GW2 door van wapen te wisselen een betere kans maakt tegen bepaalde classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skizzik0 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:35:
[...]

Bij geen enkele class zo on-the-fly als in GW2, dat is ook een van de leuke dynamische dingen in GW.

In WoW zijn er ook verschillende classes die range/melee/tank/healer zijn, hiervoor moet je wel even je talent spec wisselen (en dat kan niet in combat).

Misschien dat GW2 door de variatie binnen een class ook het rock-paper-scissors principe weet te voorkomen. Maar al te vaak komt het in een class-based spel voor dat een bepaalde class gewoon je hard counter is (en jij weer voor een ander). In dat geval heb je gewoon een enorm nadeel in kleinschalige PVP (helemaal in 1v1).
Het zou mooi zijn als je in GW2 door van wapen te wisselen een betere kans maakt tegen bepaalde classes.
In GW2 zijn 5 van je skills natuurlijk afhankelijk van welk wapen (en off-hand) je gebruikt. En die kun je wisselen tijdens een gevecht (hoewel er dan wel een cooldown is). En elke pet heeft ook z'n eigen sterke punten en skills. Ook deze kun je wisselen (met een cooldown). Ik had als ranger soms een zwaard en als het me te druk werd, viel ik terug op m'n boog en nam wat afstand.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:En nee, ook in dit topic hoef je niet te vertellen dat je hebt besteld, of waar, of voor hoeveel. Zet het op je FB, Twitter of vertel het je moeder, maar post het niet hier in dit topic.

Het is ook niet nodig om andere users hier in dit topic op te wijzen. We hebben een TopicReport systeem wat iedereen kan gebruiken. Dat gezegd hebbende, wil ik de users die wel de TR knop hebben gevonden hiervoor bedanken.

Posts waarin bestellingen, bestelstatus of aanverwante zaken in besproken worden, worden verwijdert, geen uitzondering.

Praat over GW2, da's veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Commentaar mag via DM of Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 11-04-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sleutelwoord bij GW2 en vergelijking met andere MMO's is 'dynamisch'. Er zijn maar bar weinig games waar je _in_ combat zo bizar snel kan wisselen tussen combatstyle, effect of 'subrol' (ele water is meer gericht op healing bv), dat daar een redelijk schaal van uniek in zit. En dat is niet alleen ele met de 4 stances, maar ook Engineer met zijn tools of elke ander class met 2 wapensets. En als dat niet genoeg is, vraag een ele voor een conjured wapen en ga daar lekker mee meppen.

En daar zit het enorm grote verschil met WoW, daar ben je statisch je ding, melee of ranged, caster of wapen, healer, tank of DPS. Natuurlijk kan je tussendoor even wisselen, maar het blijft statisch. Ik heb nooit met mijn hunter ooit mijn Polearm gebruikt (buiten als je melee staat), terwijl ze daar een complete spec van hadden kunnen maken.. in GW2 doe je dat gewoon, pak een melee wapen en ga meppen!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Als we hier niet over bestellingen van GW2 mogen praten, moet daar een nieuw topic voor gemaakt worden blijkbaar. Doe jij dat dan ook meteen, PWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
po1son schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:01:
Als we hier niet over bestellingen van GW2 mogen praten, moet daar een nieuw topic voor gemaakt worden blijkbaar. Doe jij dat dan ook meteen, PWM?
[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:00:
Sleutelwoord bij GW2 en vergelijking met andere MMO's is 'dynamisch'. Er zijn maar bar weinig games waar je _in_ combat zo bizar snel kan wisselen tussen combatstyle, effect of 'subrol' (ele water is meer gericht op healing bv), dat daar een redelijk schaal van uniek in zit. En dat is niet alleen ele met de 4 stances, maar ook Engineer met zijn tools of elke ander class met 2 wapensets. En als dat niet genoeg is, vraag een ele voor een conjured wapen en ga daar lekker mee meppen.

En daar zit het enorm grote verschil met WoW, daar ben je statisch je ding, melee of ranged, caster of wapen, healer, tank of DPS. Natuurlijk kan je tussendoor even wisselen, maar het blijft statisch. Ik heb nooit met mijn hunter ooit mijn Polearm gebruikt (buiten als je melee staat), terwijl ze daar een complete spec van hadden kunnen maken.. in GW2 doe je dat gewoon, pak een melee wapen en ga meppen!
Ik vind dat ze het dynamische van GW1 (gratis je build kunnen wisselen) goed hebben gemixed met een non-instanced wereld. Als het niet lukt in GW1, ga je even terug naar de stad en verander je je build. De instances zijn dermate klein, dat je nooit veel tijd verliest. Echter in een open wereld zou dat natuurlijk nooit werken. Maar door die switches (met cooldown in een gevecht) kun je altijd van rol wisselen, zonder dat je daardoor overpowered raakt. En als het echt helemaal even verkeerd gaat, kun je je altijd nog even terug trekken, even wachten en dan je 2 wapensets alsnog even wijzigen (dit kan, zolang je niet in gevechtspositie zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Nu online
koekoek2003nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:24:
[...]
Wel grappig om te zien dat mijn 4650'je uit 2009 die nieuwe low end kaartjes nog kont schopt :D Hij is bijna net zo snel als de X1800
De X1800 is uit 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Ik heb GW1 meerdere jaren gespeeld met alle expansions, elke keer weer leuk.
Dit tezamen met de GoT guild van destijds er veel plezier gehad.. was geen hardcore gamer met het moeten verkrijgen van titels... Mis dus een hoop daarvan en snap nu (nog steeds) niet veel van de afkortingen...

Maar dan toch, je leest de TS en de reply's her en der... kijkt de filmpjes... oh man.. het begint weer te kriebelen.. :P
Toch maar even TheFly gemailt om me bij de GoT guild ff te activeren en daar eens rond te neuzen ...
Ik bestel nog niet, SWTOR is me nog te leuk, maar ga dit zeker volgen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:28:
[...]

Waarom? Omdat ik nu juist de classes opnoem die totaal niet op WoW classes lijken?

Mesmer is geen mage/shadow priest. Je hebt niet zoveel controle over je shadows/mirrior images als bij mesmer.

Ik vind het gewoon kansloos om alles met WoW te vergelijken. WoW is een ripoff van Ultima, wat weer een ripoff is van X en so on and so on.

Het meest vergelijkbare vind ik nog het job system in FFXIV. Je wapens bepalen je abilities/class. In GW2 alleen je abilities, maar dat is juist wat FFXIV voor mij zo geweldig maakte.
Waarom?
Simpel, omdat je elke vraag van een gebruiker kunt beantwoorden met een wedervraag zonder dat je ook maar enige vorm van uitleg geeft of iets toevoegt waarmee de vraagsteller is geholpen.

En dat jij iets kansloos vindt is fijn maar onderbouw het dan op zijn minst waarom. Ik heb nooit WoW gespeeld maar begrijp goed dat mensen vergelijken met wat ze kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:21:
Waarom?
Simpel, omdat je elke vraag van een gebruiker kunt beantwoorden met een wedervraag zonder dat je ook maar enige vorm van uitleg geeft of iets toevoegt waarmee de vraagsteller is geholpen.

En dat jij iets kansloos vindt is fijn maar onderbouw het dan op zijn minst waarom. Ik heb nooit WoW gespeeld maar begrijp goed dat mensen vergelijken met wat ze kennen.
Daar is simpel antwoord op, 90% van de MMO-spelers hier op GoT spelen/speelde WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Over de classes vind ik het weer zo raar, Als je het zo ruim bekijkt zijn er zelfs in wow classes die praktisch hetzelfde zijn. Shadow Priest = Warlock, Monk = rogue = kitty druid, DK specs die niet veel verschillen van een warrior. etc. Vaak zit het hem dan wel in de details waardoor 2 classes toch veel harder verschillen dan op het eerste zicht lijkt.

Overigens vraag ik mij dan af wat hier bepaalde mensen verwachten hoe een warrior of mage er hier zou moeten uitzien. Een warrior is nog steeds voornamelijk melee, kan hier zelfs ranged gaan geloof ik. Een mage/elementalist doet nog altijd wat een mage hoort te doen. Allerhande aanvallen met de elementen, vuur, water, aarde, lucht.
1 van de grote verschillen hier lijkt mij toch wel hoe ruim iedere class is, zonder dat je gelimiteerd bent door je spec. Thief(rogue) heeft hier ook totaal andere abilities, ook veel ruimere ranged combat.

In baldur's gate zaten ook al warriors en mages, maar met de kennis van WOW ga je daar nog niets met zijn.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In die zin is het juist mage = warlock, beide meesters in de magie, maar verschillende schools. Elementalist staat daar weer naast, die is juist meester van de elementen. De basis van Shadow priest is weer op een ander vlak, net zoals Tauren Paladins weer andere 'source' hebben dan bv Bloodelf of Human :P

Wel jammer dat de scythe compleet uit GW2 is verdwenen, qua melee is het weer teruggebracht naar de basic wapens. Maarja, Dervish kwam ook pas met Nightfall, dus nieuwe GW2 expensions kunnen altijd nog nieuwe wapens met zich meebrengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 19:20
Sagaris schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:01:
[...]

Zo herinner ik me het ook, staat volgens mij ook gewoon in de FAQ op de Guild Wars 2 site over de pre-purchase.

Wat ik Arenanet ook nog wel zie doen kort voor de release is een echt open beta weekend. Goede stress test, mooie gelegenheid voor alle mensen die niet een pre-purchase wilden doen en geen mazzel hadden om op uitnodiging de beta te kunnen spelen. Natuurlijk kunnen ze daarmee ook nog wat zieltjes winnen die onder een steen hebben geleefd en dan pas horen van GW2 :)

Lijkt mij marketingtechnisch iig een goede zet, maar zIt natuurlijk wel een flink risico aan omdat ze zich kunnen verslikken in een stress test op die schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:36:
...
Wel jammer dat de scythe compleet uit GW2 is verdwenen, qua melee is het weer teruggebracht naar de basic wapens. Maarja, Dervish kwam ook pas met Nightfall, dus nieuwe GW2 expensions kunnen altijd nog nieuwe wapens met zich meebrengen :P
Kun je je voorstellen wat dat aan extra werk met zich meebrengt? Nieuw wapen is weer 100en nieuwe skills en skill combo's :P

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Vergeet niet dat de verschillende klassen die in games overeen komen omdat er vroeger is nagedacht over welke rollen personen zouden kunnen spelen in een fantasiewereld.

Dus:
  • Close combat
  • - Met wapens
  • - Zonder wapens
  • Ranged combat
  • - Met wapens
  • - Met magie
Zo kom je al snel uit bij dezelfde klassen totdat iemand weer iets nieuws verzint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:39:
Vergeet niet dat de verschillende klassen die in games overeen komen omdat er vroeger is nagedacht over welke rollen personen zouden kunnen spelen in een fantasiewereld.

Dus:
  • Close combat
  • - Met wapens
  • - Zonder wapens
  • Ranged combat
  • - Met wapens
  • - Met magie
Zo kom je al snel uit bij dezelfde klassen totdat iemand weer iets nieuws verzint.
DIT!!!!

Ik hoor altijd het gezeur over classes, maar in een fantasiewereld zijn die dingen gewoon alleen maar mogelijk. Meer niet. Bedenk zelf maar meer. Dan kom je er ook op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Nefiorim schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:39:
[...]

Kun je je voorstellen wat dat aan extra werk met zich meebrengt? Nieuw wapen is weer 100en nieuwe skills en skill combo's :P
Nou niet dus, aangezien scythe de eerste 5 skills op je skillbar bepaalt, hangt het af van hoeveel professions de scythe kunnen gebruiken, stel de er kunnen 3 of 4 professions gebruik maken van de scythe, dan komen er 15-20 nieuwe skills bij. Skill combo's zouden wel veel meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:21:
[...]

Waarom?

aha, omdat de logica er gewoon niet is, en ik meer uitleg wil. Ben ik opeens maar slecht bezig? Denk even na voordat je post graag.

Ben al dat WoW = MMO X gezeik gewoon zat. Stop met ermee vergelijken. Anders krijg je weer de kneusjes die beginnen dat het een WoW kloon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:46:
[...]

aha, omdat de logica er gewoon niet is, en ik meer uitleg wil. Ben ik opeens maar slecht bezig? Denk even na voordat je post graag.

Ben al dat WoW = MMO X gezeik gewoon zat. Stop met ermee vergelijken. Anders krijg je weer de kneusjes die beginnen dat het een WoW kloon is.
Lol, dat is nu net wat ik van jou vraag (het na denken voor je post)!
Verder was ik niet degene die zegt dat het lijkt op WoW maar gaf ik aan dat iedereen enkel zijn eigen referentie kader kan gebruiken om te vergelijken (en nee, ik zei niet dat je slecht bezig bent, maar wel dat je de persoon die de vraag stelde niet verder helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:46:
[...]
Die "kneusjes" zie ik vaak genoeg voorbij komen op andere fora, let it be, als zij dat willen denken, best. De gelijkenis tussen GW2 en WoW kan ik hier en daar ook nog wel zien, maar in het geheel? Nope. Maar WoW is nu eenmaal de huidige maatstaf, kan je niet blij mee zijn, het is wel zo. Het is nog steeds de MMO to beat met 10mil gebruikers na zoveel jaar. Dus alles wat uitkomt, wordt er mee vergeleken. Als GW2 het goed doet, is dat binnen een paar jaar de maatstaf waarmee alles wordt vergeleken. Ofwel inb4 "GW2 kloon" :)

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 11-04-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:48:
[...]

Lol, dat is nu net wat ik van jou vraag (het na denken voor je post)!
Verder was ik niet degene die zegt dat het lijkt op WoW maar gaf ik aan dat iedereen enkel zijn eigen referentie kader kan gebruiken om te vergelijken (en nee, ik zei niet dat je slecht bezig bent, maar wel dat je de persoon die de vraag stelde niet verder helpt).
Dus je mag pas posten als je iemand verder helpt? Dat is nieuw. Ik dacht dat een forum voor DISCUSSIE was.

Maar goed, nutteloze discussie. Als ik zoiets kansloos wil discussieren dan zoek ik wel wat anders.

Maar waarom vergelijken? Sorry, maar zo goed is WoW niet. Ze hebben puur spelers omdat elkje PC het aankan en omdat het voor iedereen toegankelijk is (zelfs ten tijde van vanilla). En ja ik heb het sinds launch tot enkele weken geleden echt hardcore gespeeld. Waarom? Omdat er niks beters te doen was. M'n FFXI Linkshell was dood, FFXIV was (toen nog) crap. En SWTOR was 1x naar 50 leuk, daarna saai.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 11-04-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
@Lanerios
Dit was de vraag waar het mee begon, kun jij aangeven in je onderstaande reactie waar je ook maar iets van een discussie voert danwel iets bijdraagt aan zijn post (die je zelf qoute)?
Hij zegt zelf al dat het spel hem aanstaat maar zich af vraagt of het op WoW lijkt of dat hij het verkeerd ziet.
[...]

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Valt me trouwens wel op dat buiten GW2Guru de community een stuk beter is dan de gemiddelde andere MMO. Mensen zijn gewoon bereid elkaar te helpen, en doen ook moeite voor elkaar.
Ik hoop echt dat dit ook ingame zo blijft. Bij SWTOR merktte je dat dit voor release al minder werd, maar ingame was het niveau compleet weg.

Ik mis de FFXI Linkshells die er echt waren om mensen te helpen, en nieuwe spelers dingen uit te leggen (Linkshells waren de guilds van FFXI en FFXIV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:36:
In die zin is het juist mage = warlock, beide meesters in de magie, maar verschillende schools. Elementalist staat daar weer naast, die is juist meester van de elementen. De basis van Shadow priest is weer op een ander vlak, net zoals Tauren Paladins weer andere 'source' hebben dan bv Bloodelf of Human :P
Dat bedoel ik dus ook, het is niet dat ze op het eerste zicht vaak op elkaar lijken, dat het gameplay gewijs niet hetzelfde is. Zo zal dat (hopelijk) ook zijn bij rogue in WOW en thief in GW2. Waar ik overigens wel vrij gerust in ben, wegens de toch wel ruime verschillen tussen GW2 en WOW.

Als er nu iets is wat je imho GW2 niet mag noemen, dan is het wel een WOW kloon. Dit is nu toch eindelijk eens een MMORPG die meer dan 1 ding toevoegt of over een andere boeg gooit. Rift en SWTOR bevoorbeeld voegden niet zoveel toe, goede MMORPG's daar niet van. Maar voor velen die WOW beu waren, hadden het na enkele maanden daar toch ook wel met gezien denk ik, buiten sommigen die zijn blijven plakken.

GW2 ziet er mij nu eindelijk uit dat eens wat wilder durft zijn in zijn aanpassingen. En mij langer dan 1 a 2 maand zou kunnen bezig houden.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens met 4bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik weet dat het erg kort door de bocht is, maar Thief is toch de 'nieuwe' assasin van het origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
RevenNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:03:
Ik weet dat het erk kort door de bocht is, maar Thief is toch de 'nieuwe' assasin van het origineel?
Kort door de bocht, ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Als er nog mensen zijn die iets toe te voegen hebben aan de TS, laat maar weten! :) Aangezien hij nog lang niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Joostjah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:13:
Als er nog mensen zijn die iets toe te voegen hebben aan de TS, laat maar weten! :) Aangezien hij nog lang niet af is.
Ik heb je iets gestuurd wat van pas moet komen. ;) (Misschien kun je ook een link naar het 'problemen' topic toevoegen?)

[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 11-04-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Joost, inderdaad, link naar problemen topic.

En misschien link naar Yogcast gebeuren? die hebben wel goede guides over de verschillende professions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

AUB geen Yogscast. Vind ze totaal niet grappig of informatief. Daarnaast ragen ze er maar op los zonder dat ze hun eigen spul op orde hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Misschien is het handig om in de TS even een lijst met Guilds (eventueel met link naar site) toe te voegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 11-10 22:54
Rambie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:39:
Misschien is het handig om in de TS even een lijst met Guilds (eventueel met link naar site) toe te voegen..
Ik weet zelf geen enkele guild? Dus als je wat links hebt?

Yogscast + Problemen topic zitten er nu in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Guilds waarvan ik weet dat ze bestaan en een active doorstart gaan maken:

Limburgse Jagers (LJ) Site Forum
Gathering of Tweakers (GOT) Site Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gropah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:28:
AUB geen Yogscast. Vind ze totaal niet grappig of informatief. Daarnaast ragen ze er maar op los zonder dat ze hun eigen spul op orde hebben...
Alleen hebben de profession videos grotendeels feiten (opsomming van abilities/wapens en hun effect) dus kan er weinig fout gaan. De rest is wel minder van ze inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga met wat vrienden een eigen guild starten. Een exclusieve guild wordt het met zeer hoge toetredingseisen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:17:
Ik ga met wat vrienden een eigen guild starten. Een exclusieve guild wordt het met zeer hoge toetredingseisen. :P
Oppassen met eisen, zeker aan het begin; bij een nieuwe guild is het moeilijk om genoeg spelers te vinden die moeite willen doen om de boel van de grond te helpen :-(.

Edit: of je moet nou zo populair zijn dat je 30 vrienden hebt die GW2 gaan spelen :P.

[ Voor 10% gewijzigd door po1son op 11-04-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
po1son schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:24:
[...]

Oppassen met eisen, zeker aan het begin; bij een nieuwe guild is het moeilijk om genoeg spelers te vinden die moeite willen doen om de boel van de grond te helpen :-(.
Ik join meetal geen guild, omdat je vaak een hoop 'moet'. Zelf ben ik meer een type voor de social guild. Dus lekker kletsen en team members die met elkaar spelen en advies geven wanneer daar vraag naar is, zonder te forceren. (Zoals min. x events per week etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

RevenNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
[...]

Ik join meetal geen guild, omdat je vaak een hoop 'moet'. Zelf ben ik meer een type voor de social guild. Dus lekker kletsen en team members die met elkaar spelen en advies geven wanneer daar vraag naar is, zonder te forceren. (Zoals min. x events per week etc.)
Ik join ook liever lossere guild met de nadruk op sfeer. Maar dan blijk ik de enige te zijn die ook maar een beetje moeite doet om events van de grond te krijgen, en dat is best wel irritant.. Niet dat strenge guilds veel beter zijn, het is een soort evenwicht zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Ik kan in iedergeval over de limburgse jagers zeggen dat wij altijd al een casual guild zijn voor 18+ spelers waarbij de nadruk op gezelligheid ligt.. ondanks dat de naam dit misschien doet vermoeden zijn wij niet alleen voor de limburgers onderons.. Mocht je interesse hebben dan neem eens een kijkje op de site of het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt mij niet zo veel uit, hoe groot die guild wordt. Het gaat me om de gezelligheid met vrienden en een paar "vreemde" mensen ertussen :P het is niet zo dat onze kleine guild dood zal bloeden of inactief gaat worden, aangezien we RL vrienden en familie zijn. Ik houd het graag klein en dat je een beetje kunt rekenen op mensen ipv leavers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rambie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:31:
Ik kan in iedergeval over de limburgse jagers zeggen dat wij altijd al een casual guild zijn voor 18+ spelers waarbij de nadruk op gezelligheid ligt.. ondanks dat de naam dit misschien doet vermoeden zijn wij niet alleen voor de limburgers onderons.. Mocht je interesse hebben dan neem eens een kijkje op de site of het forum!
LJ.. haha dan heb ik nog (minstens 3 jaar terug) in je ally gezeten en een paar LJ-ers geholpen met SoO Hm. iemand in je guild had vroeger die tool gemaakt waarmee je kon zien welke collector waar wat verkocht.. was een wereld tool.. heb hem vooral in het begin veel gebruikt.

tzt maar eens kijken.. wil in een guild zitten/oprichten met vooral mensen die van uitdaging houden. het hoeft allemaal niet zoals nu per see SC, maar zit niet echt op die lolol dungeon modes te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Snap niet dat iedereen hem voor 54 euro gaat halen 8)7

Vanmiddag bij Dynabyte mijn exemplaar opgehaald, 39,95 met klantenkaart korting 34,95 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre Order is wat anders dan Pre Purchase misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:51:
Pre Order is wat anders dan Pre Purchase misschien ?
Ja.

Pre-Purchase betaal je nu de volle mep en krijg je 'n code die je toegang geeft tot de beta weekends, 3 dagen headstart en een in-game ring.

Pre-Order betekent niks anders dan dat je 't spel vast reserveert voor de datum waarop ie uitkomt (in Nederland betaal je dan ook vaak de volle mep vooraf, in bijv. USA vaak een aanbetaling van $5 ofzo).

[ Voor 59% gewijzigd door Skizzik0 op 11-04-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook voor 39,95 en het is gewoon een pre-purchase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:22:
Ik heb hem ook voor 39,95 en het is gewoon een pre-purchase
Werkt die key meteen? Er zijn nogal is problemen. Als hij bij dynabyte goed is, ga ik hem morgen halen (:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

po1son schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:40:
[...]

Werkt die key meteen? Er zijn nogal is problemen. Als hij bij dynabyte goed is, ga ik hem morgen halen (:.
Bij mij is het gelukt in ieder geval, ik heb hem van mycom, volgens mij is dat onderdeel van dynabyte of andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:00
Awesome, ook de kwaliteit van het filmpje is een van de beste die ik tot nu toe heb gezien. Het ziet er echt super uit :D Kan niet wachten op de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 05-10 10:18
koekoek2003nl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:05:
[...]

Als niemand meer iets ziet omdat er overdreven veel particle effects aanwezig zijn dan wordt het ook niet echt een leuke ervaring...
[video]
Vanaf 6:40 b.v.
Je kan helemaal niet meer zien wat je doet of wat er gebeurt. voor de rest snap ik niet wat een anime serie er mee te maken heeft. Ik zou deze game ook spelen voor mijn plezier, en ik heb plezier als ik grotendeels kan zien wat ik aan het doen ben of wat er gebeurt...
Tja, nu zeg ik niet meteen dat het particle effect de oorzaak is, ik geef wel toe dat die flame skills het zicht nogal wegnemen. Die effecten hadden minder en tegelijkertijd gruwelijker gekund. De hoeveelheid afstotende vlammen om zo'n skill heen is wat veel, en de vlammen zijn niet echt intens. Alsof er napalm wordt "gestrooid". Die skills kunnen intenser door het strooi effect weg te nemen, en daardoor neemt tegelijkertijd het aantal particles af.

Dus ik geef deels toe aan het effect, DEELS, want lang niet alle skills zijn zo erg, het lijken vooral de mage skills te betreffen.

Het grootste probleem in dat filmpje zijn niet voornamelijk de particles though, maar de hoeveelheid spelers. Kreeg van dat filmpje meteen een wat negatieve indruk van WvW. (Vind het dus niet echt een heel overtuigend voorbeeld).

Oh en wat betreft anime serie: het ging om een voorbeeld van een aanval waar intensiteit achter zit die een thrilling gevoel geeft. Je moet je als een god voelen in zo'n game. En de spectral skill van een necromancer is zoiets, het is dan nog geen aanval, maar als je zo'n gave zwarte flaming cape om je heen krijgt heb je echt het gevoel dat er power in je character schuilt. Een lichtbolletje wegschieten na een knop in te drukken is gewoonweg één van de gaarste dingen die ik ooit heb gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door IngamerX op 11-04-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Cyclonic schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:11:
Snap niet dat iedereen hem voor 54 euro gaat halen

Vanmiddag bij Dynabyte mijn exemplaar opgehaald, 39,95 met klantenkaart korting 34,95
Hah, precies ja.

Dat doe mij gelijk terugdenken aan mijn discussie met Sagaris toen de digitale prijzen bekend werden. 8)7

/me SirNobax gaat morgen zijn pre-purchase GW2 ophalen voor 36 Euro AKA bijna 20 euro minder dan de digitale versie waar geen tussenhandelaar of vervoer aan te pas komt.

@hieronder
¿Que, ... bij release?
Het is geen pre-order hoor. Die key die je direct mee krijg voor de beta's en early-access, is ook gelijk de key voor het volledige spel.

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 12-04-2012 00:08 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En dan bij release straks weer 10 pagina's ZE HEBBEN NOG NIET GELEVERD! :( langs te zien komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:59:
En dan bij release straks weer 10 pagina's ZE HEBBEN NOG NIET GELEVERD! :( langs te zien komen :P
Denk het niet, want als je gepre-purchased hebt, dan hoef je hem niet meer te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zeg toch nergens dat je geen toegang hebt zonder doosje? Net als nu de prepurchases, zie afgelopen pagina's met bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:39:
Ik zeg toch nergens dat je geen toegang hebt zonder doosje? Net als nu de prepurchases, zie afgelopen pagina's met bol.com :)
Lijkt mij trouwens best vervelend als je in America woont. Dan moet je namelijk als je de pre-purchase retail (niet via a.net) hebt gekocht, verplicht naar de winkel met je doosje en bonnetje om de 'full-version' te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 03:46:
[...]

Lijkt mij trouwens best vervelend als je in America woont. Dan moet je namelijk als je de pre-purchase retail (niet via a.net) hebt gekocht, verplicht naar de winkel met je doosje en bonnetje om de 'full-version' te krijgen.
Ja, schijnt te komen door Amerikaanse wetgeving... Ik heb er eens iets over gelezen. Het hele principe van vooruit betalen schijnt daar heel vreemd te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
RevenNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
[...]

Alsof ze overal aan gedacht hebben ( :P :9 ): In GW2 betekent het joinen van een guild niet dat je 'bezet' bent. Je kunt zoveel guilds joinen als je wilt. Het enige wat je moet doen is bij het inloggen aangeven welke guild je wilt vertegenwoordigen. Dit vertegenwoordigen is vooral van belang in WvW omdat je daar punten voor je guild verdient.

Voor de all-rounders onder ons is het dus erg gemakkelijk. Heb je zin in PvE dan log je in voor je PvE guild, heb je zin in PvP dan log je in voor je PvP guild. Om de andere guild te vertegenwoordigen hoef je trouwens niet eens uit te loggen.
Guilds will be available to players from near the start of the game, will not be racially-exclusive, and you may join as many guilds as you would like per account. When a character logs in, it will be able to choose which guild it would like to represent. A character can also switch which guild they are currently representing through the interface without having to log out, but they can only gain influence for the guild that they currently represent.[2] While representing that guild you will appear active on the guild roster and have access to the guild chat. Guild membership will also allow greater out-of-group interactivity, with guild members being easily located on a map, current activities visible on the guild roster, and other ways to keep track of fellow guildmates.
Bron: Guild Wars 2 Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Awesome! <3

Voor de mensen die vragen hebben over hoelang je nog de pre-purchase kan aanschaffen / kunt activeren. Dit berichtje is enkele uren geleden op de Guild Wars 2 Facebook pagina gepost:
Many of our community members are asking about how long the pre-purchase offer will last.

Pre-purchase will run up until shortly before launch. However, we also want to maintain a high quality of service for those who have pre-purchased and are participating in the Beta Weekend Events.

With that in mind, if we max out our beta server capacity, we may *temporarily* make pre-purchase unavailable until we can bring more capacity online. Bottom line is if you want to participate in the Beta Weekend Events, don’t wait. ~RB2

[ Voor 97% gewijzigd door BinaryRun op 12-04-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ondanks dat de Pre-Purchase hype al een beetje over is wil ik dit toch eventjes delen voor de mensen die te laat waren om een CE te kopen.

Zavvi is een officiele reseller van de Collectors Edition voor de UK maar ook de Nederlandse tak heeft hem en die zijn nog steeds te koop. 156 euro inclusief verzendkosten.

Good Luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk.. als dit die golem banker is dan heb ik die mooi 5 dagen ter beschikking dmv die digital deluxe versie :D.

Lijkt mij vooral in het begin handig als je gewoon full speed constant door wilt gaan om zo snel zo veel mogelijk exp te verzamelen... geen gedoe met verkopen etc.. dump gewoon alles bij deze dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Vesper64 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:42:
Ondanks dat de Pre-Purchase hype al een beetje over is wil ik dit toch eventjes delen voor de mensen die te laat waren om een CE te kopen.

Zavvi is een officiele reseller van de Collectors Edition voor de UK maar ook de Nederlandse tak heeft hem en die zijn nog steeds te koop. 156 euro inclusief verzendkosten.

Good Luck :)
Hartelijk dank voor deze link! :D
Heb em meteen besteld.

[ Voor 13% gewijzigd door Guido001 op 12-04-2012 11:39 ]

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Guido001 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:33:
[...]

Hartelijk dank voor deze link! :D
Heb em meteen besteld.
Dat is echt geweldig. Ik heb alleen de Digital Deluxe ook al besteld en geactiveerd. Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:59:
[...]

Dat is echt geweldig. Ik heb alleen de Digital Deluxe ook al besteld en geactiveerd. Doen of niet doen?
Alleen jij kunt bepalen of je nog eens 150,- uit wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:59:
[...]

Eventueel kan je de code anders door verkopen aan een ander voor een lager prijsje?
Heb je 1 account maar alsnog de CE items :)

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Die (ingame) Items zijn gekoppeld aan de code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Guido001 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:07:
[...]

Eventueel kan je de code anders door verkopen aan een ander voor een lager prijsje?
Heb je 1 account maar alsnog de CE items :)
IDD ja, de IG items verschillen niet. Ik heb trouwens even een ticketje bij GW2 aangemaakt. Je weet het nooit. ;)
Customer RevenNL via CSS Web 04/12/2012 05:03 AM
Dear support Team,

Yesterday I purchased the Guild Wars 2 Digital Deluxe edition through your website, because all Collectors Editions were sold out. However I just found a website that is still selling the Collectors Edition.

Since I already activated my Digital Deluxe edition, is it possible to override it with the Collectors Edition once I got it and if possible get a refund for the Digital Deluxe as well? I can't wait for the game, but paying twice is a bit too much for me.

I hope that you'll reply back shortly.

Thanks in advance,
<insert my name here / RevenNL>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afaik, maar dat is NCsoft policy, kan je zo goed als nergens refund voor krijgen als je iets hebt gekocht daar en het werkt naar behoren. (uitzondering was bij EU/US regio-gebonden spul). Kleine kans dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:31:
Afaik, maar dat is NCsoft policy, kan je zo goed als nergens refund voor krijgen als je iets hebt gekocht daar en het werkt naar behoren. (uitzondering was bij EU/US regio-gebonden spul). Kleine kans dus ;)
Ach, ik zie dan wel. Ik wou zoiezo het artbook al via de NCSoft aanschaffen. Maar wie weet wat een babbeltje met hun live support later vandaag nog kan opleveren. Niet geschoten is altijd mis.

Offtopic: Wat er niet ergens een coupon voor je eerste aanschaf bij Zavvi.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Absoluut, mischien tref je net de juist support medewerker :)

Maar is het niet slim om eerst 100% zekerheid van Zavvi te hebben, dat ze nog leverbaar zijn?

Pagina: 1 ... 23 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.