• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-05 10:18
Mede-auteur:
  • Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Guild Wars 2 problemen topic

Er kan hier gediscussieerd worden over de problemen die je hebt met Guild Wars 2, van het registeren van je key tot aan kleine errors binnen de game. Doe dat aub hier en niet in het main topic, dit om het main topic schoon te houden.

Frequently Asked Questions

Ik krijg een 502 error bij het registreren?
Van de officieele FaceBook:
Getting a 502 error? We've got more information on that from Mike O'Brien:

"We're working on this error now. Since you're seeing this error during the registration phase, you've already successfully purchased the game, and have a key you can use to complete registration any time. There's no need to stay up tonight waiting. :)" ~RB2
(als iemand auteur/mede-auteur wilt worden laat maar weten en vertel erbij hoe ik dat moet doen dan doen we dat even, ik heb er de tijd niet voor)

[Voor 63% gewijzigd door Gropah op 10-04-2012 11:20]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Normaliter vraag je voor een 2e topic rondom 1 game een mod even, had ik dus al een DM voor gestuurd, maar nog niet gecommuniceerd.

Hopen dat de modjes het goed vinden :)

• roeltjow
ja sorry maar ik werd gek van alle tweakers die niet kunnen registreren en dat maar in het gw2 topic posten.

als dit niet is toegestaan deleten jullie dit maar ;)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 18:20

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben bereid dit topic open te laten, maar niet met de huidige topicstart. Het idee van een gescheiden problemen topic is niet het scheiden van posts op zich, maar meer het maken van een inventarisatie van wat er aan de hand is met de game en discussie daarover.

Probeer dus de veelvoorkomende problemen en oplossingen in de TS samen te vatten, anders zie ik namelijk niets in een los topic en zal het alsnog op slot gaan. Het lost dan namelijk niets op :)

Verder heeft Gropah gelijk, je hoort voor dit soort extra topics eigenlijk eerst toestemming te vragen. Niet eerst maken en dan zien of het achteraf wel mag.

[Voor 4% gewijzigd door Cloud op 10-04-2012 11:19]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 22:28
Net een mailtje van Bol.com gehad betreffende mijn SE prepurchase:

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE

Op hele bericht weergeven geklikt en het volgende gekregen:

De levering van de pc-game 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase ' heeft tot onze spijt vertraging opgelopen. Wij verwachten dat wij uw bestelling op donderdag 12 april 2012 kunnen leveren.

Lekker bezig daar, maar we zullen zien of ze het op 12 april kunnen leveren.

Anoniem: 115433

Bij mijn order staat dat ze het pas de 17e gaan leveren. Ik heb vanacht pas bestelt..
Zouden er bij bol.com geen alarm bellen rinkelen? Zo veel mensen die over hetzelfde vragen?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Anoniem: 115433

Meeste bedrijven werken niet zo soepel er zijn helaas te veel voorbeelden ....

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Nu al?!11!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 17:01
Het spel is nog niet ge-released. Het gaat over 'pre-purchases', waarmee mensen het spel kopen + gegarandeerd beta access krijgen.

• juniordiscart
  • Laatst online: 04-04 23:28
Iemand die de GW2 Collector's Edition heeft besteld en al een code thuis heeft aangekregen?
Ik vraag mij af of Bol.com rekening houdt met wie er eerst gereserveerd heeft of niet. Anders moet ik snel op zoek gaan naar een nieuwe winkel waar ze hem misschien nog wel kunnen leveren.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
juniordiscart schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:02:
Iemand die de GW2 Collector's Edition heeft besteld en al een code thuis heeft aangekregen?
Ik vraag mij af of Bol.com rekening houdt met wie er eerst gereserveerd heeft of niet. Anders moet ik snel op zoek gaan naar een nieuwe winkel waar ze hem misschien nog wel kunnen leveren.
Wanneer heb je besteld? De 'eerste ronde' van 30 maart of de 'tweede ronde' die in april was? Het schijnt dat mensen die in de tweede ronde besteld hebben, de code al binnen gekregen hebben en degene die 30 maart besteld hebben morgen, 12 april, de code binnen krijgen.

• juniordiscart
Sagaris schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:07:
[...]
Wanneer heb je besteld? De 'eerste ronde' van 30 maart of de 'tweede ronde' die in april was? Het schijnt dat mensen die in de tweede ronde besteld hebben, de code al binnen gekregen hebben en degene die 30 maart besteld hebben morgen, 12 april, de code binnen krijgen.
Heb hem op 4 april besteld. Ik woon echter wel in België, dus ik weet dat er eventueel wel vertraging op kan zitten. Maar toch, ik had graag wat mensen gezien die de CE hadden besteld en al iets hadden aangekregen om tijdig Bol.com hierover te kunnen aanspreken.

Bedankt!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Er werd mij gister in een e-mail verteld dat de code woensdag avond verzonden zou worden per e-mail. Nu is het de volgende dag en ik heb nog niks ontvangen.
Op een andere forum heeft nu ook iemand een reply van Bol.com gepost wat mij toch wel zorgen maakt.
Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 april 2012.

U vraagt naar de status van het artikel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' uit uw bestelling ********. Wij kunnen u informeren dat u binnen 24 uur wordt geïnformeerd met nadere uitleg over uw bestelling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het lijkt er nu toch heel erg op dat ze de pre-orders van de 30ste vergeten zijn, en nu niet genoeg codes meer hebben.
Zo erg heb ik een winkel nog niet zien stuntelen, dit is echt niet normaal meer.

• SinergyX
  • Laatst online: 08:30
Tussen de mensen van de maart bestelling en april bestellen, zijn dit dezelfde productnummers?

Ik zat gisteren met wat mensen te praten in GW1 die ook bij bol.com besteld hadden, waar iemand van de 30 maart bestelling zoals ik begreep een ander productnummer had dan iemand die hem wel binnen heeft.
juniordiscart schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:02:
Anders moet ik snel op zoek gaan naar een nieuwe winkel waar ze hem misschien nog wel kunnen leveren.
Ik denk dat je voor de CE met de dag minder kans maakt, sommige gokken op de release dat de CE ook nog bij mediamarkt te koop zal zijn (die doen geen prepurchase, enkel de duitse vestigingen dacht ik).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Metalkai
Als je het EAN bedoeld, die van de 30ste was 5060094449968, terwijl degene die later kwam 5060094449937 was.
Mij was echter verzekerd door Bol.com dat dit geen probleem zou zijn. Ik vond het namelijk ook al vreemd en had daarom meteen gereageerd of dit invloed had op mijn pre-order.

• Sagaris
Ik heb inderdaad ook gelezen dat er twee verschillende productnummers zijn. Dat zou ook kunnen verklaren waarom de 30-maart'ers niets ontvangen hebben. Producten die binnen komen hebben een andere productcode en worden dus niet gelinked aan de 30-maart bestellingen (zo lijkt het mij althans te gaan).

Ik speel in ieder geval de vermoorde onschuld en heb net gemaild waar mijn pre-purchase box blijft, die ik 10 april zou krijgen. Kijken wat ze terugmailen.
Metalkai schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:23:
Als je het EAN bedoeld, die van de 30ste was 5060094449968, terwijl degene die later kwam 5060094449937 was.
Mij was echter verzekerd door Bol.com dat dit geen probleem zou zijn. Ik vond het namelijk ook al vreemd en had daarom meteen gereageerd of dit invloed had op mijn pre-order.
Ik kreeg als antwoord dat er (minimaal) twee leveranciers waren, dus dat zou kunnen. Maar ondertussen moeten de codes nog steeds verzonden worden...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Metalkai
Ik heb maar weer een e-mail verstuurd. Gisteren werd er gezegt dat de codes voor vandaag per e-mail zouden worden verstuurd, maar aangezien er nog steeds niks is binnengekomen, zal ik toch maar weer om informatie vragen.

Edit:
Ik heb nu voor de zekerheid ook maar een bestelling geplaatst voor de CE bij een andere winkel, Zavvi.
De vorige keer dat ik daar een CE bestelde ging dat ook zonder problemen, dus hopelijk zal dat beter gaan. Als ik straks twee CEs ontvang, zal ik er één gewoon weer verkopen.

[Voor 38% gewijzigd door Metalkai op 12-04-2012 11:18]

• Sagaris
Reply van Bol:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 april 2012.

U geeft aan dat u de pre order code van het spel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' nog niet ontvangen heeft. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Volgens onze gegevens is deze pre order vertraagd. Wij verwachten de pre order code uiterlijk vandaag, 12 april 2012 per e-mail aan u te sturen.

De fysieke game kunt u verwachten op de verschijningsdatum.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Ik gok dus dat het een 'oh f*ck we zijn de 30-maart bestellingen vergeten en nu hebben we niet genoeg codes. Yo A.Net print nog wat codes uit en maak wat extra CE's please' situatie is.

[Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 12-04-2012 11:30]

• SinergyX
Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:24:
Ik heb inderdaad ook gelezen dat er twee verschillende productnummers zijn. Dat zou ook kunnen verklaren waarom de 30-maart'ers niets ontvangen hebben. Producten die binnen komen hebben een andere productcode en worden dus niet gelinked aan de 30-maart bestellingen (zo lijkt het mij althans te gaan).

Ik speel in ieder geval de vermoorde onschuld en heb net gemaild waar mijn pre-purchase box blijft, die ik 10 april zou krijgen. Kijken wat ze terugmailen.
Mogelijk dat hier dus het probleem zit, dat ze dus bij Bol.com intern de keys moeten koppelen aan de oude/foute/eerdere EAN code, dat daar dus de vertraging in zit.

Dat wordt dus vandaag nog even afwachten :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Metalkai
Ik blijf dat wel vreemd vinden. Ze wisten al dat de EAN codes anders waren sinds ze het spel voor de tweede keer online gezet hadden. Het lijkt me dat ze wel genoeg tijd hadden om dat te regelen.

• SinergyX
Het is ook maar een aanname, ik heb geen inzicht in cijfers van Bol.com, hoeveel CE's zij totaal zouden krijgen en hoeveel CE's er waren besteld bijvoorbeeld (dat geval kom je toch in de problemen).

• juniordiscart
Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:28:
Reply van Bol:
[...]

Ik gok dus dat het een 'oh f*ck we zijn de 30-maart bestellingen vergeten en nu hebben we niet genoeg codes. Yo A.Net print nog wat codes uit en maak wat extra CE's please' situatie is.
Ik vind het eigenlijk raar waarom ze de code van de CE opsturen via mail, en niet via post zoals ze met de standard edtion doen. Laat me weten wanneer je je code hebt ontvangen!

[Voor 0% gewijzigd door juniordiscart op 12-04-2012 11:41. Reden: Quote wat minder groot gemaakt.]

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 19:47
Ik had ook een mailtje gestuurd en kreeg het onderstaande antwoord:

U heeft een vraag over uw bestelling **********. Wij kunnen u informeren dat binnen 24 uur u een automatische e-mail van ons ontvangt met daarin informatie over uw bestelling.

Daar schiet ik dus niets mee op! |:( Ik heb al op 30 maart besteld en betaald, wat is dat nou voor onzin dat mensen die later bestellen hun pre-purchase kit al hebben en ik niet :(

• Sagaris
juniordiscart schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:40:
[...]

Ik vind het eigenlijk raar waarom ze de code van de CE opsturen via mail, en niet via post zoals ze met de standard edtion doen. Laat me weten wanneer je je code hebt ontvangen!
Omdat ik dus denk dat ze geen pre-purchase boxes met codes meer hebben. ;) Ik gok dat ze de 30 maart bestellingen 'vergeten' zijn en dus bij ArenaNet extra codes hebben moeten vragen om aan de 30 maart bestellingen te voldoen. Daar zijn dus ook geen dozen van, aangezien de PP boxes voor bol.com allemaal op zijn gegaan aan de april bestellingen. De extra 30 maart codes zullen vast via mail aan bol.com verstuurd worden, die ze dus ook via mail naar ons sturen.

Enige logische verklaring die ik kan bedenken.

• SinergyX
Maar dan hoop ik maar dat ze dan ook extra CE boxes hebben besteld bij A.net, die bij release moeten worden uitgedeeld, anders krijg je bij release echt een rel :P

• Sagaris
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:55:
Maar dan hoop ik maar dat ze dan ook extra CE boxes hebben besteld bij A.net, die bij release moeten worden uitgedeeld, anders krijg je bij release echt een rel :P
Betaal ik 150 euro voor beta weekends, een 3 dagen headstart en dan nog 5 dagen game time. Fun fun fun! :+

• juniordiscart
Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:54:
[...]
Omdat ik dus denk dat ze geen pre-purchase boxes met codes meer hebben. ;) Ik gok dat ze de 30 maart bestellingen 'vergeten' zijn en dus bij ArenaNet extra codes hebben moeten vragen om aan de 30 maart bestellingen te voldoen.

Enige logische verklaring die ik kan bedenken.
Dat is het em net eigenlijk. Ik heb de mijne op 4 april besteld. Als je dan leest dat mensen in de April ronde al een code hebben gekregen, dan begin je je toch wel een beetje zorgen te maken. Maar het kan inderdaad goed zijn dat ze codes hebben moeten bijvragen.

• dnbo
juniordiscart schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:40:
[...]

De pre-purchase code van de CE wordt niet via mail gedaan, een vriend van mij heeft later besteld, maar heeft wel al een doosje met zijn pre-purchase code.

Ik heb op 30 maart besteld en ik wil ook gewoon een doosje bij mijn pre-purchase code en niet een of ander faal mailtje met hierin een code. Het ontvangen van het doosje is alleen al erg leuk, maakt het toch een stuk tastbaarder en krijg je toch het idee dat het misschien eens op gaat schieten met GW2 (hoewel het alsnog maanden kan duren voor hij uiteindelijk released wordt, maar het gaat om het idee :9 )

Ik heb gewoon betaald voor die pre-purchase kit en ik zal hem krijgen ook >:)

[Voor 10% gewijzigd door dnbo op 12-04-2012 12:06]

• Metalkai
Net weer een antwoord ontvangen van Bol.com
Geachte -------------,

U geeft aan dat u de pre order code van het spel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' uit uw bestelling met bestelnummer ------------------- nog niet ontvangen heeft. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Onze oprechte excuses hiervoor.

Onze klantenservice beschikt helaas niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.

Met vriendelijke groet,

----------------

bol.com Klantenservice
Het word steeds gekker. Gister nog vertellen dat ze de codes per e-mail gaan versturen, en nu ineens geen informatie meer hebben. Ik begin me toch heel erg af te vragen wat ze daar allemaal aan het doen zijn, want het gaat niet goed.

• juniordiscart
Pakje van Bol.com aangekregen. De codes zijn dus nu ook in België aangekomen.
Wel raar dat er niet op voorhand een mail ofzo gestuurd wordt.

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 12:39

Jabba

Firkan

om 1 of andere reden had ik de pre purchase code van mijn CE al op 7 april binnen van bol :-P

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
juniordiscart schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:12:
Pakje van Bol.com aangekregen. De codes zijn dus nu ook in België aangekomen.
Wel raar dat er niet op voorhand een mail ofzo gestuurd wordt.
Same, pakje aangekomen. Waarschijnlijk wordt er met het echte CE pakket een verzonden mail gestuurd. 2 verzendingen voor 1 SKU zal niet standaard zijn :)

• Sagaris
Jabba schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:22:
om 1 of andere reden had ik de pre purchase code van mijn CE al op 7 april binnen van bol :-P
Leuk, maar met deze reply help je hier natuurlijk niemand. Er zijn voldoende mensen die bij bol.com besteld hebben en hun spullen al gekregen hebben. Er zijn ook voldoende mensen waarbij dat niet het geval is.

• Metalkai
PostNL is bij mij langs geweest. Geen pakje van Bol.com.

• roeltjow
Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:26:
[...]

Leuk, maar met deze reply help je hier natuurlijk niemand. Er zijn voldoende mensen die bij bol.com besteld hebben en hun spullen al gekregen hebben. Er zijn ook voldoende mensen waarbij dat niet het geval is.
sorry maar door te zeggen dat je hem nog niet binnen hebt help je ook niemand, en wij kunnen daar ook niks aan veranderen

• SinergyX
roeltjow schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:31:
sorry maar door te zeggen dat je hem nog niet binnen hebt help je ook niemand, en wij kunnen daar ook niks aan veranderen
Verschil is dat duidelijk die 7 april ontvangst tot een andere groep hoorde, het gaat nu juist om die groep die besteld heeft maar nog niets heeft ontvangen. Ik kan hier ook fijn vertellen dat ik mijn CE bij GM heb afgehaald, maar daar help ik ook vrij weinig mensen mee.

• Sagaris
roeltjow schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:31:
[...]

Dat heb ik volgens mij nergens gezegd? Ik heb de huidige situatie uitgelegd, het antwoord van Bol.com op mijn vraag hier neergezet en gespeculeerd over wat het probleem zou kunnen zijn. Ok, mijn post van 11.59 was vrij off topic, waarvoor mijn excuses. Ik heb echter nergens een post staan waarin ik alleen vertel dat ik niks ontvangen heb, ik snap zelf natuurlijk ook dat dat niets bijdraagt. ;)

• dnbo
Het gaat er idd om dat mensen hier posten die een probleem hebben met de levering. Aan posts als "ik had hem 7 april al" hebben we dus helemaal niets....

Het posten dat je hem nog niet hebt, met extra info, geeft ruimte voor een inventarisatie waar het probleem kan liggen.

Anoniem: 437392

Dus, morgen met z'n allen maar naar bol.com HQ om zelf GW2 maar op te halen?
Anders gebeurd er niets geloof ik..

• dnbo
Haha ik zou haast zeggen doen! Kunnen gelijk even duidelijk maken dat we erg ontevreden zijn over de gang van zaken bij die bolle >:) Zal waarschijnlijk alleen niet veel gaan helpen, want ik denk niet dat ze er zomaar een paar op kantoor hebben liggen :P

• Sagaris
Op Twitter heeft Bol er ook op gereageerd:
Bol.com service
@JapiedeKrekel De pre-order kits worden allemaal deze week verstuurd. Je kunt ervan uitgaan dat je de kit uiterlijk dit weekend ontvangt.

https://twitter.com/#!/Bo...status/190419568567656448

[Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 12-04-2012 14:53]

Ben ik negatief als ik zeg: Eerst zien, dan geloven?

• Sagaris
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:53:
Ben ik negatief als ik zeg: Eerst zien, dan geloven?
Neuh, ik denk dat je eerder realistisch bent. :P We zijn van 10 naar 12 naar 14 april gegaan. Beetje scepsis mag wel. ;)

Anoniem: 454631

Geachte heer *******

U wilt graag weten wanneer de promocode van het artikel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' uit uw bestelling ******** verzonden wordt.

Volgens onze gegevens worden de promocodes van deze game vandaag, op 12 april 2012, verzonden. Wij gaan er daarom vanuit dat u deze vandaag zult ontvangen. Indien u geen bericht ontvangt over de promocode, vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact met ons op te nemen. Wij zullen dan verder onderzoek doen.

• Metalkai
Ik vertrouw het ook nog niet helemaal. Ze kunnen nu wel zo mooi op twitter zeggen "uiterlijk deze week", maar eerder zeiden ze nog dat we ze op 10 April zouden krijgen, toen zou het 11 April zijn, toen -uiterlijk- 12 april, en ondertussen is het eind deze week geworden.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het laatste bericht aan mij was dat de PP-box op de avond van de 11e verstuurd zou worden, dus hoop ik nu op de post van morgen. Zoniet, dan ga ik maar even alle klachten en mailtjes verzamelen die ik kan vinden over dit probleem en maar eens een tijdje aan de telefoon zitten.

@speedbro: er staat dat ze vandaag verzonden worden, maar ook dat ze verwachten dat ie vandaag bezorgd wordt. Staat dat er echt zo? Lijkt mij iets te veel van het goede voor PostNL...

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 22:28
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:45:
Het laatste bericht aan mij was dat de PP-box op de avond van de 11e verstuurd zou worden, dus hoop ik nu op de post van morgen. Zoniet, dan ga ik maar even alle klachten en mailtjes verzamelen die ik kan vinden over dit probleem en maar eens een tijdje aan de telefoon zitten.

@speedbro: er staat dat ze vandaag verzonden worden, maar ook dat ze verwachten dat ie vandaag bezorgd wordt. Staat dat er echt zo? Lijkt mij iets te veel van het goede voor PostNL...
Had vannacht berichtje gehad om 0:30 dat het verzonden was en via PostNL zou worden afgeleverd. Rond 3 uur vanmiddag kreeg ik gw2 binnen, en een vriend van mij kreeg rond dezelfde tijd ook de game binnen.

• Sagaris
Van GW2Guru:
My response just now:
Quote:
Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan de promocodes voor het spel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' nog niet te hebben ontvangen. Wij begrijpen dat het vervelend is.

De promocodes die zijn deze week vrijgegeven door de fabrikant. Wij zijn deze week begonnen met het versturen van elke unieke code. Wij gaan ervan uit dat u uiterlijk volgende week uw promocodes ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Nafisa
Grapje zeker... 8)7

• Metalkai
Ik mag het hopen voor ze. Als ze het zo uit blijven stellen, zijn we over een paar maanden nog bezig.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ach, de eerste beta komt waarschijnlijk toch pas over 2 week, dus dan maakt het toch weinig uit of je hem nu krijgt of volgende week?

• Metalkai
Een beetje duidelijkheid zou wel op prijs gesteld worden. Op de manier waarop het nu gaat weten we niet zeker of we überhaupt wel iets krijgen.

• juniordiscart
Metalkai schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:01:
Een beetje duidelijkheid zou wel op prijs gesteld worden. Op de manier waarop het nu gaat weten we niet zeker of we überhaupt wel iets krijgen.
Toegegeven, wat duidelijkheid en consistentie zou inderdaad op prijs gesteld worden, maar ik denk dat het de eerste keer is dat Bol.com dergelijke acties doet in de zin van; al een product uitsturen zonder effectief iets te veranderen aan je bestellingsstatus en acteraf het volledige prodcut te leveren.

Ik denk dat het zelfs voor de klanten service moeilijk is om bij te houden of alles goed is verlopen. En indien het ook waar is dat ze twee leveranciers hebben voor de PP CE codes, dan kan ik mij wel inbeelden dat het eens misgaat. Maar voorlopig, zolang er geen beta-event is aangekondigd, zou ik er mee kunnen leven dat ik nog geen code heb.

Nu, moet wel toegeven dat ik ook dagen als een kip zonder kop heb rond gelopen met zorgen van; gaat Bol.com dit wel goed doen? Gaan ze genoeg exemplaren op voorraad hebben?
Maar van de vragen die bij de CE stonden op Bol.com kon je opmaken dat ze er niet meer verkochten dan dat ze toegewezen kregen van NC Soft. Dus voorlopig geduld hebben denk ik (al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan ;) )

[Voor 0% gewijzigd door juniordiscart op 12-04-2012 22:36. Reden: Typo]

juniordiscart schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:35:
[...]

Toegegeven, wat duidelijkheid en consistentie zou inderdaad op prijs gesteld worden, maar ik denk dat het de eerste keer is dat Bol.com dergelijke acties doet in de zin van; al een product uitsturen zonder effectief iets te veranderen aan je bestellingsstatus en acteraf het volledige prodcut te leveren.

Ik denk dat het zelfs voor de klanten service moeilijk is om bij te houden of alles goed is verlopen. En indien het ook waar is dat ze twee leveranciers hebben voor de PP CE codes, dan kan ik mij wel inbeelden dat het eens misgaat. Maar voorlopig, zolang er geen beta-event is aangekondigd, zou ik er mee kunnen leven dat ik nog geen code heb.

Nu, moet wel toegeven dat ik ook dagen als een kip zonder kop heb rond gelopen met zorgen van; gaat Bol.com dit wel goed doen? Gaan ze genoeg exemplaren op voorraad hebben?
Maar van de vragen die bij de CE stonden op Bol.com kon je opmaken dat ze er niet meer verkochten dan dat ze toegewezen kregen van NC Soft. Dus voorlopig geduld hebben denk ik (al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan ;) )
Die pre-purchase code is het minst interessante van het geheel. Maar wie zegt dat als je die PP niet hebt gekregen dat je de CE uiteindelijk wel krijgt? Als ze gelijk hadden gezegd dat het fout was gegaan, had ik naar een andere partij kunnen stappen om hem daar te bestellen. Maar 2x 150 euro uitgeven gaat me een beetje ver en ik zal dus moeten wachten totdat ik m'n geld van bol.com terug heb. En ondertussen is het wel erg laat aan het worden, gezien de beperkte oplage. Zelfs als ik nu zou annuleren, heb ik vandaag niet m'n geld terug op m'n rekening.

De eerste mailtjes dat het niet goed was gegaan, zijn rond de 4e naar bol.com gestuurd. Als ze toen gelijk iedereen die de 30e had besteld op de hoogte hadden gesteld, was het geld terug op de rekening geweest tegen de tijd dat de officiële verkoop begon.

• BinaryRun
Weet iemand hoelang het nog duurt bij Zavvi todat ze versturen:? De status op dit moment is: "Awaiting Despatch"

• Metalkai
Ligt er een beetje aan. Met een beetje geluk versturen ze het vandaag, maar aangezien het ook bijna weekend is, zou het ook mogelijk kunnen zijn dat het maandag pas verstuurd word.

@stroopwafel, yep dat is precies wat er in het mailtje stond, vandaag ook maar weer reactie gestuurd.
Nog niets gehoord, maar zodra ik meer weet zal ik het posten.

• Sagaris
RevenNL schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:04:
Weet iemand hoelang het nog duurt bij Zavvi todat ze versturen:? De status op dit moment is: "Awaiting Despatch"
Wanneer heb je besteld? Dit staat er op de website.
Beschikbaarheid: Klaar om verzonden te worden binnen 48 uur

• BinaryRun
Sagaris schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:05:
[...]

Wanneer heb je besteld? Dit staat er op de website.

[...]
Ze zijn inmiddels niet meer op voorraad. A.net heeft er teweining geleverd, maar ze komen nog binnen. Mensen die nu bestellen, krijgen als levertijd rond 14 Mei te zien. Gelukkig heb ik net een email gekregen dat die van mij uiterlijk maandag verstuurd wordt. Komt uit de backorder van gisteren.

Geachte heer *******

U geeft aan dat u nog geen promocode voor het spel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' heeft ontvangen . Wij begrijpen dat dit erg vervelend is.

Uit navraag bij de verantwoordelijke afdeling blijkt dat de promocodes voor het 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' handmatig op 12 april 2012 naar alle bestellers van de Collector's Edition verzonden zijn. Het kan enige dagen duren voor de code bij u afgeleverd wordt. Wij verzoeken u daarom vriendelijk te wachten tot 18 april 2012. Indien u op deze datum nog geen code ontvangen heeft, verzoeken wij u opnieuw contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Wordt steeds gekker bij bol.....

• Metalkai
RevenNL schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:08:
[...]

Ze zijn inmiddels niet meer op voorraad. A.net heeft er teweining geleverd, maar ze komen nog binnen. Mensen die nu bestellen, krijgen als levertijd rond 14 Mei te zien. Gelukkig heb ik net een email gekregen dat die van mij uiterlijk maandag verstuurd wordt. Komt uit de backorder van gisteren.
Wanneer had jij bij Zavvi besteld? Ik heb namelijk geen mail gehad, en de site zegt nog steeds "Beschikbaarheid: Klaar om verzonden te worden binnen 48 uur".

• BinaryRun
Gistermiddag. Je kan het best een ticket / support request aanmaken. Het is daar 16:31, dus ze zijn nog bereikbaar.

• Stroopwafel Inc
@speedbro: thanks, klink weer half hoopvol, in ieder geval hoopvol dat ze het handmatig hebben gedaan. Met alleen een pen, papier en postzegels was het mij nog wel gelukt het beter te regelen... Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de vrijheid heb genomen de reply ook op gw2guru te zetten.

@Stroopwafel nee hoor,

Op deze manier weten mensen teminste waar ze aan toe zijn

• Sagaris
Wow. Just wow. Ik weet niet of ik deze mail krijg omdat ik mijn bestelling geannuleerd heb (ik heb de aanvraag ingediend, deze is nog niet bevestigd). Ik krijg deze mail, let wel dat ik op 30 maart besteld heb en dus één van de eersten ben die een bestelling geplaatst heeft.
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
U heeft bij ons op 30 maart 2012 de game ‘Guild Wars 2 - Pre-purchase Collectors Edition’ besteld met bestelnummer xxxxxxx.

Tot onze spijt is er iets misgegaan bij de uitlevering van deze game. Doordat de game een gelimiteerde uitgave betreft, kan de game helaas niet meer geleverd worden. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Om u tegemoet te komen in het ongemak, ontvangt u van ons een cadeaubon ter waarde van euro 15,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon krijgt u begin volgende week per e-mail toegestuurd.

Uw bestelling wordt automatisch binnen enkele dagen geannuleerd. U ontvangt een annuleringsbevestiging per e-mail.

Indien u het artikel al betaald heeft via iDEAL, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
U kunt wel de standaard editie van ‘Guild Wars 2’ bestellen. Deze wordt op de releasedatum geleverd. Wanneer u op onderstaande link klikt, komt u meteen op de pagina waarop u deze editie kunt bestellen:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004012235925/index.html
Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Ik hoop echt mij deze mail verstuurd is omdat ik net geannuleerd heb en dit is de mail die ze voorhanden hadden. Zo niet... serieuze minpunten bol.com. :(

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 22:09
Zelfde geldt voor mij. Ook op 30ste besteld.

Geachte heer/mevrouw ...

U heeft bij ons op 30 maart 2012 de game ‘Guild Wars 2 - Pre-purchase Collectors Edition’ besteld met bestelnummer ....

Tot onze spijt is er iets misgegaan bij de uitlevering van deze game. Doordat de game een gelimiteerde uitgave betreft, kan de game helaas niet meer geleverd worden. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Om u tegemoet te komen in het ongemak, ontvangt u van ons een cadeaubon ter waarde van euro 15,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon krijgt u begin volgende week per e-mail toegestuurd.

Uw bestelling wordt automatisch binnen enkele dagen geannuleerd. U ontvangt een annuleringsbevestiging per e-mail.

Indien u het artikel al betaald heeft via iDEAL, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.

U kunt wel de standaard editie van ‘Guild Wars 2’ bestellen. Deze wordt op de releasedatum geleverd. Wanneer u op onderstaande link klikt, komt u meteen op de pagina waarop u deze editie kunt bestellen:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004012235925/index.html

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

iRacing Profiel

Ik heb net een zeer boos mailtje naar bol gestuurd, n.a.v. dit berichtje (zag het op guru2). Was volgens mij niet meer zo heel erg beleefd...

• ActualFantasy
  • Laatst online: 28-05 22:09
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:47:
Ik heb net een zeer boos mailtje naar bol gestuurd, n.a.v. dit berichtje (zag het op guru2). Was volgens mij niet meer zo heel erg beleefd...
Daar geven ze echt geen flikker om. Ik heb precies hetzelfde gedaan, via hun facebook site. Ze hebben de boel gewoon opgelicht zo.

Ze zijn gewoon de hele batch van 30 maart vergeten, en proberen er zo mee weg te komen.

[Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 13-04-2012 18:49]

iRacing Profiel

• Sagaris
Tijd om een negatieve shopreview te schrijven. :X
Sagaris schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:53:
Tijd om een negatieve shopreview te schrijven. :X
Ja.

Update: kreeg ook net het annulerings mailtje... En die 15 euro kunnen ze in hun hol steken.

• InflatableMouse
  • Laatst online: 08:41

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Klootzakken zijn het ...
Geachte heer/mevrouw Bukmaareven,

U heeft bij ons op 30 maart 2012 de game ‘Guild Wars 2 - Pre-purchase Collectors Edition’ besteld met bestelnummer [nummer].

Even mijn mening gegeven: vuile vieze leugenaars zijn ze. Twee weken hebben ze ons blij gemaakt met een dode mus. Twee weken hebben ze gelogen dat het allemaal wel goed komt. Ik zoek wel een andere leverancier voor m'n DVD's.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Is het nou niet mogelijk eventueel via Anet om hier iets aan te doen?

Ik vind het te zot voor woorden dat we zo afgescheept worden. Om hoeveel orders gaat het?
Ik zou graag aan Anet willen vertellen hoe bol.com hun klanten heeft benadeeld en dat Anet in de toekomst beter geen zaken meer met die amateurs doen. Maar ik zou niet weten hoe!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Baat het niet schaadt het niet.
Dear Support,

It appears that one of your suppliers in the Netherlands has royally screwed over your loyal fans.

Every pre-purchase order of the Collector's Edition made on the 30th of april has been cancelled, while they assured us for 2 weeks the orders would be delivered in time.

Today I made another inquiry and again they insured me it would be sent out today. Minutes later I received a message that the order was cancelled.

On a dutch gaming forum where many GW fans gather, this issue is causing a flood of complaints. Every order has been cancelled!

Personally I think this is outrageous, especially since the CE is only limited available. All pre-orders have been sold out.

Via this email I would like to make you aware of this issue and hopefully you can help from your end by contacting Bol.Com or maybe even supplying them with extra CE's. Many fans or both the old and new Guild Wars franchise would be very grateful!

Best regards,
Naam.
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:09:
Baat het niet schaadt het niet.

[...]
Maart, bedoel je :p

Waar heb je die naar toe gestuurd?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Opzich een goede, maar de datum is wel verkeerd.

Iedereen die de CE heeft besteld maar niet gaat krijgen zou dit best wel even kunnen mailen naar ArenaNet.

Ik denk zelf dat contact@guildwars2.com of support@guildwars2.com wel goede zijn. Zijn redelijk algemeen, maar vallen er wel onder.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Ja, beetje overhaast gestuurd, stoom komt nog uit mn oren.

Via de Support site gewoon, maar ik weet niet of het wel zo verstandig is als we dat allemaal gaan doen, dan worden ze gek daaro.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Hoeveel mensen zijn er nu gedupeert?

• dnbo
Ik heb dus ook een annuleringsmail gekregen zojuist, dit slaat echt zo nergens op he!....
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:13:
Ja, beetje overhaast gestuurd, stoom komt nog uit mn oren.

Via de Support site gewoon, maar ik weet niet of het wel zo verstandig is als we dat allemaal gaan doen, dan worden ze gek daaro.
Ik denk dat het juist wel goed zou zijn, geeft bij ANet een seintje dat het geen geisoleerd incident is.

Ok... blijkbaar niet de enige, krijg mij CE niet uitgeleverd en die 15 euro kunnen ze stoppen waar het donker is.

Hier klopt toch niks van jongens, waar is het policy gebleven van wie het eerst komt wie het eerst maalt. 30 maart bestelt, en vervolgens raken ze in de problem omdat ze de 2e batch eerst uitleveren...... Zo ontevreden en geen style van bol.com

• Sagaris
De hele week glashard liegen en dan even mededelen dat ze schijt aan ons hebben. Good going bol.com, dat gaat je veel nieuwe bestellingen opleveren. :X Mijn shopreview is ingediend.

• Stroopwafel Inc
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:13:
Hoeveel mensen zijn er nu gedupeert?
Bij elkaar? Gisteren kwam ik op het guru topic tot ongeveer 15 mensen, maar gok dat het totaal tussen de 30 en 50 ligt.

Wellicht maar even alle klachten verzamelen, zodat iedereen een zo compleet mogelijke klacht kan indienen?

1. Structureel voorliegen van klanten, ze hierdoor de kans ontnemend elders een exemplaar veilig te stellen
2. Doelbewust de gedupeerden geen exemplaar toekennen (er zijn exemplaren verstuurd op de 12e, terwijl het probleem al lang bekend was)
3. Zeer slechte communicatie, geen enkel bericht vanuit bol.com zelf tot aan de annulering en de gegeven reacties verschilden inhoudelijk allemaal van elkaar.
4. De zaken niet op orde hebben door de eerste bestellers het laatste te bedienen (wederom terwijl er al zorgen waren ge-uit over de correcte afhandeling van deze bestellingen)

Nog iets waar ik zo snel niet op gekomen ben?

• AppieNL
  • Laatst online: 00:28
Wow... ze hebben dus orders die begin april zijn besteld, wel uitgeleverd, maar orders van 30 maart niet? Dit is echt het meest domme dat ik ooit heb gezien. Wat een ongekend bagger order systeem en gebrek aan respect voor je klanten. First come, first serve is altijd de regel. Ik vind dit heel lullig voor de gedupeerden.
Sagaris schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:18:
De hele week glashard liegen en dan even mededelen dat ze schijt aan ons hebben. Good going bol.com, dat gaat je veel nieuwe bestellingen opleveren. :X Mijn shopreview is ingediend.
Yep, die van mij ook en ik zag dat er nog iemand was die hem al had ingestuurd.

Ik heb geen zin om me apart voor Guru2 te registeren (ben wel lid van Guru1), dus ik lurk daar alleen maar. Dus tel mij maar op bij die 15 :P

• dnbo
Ik heb nog naar Bol gemaild:
L.S.

Ik heb zojuist een email gekregen met een annulering van mijn CE! Dit vind ik echt ronduit schandalig en ik ga hier zeker niet mee akkoord. Ik heb jaren gewacht op de release van Guild Wars 2 en wilde perse de CE hebben, daar ik een groot fan ben. Er zijn mensen die later hebben besteld dan ik en die krijgen wel gewoon hun CE. Het is voor mij niet in woorden uit te drukken hoe teleurstellend dit is voor mij.

Ik heb ook Arenanet op de hoogte gesteld van de gang van zaken bij jullie winkel. Aangezien jullie een officiele retailer zijn ga ik er vanuit dat zij wel contact met jullie op zullen nemen over de schandalige manier waarop jullie dit hebben aangepakt.

Ik eis gewoon de levering van de CE, het maakt mij niet uit hoe jullie het gaan regelen. Al moeten jullie bij Arenanet vragen om een extra kopie, dit is voor mij onacceptabel.

Met groet,

• tomtom381
  • Laatst online: 19-05 09:30
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:27:
Ik heb geen zin om me apart voor Guru2 te registeren (ben wel lid van Guru1), dus ik lurk daar alleen maar. Dus tel mij maar op bij die 15 :P
Ik ben ook een (tijdelijke) lurker op Guru2.

Ook hetzelfde mailtje ontvangen. Dus tel er nog maar 1 bij op... Maakt dan al 17...

@dnbo I doubt dat het verschil maakt man. Maar ik heb precies het zelfde 30 maart besteld gewoon ronduit schandelig zo.

• Metalkai
Anoniem: 454631 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:32:
@dnbo I doubt dat het verschil maakt man. Maar ik heb precies het zelfde 30 maart besteld gewoon ronduit schandelig zo.
Als iedereen zo denkt, zal het inderdaad niet veel uitmaken. Wanneer iedereen echter hier niet mee akkoord gaat, en dit hele gebeuren ook verspreid, is er veel mogelijk.

@metalkai Ik heb zelf ook nog een mail verstuurd, maar ik heb voor de zekerheid nog ergens anders vandaag de CE besteld. In de hoop dat ik mijn handen aan nog 1 kan krijgen.

• Metalkai
Dat heb ik inderdaad een paar dagen geleden ook gedaan, want ik had al een sterk vermoeden dat er iets als dit zat aan te komen.
Dit betekend echter niet dat ik het hierbij laat. Ik vind het niet kunnen dat bol.com met dit soort zaken weg kan komen.
Metalkai schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:38:
Dat heb ik inderdaad een paar dagen geleden ook gedaan, want ik had al een sterk vermoeden dat er iets als dit zat aan te komen.
Dit betekend echter niet dat ik het hierbij laat. Ik vind het niet kunnen dat bol.com met dit soort zaken weg kan komen.
Ik zou alleen niet weten hoe ik dit zou moeten aanpakken. Ze hebben een belofte gemaakt, zwart-op-wit. Meerdere keren zelfs, tegen meerdere mensen. En nu komen ze ineens terug op die belofte. En dat zit me gewoon niet lekker.

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 14:25
tomtom381 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:31:
[...]

Ik ben ook een (tijdelijke) lurker op Guru2.

Ook hetzelfde mailtje ontvangen. Dus tel er nog maar 1 bij op... Maakt dan al 17...
Met mij erbij 18...

Lekker kansloos van Bol.com. Hoop dat ArenaNet wat voor ons kan betekenen. Feit dat we €150 lappen voor de CE geeft al aan hoe graag we het willen hebben.

• Metalkai
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:39:
[...]

Ik zou alleen niet weten hoe ik dit zou moeten aanpakken. Ze hebben een belofte gemaakt, zwart-op-wit. Meerdere keren zelfs, tegen meerdere mensen. En nu komen ze ineens terug op die belofte. En dat zit me gewoon niet lekker.
Ik vraag me af of het mogelijk is om naar de consumentenbond te stappen.

• AppieNL
  • Laatst online: 00:28
Met mailtjes die zeggen dat je order gewoon goed in het systeem staat en dat het zal worden uitgeleverd op 10 april (die ik in menig topic wel voorbij heb zien komen) en ernaast alle orders die begin april zijn gemaakt en wel zijn uitgeleverd kan je vast wel een eind komen bij de consumentenbond. Dit kan gewoon echt niet.

[Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 13-04-2012 19:44]

• Stroopwafel Inc
Tja, Anet zal ook in een lekker schuitje zitten. Ze hebben eerst gezegd dat bestelling voor de 10e op eigen risico zijn (of in ieder geval iets in die trant), maar ja, op de 10e was ie al uitverkocht dus met wachten hadden we er ook niet gekomen...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik denk dat mensen die hebben gemailt en een belofte terug hebben gekregen wel naar een autoriteit kunnen stappen. Ik dacht zelf btw meer aan de thuiswinkel waarborg organisatie ofzo?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee