Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:43:
Tja, Anet zal ook in een lekker schuitje zitten. Ze hebben eerst gezegd dat bestelling voor de 10e op eigen risico zijn (of in ieder geval iets in die trant), maar ja, op de 10e was ie al uitverkocht dus met wachten hadden we er ook niet gekomen...
Klopt, ArenaNet heeft gezegd dat alle bestellingen voor 10 april op eigen risico zijn. Ik verwacht dus niet dat ze wat voor de gedupeerden kunnen betekenen (in mijn ogen terecht).

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 13-04-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:23
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:43:
Tja, Anet zal ook in een lekker schuitje zitten. Ze hebben eerst gezegd dat bestelling voor de 10e op eigen risico zijn (of in ieder geval iets in die trant), maar ja, op de 10e was ie al uitverkocht dus met wachten hadden we er ook niet gekomen...
ANet heeft zich idd ingedekt, maar bol.com is gewoon aansprakelijk in dit geval. Die mogen het oplossen, al moeten ze de wereld afzoeken naar een CE voor de 18 and rising gedupeerden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:44:
Ik denk dat mensen die hebben gemailt en een belofte terug hebben gekregen wel naar een autoriteit kunnen stappen. Ik dacht zelf btw meer aan de thuiswinkel waarborg organisatie ofzo?
Hmm, die thuiswinkel organisatie eens proberen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 21:11

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Naja dan maar de Digi Dlx bestellen via GW2 zelf. Mocht ik alsnog de CE zien geef ik die code wel aan m'n zoon, arme sloeber heb zelf weer es geen geld en moet ook maar es stoppen met Wow spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Sagaris schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:45:
[...]

Klopt, ArenaNet heeft gezegd dat alle bestellingen voor 10 april op eigen risico zijn. Ik verwacht dus niet dat ze wat voor ons kunnen betekenen.
Wat ik heb begrepen, is dat bestelling gemaakt voor de 10de niet zozeer een probleem waren. Ze vonden het misschien niet leuk, maar zouden niet ingrijpen zolang het product niet voor de 10de geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:06
Ook gebeld met Bol.com op 030-6008872 (beter dan dat 0900 nummer!)

Ze kunnen daar niets voor mij doen, moet maar mailen naar de klantenservice, zodat het bij de verkoop afdeling komt. Er is wel een notitie gemaakt in mijn 'dossier' en het gesprek is opgenomen.... (als je deze onzin nog mag geloven). Ik ga mijn mail even afwachten en kijken wat er verder nog gebeurd.

Heb nu gemaild naar Anet en Bol.com gemaild en gebeld. Verder kan ik op dit moment niet meer doen ben ik bang......

Ik heb ze in ieder geval goed duidelijk gemaakt dat annulering onacceptabel is en dat ze maar een oplossing zoeken. Hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kickje naar SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:46:
Naja dan maar de Digi Dlx bestellen via GW2 zelf. Mocht ik alsnog de CE zien geef ik die code wel aan m'n zoon, arme sloeber heb zelf weer es geen geld en moet ook maar es stoppen met Wow spelen ;).
CE alsnog krijgen, dat zou mooi zijn, dat ze morgen alsnog in de brievenbus liggen... Maar goed, ik gok er maar niet op, heb hem vanmiddag al besteld bij Zavvi. Het spijt mij zeer voor de mensen in de UK van wie ik hem nu afpak (als bij Zavvi tenminste alles wel goed gaat), maar het is ieder voor zich :P

[ Voor 13% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 13-04-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik raad iedereen aan die gedupeert is hier een klachtenformulier in te vullen:

https://www.thuiswinkel.org/klacht

Houd je ordernummer en evt contact met bol.com over je bestelling bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:52:

Done, hopelijk word er iets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:52:

Done.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 20:42
Ook klacht gemeld op thuiswinkel.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Ik wil graag proberen een zo compleet mogelijke klacht met alle mogelijke mails vanaf bol.com insturen, en dat lijkt mij het beste werken met de originele mails. Ik zou het zeer op prijs stellen als mensen hun complete conversatie met bol naar bolengw2[apendingetje]gmail[punt]com kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454685

Heb dezelfde mail gekregen... Wat heb je nou aan een 15€ cadeaubon? Had gelukkig ook voor de zekerheid bij zavvi besteld, ik zag dit gezeur op 10 april al aankomen.

Maar het ergste vind ik nog dat bol vanaf het begin gelogen heeft. "Nee joh er is niets aan de hand, je krijgt je code gewoon." "Je hoeft je bestelling niet om te zetten, alles komt goed" "We hebben je code vandaag opgestuurd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:20:
Ik wil graag proberen een zo compleet mogelijke klacht met alle mogelijke mails vanaf bol.com insturen, en dat lijkt mij het beste werken met de originele mails. Ik zou het zeer op prijs stellen als mensen hun complete conversatie met bol naar bolengw2[apendingetje]gmail[punt]com kunnen sturen.
Ik zoek ze wel even bijelkaar en mail ze morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 09:37
Ik vind het echt schandalig hoe dit gelopen is. Ik ben 2 C.E.'s misgelopen en heb het formulier dus ook ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06 11:02
Zullen we met z'n allen (degene die bij de eerste levering van bol.com zaten) niet even 'contact' met elkaar houden? Lijkt me handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Zo, bol is een 13 jaar trouwe klant kwijt :) Prutsers. Ik verwacht geen zinnige reactie meer van hen te ontvangen na mijn klagende mail; heb deze week iets teveel incompetente klantenservice gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Wil je de namen en ordernummers er ook bij, of kunnen die verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 09:37
Boze mail verstuurd, kreeg dit als reactie:

Wij willen u onze oprechte excuses hiervoor aanbieden. Er is iets misgegaan met de communicatie tussen de fabrikant en ons. Helaas kunnen wij het niet terugdraaien. Wij begrijpen dat er ongemak is ontstaan. Wij hopen dat enigszins goed te maken door u een cadeaubon aan te bieden, zoals vermeld in de e-mail.

Sinds wanneer is de fabrikant betrokken bij de verwerking van orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Metalkai schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:30:
[...]

Wil je de namen en ordernummers er ook bij, of kunnen die verwijderd worden?
Namen verwijder ik zelf sowieso, ordernummers heb ik er het liefste wel bij. Maar de keus ligt uiteraard bij je zelf, stuur door waar je comfortabel mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:35:
[...]

Namen verwijder ik zelf sowieso, ordernummers heb ik er het liefste wel bij. Maar de keus ligt uiteraard bij je zelf, stuur door waar je comfortabel mee bent.
Moet alle tekst als email of wil je het het liefst in een zipje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pewpewlazors schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:34:
Sinds wanneer is de fabrikant betrokken bij de verwerking van orders?
bol.com logic: Maak een fout, geef iemand anders -die er niets mee te maken heeft- de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Tijmenn schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:36:
[...]

Moet alle tekst als email of wil je het het liefst in een zipje hebben?
Het liefste gewoon de mail zo als die is doorsturen. Ik zal trouwens het complete bestand aan mails ook doorsturen naar iedereen die zijn/haar mails naar mij heeft gestuurd, zodat iedereen het naar eigen inzicht kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:40:
[...]

Het liefste gewoon de mail zo als die is doorsturen. Ik zal trouwens het complete bestand aan mails ook doorsturen naar iedereen die zijn/haar mails naar mij heeft gestuurd, zodat iedereen het naar eigen inzicht kan gebruiken.
Ik heb mijn mails doorgestuurd. Hopelijk gaat het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

metalkai
sagaris
wailing_banshee
dnbo
stroopwafel inc
speedbro
actualfantasy
tomtom381
zippiezap
pewpewlazors
tijmenn
trenchdog
solidwall
mmmora0 (gw2g)
Dilum2444 (gw2g)

Klopt dat? Ik heb het hele topic opnieuw doorgestruind om de namen er uit te vissen. Iemand sprak nog van 15-30 man op een ander forum, hoe concreet is dat en is er geen overlap met mensen hier? Kan je die wellicht hier naar toe wijzen?

Ik probeer zo een compleet overzicht te krijgen en hopelijk samen met de inspanningen van stroopwafel nog iets voor elkaar te krijgen, ik heb ook al een support vraag via arena net lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Ik heb het opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Ik heb ook mijn emails doorgestuurd naar Stroopwafel INC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:52:
metalkai
sagaris
wailing_banshee
dnbo
stroopwafel inc
speedbro
actualfantasy
tomtom381
zippiezap
pewpewlazors
tijmenn
trenchdog

Klopt dat? Ik heb het hele topic opnieuw doorgestruind om de namen er uit te vissen. Iemand sprak nog van 15-30 man op een ander forum, hoe concreet is dat en is er geen overlap met mensen hier? Kan je die wellicht hier naar toe wijzen?

Ik probeer zo een compleet overzicht te krijgen en hopelijk samen met de inspanningen van stroopwafel nog iets voor elkaar te krijgen, ik heb ook al een support vraag via arena net lopen.
Dit is het ander forum: http://www.guildwars2guru...wars-2-ce-pre-t34710.html. Daar zit zeker overlap met hier in, maar ik weet niet wiens username daar met degene hier correspondeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidwall
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-06 12:21
Voeg mij ook maar toe aan de lijst ook op 30 maart besteld. Verder ook al een klacht ingediend bij thuiswinkel.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Anoniem: 454685 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:38:
[...]

bol.com logic: Maak een fout, geef iemand anders -die er niets mee te maken heeft- de schuld.
Ja, het is ANet's schuld dat je eerst orders van begin april verzendt ipv eind maart. Foei ANet!

Claimde bol.com ook niet eens in een mailtje dat de ANet de release had opgeschoven naar 12 april? Gelooft bol.com die onzin zelf?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321253

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb de Pre-Purchase Collector's Edition op 30 Maart 2012 besteld bij bol.com. Heb al meerdere e-mails verzonden en meerdere keren gebeld. De reactie is telkens anders. Eerst zou ik op 10 April een mail krijgen met de code, vervolgens 12 April, en vandaag is mijn Pre-Purchase CE geannuleerd. Ik heb sindsdien twee keer gebeld, eerst met een dame, die mij vertelde dat er vóór mij op 30 Maart 250 mensen de CE besteld hadden en hij daardoor niet meer voor mij te krijgen was (een leugen, aangezien mensen die hem later hebben besteld hem gewoon gekregen hebben). Daarna verteld een aardige Belgische man mij dat het compleet "random" was wie hem kreeg of niet. (Ook een leugen, aangezien niemand (zover ik weet) die de CE op 30 Maart heeft gekocht hem binnen heeft gehad).

Ik ben altijd blij geweest met de service van Bol.com, maar dit is zeer teleurstellend.

(Ik heb de CE inmiddels op Zavvi.com gekocht, hopen dat dat wel goed gaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nou heb dan ook nog maar een CE op zavvi besteld. Geen idee of dat nu wel goed gaat.

Zometeen heb ik er drie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Is beter dan 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Stroopwafel, hoe staat het met je grote lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Die groeit en groeit, ondertussen van 8 man plus mijzelf de mails binnen. Zal er morgen iets moois van breien, hoop ook de reacties op de net verstuurde klachten mee te nemen. Daar zal ongetwijfeld ook nog wel het een en ander in staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Link anders ook naar dit topic en de shopreviews? Of heb ik ergens overheen gelezen en doe je dat al? ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Same here, alleen mijn eigen naam en email adressen er uit gehaald, ordernummer en hun case nummer staan er wel nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Ik twijfel of ik de CE nog bij zavvi zal bestellen. Aan de ene kant wil ik de reactie van Bol afwachten maar aan de andere kant wil ik de CE niet missen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van bol.com kun je altijd nog annuleren mocht je die van Zavvi binnenkrijgen. Oké, dan lijkt het misschien wél een beetje alsof je uiteindelijk alle moeite bij bol.com voor niets hebt gedaan, maar je hebt in ieder geval een Collector's Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zou er niet van uit gaan dat bol.com nog gaat leveren. Die kans lijkt me heel klein, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik ook niet, ik weet ook niet zeker of zavvi wel gaat leveren want die krijgen nu ook een run op CE's nu bol niet levert.

Ik heb dus de digi dlx bij Anet besteld (key al binnen en geregistreerd), een extra CE bij zavvi en Bol mag em in een donker plekje stoppen.

Mocht ik de CE en digi ontvangen gaat de digi naar m'n zoon, krijg ik beide CE's dan verkoop ik er 1 wel weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik zit er meer over in dat ze straks ineens de mogelijkheid tot pre-purchase stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij zavvi kan je redelijk snel zien of je hem gaat krijgen. Zodra de order status op "Awaiting stock pick" staat weet je zeker dat je 'm krijgt.

Als je vandaag hebt besteld zal die daar waarschijnlijk morgenmiddag of eerder op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

ActualFantasy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:32:
Ik zit er meer over in dat ze straks ineens de mogelijkheid tot pre-purchase stoppen....
Als ze het op tijd stoppen en niet te veel orders accepteren is dat toch juist goed?

Ik mag aannemen dat Anet hun suppliers heeft laten weten hoeveel ze van elke versie toebedeeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
InflatableMouse schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:40:
[...]

Als ze het op tijd stoppen en niet te veel orders accepteren is dat toch juist goed?

Ik mag aannemen dat Anet hun suppliers heeft laten weten hoeveel ze van elke versie toebedeeld krijgen.
Ik gok dat hij bedoelt dat we de BWE wellicht mislopen. Anet heeft namelijk al bevestigd dat de verkoop van pre-purchase versies tijdelijk stopgezet kan worden, om te garanderen dat iedereen die pre-purchased ook daadwerkelijk in de BWE zit. De ruimte in de BWE is namelijk ook maar beperkt. Ik gok echter dat het aantal fysieke pre-purchases daarin al meegenomen is, en de stop dus alleen geldt voor online aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik begreep is dat je die code past weer kunt activeren na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 20:09

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb op 6 april de CE besteld bij bol.com, de pre purchase cpde heb ik al ruim een week geleden ontvangen maar de collectors edition zelf nog niet :S terwijl ik die afgelopen donderdag zou krijgen
zijn er mensen die bij bol hebben besteld die wel al het complete pakket hebben ontvangen?

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-04-2012 22:57 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Collector's Edition zelfe krijg je uiteraard pas bij de release van Guild Wars 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 20:09

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

eerst zeiden ze dat die waarschijnlijk afgelopen donderdag al bezorgt zou worden :S
ik zie wel wat er gebeurd

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Freakiebeakie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:11:
eerst zeiden ze dat die waarschijnlijk afgelopen donderdag al bezorgt zou worden :S
ik zie wel wat er gebeurd
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd hebben. Het is al lang bekend dat je twee verschillende leveringen zal krijgen. De eerste zou op 10 April zijn, dit is alleen een doosje met codes.
De tweede zal op de echte release datum zijn, die op dit moment nog niet bekend is. Deze tweede levering zou alle CE items bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Heb toch maar ook een bestelling bij Zavvi geplaatst. Dit getuigd ook wel van mijn vertrouwen in Bol, helemaal geen dus. Hopen dat zij hem wel nog kunnen leveren, dan kan Bol hem lekker steken op een plaats waar de zon niet schijnt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom381
  • Laatst online: 23-06 22:01
Ik heb ook mijn mails gemaild ter ondersteuning van de mensen die er op gebrand zijn een CE te krijgen. Ik heb zelf al de Digital Deluxe Edition gekocht bij Arenanet zelf. Ik had geen zin meer om langer te wachten en ik hoefde niet persee de CE te hebben, ik heb hem alleen besteld omdat het mogelijk was en het me ook gewoon leuk leek om te hebben. Dat neemt nog niet weg dat het heel, maar dan ook heel slordig is hoe dit allemaal is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Anoniem: 454685 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:39:
Bij zavvi kan je redelijk snel zien of je hem gaat krijgen. Zodra de order status op "Awaiting stock pick" staat weet je zeker dat je 'm krijgt.

Als je vandaag hebt besteld zal die daar waarschijnlijk morgenmiddag of eerder op staan.
Ik hoop dat je gelijk hebt, mijn bestelling bij Zavvi staat nu op ''Awaiting Stock Pick''. Gisteravond laat nog mijn bestelling geplaatst..... Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
^
Same, bij mij staat bij de Dispatch Date 17/04. Ik heb er vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Guild Wars 2: Pre-Purchase Collector's Edition [PC] Awaiting Stock Pick Est: 17/04/2012

:9~ >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilum2444
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-06-2012
Heb gisteren laat na de bullshit mail van bol.com ook besteld bij Zavvi; alhoewel ik niet vele goed over hen hoor of lees is het mijn enige optie.

Mijn order staat ook voor 17/4. Laat hopen dat het hier is voor de eerste BWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Dilum welkom op Tweakers GoT :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Eerste BWE is of aankomende week of die week erna, een pakketje uit engeland duurt toch geen hele week? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Kan wel, ik weet niet wat voor shipping options je krijgt bij Zavvi, maar als het zoals TheHut is met hun 1 pond shipping oid, kan het ergens tussen de 4 dagen en 3 weken duren.

Wat je altijd nog kan proberen is om ze een mailtje te sturen waarin je vraagt of ze je de code willen emailen voordat ze de dvd box opsturen, dan weet je zeker dat je goed zit als er het volgende weekend idd een BWE is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 29-04 01:00
dnbo schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:46:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, mijn bestelling bij Zavvi staat nu op ''Awaiting Stock Pick''. Gisteravond laat nog mijn bestelling geplaatst..... Fingers crossed
Awaiting stock pick betekend helemaal niet dat je hem zeker krijgt. Dat weet in die status alleen support. Pas nadat het geld is overgeschreven en het op 'Awaiting Despatch' wordt hij zeker verzonden. ;)
AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:58:
Kan wel, ik weet niet wat voor shipping options je krijgt bij Zavvi, maar als het zoals TheHut is met hun 1 pond shipping oid, kan het ergens tussen de 4 dagen en 3 weken duren.

Wat je altijd nog kan proberen is om ze een mailtje te sturen waarin je vraagt of ze je de code willen emailen voordat ze de dvd box opsturen, dan weet je zeker dat je goed zit als er het volgende weekend idd een BWE is.
Doen ze niet, hebben ze mij laten weten.

[ Voor 36% gewijzigd door BinaryRun op 14-04-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, en als hij pas op 17/04 (of überhaupt) verzonden wordt, zou ik er niet van uit gaan dat je het eerste BWE mee mag maken. Bij mij staat er ook Est. 17/04, maar ik ga er van uit dat ik dat weekend bij een maat ga doorbrengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Anoniem: 321253 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:09:
Klopt, en als hij pas op 17/04 (of überhaupt) verzonden wordt, zou ik er niet van uit gaan dat je het eerste BWE mee mag maken. Bij mij staat er ook Est. 17/04, maar ik ga er van uit dat ik dat weekend bij een maat ga doorbrengen. :P
Ik ben al lang blij dat ze hebben bevestigd dat mijn bestelling nog verzonden wordt. Heb ik na 6+ jaar wachten toch de collectors eidtion. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilum2444
Anoniem: 321253 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:09:
Ik hoop dat ik hem heb tegen dan. Anders kan ik niet mee doen aan de andere BWE. In mei heb ik examens :( En ik heb echt geen zin om mijn GW2 BWE te vervangen door een TERA BWE

Nu hoop ik stiekem dat hij pas 27/04 is.

Weet er iemand of Zavvi ook vragen beantwoord op zaterdag? Of kan iemand in de UK bellen om te vragen of ze nog CE's in stock hebben? Anders ga ik gwn voor de DD. Heel spijtig: 6 jaar wachten, 14 dagen immense hel door die losers van bol.com en nu dit. Heb hier echt geen zin in.

[ Voor 23% gewijzigd door Dilum2444 op 14-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Dilum2444 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:29:
[...]

Ik hoop dat ik hem heb tegen dan. Anders kan ik niet mee doen aan de andere BWE. In mei heb ik examens :( En ik heb echt geen zin om mijn GW2 BWE te vervangen door een TERA BWE

Nu hoop ik stiekem dat hij pas 27/04 is.

Weet er iemand of Zavvi ook vragen beantwoord op zaterdag? Of kan iemand in de UK bellen om te vragen of ze nog CE's in stock hebben? Anders ga ik gwn voor de DD. Heel spijtig: 6 jaar wachten, 14 dagen immense hel door die losers van bol.com en nu dit. Heb hier echt geen zin in.
Het UK nummer werkt niet in NL, maar je kan gewoon een ticket aanmaken in hun support center. Als je maandag nog geen antwoord hebt, kan je als nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-06 16:13
Zit er verschil in de versie die ik bijvoorbeeld bij mycom bestel of bij saturn(in duitsland)

ik zit namelijk dicht bij de duitse grens en daar kan ik hem zo halen...?

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilum2444
RevenNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:50:
[...]

Het UK nummer werkt niet in NL, maar je kan gewoon een ticket aanmaken in hun support center. Als je maandag nog geen antwoord hebt, kan je als nog annuleren.
Heb ik mijn CE wel niet, en dat probeer ik te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Snyder schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:16:
Zit er verschil in de versie die ik bijvoorbeeld bij mycom bestel of bij saturn(in duitsland)

ik zit namelijk dicht bij de duitse grens en daar kan ik hem zo halen...?
Digitaal zal er denk ik geen verschil in zitten. Echter de doos en alle bijkomende dingen zoals handleidingen (en in geval van CE de boekjes etc) zullen ongetwijfeld vertaald zijn in het Duits. Duitsers en Engels mixed over het algemeen nog steeds niet heel erg.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Nefiorim schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:26:
[...]

Digitaal zal er denk ik geen verschil in zitten. Echter de doos en alle bijkomende dingen zoals handleidingen (en in geval van CE de boekjes etc) zullen ongetwijfeld vertaald zijn in het Duits. Duitsers en Engels mixed over het algemeen nog steeds niet heel erg.
Bij de digitale versie zitten en zullen er ook geen handleidingen op papier komen. Zie de FAQ. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-06 16:13
het gaat mij erom dat er verder geen verschil in zit... boekjes enzo boeien me niet zo :P

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
RevenNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:30:
[...]

Bij de digitale versie zitten en zullen er ook geen handleidingen op papier komen. Zie de FAQ. ;)
Met digitaal heb ik het over de software, niet de digitale download...

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56
Zo.. Ook ik had de "Standard Edition Pre-Purchase" besteld bij Bol.com (11 april). Maar kreeg gisteren in de mailbox dat wegens overweldigend succes de voorraad helaas is uitgeput.

Vandaag FRS gebeld en die hadden hem gewoon in de winkel liggen, en nog is goedkoper ook (al is het maar 3 euro maar toch). Jammer van Bol.. Helaas voor hun weer een annulering, straks hebben ze voorraad genoeg dus. :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
EDIT: Helaas blijkt dat bij de klachtenafhandeling van thuiswinkel.org geen bestanden geupload kunnen worden en de ruimte voor tekst is zo beperkt, dat ik geen voorbeelden uit de ontvangen mails heb kunnen toesturen. Bij bol.com kon dit gelukkig wel. Ik heb alleen stukjes uit de naar mij toegestuurde conversaties gebruikt, er zijn dus geen namen, bestelnummers of andere persoonlijke informatie meer in terug te vinden. Ben benieuwd of er iets anders op terug komt dan een standaard reactie.

[ Voor 72% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 15-04-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
Je zou toch alles terugsturen naar degene die informatie hadden doorgegeven? Of komt dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Tijmenn schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:36:
Je zou toch alles terugsturen naar degene die informatie hadden doorgegeven? Of komt dat nog?
Het is vrij veel om te organiseren om door te sturen, en om niet iedereens mailbox vol te stoppen zal ik het alleen doorsturen op verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik denk dat je ook even moet wachten op reactie van thuiswinkel. Als je een klacht juist registreert zullen ze als het goed is contact met je opnemen. Je heb op dat moment de gelegenheid om extra informatie te sturen.

Tenminste, zo heb ik begrepen dat het in z'n werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Blijkbaar is de annulering bij deze definitief:
Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ********** te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: **********

Artikel: Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition -
Aantal: 1

Betaalmethode: iDEAL

U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.

Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.

Met vriendelijke groet,
Ik had nog gemaild en gebeld, dit is gewoon genegeerd door Bol. Ze hebben de annulering gewoon doorgezet zonder contact op te nemen of enige moeite te doen.
Daarbij liegen ze de boel gewoon aan elkaar door te zeggen dat het product niet meer door de leverancier geleverd kan worden. Nee Bol, jullie hebben gewoon zitten kloten waardoor er niet meer geleverd kan worden.
Geen excuses, geen persoonlijk bericht. Gewoon een automatisch gegenereerd mailtje en that's it. En nu zit de tegoedbon die ik had gebruikt nog vast aan mijn Bol account ook, terwijl ik naar aanleiding van deze ervaring niet de intentie heb om ooit nog wat bij Bol te kopen.
Daarbij komt nog dat ik de bon speciaal had bewaard voor mijn GW2 aankoop, daar ik verder toch nooit via winkels koop (eerder via steam en andere platforms). Schandalig dit....... :( :( :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Heb net deze e-mail ook ontvangen. Ook mijn mail op de vorige annulering is compleet genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
LOL, kreeg nog een keer de mail met verontschuldigingen en de EUR 15 bon. Heb zo het vermoeden dat dat het antwoord is op mijn geklaag van vrijdagavond. Byebye Bol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

dnbo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:10:
Blijkbaar is de annulering bij deze definitief:

[...]

Ik had nog gemaild en gebeld, dit is gewoon genegeerd door Bol. Ze hebben de annulering gewoon doorgezet zonder contact op te nemen of enige moeite te doen.
Daarbij liegen ze de boel gewoon aan elkaar door te zeggen dat het product niet meer door de leverancier geleverd kan worden. Nee Bol, jullie hebben gewoon zitten kloten waardoor er niet meer geleverd kan worden.
Geen excuses, geen persoonlijk bericht. Gewoon een automatisch gegenereerd mailtje en that's it. En nu zit de tegoedbon die ik had gebruikt nog vast aan mijn Bol account ook, terwijl ik naar aanleiding van deze ervaring niet de intentie heb om ooit nog wat bij Bol te kopen.
Daarbij komt nog dat ik de bon speciaal had bewaard voor mijn GW2 aankoop, daar ik verder toch nooit via winkels koop (eerder via steam en andere platforms). Schandalig dit....... :( :( :( :r
Jij behoort jouw eigen gebruikte tegoedbon van Bol terug te krijgen EN daar bovenop de 15 euro tegoed van Bol zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
InflatableMouse schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:10:
[...]

Jij behoort jouw eigen gebruikte tegoedbon van Bol terug te krijgen EN daar bovenop de 15 euro tegoed van Bol zelf.
Het was zo'n mooie entertainment card die ik had liggen. Om deze online te gebruiken moet je het pasnummer en de pincode achterop het pasje gebruiken. Deze hangt nu in mijn Bol.com account, het pasje (met daarop de pincode) heb ik niet meer.... deze ligt in de prullenbak, omdat al het tegoed gebruikt was. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Reactie terug van bol, ze hebben iig wel het hele bestand een keer doorgelezen, maar dit zal wel het beste zijn waar we op mogen hopen:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 april 2012.

U geeft aan dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling van 'Guildwars 2'. Wij betreuren dit zeer.

De collector's editie was een gelimiteerde versie. Dit stond ook aangegeven op onze website. Helaas is deze nog later aan ons verstrekt dan verwacht. Hierdoor was niet meteen duidelijk welke klanten de collector's editie wel of niet zouden krijgen. Dit hebben wij daarnaast ook nog niet goed gecommuniceerd. Onze welgemeende excuses voor deze afhandeling.

Bol.com werkt continue aan de verbetering van de kwaliteit en service van onze diensten en onze klantenservice. Wij nemen uw opmerkingen dan ook uiterst serieus en geven deze door aan de diverse afdelingen, zodat we dit mee kunnen nemen in het verbeterproces.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik snap niet waarom het niet duidelijk was welke klanten de CE zouden krijgen. Ze hebben de orders toch ontvangen, duidelijker kan het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01
Maar is het principe dan niet 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt', als er dus nu dus blijkbaar 30/3 bestellers worden geannuleerd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik zou het zeker niet raar vinden als het first come first serve is met dit soort dingen. Het is ook totaal niet moeilijk om dat te implementeren, maar goed, ze hebben blijkbaar last come first serve oid toegepast. Redelijk belachelijk.

Ik snap ook niet waarom de CE er niet vanaf is gehaald toen ze wel konden raden dat ze te veel orders hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Iemand van bol.com heeft mij net gebeld naar aanleiding van de Thuiswinkel klacht. Er is me verteld dat het probleem toch echt bij hun lag, doordat de EAN code van de op 3 april online gezette CE anders was dan de originele. Normaal gesproken zou dit automatisch goed moeten gaan, dit keer niet. Ze zijn er te laat achter gekomen, waardoor alle CE's al uitverkocht waren. Ik heb hen ook verteld dat het probleem voor mij lag in de mail van 13 april, waar het leek alsof de schuld in de schoenen van de leverancier gestopt werd. Ze zouden die mail analyseren en kijken wat er fout was gegaan, aangezien dat niet hun bedoeling was en hoe ze dat beter zouden kunnen oplossen in de toekomst.

Daarnaast zijn ze nu aan het proberen om extra CE's bij andere winkels vandaan te halen, om aan de orders van 30 maart te voldoen.

Al met al ben ik tevreden, het voornaamste voor mij was het erkennen van hun eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:10:
Iemand van bol.com heeft mij net gebeld naar aanleiding van de Thuiswinkel klacht. Er is me verteld dat het probleem toch echt bij hun lag, doordat de EAN code van de op 3 april online gezette CE anders was dan de originele. Normaal gesproken zou dit automatisch goed moeten gaan, dit keer niet. Ze zijn er te laat achter gekomen, waardoor alle CE's al uitverkocht waren. Ik heb hen ook verteld dat het probleem voor mij lag in de mail van 13 april, waar het leek alsof de schuld in de schoenen van de leverancier gestopt werd. Ze zouden die mail analyseren en kijken wat er fout was gegaan, aangezien dat niet hun bedoeling was en hoe ze dat beter zouden kunnen oplossen in de toekomst.

Daarnaast zijn ze nu aan het proberen om extra CE's bij andere winkels vandaan te halen, om aan de orders van 30 maart te voldoen.

Al met al ben ik tevreden, het voornaamste voor mij was het erkennen van hun eigen fout.
Hmm, en al die orders van 30 maart zijn geannuleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:12:
[...]

Hmm, en al die orders van 30 maart zijn geannuleerd....
Klopt, maar ze weten van wie de orders geannuleerd zijn en ze gaan toch proberen om die orders te leveren. Er werd me verteld dat mochten ze aan extra exemplaren kunnen komen, de mensen die 30 maart besteld hebben per mail op de hoogte worden gesteld hiervan en kunnen kiezen of ze alsnog een exemplaar willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Idem hier, net dus ook opgebeld door Bol in verband met mijn melding bij de Thuiswinkel en tekst en uitleg gekregen.

Beter te laat dan niet denk ik dan, Sagaris heeft hierboven er alles al over gezegd en dat is voor mij niet anders. Niet te veel woorden meer aan vuil maken denk ik dan.

Edit: reply van Zavvi:
One of our customer services advisors has reviewed your query and we are able to confirm the following:

Hi,

Thank you for your message regarding you order.

Your orders code should be despatched to you when we receive the next batch of codes to our warehouse. We will send you an email to confirm when your order is on its way.

In the meantime, if you have any further questions, please feel free to contact me.

Kindest regards,

Sam
Zavvi Customer Service Support Team

[ Voor 48% gewijzigd door InflatableMouse op 17-04-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sagaris schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:10:

Dat is al een hele verbetering ten opzichte van de vorige antwoorden. Komt in ieder geval een stuk persoonlijker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Metalkai schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:58:
[...]

Dat is al een hele verbetering ten opzichte van de vorige antwoorden. Komt in ieder geval een stuk persoonlijker over.
Zullen wel op de vingers zijn getikt door die Thuiswinkel organisatie, maar ben toch heel benieuwd of ze ook contact opnemen met iedereen die geen klacht heeft ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Ik heb eenzelfde bericht gehad van Bol. Voor mij is hier de zaak wel mee afgedaan.
Had ook een bestelling geplaatst bij Zavvi met een vraag, echter hier had ik gisteren nog geen antwoord op gekregen. Heb mijn bestelling van de CE daar maar geannuleerd, ook gezien de tijd dat het kost om het naar NL te verschepen.
Nu gewoon via Anet de standard edition gekocht, en gelijk geregistreerd, dat gaf me toch wel een blij gevoel :D

Mocht Bol nog aan extra CE's kunnen komen denk ik dat ik die gewoon alsnog bij ze bestel. Gezien mijn 50 euro giftcard nu aan mijn Bol account vast zit en ik nog de 15 euro kortingsbon heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zat zojuist de shop reviews te lezen van Bol, ik denk dat het wel zo netjes zou zijn als iedereen die min of meer in een opwelling van boosheid en teleurstelling een negatieve shop review heeft achter gelaten deze ook wat zou aanpassen naar iets realistischers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:40:
Ik zat zojuist de shop reviews te lezen van Bol, ik denk dat het wel zo netjes zou zijn als iedereen die min of meer in een opwelling van boosheid en teleurstelling een negatieve shop review heeft achter gelaten deze ook wat zou aanpassen naar iets realistischers.
Als ik iets van ze hoor, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Subject
Pre-orders at bol.com [netherlands]

Discussion Thread
Response Via Email (Shane) 04/18/2012 12:34 AM
Hello,

Thank you for contacting NCsoft Account Support.

We are in the process of investigating this issue for you and you should receive an update within 24 hours. We may need more time if you contacted us on a weekend or holiday, but someone will respond to this support ticket as soon as possible.

Thank you,
Shane
NCsoft Account Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

YEZZ!

From Barkman Computers, gisterenavond besteld:
Your order has been despatched today,

this is the first part, the dvd case with activation codes for the beta weekends and early access.
then as soon as NCSoft provide us with the collectors box, we will send it on to you as a separate parcel.

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga niet nog eens switchen... Het is nu: ik krijg hem of ik krijg hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454631

Net even de reacties nog gelezen. Ben nadat ik de hele tijd boos ben geweest toch maar weer ff terug gekomen.
En ik denk dan ook niet dat we uberhaubt nog iets van bol krijgen te horen. Ik heb hem bij zawie besteld nadat ik dat mailtje van bol van de annulering had ontvangen. En nog steeds niets in huis. Ik begin hem toch echt wel te knijpen of ik nog wel aan mijn CE kom....

Ik zou dan ook graag nog mijn beeldje zien, maar goed eerst maar is hopen dat ik die promocode nog kijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Anoniem: 454631 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:21:
Net even de reacties nog gelezen. Ben nadat ik de hele tijd boos ben geweest toch maar weer ff terug gekomen.
En ik denk dan ook niet dat we uberhaubt nog iets van bol krijgen te horen. Ik heb hem bij zawie besteld nadat ik dat mailtje van bol van de annulering had ontvangen. En nog steeds niets in huis. Ik begin hem toch echt wel te knijpen of ik nog wel aan mijn CE kom....

Ik zou dan ook graag nog mijn beeldje zien, maar goed eerst maar is hopen dat ik die promocode nog kijg.
Zavvi heeft naar Nederland helaas een levertijd van ongeveer twee weken, dus het zou nog even kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01
InflatableMouse schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:40:
Waarom? Er staat ook flink negatieve reviews tussen die niet CE-gerelateerd zijn, per saldo zijn dit wel cruciale momenten om te laten zien wat je als shop bent. Mijn oude bestellingen van F1, Cataclysm CE en FF13 zijn ook nooit op tijd aangekomen of gewoon niet geleverd (Cataclysm bijvoorbeeld).

Zeker bij CE's zijn zulke zaken enorm gevoelig, eerst aan het lijntje worden gehouden dat er wel geleverd gaat worden, daarna berg excuusjes dat het allemaal systeemfoutjes zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste