Blijkbaar is de annulering bij deze definitief:
Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ********** te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: **********
Artikel: Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition -
Aantal: 1
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Met vriendelijke groet,
Ik had nog gemaild en gebeld, dit is gewoon genegeerd door Bol. Ze hebben de annulering gewoon doorgezet zonder contact op te nemen of enige moeite te doen.
Daarbij liegen ze de boel gewoon aan elkaar door te zeggen dat het product niet meer door de leverancier geleverd kan worden. Nee Bol, jullie hebben gewoon zitten kloten waardoor er niet meer geleverd kan worden.
Geen excuses, geen persoonlijk bericht. Gewoon een automatisch gegenereerd mailtje en that's it. En nu zit de tegoedbon die ik had gebruikt nog vast aan mijn Bol account ook, terwijl ik naar aanleiding van deze ervaring niet de intentie heb om ooit nog wat bij Bol te kopen.
Daarbij komt nog dat ik de bon speciaal had bewaard voor mijn GW2 aankoop, daar ik verder toch nooit via winkels koop (eerder via steam en andere platforms). Schandalig dit.......