Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ben nu net gebeld door Bol.com wegens mijn klacht aan Thuiswinkel.org. De man legde goed uit hoe het nou mis heeft kunnen gaan, en dat ze nog steeds aan het proberen zijn om extra exemplaren te verkrijgen.

Als ze die kunnen bemachtigen, wordt iedereen die op de 30ste besteld had opgebeld/gemailed om te laten weten dat het weer beschikbaar is. Deze mensen zullen dan ook voorrang krijgen.
Of ze extra exemplaren kunnen krijgen is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454631

@Metalkai Iedereen die bij bol op 30 maart heeft besteld? of alleen de mensen die hun klacht hadden gemeld bij thuiswinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Mij werd verteld iedereen die op 30 maart besteld had. Of ze nu wel of niet een klacht ingediend hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:30:
[...]

Waarom? Er staat ook flink negatieve reviews tussen die niet CE-gerelateerd zijn, per saldo zijn dit wel cruciale momenten om te laten zien wat je als shop bent. Mijn oude bestellingen van F1, Cataclysm CE en FF13 zijn ook nooit op tijd aangekomen of gewoon niet geleverd (Cataclysm bijvoorbeeld).

Zeker bij CE's zijn zulke zaken enorm gevoelig, eerst aan het lijntje worden gehouden dat er wel geleverd gaat worden, daarna berg excuusjes dat het allemaal systeemfoutjes zijn.
Omdat sommige van die reviews naar mijn mening niet objectief zijn. Ik zeg niet dat de reviews positief moeten zijn, ik zeg realistischer.

Als een winkel persoonlijk belt om met hangende pootjes excuses aan te bieden, open en eerlijk uitlegt wat ze fout hebben gedaan en wat ze er aan doen om het proberen nog goed te krijgen vind ik dat het netjes zou zijn als dat ook in de review verwerkt wordt.

Maar het is verder niet aan mij, ik merk alleen wat op en wat mensen er mee doen moeten ze zelf weten. Ik ben zelf ook wel eens op de vingers getikt door een Admin omdat ik een negatieve review had geplaatst die nog niet volledig af was gehandeld, en terecht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ive.T
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11-2012
Aan alle mensen die op 30 maart besteld hebben,jullie zijn niet de enige die in de kou zijn blijven staan bij bol.com.
Ik heb later besteld ,en kreeg enkele dagen later dezelfde mail als jullie dat,

De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Iedereen is de mogelijkheid geboden om bovengenoemde game van te voren te bestellen. Op het moment dat de levering zou plaats vinden blijkt dat het aantal bestellingen groter is dan het aantal games wat geleverd kan worden. Omdat de game een gelimiteerde uitgave is, kan deze helaas niet worden nabesteld.

Uiteraard begrijp ik dat u teleurgesteld bent. Het spijt me oprecht dat u de game niet heeft ontvangen. Ik kan er helaas niet voor zorgen dat u de game alsnog in uw bezit krijgt.

Vandaag krijgt u van ons een e-mail met een cadeaubon code ter waarde van € 15,00. Ik hoop dat dit de teleurstelling iets verzacht.

Nu ben ik waarschijnlijk zolas de meesten hier niet echt opgezet met deze manier van handelen,maar moet wel zeggen dat Bol.com zijn aftersales ( misschien een beetje raar nu) serieus neemt,en probeert om zijn klanten tot tevreden heid te stellen.
Ze gaan me een van de dagen telefonisch contacteren,dus hoop ik alsnog dat er een mooie oplossing uit de bus komt alhoewel ik echt wel twijfel of we allemaal de CE editie in ontvangst mogen nemen.

Als ze dit probleem netjes kunnen oplossen geef ik ze ook een heel mooie review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:41
Hm, wil nu toch maar de digital deluxe editie bestellen via de GW2 website zelf, maar mn creditcard uit NZ wordt niet geacepteerd.

Nog maar ff denken wat nu.

edit: ah toch nog gelukt via een nederlandse paypall account waar mijn creditcard uit Nieuw-Zeeland aan gekoppeld is

[ Voor 27% gewijzigd door Basekid op 19-04-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454631

Maar DDE gekocht... en als die van zavvi ooit binnen komt zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:40:
Ik zat zojuist de shop reviews te lezen van Bol, ik denk dat het wel zo netjes zou zijn als iedereen die min of meer in een opwelling van boosheid en teleurstelling een negatieve shop review heeft achter gelaten deze ook wat zou aanpassen naar iets realistischers.
Ik heb m'n negatieve shop review laten staan, alleen iets aangepast, n.a.v. extra informatie (belletje door bol.com) en deze extra informatie ook in m'n review gezet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik post hem maar even hier.
Het is (hopelijk) geen probleem.. Maar ik wil een nieuwe laptop aanschaffen.. En ik vraag me af of onderstaande voldoende zal zijn om gewoon fatsoenlijk GW2 te kunnen spelen. Hoef niet alles op ultra, als het maar gewoon niet op low moet, en ik een redelijke framerate over kan houden.

Nu kun je het zo duur maken als je zelf wil.. voor 1500-2000 heb je uiteraard weer een betere laptop.
Maar graag jullie mening over onderstaande specs:

Alienware M14x, zwart, WLAN
GRAFISCHE KAART 1,5 GB NVIDIA® GeForce® GT555M
BASE Alienware M14x: 1.5 Base Black (zwart)
PROCESSOR Intel® Core™ i5 Processor 2430M (2,40 GHz, 3 MB cache, Dual Core)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
GEHEUGEN 4.096 MB (2 x 2 GB) 1.333 MHz Dual Channel DDR3
HARDE SCHIJF 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 36 cm(14,1") HD lcd-breedbeeldscherm (1.366x 768) WLED met TrueLife™

Nogmaals, spendeer ik 500,- meer dan is het een 1.7 met 2gb videokaart.. Maar mijn vraag is simpelweg, is dit voldoende ?

Edit: Ow... nog een 2e vraagje..
Deze alienware laptop is net uitgekomen en kost 149,- meer tov bovenstaande, altijd doen ?

Alienware M14x Cosmic Black bewerken
GRAFISCHE KAART 1GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M
PROCESSOR Intel® Core™ i5-2450M Processor (3MB Cache, up to 3.1GHz with Turbo Boost , 2C) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
GEHEUGEN 6.144 MB (1 x 2 048 + 1 x 4 096) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 35.6 cm(14,0") HD witte led-beeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Intel® Centrino® Wireless-N 2230 with Bluetooth 4.0

[ Voor 28% gewijzigd door Lasteraar op 20-04-2012 22:20 . Reden: madness ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ze zien er allebei wel goed uit, de 2de wat beter wegens meer RAM en betere videokaart. Het is wel jammer dat ze allebei zo'n vreselijke resolutie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Scherm kan geupdate worden naar 1600x(nogwat).

Is dat van toegevoegde waarde ? Ik bedoel, het scherm is ook maar 14"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar ik zou altijd voor een 1600x900 resolutie gaan.
Ikzelf heb een 15" laptop, maar ik zou absoluut niet willen dat er een 1366x768 resolutie op zat, ik vind het er gewoon slechter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ok..

Zit er nou nog echt veel verschil ( duh ?! ) tussen de i5 of i7 processor ?
Kost behoorlijk wat meer ( 250-500,- ) om een fatsoenlijke i7 erin te hangen.

Of kan ik dat geld beter spenderen aan een 2gb videokaart en wat meer ddr ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik denk dat zeker voor een laptop het verschil te verwaarlozen is tussen een i5 en een i7. Voor gw2 maakt dat sowieso geen flaus aus.

Meer RAM is altijd goed, 2GB op een videokaart is over het algemeen overkill, zeker voor Gw2.

Realiseer je je wel dat Gw2 hele lage systeem eisen heeft?

[ Voor 37% gewijzigd door InflatableMouse op 22-04-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Nou ik probeer voor de juiste prijs een goede samenstelling te krijgen voor de game(s) die ik erop ga spelen.
Dus opmerkingen zijn welkom !
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 09:51
Zijn er hier ook mensen die GW2 pre-release via Amazon gekocht hebben? Mijn serial code blijkt op één of andere manier al geregistreerd te zijn, toen ik deze wilde gaan vastleggen op de GW2 website.

Ben nu sinds een paar dagen in contact met GW2 Support, heb inmiddels een foto van m'n key en Amazon bon gestuurd naar ze. Hopelijk is dit voor het weekend opgelost, maar ik vind het een beetje een vreemd verhaal (nee, ik heb echt geen typefout gemaakt bij het intikken van de code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

razzor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:52:
Zijn er hier ook mensen die GW2 pre-release via Amazon gekocht hebben? Mijn serial code blijkt op één of andere manier al geregistreerd te zijn, toen ik deze wilde gaan vastleggen op de GW2 website.

Ben nu sinds een paar dagen in contact met GW2 Support, heb inmiddels een foto van m'n key en Amazon bon gestuurd naar ze. Hopelijk is dit voor het weekend opgelost, maar ik vind het een beetje een vreemd verhaal (nee, ik heb echt geen typefout gemaakt bij het intikken van de code).
hoe was het verpakt? Klinkt als Amazon medewerker heeft keys gejat om op ebay te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 09:51
Lijkt me onmogelijk, aangezien de envelop en kaart met de code niet ongeopend waren toen ik deze ontving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453869

Dag mensen,

misschien is deze vraag al eens verschenen, maar aangezien ik niet veel tijd heb kan ik er niet verder naar zoeken. Ik heb een mail gekregen van Anet waarbij men zegt dat ik de client al kan downloaden. Ik klikte op de link maar kan deze client nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:21
Albis, wat heb je zelf al geprobeerd, google etc? We verwachten wel een mate van zelf actie :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 10:04
http://cloudfront.guildwars2.com/client/Gw2.exe dat is hem?
EDIT: kan het niet proberen vanaf het werk

[ Voor 27% gewijzigd door roeltjow op 25-04-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:37:
Albis, wat heb je zelf al geprobeerd, google etc? We verwachten wel een mate van zelf actie :p
Dat begrijp ik :) ik ben gewoon een beetje bang dat ik iets dom en overhaast ga doen, waardoor ik niet ga kunnen spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat de client Roeltjow? ik dacht dat hij zwaarder ging zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
probeer het zelf even, staat op pagina 127 gepost in het Guild wars 2 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roeltjow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:42:
probeer het zelf even, staat op pagina 127 gepost in het Guild wars 2 forum
Ik ben aan het downloaden, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

momenteel tegen een goeie 200 kb/sec, deze blijft stijgen. Het gaat hier wel om 180.000 files en meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het staat er toch echt heel duidelijk:
Click here to go to the "Getting Started" thread in our beta forums, where you can download the beta client
Je moet naar het forum gaan (volg die link), "Getting Started" thread starten en daar staat de link naar de client.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zag een vraagje over de systeemeisen en het samenstellen van een pc/laptop voorbijkomen; die is inmiddels beantwoord maar die horen hier niet thuis. Dit is het problemen topic.

Vragen m.b.t. samenstellen van pc's/laptops horen thuis in: Complete Systemen & Laptops

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:44:
Het staat er toch echt heel duidelijk:

[...]

Je moet naar het forum gaan (volg die link), "Getting Started" thread starten en daar staat de link naar de client.
Dit werkte helaas niet bij mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die link niet naar het forum, of de link naar de client? Want dat is de identieke link als die hierboven gegeven wordt...

Je moet niet inloggen in je account details (hier komt uiteindelijk de link te staan, neem ik aan :P), maar bovenin "forum" klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:50:
Die link niet naar het forum, of de link naar de client? Want dat is de identieke link als die hierboven gegeven wordt...

Je moet niet inloggen in je account details (hier komt uiteindelijk de link te staan, neem ik aan :P), maar bovenin "forum" klikken.
Ik krijg vreemd genoeg geen link.. ik heb deze intussen verkregen via deze topic : http://cloudfront.guildwars2.com/client/Gw2.exe

Dit is de juiste, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juniordiscart
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 14:37
Das inderdaad de juiste. Ik heb hem al binnen gehaald. Ben naar het login-scherm aan het staren om de muziek te luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

juniordiscart schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:43:
[...]

Das inderdaad de juiste. Ik heb hem al binnen gehaald. Ben naar het login-scherm aan het staren om de muziek te luisteren. ;)
Haha, hoelang heeft de download bij jou geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Anoniem: 453869 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:57:
[...]

Haha, hoelang heeft de download bij jou geduurd?
dit is geen chatroom, praat hier over je problemen met guild wars 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, weer een nieuw probleem opgedoken: ik zit aan 99% van de download, 2 files remaining en hij download gewoon niet meer?! 0.00 KB/Sec
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
even opnieuw de .exe opstarten of anders gewoon even laten staan.... kan zijn dat ie aan het comprimeren is.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Jullie kunnen wel DL 'en ?
raar, ik heb een mail maar via die forum link maar na inloggen krijg ik niets te zien.
Bij account kan je wel de client zien maar die staat op Not Available :(

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 25-04-2012 19:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:40:
Jullie kunnen wel DL 'en ?
raar, ik heb een mail maar via die forum link maar na inloggen krijg ik niets te zien.
Bij account kan je wel de client zien maar die staat op Not Available :(
De link moet je zoeken in het forum. Bovenin op "forum" klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 08-05 09:18
Dat werkte gisteravond niet denk ik. Stond helemaal niets en ik zag ook geen forums alleen maar 1 regel.
Ik heb de client via het forum hier maar gepakt

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:55:
Dat werkte gisteravond niet denk ik. Stond helemaal niets en ik zag ook geen forums alleen maar 1 regel.
Ik heb de client via het forum hier maar gepakt
Die ene regel is het forum :P Ik geef toe, het was niet erg duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Over welk forum hebben jullie het? Het officiële https://forum-en.guildwars2.com/forum ?
Want die werkt bij mij totaal niet. Ik krijg wel een hoofdpagina, maar op wat ik dan ook klik, alles blijft hetzelfde.

2e vraag: Heeft er ondertussen iemand al een mail gehad over de beta? Ik heb nog steeds niets ontvangen, beetje vage communicatie vanuit ArenaNet's kant.

Ondertussen wel de link van hier gepakt, uiteindelijk krijg je er 1 groot .dat bestand bij van 13gig. Ik dacht nog een installer te krijgen ofzo, maar neen. 's ochtends was GW2 aan het draaien.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4bit schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Over welk forum hebben jullie het? Het officiële https://forum-en.guildwars2.com/forum ?
Want die werkt bij mij totaal niet. Ik krijg wel een hoofdpagina, maar op wat ik dan ook klik, alles blijft hetzelfde.

2e vraag: Heeft er ondertussen iemand al een mail gehad over de beta? Ik heb nog steeds niets ontvangen, beetje vage communicatie vanuit ArenaNet's kant.

Ondertussen wel de link van hier gepakt, uiteindelijk krijg je er 1 groot .dat bestand bij van 13gig. Ik dacht nog een installer te krijgen ofzo, maar neen. 's ochtends was GW2 aan het draaien.
De "installer" werkt het zelfde als die van GW1. Er is geen installer, alleen een game client die zelf de rest van de data binnenhaalt en deze in een .dat bestand plaatst. "Installeren" op een andere PC is hierdoor ook zeer eenvoudig: copy/paste, en run.

Het ziet er niet uit als een traditioneel forum... Maar ze hebben duidelijk geluisterd naar de gebruikers want nu staat er een groot bericht waar je de client kunt donwloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Ja uiteindelijk er wel uit geraakt. Uiteindelijk deed op dat forum slechts 1 link het bij mij, "News and announcements".

Links zoals, learn more, How to use these forums, Forum etiquette, Frequently Asked Questions, doen hier niets.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327315

Zeg, mijn download blijft steken op 99% met 2 files remaining.
Weet iemand of dit hoort? :)

NVM, opgelost.
Ik zie jullie morgen in Tyria :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 327315 op 26-04-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 15:12
als je naar het forum gaat hier
https://forum-en.guildwars2.com/forum/
dan moet je nog klikken op
"News and Announcements" naast de toeter
daarna op:
"Getting Started"
als je de client download link dan nog steeds niet kunt vinden gebruik dan maar de directe link die hierboven wel es een keer is genoemd

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Komen jullie er al in? Ik krijg enkel foutmeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://hyper.dnsalias.net/forum/GW2_Beta_Login.jpg

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Laatst online: 15:10
Zelfde melding hier Tyrian, denk morgen maar weer proberen :<
EU servers lopen ook al behoorlijk vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Server lijkt weer up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmazingDreams
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-05 12:39
Mijn pc bevriest zo'n beetje op het moment dat ik de GW client gebruik (downloaden :O ). Alle cores zitten rond de 50%.

Heb een AMD Phenom II X6 1055T Boxed
2TB samsung ecogreen (geloof ik kwam uit een externe schijf) met veel vrije schijfruimte
8GB RAM (Kingston)
AMD Radeon HD6950

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Heb al gedefragmenteerd en ben nu aan het checken op malware. (op het moment 70k objecten gescanned 0 threats MBAM

Ik boinc op climateprediction.net en malariacontrol.net volle 100% geen problemen. 50%(!?) 'clientje' trekt ie dan weer niet. Iemand hetzelfde probleem?

EDIT: Heb m nu in mijn documenten staan en uitvoeren als administrator. Maar nog steeds kan ik weinig doen als de client aanstaat. Zelfs een muziekje luisteren lokaal gaat moeilijk. Ik beschouw dit nu als 'opgelost' maar ik hoop dat ze met de officiële release zorgen dat ik verder nog normaal allemaal dingen kan doen. Ik heb echt geen zin om me PC speciaal aan te laten staan om GW2 te updaten. Dat is gewoon onzin.

EDIT: Me CPU use zit nog steeds op 50%

[ Voor 32% gewijzigd door AmazingDreams op 30-05-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
De client die ik voor de eerste BETA had geupdate van de week.. getest.. en starte op.
Zojuist weer gestart (de client) en krijg nog een aantal mb binnen.

Daarna lijkt het te starten, zie een muis en het scherm fade uit naar zwart.... en niets.
Taakbeheer laat zien dat gw2.exe niet meer reageert... meerdere keren geprobeerd... geen soelaas. :(

Fix:
Locate your Gw2.exe file.
Right-click the file and select Create shortcut.
Rename this new shortcut to Guild Wars 2 Repair.
Right-click on Guild Wars 2 Repair and select Properties.
Locate the Target line and add –image to the end.
Example: C:\Games\Guild Wars 2 Beta\gw2.exe –image
Click Ok.

Once completed, double click Guild Wars 2 Repair to start the download. Once the game has been fully downloaded, the client will exit back to Windows. When you are ready to play, simply double click on GW2.exe to start the game

[ Voor 46% gewijzigd door Zephyer op 08-06-2012 21:02 . Reden: Fixxed ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stond per ongeluk in gewone GW2-topic, hier maar naartoe verplaatst... heeft iemand anders dit ook gehad?
Gisteravond geregistreerd met de beta-key die ik kreeg gePM'd. Mailtje binnen met het bericht dat ik de client kan downloaden. Meteen maar even doen dan. 25GB... okee. Doen we. PC vannacht aan laten staan want zo snel ging het allemaal niet. Vanmorgen download op >99%, nog slechts 4 files te downloaden. Maar download ligt stil, gebeurt niks meer. Ik denk, dat zal wel gebeuren als het volgende Beta-event begint, OF misschien moet ik gewoon de client herstarten, is er wat mis gegaan. Client afgesloten en herstart -> download begint weer bij 0%. Nice... PC uitgeklapt en naar het werk gegaan.

Vanavond maar weer proberen, hopelijk maakt hij dan wel die laatste 4 files af.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 13:10
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:12:
Stond per ongeluk in gewone GW2-topic, hier maar naartoe verplaatst... heeft iemand anders dit ook gehad?

[...]
En hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 12:02
toch ruim optijd gw2 ge preorderd helaas kan ik hem nooit opstarten steeds dat er geen event aan de gang is of dat

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:36
Gisteren was toch de stresstest? Gok op een mismatch met de server, dat hij daarop vast is gelopen, was bij mij 2x het geval met de eerdere stresstests.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:51

Thermometer

Whoop Whoop!

Heb een beetje een raar probleem. Ben bij alle BWE's en stresstests (behalve de laatste) geweest, en heb altijd dezelfde client gebruikt. Nu wilde ik de client updaten, maar elke keer dat ik het opstart, wordt er 12,83mb gedownload met goede snelheid, en daarna gaat de snelheid door tot 0.00kb/s (hij stopt).

Er zijn dan nog 18,008 files om te downloaden.

Ik heb al geprobeerd om -useoldlauncher als argument mee te geven, maar daar precies hetzelfde probleem. -image schijnt ook niet te helpen. Is er nog een soort van repair achtig argument wat ik mee kan geven? Of kan ik beter de hele client overnieuw downloaden. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:54
Hoe zit het nu met optimization? Waren de vorige beta's optimized? (sinds ik met 10 fps in wvw rond liep)

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
ATI Radeon HD 4800 Series
Memory: 4096MB RAM

[ Voor 4% gewijzigd door rejer op 09-08-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469740

Denken jullie dat ik het spel met deze componenten kan spelen?

AMD Llano A6-3500 2,1GHz TripleCore
4 GB werkgeheugen
500 GB Satall harde schijf
AMD Radeon 6530D 1GB

Ik snap dat de videokaart niet zo super is, maar als ik het spel op medium kan spelen ben ik al zeer tevreden!

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Anoniem: 469740 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:52:
Denken jullie dat ik het spel met deze componenten kan spelen?

AMD Llano A6-3500 2,1GHz TripleCore
4 GB werkgeheugen
500 GB Satall harde schijf
AMD Radeon 6530D 1GB

Ik snap dat de videokaart niet zo super is, maar als ik het spel op medium kan spelen ben ik al zeer tevreden!

bedankt alvast
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
ik heb nu voor de 40e x de client gedownload, gewoon via de GW2 site.
alleen ik heb al 1,5 week lang unable to connect to internet.
inmiddels alles geprobeerd. zelf firewall helemaal uit etc.
op een andere PC binnen het netwerk gaat alles prima.

wie o wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Denniz,

Maak eens een nieuw user account aan met een schoon profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Hm, de headstart access zou moeten zijn begonnen, maar ik kan geen verbinding krijgen met de server.

Foutcode 42.0.9001:3927

Keer op keer.

Ik kom ineens ook niet meer in Guild Wars, Code=042

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 27-05-2024
Me client start niet eens op "Connection error(s) detected. Retrying..." doet tie nu al bijna 3 uur :(

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465032

Ik had dacht ik al GW2 geinstalleerd. Denk het is de 25e.. Meteen opstarten en spelen maar!
Maar nee.. Er verscheen niks behalve die launcher in beeld. Geen tekst of wat dan ook. Dus ik het verwijderen want ik dacht dan download ik het wel opnieuw want dat ging zo snel.
Nu weer die GW2Setup.exe gedownload en gestart. Nu krijg ik telkens de volgende error :

"Download Failed! Please Check your Internet Connection and try again."

Nu is deze error al voor de honderdduzendste keer en ik wordt er gek van!

Iemand enige oplossing?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399679

Anoniem: 465032 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:28:
Ik had dacht ik al GW2 geinstalleerd. Denk het is de 25e.. Meteen opstarten en spelen maar!
Maar nee.. Er verscheen niks behalve die launcher in beeld. Geen tekst of wat dan ook. Dus ik het verwijderen want ik dacht dan download ik het wel opnieuw want dat ging zo snel.
Nu weer die GW2Setup.exe gedownload en gestart. Nu krijg ik telkens de volgende error :

"Download Failed! Please Check your Internet Connection and try again."

Nu is deze error al voor de honderdduzendste keer en ik wordt er gek van!

Iemand enige oplossing?

Alvast bedankt
Er is geen oplossing, alles is op dit moment gewoon overloaded en down. Je moet gewoon effe wachten zoals met elke mmo release :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Gepatched ingelogd en play knop werkt, ik zit er weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392960

Net als in de bwe's freezed mijn game tijdens het spelen... Het gebeurt gewoon random en het scherm krijgt allemaal blokjes, ook stopt het geluid.
De enige oplossing is restarten van mn computer.
Ik heb een Saphire HD4870,intell 2 duo 3.0 ghz en 4gb ram

Fans blazen op volle kracht, ik erger me echt dood hieraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand nog meer problemen met activeren van account.

Ik krijg dit als ik op de email klikt

Template "{"code":3010,"product":1008,"module":1,"line":000,"text":""}" not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470864

IK kan GW2 helaas niet meer spelen na de laatste patch.
Als ik opstart crashed het spel binnen een paar minuten, en krijg ik deze error melding steeds.

*--> Crash <--*
Exception: c0000005
Memory at address 00000000 could not be read
App: Gw2.exe
Pid: 6252
Cmdline:
BaseAddr: 00400000
ProgramId: 101
Build: 15289
When: 2012-08-26T13:54:16Z 2012-08-26T15:54:16+02:00
Uptime: 0 days 0:06:08
Flags: 0

Het is nu al zo 6x achter elkaar gebeurd, heeft mss een idee wat dit kan zijn?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-02 14:07
Laat ik het zo zeggen, problemen qua release! Heb 'm besteld gewoon op disk.. Bij game mania, dit zou betekenen las ik net dat ik een week van te voren een sms had moeten krijgen met een 1 day headstart key (deze heb ik al niet gekregen) iemand ideeën!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 08:54
Beste allemaal,
Ik heb mijn Guild Wars 2 versie besteld bij Mycom. Dit is de preorder versie (neem ik aan), en niet de prepurchase versie. Ik zou dus vanaf vandaag moeten kunnen spelen. Ik kan me alleen niet aanmelden in de launcher (als ik op login druk krijg ik error code 9, en soms ook error 21 :S)
Weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden en het spel kan gaan spelen?

Alvast bedankt

edit: Las net het bericht op de Guild Wars 2 pagina, en begrijp dat je een aparte code had moeten krijgen, en deze werd niet bij alle pre-orders uitgedeeld (verschilt per retailer). Bij Mycom staat nergens dat je een dag headstart krijgt, dus vrees dat ik maar moet wachten tot morgen ochtend...

[ Voor 27% gewijzigd door Glandur op 27-08-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:33
Anoniem: 392960 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:10:
Net als in de bwe's freezed mijn game tijdens het spelen... Het gebeurt gewoon random en het scherm krijgt allemaal blokjes, ook stopt het geluid.
De enige oplossing is restarten van mn computer.
Ik heb een Saphire HD4870,intell 2 duo 3.0 ghz en 4gb ram

Fans blazen op volle kracht, ik erger me echt dood hieraan!
Heb ik ook. Op bepaalde momenten, dan freezed de game en kan ik niets meer doen. Het geluid speelt nog wel door, en kan via task manager het proces wel killen zodat mijn fans stoppen, maar het andere gw2 proces blijft gewoon doorlopen waardoor ik toch de hele laptop moet afsluiten.

Dus GW2.exe kan ik niet meer afsluiten. Het rare is dat dit op random momenten gebeurd, voornamelijk na 17:00 uur.
Hopelijk krijg ik een reactie op mijn support ticket die ik ook heb aangevuld met allerlei informatie.

[ Voor 10% gewijzigd door ninc op 31-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Laatst online: 21:46

nitrodesign

There is more joy on a ...

Ik heb nu namelijk het probleem, vandaag bij freerecordshop. GW2 gekocht, vanmiddag geinstalleerd en krijg een error 9.

Dat had ik al verwacht, maar vandaag is dus het spel uit. 28 augustus alleen ik krijg nu dus nog steeds error 9.

Weet iemand om dit te verhelpen.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBigz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 06:53
@ nitrodesign: Guild wars 2 is pas speelbaar dinsdag rond 9 uur in de ochtend. Dit ivm tijdverschillen over de gehele wereld.

Ik heb zelf ook een probleem, hij download de GW2 client niet (heb de GW2Setup wel binnen). Zou dit komen omdat iedereen die game nu aan het binnenhalen is of ligt het aan mijn connectie? Opgelost! AVG firewall hield hem tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door TomBigz op 28-08-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Nou mij viel op als ik kijk in de map van guild wars 2 dan heb ik maar 3 bestanden ????

- gw2.dat (15 gb)
- gw2.exe (20 mb)
- gw2.tmp (0 kb)

Maar moet ik dan ook nog op de website van Guild Wars 2 de client dowloaden ?

Ik zelf heb namelijk een dvd variant van GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
kan mijn pc zijn, maar af en toe kelder mijn fps naar 18 of terwijl normaal op 50+ zit :S
Restart client en speelt weer prima, maar fijn is anders

Heb de laatste release van nvidea (nee niet de aanbevolen beta, ben geen van van beta drivers :X)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Het probleem wat ik ni heb is, dat ik in een nieuw werelddeel wou gaan en dat GW2 zegt nog 2 minuten voor restart. Ik de 2 minuten gewacht, krijg ik een error, en daarna start mijn GW2 niet meer op.

Elke keer krijg ik error 42.

Deze error heeft te maken met:

"The game client is unable to gain access to the log-in server at this time. This is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network. For additional support, please visit http://support.guildwars2.com."

Alleen daarvoor deed die het wel.

Iemand enig idee waar het eventueel aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 21:01

Stronkie

Where wind is Trouble

ja teveel mensen proberen tegelijk verbinding te maken maat. Ik heb er ook last van

Het duurt nu wel erg lang

[ Voor 14% gewijzigd door Stronkie op 28-08-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik krijg de error "Transaction in progress. Please wait a few minutes and try again" in de launcher... iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nitrodesign schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:36:
Nou mij viel op als ik kijk in de map van guild wars 2 dan heb ik maar 3 bestanden ????

- gw2.dat (15 gb)
- gw2.exe (20 mb)
- gw2.tmp (0 kb)

Maar moet ik dan ook nog op de website van Guild Wars 2 de client dowloaden ?

Ik zelf heb namelijk een dvd variant van GW2.
Dat is de client :)
In die GW2.dat zitten alle bestanden, zie het als een container waar alles in zit.
(in principe zit deze vol met submappen, bestanden, geluiden etc, maar onder 1 bestandsnaam gestopt).
Teunis schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:42:
kan mijn pc zijn, maar af en toe kelder mijn fps naar 18 of terwijl normaal op 50+ zit :S
Restart client en speelt weer prima, maar fijn is anders

Heb de laatste release van nvidea (nee niet de aanbevolen beta, ben geen van van beta drivers :X)
Hoe zit je met je geheugen? Met 4GB kan je krap komen te zitten en kan je flinke drop krijgen om alles weer 'schoon' te krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2012 17:33 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
nitrodesign schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:16:
Het probleem wat ik ni heb is, dat ik in een nieuw werelddeel wou gaan en dat GW2 zegt nog 2 minuten voor restart. Ik de 2 minuten gewacht, krijg ik een error, en daarna start mijn GW2 niet meer op.

Elke keer krijg ik error 42.

Deze error heeft te maken met:

"The game client is unable to gain access to the log-in server at this time. This is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network. For additional support, please visit http://support.guildwars2.com."

Alleen daarvoor deed die het wel.

Iemand enig idee waar het eventueel aan kan liggen.
Er zijn zo nu en dan wat problemen met de loginservers. Op zaterdag hebben ze er zo'n 3 uur uitgelegen. Als je geen zin hebt om continu te blijven proberen kan je de GW2 twitter volgen, daar geven ze meer info waar beschikbaar, maar ze zijn niet altijd even snel om ook weer te melden dat het weer werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Cronax op 28-08-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 19:01
Cronax schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

Als je geen zin hebt om continu te blijven proberen kan je de GW2 twitter volgen, daar geven ze meer info waar beschikbaar, maar ze zijn niet altijd even snel om ook weer te melden dat het weer werkt.
Misschien ben ik scheel of zo,maar volgens mij zijn ze ook niet snel met melden dat het niet goed werkt.
We hebben het over deze twitter: https://twitter.com/GuildWars2 ?

Ik zie het al: ze hebben een uur geleden deze tweet geplaatst in reactie op een vraag:

"We are aware of some conectivity issues within the EU region. Please bear with us while our team looks into the problem.

Maar het zou nuttiger zijn dat in hun status te melden.

[ Voor 4% gewijzigd door BadRespawn op 28-08-2012 17:45 ]

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Ik ben bij een vriend van me met mijn laptop. Thuis kon ik gewoon inloggen, en nu ineenkeer niet op zijn netwerk. Alle poorten enzo staan open. Vreemde is dat ik met mijn account wel gewoon op zijn pc kan inloggen. Geen problemen met account enzo.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan prima inloggen alleen na het aanmaken van mijn char krijg ik een cutscene die eindigt met een zwart beeld. Hier kan ik alleen Skip to End aanklikken maar dat helpt niet. Ik lees op andere fora dat dit vaker voorkomt maar zie geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 16:12

India Sierra

Learn by failure

Aghanim schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:43:
Ik kan prima inloggen alleen na het aanmaken van mijn char krijg ik een cutscene die eindigt met een zwart beeld. Hier kan ik alleen Skip to End aanklikken maar dat helpt niet. Ik lees op andere fora dat dit vaker voorkomt maar zie geen oplossing.
Ik had exact hetzelfde voordat ik er weer uitgeknikkert werd

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Komt dus omdat de servers issues hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Ik wil zojuist mijn CE key aan mijn account registeren via register.guildwars2.com, maar in stap 2 moet ik mijn profile information updaten. Hierdoor veranderen de 4 digits achter mijn username.
Dit lijkt me wel erg vreemd en het lijkt me dat ik dan mijn vriendenlijst kwijt ben.

Heeft iemand anders dit meegemaakt? Kan ik stap 2 overslaan?

Nevermind, bij gebrek aan antwoord op de Twitter van GW2 (meerdere mensen vroegen hetzelfde) toch maar gewoon doorgegaan.
Mijn 4 digits zijn inderdaad veranderd, maar voor de rest niets. Characters & friends e.d. zijn allemaal bewaard gebleven.

[ Voor 27% gewijzigd door Gytax op 29-08-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 18:29
Hallo,

Ik heb net het spel aangeschaft alleen mijn client wil niet downloaden. Er staat bij 0%: Download Failed: check your internet connection. Alle firewalls en dergelijke programma's zijn al uitgeschakeld. Begin een beetje wanhopig te worden. Iemand enig idee dit op te lossen?

Edit: Opgelost. Heb McAfee eraf gegooid en nu doet ie het wel.

[ Voor 10% gewijzigd door fetix1 op 28-08-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

*probleem opgelost*

[ Voor 131% gewijzigd door Signex op 29-08-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik heb een graphics issue die mischien hier ook iemand heeft of bekent voorkomt.

Het lijkt alsof sommige (veel) animaties totaal niet geladen woorden.
Enkele voorbeelden zijn
1: Water (is niet zichtbaar).
2: Spiegels en glazen muren (zijn niet zichtbaar)
3: sommige mobs (zijn niet zichtbaar)
4: animaties van wapens/spells (zijn niet zichtbaar).

Ik zit op onderstaand systeem
#ProductPrijsSubtotaal
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 69,95€ 69,95
1Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5€ 212,50€ 212,50
1AMD FX-8150 Black Edition€ 173,-€ 173,-
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 66,-€ 66,-
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 96,-€ 96,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 39,99€ 39,99
1Asus Sabertooth 990FX€ 134,-€ 134,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.179,33

Dit zou GW2 makkelijk aan moeten kunnen, het spel draait ook als een zonnetje, maarja, als de helft van de assets niet geladen worden klopt dat wel :P

Ik heb geprobeerd mijn drivers te updaten, (van 12.4 naar 12.8) maar maakt niets uit.
Het maakt ook niet uit op welke settings ik het spel zet de problemen blijven precies hetzelfde.

Ik baal er een beetje van want mijn meissie heeft de issues niet met een HD 5850 :(

[ Voor 81% gewijzigd door themac1983 op 29-08-2012 13:48 ]

I-racing Profile

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-04 17:19
Ik heb een probleem, namelijk dat GW2 het enige spel is waarmee ik Driver Time Outs krijg.
Als ik het spel draai in de Automatisch gevonden instellingen dan heb ik is minder dan 5 minuten dat mijn driver crashed.
Zet ik het spel in zijn laagst mogelijk stand dan haal ik meer dan 4 uur zonder problemen.

Systeem:
i7 920 niet OC
470 gtx default instellingen
Win7 64bit
8GB ram 1333
750w PSU

Wat heb ik al geprobeerd:
  • Verschillende drivers van Nvidia. Van 306.02 t/m 295.73. Alleen bij 306.02 heb ik het probleem pas bij het spelen, alle andere al in de Char. selectie. Uiteraard Driver Sweeper gebruikt
  • GPU en CPU fan op 100% houden
  • Memtest (zonder fouten)
  • Herinstallatie van GW2
  • Windows TDR uit/minder streng: PC loopt vast in plaats van herstel driver
  • Schijfcontrole + Defrag
  • Ander schoonmaak/onderhoud PC. Softwarematig en stofvrij maken
  • Instelingen Bios aanpassen (timing, speedboost aan/uit, enz)
De temperatuur van de GPU komt niet boven de 70 en CPU max 55.
CPU belasting maximaal 75%
Ram na 4 uur op ongeveer 4.5gb gebruik
Ik kan BF3 (en andere nieuwere games) zonder enig probleem draaien op een high en ultra settings combinatie

support ticket geen reactie tot nog toe, GW2 forums down (wtf) dus daar heb je ook niets aan.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Anoniem: 470864

OK, ik kan het spel inmiddels totaal niet meer spelen, zodra ik innlog op de map Snowden Drifts crashed het spel met een memory error.
Het gebeurt alleen op een specifieke map als ik naar bepaalde ijs constucties kijk. En ook een paar keer in de AC dungeon.
Helaas staat mijn character nu in die map en op het moment dat ik inlog heb ik gelijk een crash :(

Ik heb alles wel geprobeerd verschillende versies van drivers voor mijn vidcard en herinstallatie maar geen idee wat er aan de hand is.
Maar ik hoor dat er meer mensen zijn die een Nvidia kaart hebben met problemen.
Ik hoop dat er hier iemand is die een idee heeft. Beetje jammer zo :/

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 12:32
Als ik inlog op Guildwars2.com krijg ik een enorm lange code als Display name... weet iemand waar ik dit kan veranderen? ben het nergens tegengekomen..

Ik lees nu ergens dat dit nog niet kan.. sorry!

[ Voor 16% gewijzigd door Xevoo op 30-08-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30

Grudgie

PSN: Grudgie7

Nou, ik kan ook niet veel!
Heb een HD6950 2GB in CFX, als ik inlog zie ik wel mijn dingen, maar als ik ik in de wereld kom wordt langzaam alles wit. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 17:36
Heb net een serial gekocht en account aangemaakt.
Op het moment dat ik op 'Play' druk in de launcher verdwijnt de launcher en knipper het scherm een aantal keer en vervolgens gebeurt er niks?

Draai met een geschikt systeem (o.a. phenom X3 720 @ 3Ghz en HD4870 1GB videokaart..) op windows 7.
Iemand enig idee?

Gefixt door in lagere desktop resolutie de game te starten

[ Voor 10% gewijzigd door BenJG op 03-09-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Sinds de patch vanochtend dropt mijn framerate van ( voorheen ) 40-50fps naar (nu) 10-15.........

Dat is erg zuur.. ik snap er niks van.. vanaf beta gespeeld , pre-release gespeeld, alles was prima te doen. Goede fps. Sinds vanochtend de nieuwe patch >> crap.

Ik heb een 2 maanden oude M14x i5 met GT 650m videokaart. Ik heb een nieuwe driver gedownload die sinds eind aug beschikbaar was ( niet dat ik daar voorheen behoefte aan had, maar je probeer het gewoon ). Maar geen enkel resultaat.

Het gekke is ook dat het niet uitmaakt of je nu 'best performance ' kiest ( dus met crappy gfx , wat een betere fps op zou moeten leveren ) of gewoon auto-detect , of wat ik zelf als voorkeur geef. Het beinvloed de fps niet of nauwelijks, terwijl dit wel het geval zou moeten zijn.

Het lijkt er daarom ook op dat het niet mijn hardware is die het niet aan kan, want voorheen geen probleem, nieuwe laptop, dus het zou allemaal moeten werken. Maar gewoon sinds vanochtend een probleem..
Geen idee hoe ik dit op kan lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
kunnen jullie wel inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:45
nope... prime time he.... als iedereen nu heel even niet probeert in te loggen kan ik er snel in :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Hier ook niet. Begint nu toch wel een beetje een nijpend probleem te worden. Op launch day is dit natuurlijk te verwachten..maar we zijn nu een week verder.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste