Na het bericht van Anet dat de 64-bit client uit de beta gekomen is heb ik de client eens gedownload.
(geen clean install gedaan, enkel de 64-bit client gedownload, deze in de GW2 folder gedropt en de client gestart)
Ik heb met de 32-bit versie nooit echt last gehad van game crashes(wel vervelende graphical bullshit).
Echter nu ik de 64-bit client draai kom ik niet eens voorbij de character selection screen...
De eerste keer dat ik de client startte kon ik probleemloos inloggen op een van mijn characters.
Was blij verbaasd over de performance verschillen met de 32-bit client. Echter na een minuut of 2 kreeg ik last van extreme framerate drops (2fps, 800ms ping). De ene keer slaat het spel volledig vast, de andere keer is het:
fps drop - 2 min freeze - spel loopt door voor 30 sec - fps drop - etc.
Flink zitten googlen, maar kan nergens iets concreets vinden over dit probleem.
(ook na een clean install van GW2 het zelfde probleem)
Iemand die hier al eens over gehoord heeft?
De laptop waarop ik speel:
Dell inspiron 15 (5559)
- Windows 10 ultimate
- 6th gen I5 6500u
- 8gb RAM
- AMD Radeon R5 M335
- WD Black2 SSD/HDD
Kleine update: Gisteren begon m'n client een update binnen te halen.
Na de update kon ik in ieder geval weer voorbij character selection komen..
Nog weinig last van die debiele fps drops, echter wanneer ik nu een nieuwe map in ga of alt+tab
heeft GW2 het er maar weer zwaar mee. laadtijd is zo'n beetje verdubbeld tenopzichte van de 32-bit client. En wanneer ik alt+tab en terug naar de game ga zit ik ook weer bijna een minuut te wachten tot de game reageert.
[
Voor 16% gewijzigd door
JDizzle op 25-05-2016 15:15
]