Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:00:
[...]

Dat is het probleem ook juist. Ik ben dom geweest en had FFXI via steam gekocht. Key werktte niet. Steam zegt ga naar Square, Square zegt ga naar Steam. Heeft me 6 maanden gekost
Cataclysm digitaal voor mn vriendin, key werkt niet. Blizzard zegt dat aan hun kant alles goed staat, account moet cata enabled zijn, maar ook dus niet.

Ik ga denk ik wel voor de Pre Purchase zoals hij nu is, gewoon omdat ik niet kan wachten op de game :P maar bedoel meer dat het zo jammer is :(
Ja, dat is heel jammer en dat soort dingen gebeuren, maar dit ligt niet aan een digital download, want dit probleem kan net zo goed voorkomen bij de fysieke winkelversie. Het gaat om de code en niet waar het spel vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:34:
[...]

Dat maakt weinig uit, maar het is wel 10+GB aan download.
Pfff, had liever een cd'tje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:56:
[...]

dan nog is er geen verschil tussen een digital download en een fysieke dvd. Bij beide moet je een code invoeren en dan pas mag je spelen. Het downloaden zelf, zou je bij wijze van spreken zelfs met een torrent kunnen doen. Dit heeft niks met de digital download te maken. (zeker niet als je de code bij een hoesje krijgt)
Bovendien, zelfs met een installatie DVD moet je meestal nog aardig wat patches binnenhalen via de launcher van het spel voordat je kunt spelen. Als er problemen zijn met het download/update gedeelte dan loop je daar toch wel tegenaan, of je nu een installatie DVD hebt of niet.

Het grootste nadeel van geen installatie DVD's is als je ergens woont met kriegele snelheden of bandwidth caps. Dan kan het vervelend zijn dat je de eerste 10gb ofzo niet van DVD kunt installeren en dan nog max. een paar gig hoeft te updaten, i.p.v. dat je de hele client moet downloaden. Maarja, dit is Nederland, heeft iemand hier nog serieus problem met caps?? O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:02:
[...]

Bovendien, zelfs met een installatie DVD moet je meestal nog aardig wat patches binnenhalen via de launcher van het spel voordat je kunt spelen. Als er problemen zijn met het download/update gedeelte dan loop je daar toch wel tegenaan, of je nu een installatie DVD hebt of niet.

Het grootste nadeel van geen installatie DVD's is als je ergens woont met kriegele snelheden of bandwidth caps. Dan kan het vervelend zijn dat je de eerste 10gb ofzo niet van DVD kunt installeren en dan nog max. een paar gig hoeft te updaten, i.p.v. dat je de hele client moet downloaden. Maarja, dit is Nederland, heeft iemand hier nog serieus problem met caps?? O_O
Ja, in belgie kan het vervelend zijn vanwege de limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:02:
[...]

Pfff, had liever een cd'tje :-)
10+GB op een CDtje? Dat gaat lukken :+ Dat zijn minimaal 15 CDs, of anders twee dual layer DVDs. Ze zouden een BluRay disc kunnen maken, maar nog niet iedereen heeft die in zn computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:00
lanerios schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:00:
[...]

Dat is het probleem ook juist. Ik ben dom geweest en had FFXI via steam gekocht. Key werktte niet. Steam zegt ga naar Square, Square zegt ga naar Steam. Heeft me 6 maanden gekost
Cataclysm digitaal voor mn vriendin, key werkt niet. Blizzard zegt dat aan hun kant alles goed staat, account moet cata enabled zijn, maar ook dus niet.

Ik ga denk ik wel voor de Pre Purchase zoals hij nu is, gewoon omdat ik niet kan wachten op de game :P maar bedoel meer dat het zo jammer is :(
De enige mogelijkheid waar het fout zou kunnen gaan is bij de CD-key van de Boxed versie. Koop jij de game direct bij A.net (bij launch), kan je deze direct koppelen aan je account (weet niet of ze ook werken met NCsoft masteraccount - aangezien ze nu vragen om je oude GW1 email - niet direct naar je masteraccount met daarbij de keuze welke GW account je wil koppelen, maar dat zal wel ivm oude registratie zijn).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-04-2012 17:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat de download van Guild wars 2 ongeveer 10 keer zo groot is als van de originele guild wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of je een eventuele beta versie eerst van je PC moet verwijderen, of zal het allemaal netjes geupdate worden?

Waar ik wel van baal is de aanpak mbt de beta (zoals vakerbij mmo luanches...), ik ben nog niet dik overtuigd door de game maar zie zeker wel potentie. Maar wil ik er achter komen of het daadwerkelijk een top game is, moet ik toch weer eerst de game preorderen... :(
Altijd maar die vieze taktieken van uitgevers bah (paar dagen eerder spelen, nog meer dagen eerder spelen en dan nog s alle beta's mogen spelen.)
Weet nu dus nog niet wat ik ga doen, juist deze manier van aanpak houd mij tegen ipv motiveren om gelijk te pre orderen. (kzal wel een uitzondering zijn)
Ik wil gewoon dik overtuigd worden voordat ik de game aanschaf, maar om daar achter te komen moet ik de game dus eerst kopen. Paar weekendjes beta's zou al zeer fijn zijn.

Ach ik zal wel een zeikerd zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 17:10
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:59:
Vraag me af of je een eventuele beta versie eerst van je PC moet verwijderen, of zal het allemaal netjes geupdate worden?

Waar ik wel van baal is de aanpak mbt de beta (zoals vakerbij mmo luanches...), ik ben nog niet dik overtuigd door de game maar zie zeker wel potentie. Maar wil ik er achter komen of het daadwerkelijk een top game is, moet ik toch weer eerst de game preorderen... :(
Altijd maar die vieze taktieken van uitgevers bah (paar dagen eerder spelen, nog meer dagen eerder spelen en dan nog s alle beta's mogen spelen.)
Weet nu dus nog niet wat ik ga doen, juist deze manier van aanpak houd mij tegen ipv motiveren om gelijk te pre orderen. (kzal wel een uitzondering zijn)
Ik wil gewoon dik overtuigd worden voordat ik de game aanschaf, maar om daar achter te komen moet ik de game dus eerst kopen. Paar weekendjes beta's zou al zeer fijn zijn.

Ach ik zal wel een zeikerd zijn. :p
Ik ben het wel met je eens, maar voor een MMORPG kun je nu eenmaal geen demos uitgeven. Vaak komen uitgevers na een paar maanden wel met een soort van 'trial' (beperkte tijd of beperkte content) maar ik snap best dat ze dit niet direct beschikbaar maken.
Als je 'm écht wilt spelen voordat je koopt, zul je toch een paar maanden moeten wachten tot er een trial verschijnt.
(of als je iemand kent die 'm wel pre-purchased heeft, kijken of je in ruil voor wat biertjes met zijn/haar account een beta weekend mag spelen :P)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:56:
Wel grappig dat de download van Guild wars 2 ongeveer 10 keer zo groot is als van de originele guild wars.
GW1 is in zijn geheel ongeveer 4 GB (je kunt alles downloaden door gw.exe te starten met het -image argument). Is GW2 40 GB? Dat is toch wel meer dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 14:35
Dus even voor de duidelijkheid.

Bij MyCom krijg je de pre-purchase versie waarmee je toegang hebt tot alle komende beta's, drie dagen vervroegde start en de "armband".
Ook krijg je een DVD hoesje thuisgestuurd met een code erin.

Is dit correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skizzik0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:03:

[...]

GW1 is in zijn geheel ongeveer 4 GB (je kunt alles downloaden door gw.exe te starten met het -image argument). Is GW2 40 GB? Dat is toch wel meer dan ik had verwacht.
Oh, nee. Ik zag dat mijn map 1.2 gb was, maar heb dat nog nooit gedaan (dat -image). Maarja dat heb ik bij gw2 ook niet, of is dit niet hetzelfde principe?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intense schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:05:
Dus even voor de duidelijkheid.

Bij MyCom krijg je de pre-purchase versie waarmee je toegang hebt tot alle komende beta's, drie dagen vervroegde start en de "armband".
Ook krijg je een DVD hoesje thuisgestuurd met een code erin.

Is dit correct?
Bijna correct. De pre-purchase versie = het DVD hoesje met een code erin. MyCom stuurt dat doosje gelijk naar je toe en de code die daarin zit geeft je toegang tot alles, dus zowel de beta's, hero band en headstart, alsook je toegang tot het volledige spel na release. Je bent dus in 1 keer klaar en krijgt dus later niet nog een doos via de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skizzik0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:03:
[...]
Ik ben het wel met je eens, maar voor een MMORPG kun je nu eenmaal geen demos uitgeven. Vaak komen uitgevers na een paar maanden wel met een soort van 'trial' (beperkte tijd of beperkte content) maar ik snap best dat ze dit niet direct beschikbaar maken.
Als je 'm écht wilt spelen voordat je koopt, zul je toch een paar maanden moeten wachten tot er een trial verschijnt.
,, ,,
Toch is het niet slim imo, juist de eerste maanden is het belangrijk dat vele mensen je nieuwe mmo checken. En indien een maker overtuigd is van de kwaliteit van hun game, dan willen ze toch ook zoveel mogelijk mensen kennis laten maken (dmv van beta bijvoorbeeld) met de game? Zeker in mmo wereld is het zo ontzettend belangrijk om gelijk duidelijk op de kaart te staan.
Als er al een mogelijkheid was geweest voor me om de game nog 1 weekendje te checken, dan zit er veel meer kans in dat ik m pre order. :)
Maar goed dit de is de manier hoe het loopt, dus zie nog wel wat ik ga doen. :)

Tevens stoor ik me een beetje over het micro transactie gedeelte, het bevalt me niet dat je er in game zo makkelijk op gewezen word. Hadden ze duidelijk out the game moeten houden en via de site moeten regelen, die verwijzingen in game bevallen me totaal niet.

Zo dat moest er ook even uit, tis niet allemaal geweldig he. :p
Voor de duidelijkheid; de game lijkt me geweldig te gaan worden. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:17:
[...]

Toch is het niet slim imo, juist de eerste maanden is het belangrijk dat vele mensen je nieuwe mmo checken. En indien een maker overtuigd is van de kwaliteit van hun game, dan willen ze toch ook zoveel mogelijk mensen kennis laten maken (dmv van beta bijvoorbeeld) met de game? Zeker in mmo wereld is het zo ontzettend belangrijk om gelijk duidelijk op de kaart te staan.
Als er al een mogelijkheid was geweest voor me om de game nog 1 weekendje te checken, dan zit er veel meer kans in dat ik m pre order. :)
Maar goed dit de is de manier hoe het loopt, dus zie nog wel wat ik ga doen. :)
Ik denk dat guild wars 2 zoveel gehyped is ondertussen, dat dit ook niet zoveel meer uit zal maken. Sterker nog, misschien haken mensen wel af omdat het ze toch niet pakt. Ik denk dat het een slimme manier is voor ze om een hoop games te verkopen. Waar ze het van moeten hebben, want je betaald niet per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:23:
[...]

Ik denk dat guild wars 2 zoveel gehyped is ondertussen, dat dit ook niet zoveel meer uit zal maken. Sterker nog, misschien haken mensen wel af omdat het ze toch niet pakt. Ik denk dat het een slimme manier is voor ze om een hoop games te verkopen. Waar ze het van moeten hebben, want je betaald niet per maand *.
* Dit is dus zoiets wat me laat twijfelen, hoeveel dingen gaan ze met deze reden/dit argument verzinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:17:

Tevens stoor ik me een beetje over het micro transactie gedeelte, het bevalt me niet dat je er in game zo makkelijk op gewezen word. Hadden ze duidelijk out the game moeten houden en via de site moeten regelen, die verwijzingen in game bevallen me totaal niet.

Zo dat moest er ook even uit, tis niet allemaal geweldig he. :p
Voor de duidelijkheid; de game lijkt me geweldig te gaan worden. :)
Want dingen "omslachtig" doen is het credo van GW2? Die shop zit prima waar die zit. Is niet "in your face", maar wel makkelijk toegankelijk en je wordt er niet mee doodgegooid of zo. En kan je het ze echt kwalijk nemen dat zo'n beetje hun grootste bron van inkomsten na de gameverkoop gewoon ingame beschikbaar is? Die drempel wil je zo laag mogelijk houden als dev zonder dat het irritant wordt. Ik wil niet klinken als de fanboy of zo, ik kan ook wel wat kritiek verzinnen, maar die shop? Nah.

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 10-04-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:25:
[...]

* Dit is dus zoiets wat me laat twijfelen, hoeveel dingen gaan ze met deze reden/dit argument verzinnen. :)
Nou, bij gw1 was het gewoon zo dat je nieuwe chapters kocht en dan verder kon. Weet niet hoe je dit hier krijgt. Mag aannemen dat ze nu ook lvl 90 enzovoorts gaan doen met uitbreidingen. GW was een goed product dus waarom zou dit het niet zijn. Ok, mijn verwachtingen zijn wat hoger dan toen, maar het ziet er ook veel beter uit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Hoe komt het trouwens dat GW2 bij veel webshops onder de noemer "Easy Interactive" vermeld staat?

Voor zover ik weet is dit een publisher van allerlei casual games, doen ze soms ook de distributie van GW2 in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
Wat is dit toch weer vaag, heeft iemand een mail gehad van bol.com dat de CE niet vandaag verstuurd wordt maar in de loop van de week?

Ik niet, maar iedereen zou die mail gehad moeten hebben verzekerden ze mij. Ik heb hem dus ook niet gehad, anderen wel. Klopt het dat je bestelstatus blijft staan op wordt verwerkt? Ook al heb je dus je kartonnetje gehad.

Verder ben ik wel goed geholpen bij bol.com, ze gaan het bij het hoofdkantoor uitzoeken, ik hoop er snel wat van te horen. Want volgens het systeem is de CE prepurchase helemaal niet uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:06:
[...]

Oh, nee. Ik zag dat mijn map 1.2 gb was, maar heb dat nog nooit gedaan (dat -image). Maarja dat heb ik bij gw2 ook niet, of is dit niet hetzelfde principe?
Ik weet voor 99.9% zeker dat de GW2 client straks gewoon de final files download. Deze update zichzelf bij elke nieuwe release / update van het spel. Dus straks als het spel uitkomt is het gewoon "download release versie" en daarna download verdere updates (want die zullen, net als in GW1, vaak komen - ook al zijn de updates daarin nu wat minder en minder groot)

Blijven jullie trouwens nog GW1 spelen zodra GW2 uit is, of gaat die er helemaal af? Ik denk dat ik nog regelmatig naar nieuwe Beyond Guild Wars content zal kijken, want er is genoeg in die 250 jaar gebeurd - vermoed ik zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

LeVortex schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
Wat is dit toch weer vaag, heeft iemand een mail gehad van bol.com dat de CE niet vandaag verstuurd wordt maar in de loop van de week?

Ik niet, maar iedereen zou die mail gehad moeten hebben verzekerden ze mij. Ik heb hem dus ook niet gehad, anderen wel. Klopt het dat je bestelstatus blijft staan op wordt verwerkt? Ook al heb je dus je kartonnetje gehad.

Verder ben ik wel goed geholpen bij bol.com, ze gaan het bij het hoofdkantoor uitzoeken, ik hoop er snel wat van te horen. Want volgens het systeem is de CE prepurchase helemaal niet uitgeleverd
Ik heb nog niets ontvangen iig, geen mail en geen game key code oid.

Status staat nog op wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je twijfels hebt over de game kijk dan even op youtube waar ondertussen al de nodige beta videos staan. Het geeft je al een aardig beeld over de sfeer, verschillende klasses en PvP.
Het is niet hetzelfde als zelf spelen maar ik kan zelf op deze manier al goed bepalen of een game interessant genoeg is om te volgen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdnz
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ik heb een e-mail van bol.com ontvangen dat mijn SE donderdag aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 17:54
Zo dan, had GW2 al een tijdje niet echt meer gevolgd maar kreeg nu een mail over die pre-purchase. Op aanraden van wat mensen hier heb ik hem maar gelijk gekocht bij Mycom.
Erg makkelijk zo'n pre-purchase, heb je nergens meer omkijken naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb de CE besteld bij bol.com en ik heb eergister de pre purchase binnen gekregen das dus alleen een doosje met een code erin om eerder te beginnen en de betas te doen .het CE gedeelte krijg je ronde de release toegestuurd dat is wat er in mijn brief staat .het is geen probleem als je dat 2 of 3 dagen na release pas krijgt de pre purchase is namelijk geldig tot 5 dagen na release
@levortex .. er staat toch echt collectors edition pre-purchase op het doosje dat ik eergister ontving

[ Voor 11% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-04-2012 19:22 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
InflatableMouse schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:08:
[...]

Ik heb nog niets ontvangen iig, geen mail en geen game key code oid.

Status staat nog op wordt verwerkt.
Same here, lijkt het toch nog een zooitje te worden (wat velen al vreesden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom ben ik blij dat ik het smsje van GM heb gekregen dat de CE klaar lag en toen meteen bol.com geannuleerd. Bij GM wist ik iig zeker dat ik hem zou krijgen en zodoende ook meteen 1 exemplaar losgemaakt voor mijn medetweakers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: als ik ga registeren, is het dan zo dat ik deze registratie op de een of andere wijze bind aan mijn huidige pc (vanwaar ik de registratie doe), want eigenlijk wil ik dat niet, aangezien deze net aan de minimumeisen voldoet en ik van plan ben een nieuwe te halen. Of kan ik het spel uiteindelijk zo vaak en op zo veel mogelijk(e) pc's installeren? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Beetje schaamteloos maar erm........ V&A gevraagd: Guild Wars 2 hoesje / doosje , PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:29:
Een vraagje: als ik ga registeren, is het dan zo dat ik deze registratie op de een of andere wijze bind aan mijn huidige pc (vanwaar ik de registratie doe), want eigenlijk wil ik dat niet, aangezien deze net aan de minimumeisen voldoet en ik van plan ben een nieuwe te halen. Of kan ik het spel uiteindelijk zo vaak en op zo veel mogelijk(e) pc's installeren? Wat denken jullie?
je bind het niet aan een pc je kan gewoon op die pc registreren en op een ander spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Is totaal niet aan een bepaalde PC gebonden.
Je betaalt voor de account, niet de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
LeVortex schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:

Ik heb ook geen mail ontvangen, ik merk het wel. Ik neem aan dat je bestelstatus inderdaad op 'wordt verwerkt' blijft staan. Het systeem van bol.com zal de rare manier van deze verkoop niet kunnen 'verwoorden'. Het bestellingssysteem zal de meldingen betaling voltooid, wordt verwerkt, geannuleerd en verzonden laten zien, maar een bestelling waarbij je in de tussentijd nog een product krijgt is onconventioneel, waardoor daar ook geen status voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als in GW1 lijkt mij, op elke PC te installeren en 1 account kan je tegelijkertijd op 1 pc gebruiken. Dus als je met jezelf zou willen ruilen of met iemand samen wil spelen IRL dan zou je 2 accounts moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GW2 is een MMO dus je kunt het op zoveel PC's installeren als je zelf wilt - de waarde zit m vooral in de key die je nodig hebt om een account aan te maken en vervolgens heb je die account nodig om in te loggen en te spelen.

Let wel dat je slechts op 1 PC tegelijk ingelogd kunt zijn en er kan per account dus maar 1 persoon tegelijkertijd spelen. Als je bijvoorbeeld met een familielid samen wilt spelen (i.p.v. om de beurt) dan hebben jullie beide je eigen account nodig en moet je dus 2 kopietjes van het spel aanschaffen (omdat je de key in elke kopie maar een keer kunt gebruiken om een account te activeren).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:39:
[...]

Net als in GW1 lijkt mij, op elke PC te installeren en 1 account kan je tegelijkertijd op 1 pc gebruiken. Dus als je met jezelf zou willen ruilen of met iemand samen wil spelen IRL dan zou je 2 accounts moeten hebben.
Met tegelijk bedoelen we dan natuurlijk dat maar op 1 plek tegelijk ingelogd kan zijn, je kan dus gewoon uitloggen en op een andere PC spelen als je wilt. (Volgens mij moet je wel in Europe blijven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander ik heb je een PM gestuurd. Wil je er even naar kijken? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 10-10 12:58
Zo, meteen ge pre-ordered. Wanneer is het volgende beta weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
Maar guys, is de pre order niet opvallend vroeg? Ik bedoel, het kan nog zeker een half jaar duren voor de game Live gaat (minimaal juni, uiterlijk 31 december).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind deze maand. Dus de 20ste of 27ste 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Oké, balen dat ik de OAT (eindexamen) van accountancy in Juni heb! Hoopte dat GW vlak daarna uit zou komen. Maar goed bestellen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou zo maar kunnen. Wij geloven in een eerlijke Anet en derhalve zullen ze (hopen we) niet nog 8,5 maand met ons geld spelen zonder dat wij het spel kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 105% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Fantasma schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:05:
[...]

Hopenlijk creëren ze in die 8,5 maand super veel content met het geld! :D
Ze kunnen ook best content toevoegen ná de release; dit is voor MMORPGs eerder regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:42:
[...]

Met tegelijk bedoelen we dan natuurlijk dat maar op 1 plek tegelijk ingelogd kan zijn, je kan dus gewoon uitloggen en op een andere PC spelen als je wilt. (Volgens mij moet je wel in Europe blijven.)
Ik hoop dat ze niet weer die fout maken en je in 1 servergebied vast gaan zetten (zoals in GW1, uiteindelijk hebben ze het daar opengegooid omdat er anders niemand in Europe meer was)

Maar verder is dat precies wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 18:01
Ik acht de kansen niet groot dat ze na september zullen uitbrengen. Naast het feit dat de game er al behoorlijk solide uit ziet in een "beta" denk ik ook dat je met teveel beta's andere developers (kunnen gewoon access kopen met een pre-purchase) de tijd geeft wat dingen te "jatten". En eind van het jaar komt toch ook Mists Of Pandora? Hoewel ik wel overtuigd ben dat GW2 de strijd wel aankan met WoW, is een game uitbrengen tegelijk met hun expansion niet de meest slimme zet. Ze hebben geloof ik ook al zelf gezegd op twitter dat ze de beta periode van GW2 korter wilde houden dan die van GW1 en die was 6 maanden.

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 10-04-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
De system specs zien er onwijs netjes uit. Het spel kan dusver gespeeld worden met een intel hd 3000, das niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het streven was ook om het spel soepel te laten lopen op minder geweldige hardware.

Ergens hoop ik dat ze ook met een WiiU versie komen (ze zijn iig consoles aan het overwegen)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
IngamerX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:15:
De system specs zien er onwijs netjes uit. Het spel kan dusver gespeeld worden met een intel hd 3000, das niet verkeerd.
Ik zou niet teveel verwachten van WvWvW als ik jou was, met die specs. Ik ben bang dat zelfs mijn laptop het daar zwaar zal krijgen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:07:
[...]

Ik hoop dat ze niet weer die fout maken en je in 1 servergebied vast gaan zetten (zoals in GW1, uiteindelijk hebben ze het daar opengegooid omdat er anders niemand in Europe meer was)

Maar verder is dat precies wat ik bedoel.
Wat ik heb begrepen uit de laatste berichten is dat je met je Europese account ook op Amerikaanse servers kan spelen, je kan echter alleen vanuit Europa inloggen (al is dat met proxies natuurlijk te omzeilen). Ik weet niet of customer service je kan helpen als je bijv. naar Amerika verhuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dat lijkt me idd handig ivm stelen van accounts. (Iets wat met GW regelmatig gebeurde)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:43
Net pre-purchased. Zo hyped *O*

Ik kijk nu beta gameplay en de hoeveelheid particle effects doet pijn aan mijn ogen.
Soms is het even wennen aan de chaos en effects in een spel, maar na tientallen filmpjes blijft combat in GW2 not steeds rot om naar te kijken.
Met 3 man al wordt het spel een onduidelijke massa aan particle effects. En met 10 man is niets meer van elkaar te onderscheiden. Hopelijk wordt daar wat aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 10-10 12:58
IngamerX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:15:
Vind het best raar, want mijn GeForce 320M is veeel krachtiger dan de HD3000, maar die word dus niet supported. De 7800GT is immers wel veel krachtiger dan de 320M.

Ik reken gewoon op aardige performance op medium of low @ 1280x800 zonder AA, als een HD3000 het kan draaien kan ik het zeker en anders mijn desktop wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Wolfos op 10-04-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Even ter verduidelijking, bij geen enkele pre-purchase of final zit een installatie dvd. Aangezien de game al flink verandert kan zijn in de tijd dat het gemaakt en verkocht wordt. Game bestanden zijn gewoon te downloaden en de 'dvd's' die bij de Collectors Edition zitten bevatten de soundtrack, staat overigens ook in de beschrijving.

En ondanks dat Bart Smit geen CE zou hebben kon ik er toch een bij hun kopen en deze zou al verstuurd moeten zijn. Ik ben in ieder geval heel benieuwd of alles klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wolfos schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:
[...]

Vind het best raar, want mijn GeForce 320M is veeel krachtiger dan de HD3000, maar die word dus niet supported. De 7800GT is immers wel veel krachtiger dan de 320M.

Ik reken gewoon op aardige performance op medium of low @ 1280x800 zonder AA, als een HD3000 het kan draaien kan ik het zeker en anders mijn desktop wel.
uuuuh...
Geforce 320M - Average G3D Mark 306
HD3000 - Average G3D Mark 437

Ik zou me er niet al teveel van aantrekken, ik heb zelf een ATI4650 maar verwacht hem gewoon zonder problemen te kunnen spelen (misschien niet op de hoogste resolutie met alle toeters en bellen maar dat boeit me niet zoveel)
Wel grappig om te zien dat mijn 4650'je uit 2009 die nieuwe low end kaartjes nog kont schopt :D Hij is bijna net zo snel als de X1800

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-04-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 11-10 22:54
Iemand al van Mycom binnen? Is het echt met beta acces enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Joostjah schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:56:
Iemand al van Mycom binnen? Is het echt met beta acces enz?
Ze konden daar vandaag bas besteld worden, dus eerder dan morgen weten we het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 18-09 11:35
RevenNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:05:
[...]

Ze konden daar vandaag bas besteld worden, dus eerder dan morgen weten we het niet. ;)
Zie deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 23:07
RevenNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:05:
[...]

Ze kunnen daar al meer dan een week gekocht worden en ja, je krijgt gewoon al de pre-purchase bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
yur400 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:29:
Net pre-purchased. Zo hyped *O*

Ik kijk nu beta gameplay en de hoeveelheid particle effects doet pijn aan mijn ogen.
Soms is het even wennen aan de chaos en effects in een spel, maar na tientallen filmpjes blijft combat in GW2 not steeds rot om naar te kijken.
Met 3 man al wordt het spel een onduidelijke massa aan particle effects. En met 10 man is niets meer van elkaar te onderscheiden. Hopelijk wordt daar wat aan gedaan.
Ik vind het zo grappig dat wanneer wat serieuze reviewers met wat aanzien zeggen dat het particle effect te nadrukkelijk aanwezig is er zo veel schapen de dam over volgen.

Nu kan dit natuurlijk echt een mening van jou zijn, maar ergens heb ik het gevoel dat je dit uit een filmpje hebt die hier ergens in dit topic gepost was :> (sorry als ik je offend).

Het is namelijk zo dat ik de skill effects één van de belangrijkste punten in combat vind. Mensen die bleach kijken en Ichigo een getsuga in bankai vorm zien gooien begrijpen wel wat ik bedoel. Gewoon keharde power!

Er zijn mensen die de WoW effects van lichtballetjes en lightning saber verschijnselen preferen ivm de overzichtelijkheid in het combat. Maar ik denk dat minimaal 60% van de community de game voor het plezier zal spelen, en dat een grafische impressie dan ook mee telt voor een leuke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
IngamerX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:34:
[...]Er zijn mensen die de WoW effects van lichtballetjes en lightning saber verschijnselen preferen ivm de overzichtelijkheid in het combat. Maar ik denk dat minimaal 60% van de community de game voor het plezier zal spelen, en dat een grafische impressie dan ook mee telt voor een leuke ervaring.
Ziet er goed uit als je met 1 of 2 man op een tegenstander staat te casten maar als je met z'n 10-en of meer op een baas zit zie je al snel niet meer wat voor of achter is. Als resultaat zie je de baas z'n aanval niet en krijg je 'n dikke voet op je hoofd -> dood.
Soms is gameplay nu eenmaal next iets belangrijk dan flashy graphics. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

IngamerX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:34:
[...]

Ik vind het zo grappig dat wanneer wat serieuze reviewers met wat aanzien zeggen dat het particle effect te nadrukkelijk aanwezig is er zo veel schapen de dam over volgen.

Nu kan dit natuurlijk echt een mening van jou zijn, maar ergens heb ik het gevoel dat je dit uit een filmpje hebt die hier ergens in dit topic gepost was :> (sorry als ik je offend).

Het is namelijk zo dat ik de skill effects één van de belangrijkste punten in combat vind. Mensen die bleach kijken en Ichigo een getsuga in bankai vorm zien gooien begrijpen wel wat ik bedoel. Gewoon keharde power!

Er zijn mensen die de WoW effects van lichtballetjes en lightning saber verschijnselen preferen ivm de overzichtelijkheid in het combat. Maar ik denk dat minimaal 60% van de community de game voor het plezier zal spelen, en dat een grafische impressie dan ook mee telt voor een leuke ervaring.
Als niemand meer iets ziet omdat er overdreven veel particle effects aanwezig zijn dan wordt het ook niet echt een leuke ervaring...

Vanaf 6:40 b.v.
Je kan helemaal niet meer zien wat je doet of wat er gebeurt. voor de rest snap ik niet wat een anime serie er mee te maken heeft. Ik zou deze game ook spelen voor mijn plezier, en ik heb plezier als ik grotendeels kan zien wat ik aan het doen ben of wat er gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:28
Zo, mijn vrouw en ik hebben nu ook de Pre-purchase van de Digital Deluxe.
Ze vond 20 euro voor een groot deel van de 1 use items beetje overbodig...
Maar, toen had ik die voor mij al gekocht.
Nahja, had toch al gezegd dat ik voor haar bij zou leggen. Dus nu beide de DD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:43
@ IngamerX hmmm?
Kinderen van 12 kunnen de lichtshow misschien wel waarderen, maar voor competitieve spelers is de huidige stand van zaken een drama.
Waarom?
Anet heeft dodge en telegraphed skills in hun spel geïmplementeerd. Dit is een leuk spelelement, maar dan moet het wel werken. In video's is te zien dat dit niet het geval is. Niets is uit elkaar te halen. Gevolg: iedereen is maar random aan het dodgen en skills spammen.

Dit is overduidelijk. Daar hebben we TotalBiscuit niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.. zo heb net even via mediamarkt de digital deluxe versie gekocht. althans heb betaald en heb een mail, maar nog geen serial code.. het moet gevalideerd worden. :( hopelijk gaat dit wel allemaal okay.. heb nog nooit eerder een game via de mediamarkt digitaal gekocht.

Dit weekend maar even die laatste 2 titels halen (delver en cata vq-en) en dan is het gesjaakt.. rdy voor gw2 :D.. heb er zin an.. en als het echt al in juni komt dan ga ik D3 gewoon overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het enige wat ik mis op mijn ncsoft account is dat die code is ingevuld daar.
Maar wellicht dat dit later komt.

Ach, over een paar weken Diablo 3. Dan is het wachten op GW2. Nog wel voor de release hopen dat ik mijn pc nog kan upgraden. Heb al wat op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
yur400 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:11:
Anet heeft dodge en telegraphed skills in hun spel geïmplementeerd. Dit is een leuk spelelement, maar dan moet het wel werken. In video's is te zien dat dit niet het geval is. Niets is uit elkaar te halen. Gevolg: iedereen is maar random aan het dodgen en skills spammen.

Dit is overduidelijk. Daar hebben we TotalBiscuit niet voor nodig.
Helemaal met je eens. Iedereen die een filmpje van bijvoorbeeld een dungeon bekijkt ziet dat het één grote chaos is. Dit commentaar komt heus niet opeens omdat TB het gezegd heeft.

Het hele idee van GW2 combat is dat je reageert op wat de tegenstanders doen. Komt er een grote aanval? Rol uit de weg of gebruik een 'block'. Op het moment dat vijf mensen (dungeon) area damage op een tegenstander gooien kun je nooit meer zien wanneer de grote aanval er aan komt.

Ondertussen is er al zoveel commentaar op dit onderwerp geweest dat het raar zou zijn als het (zelfs al bij het eerstvolgende event) nog niet aangepast is. De events zijn er juist om dit soort feedback te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Ik acht de kans vrij groot dat je de particle effects straks kunt schalen dan wel aan/uit kan zetten. Schalen geeft mijn voorkeur, eventueel in combinatie met het al dan niet transparanter kunnen maken van de effecten via een instelling in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja als je met 40 man in een bossfight bezig bent en je bent mellee dan zie je weinig :D
ik zou zegge gwewoon je skills blijve spamme het valt vanzelf om
en idd waarschijnlijk kan je er straks gewoon voor kiezen om bepaalde effects uit te zeten o.i.d

[ Voor 24% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-04-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:16:
Hey mensen.. zo heb net even via mediamarkt de digital deluxe versie gekocht. althans heb betaald en heb een mail, maar nog geen serial code.. het moet gevalideerd worden. :( hopelijk gaat dit wel allemaal okay.. heb nog nooit eerder een game via de mediamarkt digitaal gekocht.

Dit weekend maar even die laatste 2 titels halen (delver en cata vq-en) en dan is het gesjaakt.. rdy voor gw2 :D.. heb er zin an.. en als het echt al in juni komt dan ga ik D3 gewoon overslaan.
Mag ik vragen waarom je hem via de mediamarkt koopt als hun dezelfde prijs als a.net vragen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RevenNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:36:
[...]

Mag ik vragen waarom je hem via de mediamarkt koopt als hun dezelfde prijs als a.net vragen? :>
jij koopt zelf een digital versie en vraagt daarna hier op tweakers om een doosje omdat je die spaart :D dus jij zou het moeten begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:14:
Het enige wat ik mis op mijn ncsoft account is dat die code is ingevuld daar.
Maar wellicht dat dit later komt.

Ach, over een paar weken Diablo 3. Dan is het wachten op GW2. Nog wel voor de release hopen dat ik mijn pc nog kan upgraden. Heb al wat op het oog.
Hoe bedoel je dat je de code mist? Er heeft nog helemaal geen koppeling met het master account van NCSoft plaatsgevonden, alleen met GW1 (indien je dit hebt). Indirect toch een koppeling met de MA aangezien je GW1 account gekoppel is met GW2 en GW1 als het goed is met je MA van NCSoft.

In mijn geval, CE, krijg ik nog een serial bij de release en zal ik dan waarschijnlijk deze direct kunnen koppelen met de MA.

Dat is even mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:48:
[...]

Hoe bedoel je dat je de code mist? Er heeft nog helemaal geen koppeling met het master account van NCSoft plaatsgevonden, alleen met GW1 (indien je dit hebt). Indirect toch een koppeling met de MA aangezien je GW1 account gekoppel is met GW2 en GW1 als het goed is met je MA van NCSoft.

In mijn geval, CE, krijg ik nog een serial bij de release en zal ik dan waarschijnlijk deze direct kunnen koppelen met de MA.

Dat is even mijn verwachting.
Ach, je hebt helemaal gelijk.
Ik had wel een code gekregen. Maar kan die niet invullen op mijn master account. Dus snapte het niet. Zal wel wachten.
De client is niet al te downloaden en updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Freakiebeakie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:40:
[...]

jij koopt zelf een digital versie en vraagt daarna hier op tweakers om een doosje omdat je die spaart :D dus jij zou het moeten begrijpen
Maar degene die hij quotte heeft de digitale versie bij MediaMarkt besteld, een digitale key. Zijn vraag was waarom je een digitale key bij MM koopt, terwijl je die voor hetzelfde bedrag zonder tussenpersoon bij A.Net kunt kopen. ;)
Arunia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:03:
[...]

De client is niet al te downloaden en updaten?
Officieel niet nee, maar in dit topic staat een link nar de client. Deze werkt gewoon en je kunt al (een deel) van de files downloaden.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagaris op 11-04-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:36:
[...]

De site van A'net deed het constant niet.. (brouwser not compatible).. beetje vreemd aangezien het gewoon IE8 regulier of 64 bit is. Ook had ik steeds een andere taal.

Al die ongein had ik bij de mediamarkt niet en ik kon betalen met ideal.. heb ik toch liever dan een credit card. Maar ja tot op hede nog geen validatiecode gehad en dat vind ik wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Als het dan toch over koop hier of daar gaat...

Gistermiddag bij mycom besteld (als je voor 22:30 besteld wordt het de volgende dag geleverd)... kijk ik op de site van postnl zie ik dat het vertraagt is tot morgen ;-(...

Maar ach, spelen is toch nog niet mogelijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:43:
Als het dan toch over koop hier of daar gaat...

Gistermiddag bij mycom besteld (als je voor 22:30 besteld wordt het de volgende dag geleverd)... kijk ik op de site van postnl zie ik dat het vertraagt is tot morgen ;-(...

Maar ach, spelen is toch nog niet mogelijk.
Ik heb ook gisteren besteld en volgens track & tracé komt deze wel vandaag tussen 13:00 - 16:00. Het rare is alleen dat er staat dat er voor getekend moet worden? :? En dat het pakket 50kg zwaar is! Ik ben benieuwd welke versie ik krijg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:51:
[...]

Ik heb ook gisteren besteld en volgens track & tracé komt deze wel vandaag tussen 13:00 - 16:00. Het rare is alleen dat er staat dat er voor getekend moet worden? :? En dat het pakket 50kg zwaar is! Ik ben benieuwd welke versie ik krijg! :D
lol weet je zeker dat het er 1 is of bleef je knop ff hangen :P 50kg.. ziek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[...]

Misschien krijg je het speciale, nu nog mysterieuze, combo pakket; de Collector's Edition en je eigen fysieke server? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
[...]

Fijftigduizendste order verrassingspakket XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha denk dat het gewoon een invoer foutje is want bij mij staat gewoon 50 g.
Met wel een melding: Bezorging uitgesteld. Verwachte bezorgdag is aangepast. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:53:
[...]

lol weet je zeker dat het er 1 is of bleef je knop ff hangen :P 50kg.. ziek!!
Ja, ik heb toch echt voor maar 1 versie betaald :)
Sagaris schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:58:
[...]

Misschien krijg je het speciale, nu nog mysterieuze, combo pakket; de Collector's Edition en je eigen fysieke server? :P
Zou leuk zijn, geen last van een hoge ping :)
Xeiji schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
[...]

Fijftigduizendste order verrassingspakket XD
Zou leuk zijn! Maar ik ga er van uit dat het een foutje is, helaas :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou willen dat bol.com eens zou reageren... Ik heb al twee weken geleden besteld en betaald en nog niet eens nieuws over een pre-purchase pakket. Er staat toch echt "Pre Purchase Edition wordt verschijnt op 10 april" en dat is al geweest... (en het meest vreemde blijft wel dat sommige mensen deze al eerder gekregen hebben...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:06:
Ik zou willen dat bol.com eens zou reageren... Ik heb al twee weken geleden besteld en betaald en nog niet eens nieuws over een pre-purchase pakket. Er staat toch echt "Pre Purchase Edition wordt verschijnt op 10 april" en dat is al geweest... (en het meest vreemde blijft wel dat sommige mensen deze al eerder gekregen hebben...)
Geachte heer De Valk,

U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 7988605580 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw artikel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' op 12 april 2012 geleverd wordt

Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

U kunt een bestelling ook zelf annuleren in de bestelstatus van uw account op onze site. Naast het artikel in de betreffende bestelling staat hiervoor, tot het moment van verzending, een speciale annuleerbutton.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Dennis

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
deze kreeg ik vanochtend, en eerder toen ik vroeg ook al een over dat er een vertraging was, heb ook ~2 weken geleden besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik vind het vreemd dat sommige mensen wel een e-mail krijgen over een vertraging, terwijl andere helemaal niks horen.
Na wat zoeken op het internet lijkt het erop dat de mensen die op 30 Maart besteld hebben nog niks ontvangen hebben, terwijl degene die begin April besteld hebben al wel een pre-purchase box hebben.

Hopelijk is bol.com de eerste batch niet vergeten, al lijkt het er nu wel op. First come, first serve gaat in ieder geval niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:08:
[...]

[...]

deze kreeg ik vanochtend, en eerder toen ik vroeg ook al een over dat er een vertraging was, heb ook ~2 weken geleden besteld
Voorlopig heeft nog niemand van de eerste batch al een code gekregen, en de mensen van de tweede batch al wel... Ik zal pas geloven dat het goed komt als de eerste van de 1e batch een code krijgt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sagaris schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:03:
[...]

Maar degene die hij quotte heeft de digitale versie bij MediaMarkt besteld, een digitale key. Zijn vraag was waarom je een digitale key bij MM koopt, terwijl je die voor hetzelfde bedrag zonder tussenpersoon bij A.Net kunt kopen. ;)

[...]

Officieel niet nee, maar in dit topic staat een link nar de client. Deze werkt gewoon en je kunt al (een deel) van de files downloaden.
ja en waarom koopt hij zelf een digital; versie als ie een doosje wil ...vragen vragen vragen
daarom dacht ik dat hij het wel zou begrijpen :D

BTW vandaag idd ook mail ontvangen van bol.com dat ik hem waarschijnlijk de 12e ontvang vanwege kleine vertraging
en ik lees over in maart besteld ,toen mocht hij officieel nog niet eens in de winkel zijn 10april is de officiele start van verkoop nu heb ik hem zelf ook eerder besteld dan de 10e ik geloof de 6e ofzo en ik heb het eerste pakketje ontvangen.
ik hoop dat alles goed gaat en de vroege kopers hun pakketje snel ontvangen

[ Voor 25% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-04-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
op guru is er inderdaad ook een topic over de leveringsproblemen, het blijkt echt alleen bij de mensen voor te komen die op of voor 30 maart hebben besteld. Ik had gister zelf ook nog een mailtje gestuurd, en de reply zegt:
Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 10 april 2012.

De uitgever heeft ons laten weten dat de release uitgesteld is naar 12 april. Voor deze datum mag het spel dan ook niet uitgeleverd worden, ook al doen sommige bedrijven dat wel. Wij zullen in de avond van 11 april uw bestelling versturen. Doorgaans levert PostNL de volgende werkdag, waardoor u het spel op 12 april thuis kunt verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dat uitstellen klinkt als bulls... maar goed, zolang ik morgen mn pre-purchase binnen krijg moeten ze het zelf maar weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Net een email ontvangen van bart smit dat mijn bestelling is verzonden, hadden ze toch blijkbaar echt de CE terwijl de gw2 site aangaf dat ze die niet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
leuk, een topic over leveringstijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
roeltjow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:49:
Van de prepurchases :+ Wacht maar tot de game echt in release gaat :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Freakiebeakie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:32:
[...]

ja en waarom koopt hij zelf een digital; versie als ie een doosje wil ...vragen vragen vragen
daarom dacht ik dat hij het wel zou begrijpen :D
Tja, omdat ik geen digital deluxe kon vinden met hoesje, alleen de Digital version. 8). Dus erm, als je nog van je hoesje af wilt. I'm just a DM away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stroopwafel Inc schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:43:
op guru is er inderdaad ook een topic over de leveringsproblemen, het blijkt echt alleen bij de mensen voor te komen die op of voor 30 maart hebben besteld. Ik had gister zelf ook nog een mailtje gestuurd, en de reply zegt:

[...]

Dat uitstellen klinkt als bulls... maar goed, zolang ik morgen mn pre-purchase binnen krijg moeten ze het zelf maar weten :P
Ik heb ook een mailtje gestuurd waarbij de rode verontwaardiging doorheen schijnt... Ik heb zelfs aangehaald dit geen goede actie is van een bedrijf dat de Beste Webwinkel van Nederland 2011 prijs gewonnen heeft... "De eerste zullen de laatste zijn" ipv "Wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 09-10 13:26
Metalkai schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:18:
Ik vind het vreemd dat sommige mensen wel een e-mail krijgen over een vertraging, terwijl andere helemaal niks horen.
Na wat zoeken op het internet lijkt het erop dat de mensen die op 30 Maart besteld hebben nog niks ontvangen hebben, terwijl degene die begin April besteld hebben al wel een pre-purchase box hebben.

Hopelijk is bol.com de eerste batch niet vergeten, al lijkt het er nu wel op. First come, first serve gaat in ieder geval niet meer op.
Klinkt aanemelijk.

7988496080| 30-03-2012 | 1 artikel

Tot op heden nog geen antwoord op mijn vraag van gisteren over de levering. Als ik wat van Bol hoor, dan zal ik het wel even laten weten. CE edition btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
roeltjow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:49:
+1

Jongens, regel je zaakjes gewoon met de verkopende partij. Niet iedereen hoeft op de hoogte te blijven van je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan het problemen topic niet aangevuld worden met 'prepurchase problemen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:23:
Kan het problemen topic niet aangevuld worden met 'prepurchase problemen'?
het is natuurlijk niet echt een probleem, ze moeten gewoon langer wachten dan de rest. beetje geduld, je kan toch nog lang niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:22:
[...]

+1

Jongens, regel je zaakjes gewoon met de verkopende partij. Niet iedereen hoeft op de hoogte te blijven van je bestelling.
Oh, ik vond het juist wel interessant om te weten dat de mensen van de 30e nog niets gekregen hebben en de mensen van 4-5 april binnen een paar dagen de pre-purchase in huis hadden. En ik zou het zeker willen horen wanneer er iemand van de 30e iets in huis heeft gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 09-10 13:26
Ik begrijp aan de ene kant jullie opmerkingen wel, maar aan de andere kant niet.

Dit topic gaat toch over GW2 ? Er is momenteel geen extra nieuws, geen nieuwe videos, en alles wat we weten is al lang besproken. Datgene wat speelt op dit moment is de pre-purchase van GW2.

Wat is er dan zo verkeerd aan om dat in het officiele GW2 topic te bespreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Het is wel een probleem. Het is niet alleen langer wachten, het is niet weten of we het überhaupt kunnen verwachten.
Sommige van ons hebben helemaal niks ontvangen, geen e-mail, geen codes. Misschien ontvangt hier iemand informatie waar alle andere wat aan hebben.

Het is niet alsof we over het spel zelf kunnen praten, aangezien we toch niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roeltjow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:25:
[...]

het is natuurlijk niet echt een probleem, ze moeten gewoon langer wachten dan de rest. beetje geduld, je kan toch nog lang niet spelen.
En misschien komen ze helemaal niet omdat bol.com gefaald heeft. En ben je zelf daardoor te laat en kun je de pre-purchase niet meer kopen. Ik kan niet nog eens 60 euro uitgeven als ik uiteindelijk toch de digitale editie moet kopen, zonder dat ik die 150 euro terug krijg. En ik ga nu niet annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maar dan is het toch een algemeen bol.com probleem? GM mensen hebben gewoon hun game gekregen, neem aan de BS en FRS ook wel. Kan je beter alle bol.com problemen centraal in het problemen topic houden en er eventueel een gezamelijke actie van maken.

Dat er geen nieuws is, is toch geen probleem? Blijft het topic even stil tot er weer nieuws is (nieuwe beta, video's, of dergelijke).

Pagina: 1 ... 22 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.