|
[ Voor 17% gewijzigd door Joostjah op 01-05-2014 17:18 ]
|
[ Voor 17% gewijzigd door Joostjah op 01-05-2014 17:18 ]
K20A daily :-)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Als je crafting 500 bent, dan kan je precursors craften en ascended wapensWeakling schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:37:
Dagboekfragmentje: gister lekker lomp bezig geweest met weaponcrafting, sigils ontdekt en gecraft met allerlei cores die flink geld waard zijn om richting 450 te geraken, maar de sigils zelf zijn compleet waardeloosSowieso vraag ik me af of craften naar 500 wel zo nuttig is.
Die prescursors zijn er nog niet en ascended... laat ik het daar maar niet over hebben.Bouli schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:06:
[...]
Als je crafting 500 bent, dan kan je precursors craften en ascended wapens
Niet dat dat echt goedkoop zal zijn.... maar toch...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Heb je ook world 2 gedaan? Ik begrijp dat wereld 2 exponentieel moeilijker is dan wereld 1. Had jij dat gevoel ook? Het is op het officiële forum het topic waarop vandaag de meeste reacties van Anet zijn.ye-roon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:43:
Haha, gisteren flink bezig geweest met super adventure box. Die muziek, de stijl. Dit is echt gemaakt voor mensen die zijn opgegroeid met een NES
There's no place like 127.0.0.1
Ik heb 3 van die boosters. Mijn Ranger heeft er twee gekregen door het geklungel van ArenaNet eind vorige maand en mijn Guardian is gisteravond 1 jaar geworden. Maar ik zie voor mij absoluut het nut nu niet in van die 20 levels booster. Als ik nu alle classes al eens had geleveld was het misschien anders, maar dit is pas mijn vierde karakter. Die level ik liever gewoon om zo gewend te raken aan wat een engineer wel en niet kan doen.ye-roon schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:39:
Heb je geen booster itamz Solane? Van je character birthday? Dat scheelt weer 20 levels en je hebt meteen skills/perks etc.
En ach, ik had school gisteravond, dus geen SAB gedaan. Dat is voor het weekend, of een beetje vanavond (van die baubles farmen en alle items unlocken).
Yep, hier gisteren ook 10 laurels voor mijn montly gekregen. En het reset verhaal is ook wat vaag, want er was bij mij niks gereset. Had nog steeds 3/4 daily, 75% events etc. staan na de update.MatHack schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:59:
Op reddit stond al een reactie van iemand die wel voor het eerst de september daily haalde, die kreeg gewoon zijn 10 laurels, naast de items die de mensen die de monthly voor de tweede keer voltooiden ook kregen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
There's no place like 127.0.0.1
In plaats van champions (die ik al compleet had) is het nu veteransWeakling schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:35:
[...]
Yep, hier gisteren ook 10 laurels voor mijn montly gekregen. En het reset verhaal is ook wat vaag, want er was bij mij niks gereset. Had nog steeds 3/4 daily, 75% events etc. staan na de update.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
No sig!
No sig!
Idem bij mijxTmPizzaMan schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:13:
Ik was eerst tegen het hele MF systeem, maar nu ik de voordelen van heb gezien ben ik voor!
No sig!
Ik stuur die mailtjes natuurlijk alleen naar mensen die ik vertrouwye-roon schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:26:
Zo'n mailtje heb ik nog nooit van je gezien Solane....
waarschijnlijk omdat je het niet meer terug krijgt, ma goed ^^
Ik ben maar wat blij met de hoos aan Mystic Forge Stones die ik uit de verschillende achievement kistjes heb gekregen. De Mystic Salvage Kits vlogen er met een rotgang doorheen tijdens de invasion events en nu ook weer omdat ik overal de Essence of Luck uit wil halen in plaats van verkopen. Maar het scheelt tenminste weer wat plaatsen in mijn immer te krappe inventory bij de invasion farm.xTmPizzaMan schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:23:
Hahaha inderdaad, toch spijtig dat ik die Copper-Fed Salvage-o-Matic kit niet heb gekocht. Nu heb ik standaard 5 Basic salvage kits in mijn inventory en salvage ik alles on the fly tijdens het farmen.....
[ Voor 6% gewijzigd door Plekuz op 06-09-2013 14:49 ]
No sig!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Niks. Er zijn geen officiële RP-servers. Wel officieuze en dat zijn gewoon de servers waar mensen zich verzamelen die willen role playen.Hu9o schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:59:
wat is er anders op een roleplay server tov een gewone?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[ Voor 56% gewijzigd door Devata op 09-09-2013 00:17 ]
Ik heb een infinite coin gekocht. Niet omdat ik Tribulation Mode speel (ik ben wel gek, maar niet geschift! Een van mijn guildies speelt dat veel omdat hij dat leuk vindt en er goed in is. Hij loopt soms ook te vloeken erop, dus ik laat het maar even liggenDevata schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:14:
Wel jammer dat ze SAB nu ook al met hun nieuwe F2P aanpak moeten besmetten.
Die Tribulation mode is puur trial en error, dus niet skill based en dan duwen ze een infinite coint in the gem-store. Jammer.
Wereld 1, zone 3 en dan die pad... Daar loop ik altijd op te vloeken en doe ik dus liever niet. Wat ik tot nu toe van wereld 2 gezien heb, is dat er meer puzzels in zitten. Maar ik heb er alleen nog in infantile mode in gezeten, en dan kun je de meeste puzzels overslaanRoseSolane schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:52:
Tribulation mode is trial en error. Dat is de bedoeling. Het is een spelmodus die normaal gesproken niet thuishoort in een MMORPG. Maar het is hier een extraatje bovenop SAB. Normal mode SAB zou wel te doen moeten zijn zonder dat je een Infinite Coin nodig hebt. Voor world 1 heb je die ook niet nodig (in normal mode) en hopelijk na de patch ook niet voor world 2. Ik loop al te vloeken in wereld 1 in baby-modus, dus over wereld 2 kan ik geen oordeel geven
Inderdaad, die padWailing_Banshee schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:23:
[...]
Wereld 1, zone 3 en dan die pad... Daar loop ik altijd op te vloeken en doe ik dus liever niet. Wat ik tot nu toe van wereld 2 gezien heb, is dat er meer puzzels in zitten. Maar ik heb er alleen nog in infantile mode in gezeten, en dan kun je de meeste puzzels overslaan
Als je voor de baubles en secrets gaat is infantile erg handig. En die twee hidden shops zijn erg irritant... Voor zone 2 moet je om het hoekje kunnen springen (en dan niet doorschieten!). Maar die in zone 3 is wel iets simpeler geworden. Eerst had je nog geen vaste platformen in die boomstam (met al die stools) dus als je mis spring zat je 100% zeker weer beneden en kon je weer opnieuw beginnen...RoseSolane schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:03:
[...]
Inderdaad, die padNa heel wat gevloek op TS kregen twee guildies medelijden met me en hebben ze me geholpen dat beest te verslaan in infantile mode.
Misschien ga ik wereld 2 ook in infantile mode nog verkennen. Maar die mode helpt alleen bij de jumping naar het volgende checkpoint en dat is voor mij meestal niet het probleem. Ik heb dan ook de meeste achievements voor wereld 1 al gehaald. Alleen in zone 2 en zone 3 zijn er een hidden rooms die ik niet kan bereiken. De laatste hidden room in zone 2 lukt me niet. En de hidden shop met Moto’s Breath in zone 3 is ook te lastig.
Ik wil eerst de secrets hebben voordat ik de rest van de achievements ga doen. Want dat zijn toch vooral farm achievements en die vind ik wat minder interessant. Die ga ik alleen halen als ik de meta achievement kan halen.Wailing_Banshee schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:47:
[...]
Als je voor de baubles en secrets gaat is infantile erg handig. En die twee hidden shops zijn erg irritant... Voor zone 2 moet je om het hoekje kunnen springen (en dan niet doorschieten!). Maar die in zone 3 is wel iets simpeler geworden. Eerst had je nog geen vaste platformen in die boomstam (met al die stools) dus als je mis spring zat je 100% zeker weer beneden en kon je weer opnieuw beginnen...
Tab-to-target, daar ging het voor mij misschien wel mis! Ik begreep al niet waarom ik in mijn solo-run die shard maar niet in zijn bek kon krijgen en dat dat met Evo en Mys Tara wel lukte. Misschien raakte ik wel elke keer een toad op de achtergrond, maar raakte zij hem welSnoeiKoei schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:38:
Voor degenen die King Toad moeilijk vinden, ik ben benieuwd waar het op misgaat? Deze boss wordt echt easy mode als je een catapult hebt, dan blijf je gewoon op 1 van de stenen staan tenzij je een crystal fragment moet ophalen. De 3 plons-attacks heb je dan geen last van. Wil je (of moet je) melee-en dan moet je wel de plonsjes ontwijken maar je kunt aan de emote voor die attack precies zien welke van de 3 attacks hij doet. Kijkt hij eerst links, dan plonst hij links, vice versa, en kijkt hij naar beneden, dan doet hij de middelste (dubbele ring). Kijkt hij beurtelings links en rechts, dan staat hij op het punt de bek te openen zodat je er een shard in moet knikkeren om hem vulnerable te maken. Daarna kun je hem meppen. De rest van de tijd doe je niks! Heb je die emotes eenmaal door, dan kan er niet veel mis meer gaan, behalve als je alleen maar tab-to-target weet te gebruiken want dan target je vaak toads op de achtergrond. Niet doen dus.
Door gewoon een hoop blues en greens te kopen voor weinig? Of gewoon je crafting gelevelt?Weakling schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:02:
SAB, wat ik superirritant vind tot nu toe (ik speel het niet veel) zijn de onzichtbare "laser muren" waar je dan meteen dood bent in plaats van een hartje te verliezen. Beter opletten en niet zo rushen helpt, maar ze vallen bijna niet op (in die "oosterse" wereld).
Dagboekje: gister in een balorige bui een hoop gold gespendeerd om MF op 100% te krijgen. Nu heb ik tenminste in plaats van 1 op 1.000.000.000 een kans van 2 op 1.000.000.000 op een exotic drop, hoera!
Nou nog ff doorzetten naar de cap he, 300%Weakling schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:02:
SAB, wat ik superirritant vind tot nu toe (ik speel het niet veel) zijn de onzichtbare "laser muren" waar je dan meteen dood bent in plaats van een hartje te verliezen. Beter opletten en niet zo rushen helpt, maar ze vallen bijna niet op (in die "oosterse" wereld).
Dagboekje: gister in een balorige bui een hoop gold gespendeerd om MF op 100% te krijgen. Nu heb ik tenminste in plaats van 1 op 1.000.000.000 een kans van 2 op 1.000.000.000 op een exotic drop, hoera!
Greens kopen op TP. Ik zat al op 50% door alle invasion spulletjes en zo, maar van 50 naar 100% heeft me toch nog bijna 150g gekost. Achteraf gezien had het voordeliger gekund door zelf te craften en salvagen of nog behoudender te kopen op TP, maar ach, de verkoop van al mijn mats een paar dagen geleden had me bijna 400g opgeleverd, dus het deed niet zo heel veel pijn.ye-roon schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:19:
Door gewoon een hoop blues en greens te kopen voor weinig? Of gewoon je crafting gelevelt?
Ghehe, als ik zie hoe de kosten oplopen, dan ben ik waarschijnlijk een keer of twintig zoveel kwijt om aan de 300% te geraken.
[ Voor 11% gewijzigd door Plekuz op 09-09-2013 16:25 ]
Baubles en secrets moet je wel bijna samen halen. Aangezien de meeste secrets ook baubles hebben. En daar hoef je echt niet voor te farmen. SAB kent geen farm achievements... Alles is "doe x 1 keer".RoseSolane schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:31:
[...]
Ik wil eerst de secrets hebben voordat ik de rest van de achievements ga doen. Want dat zijn toch vooral farm achievements en die vind ik wat minder interessant. Die ga ik alleen halen als ik de meta achievement kan halen.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Anoniem: 93248
Is het zelfs niet 100 keer graven. Dat valt bij mij wel onder de farming achievements.afraca schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:53:
Niet helemaal. Ik moet nog wat wereld 1 achievements en 1 daarvan is toch echt "graaf 40x".
Hangt van je definitie van succes af. En wat je verwachting is.Anoniem: 93248 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:46:
Ik heb GW1 behoorlijk grijs gespeeld maar me eigenlijk nog nooit aan GW2 gewaagd. (1x een uurtje op het account van een maat)
Is GW2 een jaar na dato een succes te noemen? Ik heb het idee dat het achteraf behoorlijk tegen is gevallen bij veel mensen. (ken ook niemand die het nog speelt) Anyway, is het de moeite waard om nog aan te beginnen?
Zoals RoseSolane al zegt, het hangt er vanaf wat je verwacht. Ik heb wel GW1 gespeeld en voor mij als PvE speler is GW2 in totaal absoluut een vooruitgang. Ja er zijn kleine minpuntjes, zoals het wat minder kunnen tweaken van je karakter en de naar mijn gevoel vereenvoudigde combat, maar daar staan enorm veel pluspunten tegenover. Craften, trading post, echte mmo, jumping puzzles, guild events, living world, etc. etc. Zou zelf echt niet meer terug willen, maar dat kan voor jezelf anders zijn.Anoniem: 93248 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:46:
Ik heb GW1 behoorlijk grijs gespeeld maar me eigenlijk nog nooit aan GW2 gewaagd. (1x een uurtje op het account van een maat)
Is GW2 een jaar na dato een succes te noemen? Ik heb het idee dat het achteraf behoorlijk tegen is gevallen bij veel mensen. (ken ook niemand die het nog speelt) Anyway, is het de moeite waard om nog aan te beginnen?
Ik had na de initiele aanschaf er geen geld meer aan uitgegeven. Om het 1 jarige bestaan te vieren en als blijk van waardering voor wat Anet neer heeft weten te zetten laatst voor 50 euro gems gekocht.RoseSolane schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:49:
GW2 heeft mij meer plezier per bestede euro geboden dan welk ander spel dan ook. En ik speel al heel lang spellen. Dus de investering was het voor mij zeker waard.
Definieer farmen. Je gaat van zone 1 naar zone 3. Gedurende die tijd moet je 100 keer graven. Je hoeft hiervoor niet continue het gehele proces opnieuw te beginnen. Je hoeft niet eens op 1 plek continue stil te staan. En je kunt het overal in SAB doen.RoseSolane schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:49:
[...]
Is het zelfs niet 100 keer graven. Dat valt bij mij wel onder de farming achievements.
Je kunt dat 100 keer graven doen tijdens één run door wereld 1? Of moet je vaker door wereld 1 om dat graven te kunnen doen?Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 07:45:
[...]
Definieer farmen. Je gaat van zone 1 naar zone 3. Gedurende die tijd moet je 100 keer graven. Je hoeft hiervoor niet continue het gehele proces opnieuw te beginnen. Je hoeft niet eens op 1 plek continue stil te staan. En je kunt het overal in SAB doen.
Kan in 1 run (maar het loont om herhaaldelijk de goede dig spots te bezoeken, kun je meteen de all-bauble achievements doen en alle upgrades kopen)RoseSolane schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:59:
[...]
Je kunt dat 100 keer graven doen tijdens één run door wereld 1? Of moet je vaker door wereld 1 om dat graven te kunnen doen?
Ok, als ik gewoon 100 keer een schop in de grond moet zetten dan is het te overzien.Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:58:
Het graven is gewoon je schop gebruiken, dus je hoeft hem niet alleen op de "dig spots" te gebruiken. Alleen geven die dig-spots een gegarandeerde kist, terwijl je met gewoon graven niets, een konijn of een bauble krijgt.
En de dig-spots hebben geen invloed op de all-bauble achievement.
Anoniem: 93248
Ik zou het inderdaad voornamelijk voor de PvP gaan spelen, ik ga me nog even verder verdiepen in reviews en forumsRoseSolane schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:49:
Wat verwacht je zelf van GW2? PvE? Dat zit wel goed. PvP? Daar is niet iedereen tevreden over. Het gevoel van velen is dat daar wel meer aandacht aan besteed moet worden.
En toch is het verstandiger om all-baubles en secrets tegelijkertijd te doen. Vooral omdat de meeste secrets ook bezocht moeten worden voor de all-baubles...RoseSolane schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:21:
[...]
Ok, als ik gewoon 100 keer een schop in de grond moet zetten dan is het te overzien.
Dulfy zegt over de collect baubles achievements:
Only baubles in the “open” world and in chests count – those dropped by enemies or found by smash things in shop/dug up do not.
En met "open" bedoeld ze blijkbaar niet de dig spots, want die bezoekt ze niet in de gedetailleerde guide.
Bovenstaande doet niets af aan mijn voornemen om eerst de secrets achievements te halen, voordat ik tijd ga stoppen in het verzamelen van alle baubles en het 100 keer graven van een gat.
En sommige van die secrets zijn echt lastig te bereiken, dat wil je geen tweede keer doen.Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:16:
[...]
En toch is het verstandiger om all-baubles en secrets tegelijkertijd te doen. Vooral omdat de meeste secrets ook bezocht moeten worden voor de all-baubles...
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:16:
[...]
En toch is het verstandiger om all-baubles en secrets tegelijkertijd te doen. Vooral omdat de meeste secrets ook bezocht moeten worden voor de all-baubles...
Ja, maar....SnoeiKoei schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:59:
[...]
En sommige van die secrets zijn echt lastig te bereiken, dat wil je geen tweede keer doen.
RoseSolane schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:03:
[...]
Alleen in zone 2 en zone 3 zijn er een hidden rooms die ik niet kan bereiken. De laatste hidden room in zone 2 lukt me niet. En de hidden shop met Moto’s Breath in zone 3 is ook te lastig.
Ik moet dus nog één room in zone 2 en één in zone 3 voor de secret achievements. En ik beloof jullie dat als ik één van die kamers heb bereikt dat ik meteen de bauble meeneem en de rest van de all-bauble doe.RoseSolane schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:31:
[...]
Ik wil eerst de secrets hebben voordat ik de rest van de achievements ga doen. Want dat zijn toch vooral farm achievements en die vind ik wat minder interessant. Die ga ik alleen halen als ik de meta achievement kan halen.
Ik heb alle materialen behalve de vision crystal klaar voor mijn ascended pistil. Alleen nog wat dragonite ore en dat ben ik er.afraca schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:53:
Niet helemaal. Ik moet nog wat wereld 1 achievements en 1 daarvan is toch echt "graaf 40x".
Al mensen hier die ascended wapens hebben? Of in ieder geval crafting op 500? Ikzelf zit nu op 457. Heeft voor mij nog geen zin om nu al naar 500 te gaan, krijg m'n dragonite ore niet rap binnen en dus heeft het nog niet veel zin om daar veel geld aan uit te geven
Trouwens, gisteren een guildie die een ascended wapen uit een wvw rank chest kreeg, dus dat is ook nog altijd een optie
Xbox Live: Ofthewell NL
Laatste secret room met veel pijn en moeite gehaald. Meteen begonnen om alle andere baubles te verzamelen. Ben ik halverwege, poef, gekickt uit de gameSnoeiKoei schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:22:
Haha prima, ik vind het alleen lullig voor je als je straks alle secrets met pijn en moeite hebt weten te bereiken en er dan later achter komt dat je terug moet omdat “alle baubles van de zone” in 1 run moet (secrets kun je spreiden over zoveel runs je maar wil).
PSN ID: Beest41
Anoniem: 369960
Klopt. Alles loopt via de Trading Post. Of je moet de persoon goed genoeg vertrouwen als je het per email doet.Anoniem: 369960 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:41:
Klopt het dat je niet direct kunt traden met iemand, maar dat dat alleen via email kan, of heb ik iets gemist?
ben benieuwdUitbreiding Guild Wars 2 nu beschikbaar
Vanaf vandaag is de uitbreiding Tequatl Rising beschikbaar voor Guild Wars 2. De uitbreiding biedt nieuwe content en features. Verder staan er nog enkele nieuwe features in de planning voor de nabije toekomst.
In de update Tequatl Rising moeten spelers het opnemen tegen Tequatl the Sunless, een grote draak. Het beest is ontzagwekkender dan ooit tevoren en heeft een hoop nieuwe aanvallen en dodelijke trucs om de spelers het leven zuur te maken. Het gevecht zal groots zijn en je zult alle hulp nodig hebben die je maar kunt krijgen.
Door samen te werken en oorlog te voeren tegen Tequatl the Sunless kunnen spelers een nieuw, geanimeerd, back item verdienen - Wings of the Sunless. Hiermee geef je je character zijn eigen drakenvleugels.
Tequatl Rising brengt ook vijf nieuwe Ruins of Power voor World vs. World. Ieder grensgebiedkaart in WvW is opnieuw ontworpen. Verder heeft WvW er ook een extra ability bij: Flame Ram Mastery, waarmee je poorten kunt slopen en dingen in de fik steekt.
Ook zijn alle bosses in de spelwereld aangepast, zodat ze nog uitdagender en leuker zijn om te verslaan.
Binnenkort zal er ook een 'Looking for Group'-tool aan Guild Wars 2 worden toegevoegd. Hiermee kun je snel een party vinden om samen de wereld onveilig te maken.
Iseci
Steam: Grim
#1, your standard turret attack. Use ONLY in the sixty-second stun period that tequatl goes into after getting fired at with the megalazer. When he is stunned, you are doing almost 10k damage every two seconds, otherwise it’s not worth it. (Keep an eye on your clenses during this period.)
#2, the debuff. Very important. Always keep on a cooldown just to be safe. When Blackgate managed to beat him we did lose a turret or two that made the wall go up very early. We recovered immediately, but I don’t recommend it.
#3, Cleanse. CLEANSE CLEANSE CLEANSE. Very important. Target the green cloudy stuff. That cloudy stuff can wipe your raid in the right place in four seconds. (Also, raids, please be sure you are close enough to both the east AND west turrets, half the time the west turrets cannot reach you with cleanse and buffs if you are too far on Tequatl’s right).
#4, Damage buff. Important, try and use this buff and target large numbers of grouped dps.
#5, Protection buff. Essentially the same as #4. Target large groups as often as the skill lets you.
Handig is dat ja, er zijn... wat, 6? turrets... Er zijn al diverse servers waar zogenaamde Turret Trolls zijn gemeld, mensen die wel een turret bezetten maar er niks mee doen. 1 of 2 van zulke lui en je bent bij voorbaat kansloos om het event te halen. Worden er mooi 150 mensen genaaid.MonkeySandwich schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:58:
Mensen moeten vooral leren de turrets juist te gebruiken en te verdedigen. Zonder de turrets ga je het niet redden. Alle 5 de skills zijn keihard nodig!
[...]
Da's inderdaad wel het grootste probleem van dit event, dat je uiteindelijk afhankelijk bent van 6 spelers die weten wat ze moeten doen en wanneer. Kan me in ieder geval goed voorstellen dat een hoop spelers Teq uiteindelijk links zullen laten liggen als het steeds gedoe oplevert met die zes turrets.SnoeiKoei schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:15:
Handig is dat ja, er zijn... wat, 6? turrets... Er zijn al diverse servers waar zogenaamde Turret Trolls zijn gemeld, mensen die wel een turret bezetten maar er niks mee doen. 1 of 2 van zulke lui en je bent bij voorbaat kansloos om het event te halen. Worden er mooi 150 mensen genaaid.
Gistermiddag één keer Tequatl gedaan, op een overflow server. Dinsdagavond twee keer, ook op overflow servers. Een nog groter ongeorganiseerd zooitje, wij kregen niet eens 5% van zijn health eraf. Gisteravond rond 8 uur hoorde ik op TS dat onze server in eerder geval de eerste 25% van zijn health eraf had gekregen en dus een reward kreeg. Men was nog niet erg te spreken over wat erin zat.Weakling schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:37:
[...]
Da's inderdaad wel het grootste probleem van dit event, dat je uiteindelijk afhankelijk bent van 6 spelers die weten wat ze moeten doen en wanneer. Kan me in ieder geval goed voorstellen dat een hoop spelers Teq uiteindelijk links zullen laten liggen als het steeds gedoe oplevert met die zes turrets.
Gisteren was het bij ons op de server in ieder geval nog steeds een ongeorganiseerd zooitje die niet verder kwam dan ongeveer 10% van de health af. Terwijl er toch al genoeg info te vinden is over hoe je Teq hoort aan te pakken.
No sig!
En wederom kan er weer een reactie van mij de prullenbak in, omdat Snoei sneller isSnoeiKoei schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:10:
Probleem is dat je een uur van tevoren naar Sparkfly moet gaan om te voorkomen dat het grootste deel van je groep op overflows terecht komt enzo. Moeilijk coordineren zo.
tjah ik denk dat we hem nooit down krijgen op fs, zeker niet op de overflow.jvdw89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:38:
net met een georganiseerd team gerpobeerd. 3 duidelijke commanders, 6 spelers aan de turrets die wisten wat ze moesten doen en een zerk van 100+ man, maar alsnog niet verder gekomen dan 50% op FS
En dat zone campen werkt ook nog niet (voor mij). Ik ben gisteravond een paar uur online geweest en kon niet in de main map komen. Ik zat in de overflow tijdens de tweede geslaagde poging op PS en tijdens jouw poging van 50%. Tussen beide pogingen heb ik meerdere malen geprobeerd om met mijn Guardian uit de overflow in de main map te komen, zonder succes. Dat was dus terwijl het event niet actief was. Meteen nadat het event klaar was heb ik zeker 15 minuten achter elkaar in de map gezeten, zonder dat ik de mogelijkheid kreeg om de main map te joinen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:25:
Piken Square heeft hem gisteren tenminste 2x gesloopt, helaas kon ik er beide keren niet bij zijn (1e keer niet online, 2e keer in overflow). De beste poging waar ik bij was hadden we 'm bijna op 50%. Zone campen tot hij spawnt is helaas noodzaak, best balen.
[ Voor 26% gewijzigd door SCARfaceE op 20-09-2013 14:39 ]
PSN ID: Beest41
Net na een poging lukt het wel als je bij iemand in de party kunt komen die wel op de main server zit. Party member rightclicken -> join, lukt het niet dan gewoon blijven proberen. En daarna dus campen tot Teq weer spawnt.RoseSolane schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:46:
[...]
En dat zone campen werkt ook nog niet (voor mij). Ik ben gisteravond een paar uur online geweest en kon niet in de main map komen. Ik zat in de overflow tijdens de tweede geslaagde poging op PS en tijdens jouw poging van 50%. Tussen beide pogingen heb ik meerdere malen geprobeerd om met mijn Guardian uit de overflow in de main map te komen, zonder succes. Dat was dus terwijl het event niet actief was. Meteen nadat het event klaar was heb ik zeker 15 minuten achter elkaar in de map gezeten, zonder dat ik de mogelijkheid kreeg om de main map te joinen.
Dus tenzij er ook in een overflow een keer een gecoördineerde poging kom zie ik mijzelf Tequatl niet verslaan. Want ik ga niet voor één event urenlang in een map rondhangen.
Dat heb ik gisteravond dus 15 minuten lang geprobeerd. Aan het eind kreeg ik zelfs de melding dat de server vol zat niet meer.SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:19:
[...]
Net na een poging lukt het wel als je bij iemand in de party kunt komen die wel op de main server zit. Party member rightclicken -> join, lukt het niet dan gewoon blijven proberen. En daarna dus campen tot Teq weer spawnt.
RoseSolane schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:24:
[...]
Dat heb ik gisteravond dus 15 minuten lang geprobeerd. Aan het eind kreeg ik zelfs de melding dat de server vol zat niet meer.
Inderdaad! Ik begon al aardig gefrustreerd te raken van de nieuwe Teq. Ik vind het een geweldig gevecht nu maar… telkens op overflows komen waar het event gewoon steevast failt zonder verder te komen dan phase 2 of zelfs phase 1, terwijl de main server hem gewoon killt en het niet lukt daarop te komen… dan eindelijk op de main server geraken en 4x op rij te zone campen tot Teq weer spawnt en dan ook telkens te failen… is gewoon vreselijk frustrerend.
Ja die eerste kill had bij mij ook prioriteitDe achievements van Tequatl zijn trouwens erg slecht. Een deel is gewoon slecht game design (Tail Flail, I Found It!) en de meeste achievements zijn buggy. De Tail Flail achievement heb ik twee keer actief proberen te krijgen, maar zonder succes. Gistermiddag dodge ik weg voor zo'n grote ontploffende reus en krijg ik opeens deze achievement.
Snoei was er gisteravond ook bij. Hij moest alleen nog Power Play hebben en ging daar dan ook actief voor. Maar hij kreeg de achievement niet ondanks dat hij alle Vigil batteries (en het grote kanon) heeft verdedigd en Tequatl dood ging. Ik kreeg de achievement wel zonder daar mee bezig te zijn. Ik wilde hem gewoon dood.
Er is een kleine kans op wat leuks maar het zijn weer vooral blues en greens. Een guildy kreeg bij 1 van de eerste kills op onze server een mini-tequatl en kon die toen voor een enorm bedrag (ergens in de buurt van 400G geloof ik) op de TP verkopen. Inmiddels zijn die wel minder waard maar nog steeds zo'n 100G. En er is een kans dat je een ascended box krijgt, met een ascended weapon naar keuze. Die hebben dan een unieke Tequatl-skin, of eigenlijk is het dezelfde skin als de gecrafte wapens maar dan met een leuk rookeffectje.xeple schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:46:
Krijg je nog iets leuks wanneer je Tequatl heb verslagen? Of zijn het wederom blues en greens en een enkele rare?
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:11:
[...]
Het halen van de Tequatl-meta had me trouwens in 1x over de 9K achievement points heengetild, dat heb ik nu wat moeizamer moeten halen (meta gehaald van SAB world 2, moest nog master of baubles, master of secrets en heb meteen die van de upgrades gehaald.) Zit nu op 9016 APVind dat zelf al redelijk wat maar dan moet ik niet naar Vey's AP kijken (die zit al over 14.3K heen
)
Je hebt een kleine kans op iets leuks. In de 4 chests die ik kreeg zat niets bijzonder. Maar iemand in de guild kreeg de mini. En die is heel wat gold waard. Maar je moet dus geluk hebben zoals met alle drops. Op hetzelfde moment dat ik Tequatl versloeg vroeg iemand op TS tussen neus en lippen door Had ik al verteld dat ik gisteren de pre-cursor voor de short bow vond? Die is dus 500 gold rijker.xeple schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:46:
Krijg je nog iets leuks wanneer je Tequatl heb verslagen? Of zijn het wederom blues en greens en een enkele rare?
Huh, damn... Wie was dat?RoseSolane schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:59:Op hetzelfde moment dat ik Tequatl versloeg vroeg iemand op TS tussen neus en lippen door Had ik al verteld dat ik gisteren de pre-cursor voor de short bow vond? Die is dus 500 gold rijker.
Anoniem: 369960
Hoe kun je die standen zien waar je staat met je AP? ben daar wel benieuwd naar, al heb ik er momenteel nog maar 1300....RoseSolane schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:59:
[...]
Gefeliciteerd. Ik heb nog 50 punten nodig voor de 9K. Je bent met je 9016 AP trouwens nummer 350 op onze server, dus zo slecht is dat niet. Vey is nummer 4 op Piken Square en 33 in Europa (en 51 wereldwijd), daarmee vergelijken kun je dus beter niet doen
Ik sta zelf maar 13 plaatsen achter je op PS. Bij de beste 400 op onze server vind ik niet slecht.
[...]
Op leaderboards.guildwars2.comAnoniem: 369960 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:28:
[...]
Hoe kun je die standen zien waar je staat met je AP? ben daar wel benieuwd naar, al heb ik er momenteel nog maar 1300....
Ik meen dat dat Rollie was. Nu is die volgens mij Temple bosses aan het farmen in Orr. Het zou dus goed kunnen zijn dat de per-cursor van een Temple boss kwam. Volgens mij was hij aan het farmen voor een ascended weapon, maar daar kan hij nu een legendary van maken
[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-10-2013 01:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq